سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران با کراتینین 7.7 از دیالیز جلوگیری کنند

به طور کلی، کراتینین 7.7 مرحله ای است که بیماران با دیالیز پیشنهاد می کنند تا زندگی خود را حفظ کنند. با این حال، دیالیز درمان کامل نیست به عنوان بیماران فکر می کنم، همیشه باعث می شود بیماران از یک سری ناراحتی ها رنج می برند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که چگونه بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 از دیالیز جلوگیری می کنند.

با این حال، آیا بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 نیاز به دیالیز دارند یا نه، عمدتا بستگی به وضعیت بیماری بیماران دارد. اگر بیماران از علائم جدی مسمومیت و عوارض شدید رنج می برند، دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا زندگی خود را حفظ کنند. در حالی که اگر بیماران این علائم را نداشته باشند، بیمار دیالیز لازم نیست. شما همچنین می توانید مستقیما به دکتر آنلاین مراجعه کنید تا جزئیات بیشتری در مورد کراتینین 7.7 را بدست آورید یا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

درمان های طبیعی در بیمارستان پکن Tonshantang از طب سنتی چینی متمرکز بر علائم بالینی مختلف و جلوگیری از عوارض بسیاری است. این درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است، به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری کمتر یا ناراحتی را تجربه می کنند.

اول از همه، درمان سم زدایی به منظور تضمین اثربخشی سایر درمان های طبیعی به کار می رود. مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، سم های ذخیره شده در خون نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. بیماران فقط باید برای دو بار مصرف دارو در حدود 40-50 دقیقه دراز بکشند. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، انتقال التهاب و انعقاد خون در خون. با استفاده از این درمان ها، کراتینین 7 می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش یابد، مهمتر از همه، دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا کراتینین 7.7 را تجربه کرده اید و می خواهید از دیالیز اجتناب کنید؟ آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با بیماری کلیوی را بدانید؟ لطفا پیام خود را در زیر بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5878.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران با کراتینین 7, 7 از دیالیز جلوگیری کنند,


سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

آیا درمان های طبیعی می تواند باعث کاهش 8g پروتئین در ادرار شود

به طور بالقوه، تا زمانی که پروتئین در ادرار بیش از 3.5 گرم در هر 24 ساعت باشد، نشان می دهد که با بدن شما چیزی اشتباه است. و برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید اقدامات سریع انجام دهید. به تازگی، بسیاری از بیماران تعجب می کنند که درمان طبیعی می تواند باعث کاهش پروتئین 8 گرم در ادرار شود.

پروتئین در ادرار به این معنی است که کلیه شما اجازه می دهد بسیاری از مواد مفید مانند پروتئین و گلبول قرمز به ادرار نشت. به علت تعدادی از عوامل، کلیه بیماران نمی توانند به طور معمول کار کنند، در نتیجه، بیماران اغلب با ریسک های مختلف از مشکلات بیماری کلیوی مواجه می شوند. پروتئین در ادرار یکی از نشانه های رایج است.

برای اطمینان از اثربخشی این درمان ها، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید ابتدا از خون جدا شوند. علاوه بر این، سموم و ضایعات مختلف باید به طور کامل از خون جدا شوند. با توجه به این، درمان با سم زدایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. تصویب درمان های حذف توکسین نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، در یک محیط داخلی تمیز و سلامت، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه می گیرد. در این درمان، بسیاری از داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده است.

ایمونوتراپی برای کمک به بیماران تنظیم اختلال ایمنی و همچنین افزایش ایمنی به کار رفته است. ایمونوتراپی یکی از درمان های مهم ما در بیمارستان است که شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود.

حمام پزشکی درمان برای کمک به بیماران برای ترویج گردش خون کلی بدن است، در طول فرایند این درمان، بیماران بسیاری از عرق، به عنوان یک نتیجه، بسیاری از مواد سمی را از خون پاک می شود.

با استفاده از این درمان ها، پروتئین 8 گرم در ادرار به طور کامل از بدن خارج می شود زیرا عملکرد کلیه بهبود می یابد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ در صورت تمایل، وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5879.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان های طبیعی می تواند باعث کاهش 8g پروتئین در ادرار شود,


سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چگونه خطر کلیه کلیه را افزایش می دهد

معمولا کلیه نقش مهمی در بدن ما ایفا می کند و به بیماران کمک می کند تا بدن ما را سالم نگه دارد. هنگامی که چیزی در کار با کلیه شما وجود دارد، بیماران مجبور به تجربه ناراحتی های مختلف می شوند. در حالی که چطور از کلیه بزرگ شده خطرناک است؟

کلیه بزرگ به علت کیست های متعدد در کلیه یا مقدار زیادی آب در کلیه حفظ می شود. هر دو آنها می توانند منجر به کاهش عملکرد کلیه شوند. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، امید به زندگی بیماران بدون مدیریت موثر تهدید می شود.

پزشکی غربی برای برخی از بیماران برای بیماران تهاجمی است، به همین علت، بیشتر و بیشتر بیماران تمایلی به استفاده از داروهای غربی ندارند. به جای طب غربی، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی معروف ترین درمان در بیمارستان ما است و انتظار می رود برای کمک به بیماران سلول های کلیه و بافت بیمار و بهبود عملکرد کلیه. این درمان که با داروهای سنتی گیاهی که برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی و همچنین امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد، دارای توانایی افزایش رگ های خونی، گردش خون فعال، تنظیم فشار خون، تحریک التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، انتقال کافی خون، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه. آب حفظ شده در کلیه می تواند به طور طبیعی خارج از بدن دفع شود.

این درمان به شما کمک می کند تا کیست های کلیه را از طریق جلوگیری از آزاد سازی و ترویج گردش خون دیواره های کیست از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، کاهش دهید.

علاوه بر این، ما همچنین سایر درمان های طبیعی مانند درمان های تخریب توکسین را انجام می دهیم، درمان هایی برای ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب فیزیوتراپی. مهمتر از همه، ما همچنین طب غربی را برای حفظ سلامت بدن توصیه می کنیم.

اگر از کلیه بزرگ شده رنج می برید، درمان های طبیعی می تواند به شما در درمان موثر کمک کند. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5880.html



:: برچسب‌ها: چگونه خطر کلیه کلیه را افزایش می دهد,


سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چه باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 بدون دیالیز انجام شود

مشکل بیماری کلیه باعث می شود بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. کراتینین 5.1 به این معنی است که وضعیت بیماری شما به پیشرفت مرحله 3 نارسایی کلیه منجر شده است. حتی اگر دیالیز بتواند به بیماران کمک کند سطح کراتینین بالا را در برخی موارد کاهش دهد، بیمار نیز باعث بروز بسیاری از عوارض جانبی می شود. بنابراین، آنها تعجب می کنند که چه چیزی باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 بدون دیالیز انجام شود؟

نفریت لوپوس التهاب کلیه است که توسط لوپوس اريتماتیک سیستمیک ایجاد می شود. با سیستم لوپوس، سیستم ایمنی بدن بدن خود را هدف قرار می دهد. نفریت لوپوس هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود ظاهر می شود. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، سطح کراتینین بالا به راحتی ظاهر می شود. برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.1، بیماران نیاز به اقدامات فوری برای حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده دارند.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما یک درمان جامع و سیستماتیک برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در صورت نارسایی کلیه، تعدادی از سموم و زباله های موجود در خون ایجاد می شود، علاوه بر این، سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به این، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به تصویب رسید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که روی پشت کمر قرار داده می شود حدود 40 تا 50 دقیقه طول می کشد. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در نتیجه، سلول های کلیه و بافت ها می تواند به طور طبیعی ترمیم شود، کراتینین بالا نیز می تواند به طور اساسی کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا شما از نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/319.html



:: برچسب‌ها: چه باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5, 1 بدون دیالیز انجام شود,


سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان درمان های طبیعی درمان نفروپاتی دیابتی با دیالیز

به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت به راحتی از مشکلات بیماری کلیوی رنج می برند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، دیالیز را به زودتر از بیماران با سایر بیماری های کلیوی شروع می کنند. به تازگی، بیماران بیشتر و بیشتر از اینکه چگونه درمان طبیعی می توانند نفروپاتی دیابتی با دیالیز درمان شوند، تعجب می کنند.

نفروپاتی دیابتی به علت سالها دیابت کنترل نشده ایجاد می شود. علاوه بر این، این باعث می شود بیماران از عوارض مختلف و همچنین علائم به راحتی رنج می برند. برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی بهتر دیالیز برای بیماران پیشنهاد میشود تا از این پسمانها خارج شوند. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران بیشتر و بیشتر مشتاق اجتناب از دیالیز هستند.

به منظور کمک به بیماران زندگی بدون انجام دیالیز، یک سری از درمان های طبیعی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی به تصویب رسید. درمان های طبیعی نه تنها می توانند به بیماران کمک کنند تا کاملا از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شوند.

از آنجا که زباله ها و سموم موجود در خون وجود دارد، برای درمان این زباله ها و سموم از بدن به طور کامل باید درمان شود، در غیر این صورت، تخمیر سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارآیی از درمان های دیگر. بنابراین، پاکسازی دور نقش های مختلف نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه دارد. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن صورت می گیرد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عجیب و غریب به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی ، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد.

طب سوزنی این است که فنجان های ویژه بر روی پوست ایجاد کنید تا اثر مکش ویژه ای را برای کمک به بیماران در پیشگیری از التهاب و انعقاد روی بدن ایجاد کنید. درمان کاپینگ به بیماران کمک زیادی می کند.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، طب سوزنی، حمام پا و بخار سازی، در نفروپاتی دیابتی با دیالیز مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا می خواهید یک درمان برای جلوگیری از دیالیز را پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2413.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان درمان های طبیعی درمان نفروپاتی دیابتی با دیالیز,


سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

کلیه های بزرگ شده چقدر خطرناک است؟

اغلب کلیه ها نقش مهمی در بدن ما ایفا می کنند و به سلامت بیمار کمک می کنند. هنگامی که شما با کلیه های خود مشکل دارید، بیماران شما قطعا ناراحتی های مختلفی را تجربه خواهند کرد. آیا اکنون بیماران می خواهند بدانند که کیست بزرگ شده خطرناک است؟

بزرگ شدن کلیه ها به علت کیست های متعدد در کلیه و یا کلیه مقادیر زیادی از احتباس آب ایجاد می شود. هر دو ممکن است باعث کاهش عملکرد کلیه شود. با توجه به کاهش عملکرد کلیه، امید به زندگی بیماران بدون مدیریت موثر تهدید خواهد شد.

