سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین بالا درمان سطح: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

 

کراتینین بالا درمان سطح: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در اینجا ما به طور عمده در مورد سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری های کلیوی صحبت کنید. به غیر از برخی از داروها غربی، رژیم غذایی مناسب و دیالیز، Osmotherapy طب میکرو چینی معمولا در چین استفاده می شود یکی دیگر از درمان سطح کراتینین بالا است.

مقدمه مختصر به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان سطح کراتینین بالا در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند به کلیه ها از طریق نفوذ به پوست و پس از آن می آیند را به بازی. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

چگونه طب میکرو چینی Osmotherapy سطح کراتینین بالا پایین؟

برخی از داروهای گیاهی چینی و داروهای ثبت اختراع چینی مانند ریواس چینی، شن shuaining، Niao duning، و غیره می تواند به طور مستقیم به سطح کراتینین بالا را کاهش با افزایش سم زدایی روده. اگر شما می خواهید برای دریافت یک لیست از این داروهای گیاهی چینی، شما در حال استقبال به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.

در حالی که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به طور عمده کاهش سطح کراتینین بالا است که توسط کلیه ها به "پست عامل" خود. با توجه به شرایط خاص بیماران، کارشناسان را انتخاب کنید داروهای گیاهی چینی مناسب و مطابقت آنها را. دو کیسه های پر شده با این فرآوری داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران قرار داده است. از طریق یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود. در آن صورت، سطح کراتینین بالا به تدریج به عقب برویم به سطح نرمال است. چه تر است، این درمان سطح کراتینین بالا می تواند کمک به جلوگیری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا خلاص شدن از شر دیالیز، و بسیاری از موارد بالینی وجود دارد. یک مورد موفق به عنوان مرجع خود وجود دارد: بیماران با کراتینین بالا می گوید خداحافظی به دیالیز است.

ما باید بگوییم که این درمان سطح کراتینین بالا طبیعی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد اثر کوتاه مدت آن و اثر بخشی طولانی مدت، شما را به یک پیام را ترک ما استقبال می شود.



:: برچسب‌ها: پزشکی ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

کلیه عملکرد در سطح 5٪: آیا می توانم پیوند کلیه تواند اجتناب شود

 

کلیه عملکرد در سطح 5٪: آیا می توانم پیوند کلیه تواند اجتناب شود

با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، به نظر می رسد که دیالیز و پیوند کلیه به نقاشی نزدیک است. برای بیماران با کلیه عملکرد در سطح 5٪، اعم از پیوند کلیه آخرین انتخابی آنها؟

که کلیه عملکرد در سطح 5٪ معنی است که شرایط در حال حاضر در آخرین مرحله از مرحله بیماری 5 بیماری کلیوی مزمن کلیه، همچنین ما می توانیم آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) تماس بگیرید. در این مرحله، سطح GFR کمتر از 15 بوده است. و بسیاری از بیماران مبتلا به ESRD در دیالیز بوده است. پس چگونه در مورد پیوند کلیه بشود؟

پیوند کلیه خواهد بود که بهترین انتخاب

خوب، اگر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه ها در سطح 5 درصد خروجی ادرار داشته اند. در این مورد، به این معنی است هیچ جریان خون در کلیه ها وجود دارد. در مقایسه با دیالیز، پیوند موفق کلیه می تواند طولانی تر طول عمر بیماران ESRD دیگر. اگر شما تصمیم به دریافت پیوند کلیه، پس از آن ممکن است یک موفقیت شما تا به حال. و اگر شما هر گونه ناراحتی و یا ابهامات قبل از دریافت پیوند کلیه، شما همچنین می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

پیوند کلیه ممکن است بهترین انتخاب نیست

خوب، اگر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه ها در سطح 5٪ هنوز یک مقدار مشخصی از خروجی ادرار داشته باشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به بیماران ESRD بگویم که پیوند کلیه نخواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا زمانی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از دست داده شده است. این روش درمانی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی در حال حاضر معمولا در بالینی مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری صدمه به کلیه تعمیر کلیه و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان داروهای گیاهی چینی می تواند برخی از توابع داروهای غربی است قادر به رسیدن به بازی.

خوب، هنوز هم داشتن برخی از برون ده ادرار، بدون عوارض آشکار، سن شما و برخی از موارد دیگر می تواند از عوامل که می تواند اثر درمان بیشتر آشکار. اگر شما نمی خواهید برای دریافت پیوند کلیه، و شما را در داروهای گیاهی چینی علاقه مند هستند، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را در صورتی که دوست دارید بگویید: مشاوره با کارشناسان آنلاین آزادانه یا ترک ما پیام زیر.


:: برچسب‌ها: سطح ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

چرا بیماران در طول دیالیز احساس سرما

 

چرا بیماران در طول دیالیز احساس سرما

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است احساس زمانی که آنها در حال انجام دیالیز در مرکز سرد است. چرا آنها احساس سرما در طول دیالیز؟

کم خونی

کم خونی را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، نه تنها در مراکز دیالیز احساس سرما، اما در جاهای دیگر. با توجه به سلولهای قرمز خون کمتر، بدن نمی تواند به صورت گرما از آنجا که قبل از تولید. آهن پایین نیز می تواند به همین دلیل شما احساس سرد باشد. چگونه به درمان کم خونی در بیماری به طور موثر کلیه؟ ارسال به kidneyabc@hotmail.com به دست آوردن اطلاعات دقیق تر درمان.

درجه حرارت خون

دیالیز می تواند فیلتر کردن مواد زائد و سموم و سپس ارسال فیلتر شده است به عقب خون را به body.When خود را خون در خارج از بدن بیمار است، آن را تبدیل به cool.But خون گرم می تواند تبدیل به زمانی که آن را از طریق dialyzer در کنار مایع دیالیز جریان می یابد. این مهم است که برای نظارت بر درجه حرارت بدن شما و مایع دیالیز در فرآیند دیالیز.

قرار گرفتن در معرض پوست

هنگامی که شما در دیالیز هستند، منطقه پوست با گرافت، فیستول و سوند باید به خارج قرار گرفته است. این ممکن است باعث شود که شما احساس سرما، به ویژه هنگامی که شما را در همان محل برای مدت طولانی باقی می ماند.

فوق علل احساس سرما در طول دیالیز. در اینجا چند راهنمایی برای کنار آمدن با احساس سرد.

شما باید ابتدا پیدا کردن همین دلیل شما احساس سرما اغلب و پس از آن را راه درست مقابله با آن.

شما باید توجه بیشتری به لباس های خود را پرداخت. حتی اگر آن را در تابستان است، شما هنوز هم نیاز به برخی از لباس های ضخیم مثل یک ژاکت.

حفاظت از اندام های دیگر از سرما: دستکش، روسری، جوراب ضخیم و یا غنیمت و یک پتو را به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، عفونت است که معمولا در فرآیند دیالیز دیده می شود. این باعث می شود که بیماران احساس سرد و سرد. آن را نیز علت مرگ قابل توجهی از بیماران مبتلا به کلیه disease.So مهم است که به نگه داشتن سایت از اختلاس، فیستول و سوند پاک است. در اینجا برخی از راه های موثر برای جلوگیری از عفونت و شما می توانید از ما به دانستن آنچه که شما می توانید انجام دهید مشورت.


:: برچسب‌ها: احساس ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

آیا کودکان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه من

 

آیا کودکان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه من

بیماری های کلیوی یکی از جدی ترین عوارض لوپوس است. برخی از بیماری های کلیوی ممکن است باروری بیمار تاثیر می گذارد، و بیماران قادر به زنان children.Can مبتلا به لوپوس و بیماری های کلیه کودکان؟

بسیاری از زنان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیوی مجاز به باردار شدن. با این حال، هر زن مبتلا به بیماری باید با پزشک خود مشورت کنید اگر می خواهید برای دریافت باردار. تعدادی از عوامل خطر وجود دارد که ممکن است بارداری تاثیر می گذارد.

مواد مخدر

عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای فشار خون به طور معمول استفاده می شود برای درمان لوپوس و علائم مرتبط با بیماری کلیوی. این داروها ممکن است رشد و توسعه طبیعی نوزاد تاثیر می گذارد. شما باید با یک متخصص کلیه مشورت برای بهینه سازی درمان مواد مخدر قبل از باردار شدن. برخی از داروهای گیاهی می تواند این وضعیت را به طور موثر کنترل و رایگان از طرف effects.You می تواند به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن یک لیست از گیاهان.

عفونت

عفونت ادراری معمولا در طی pregnancy.This است دیده می شود چرا که مثانه خود را از دست می دهد تن در طول pregnancy.It و مشکل تر می شود برای خالی کردن خود را bladder.Additionally، وضعیت بیماری و استفاده طولانی مدت از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند ایمنی تضعیف، نتیجه گیری عفونت بدتر است.

سقط جنین

اگر کسی دارای آنتی بادی ضد کاردیولیپین یا آنتی بادی های RO، می تواند یا سقط جنین و یا مشکلات وجود دارد با قلب نوزاد قبل از birth.Women با آنتی بادی ضد کاردیولیپین ممکن است برخی از داروهای ضدانعقاد خون در دوران بارداری نیاز دارند.

بدتر شدن لوپوس و بیماری کلیه

لوپوس می تواند به افزایش پس از تولد نوزاد است. در برخی موارد، ممکن است سریع زوال عملکرد کلیه شود.

بالا است خطرات ممکن است برای افراد مبتلا به لوپوس و بیماری کلیوی در pregnancy.To جلوگیری از این مشکلات، بهترین راه این است که برای درمان این بیماری به طور کامل و آن را پایدار نگه دارید.

ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای لوپوس و بیماری کلیه است. این می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی سرکوب و بازسازی سیستم ایمنی بدن است. بنابراین، می تواند شرایط از عوامل اساسی کنترل. اگر چنین است، زنان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه خواهد بود قادر به بارداری موفق است.


:: برچسب‌ها: کودکان ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با بالا 5 بر اثر عوارض جانبی دیالیز

 

چگونه به مقابله با بالا 5 بر اثر عوارض جانبی دیالیز

دیالیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی. این باعث می شود بیماران زندگی بهتری داشته باشیم و کمک به طول عمر خود را طولانی تر. با این حال، هزاران نفر از بیماران در تجربه دیالیز سمت مقاله زیر اثرات لیست 5 عوارض جانبی دیالیز و توصیه به مقابله با آنهاست؟

فشار خون کم یا پایین

افت فشار خون یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز است، که شامل 4/1 بیمارانی که دریافت treatment.It است عمدتا مربوط به دو عامل:

بین جلسات درمان، مایع اضافی در بدن ساخت. هنگامی که مایع اضافی است توسط دیالیز فیلتر شده، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت فشار خون پایین. یکی دیگر از علت پائین بودن فشار خون در اثر دیالیز از قلب ضعیف است.

برای جلوگیری از بار مایعات در بدن، افراد باید میزان مصرف مایعات خود بین جلسات درمان را محدود و اجتناب از خوردن غذاهای پر نمک. توصیه به مصرف مایعات روزانه برای افراد در دیالیز به عنوان برخی از داروها نیز می تواند فشار خون را پایین بیاورد، شما باید به جلوگیری از مصرف دارو قبل از دیالیز است.

اگر شما برای بار مایعات قبل از دیالیز، شما باید این موضوع را با تیم دیالیز خود را که می توانید زمان dialyzing را تنظیم درآمده است صحبت کنید.

گرفتگی عضلانی

گرفتگی عضلانی می تواند باعث شود که بیماران احساس بسیار دردناک است، به خصوص در پاها. کشش عضله توند باعث دل درد می تواند درد را کاهش دهد. درخواست بسته و گرم به منطقه آسیب دیده می تواند circulation.Massage را افزایش می دهد می تواند برای درمان گرفتگی عضلات استفاده می شود.

پوست خشک و خارش دار

پوست خشک و خارش دار است که معمولا در بیماران تحت دیالیز دیده می شود. یک علت شایع خارش سطح بالایی از فسفر در بدن است. از آنجا که دیالیز می کند به طور موثر نیست حرکت فسفر، بیماران باید یک رژیم غذایی کم فسفر توسعه. در نظر گرفتن کلاسور فسفر با هر وعده غذا و تنقلات نیز می تواند کمک به کاهش سطوح فسفر در خون. چه غذاهای در phoshours کم هستند؟ شما می توانید به ما برای به دست آوردن یک لیست از مواد غذایی مشورت کنید.

