چه عواملی باعث خستگی عضلانی با نارسایی کلیه مرحله 4

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

چه عواملی باعث خستگی عضلانی با نارسایی کلیه مرحله 4

 

چه عواملی باعث خستگی عضلانی با نارسایی کلیه مرحله 4
خستگی عضلانی اشاره به وضعیتی که در آن عضلات می تواند نیروی طبیعی اعمال نمی کند، و یا وقتی تلاش بیش از نرمال مورد نیاز برای رسیدن به سطح مورد نظر را از زور. تعدادی از علل این مشکل وجود دارد. در اینجا، ما دوست داریم که به تجزیه و تحلیل به همین دلیل افراد مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 خستگی عضلانی را تجربه.

علل

1. کم خونی کلیه

کم خونی در اوایل بیماری کلیوی زمانی آغاز می شود که کلیه ها کار در حدود 45٪، و تمایل به بدتر و بدتر به عنوان از دست دادن کلیه ها عملکرد و تولید erothropoietin کمتر (EPO) است که به بدن کمک می کند تا سلول های قرمز خون. در مورد کم خونی کلیوی، مقدار کافی اکسیژن به سلول های خون از دسترس نیست. فقدان اکسیژن حمل سلول های خون در نتیجه خستگی عضلات.

2. هیپرکالمی

مصرف بیش از حد پتاسیم در بدن منجر به علائم شامل ضعف عضلانی، خستگی، اسپاسم های عضلانی و غیره. دلایل برای ساخت و ساز بیش از حد پتاسیم در بدن در کلیه مرحله بیماری 4 از جمله اختلال عملکرد کلیه ها برای حفظ تعادل الکترولیت، دیابت، عوارض جانبی طب خاص، و غیره

3. خواب ناکافی

ما باید حداقل 7-8 ساعت خواب در هر روز را به بدن ما به آن نیاز دارد تا خود را دوباره پر کردن. بدون خواب کافی، ماهیچه ها ممکن است قادر نیست به طور کامل از فعالیت های روز بهبود می یابند و اراده خستگی به راحتی.

4.رژیم غذایی فقیر

کمبود برخی از ویتامین ها و مواد معدنی (مانند کلسیم) می تواند به خستگی عضلانی منجر شود. افراد مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 باید به دنبال یک رژیم غذایی متعادل حاوی مقدار مناسب از مواد مغذی ضروری است. (رجوع شود به: چه بخورید با مرحله CKD 4)

آن را به عنوان شناخته شده است که خستگی عضلانی در نارسایی کلیه مرحله 4 می تواند یک نشانه از چند دلیل، بهتر است آن را نادیده گرفت، اما می توانید آن را در اسرع وقت درمان. شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان شخصی چت و یا یک پیام در زیر ترک. مراقبت!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عواملی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.