طبقۀ غرب در بیمار تا حدودی تهاجمی است، بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران از استفاده از طب غربی بی میل هستند. بیمارستان پزشکی چینی پکن Tongshantang بیماران را فراهم می کند طیف وسیعی از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود را.

درمان میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ بیمارستان معروف ترین است، بیمار است انتظار می رود برای کمک به ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت ها، بهبود عملکرد کلیه. این درمان، با توجه به تجهیزات قبل هنر و وضعیت بیماران، انتخاب از طب گیاهی چینی سنتی، داشتن گشادکننده عروق، گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و بهبود انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، متاستاز به اندازه کافی خون در کلیه، اکسیژن و تغذیه، می تواند آب را در کلیه ها به طور طبیعی دفع کند.

این درمان همچنین می توانید به شما کمک کند کیست های کلیوی را کاهش می دهد اساسا، برای جلوگیری از سلول های اپیتلیال از انتشار ماده فعال و ترویج گردش خون از دیوار.

علاوه بر این، ما نیز دیگر درمان های طبیعی، از جمله ضد عفونی درمان، که می تواند به طور کامل خلاص شدن بدن از سموم و مواد زائد از مواد مخدر، حمام درمانی، حمام پا، بخور درمانی، بادکش درمانی صورت گرفته است. مهمتر از همه، ما همچنین طب غربی را برای حفظ سلامتی خوب می کنیم.

اگر تورم کلیه دارید، درمان های طبیعی می تواند به شما در درمان آن کمک کند. آیا این درمان های طبیعی را انجام دهد؟ لطفا وضعیت خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1590.html



:: برچسب‌ها: کلیه های بزرگ شده چقدر خطرناک است؟,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا هیچ دارو برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود دارد

کراتینین 12 به این معنی است که وضعیت بیماری شما در حال پیشرفت در مرحله بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران بهتر است به محض امکان درمان های خود را دریافت کنند تا پیشرفت بیماری را تسکین دهند. در حالیکه هیچ دارویی برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود ندارد؟

کراتینین 12 به این معنی است که ضایعات و سموم فوق العاده ای در خون به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. به طور کلی، دیالیز برای بیماران توصیه می شود برای از بین بردن زباله ها از بدن، اما دیالیز فقط اثرات را برای کمک به بیماران حذف اندازه کوچک مواد، اما موفق به از بین بردن اندازه بزرگ مواد. در نتیجه، اندازه بزرگ مواد ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث می شود که کارایی سایر روش های درمانی نیز کاهش یابد. به این ترتیب، دیالیز روش موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری کلیه نیست.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، یک فرآیند درمان کامل برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه. در میان درمان های طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اثر بسیار تاثیر گذار است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده برای بیماران مبتنی بر شرایط بیماری فعلی وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده اند تا بتوانند از طریق روش اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون آمدن و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

حمام پا درمان برای ترویج گردش خون کلی بدن است. این درمان ها نیاز به بیماران دارند تا بدن خود را به مدت 40-50 دقیقه در آب معدنی غوطه ور کنند.

طب سوزی درمان یک درمان است که در آن پزشک قرار دادن فنجان های ویژه در قسمت پشت بیماران. این درمان به بیماران کمک می کند تا التهاب و درد های مختلف بدن را تحریک کنند.

این درمان ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی توانایی کمک به بیماران در بهبود عملکرد سلول های کلیه و بافت ها را از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون می کند.

آیا هنوز از کراتینین 12 رنج می برید؟ آیا می خواهید یک درمان برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5875.html



:: برچسب‌ها: آیا هیچ دارو برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود دارد,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا ممکن است از مرحله 4 نارسایی کلیه به مرحله نارسایی کلیه در مرحله 3 بازگردانده شود

مرحله 4 نارسایی کلیه به عنوان دومین مرحله پیشرفته بیماری کلیوی محسوب می شود و مرحله 3 نارسایی کلیه به عنوان مرحله کلیدی بیماری کلیوی توصیف شده است. بدون مداخله موثر، مرحله 3 نارسایی کلیه به راحتی به مرحله 4 نارسایی کلیوی تبدیل می شود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که ممکن است از مرحله 4 نارسایی کلیه تا مرحله 3 نارسایی کلیوی بهبود یابد.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 4 مرحله بسیار دشوار است، به این دلیل که سلول های کلیه و یا بافت های بیمار یا حتی مرده در مرحله 4 نارسایی کلیه نسبت به مرحله 3 نارسایی کلیه بهبود می یابند. آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که بهترین راه برای تعمیر سلول های کلیه و بافت های بیمار را امتحان کنیم، اما موفق نشدیم که سلول های کلیه بیمار دوباره زنده بمانند. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات سریع در اسرع وقت برای ذخیره سلول های کلیه و بافت بیمار.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، داروهای گیاهی فوق العاده برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است، بنابراین این درمان ها برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی بیمار انتخاب می شوند.

به منظور تضمین اثربخشی درمان های طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از بدن جدا شوند. در این مورد، درمان های حذف توکسین ها یک درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن است.

با استفاده از محیط زیست سالم و پاکیزه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین تاثیر را برای بهبود عملکرد کلیه می گیرد. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده ای برای بیمار انتخاب می شود که براساس وضعیت بیماری فعلی آنها باشد، علاوه بر این، این درمان اثر دقیق خواهد داشت. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن به پودر تصفیه می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیه تحویل دهد.

مهمتر از همه، ما همچنین در نظر گرفتن سایر روش های درمانی، از جمله حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، درمان طب سوزنی.

این درمان ها به شما کمک می کند تا از مرحله 4 نارسایی کلیه به مرحله 3 نارسایی کلیه بازگردید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailuretreat@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5876.html



:: برچسب‌ها: آیا ممکن است از مرحله 4 نارسایی کلیه به مرحله نارسایی کلیه در مرحله 3 بازگردانده شود,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا دیالیز توصیه می شود برای نفروپاتی IgA بیماران مبتلا به کراتینین 5.1

نفروپاتی IgA یک وضعیت بیماری است که در آن بسیاری از پروتئین IgA به کلیه ها می رسند. علاوه بر این، عملکرد کلیه ممکن است آسیب ببیند زیرا عملکرد کلیه کاهش می یابد. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا توصیه های دیالیز برای نفروپاتی IgA در بیماران کراتینین 5.1 توصیه می شود؟

به عنوان یک واقعیت، دیالیز برای بیماران با سطح کراتینین بالا توصیه می شود تا به بیماران برخی علائم بالینی را کاهش دهد و همچنین از عوارض شدید جلوگیری کند. با این حال، دیالیز درمان های کامل برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود نیست، همیشه باعث می شود بیماران از اختلالات و نشانه های مختلف رنج می برند.

در بیمارستان پکن Tonshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

به منظور تداوی طبیعی، بهترین اثرات را به دست می آورند، محصولات مختلف سم و مواد زائد باید از خون پاک شوند. علاوه بر این، ما به اصل دفع مواد مختلف سموم و مواد زائد، قبل از درمان بیماری کلیوی، پایبند هستیم و بیماری به تدریج با حذف سموم و زباله ها از بین می رود. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران، پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل صورت می گیرد.

در محیط سلامت و محیط داخلی تمیز، این درمان می تواند بیشترین اثر را برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به دست آورد.

ایمونوتراپی یک درمان ویژه برای درمان بیماری های مرتبط با ایمنی است. این شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترشح ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی، تحمل ایمنی، حفاظت از ایمنی است. این درمان با استفاده از داروهای گیاهی مخصوص و همچنین امکانات پیشرفته می تواند ایمنی بیماران را بهبود بخشد و همچنین ایمنی را بهبود بخشد.

دیگر درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، Therapy Cupping برای بیماران برای درمان سلول های کلیه و بافت بیمار انتخاب می شوند. افزایش سطح کراتینین به طور طبیعی همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 هستند؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5877.html



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز توصیه می شود برای نفروپاتی IgA بیماران مبتلا به کراتینین 5, 1,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 با خستگی

بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 مجبورند علائم مسمومیت مختلف و ناراحتی را تجربه کنند. خستگی یکی از رایج ترین موارد است. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که درمان مناسب برای بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 با خستگی.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 7.7 رنج می برند؟

کراتینین 7.7 به این معنی است که زباله های فوق العاده ای و سموم موجود در خون وجود دارد، علاوه بر این، رسوب سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به طور معمول، بدن ما مسئول هضم مواد غذایی است که ما هر روز خوردن، که تولید مواد مفید و مواد سمی در خون است. علاوه بر این، کلیه ها باید خون را فیلتر کنند تا مواد سمی را از بین ببرند و مواد مفید را دوباره به بدن ما باز گردانند. با این حال، زمانی که چیزی با عملکرد کلیوی اشتباه است، کلیه کمتر قادر به حذف سموم و سموم مختلف از بدن به درستی است، در نتیجه، سطح کراتینین بالا ظاهر می شود.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از خستگی رنج می برند؟

تا زمانی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه نباشد، گلبول قرمز خون کافی تولید نمی شود، در نتیجه، گلبول های قرمز کافی نمی توانند به طور موثر به ارگان های مهم دیگر منتقل شوند، بنابراین اکسیژن کافی و تغذیه و انتقال خون نمی تواند باشد بنابراين، بيماران اغلب به علت خستگي رنج مي برند.

آیا درمان هایی برای کاهش کراتینین 7.7 با خستگی وجود دارد؟

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شود باید از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن صورت می گیرد. علاوه بر این، ما همچنین درمان های حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، بخار سازی را اتخاذ می کنیم.