پوست خشک است به علت تغییرات در عرق و غدد چربی است. خشکی پوست می تواند منجر به عفونت و سایر مشکلات جدی شود. برای جلوگیری از خشکی پوست، شما باید صابون با دقت انتخاب کنید و به کسانی که با مواد خالص و بدون عطر و مواد شیمیایی خشن را انتخاب کنید.

تهوع و استفراغ

سطوح بالای اوره در خون از علل شایع تهوع و استفراغ در بیماری کلیوی است. علاوه بر این، آن را نیز مبتلا به فشار خون پایین و افزایش وزن بیش از حد مایع همراه است. تنظیم دستگاه دیالیز که می تواند کمک به از بین بردن شرایط در طول دیالیز. در برخی از موارد، داروهای ضد تهوع می توان مورد استفاده قرار گیرد تا آنها را از بین بردن.

سندرم پای بی قرار

سندرم پای بی قرار عارضه جانبی شایع دیالیز است. این یک اختلال است که در آن بیماران را به حرکت پاهای خود را برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی از این است. این ممکن است به علت سخت شدن سرخرگ ها و ویتامین B کمبود و غیره بنابراین، مهم است که به مشورت با پزشک و پیدا کردن علل آن را کاملا درمان.


:: برچسب‌ها: عوارض ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

پیشگیری از بارداری در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

 

پیشگیری از بارداری در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

ناباروری ممکن است در میان برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، اما نه همه آنها متوقف خواهد شد داشتن children.Therefore است، جلوگیری از بارداری برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی که برنامه ریزی به یک child.There هستند بیش از 10 روش مختلف برای جلوگیری از بارداری، بیشتر مهم است که مناسب برای بیماران.

روش 1.Barrier جلوگیری از بارداری مانند کاندوم، دیافراگم و یا اسپرم کش جری می تواند used.If روش مانع شکست، بیماران می توانند 'صبح روز بعد از قرص' را، اما ممکن است افراد بیمار و باید اغلب استفاده نمی کند.

2.The قرص های ضد بارداری خوراکی می تواند در زنان مبتلا به بیماری کلیوی استفاده می شود. فشار خون بالا به طور معمول در کلیه disease.Also دیده شده یک عارضه جانبی شایع از قرص های ضد بارداری قرص خون بالا pressure.Therefore، زمانی که بیماران در قرص است، آنها باید فشار خون خود را closely.If لزوم، دوز دارو برای نظارت فشار خون بالا باید افزایش یابد.

3.An سیم پیچ داخل رحمی می تواند در زنان با disease.This کلیه استفاده می شود پلاستیک کوچک و دستگاه فلزی است که به گردن رحم قرار داده شده است. با این حال، ممکن است باعث شود دوره خونریزی یا سنگین تر و infection.How برای کنترل این عوارض جانبی در صورت آنها رخ می دهد؟ شما می توانید برای دریافت پاسخ مشورت کنید.

وازکتومی را می توان توسط مردان مبتلا به بیماری کلیوی استفاده می شود و یک زن می تواند sterilised.However، یک بار عمل جراحی انجام شده است، بیماران ممکن است قادر به دست آوردن مجدد عادی fertility.Therefore، شما باید دو بار فکر می کنم قبل از در نظر گرفتن عمل.

انواع روشهای جلوگیری از بارداری برای مردم با کلیه disease.You در دسترس وجود دارد باید با دکتر خود مشورت کنید تا تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.


:: برچسب‌ها: کلیوی,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

آیا سطح کراتینین نوسان در FSGS

 

آیا سطح کراتینین نوسان در FSGS

کراتی نین یک محصول تجزیه کراتین فسفات در عضله است. کراتین فسفات بخشی از عضلات اسکلتی است که شکسته برای تامین انرژی برای سلول های بدن است. کراتینین در نتیجه به دست آمده و سپس وارد جریان خون برای رسیدن به کلیه ها، از جایی که آن را از طریق ادرار مرخص. سطح کراتینین خون طبیعی است در مورد از mg / dl 0.5-1.2 است. در مورد FSGS، سطح کراتینین ممکن است در نوسان است. چرا؟

سطح کراتینین می تواند در نوسان است و یک چیز دشوار است کنترل کنید. بخش کوچکی از آن از فعالیت بیماران کمک کرده است، اما اکثریت قریب به اتفاق با اندازه بدن آنها و عملکرد کلیه باقی مانده مشخص شده است. همانطور که هر یک از این چیزها نوسان، به طوری که سطح کراتینین آنها. پس آن وجود دارد به هیچ وجه طبیعی به کنترل سطح در FSGS؟ جواب این است: 'بله'.

کلیه های سالم فیلتر کردن خون به حذف آب اضافی و مواد زائد مانند کراتینین. هنگامی که مکانیزم فیلتراسیون است که به تدریج آسیب دیده، مردم، سطح کراتینین مطرح کرده اند. متاسفانه، با سطح کراتینین افزایش زمان تشخیص داده شده است، مقدار قابل توجهی از عملکرد کلیه (> 50٪) در حال حاضر می تواند از دست داده شده است. علل این آسیب کلیوی FSGS است با توجه به سپرده پیچیده ایمنی عظیم در کلیه.

به طور کلی، دیالیز اگر سطح کراتینین یکی به حدود 5-6 میلی گرم / دسی لیتر افزایش یافته است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به FSGS، آنها پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا اساسا بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز.

ایمونوتراپی درمان طبیعی برای FSGS که می تواند کلیه ها را از بیشتر آسیب دیده محافظت و ترمیم آسیب مکانیزم فیلتراسیون کلیوی است. بنابراین سطح کراتینین بالا می تواند به خوبی و بدون نوسان کنترل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان طبیعی، شما می توانید به این مقاله مراجعه کنید: چگونه سلول های بنیادی کمک می کند به کاهش سطح کراتینین بالا. امیدواریم که این کمک می کند تا برای درک خود را!



:: برچسب‌ها: FSGS ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4: امید به زندگی برای افراد مبتلا به 19٪ عملکرد کلیوی

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-basics/958.html

"عموی من گفته است او تا مرحله 4 با 19٪ عملکرد کلیوی بیماری مزمن کلیه. آیا می توانم به شما با تشکر به من بگویید چه امید به زندگی خود را؟ و چگونه برای حفظ کلیه هایش کار تا زمانی که ممکن؟!" به منظور هدایت بیماران در مورد مشابه، ما ارائه می دهیم توضیح دقیق در این مقاله است.

برای اینکه کاملا صادق است، این یک سوال بسیار دشوار است به پاسخ است. هیچ راه علمی به دقت پیش بینی طول عمر مرحله CKD 4 وجود دارد. بسیاری از عوامل هستند که باید در نظر گرفته شود وجود دارد، و در هر مورد متفاوت است. به منظور بررسی بیماری کلیه تاثیر را در طول عمر خود داشته باشند، شما می توانید به kidneyservice@hotmail.com با اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را آدرس یک ایمیل ارسال کنید. کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل و شما پاسخ همراه با جواب.

CKD مرحله 4 این بدان معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده و عملکرد کلیه خود را به تدریج کاهش خواهد یافت. نارسایی کلیه می تواند رخ دهد هنگامی که عملکرد کلیه می افتد کمتر از 10٪ است. دیالیز در این مورد، به تصویب رسید. به طور متوسط، فرد در دیالیز 3-5 سال بیشتر زندگی می کنند.میزان مرگ و میر سالانه برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه، 22٪ است. این بدان معناست که متوسط ​​بیمار ESKF را به مدت کمتر از 5 سال در دیالیز زندگی می کنند.

خوشبختانه، درمان موثر وجود دارد که می تواند پیشرفت مرحله CKD 4 با 19٪ عملکرد کلیوی متوقف کردن و نگه داشتن کلیه ها کار تا زمانی که ممکن است. آن را به عنوان سلول های بنیادی شناخته شده است. اگر دیالیز با ایمونوتراپی اجتناب است، آن را تا حد زیادی می تواند طول عمر عموی خود را افزایش می دهد.

در حالی که تحت درمان های پزشکی، زندگی یک زندگی سالم (رژیم غذایی و ورزش) کمک خواهد کرد زندگی او را طول عمر طبیعی.

برخورد با مرحله CKD 4 و 19٪ عملکرد کلیه است قطعا یک کار پیچیده است. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار مفید است. احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر اگر شما هنوز هم هر گونه سوال. بهترین آرزوها!


:: برچسب‌ها: CKD ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند به من در مرحله (1) نارسایی کلیه زندگی می کنند

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/957.html

به تازگی، من با به مرحله 1 نارسایی کلیه تشخیص داده شده است. چه مدت می تواند به من با این بیماری زندگی می کنند؟

در مرحله (1) نارسایی کلیه، شما ممکن است عملکرد طبیعی کلیه را داشته باشد، اما صدمه به کلیه ها در حال حاضر شناخته شده وجود دارد. شما ممکن است برخی از پروتئین یا خون در ادرار و اختلال در کلیه شما تجربه، و غیره

هیچ درمانی برای بیماری های کلیوی وجود دارد، اما تشخیص زودرس و درمان سریع می تواند کمک به معکوس از نارسایی کلیه مرحله 1. اگر پیشرفت صدمه به کلیه ها متوقف می شود، شما قطعا می توانید یک زندگی عادی و طولانی زندگی می کنند. شما می توانید به مقالههای در بخش زیر مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: مدت ,


سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با بشکل خارش پوست

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-symptoms/955.html

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه ها به شدت کاهش می یابد. کلیه بیمار قادر به از بین بردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اختلالات پوستی علائم ظاهری اختلال عملکرد کلیه است. در این مقاله، ما در مورد مرحله 4 بیماری کلیوی و بشکل خارش پوست و صحبت کنید.

قبل از اینکه ما پایین بدانید که چگونه برای خلاص شدن از شر بشکل خارش پوست در بیماری کلیوی، اجازه دهید ما ریشه چمن آن را درک کنید. علل آن چه هستند؟ این می تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود، به شرح زیر است.

داءالفرفیر

این زمانی اتفاق می افتد که نشت در زیر پوست در عروق خونی کوچک وجود دارد. چند علل پشت پورپورا واسکولیت، مصرف داروهایی که بر عملکرد پلاکت ها، تضعیف عروق خونی، سندرم سرخجه مادرزادی، و غیره

صورت فلکی 'گرگ' یا 'سرحان'

لوپوس اریتماتوی سیستمیک اشاره به یک اختلال است که باعث می شود سیستم ایمنی بدن فرد برای حمله به بدن خود فرد. بیماران ممکن است قرمز، راش پروانه ای شکل روی گونه ها و در سراسر پل بینی ایجاد می شود. این بثورات می آید و می رود، و معمولا پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدتر می شود.

حساسیت

آلرژی می تواند به علت های مختلف از دلایل از جمله خوردن انواع خاصی از غذا یا با پوشیدن لباس خاص و یا با در نظر گرفتن برخی از داروها، و در نتیجه بشکل خارش پوست و خارش دار بر روی پوست ایجاد می شود.

درمان بستگی به شرایط است که باعث می شود آن را در وهله اول است. بنابراین، اگر بشکل خارش پوست و به دلیل آلرژی رخ داده است، دادن تا منبع آلرژی مانند مواد غذایی و یا مواد مخدر که ممکن است ناشی از آن، راه حلی برای خلاص شدن از شر این اختلال پوست است. اگر آنها رخ می دهد به دلیل به پورپورای یا لوپوس، درمان پزشکی به تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی. ایمونوتراپی آخرین درمان برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی است.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نفریت لوپوس




دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

درمان برای تغییر Disaese حداقل

 درمان برای تغییر Disaese حداقل

بیماری با تغییرات ناچیز یک اختلال کلیوی است که می تواند منجر به سندرم نفروتیک است، اگر چه نفرون کلیه نگاه طبیعی در زیر میکروسکوپ به طور منظم.
حداقل بیماری های تغییر، آسیب به گلومرول وجود دارد - عروق خونی کوچک در داخل نفرون که خون فیلتر شده است به ادرار و زباله حذف شده است. این بیماری می شود نام خود را به دلیل این آسیب تحت یک میکروسکوپ معمولی قابل رویت نیست. این فقط می تواند زیر یک میکروسکوپ الکترونی دیده می شود. بیماری با تغییرات ناچیز شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. این امر باعث حدود 80 درصد از موارد در کودکان. آن را نیز در بزرگسالان دیده می شود، اما باعث می شود تا تنها 10 تا 15 درصد از موارد سندرم نفروتیک.
ادم ممکن است با عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، یک واکنش آلرژیک به نیش زنبور عسل، و یا استفاده از داروهای خاص یا سرطان داشته است. ادم صورت برای اولین بار اشاره کرد. ضعف و fatigability آسان می تواند رخ دهد. افزایش وزن اغلب ویژگی های اضافی است. فشار خون معمولا در کودکان طبیعی است اما ممکن است در افراد بزرگسال افزایش می یابد. (علاوه بر این، کراتینین پلاسما در بزرگسالان اغلب در ارائه کمی افزایش می یابد.
برخی از درمان برای تغییر از بیماری حداقل وجود دارد. برخی از مقالات گفت که کورتیکواستروئیدها می توانند بیماری با تغییرات ناچیز در بسیاری از کودکان را درمان. برخی از بیماران ممکن است نیاز به ماندن در استروئید برای حفظ این بیماری در بهبودی. بزرگسالان پاسخ به استروئید و همچنین کودکان نیست، اما هنوز هم بسیاری پیدا کردن استروئید موثر. بزرگسالان ممکن است عود مکرر داشته و وابسته به استروئید شوند.
 
به منظور اجتناب از عوارض جانبی، ما معمولا درمان های چینی به بیماران اعمال می شود. ابررسانا حجامت درمانی است که مصرف فنجان به عنوان ابزار درمان. فنجان در طحالی یا سطح محل حجامت به تحریک پوست سطح یا محل حجامت ظاهر می شود پوستهای و لکه خون قرار داده و متصل شده است. در بیمارستان ما در این روش درمانی برای درمان بیماریهای نفریت حاد، سندرم نفروتیک، نارسایی مزمن کلیه، کم خونی کلیه و نفروپاتی دیابتی (DN) استفاده شده است.
اگر شما موفق به پیدا کردن اطلاعات است که شما نیاز دارید، لطفا با ایمیل به kidneyask@hotmail.com



دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 5 CKD: انتخاب جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

 

مرحله 5 CKD: انتخاب جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

"من مرحله 5 CKD. آخرین آزمایش خون من نشان داد که سطح کراتینین 5.5. من تا به حال دیابت نوع 2 به مدت حدود 30 سال است. چگونه می تواند عملکرد کلیه را بهبود و جلوگیری از دیالیز؟" در طب غربی، شخص با چنین شرایطی ممکن است مجبور به اتخاذ دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، در طب چینی، گزینه جایگزین برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی وجود دارد.

شما میتوانید به راحتی به چت با پزشک آنلاین ما اگر شما می خواهم به صحبت کردن به طور مستقیم و دریافت پیشنهاد شخصی! متن زیر اطلاعات کلی در مورد گزینه جایگزین برای بهبود عملکرد کلیه برای افراد مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه است.

اگر شما کراتینین بالا 5.5 و مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را به سطح بسیار پایین در حال حاضر کاهش یافته است. به منظور حفاظت از ارگان های دیگر از آسیب دیده و جلوگیری از عوارض شدید، از آن ضروری است برای شما را به خوبی از کنترل سطح قند خون و تعمیر کلیه های آسیب دیده. اگر شما هنوز هم خروجی ادرار خوب است، این بدان معناست که شما هنوز هم کار سلول های کلیه، شرایط شما می تواند اساسا بهبود یافته و جلوگیری از دیالیز موفقیت.

همانطور که می دانید، بیش از 90٪ از بیماری کلیوی مربوط به اختلال سیستم ایمنی بدن است. کمپلکسهای ایمنی بیش از حد و ماتریکس خارج سلولی در کلیه ها وجود دارد. ما باید برای از بین بردن کسانی که همه چیز سمی از بدن و همچنین تعمیر اختلال کلیه.

پاک کردن آلودگی خون درمان پیشنهاد شده است به منظور جلوگیری از دیالیز است. از یک طرف، تکنیک ها شامل hemofiltration، hemoperfusion، CRRT، و تعویض پلاسما می تواند با توجه به وضعیت بیمار استفاده می شود. این روش می توانید هر دو مولکول های کوچک و بزرگ از سموم را از بین بردن. از سوی دیگر، درمان گیاهی چینی، حمام دارو، درمان بث پا و طب سوزنی، و غیره می تواند کمک به بهبود محیط داخلی بدن و بازگرداندن صدمه به کلیه ها.

در اینجا مقدمه ای کلی در مورد گزینه جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات دقیق تر، احساس رایگان به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com یا ترک یک پیام در زیر. بهترین آرزوها!


:: برچسب‌ها: CKD,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 اجتناب از دیالیز

 

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 اجتناب از دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 جلوگیری از دیالیز؟ خب، جواب خواهد شد صرفه جویی در کلیه ها. شاید شما در حال حاضر اشتباه، نگران نباشید، در حال حاضر ما به دنبال پیدا کردن بهترین درمان نفریت لوپوس.

نفریت لوپوس یک نوع اختلال کلیوی ناشی از لوپوس است. اگر بدون درمان رها شود، این بیماری به تدریج می تواند در توسعه نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. کراتینین 3.6 می تواند بگوید که این وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه. از آنجا که این مرحله هنوز امکان خاص احترام می شود، یک درمان فوری نیاز است. بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 نیاز به یک درمان سیستمیک است.

گام اول وجود دارد هیچ دارو غربی می تواند از بین بردن کسانی که لوپوس در گردش خون، نه داروهای گیاهی چینی. کارشناسان توصیه تبادل پلاسما که دارای اثر آشکار از بین بردن لوپوس در خون است. پس از آن، آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر می تواند اجتناب شود.

مرحله دو چینی داروهای گیاهی استفاده خواهد شد برای از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی واریز در کلیه از طریق تخریب، که چیزی است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی است.

مرحله سه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی کمک به لوپوس نفریت بیماران مبتلا به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

مرحله چهار به عنوان لوپوس نوعی بیماری سیستم ایمنی بدن است، سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نیاز به تنظیم دارد. داروهای گیاهی چینی می تواند این کار را با از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی انجام دهد.

هنگامی که کلیه ها می تواند به طور معمول دیگر کار می کنند، کراتینین 3.6 دوباره به سطح نرمال و دیالیز خواهد شد به طور طبیعی اجتناب شود. اگر شما می خواهید برای دیدن چه نوع از داروهای گیاهی چینی با توجه به وضعیت شما، شما در حال استقبال به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال. البته رژیم غذایی مناسب نیز مهم است. در اینجا چیزی در مورد برخی از اقدامات احتیاطی را برای نفریت لوپوس رژیم غذایی سالم به عنوان مرجع خود می باشد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک.


:: برچسب‌ها: اجتناب ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

چرا بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری

 

چرا بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری

برخی از زنان ممکن است بیماری کلیوی در طول pregnancy.It توسعه می تواند خطرناک باشد برای هر دو مادر و baby.Knowing، به همین دلیل بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری می تواند بروز آن را کاهش می دهد.

عفونت ادرار

عفونت ادرار است که معمولا در دوران بارداری دیده می شود. یکی از دلایل این است که کودک نهفته در بالای مثانه، و می تواند جریان ادرار را از کلیه ها به مثانه را کاهش می دهد. همانطور که ادرار حاوی بسیاری از باکتری ها، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت عفونت در مجاری ادراری است. اگر عفونت به کلیه ها گسترش می یابد، ممکن است به یک مشکل کلیوی منجر شود.

نشانه های معمول عفونت ادرار دفع دردناک ادرار و تکرر ادرار فوری. عفونت ادرار را می توان با آنتی بیوتیک ها و نوشیدن مایعات بیشتر درمان می شود. همانطور که برخی از آنتی بیوتیک ها ممکن است اثرات جانبی بر روی کودک داشته باشد، شما باید پزشک خود را قبل از استفاده از هر drugs.Or شما می تواند ما را برای شناختن آنچه که آنتی بیوتیک برای شما و کودک شما امن هستند مشورت مشورت کنید.

بیماری کلیه جزیی

برخی از بیماری کلیوی می تواند توسعه برای سالهای زیادی زنان asymptomatically.Some ممکن است مشکل کلیه بدون دانستن در مورد آن. از آنجا که از چک انجام شده در دوران بارداری، این وضعیت ممکن است بررسی می شود. بیماری کلیوی جزئی اثر بر مادر و نوزاد ندارد. با این حال، در موارد جدی، می تواند فشار خون بالا که می تواند باعث عوارض جانبی بد شود.

بیماری جدید کلیه توسعه در دوران بارداری

بیماری جدید کلیه ممکن است در طول بارداری، اما این عنوان مثال rare.For است، لوپوس ممکن است برای اولین بار از بارداری ایجاد می شود.

پره اکلامپسی یکی دیگر از علت بیماری کلیوی است، اما این مورد نادر است. همان مراحل اولیه از پره اکلامپسی پره اکلامپسی با پروتئین در ادرار و خون بالا pressure.Preventing پره اکلامپسی از پیشرفت به پره اکلامپسی نامیده می شود می تواند خطر ابتلا به بیماری کلیه به طور موثر کاهش می دهد. هنگامی که نارسایی کلیه رخ می دهد، تحویل کودک ضروری است و سزارین ممکن است انجام شود. اگر کلیه ها به طور کامل شکست، دیالیز ممکن است تابع necessary.Kidney معمولا پس از چند روز یا دو تا سه هفته می گرداند.

علل بیماری های کلیوی در حال توسعه در دوران بارداری. برای جلوگیری از آن، معاینه دوران بارداری و معاینات منظم برای هر دو مادر و نوزاد بسیار مهم است.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

دارچین و بیماری کلیوی ناشی از دیابت

 

دارچین و بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دارچین به عنوان ادویه آشپزی و شاخ و برگ گیاهان دارویی تا کنون از زمان باستان استفاده می شود. حتی امروز، پوست است که به طور گسترده ای مواد تشکیل دهنده پخت و پز در سراسر جهان استفاده می شود. می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد برای اضافه کردن یک اشاره از ادویه به چای، دسر، شیرینی ها و غذاهای در شرق میانه و پخت و پز آسیا. در حالی که است، آن را به نفع دارچین برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟

با توجه به تحقیقات، دارچین ممکن است اثرات مثبت زیر را برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی:

سوخت و ساز قند پشتیبانی

به عنوان یک درمان گیاهی برای دیابت، ماده های فعال، methylhydroxy chalcone پلیمر (MHCP)، متابولیسم گلوکز را افزایش می دهد. پس از آن بالقوه برای به تاخیر انداختن، پیشگیری و درمان دیابت نوع 2 است.

کاهش کلسترول و خطر ابتلا به بیماری های قلبی

مطالعات نشان داده اند که این گیاه بالا در آهن، منگنز، فیبر و کلسیم است. به همین دلیل، برای کنترل کلسترول ناسالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی نیز مفید است.

تسکین اختلالات گوارشی

این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود هضم و همچنین تسکین بسیاری از مشکلات گوارشی مانند حالت تهوع، اسهال، و غیره ارائه

راهنمای استفاده

مردم با استفاده از دارچین برای قند خون بالا باید یک رژیم غذایی کم قند طبیعی غذا خوردن، به حفظ وزن سالم بدن و به طور منظم ورزش. چای ادویه دار، ciders ها و دسر ممکن است آسان تر به سوخت و ساز در صورتی که این گیاه به آنها اضافه شده است. بیماران دیابتی نیز می توانید آن را به نان، سیب زمینی شیرین، سبزیجات ظروف و حتی گوشت اضافه کنید.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی با خوندماغ: علل و مدیریت

 


کلیه های سالم فیلتر کردن خون از بین بردن زباله ها و دفع آب اضافی. از این رو، عملکرد کلیه اثر می گذارد سلامت کل بدن است. برای برخی از افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4، آنها ممکن است خون دماغ را تجربه کنند. در این مقاله، ما در حال بررسی چه چیزی باعث این مشکل و چگونگی مدیریت آن.

علل

اختلالات لخته شدن خون. این معمولا در مرحله 4 نفر های CKD همراه با سندرم اورمی اتفاق می افتد. آسان کبودی و خونریزی هستند که از نسبت به سطح آسیب شایع هستند. خون دماغ شدن های مکرر نیز رایج است.