اگر هنوز از کراتینین 7.7 و خستگی رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/318.html



:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای بیماران مبتلا به کراتینین 7, 7 با خستگی,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا می توانم Osmotherapy چینی را برای درمان نارسایی کلیه بخرم؟

در حال حاضر نارسایی کلیه در حال حاضر تبدیل به عامل اصلی برای تهدید زندگی بیماران است. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر. علاوه بر این، Osmotherapy چینی به عنوان جدیدترین درمان برای درمان نارسایی کلیوی در نظر گرفته شده است. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا می توانند Osmotherapy چینی را برای درمان نارسایی کلیه خریداری کنند.

در حال حاضر، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی محبوبیت زیادی در سراسر جهان برای عملکرد قابل توجه خود را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از آن برای درمان نارسایی کلیه. اول، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با داروهای سنتی گیاهی و امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی بیمار مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نمی تواند بدون دیدن وضعیت بیماری بیماران خریداری شود. علاوه بر این، این درمان همچنین با سایر درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه از جمله حمام دارویی، درمان با سم زدایی، حمام پا، طب فشاری، طب سوزنی درمان استفاده می شود. این درمان ها برای کمک به بیماران سلول های کلیه و بافت بیمار را ترمیم می کنند. فقط این درمان ها با هم ترکیب می شوند، بیماران بهبود قابل ملاحظه ای دارند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن داروهای گیاهی فراوانی برای بیماران انتخاب شده است؛ علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیمار بر اساس شرایط بیماری فعلی بیمار انتخاب می شوند؛ ما باید شرایط بیماری بیماران را کاملا واضح بدانیم تا بتوانیم درمان مناسب برای بیماران

پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی یکی از حرفه ای ترین بیمارستان ها برای درمان نارسایی کلیه است. در این درمان، شما موثر ترین درمان و خدمات رضایت بخش را دریافت خواهید کرد. از زمان تاسیس آن، این بیمارستان انرژی خود را برای ترمیم کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه مصرف کرده است.

اگر از نارسایی کلیه رنج می برید، از استقبال می شوید که به بیمارستان پکن تانگ هاتانتان پزشکی طب سنتی چین می آید. اگر هنوز در مورد آن شک داشته اید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2412.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم Osmotherapy چینی را برای درمان نارسایی کلیه بخرم؟,


دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا ممکن است که بیماران از مرحله نارسایی کبدی به مرحله 3 نارسایی کلیوی بهبود پیدا کنند؟

تحت شرایط عادی، نارسایی کلیوی چهار نظر گرفته می شود مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، بیماری کلیه یک مرحله مهم نارسایی کلیه سه شرح داده شده است است. بدون مداخله مؤثر، مرحله 3 شکستگی کلیه به راحتی می تواند به مرحله شکستگی کلیوی تبدیل شود. بنابراین بیمار درمورد اینکه آیا ممکن است از مرحله 4 شکستگی کلیه تا مرحله 3 نارسایی کلیوی بهبود یابد، تعجب کرد.

به طور کلی، بیماران مبتلا به دوره بهبود نارسایی کلیه از سه به نارسایی کلیه بسیار دشوار است، چرا که در چهار بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از سه سلول کلیوی و یا آسیب بافتی داشته اند و حتی بیشتر است از کلیه درگذشت سلول ها و بافت ها. همه ما می توانیم انجام دهیم، بهترین راه برای تعمیر سلول های آسیب دیده کلیه و بافت ها است، اما ما نمی توانیم دوباره سلول های کلیه و بافت بیمار زنده بمانیم. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات فوری برای ذخیره سلول های آسیب دیده کلیه و بافت دارند.

بیمارستان طب چینی تونگ گناه تانگ در پکن، با توجه به وضعیت بیمار ما تعداد زیادی از داروهای گیاهی چینی را انتخاب کنید، به طوری که برای تدوین و فرموله گزینه های درمان علمی تر و موثر تر برای بیماران است.

به منظور حصول اطمینان از اثربخشی درمان های طبیعی، سموم مختلف و زباله سپرده در خون بدن باید حذف شود، بنابراین، ضد عفونی درمان از یک روش درمان به طور کامل روشن کردن بدن از سموم و مواد زائد است.

درمان نفوذ میکرو گیاهی دارای محیط داخلی سالم و تمیز است که می تواند بهترین عملکرد کلیه را بازگرداند. در این درمان، تعداد زیادی از گیاهان را می توان با توجه به شرایط فعلی بیمار انتخاب کرد و اثر درمان نیز دقیق است. علاوه بر این، گیاهان را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری، علاوه بر این، پودر جمع آوری شده در دو گروه های پلی اتیلن، در پایین کمر 30-40 دقیقه خود را، دستگاه و متصل به نفوذ دو گروه های پلی اتیلن، مواد فعال گیاهی بیرون می آیند، و سپس به طور مستقیم به بیماری کلیوی داخلی. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی نیز می تواند به طور مستقیم به کلیه تحویل داده شود.

مهمتر از همه، ما نیز درمان های دیگر، از جمله حمام درمانی، حمام پا، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی درمان توجه کنند.

این درمان ها به شما کمک می کند تا از مرحله 4 نارسایی کلیه به مرحله 3 نارسایی کلیه بازگردید. شما علاقه مند در این درمان وجود دارد؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه به مقابله با بیماری کلیه درمان های طبیعی را انجام دهد؟ لطفا شرایط و شماره تلفن فعلی خود را ارسال و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1589.html



:: برچسب‌ها: آیا ممکن است که بیماران از مرحله نارسایی کبدی به مرحله 3 نارسایی کلیوی بهبود پیدا کنند؟,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

GFR 2 برای بیماران دیابتی چیست؟

در واقع، دیابت باعث می شود که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، در نتیجه، قند خون بالا باعث آسیب به سلول های کلیه و بافت و کاهش عملکرد کلیه می شود. در حالی که GFR2 برای بیماران دیابتی چیست؟

به طور معمول، بدن ما یک سیستم کامل برای حفظ بدن سالم است، به دلایل مختلف، عملکرد کلیه آسیب دیده است، در نتیجه، بدن ما نمی تواند در تعادل حفظ شود، ناراحتی های مختلف و علائم ظاهر می شود، کم GFR یکی از شایع ترین آنها. GFR به معنای میزان فیلتراسیون گلومرولی است که جریان فیلتر شده را از طریق کلیه توصیف می کند. GFR پایین تر است، عملکرد کلیوی بدتر شده است. GFR 2 نشان می دهد که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 5 نارسایی کلیه، آخرین مرحله بیماری کلیوی پیشرفت کرده است.

به عنوان نتیجه، بیماران نیاز به اقدامات فوری در اسرع وقت برای حفظ عملکرد کلیه کلیه و حفظ سلامت بیماران.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی Osmotherapy، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این درمان یک فرآیند درمان کامل را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و زندگی بهتر زندگی می کند.

اول از همه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون کاملا پاک شوند، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین بیماران نیاز به توجه بیشتر برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل دارند. درمان با سم زدایی درمان است برای کمک به بیماران به دور کامل از بدن کاملا متفاوت است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و سایر درمان ها، کلیه را درمان می کنند و عملکرد کلیه را از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، ترویج گردش خون، افزایش خون رسانی به کلیه، انتقال خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه با استفاده از این درمان ها، سلول های کلیه و بافت بیمار می توانند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شوند. سطح GFR گام به گام افزایش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5872.html



:: برچسب‌ها: GFR 2 برای بیماران دیابتی چیست؟,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

بهترین بیمارستان برای کاهش کراتینین 652 با FSGS چیست؟

به طور کلی، FSGS باعث می شود بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. کراتینین 652 به این معنی است که بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده اند. بیماران باید اقدامات فوری برای صرفه جویی در عملکرد کلیه های باقی مانده را انجام دهند. در حالی که بهترین بیمارستان برای کاهش کراتینین 652 با FSGS چیست؟

کراتینین نوعی زباله تولید شده توسط بدن ما است و از کلیه خارج می شود. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه وجود دارد، کراتینین در معرض خطر بالایی قرار دارد. FSGS به چند گلومرولی اشاره دارد که از اختلال ایمنی آسیب دیده و آسیب دیده اند و تنها بخشی از گلومرول ها درگیر هستند. بدون کنترل مناسب درمان، گلومرولی ها بیشتر و بیشتر آسیب می بینند. درمان فعلی برای کاهش سطح بالای کراتینین و درمان FSGS دیالیز است. با این حال، دیالیز فقط برای از بین بردن اندازه های کوچک از مواد اثر می گذارد، اما به اندازه کافی بزرگ نیست، زیرا اندازه بزرگ مواد در بدن ذخیره می شود و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود.

از موارد ذکر شده، بیماران بهتر بودند برای درمان بیماری کلیه کار می کردند، که راه اصلی برای کمک به بیماران کراتینین 652 بود.

در پکن Tonshantang بیمارستان طب سنتی چینی، بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماران برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ارائه شده است.

ایمونوتراپی درمان برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و بازسازی کلیه است. ایمونوتراپی یکی از درمان های مشخص در بیمارستان است که شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می باشد. با در نظر گرفتن این درمان، اختلال ایمنی تنظیم می شود و ایمنی نیز می تواند قابل ملاحظه بهبود یابد.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله حمام دارویی، حمام پا، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، Cupping Therapy نیز برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد. با افزایش عملکرد کلیه، کراتینین 652 به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

این درمان نه تنها بیماران را موثر ترین درمان ها، بلکه همچنین خدمات رضایت بخش ترین را فراهم می کند. پزشکان، پرستاران و مترجمان از شما به عنوان خانواده خود مراقبت خواهند کرد.

اگر هنوز میخواهید بهترین بیمارستان کراتینین 652 با FSGS را پیدا کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5873.html



:: برچسب‌ها: بهترین بیمارستان برای کاهش کراتینین 652 با FSGS چیست؟,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان GFR 3 با نارسایی کلیه مرحله 5 چیست؟

مرحله 5 نارسایی کلیه به این واقعیت اشاره می کند که وضعیت بیماری شما در حال پیشرفت به بیماری کلیه گذشته است، بنابراین بیماران باید در اسرع وقت اقدامات فوری انجام دهند تا سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهند. بنابراین، بیماران باید بدانند بهترین درمان برای درمان GFR 3 با نارسایی کلیه مرحله 5 چه هستند.

مرحله 5 نارسایی کلیه اشاره به عملکرد کلیه بیماران به طور جدی آسیب دیده است، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر.