کمبود ویتامین.کمبود برخی از ویتامین ها، به خصوص K و می تواند به مکانیسم خونریزی بینی کمک می کند. کمبود ویتامین B-9، B-12، و نیز می تواند خطر این مشکل را افزایش دهد.

فشار خون بالا. فشار خون بسیار بالا برای دوره های موجود نیز دلیلی برای بینی خونین. ترکیبی از خونریزی بینی و فشار خون بالا یک بیماری خطرناک است.

علت دیگر که ممکن است مشکل را آغاز همچنین شامل اثرات دارو جانبی (داروهایی که حاوی مواد تشکیل دهنده نازک شدن خون)، مصرف بیش از حد الکل، عفونت ها، و کم خونی، و غیره

اداره

ساده کمک های اولیه راهنمایی: مقید ماندن در حالی که به طرف جلو. سپس، برگزاری بخش نرم بینی (فقط در زیر پل) به مدت حدود 10 دقیقه است. این کمک خواهد کرد. اگر نه، سعی مجدد تحت فشار بخش نرم تا زمانی که آن متوقف می شود.

برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4، به یک دکتر مشورت برای تایید علل خون دماغ لازم است. با درمان سریع، شرط بینی خونین را می توان به طور موثر به کار گرفته شده است. اگر می خواهید مشاوره بیشتر در مورد مرحله 4 مدیریت CKD، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر. با تشکر برای وقت خود را!


:: برچسب‌ها: خوندماغ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

 

رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا پزشک خود در مورد رژیم غذایی و درمان برای سطح کراتینین بالا مشورت کنید. سطح کراتینین کراتینین بالا نشان می دهد آسیب کلیوی یا نارسایی کلیه. برای این کار، پزشک خود را از یک رژیم غذایی کلیه تجویز کند.

در مقایسه با رژیم غذایی، کارشناسان بر این باورند که درمان کارآمد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا که می تواند کمک به مقابله با مشکل از ریشه مهم تر است. در طول خواندن خود را، شما می توانید شروع گفتگو با کارشناسان آنلاین در جعبه خدمات، آن است که یک ماشین نیست و هیچ هزینه مشاوره وجود دارد.

رژیم غذایی برای سطح کراتینین بالا

پروتئین. یک رژیم غذایی کم پروتئین است که معمولا توصیه می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت که در دیالیز توصیه می شود برای محدود کردن مصرف پروتئین به مصرف روزانه توصیه می شود از 0.8g به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است. مصرف پروتئین کمی پایین تر برای بیماران کلیوی غیر دیابتی توصیه می شود. مردم باید بدانند که رژیم های غذایی کم پروتئین برای همه نیست، و در بسیاری از موارد، آنها می تواند خطرناک باشد. اگر شما می خواهید برای دریافت لیست مواد غذایی از رژیم غذایی کم پروتئین، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

سدیم. به طور کلی، بیماران با سطح کراتینین بالا پیشنهاد می شود برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم سدیم است. اجتناب از غذاهای با نمک اضافه شده است، از جمله آجیل، بیکن، ترشی، زیتون، کلم رنده شده واب پز با سرکه و گوشت ناهار.

-پتاسیم. اگر سطح پتاسیم خود را بالا می باشد، شما ممکن است خواسته شود به محدود کردن و یا از بین بردن سبزیجات برگ سبز، گل کلم، موز، سیب زمینی، پرتقال و زردآلو، همه از آن بالا از پتاسیم است، و تشویق به انتخاب غذاهای پتاسیم پایین تر از جمله خیار، هویج، کاهو ، سیب، زغال اخته، انگور و برنج.

درمان برای سطح کراتینین بالا

جدای از رژیم غذایی برای سطح کراتینین بالا ذکر شده فوق، درمان های دیگر برای سطح کراتینین بالا شامل داروهای غربی، دیالیز و داروهای گیاهی چینی. در اینجا ما به طور عمده در مورد داروهای گیاهی چینی صحبت کنید.

برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به طور مستقیم به بیمار کمک کند تا پایین سطح کراتینین بالا با افزایش سم زدایی روده وجود دارد. در مقایسه با داروهای غربی، بیماران نیازی به نگرانی در مورد عوارض جانبی، به عنوان تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند.

به عنوان یک ماده در واقع، کاهش سطح کراتینین بالا باید هدف نهایی باشد. برخی از داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در بالینی. تا زمانی به عنوان کلیه ها می تواند به "پست عامل" خود، نه تنها سطح کراتینین بالا می توان کاهش داد، همچنین دیالیز جلوگیری خواهد شد. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی هستند و می خواهید برای دریافت لیستی از داروهای گیاهی چینی، شما می توانید به ما یک پیام را ترک و یا یک ایمیل به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را به ما ارسال.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون

 

جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون

آیا جدیدترین نفروپاتی بیماران مبتلا به درمان فشار خون بالا کمک می تواند به پیشگیری از نارسایی کلیه و دیالیز؟ نفروپاتی فشار خون بیماری کلیه است. عروق کلیه ها با افزایش فشار خون، آسیب دیده است. اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از ESRD، درمان باید قادر باشد که برای مقابله با فشار خون بالا و صدمه به کلیه ها.

داروهای گیاهی چینی شده اند به عنوان جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون بالا در نظر گرفته شده است. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون، برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند فشار خون بالا را با خیال راحت و به طور موثر کاهش، همچنین داروهای گیاهی چینی تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود سیستم گردش خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده. همانطور که همه از داروهای گیاهی چینی، بیماران لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. اگر شما می خواهید برای گرفتن لیست از داروهای گیاهی چینی که می تواند فشار خون بالا را کاهش و بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

خوب، به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروها، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بسیاری از بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

توجه: در اینجا برخی از مواد غذایی می تواند به شما کمک به پایین آوردن سریع فشار خون بالا

سیر: این حدود برای قرن ها بوده است و به خون آن نازک شدن اثرات است که کمک به کاهش فشار خون بالا شناخته شده است. عضلات عروق خونی را گشاد کرده، اجازه می دهد تا خون به جریان آزادانه هنگامی که سیر مصرف می شود. 1 تا 2 حبه در روز توصیه می شود.

کرفس: این خوب است زیرا مواد شیمیایی موجود در کرفس کمک می کند تا به آرامش عروق خونی سرشار فشار خون بالا را کاهش می دهد. خوردن 4 تا 5 ساقه در روز در کاهش فشار خون بالا هر سودمند است.

اپل سرکه شراب سیب: دارای مزایای بسیاری از جمله از دست دادن وزن، کاهش فشار خون بالا و سهولت در دیابت.

هنوز هم وجود دارد برخی غذاهای دیگر می تواند فشار خون بالا را به طور موثر کاهش و به سرعت، ما می توانیم آنها را از یک لیست توسط یکی اینجا نیست. اگر شما علاقه مند به دانستن در مورد آنها هستند و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون، شما همچنین می توانید ما را با ترک ما پیام زیر تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: جدیدترین ,


یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه

آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه

تای چی، به عنوان یک شکل از طب سنتی چینی، یکی F مهم ترین شیوه برای ایجاد قدرت داخلی ساکت و آرام ایستاده است. آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه است؟

تای چی نشان می دهد که هر دو اثرات مستقیم و غیر مستقیم برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. مزایای عمده تای چی برای بیماری مزمن کلیه عبارتند از:

بهبود سلامت کلی

این تمرین به شما کمک می کند تا به منظور توسعه توازن ایده آل بین تنش و آرامش. این به شما می آموزد که برای نگه داشتن بدن خود را در یک روش راحت و آسان است. به تدریج این تکنیک کمک می کند تا برای استراحت اندام های داخلی خود و تولید گرما و احساس coursing جریان الکتریکی از طریق بدن خود را. این یک راه طبیعی است که می تواند کمک به بهبود سلامت کلی شما باشد.

تخفیف علایم CKD

تای چی به کاهش بیماریهای استخوانی کلیوی کمک می کند. بر اساس این گزارش، هشت هفته پس از تای چی کلاس و پس از هشت هفته پس از عمل خانه انعطاف پذیری قابل توجهی بهبود یافته و روند بیماری در بیماران مبتلا به اسپوندیلیت انکیلوزان، یک فرم التهابی دردناک و ناتوان کننده از التهاب مفصل (آرتریت) است که ستون فقرات را تحت تاثیر قرار کند.

این یک راه طبیعی برای پایین آوردن فشار خون است. در یک پژوهش، تای چی کمک می کند تا کاهش فشار خون - با پیشرفت بین 3 تا 32 میلی متر جیوه در فشار سیستولی و از 2 تا 18 میلی متر جیوه در فشار دیاستولی است.

تای چی نیز جلوگیری از بیماری های قلبی است که یک عارضه بسیار شایع بیماری مزمن کلیه کمک می کند. این ورزش کمک می کند تا به کاهش سطوح خونی B-نوع پروتئین ناتریورتیک است، که نشانگر مشکل قلبی است.

بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن

95٪ از نتایج بیماری کلیه از اختلال سیستم ایمنی بدن. تای چی تعادل محیط داخلی و بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن به طور طبیعی کمک می کند. تا زمانی که سیستم ایمنی بدن را به خوبی می تواند کار کند، التهاب در کلیه ها به صورت خود به خود کاهش می یابد.

اگر شما علاقه در تای چی، شما می توانید پیام زیر را برای دریافت فیلم ها بیشتر از تای چی برای بیماران CKD ترک.




:: برچسب‌ها: بیماری ,


یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

Rituximab برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس

Rituximab برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس

نفریت لوپوس یکی از عوارض لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. SLE یک بیماری خود ایمنی است که می تواند به اندام ها و بافت در body.As شامل بسیاری به عنوان 60٪ از بیماران مبتلا به لوپوس درگیری کلیه، که در آن 20٪ می تواند به توسعه است و ESRD در طی یک دوره از 10 years.Can rituximab کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و سرعت پیشرفت خود را به نارسایی کلیه؟

درمان استاندارد برای نفریت لوپوس شامل کورتیکواستروئیدها و سیکلوفسفامید، اما در تعداد قابل توجهی از بیماران به داروها پاسخ نمی دهند و یا تجربه effects.What سمی جدی هستند عوارض جانبی داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی برای نفریت لوپوس؟ در حال حاضر ما مشورت کنید.

لوپوس. سلول های hyperreactive B از سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. بنابراین، سرکوب بیش از حد واکنش سلول های B می تواند آسیب سیستم ایمنی به کلیه tissues.In مطالعه را کاهش می دهد، بیماران که استفاده طولانی مدت نشان می دهد rituximab بهبود در عملکرد کلیه.

با این حال، استفاده از rituximab برای درمان نفریت لوپوس ممکن است به برخی از اثرات ناخواسته منجر شود. این می تواند سرم در بعضی از بیماران را کاهش دهد، در نتیجه تضعیف ایمنی بیماران به طور قابل توجهی. عوارض جانبی قلبی عروقی ممکن است رخ دهد. علاوه بر این، سوخت و ساز بدن، سیستم هرگز و غیره نیز اغلب درگیر هستند.

آیا هر نوع درمان جایگزین برای نفریت لوپوس در صورتی که بیماران به درمان استاندارد پاسخ نداده و وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، نفریت لوپوس واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. بنابراین، هدف اصلی از درمان است به سرکوب پاسخ های ایمنی و بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. اگر چنین است، آسیب سیستم ایمنی به کلیه ها را مهار خواهد شد.

ایمونوتراپی می تواند یک درمان موثر برای نفریت لوپوس است. در این روش درمانی می تواند بیماری را سرکوب و یا افزایش پاسخ ایمنی بدن را درمان کنند. در درمان نفریت لوپوس می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی و سرکوب اصلاح dysfunction.In ایمنی این روش، می تواند آسیب بیشتر سیستم ایمنی متوقف این درمان به kidneys.In، هر دو داروهای غربی و داروهای چینی می تواند استفاده شود. بنابراین عوارض جانبی داروهای غربی را به بیشترین حد را کاهش می دهد. اگر شما علاقه مند در این روش درمانی می باشد، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




:: برچسب‌ها: نفریت ,


یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند یک فرد مبتلا به نارسایی زودرس کلیه خوردن اسفناج

 

می تواند یک فرد مبتلا به نارسایی زودرس کلیه خوردن اسفناج

اسفناج برای سلامتی شما مفید هستند، اگر شما از سلامت خوب است. با این حال، آن است که همیشه یک انتخاب خوب برای همه نیست. اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، به شما پیشنهاد اجازه nephrologists خود را به درخواست ابتدا.

با توجه به شرایط پزشکی افراد مختلف، آن است که respible می گویند اسفناج یک انتخاب خوب یا بد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. این مقاله تجزیه و تحلیل که در آن اسفناج شرایط مجاز است را یا به کمک خواهد کرد. با این حال، اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ سریع بر اساس شرایط خود، شما در حال پیشنهاد به تماس با خدمات آنلاین ما و یا شرایط پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com.

نارسایی کلیه در اوایل و اسفناج

کلیه اندام های مهم برای حذف مواد زائد و تنظیم سطح الکترولیت های مختلف هستند. در نارسایی کلیه در اوایل، از کلیه diminsihed عمل مختل شیمی بدن طبیعی خود، که باعث می شود که سطح الکترولیت نظم. بدین ترتیب، تمام مواد مغذی موجود در اسفناج لزوما چیز خوبی نیست برای هر کسی که مبتلا به نارسایی کلیه است. در شرایط پس از، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اولیه پیشنهاد برای جلوگیری از یا اسفناج محدود است.

اگر شما سطح پتاسیم بالا:

در افراد مبتلا به کلیه های سالم، سطح پتاسیم طیف وسیعی از 3.5 ~ 5.0mEq / L وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، پتاسیم بیش از حد در خون را ساخت. سطح پتاسیم بالا خطر ابتلا به نامنظم شدن ضربان قلب و حمله قلبی را افزایش می دهد. یک فنجان وعده اسفناج پخته شده دارای 839 میلی گرم پتاسیم، است که پیشنهاد نیست، اگر شما نیاز به یک رژیم غذایی کم پتاسیم. خبر خوب این است که اسفناج خام از پتاسیم کمتر از اسفناج پخته شده است. برای بیماران مبتلا به نارسایی زودرس کلیه، بهتر است با اسفناج خام در مقادیر کوچک چوب. دوست ندارم اسفناج خام؟ کلیه متخصص متخصص تغذیه ایجاد غذاهای مختلف از اسفناج خام خود را برای تزئین میز ناهار خوری. اگر شما علاقه، ایمیل به kidneyask@hotmail.com و برای دریافت دستور.

اگر شما سطح فسفر بالا:

برای بیماران مبتلا به نارسایی زودرس کلیه، کاهش عملکرد کلیه نیز ممکن است سطوح فسفر سرم بالا را کاهش می دهد. این باید توجه شما را جذب، به دلیل رسوب فسفات می تواند باعث بیماریهای استخوانی کلیوی می شود. یک فنجان اسفناج پخته شده دارای 101 میلی گرم فسفر است. در حالی که خوردن یک یا دو برگ اسفناج در سالاد هر گونه آسیب انجام نمی، این امر می تواند مشکل را به عنوان سمبل وعده های بزرگتر را به یک رژیم غذایی کم فسفر است.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در مورد رژیم غذایی و درمان نارسایی کلیه، احساس رایگان یک پیام را ترک زیر. ما در اینجا برای کمک به.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

 

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اجتناب شود، تا زمانی که آنها می توانند درمان مناسب که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه خود را انتخاب کنید. در حال حاضر اطلاعات زیر را به شما میآموزد که چگونه برای جلوگیری از دیالیز.

درمان علائم نارسایی کلیه

سطح قند خون در کنترل دیابت

درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) با دارو.

مصرف دیورتیک ها برای از بین بردن بار بر روی کلیه ها.

آسیب کلیوی را التیام بخشد و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

داروهای طبیعی از طرف دیگر تا به حال به معنای واقعی کلمه ده ها تن از درمان است که می تواند صدمه به کلیه ها را التیام بخشد. و همه آنها تلاش کرده اند و آزمایش برای دو هزار سال گذشته شده است. داروهای باستان و حکمت از چین در حال حاضر به سطح در فرهنگ غرب آغاز شده و بیماران در سراسر جهان را آغاز کرده اند به درو از مزایای ساده خود را، اما درمان های شگفت انگیز.

نه تنها این، دانشمندان سرکش جنبش ملحق شده اند و در حال حاضر اثبات آنچه باستان می دانستند در حال حاضر. و همچنین کشف مواد مغذی تخصصی جدید، و مواد غذایی، که یک بار در یک راه منحصر به فرد گرفته شده می تواند بیماری کلیوی های عقب کمک و جلوگیری از دیالیز.

در اینجا این است که فقط مختصری اجرا پایین از تمام امکانات درمان داروهای طبیعی باید ارائه دهد:

- داروهای گیاهی چینی

- برنامه غذایی ویژه

- تکنیک های هیدراتاسیون

- برنامه های ورزشی خاص

- مکمل ویتامین و مواد معدنی

- راهکارهای مقابله با استرس برنامه ریزی شده

بهترین داروهای طبیعی برای نارسایی کلیه خود را، و چگونگی ترکیب آنها را به تولید بزرگترین اثر شفا برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه هستند. شما می توانید ما را بیشتر در مورد وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، و یا شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک، کارشناس ما به شما پاسخ می دهد.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی و کراتینین بالا: چه چای گیاهی می تواند به شما نوشیدن

بیماری کلیوی و کراتینین بالا: چه چای گیاهی می تواند به شما نوشیدن

کلیه ها عمل به فیلتر کردن مواد زائد از جریان خون. برای نظارت بر عملکرد کلیوی، پزشکان اغلب اندازه گیری سطح کراتینین، به کلیه ها اخراج ترین کراتینین. سطح سرمی کراتینین بالا نشان می دهد آسیب کلیه یا شکست. آیا هر چای گیاهی است که می تواند کمک به از بین بردن این مشکل وجود دارد؟

چای گیاهی از بسیاری از گیاهان ساخته شده است، با استفاده از نه تنها برگ، بلکه گل، ریشه، پوست و دانه ها. بعضی از انواع آنها می تواند به کراتینین بالا پایین تر در بیماری کلیوی مفید است.

چای برگ گزنه

این تونیک ساده اما بسیار عالی برای کلیه است که می تواند کارکرد کلیه و سطح کراتینین بالا پایین است. شما می توانید یک تا دو فنجان در روز بنوشند.

قاصدک چای ریشه

به عنوان یک دیورتیک گیاهی، ریشه قاصدک را می توان مورد استفاده قرار گیرد به افزایش برون ده ادرار و کمک به کاهش مقدار کراتینین در بدن با افزایش از بین بردن مواد زائد نیتروژن دار در سرعت.

چای بابونه

بابونه گیاه دیگری است که می تواند کمک به کاهش سطوح کراتینین در بیماری کلیوی، که آن را تا سطوح بالای آنتی اکسیدان ها هستند. تحقیقات نشان داده است که بیماران کلیوی که نوشیدن این چای دارای سطوح پایین کراتینین. این سود پس از درمان تا 2 هفته به طول انجامید. هر چند به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، لطفا مشورت با پزشک خود قبل از مصرف مقادیر بزرگتر.

امیدواریم که مقدمه فوق در مورد چای گیاهی به کراتینین بالا پایین تر در بیماری کلیوی. من امیدوارم که این واقعا به شما کمک کند. اگر می خواهید مشاوره بیشتر به بهبود عملکرد کلیه و کراتینین کمتر، پس لطفا ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com است. آیا یک روز خوب!




:: برچسب‌ها: گیاهی ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند مرحله بیماری مزمن کلیه 5 مردم زندگی می کنند بدون دیالیز

 

چه مدت می تواند مرحله بیماری مزمن کلیه 5 مردم زندگی می کنند بدون دیالیز

مرحله 5 از CKD است که همیشه به عنوان پیشرفته ترین مرحله بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. دیالیز معمولا پیشنهاد زمانی که مردم وارد این مرحله شده است. چه مدت می تواند بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز stage5 مردم زندگی می کنند؟ این سوال بسیاری از مردم را شکنجه، بعد از همه، آن را نمی تواند اجتناب شود که مقدار مشخصی از ترس با پایان مرحله بیماری کلیوی در ارتباط است.

این سخت است برای ارائه یک پاسخ استاندارد برای آن را واقعا می شود بسیاری از شرایط فرد درگیر. با این حال، اگر شما واقعا می توانید انجام دهید همه چیز را کمک می کند که مبارزه با عوارض جانبی بیماری پیشرفته کلیه، قطعا شما می توانید کیفیت زندگی و طول عمر قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

با این حال، اگر ما هیچ ایده ای در مورد شرایط پزشکی شما را، حتی از این هم سخت است برای ما به شما پاسخ خشن در مورد چند سال می تواند زندگی خود را بدون دیالیز می دهد. اگر شما می خواهید یک پاسخ شخصی، به شما پیشنهاد برای ارسال اطلاعات اولیه شما و وضعیت پزشکی به kidneyask@hotmail.com به آسان و رایگان Nephrologists ما.

حتی اگر ما هنوز دو عامل عمده که دو نقش برجسته مهم ترین در مرحله CKD 5 امید به زندگی، یعنی علائم شما و انتخاب درمان خود بازی پیدا کنید.

ارائه علائم مختلف در بیماران CKD مختلف، مانند کمر درد، خارش پوست و دشوار است به نفس و غیره جدی ترین علامت است به عنوان "اورمی" شناخته شده است. در جزئیات است، هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار می کنند، مواد زائد و آب بیش از حد در بدن ساخت تا، که ممکن است اندام های داخلی، از جمله قلب، ریه و غیره، مسموم کنید. و ارگانهای داخلی بدن بیمار را از عوارض جانبی بسیار زیادی بر عوارض جانبی بیمار. بر اساس این گزارش، علایم شدید ممکن است بیماران CKD قبل از صدمه به کلیه ها خود را بکشند.

انتخاب درمان شما عامل دیگری که می توانید تغییر دهید چه مدت شما را با مرحله CKD 5 زندگی می کنند است. دیالیز یک راه حل پیشنهادی برای شرایط از آسیب شدید به کلیه ها می باشد. اگر شما دیالیز متوقف، امکان طول عمر خود را ممکن است محدوده از چند هفته به سال، با توجه به شرایط خاص خود را. با این حال، قطعا، اگر شما می توانید درمان مناسب که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، قطعا شما می توانید زندگی طولانی تر از انتظار خود را زندگی می کنند. مرحله 5 بدون دیالیز هرگز به معنای حکم مرگ، تا زمانی که شما می توانید یک مدیریت خوب از علائم و درمان خود را.


:: برچسب‌ها: زندگی ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

احساس ضعف و تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

 

احساس ضعف و تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

ضعف اشاره به احساس زمانی که یک فرد به طور غیر منتظره از دست می دهد آگاهی برای یک دوره کوتاه از زمان. تهوع احساس از سرگیجه و queasiness یا این حس که شخص قبل از استفراغ است. مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه یک علت شایع این شرایط است. پزشک آنلاین ما به ارائه مشاوره رایگان اگر شما می خواهم به بحث به طور مستقیم در دسترس است!

چرا شما احساس ضعف با مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه؟

چندین شرایط مختلف می تواند باعث غش شود. اینها عبارتند از:

• ویتامین و کمبود مواد معدنی. 1) کمک های B12 ویتامین در بهره وری از سیستم عصبی است. جادوها غش کردن ممکن است به علت از دست دادن عملکرد عصب ایجاد می شود که سطوح کمبود ویتامین B12 وجود داشته باشد. 2) کمبود اسید فولیک می تواند به کم خونی کمبود فولات منجر شود، که ممکن است آشکار با غش. 3) علت دیگر این است با توجه به کمبود آهن، ویتامین D و ویتامین C.

• عدم تعادل الکترولیتی. هنگامی که یک عدم تعادل الکترولیتی رخ می دهد، سیستم عصبی مبتلا شده است، باعث غش کردن. این ممکن است از کمبود سدیم، کلرید و پتاسیم می شود.

علاوه بر این، یک فرد ممکن است از یک طلسم غش کردن ساده به علت اضطراب رنج می برند، ترس، درد، استرس عاطفی شدید، گرسنگی، و یا استفاده از الکل یا مواد مخدر.

علل تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

در مرحله CKD 4، بیشتر از عملکرد کلیه بیماران آسیب دیده است، به طوری که کلیه قادر به عملکرد درست، و در نتیجه ساخت تا از مواد زائد مانند نیتروژن در خون. در همان زمان، اوره آز در دستگاه interstinal خواهد BUN به آمونیاک تجزیه. با افزایش سطح نیتروژن اوره خون، مقدار زیادی آمونیاک ارائه خواهد شد، در نتیجه تحریک دستگاه گوارش و ایجاد حالت تهوع.