در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود. علاوه بر این، رسوب سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با این حال، درمان های فعلی ابتدا سموم و زباله ها را ترشح نمی کنند، آنها فقط بر کاهش علائم بالینی تمرکز می کنند.

درمان های طبیعی در بیمارستان های پکن Tongshantang از طب سنتی چینی متمایز از داروهای غربی، اثرات برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه. درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف سموم و سموم مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

با استفاده از محیط داخلی سلامت، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و سایر روش های درمانی مانند حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، طب فشاری، طب سوزنی، درمان با بخار، می توانند بهترین نتیجه را برای بهبود عملکرد کلیه از طریق راه های افزایش عروق خونی، ترویج گردش خون، افزایش خون رسانی به کلیه، تنظیم فشار خون، تحرک ماتریکس خارج سلولی، ترویج گردش خون کلی بدن.

اگر از مرحله 5 نارسایی کلیه با GFR 3 رنج می برید و در حال تلاش برای پیدا کردن یک درمان جدید برای مقابله با آن هستید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-5/5874.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان GFR 3 با نارسایی کلیه مرحله 5 چیست؟,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD با نارسایی کلیه مرحله 3

در پزشکی غرب، عمل جراحی به نظر می رسد تنها راه برای بیماران PKD برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری است. علاوه بر این، هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، دیالیز به نظر می رسد روش منحصر به فرد برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود است. با توجه به معایب آنها، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان آن هستند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های متعدد با مایع در کلیه ها پر می شود، بدون مداخله مؤثر، سطح کراتینین بالاتر و بالاتر می رود و عملکرد کلیه بدتر می شود. در مرحله 3 نارسایی کلیه، مرحله کلیدی بیماری کلیوی است، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت دارند، در غیر این صورت، به نظر می رسد که در معرض خطر بالا قرار گرفتن در مرحله 4 و یا حتی مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی.

به منظور فراهم آوردن گزینه های بیشتر بیماران، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی برای سال ها با هم کار می کنند و مجموعه ای از درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری کلیوی کلیوی را ارائه می کنند. این درمان ها نه تنها کمک به بیماران کیست کلیه را کم می کند بلکه باعث افزایش عملکرد کلیه می شود.

در میان درمان های پزشکی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین استفاده را برای کمک به بیماران کیست کلیه کلیه اساسا و صرفه جویی در عملکرد کلیه های باقی مانده است.

این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند تاثیر قابل توجهی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران داشته باشد. علاوه بر این، برای بهبود کارایی آن، داروهای گیاهی به پودر تصفیه می شوند و سپس پودر به دو کیسه دارویی که به مدت 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. با در نظر گرفتن این درمان، رشد کیست کلیه نه تنها جلوگیری می شود، اگر داروهای گیاهی از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی جلوگیری کنند، در نتیجه اگر از طریق گردش خون در دیواره کیست فعال شود، ممکن است دفع مایعات کیست را افزایش دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران PKD کوچک کیست کلیه و محافظت از عملکرد کلیه. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/317.html



:: برچسب‌ها: اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD با نارسایی کلیه مرحله 3,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8.2 را مصرف می کنند

FSGS به معنای اسکلروز گلومروولیک درگیر در بخش مرکزی است که با چندین گلومرولی مشخص شده است که از اختلال ایمنی آسیب دیده است و تنها بخشی از گلومرولیها درگیر آن هستند، در نتیجه بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. بیماران مشتاق دانستن چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8.2 می گیرند؟

بسیاری از درمان های موجود برای بیماران FSGS با کراتینین 8.2، علاوه بر استروئید و دیالیز به نظر می رسد دو درمان مشترک برای مقابله با آن. با این حال، آنها درمان حرفه ای و مناسب برای درمان آن نیستند، آنها همیشه باعث می شوند که بیماران از تعداد زیادی ناراحتی و نشانه رنج می برند.

در چین، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان طبیعی برای بیماران FSGS را فراهم می کند. به جای اینکه تنها علائم بالینی را تجربه کنند، این درمان ها بر کاهش کراتینین 8.2 از علل ریشه، بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند.

از زمان تاسیس آن، این بیمارستان انرژی خود را برای کمک به بیماران بهبود بخشید. درمان های مختلفی برای کمک به بیماران از عملکرد کلیه های باقی مانده حفاظت می کند.

با هدف تضمین اثربخشی درمان ها، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. تخمیر سموم و ضایعات نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت به عملکرد کلیه می شود، بلکه کارایی سایر روش های درمان نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی، به منظور کمک به بیماران، به طور کامل بررسی می شود تا سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی معروف درمان برای عملکرد قابل توجه خود را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس شرایط خاص بیماری انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند یک اثر دقیق را به دست آورد. علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار به طور طبیعی ترمیم می شوند، که به طور اساسی باعث کاهش کراتینین 8 می شود. با در نظر گرفتن این درمان ها، سردرد، اشتها، تهوع و استفراغ بطور اساسی کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 8 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2411.html



:: برچسب‌ها: چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8, 2 را مصرف می کنند,


یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

برای درمان نارسایی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک اطلاعات بیشتر

در حال حاضر در پزشکی غربی، جراحی به نظر می رسد تنها راه برای بیماران مبتلا به PKD برای کند شدن پیشرفت بیماری است. و هنگامی که دیالیز بالا است، دیالیز به نظر می رسد تنها راه برای کمک به بیماران زنده ماندن است. با این حال، به دلیل ناکافی بودن آنها، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند درباره جزئیات مرحله شکستگی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک بیشتر بدانند.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی، کیستیک پر از مایع کیست در کلیه ها است، اگر هیچ درمان موثر، سطح کراتینین بالا و بالاتر، تبدیل شدن به وخامت بیشتر و بیشتر از عملکرد کلیه وجود دارد. 3 بیماری کلیوی مرحله نهایی نارسایی کلیه، مهم است، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت، در غیر این صورت احتمال ابتلا به نارسایی کلیه چهار یا حتی پنج.

به منظور ارائه انتخاب بیشتر برای بیماران، بیش از متخصص کلیه بیمارستان پکن تونگ گناه تانگ طب چینی همکاری با یکدیگر برای سال های بسیاری، به جلو یک سری از درمان درمان های طبیعی از بیماری کلیه پلی کیستیک. این درمان ها نه تنها به بیماران کمک می کند که کیست های کلیوی را کاهش دهند، بلکه باعث افزایش عملکرد کلیوی نیز می شود.

یکی از بهترین اثرات نفوذ پذیری پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران به طور کلی کاهش کیست های کلیه به منظور حفظ عملکرد کلیوی کلیه است.
در این روش درمانی شامل تعداد زیادی از طب گیاهی چینی و این یک درمان موضعی است، علاوه بر این، گیاهان انتخاب شده با توجه به شرایط فعلی از بیمار، چنین رفتاری می تواند اثر مهمی بازی، کمک به بیماران مبتلا به بهبود عملکرد کلیه. به منظور بهبود بهره وری، گیاهی تصفیه شده به پودر، سپس پودر به دو گروه های پلی اتیلن، یک موقعیت در shenshu خود را جمع آوری شد 30-40 دقیقه، و این دو ماشین با اتصال گروه های پلی تراوه، مواد فعال گیاهی خواهد خارج، و سپس به طور مستقیم به بیماری کلیوی داخلی نفوذ کنید. با این روش درمان، نه تنها به جلوگیری از انتشار از گیاهی فعال جلوگیری سلول های اپیتلیال، و گردش خون می توان بر روی دیوار آغاز، ترویج دفع مایع کیست.

درمان نفوذ پزشكي ميكرو چيني درمان خوبي است كه به بيماران كليوي مزمن كمك مي كند كيست هاي كليوي را كاهش دهند و از كليه ها محافظت كنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1588.html



:: برچسب‌ها: برای درمان نارسایی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک اطلاعات بیشتر,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

آیا هیچ گونه درمان طبیعی برای بهبودی کلیه تحت تاثیر سندرم نفروتیک وجود دارد

امروزه سندرم نفروتیک یکی از علل اصلی نارسایی کلیه است. از آنجا که داروهای غربی قادر به مقابله با بیماری کلیه نیستند، بیشتر و بیشتر بیماران مایل به مصرف داروهای طبیعی برای بهبود کلیه های مبتلا به سندرم نفروتیک هستند.

پاسخ مثبت است، در چین، بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماران برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به عنوان آنجا که ممکن است وجود دارد.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی، بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بیماری کلیه ناشی از بیماری های مختلف وجود دارد. درمانها در اینجا بیماری کلیه را از علت ریشه ای بیماری درمان می کند - سلول های کلیوی بیمار را بهبود می دهد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. این درمان ها بر اساس داروهای چینی توسعه یافته است.

ما در حال حاضر یک فرایند کامل و جامع درمان برای کمک به بیماران کلیه بیمار را تشکیل می دهیم. این فرایند شامل بسیاری از درمان های طبیعی، از جمله ایمونوتراپی، درمان با سم زدایی، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب فیزیکی، طب سوزنی.

ایمونوتراپی در بیماران مبتلا به اختلال ایمنی در نظر گرفته می شود. این یکی از درمان های مشخص شده ما در بیمارستان ما است که شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود.

علاوه بر این، درمان حذف توکسین ها به منظور حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف می تواند برای بهبود عملکرد کلیه کمک زیادی کند.

مهمتر از همه، سایر روش های درمان با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی توانایی کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، تنظیم فشار خون، افزایش خون رسانی به کلیه دارد.

درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک ذکر شده است، آیا شما علاقه مند به این درمان ها هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید، ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5871.html



:: برچسب‌ها: آیا هیچ گونه درمان طبیعی برای بهبودی کلیه تحت تاثیر سندرم نفروتیک وجود دارد,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

بعضی از توصیه های مربوط به درمان پروتئین بیش از حد در ادرار

پروتئین بیش از حد در ادرار نشان می دهد که کلیه به احتمال زیاد به طور معمول کار می کند. با وجود سموم و ضایعات مختلف در خون، علائم و ناراحتی ها در بدن ظاهر می شود، بنابراین بیماران مضطرب می دانند که برخی از توصیه های مربوط به درمان پروتئین بیش از حد در ادرار.