اگر بدون درمان رها شود، نارسایی مزمن کلیه می تواند تهدید کننده زندگی باشد. بیماران مبتلا به احساس ضعف و تهوع باید پزشک خود را برای تایید علل دقیق مشورت کنید. سپس اقدامات می تواند برای از بین بردن مشکلات. اگر می خواهید مشاوره شخصی، لطفا یک پیام در زیر ترک. با تشکر برای وقت خود را!



:: برچسب‌ها: نارسایی ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

چه مواد غذایی می تواند باعث خارش پوست بعد از دیالیز تسکین

چه مواد غذایی می تواند باعث خارش پوست بعد از دیالیز تسکین

خارش پوست است که معمولا در افرادی دیده می شود dialysis.Some احساس خارش دار تمام time.Most از بیماران می گویند آن بدتر در طی و یا بعد از دیالیز در treatment.Why تجربه بیماران مبتلا به خارش پوست می شود؟ چه غذاهایی می توانید آن را از بین بردن؟

یک علت شایع خارش پوست برای افراد در دیالیز سطح بالایی از فسفر در بدن است. فسفر یک ماده معدنی است و مهم است که به سالم نگه داشتن استخوان. با این حال، کلیه های بیمار می توانند فسفر فیلتر نیست کارآمد، در نتیجه در سطح بالایی از فسفر در بدن است. همچنین، دیالیز آنها را به طور موثر نیست حذف فسفر.

چه غذاهایی می تواند خارش پوست را پس از دیالیز از بین بردن؟

بیماران باید از غذاهای بالا در غذاهای phosphorus.High فسفر برای محدود کردن و یا جلوگیری از محدود:

فراورده های لبنی: پنیر، شیر، سوپ خامه، بستنی، پودینگ، ماست

سبزیجات: لوبیا و نخود خشک شده، عدس، limas، لپه

نوشیدنی: کولا تیره، آبجو، کاکائو، آل، نوشیدنی های ساخته شده با شیر چای سرد کنسرو شده

پروتئین: درصد کپور، خرچنگ، جگر مرغ، ماهی، ساردین، صدف

سایر مواد غذایی: آجیل ها، میکروب گندم، کارامل، غلات سبوس

در علاوه بر این به کنترل چقدر فسفر در رژیم غذایی کلیه، دکتر ممکن است کلاسور فسفر با هر وعده غذا و تنقلات تجویز کند. این می تواند کمک به جلوگیری و یا متوقف کردن itching.You باید سعی کنید برای حفظ سطح فسفر در 5.5 یا کمتر. چگونه به ترتیب رژیم غذایی خود را به منظور کاهش فسفر در وعده های غذایی خود را؟ شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی شخصی.

در برخی موارد، خارش پوست آلرژی ایجاد می شود. اگر خارش در آغاز درمان دیالیز، آلرژی به لوله خون رخ می دهد، ماشین دیالیز ممکن است علت contributable است است. آنتی هیستامین ها (ضد حساسیت ها) و کرمهای محصولات تسکین خارش معمولا مورد استفاده برای درمان آلرژی و برای از بین بردن خارش کمک کرده اند.

علاوه بر خارش پوست در اثر دیالیز، بیماران نیز ممکن است پوست خشک، تغییر رنگ پوست و problems.If پوست دیگر شما با این مشکلات وابسته رنج می برند، شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن راه حل.



:: برچسب‌ها: پوست ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

خاموش کردن کلیه علائم چه هستند

خاموش کردن کلیه علائم چه هستند

کلیه انجام بسیاری از توابع در بدن مانند تنظیم فشار خون، هورمون آزاد، فیلتر کلیه etc.If خون تعطیل، می تواند مجموعه ای از علائم را ایجاد کند. خاموش کردن کلیه علائم چه هستند؟

ورم

وقتی کلیه های یک فرد تعطیل، کلیه ها قادر به خارج کننده مایعات از بدن به صورت طبیعی، در نتیجه منجر به سطح بالای مایع در body.Swelling می تواند در پاها و مورد ankle.In جدی رخ می دهد، اگر ریه مایع با مایع آب گرفتگی، می تواند باعث تنگی نفس شود. در اینجا برخی از راهنمایی های طبیعی برای کمک به تخلیه مایع از بدن. شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت پیشنهادات شخصی.

کم خونی

کلیه های سالم تولید اریتروپویتین هورمونی است که باعث تحریک مغز استخوان به حمل اکسیژن گلبول های قرمز خون. همانطور که کلیه ها شکست، آنها تولید اریتروپویتین کمتر، و در نتیجه کاهش تولید سلول های قرمز خون به جای فروپاشی طبیعی سلول های قرمز خون قدیمی. به عنوان یک نتیجه، خون حامل هموگلوبین کمتر، یک بیماری شناخته شده به عنوان کم خونی است. بیماران اغلب خستگی، چهره رنگ پریده و تنگی نفس با توجه به این وضعیت را تجربه می کنند.

خارش پوست

خارش پوست می تواند ایجاد frustrated.It بیماران منسوب است به ساخت تا از فسفات در خون کلیه های بیمار می تواند سطح out.High فسفات فیلتر نیست می تواند سطوح کلسیم را کاهش، در نتیجه در نتیجه گرفتگی عضلانی.

تهوع و استفراغ

تهوع و استفراغ با توجه به سطح بالای اوره در خون است و یکی از آن مشترک symptoms.Urea خاموش کردن کلیه حاصل از پروتئین است و به طور معمول سطح kidneys.High اوره در بدن فیلتر می تواند دستگاه گوارش را تحریک، و در نتیجه استفراغ و حالت تهوع.

تغییرات ادراری

همانطور که کلیه ها قادر به فیلتر کردن مایع اضافی را از بدن، آن را خروج ادرار باعث reduce.When کلیه به طور کامل تعطیل شده، بیماران خروجی ادرار داشته باشد. اگر پروتئین در خون به ادرار نشت ادرار کف آلود تبدیل خواهد شد. ادرار کولا رنگ و یا قرمز می تواند رخ دهد به علت از دست دادن سلول های قرمز خون در ادرار است.

بالا شایع علائم خاموش کردن کلیه هستند. اگر شما می خواهم به دانستن حقایق بیشتر در مورد این وضعیت، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




:: برچسب‌ها: خاموش ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

کلیه علل خاموش کردن

کلیه علل خاموش کردن

خاموش کردن کلیه یک وضعیت پزشکی است، که در آن کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی است. کلیه داشته باشد بسیاری از عملکردهای مهم برای بدن، از جمله تصفیه خون و آزاد کردن هورمون های لازم برای تولید رنگ قرمز خون. علل خاموش شدن کلیه ها چه هستند؟

کلیه علل خاموش شدن

کلیه های شما ممکن است به طور ناگهانی و یا به تدریج تعطیل از جمله خاموش کردن کلیه حاد و خاموش کردن مزمن کلیوی.

خاموش شدن حاد کلیوی است سه عامل اصلی:

* ناگهانی، افت جدی در جریان خون به کلیه ها. از دست دادن خون سنگین، آسیب یا عفونت بد و کم آبی بدن می تواند جریان خون کافی به کلیه ها می شود، در نتیجه خدشه کلیه.

* داروها و سموم

استفاده طولانی مدت از داروهای عامل منتسب به مشکل کلیه است. نمونه هایی از داروهایی که گاهی اوقات می تواند به کلیه ها آسیب برساند عبارتند از: آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد درد، داروهای فشار خون و رنگ مورد استفاده در آزمون اشعه X است.

* انسداد ناگهانی که ادرار را از جریان از کلیه ها متوقف می شود. علل شایع این بیماری عبارتند از: سنگ کلیه، تومور، بزرگ شدن پروستات و غیره

خاموش کردن مزمن کلیه باعث می شود

انواع شرایط و بیماری می تواند خاموش کردن مزمن کلیوی شود.

* دیابت

قند خون کنترل نشده می تواند باعث استرس اضافی در زمان کوچک vessels.Over خون، می تواند باعث از کلیه به مشکل fail.Kidney است معمولا در میان افراد با بیش از 15 سال دیده می شود، سابقه دیابت.

* فشار خون بالا

فشار خون بالا می تواند باعث صدمه به عروق خونی و فیلتر در کلیه شود، و حذف مواد زائد از بدن دشوار است.

* گلومرولونفریت

این اشاره به التهاب فیلتر در kidneys.It می توانند اولیه و یا ثانویه به سایر شرایط و بیماری هایی مانند لوپوس، پورپورا و غیره

* بیماری کلیوی ژنتیک

کلیه بیماری های ژنتیکی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، سندرم آلپورت و غیره.

* عفونت های مکرر کلیه، پیلونفریت نامیده می شود.

* انسداد طولانی مدت از دستگاه ادراری با توجه به شرایط مانند بزرگ شدن پروستات، سنگ کلیه و برخی سرطان ها.

فوق از علل عمده خاموش کلیه است. دانستن علائم خاموش کردن کلیه می تواند به شما کمک کند این بیماری بازرسی زودتر به طوری که برای درمان آن را ASSP. شما می توانید صفحه 6 علائم خاموش کردن کلیه اینجا را یاد بگیرند.




:: برچسب‌ها: خاموش ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

 

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

در بسیاری از کشورها، نارسایی کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک نیاز دارند. در واقع، هر دو دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. امروزه، بیشتر و بیشتر مردم شروع به توجه به داروهای چینی در درمان نارسایی کلیه است. با این حال، می تواند طب سوزنی درمان نارسایی کلیه، در حال حاضر اجازه دهید یک نگاهی از.

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

نارسایی کلیه می تواند توسط هر درمان نمی شود درمان می شود. اما هنوز هم می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز و پیوند کلیه می کند، اجتناب کنید، تا زمانی که عملکرد کلیه خود را می توان بازیافت. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد راه های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید پیام زیر ترک و یا ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

مزایای طب سوزنی می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را

* داروهای چینی توضیح می دهد که سندرم خستگی مزمن از درجه اول اختلال در عملکرد شبکه های ارگان کلیه ها، ssleen و قلب، باعث کاهش شدید چی و اختلال در شن، منجر به فقدان عمیق از انرژی، افسردگی احساسی و بی تفاوتی، خواب اختلالات و اضطراب، از دست دادن اشتها، و غیره گیاهان چینی و طب سوزنی استفاده می شود برای بازگرداندن ظرفیت بدن برای تولید چی و عادی سازی عملکرد دستگاه گوارش، سیستم ایمنی بدن، گردش خون و عصبی.

* با توجه به داروهای چینی، سردرد ممکن است توسط عوامل خارجی (باد، سرما، گرما، مرطوب بودن)، عوامل داخلی (حرارت، رطوبت باد، رکود خون) و یا ترکیبی از هر دو ایجاد می شود. که البته کانالهای انرژی از طریق محل سردرد و شبکه های بدن به نظر می رسد درگیر مشخص است که نقاط طب سوزنی needled و فرمول گیاهی تجویز می شوند.

* در موارد عفونت، طب سوزنی و گیاهان چینی تکمیل و بهبود عمل آنتی بیوتیک ها و سایر روش های درمانی متعارف و تسریع وضوح و بازیابی.

* نفریت و اسپاسم مثانه و مجرای ادراری را می توان با طب سوزنی و herbs.Together چینی آنها را بهبود و عادی سازی عملکرد دستگاه ادراری همراه با آن از کلیه ها و مثانه با بهبود گردش خون، آرامش و یا پررنگ عضلات و اعصاب کمک کرده است، و کمک به بدن برای از بین بردن مواد سمی در بدن است.

همچنین طب سوزنی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مقابله با یبوست، اسهال، دیابت، فشار خون بالا، افسردگی، مشکلات قلبی، کلسترول بالا یا چربی خون، تهوع، استفراغ، بی خوابی، درد، اختلال عملکرد جنسی، عفونت های پوستی، etc.You می توانید با ما ارسال علائم نارسایی کلیه شما در حال تجربه به kidney-support@hotmail.com، برخی از توصیه های پزشکی رایگان و حرفه ای می شود.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی: چه باید می دانستید

 

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی: چه باید می دانستید

به عنوان دومین پیشرفته ترین شکل از بیماری کلیوی، می تواند اجتناب شود که مقدار مشخصی از ترس است با حضور خود در ارتباط است. بنابراین بسیاری از مردم در مورد مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی شیفته.

مرحله 4 نفر، GFR است که در 15 تا 30 میلی لیتر / دقیقه اندازه گیری می شود. در صورتی که متوسط ​​میزان فیلتراسیون خود را برای 3 ماه گذشته است، و سپس شما قطعا برای 4 کلیه مرحله بیماری مثبت است. چه کاری می تواند مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی تاثیر می گذارد و چگونه شما می توانید زندگی خود را گسترش اگر شما توسط آن را تحت تاثیر.

چگونه علائم را تحت تاثیر قرار مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی

نشانه ها و عوارض مختلف مرتبط با این نوع از بیماری کلیه وجود دارد. یکی از آنهایی که بیشتر معمول است که به نام اورمی است که بیانگر گزینه ای است که پاسخ دادن به آن انباشت اوره و سایر مواد زائد است که باید از ادرار دفع می شود. افزایش مقدار مواد زائد و سموم مختلف نمی تواند تنها کلیه اندام فرد دیگر از جمله قلب، ریه ها و مغز، که به شدت می تواند مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی تاثیر می گذارد تاثیر می گذارد. در واقع، گاهی اوقات عوارض حتی می تواند شما را بکشد سریعتر از مشکل کلیه خود. شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناس ما می تواند به شما برخی از پزشکی رایگان و حرفه ای توصیه می کند برای کمک به شما در جلوگیری یا تسکین علایم و عوارض خود را به من بدهید.

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی در رابطه با درمان

درست مانند علائم، چگونه در مورد با روند درمان می رود می تواند تاثیر زیادی در مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی داشته باشد. اشکال مختلف درمان برای این بیماری در دسترس، مانند داروهای خاص، رژیم غذایی مناسب، دیالیز، داروهای چینی و غیره وجود دارد. این در افزایش مرحله 4 کلیه بیماری طول عمر بیماران بسیار موثر شناخته شده است، اما از آن است که همه موثر نیست اگر صدمه به کلیه ها گسترده است یافت می شود. یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در افزایش طول عمر بیماران است، اما دریافت یک چیز آسان نیست و همچنین بعضی از بیماران مناسب برای دریافت یکی نیست.

بر این باورند که مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی می تواند بهبود یافته

همچنین نگه داشتن روحیه ی خوب ضروری است. البته حق درمان می تواند بیماری مزمن کلیه را زنده بماند. این است که به تسکین می دانیم که راه های مختلفی برای افزایش مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی وجود دارد. در علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، اگر شما میخواهید بدانید که دیگر گزینه های درمان طبیعی، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما در زیر.


:: برچسب‌ها: زندگی,


جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه: فشار خون پایین بعد از دیالیز

 

نارسایی کلیه: فشار خون پایین بعد از دیالیز

در عملکرد همودیالیز بزرگ است برای فیلتر کردن آب اضافی در بدن بیمار نارسایی کلیه است. به نظر می رسد ساده است. در واقع، آن است که بسیار پیچیده فراتر از تصورات خود را. فشار خون پایین یک تجربه منفی مشترک در طی و یا بعد از دیالیز است.

فشار خون پایین بعد از دیالیز

3 "محفظه مایع در بدن شما وجود دارد، یعنی، در داخل سلول های شما شده، در داخل بافت و در جریان خون خود را. بدن شما دارای توانایی طبیعی برای حفظ تعادل بین 3 محفظه، زیرا آب به آرامی از طریق منافذ در دیواره سلولی عبور. وقتی آب دیالیز بیش از حد از خون خود را حذف کرد، نیروی به دیوار خون شما را کاهش می دهد.

با این حال، دیالیز تنها می تواند حذف آب در جریان خون شما و هرگز با آب در دو قسمت دیگر رسیدگی کند. در همودیالیز، زمانی که آب در خون شما فیلتر شده است، برخی از آب از محفظه های دیگر می تواند به جریان خون خود را دوباره حرکت می کند، بنابراین می توان آن حذف شده است.

"وزن خشک" و دستگاه خود را حفظ خواهد کرد هل دادن، حتی زمانی که آب در خون شما نیست - قبل از شروع دیالیز، پزشک خود را یک هدف مایع را تنظیم کنید. به عنوان یک نتیجه، خون خود را بیش از حد "خشک" است، که باعث افت فشار خون در طی و یا بعد از دیالیز است.

به منظور بهبود کنترل فشار خون و کاهش خطر قلبی عروقی، و قبل از بعد از دیالیز هدف فشار خون معرفی / کمتر از 140 90 و از 80/130 میلی متر جیوه، بود. با این حال، فشار خون هدف ممکن است متفاوت باشد با توجه به وضعیت سلامت فرد متفاوت است. میخوام بدونم هدف هدف خود را خود را از فشار خون؟ ایمیل به kidneyask@hotmail.com. بهتر است، اگر شما می توانید ارسال سن، جنس، سطح فشار خون و عملکرد کلیه.

خطرات فشار خون پایین بعد از دیالیز چه کسانی هستند؟

اگر فشار خون پایین را نمی توان به خوبی در طی و یا بعد از دیالیز کنترل، ممکن است بیمار احساس تهوع، گرفتگی عضلانی، استفراغ، سرگیجه و یا حتی عبور شود. بدین ترتیب، آن را برای خود برای جلوگیری از فشار خون پایین بعد از دیالیز مهم است.

چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون بعد از دیالیز؟

برای جلوگیری از افت فشار خون پایین، شما به پیشنهاد:

- پیدا کردن وزن خشک و راست خود را

- مجموعه دستگاه همودیالیز به درستی

- دیالیز خانه را در نظر

اگر شما هیچ ایده ای در مورد وزن خشک خود، لطفا سن، جنس، وزن بدن و سطح کراتینین به kidneyask@hotmail.com. ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن جواب برای شما ظرف مدت 48 ساعت. هر گونه کمک، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



:: برچسب‌ها: نارسایی ,


جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه کنترل سطح کراتینین من

 

چگونه کنترل سطح کراتینین من

که چگونه برای کنترل سطح کراتینین است همیشه چیزی کلیه بیماری های مراقبت از بیماران در مورد. اما کارشناسان چینی می گویند چیزی است که از کاهش سطح کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به انجام این کار مهم تر وجود دارد. اطلاعات زیر در مورد راه هایی برای کنترل سطح کراتینین و برخی از اطلاعات دیگر که شما نمی دانید.

چیزی در مورد کراتینین شما باید بدانید

عوامل بسیاری می تواند سطوح بالای کراتینین، مانند دست دادن آب بدن، بیماری های قلبی، مصرف بیش از حد از گوشت، عفونت ادراری، دارو و غیره شود. در حالی که بیماری کلیوی است که تنها یکی از آنها است. پزشکان با استفاده از یک ماشین حساب کلیرانس کراتینین است که کمک می کند تا در تعیین اگر سطح کراتینین در یک فرد نرمال است یا نه. سطح کراتینین است به اندازه کافی برای تشخیص آسیب کلیه وجود دارد، می گویند هیچ چیز که بخشی از کلیه آسیب دیده است نیست. اگر شما در آزمون برای کلیه علاقه مند هستند، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

راه هایی برای کنترل سطح کراتینین ناشی از بیماری های کلیوی

* اجتناب از مصرف کافئین، غذاهای شیرین، محصولات لبنی، گوشت قرمز، مشروبات الکلی، غذاهای فراوری شده و سایر غذاهای چرب.

* یک قاشق چای خوری آب ریحان تازه برگ همراه با یک قاشق عسل نیز می تواند کمک به روشن معده خود را از سموم، که می تواند سطح کراتینین به درجه خاصی کنترل.

* دارچین مخلوط شده در آب یا بهار گراز پودر علف هرز مخلوط با آب می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و بهبود کلی عملکرد کلیه.

* نوشیدن مقدار زیادی مایعات، به ویژه آب. اگر شما در دیالیز هستند و یا شما از تورم و تغییرات در خروجی ادرار رنج می برند، شما باید توجه بیشتری به مصرف مایعات پرداخت. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات مربوط به شما در حال استقبال به به ما خروجی ادرار فعلی خود را و دیگر اطلاعات را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

آن است که برای ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به تدریج بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. قبل از دانستن در مورد شرایط خاص از بیماران، کارشناسان به بیماران چه نوع از بیماران داروهای گیاهی چینی باید ارائه نمی دهد. اگر شما می خواهم برای به دست آوردن لیستی از داروها، شما در حال استقبال به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین آزادانه و یا ما را ترک پیام.



:: برچسب‌ها: سطح ,


جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4 پیش آگهی

 

CKD مرحله 4 پیش آگهی
صحبت از CKD مرحله 4 پیش آگهی، شما ممکن است 1001 پاسخ از 1000 پزشک دریافت کنید. اما در واقع، اگر شما همه چیز را در آن طول می کشد برای معکوس کردن اثرات نامطلوب بیماری کلیه پیشرفته، شما می تواند به طور چشمگیری افزایش CKD مرحله 4 پیش بینی خود را.

CKD Stage4

CKD مرحله 4 مرحله آسیب کلیه پیشرفته که در آن اندازه گیری eGFR یا در 15 ~ 30ml/min است. به طور کلی، آن را به سطح 4th از پیشرفت بیماری کلیوی است. با توجه به صدمه به کلیه ها شدید آن، پیش آگهی در بسیاری از موارد امیدوار کننده نیست. با این حال، دو عامل اصلی که ایجاد تغییرات در مرحله 4 پیش آگهی بیماری کلیه وجود دارد.

علائم اثر در مرحله CKD 4 پیش آگهی

هنگامی که صدمه به کلیه ها خود را توسعه به کلیه stage4 بیماری، نشانه های بسیاری وجود دارد. و یکی از آنها به عنوان اورمی که به معنی افزایش مقدار زیادی از مواد زائد و آب اضافی در خون شما شناخته شده است.

افزایش رسوب مواد سمی در خون شما مطمئنا اندام های داخلی خود، از قبیل کبد، قلب، که قطعا باعث می شود پیش آگهی تاثیر می گذارد.

در واقع، گاهی اوقات عوارض مرحله CKD 4 ممکن است به پیش آگهی شدیدتر از صدمه به کلیه به خودی خود منجر شود. درد کلیه نیز برجسته تر است، و آن را ممکن است چیزی فراتر از کاهش بهره وری کلیه دلالت. در نتیجه، مهم است که برای پیدا کردن درمان که می تواند کمک به کاهش علائم و جلوگیری از عوارض از CKD stage4 به. وانه به دانستن اثرات علائم دقیق آن بر روی پیش آگهی بیماری کلیوی را؟ ایمیل نشانه ها و عوارض خود را، و همچنین عملکرد کلیه خود را به kidneyask@hotmail.com و شما می توانید انتظار برای دریافت یک پاسخ در عرض 2 روز.

اثرات درمان در CKD مرحله 4 پیش آگهی

علاوه بر این علائم، درمان نیز نقش مهمی را در CKD مرحله 4 پیش آگهی را ایفا می کنند. بسیاری از درمان های متنوع در دسترس برای این مرحله از بیماری کلیوی هستند. اگر دیالیز می تواند اجتناب شود، آن را تا حد زیادی می تواند به بهبود پیش آگهی. استفاده از ترکیب درمان های پزشکی و زندگی سالم، که می تواند پیش آگهی امیدوار کننده عرضه، اگر آن موثر است وجود دارد.

برخی از چینی کمک گیاهان ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. اگر می تواند کمک به بالا بردن عملکرد کلیه تا 20٪ ~ 30٪، دیالیز گزینه لازم است نه بیشتر. به یاد داشته باشید stage4 یعنی هرگز یک حکم اعدام! در گیاهان برای بهبود عملکرد کلیه علاقمند هستید؟ پیام زیر را ترک کنید و یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای یک پاسخ رایگان.


:: برچسب‌ها: CKD ,


جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

 

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

نفریت لوپوس یکی از جدی ترین عوارض لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. بر اساس درجه صدمه به کلیه ها و تغییرات پاتولوژیک، نفریت لوپوس می توان به 5 دسته تقسیم می شوند. لوپوس نفریت غشایی V کلاس نفریت لوپوس.