پروتئین در ادرار به این معنی است که کلیه قادر به جذب مواد مفید مثل پروتئین و گلبول قرمز خون نیست. به عنوان پروتئین در ادرار به علت کاهش عملکرد کلیه، ما باید توجه بیشتری به تعمیر کلیه بیمار و همچنین افزایش عملکرد کلیه.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، بسیاری از درمان ها به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

درمان با سم زدایی درمان است که با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این درمان ها، زباله های فوق العاده و محصولات از خون پاک می شود، در غیر این صورت، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، نه تنها باعث افزایش بیشتر سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران کلیه بیمار را ایفا می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای کمک به بیماران پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده ای وجود دارد که برای بیماران براساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب می شود، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو کیسه دارویی را در حدود 30 تا 40 دقیقه بگذارند. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با کمک این درمان، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

علاوه بر این، ما همچنین سایر درمان های طبیعی مانند حمام دارویی، ایمونوتراپی، حمام پا را برای بهبود عملکرد کلیه می پذیریم. پروتئین در ادرار به تدریج با بهبود عملکرد کلیه ناپدید می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این درمان ها را که پروتئین را در ادرار کاهش می دهید بدست آورید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5870.html




شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

ممکن است کراتینین 350 با دیابت مجددا طبیعی شود

دیابت باعث می شود بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است، نشان می دهد که با عملکرد کلیه شما چیزی اشتباه است. به این ترتیب، بیماران تعجب می کنند که ممکن است کراتینین با دیابت دوباره عادی شود.

معمولا بدن ما غذاهایی که هر روز غذا می خورند هضم می کند و مواد مفید و همچنین مواد سمی موجود در خون را تولید می کند. کلیه ها خون را فیلتر می کنند، هنگامی که خون کلیه خون، اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول های قرمز بیش از حد بزرگ برای عبور از سوراخ در کلیه، به طوری که آنها دوباره به خون دوباره برای انتقال خون، اکسیژن و تغذیه به ارگان های مهم دیگر. علاوه بر این، اندازه کوچک مواد مانند کراتینین، اوره و آب اضافی از بدن و ادرار حذف می شود. هنگامیکه مقدار قند خون در خون زیاد می شود، این سیستم در برخی موارد آسیب می بیند، در نتیجه، گردش خون پایین می آید و به آرامی و سپس مقدار زیادی از مواد سمی نمی تواند خارج از بدن فیلتر شود و در کلیه ها ذخیره می شود کلیه ها و بافت ها و تأثیر آنها بر عملکرد آنها.

کراتینین 300 به این معنی است که مقدار سلولی کلیه و بافت آسیب دیده است یا برخی از سلول های کلیه و بافت ها مرده اند. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که کمک کنیم که سلول های کلیه و بافت بیمار را تعمیر کنیم و عملکرد آن را بهبود دهیم، اما ما نمی توانیم سلول های مرده و بافت ها دوباره زنده بمانیم.

ما یک سری از فرآیند درمان کامل و جامع را اتخاذ می کنیم تا به بیماران کمک کنیم که مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کنند.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرد، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده با توجه به وضعیت بیماری فعلی شما است. این درمان با داروهای گیاهی سنتی و امکانات پیشرفته، توانایی کمک به بیماران در رفع عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، افزایش گردش خون به کلیه است.

درمان های دیگر از قبیل حمام پا، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، طب سوزنی برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با مصرف این درمان ها، کراتینین 350 به طور طبیعی کاهش می یابد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5869.html



:: برچسب‌ها: ممکن است کراتینین 350 با دیابت مجددا طبیعی شود,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

گزینه های دیگر برای کراتینین 13 به غیر از دیالیز چیست

سطح کراتینین بالا شایع ترین علامت بیماری کلیه است که باعث می شود بیماران از تعداد زیادی اختلال و نشانه ها نیز برخوردار شوند. برای کمک به بیماران دیالیز توصیه می شود سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. گزینه های دیگر کراتینین 13 به جز دیالیز چیست؟

کراتینین نوعی از مواد زائد تولید شده در بدن ما است، توسط کلیه فیلتر شده و خارج از بدن به صورت ادرار خارج از کاهش عملکرد کلیه است. کراتینین 13 به این معنی است که شما در حال حاضر به مرحله 5 نارسایی کلیه، مرحله آخر بیماری کلیوی مبتلا شده اید. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات فوری برای ذخیره عملکرد کلیه دارند، در غیر این صورت، زندگی شما به شدت تهدید می شود. حتی اگر دیالیز جلوی اثرات را برای کمک به بیماران از اخراج زباله ها و کاهش بعضی علائم بالینی بگیرد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی از بین بروند.

بنابراین، بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز هستند. کراتینین 13 به این معنی است که کلیه تقریبا قادر به ترشح سموم و پسمان های مختلف بدن نیست. سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها می شوند، اما کارایی سایر روش ها نیز کاهش می یابد. از این رو، پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در ترمیم سلول های کلیه و بافت های بیمار دارد، علاوه بر این، ما همچنین از اصل دفع سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و بیماری به تدریج همراه با حذف سموم و محصولات زباله. با توجه به این، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه بسیار تاثیر می گذارد. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو ماده دارویی فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند . در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات داخل کلیه به طور مستقیم تحویل، به طوری که برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان جامد، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

گزینه های دیگر برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری شده است، اگر شما علاقه مند به این درمان هستند، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5866.html



:: برچسب‌ها: گزینه های دیگر برای کراتینین 13 به غیر از دیالیز چیست,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

درمان های جدید برای بیماران نارسایی کدر برای جلوگیری از دیالیز چه هستند؟

حتی دیالیز دیالیز به بیماران کمک می کند برخی از نشانه های بالینی را از بین ببرد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی ناخوشایند. بدتر از همه، دیالیز راه اصلی برای درمان بیماری کلیه نیست. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که درمان جدید برای بیماران نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز ضروری است؟

امروزه بیشتر و بیشتر مردم مایل به دیالیز برای درمان بیماری کلیوی نیستند. در اینجا، ما توصیه می کنیم طب چینی برای شما برای بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکردهای کلیوی بهبود یابد، احتمال دارد که شما از دیالیز جلوگیری کنید.

پزشکی چینی می تواند انتخاب خوبی برای شما برای جلوگیری از دیالیز باشد. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است. این درمان های طبیعی در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

به منظور تأمین اثربخشی این درمان، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند، در غیر این صورت، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند بلکه باعث کاهش کارآیی از درمان های دیگر. با توجه به اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی، درمان با سم زدایی به منظور حذف کامل سموم و مواد زائد مختلف از بدن صورت می گیرد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، کاپو پرفیوسی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، افزایش خون عرضه به کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

همانطور که این درمان ها با هدف کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود. درمان های طبیعی برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کنند.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5867.html



:: برچسب‌ها: درمان های جدید برای بیماران نارسایی کدر برای جلوگیری از دیالیز چه هستند؟,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ چیست؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که اجازه می دهد کیست ها در کلیه ها رشد و رشد کنند. کیست های کلیه باعث کاهش عملکرد کلیه می شود، عملکرد 30٪ کلیه نشان می دهد که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید. بیماران مشتاق میدانند که درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ است.

بیماری کلیوی پلی کیستیک با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود، زمانیکه تعداد و اندازه کیست ها بر روی کلیه افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ، سلول ها و بافت های نرمال را سرکوب می کنند و به طور مداوم به عملکرد کلیه ها آسیب می رسانند.

در حال حاضر، جراحی برای بیماران توصیه می شود تا کیست کلیه را کاهش دهند، اما جراحی فقط می تواند اندازه بزرگ کیست ها و کیست های خارج از کلیه را از بین ببرد، متاسفانه، اندازه کوچک کیست ها و کیست ها در داخل کلیه کاهش نیافت. علاوه بر این، بیماران اغلب در معرض خطر ابتلا به عفونت های کلیه هستند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کیست کیست کلیه به طور طبیعی و همچنین بهبود عملکرد کلیه به طور اساسی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان عالی طبیعی است تا به بیماران کمک کند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن به طور کامل پاک کنند. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

با کمک این درمان، اگر کیست های فعال در سلول های اپیتلیالی آزاد شوند، اگرچه گردش خون در دیواره های کیست ممکن است فعال شود، علاوه بر این، دفع مایعات کیست ممکن است پیشرفت کند. مهمتر از همه، ما همچنین از سایر روشهای درمانی مانند حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی، طب فیزیوتراپی استفاده می کنیم.

این درمان ها به شما کمک می کند به طور طبیعی کیست های کلیه را کاهش دهید و از عملکرد کلیه های باقی مانده محافظت کنید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5868.html



:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ چیست؟,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

پیشنهادات حرفه ای برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟

نفریت لوپوس هنگامی که لوپوس در معرض کلیه ها قرار می گیرد، به نظر می رسد که باعث می شود بیماران یک سری علائم مسمومیت و ناراحتی در بدن را تجربه کنند. بیماران علاقه مند به دانستن پیشنهادات حرفه ای برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هستند؟ لطفا برای اطلاعات بیشتر با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

در حال حاضر، داروهای استروئیدها و داروهای غربی، درمان معمول برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است. با این حال، داروهای استروئیدها و داروهای غربی به بدن بیمار تهاجمی هستند و بیماران اغلب به علت ناراحتی های مختلف در معرض خطر بالا هستند.

به عنوان پیشرفت بیماری بیمار به دلیل کاهش عملکرد کلیه است. بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند.

در چین، طب چینی می تواند انتخاب خوبی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه باشد. یک سری درمان های طبیعی بر اساس طب چینی نوآوری می شود.

ایمونوتراپی برای تنظیم اختلال ایمنی و افزایش ایمنی استفاده می شود. ایمونوتراپی یکی از درمان های مشخص شده در بیمارستان ماست که شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود. با بهبود سیستم ایمنی، بیماران کمتر قادر به عفونت های سرد یا مختلف هستند. علاوه بر این، بیماران می توانند یک محیط داخلی بهتر برای پیشرفت داشته باشند.

درمان با سم زدایی درمان برای کمک به بیماران به حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده است، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند . با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی تحویل شود، در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. سایر تداخلات از جمله حمام دارویی، حمام پا، کپاپ درمانی برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

این درمان ها در کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه بیمار بسیار موثر است. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/315.html



:: برچسب‌ها: پیشنهادات حرفه ای برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

در حال حاضر، دیالیز هنوز درمان مشترک برای کاهش سطح کراتینین بالا و همچنین کاهش بعضی علائم بالینی است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی ها، به عنوان یک نتیجه، بیماران مایل به انجام دیالیز برای حفظ زندگی خود. بنابراین، آنها مشتاق میدانند کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد.

دیالیز فقط جایگزینی کلیه است تا به بیماران کمک کند تا مقدار مشخصی از سموم و مواد زائد را از بین ببرد و برخی علائم بالینی را کاهش دهد. علاوه بر این، زمانی که کراتینین خود را به سطح معینی رسانده می شود، دیالیز برای بیماران توصیه می شود. اما دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا را به طور موقت کاهش دهد، بیماران هنوز هم پس از دیالیز یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند. بنابراین دیالیز درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان طبیعی برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز به تصویب رسید.

اول از همه، درمان سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود. از بین بردن مواد سمی و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد خارج و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در ضایعات کلیوی وارد شود.

حمام دارویی یک برنامه خارجی است که در آن پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به مدت حدود 30 تا 40 دقیقه در طی فرآیند درمان، به مقدار زیادی مواد سمی از خون خارج می شود.

با کمک این درمان ها، بیماران مبتلا به کراتینین 400 برای دیالیز ضروری نیستند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/316.html



:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

آیا درمان برای متوقف کردن دیالیز و بازگرداندن عملکرد کلیه وجود دارد

دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا برخی علائم بالینی را با کمک دیالیزر از بین ببرند. حتی اگر دیالیز به بیماران کمک می کند تا سموم مختلف را از بین ببرد و برخی از علائم را از بین ببرد، باعث می شود که بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی نیز از بین بروند. بنابراین، بیماران نیازمند بی اعتنایی به دانستن وجود دارد درمان برای کمک به بیماران دیالیز را متوقف و بازگرداندن عملکرد کلیه.

اول از همه، شما باید مشخص کنید دلیل اینکه شما از کاهش عملکرد کلیه رنج می برید، این است که درمان شما نمی تواند اثرات را به دست آورد، زیرا باید با مقدار زیادی از سموم و زباله های ذخیره شده در خون شما انجام شود. بنابراین، شما باید بهترین تلاش خود را برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، و سپس، درمان طبیعی می تواند بهترین راه برای تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند.

بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد ذخیره شده در خون باید ابتدا از خون جدا شود و سپس یک سری از درمان های طبیعی برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ شود. علاوه بر این، ما همچنین به اتکای سموم و مواد زائد مختلف قبل از اتخاذ تدابیری پایبندیم. بر این اساس، درمان سم زدایی حذف می شود تا مواد سمی و مواد زائد مختلف را از بدن خارج کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب فشاری، طب سوزنی، درمان با بخار، برای کمک به بیماران کلیه بیماری را بهبود می دهند و همچنین بهبود کلیه عمل می کنند. این درمانها با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی چینی توانایی کمک به بیماران را در رفع عروق خونی، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، افزایش فشار خون، فعال کردن گردش خون و انتقال خون، اکسیژن و تغذیه مناسب درون کلیه می باشد.

آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد توقف دیالیز و بهبود عملکرد کلیه چیست؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2409.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان برای متوقف کردن دیالیز و بازگرداندن عملکرد کلیه وجود دارد,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

چه نوع از طب چینی برای بیماران کراتینین توصیه می شود 281.5

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری کلیه است. بیماران با سطح کراتینین بالا اغلب نشانه های خستگی، سردرد، اشتها، تهوع و استفراغ را نشان می دهند. به عنوان طب غربی و دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا را به طور موثر کاهش دهد، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق می دانند که چه نوع از طب چینی برای بیماران مبتلا به کراتینین توصیه می شود 281.5. لطفا اطلاعات بیشتری بدست آورید

بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماران برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه بر اساس طب چینی وجود دارد. با این حال، ما نمی توانیم نام یک داروی گیاهی برای کمک به بیماران کلیه را بهبود ببخشیم. همان طور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

به منظور تأمین اثربخشی این درمان، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند، علاوه بر این، انباشت سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روشها. تصویب درمان حذف توکسین ها برای بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است. این درمان با داروهای گیاهی عظیم مورد استفاده قرار می گیرد که برای شرایط بیماری فعلی بیمار انتخاب می شوند. داروهای گیاهی برای بهبود کارایی خود پودر شده اند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با استفاده از دستگاه اسمزی، خون کافی، اکسیژن و تغذیه مناسب می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد، در نتیجه کراتینین 281.5 به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 281.5 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2410.html



:: برچسب‌ها: چه نوع از طب چینی برای بیماران کراتینین توصیه می شود 281, 5,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

در حال حاضر، دیالیز هنوز هم یک درمان مشترک برای کاهش کراتینین بالا و از بین بردن برخی علائم بالینی است. با این حال، دیالیز باعث ناراحتی بیماران می شود، بنابراین بیماران دیالیز را برای زنده ماندن نمی خواهند. بنابراین، آنها مشتاق میدانند کراتینین 400 نیاز به دیالیز داشته باشد.

دیالیز فقط یک جایگزین برای کلیه ها است، که می تواند به بیماران کمک کند مقدار مشخصی از سموم و مواد زائد را پاک کند و برخی از علائم بالینی را از بین ببرد. علاوه بر این، زمانی که کراتینین به سطح خاصی رسیدن، بیمار دیالیز می شود. با این حال، دیالیز می تواند به طور موقت سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، پس از دیالیز، بیماران هنوز هم می توانند از کراتینین بالا دوباره رنج می برند. بنابراین، دیالیز درمان مؤثر برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست.

بیمارستان پزشکی چینی پکن Tongshantang استفاده از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا خود را بدون کاهش دیالیز پایین.

اول از همه، استفاده از سم زدایی درمان به طور کامل حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف. و حذف سموم و ضایعات مختلف در بهبود عملکرد کلیوی بسیار مهم است.

علاوه بر این، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی خواهد شد به درمان بیماری های کلیوی، که یک درمان موضعی استفاده می شود، علاوه بر این، با اتصال دستگاه نفوذ و دو گروه های پلی اتیلن، گیاهی تصفیه شده به پودر برای افزایش بازدهی خود، فعالیت از داروهای گیاهی ماده سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و مواد مغذی را می توان به طور مستقیم به ضایعات کلیه تحویل داده شود.

حمام دارویی یک پودر است که از گیاهان تصفیه شده به مدت 30-40 دقیقه یا بیشتر استفاده می شود، در طول درمان تعداد زیادی از مواد سمی از خون خارج می شود.

با این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 400 نیاز به دیالیز ندارند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ وضعیت خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1117/1587.html



:: برچسب‌ها: کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد,


شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش کراتینین 13 وجود دارد؟

سطح کراتینین بالا شایع ترین نشانه بیماری کلیوی است که باعث می شود بیمار طیف وسیعی از علائم ناراحتی را تجربه کند. بیماران اغلب به دیالیز توصیه می شوند تا به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش دهند. اما بیماران همچنین می خواهند بدانند که کاهش کراتینین 13 به غیر از گزینه های دیگر برای دیالیز چیست؟

کراتینین نوعی زباله تولید شده در بدن ما است و اغلب به علت کاهش عملکرد کلیه در ادرار دفع می شود. کراتینین 13 آخرین مرحله از وضعیت بیمار است که به بیماری کلیوی منجر شده است - مرحله 5 نارسایی کلیوی. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات به موقع برای نجات عملکرد کلیه کلیه دارند، در غیر این صورت، زندگی شما به طور جدی تهدید خواهد شد. با وجود اینکه دیالیز در کمک به بیماران برای دفع زباله ها و از بین بردن بعضی علائم بالینی موثر است، بیماران عوارض جانبی زیادی را تجربه می کنند.

بنابراین، بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما بدون دیالیز. کراتینین 13 بدین معنی است که کلیه ها به راحتی می توانند سموم و مواد زائد مختلف بدن را از بین ببرند. سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند نه تنها سبب آسیب به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی روش های دیگر نیز می شود. بنابراین، پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد نقش مهمی در سلول های کلیه بیمار ترمیم بافت، بازی، بلکه در درمان بیماری های کلیوی قبل از، ما همیشه به کلیه پایبندی به روشن سمی، سمی اصول درمان درمان بیماری خود به انقراض است. بر این اساس، استفاده از سم زدایی درمان به طور کامل حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف.

درمان نفوذ میکرو گیاهی می تواند به بیماران برای بازگرداندن عملکرد کلیوی کمک کند. در این درمان، درمان شامل گیاهی بزرگ، علاوه بر این، با اتصال دستگاه نفوذ داروهای گیاهی و دو دارو، ماده فعال گیاهی خواهد آمد و نفوذ به داخل کشور، از بیماری های کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی می تواند به طور مستقیم به کلیه تحویل داده، به منظور ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بافت.

علاوه بر این، استفاده از حمام، درمان دارویی، حمام پا، گرما، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی و سایر تعمیر بیماری کلیه، بهبود کارکرد کلیه.

اگر شما انجام دهید، لطفا وضعیت فعلی خود را و شماره تلفن است ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com علاقه مند در این درمان یا در نظرات زیر، برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز ارسال. ما خوشحال هستیم که کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1586.html



:: برچسب‌ها: علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش کراتینین 13 وجود دارد؟,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است

هنگامی که سطح کراتینین به درجه خاصی برسد، دیالیز برای بیماران پیشنهاد می شود که سطح کراتینین را بالا ببرند و همچنین برخی علائم مسمومیت بالینی را کاهش دهند. در حالی که نارسایی کلیه مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

حتی اگر دیالیز عوارض را برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا به دست آورد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی به بار آورند. بنابراین، دیالیز درمان مناسب برای بیماران نارسایی کلیه نیست. بدتر از همه، بیماران هنوز هم پس از متوقف شدن دیالیز و همچنین ناراحتی، یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند. اگر دیالیز را انجام ندهید، لطفا یک درمان برای جایگزینی دیالیز پیدا کنید. اگر دیالیز را در حال حاضر انجام دهید، لطفا تلاش خود را برای کاهش زمان انجام دیالیز در هر هفته و یا حتی توقف دیالیز تلاش کنید.

طب چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به منظور جلوگیری از دیالیز. علاوه بر این، یک سری درمان های طبیعی بر اساس طب چینی پیشرفت کرده است. این درمان های طبیعی عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک فرایند کامل و جامع درمان برای بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این روند درمان متشکل از درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی می باشد.

دلیل اینکه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند از سطح کراتینین بالا این است که مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، تخمیر سموم و زباله ها در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه همچنین راندمان درمان های دیگر را کاهش می دهد، به همین دلیل است که ما همیشه از اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و پس از حذف سموم و مواد زائد، بیماری به راحتی از بین می رود.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش یابد. مهمتر از همه، شما فرصتی برای اجتناب از دیالیز دارید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5863.html



:: برچسب‌ها: آیا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 3.4 را به محدوده طبیعی بدون دیالیز آورد

سطح کراتینین بالا اشاره به اینکه کلیه شما به شدت آسیب دیده است. سطح کراتینین بالا باعث می شود بیماران به ناراحتی های مختلفی بر بدن مبتلا شوند. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که چگونه بیماران می توانند کراتینین 3.4 را به مقدار طبیعی بدون دیالیز برسانند. اگر همچنين در مورد اين موضوع ترديد داشته باشيد، لطفا آن را بخوانيد.

به طور معمول، بدن ما غذاهایی را که هر روز غذا می خورند هضم می کند، که مواد مفید و مواد معدنی را در خون تولید می کند. علاوه بر این، کلیه مسئول فیلتر کردن خون است که مواد کوچک مانند کراتینین، اوره و آب اضافی را از بین می برد و مواد مفید مانند پروتئین و گلبول قرمز را دوباره به بدن بازمیگرداند. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، کلیه قادر به حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل نیست، در نتیجه کراتینین بالا به طور مستقیم، کراتینین 3.4 اشاره به اینکه شما در مرحله 3 نارسایی کلیه است، بنابراین بیماران نیاز به سریع اقدامات برای کاهش پیشرفت بیماری، در غیر این صورت، مرحله 4 کلیه یا مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی ظاهر می شود.

همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور کامل اجتناب شود. طب چینی پیشرفت زیادی کرده است؛ در نتیجه، درمان های طبیعی برای بیماران ارائه شده است.

با هدف اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند. علاوه بر این، تخمیر سموم در خون نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بر این اساس، درمان های حذف توکسین ها به منظور حذف کامل سموم و مواد زائد خارج از بدن، مورد بررسی و توسعه قرار گرفته است.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان، طب سوزنی درمان، Cupping درمان. این درمان ها در سراسر جهان به دلیل محبوبیت آن در جذب گردش خون، افزایش جریان خون، فعال سازی گردش خون، از بین بردن استاز خون، محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست می آورند.

با استفاده از این درمان ها، سلول های کلیه و بافت های بیمار می توانند به طور طبیعی ترمیم شوند، علاوه بر این، عملکرد کلیه می تواند قابل توجهی بهبود یابد، در نتیجه، بیماران می توانند بدون انجام دیالیز زندگی کنند.

آیا شما از کراتینین 3.4 رنج می برید؟ آیا می خواهید بدون انجام دیالیز زندگی کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5864.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 3, 4 را به محدوده طبیعی بدون دیالیز آورد,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند

در اغلب موارد، هنگامی که بیماران از یک سطح کراتینین خاص رنج می برند و برخی از علائم آنها نمی توانند تحمل کنند، دیالیز برای بیماران توصیه می شود، اما بسیاری از بیماران از انجام این کار اجتناب می کنند. در حالی که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 از دیالیز جلوگیری می کنند؟

اگر عملکرد کلیه شما گام به گام بهبود بخشد، احتمال دارد که از دیالیز جلوگیری کنید. لوپوس به نوعی از بیماری خود ایمنی ناشی از اختلال ایمنی اشاره دارد. هنگامی که آن را به کلیه مربوط می شود، بیماری کلیوی ظاهر می شود. هنگامی که کلیه قادر به پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف نیست، کراتینین بالاتر و بالاتر می رود. دیالیز یک روش معمول برای ثبت اختراعات برای ترشح سموم و مواد زائد مختلف است، بنابراین سطح کراتینین بالا کاهش می یابد. کراتینین 5.9 نشان می دهد که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید که در آن بیماران دیالیز توصیه می شود تا زندگی خود را حفظ کنید. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به انجام دیالیز نیستند.

داروهای چینی می توانند انتخاب خوبی برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز باشند. علاوه بر این، طب چینی برای هزاران سال در چین و چندین دهه در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی تکامل یافته است. علاوه بر این، بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس داروهای چینی در اینجا ایجاد شده است.

از آنجا که با بیماری های ایمنی همراه است، ایمونوتراپی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می شود. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، ترخیص ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی می تواند افزایش یابد و همچنین ساختار کلیه می تواند به طور طبیعی تنظیم شود. مهمتر از همه، ما همچنین در نظر گرفتن سایر روش های درمانی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب مکمل و جایگزین، درمان بخار.

آیا هنوز هم شک دارید که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 از دیالیز جلوگیری کنند؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5865.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5, 9 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

چگونه برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران PKD تحت درمان دیالیز 6 ماه

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست غیرطبیعی رشد می کند و در کلیه ها رشد می کند. در واقع، بیماری کلیوی پلی کیستیک عملکرد کلیه را کاهش می دهد و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود. در حالی که چگونگی بهبود عملکرد کلیه بیماران PKD تحت دیالیز 6 ماه است.

به عنوان آنکه با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود، اول از همه، بیماران نیاز به توجه بیشتر به کاهش کیست های کلیه دارند و سپس درمان را برای بهبود عملکرد کلیه.

همانطور که در مورد کاهش کیست های کلیه، بیماران باید درمان های بنیادی و جامع برای کاهش کیست های کلیه را انجام دهند، در غیر این صورت، کیست ها بدون کنترل خوب رشد خواهند کرد. پس از سالها تجربه بالینی، پزشکی چینی ثابت شده است که در کمک به بیماران کیست کلیه کافی است اساسا. علاوه بر این، درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است.

از جمله درمان های طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی موثر ترین برای کمک به بیماران کیست کلیه کشیده است. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در طی این فرایند، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه همچنین می تواند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل دهد.

با این درمان، اگر کیست های فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، کیست های کلیه می توانند از بین بروند، در صورتی که گردش خون در دیواره کیست فعال شود، علاوه بر این، دفع مایع کیست ممکن است افزایش یابد.

علاوه بر این، حمام دارویی، بخار سازی، درمان جامد، درمان طب سوزنی نیز یک اثر جامع برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. زمان انجام دیالیز می تواند کاهش یابد و شما می توانید به تدریج یک زندگی سالم و طبیعی داشته باشید.

اگر چندین ماه از بیماران PKD مبتلا به دیالیز هستید، می توانید داروهای چینی را برای مقابله با بیماری های کلیوی مورد آزمایش قرار دهید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2408.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران PKD تحت درمان دیالیز 6 ماه,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توانم درمان های طبیعی با کراتینین 3.5 را تجربه کنم

کراتینین 3.5 به این معنی است که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 3 نارسایی کلیه منتهی شده است که در آن بیماران برای دسترسی به درمان در اسرع وقت برای پیشگیری از آسیب بیشتر نیاز دارند، در غیر این صورت، وضعیت بیماری به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی بدتر می شود. بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند درمان های طبیعی با کراتینین 3.5 را دریافت کنند؟

سطح کراتینین بالا در نتیجه کاهش عملکرد کلیه است، بیماران باید در اسرع وقت برای بهبود عملکرد کلیه اقدام به درمان کنند. اگر چه درمان غرب و دیالیز اثراتی برای کمک به بیماران برای کاهش علائم بالینی می کند، اما این روش اساسی برای کمک به بیماران بیماری کلیه نیست. پس از متوقف کردن آن، بیماران هنوز از علائم بالینی رنج می برند.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی Osmotherapy، بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه به طور مداوم به تصویب رسید.

اول از همه، سطح کراتینین بالا از تخریب سموم و پسماندها در خون و همچنین کاهش عملکرد کلیه حاصل می شود. بنابراین، قبل از اتخاذ درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید از خون خارج شوند، در غیر این صورت، علاوه بر ایجاد آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، کارایی درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. به منظور بهبود کارایی درمان های طبیعی، درمان با سم زدایی، برای حذف کامل سموم و سموم از بدن به طور کامل طراحی شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نیز اثر بسیار خوبی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار دارد. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند به طور مستقیم، که خون کافی، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه فراهم می کند.

حمام پا نیاز به بیماران دارد تا پاهای خود را به آب معدنی با داروهای گیاهی تقریبا برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور کنند، در نتیجه، مواد فعال در داروهای گیاهی به داخل کلیه ها از طریق پوسیدگی در پا نفوذ می کنند.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا. با استفاده از این درمان ها، می توانید دیالیز و پیوند کلیه را اجتناب کنید. اگر شما از کراتینین 2.1 رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/312.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم درمان های طبیعی با کراتینین 3, 5 را تجربه کنم,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان GFR 34 و کراتینین 2.06

کاهش سطح GFR و افزایش سطح کراتینین دو علامت معمولی از بیماری کلیه است. هر دو آنها به معنی کلیه قادر به کار به طور معمول نیست. بنابراین، آنها مشتاق هستند بدانند که بهترین عمل جراحی برای درمان GFR 34 و کراتینین 2.06 چیست.

از آنجا که ما می دانیم که دلیل کاهش بیماران GFR و افزایش کراتینین در بیماران، این است که کلیه قادر به انجام کار نیست و عملکرد کلیه کاهش می یابد. بنابراین، ما نیاز به توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

با این حال، درمان های جاری فقط بر کاهش علائم بالینی تمرکز می کنند، اما آنها موفق به بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. به همین دلیل است که شما بارها و بارها از بیماری کلیوی رنج می برید.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه کمک زیادی می کند.

برای اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. علاوه بر این، ما همیشه از اصل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و بیماری با حذف سموم از بین می رود. از این رو، پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در کمک به بهبود عملکرد کلیه دارد. بر اساس این، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف را از بدن خارج کند.

درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب فشاری، طب سوزنی، که با تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی چینی استفاده می شود، توانایی کمک به بیماران در رگ های خونی، ارتقاء خون گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، فعال کردن خون و اکسیژن درون کلیه. همانطور که این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه کار می کنند، سطح GFR و کراتینین بطور اساسا حل خواهد شد.

اگر شما مبتلا به GFR 34 و کراتینین 2.06 هستید و میخواهید یک درمان برای مقابله با آن را به طور طبیعی پیدا کنید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/314.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان GFR 34 و کراتینین 2, 06,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

دیالیز می تواند کراتینین 5.24 را کاهش دهد؟

درمان دیالیز درمان است برای کمک به بیماران کاهش کراتینین، اما به دلیل دیالیز کمبود، بیماران می خواهید برای کاهش کراتینین و جلوگیری از دیالیز. چه درماني ميتواند به دياليز کمک کند کراتينين 5.24 را کاهش ميدهد؟

سطح کراتینین بالا نتیجه کاهش عملکرد کلیه است. بیماران نیاز به توجه بیشتر به بهبود عملکرد کلیه دارند. تنها با بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین 5.24 می تواند به طور اساسی کاهش یابد و کیفیت زندگی بالا را حفظ کند.

بیماران دیالیزی حتی می توانید برخی از دفع مواد سمی و محصولات زائد کمک کند، اما می تواند به اندازه نسبتا کوچکی از مواد، مانند کراتینین، نیتروژن اوره خون و همچنین رطوبت بیش از حد از بین بردن. علاوه بر این، دیالیز تنها در حذف مواد سمی نقش دارد، اما نمی تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر، بازگرداندن عملکرد کلیه.

به منظور اساسا به بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه نیاز است. تا زمانی که عملکرد کلیه بازسازی شود، سطح کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد.

به منظور حصول اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، رسوب سموم و مواد زائد باید به خارج در رگ های خونی حذف، بنابراین ما همیشه حمایت کلیه برای روشن سمی، سمی اصول درمان درمان بیماری خود به انقراض است. درمان سمزدایی برای کمک به بیماران برای حذف انواع سموم استفاده می شود و دفع زباله های بدن به طور کامل به خارج منتقل می شود.

علاوه بر این، درمان های طبیعی از جمله میکرو چینی پزشکی درمان اسمزی، فرو بردن، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی درمان و بخار با استفاده از یک اتساع عروق خونی، ترویج گردش خون، ضد انعقاد ضد التهاب، تنظیم فشار خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، تضعیف ماتریس خارج سلولی.

با این درمان، بیماران به طور قابل توجهی می تواند به بهبود وضعیت کنونی این بیماری، علاوه بر این، سطح کراتینین بالا، می تواند اساسا تعداد بیماران دیالیزی در هفته کاهش به کاهش و یا حتی متوقف دیالیز.

اگر شما یک بیمار دیالیز هستند و کراتینین 5 بود، لطفا از قرار دادن وضعیت kidneyfailurecn@hotmail.com شماره تلفن خود را و پیام زیر. ما خوشحال به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1113/1583.html



:: برچسب‌ها: دیالیز می تواند کراتینین 5, 24 را کاهش دهد؟,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا Naturopathy بهترین درمان برای نفروپاتی IgA است؟

نفروپاتی IgA نوعی از پروتئین IgA است که بیش از حد در خون تجمع می یابد. نفروپاتی IgA رخ می دهد به عنوان پروتئین IgA بیشتر در کلیه ها سپرده می شود. از آنجا که دیالیز و پیوند کلیه می تواند به بیماران کمک درمان کامل بیماری کلیه نیست، بیماران می خواهند بدانند که درمان طبیعی بهترین درمان برای درمان نفروپاتی IgA انجام شده است.

اغلب هورمون درمانی یک درمان مشترک است که به بیماران کمک می کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند و علائم بالینی را کاهش دهند. با این حال، هورمون درمانی است یک درمان مناسب از بیماران نیست، بلکه بسیاری از بیماران تجربه عوارض جانبی، از جمله Tizhongzengjia، صورت ماه، نوسانات خلقی و افسردگی، تعداد فزاینده ای از بیماران نمی خواهید به هورمون درمانی برای درمان کلیه بیماری

در چین، بیمارستان طب سنتی چینی پکن Tongshantang بیماران را فراهم می کند مجموعه ای از درمان های طبیعی برای بیماری کلیه. علاوه بر این، این درمان ها به طور گسترده ای در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه خود را استفاده می شود.

مواد ضد عفونی کننده یک درمان برای کمک به بیماران روشن بدن از سموم است، تخلیه فاضلاب و به طور کامل در شرایط in vitro، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، همچنین می توانید بهره وری از درمان های دیگر را کاهش می دهد، به طوری که بیماران نیاز به توجه بیشتر به از بین بردن تمام انواع سموم و زباله.

در محیط داخلی سالم و تمیز، مصرف این داروها به راحتی می تواند به بهبود عملکرد کلیوی منجر شود. این درمان های طبیعی شامل حمام درمانی، حمام پا، درمان گرم، بخور درمانی، طب سوزنی، بادکش درمانی. این روش درمان با گیاهان سنتی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، دارای توانایی به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، شروع به خون و اکسیژن، افزایش جریان خون کلیوی.

از طریق این درمان، کلیه های بیمار می توانند به طور طبیعی ترمیم شوند. از این موارد، درمان طبیعی بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است. هنوز این درمان را انجام دهد؟ لطفا شرایط و شماره تلفن فعلی خود را ارسال و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/iga/1584.html



:: برچسب‌ها: آیا Naturopathy بهترین درمان برای نفروپاتی IgA است؟,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا نارسایی کلیه و کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارند؟

هنگامی که سطح کراتینین به سطح مشخصی می رسد، پزشک به بیمار دیالیز، کراتینین پایین تر و علائم بالینی را کاهش می دهد. اما آیا می توان 600 بیمار دیابتی کراتین داشت؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات آن را توضیح می دهد.

اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند تا سطح کراتینین بالا را پایین بیاورند، اما همچنین عوارض جانبی بسیاری از بیمار را تشدید می کنند. بنابراین، دیالیز درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. بدتر از همه، بیماران هنوز هم می توانند پس از متوقف کردن دیالیز، کراتینین بالا و ناراحتی های دیگر را تجربه کنند. اگر دیالیز را انجام ندهید، به جای دیالیز، یک درمان پیدا کنید. اگر در حال دیالیز هستید، راه را برای به حداقل رساندن تعداد جلسات دیالیز در هفته یا حتی توقف دیالیز پیدا کنید.

طب چینی ممکن است بهترین گزینه برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود و اجتناب از دیالیز است. علاوه بر این، ما یک سری از درمان های طبیعی مبتنی بر طب سنتی چینی را توسعه داده ایم. این داروها طبیعی هستند که در کمک به بیماران برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه عمل می کنند.

بیمارستان چینی پکن Tongshantang چینی با درمان جامع و یکپارچه برای بازگرداندن عملکرد کلیه. روند درمان شامل درمان ضد عفونی، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، حمام درمانی، حمام پا، بخور درمانی، طب سوزنی.

کراتینین افزایش بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت دلیل آن این است که خون حاوی مقادیر زیادی از سموم و مواد زائد، و سپرده در خون سموم و مواد زائد تنها بیشتر نیست آسیب سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث کاهش بهره وری از درمان های دیگر، که به حمایت از کلیه اولین سم شفاف، سم و خودپرستی اصل درمان است.

با این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور قابل توجهی کاهش یابد. مهمتر از همه، شما فرصتی برای اجتناب از دیالیز دارید. آیا این درمان؟ آیا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونه به مقابله با بیماری کلیوی طبیعی درمان؟ اگر چنین است، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1585.html



:: برچسب‌ها: آیا نارسایی کلیه و کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارند؟,


چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : lafee

آیا می توانید به بیماران مبتلا به کراتینین 2.1 کمک کنید تا میزان طبیعی خود را کاهش دهید

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری کلیه است. افراد مبتلا به کراتینین بالا باید از ناراحتی های مختلف، از جمله خستگی، حالت تهوع و استفراغ و اشتهای کمتری برخوردار باشند. به این ترتیب، بیماران مشتاق میدانند کراتینین 2.1 را به حد نرمال کاهش دهد.

کراتینین 2.1 اشاره به این دارد که بیماری بیماری بیماران هنوز در مرحله اولیه بیماری کلیوی قرار دارد، در صورتی که درمان مناسب و موثر دریافت کنند، وضعیت بیماری آنها ممکن است معکوس شود. در حالی که شما ممکن است بدانید که چه درمان باید بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا.

به نظر می رسد سطح کراتینین بالا به این دلیل است که کلیه قادر به کارکردن به طور طبیعی نیستند، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود که منجر به کراتینین بالا می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند.

در چین، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و ضایعات مختلف باید از خون پاک شود. دور کردن سموم و مواد زائد مختلف نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. این پایه ای برای بازیابی سلول های کلیه و بافت ها است. علاوه بر این، ما به اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی پایبندیم و بیماری با حذف سموم به تدریج از بین می رود. بر طبق این، درمان های حذف توکسین ها به منظور کمک به بیماران، حذف کامل مواد سم زدایی و دفع مواد زائد از بدن انجام می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. در این درمان، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی خود پودر پودر تصفیه می شوند، دو کیسه دارویی بسته بندی شده از پودر دارویی به مدت 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار داده می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در گیاهان داروها بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل دهد.

فرآیند درمان کامل نیز نتیجه گیری حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان، طب فشاری، درمان طب سوزنی. با استفاده از این درمان ها، کراتینین 2.1 از ریشه همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5857.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانید به بیماران مبتلا به کراتینین 2, 1 کمک کنید تا میزان طبیعی خود را کاهش دهید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.