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است. این به این معنی است که یک مشکل با سیستم ایمنی بدن وجود دارد. به طور معمول، سیستم ایمنی بدن می تواند از بدن در برابر مواد مضر محافظت می کند. با این حال، در SLE، سیستم ایمنی بدن نتواند به تفاوت بین مواد مضر و بافت های سالم و سلول ها در بدن است. به عنوان یک نتیجه، سیستم ایمنی بدن به سلول های سالم و بافت های بدن حمله اشتباه. این می تواند ارگان های مختلف و سیستم ها، از جمله پوست، عصب، مغز، کلیه باشد. حدود نیمی برخی از فرم و یا درجه ای از درگیری کلیه داشته باشد. اگر شما یک بیمار مبتلا به لوپوس هستند، شما را در خطر ابتلا به نفریت لوپوس؟ شما می توانید ما را به می دانم که چه آزمون هایی که باید انجام دهید تا بدانید اگر شما در معرض خطر هستند مشورت کنید.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن حمله کلیه ها، می تواند باعث التهاب گلومرول فیلتر در کلیه نامیده می شود. در شرایط عادی، گلومرول می تواند خون را فیلتر کردن، اما حفظ مواد مفید در بدن است. با این حال، زمانی که گلومرول ها دچار اختلال است، بسیاری از پروتئین را در ادرار نشت، و در نتیجه پروتئین در ادرار و سندرم نفروتیک. اگر بیماران مبتلا به نفریت لوپوس غشایی، آن است که معمولا با یک پیش آگهی ضعیف مرتبط است.

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟ این است که معمولا با دوزهای بالا کورتیکواستروئیدها، با یا بدون drugs.However سرکوب کننده سیستم ایمنی درمان می شود، این داروها تنها می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به طور موقت متوقف میکند، اما می تواند پیشرفت بیماری را متوقف نمی کند.

به عنوان علت نفریت لوپوس غشایی اختلال خود ایمنی است، هدف اصلی از درمان باید بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. در این راه، می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها به طور کامل متوقف شود. علاوه بر این، گلومرول ها مشکل دارند، در نتیجه در سندرم نفروتیک. اگر گلومرول ها را می توان به خوبی عمل ترمیم، سندرم نفروتیک خواهد شد اساسا کنترل می شود. ایمونوتراپی می تواند کمک به بیماران به اهداف درمانی فوق. شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان.


:: برچسب‌ها: غشایی ,


جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

آیا قهوه مفید برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه است

 

آیا قهوه مفید برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه است

قهوه نه تنها شما را تشجیع کردن، هنگامی که شما خواب آلود هستند، اما همچنین باعث تغییرات در وضعیت سلامت خود را. آیا قهوه برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه مفید است؟ آن سخت است برای پیدا کردن یک "بله" یا "نه" پاسخ. لطفا برای خواندن و پیدا کردن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

آیا قهوه برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه مفید است؟

قهوه برای بیمار مبتلا به نقرس تنها پیشنهاد برای آن کمک می کند تا به کاهش سطوح اسید اوریک در خون در حالی که این نوشیدنی به عنوان یک انتخاب بد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد التهاب و فشار خون را اعتقاد بر این است. در نتیجه، برای این سوال، ما حتی قادر پاسخ خشن به شما می دهد، برای ما هیچ درک درستی در مورد وضعیت پزشکی فردی شما. اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ شخصی در مورد اینکه آیا شما می توانید قهوه و نوشیدن چند فنجان شما می توانید هر روز را، شما می توانید اطلاعات اولیه پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com آدرس یک ایمیل ارسال کنید. بهتر است، اگر شما می توانید نام، سن، جنس و بیماری سابقه خانوادگی خود را ارائه دهد.

قهوه و نقرس

نقرس یک اختلال خود ایمنی است که باعث التهاب در مفاصل پاها، پاها، دست ها و غیره اسلحه در شرایط عادی، بدن شکستن پورین و اسید اوریک در خون و کلیه اسید اوریک بیش از حد از طریق ادرار حذف می باشد.

با این حال، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه شکست خورده نمی تواند عمل به اندازه کافی، که منجر به ایجاد اسید اوریک در خون است. هنگامی که بیش از حد رسوبات اسید اوریک در مفاصل، آن را تولید کریستالهای اورات در اینجا، باعث درد مفاصل.

قهوه کمک به کاهش سطوح اسید اوریک در خون است، که به بیماران مبتلا به نقرس پیشنهاد شده است. با این حال، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، آن است که یک سوال آسان پاسخ داده که آیا قهوه انتخاب خوبی است.

قهوه و نارسایی کلیه

قهوه حاوی یک ماده شناخته شده به عنوان کافئین، که می تواند جریان خون را تحریک. به عنوان یک نتیجه، آن را به افزایش فشار خون و افزایش بار به کلیه ها آسیب دیده خود را. مصرف کافئین نیز با افزایش دفع کلسیم در ادرار به تشکیل سنگ های کلیوی مرتبط است.

همه در همه، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک شخص که از هر دو نقرس و نارسایی کلیه رنج می برند، شما باید پزشک خود را در مرحله اول قبل از قهوه شما انتخاب می کنید مشورت کنید. خبر خوب این است که نوشیدنی های خاص و چای گیاهی می تواند یک گزینه جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه متورم. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر ایمیل به kidneyask@hotmail.com ترک و یا


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

نور به رهبری و استفراغ: چگونه به جلوگیری از آنها در دیالیز

 

نور به رهبری و استفراغ: چگونه به جلوگیری از آنها در دیالیز

زمانی که کلیه ها کار نمی کنند، دیالیز مورد نیاز خواهد بود برای حفظ life.However بیماران، اغلب باعث یک آرایه از effects.Patients سمت در دیالیز ممکن است احساس نور به رهبری و استفراغ.

فشار خون پایین ممکن است باعث شود بیماران تحت دیالیز احساس نور مایع اضافی headed.If توسط دیالیز حذف شده است، آن را فشار خون می شود به رها پایین تر از نرمال است. علاوه بر این، دیالیز می تواند فشار خون را با از بین بردن مایع اضافی به پایین pressure.If خون بیماران فشار خون قبل از انجام دیالیز داروها را کاهش، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت کم خون pressure.Generally، بیماران باید دارو قبل از درمان دیالیز را ندارد. شما باید پزشک خود را قبل از از انجام این this.Consequently مشورت کنید، سردرد و استفراغ ممکن است رخ دهد.

یکی دیگر از علل احتمالی استفراغ و احساس به رهبری نور سندرم عدم تعادل دیالیز (DDS) است. در طول دیالیز، بافت مغز می تواند زباله به عنوان سریع به عنوان دیگر بافت های بدن را آزاد کنید. از این رو، مایع اضافی ممکن است به مغز بکشد، که منجر به تورم مغز. این می تواند منجر به سردرد و استفراغ در طول دیالیز کمک می کند.

فشار خون بالا ممکن است بیماران احساس نور به رهبری. این زمانی اتفاق می افتد که مایع اضافی می سازد تا در بدن و دیالیز کافی انجام نشده است.

چگونه برای جلوگیری از سردرد و استفراغ در دیالیز؟

* شما باید مصرف مایعات بین دیالیز محدود می کنند. اگر سطح بالایی از مایع می سازد تا در بدن، بیش از حد مایع دیالیز در یک زمان حذف شده است. انداختن ناگهانی حجم خون می تواند فشار خون کم می شود.

* اگر استفراغ و سردرد به فشار خون بالا مرتبط است، شما باید تنظیم رژیم غذایی یا داروهای خود و غیره به آن پایین تر به حالت عادی.

* داروهایی که برای فشار خون بالا باید قبل از درمان گرفته شده است. این می تواند افت فشار خون خود را بیشتر به شما احساس نور به رهبری کند.

به عنوان یک تنوع از علل ممکن است برای سردرد و استفراغ در طول دیالیز وجود دارد، شما ابتدا باید از علل و پس از آن را اندازه گیری نسبت به مقابله با آن. اگر شما در مورد علل مشکلات خود روشن نیست، می توانید با ما مشورت کنید.


:: برچسب‌ها: جلوگیری ,


پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

چه آب میوه، میوه خوب برای نفریت

 

چه آب میوه، میوه خوب برای نفریت

چه آب میوه می تواند انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به نفریت؟ آب میوه مغذی است برای کسانی که کلیه ها کاملا سالم هستند. با این حال، در نفریت، آب میوه همه به همان اندازه مغذی و همچنین برخی از میوه آب میوه ها باید اجتناب شود.

پتاسیم در میوه

کلیه می تواند کمک به تنظیم سطح پتاسیم در body.Potassium را به تنظیم ضربان قلب و نگه داشتن ماهیچه های خود را healthy.If سطح پتاسیم در بدن کمک می کند تا بالاتر از حد طبیعی است، آن را از نتایج جدی شود. این انتخاب عاقلانه به چوب به آب میوه های کم پتاسیم است.

آب سیب

آب سیب بالا در ترکیبات فیبر و ضد التهاب است. این می تواند کمک به رفع التهاب در کلیه nephritis.Meanwhile، آن می تواند کلسترول را کاهش دهد و کاهش خطر بروز مشکل قلبی.

آب انگور

آب انگور می تواند تولید اکسید نیتریک که استراحت سلول های ماهیچه ای در رگ های خونی به افزایش جریان خون کمک می کند تا تحریک. فلاونوئیدها در آن نیز می تواند التهاب جلوگیری می کند.

آب تمشک

تمشک حاوی مغذی گیاهی به نام اسید ellagic که به خنثی کردن رادیکال های آزاد در بدن برای جلوگیری از damage.Also سلول کمک می کند، آنها می توانند غنی از ویتامین فیبر و فولات و ویتامین ب همه نوع از انواع توت ها خوب به بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی هستند.

آنچه در بالا آمد، تنها یک توصیه عمومی برای افراد مبتلا به نفریت است. همانطور که وضعیت بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، برخی از آب میوه ممکن است به شما در دسترس نیست. شما می توانید ما را به می دانم که اگر آن را به شما مناسب است مشورت کنید.

نگرانی های دیالیز

در نفریت، اگر کلیه بیماران قادر به کار، دیالیز مورد نیاز خواهد شد. اگر شما در دیالیز توصیه می شود، شما باید carful اضافی در مورد مصرف مایعات. دلیل این است که مصرف مایعات اضافی ممکن است تورم، فشار خون بالا و سایر مشکلات جدی شود. بنابراین شما باید مقدار آب میوه محدود می کند و شما می توانید آن آزاد است و خوردن آن را به مانند یک پاپ یخ.


:: برچسب‌ها: میوه,


پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA

 

رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA

کلیه ها می تواند خون را فیلتر و حذف مایعات اضافی و مواد زائد از body.In IgA نفروپاتی، کلیه ها قادر به کار رژیم غذایی متعادل adequately.A، می تواند کمک به مدیریت better.Is بیماری رژیم غذایی فاقد گلوتن خوبی برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA؟

IgA نفروپاتی

IgA نفروپاتی یک شرط حق disorder.In خود ایمنی است، زمانی که خارج از مواد مضر به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی محصول برای شکست them.However، در بیماری های خود ایمنی مانند نفروپاتی IgA، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار normally.Excessive IgA در (ایمونوگلوبولین A) تولید شده است، اما آنها می توانند تفاوت بین سلولهای سالم و کلیه مواد مضر بگویید. سپرده IgA در منطقه مزانژال به علت التهاب در کلیه ها.

ظاهرا تقلا امید به زندگی به خطر بیافتد در این بیماری وجود دارد. بنابراین مداخله در رژیم غذایی است که باعث کاهش آنتی بادی در گردش خون، که از عوامل تخریب یک درمان قابل دوام است.

رژیم غذایی فاقد گلوتن چیست؟

یک رژیم غذایی فاقد گلوتن یک رژیم غذایی که در آنها از پروتئین گلوتن است. گلوتن است که عمدتا در غلات مانند گندم، چاودار و triticale.It است که معمولا استفاده می شود برای درمان سلیاک disease.Eating یک رژیم غذایی فاقد گلوتن می تواند به کنترل علائم بیماری سلیاک و عوارض بعدی جلوگیری کند.

آیا رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA خوب است؟

در یک مطالعه، یک رژیم غذایی گلوتن آزاد است به برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اولیه داده می شود و آنها به دنبال رژیم غذایی به مدت 6 months.It گزارش شده است که سطوح غلظت IgA شامل گردش کمپلکسهای ایمنی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

با این حال، از طرف دیگر از استدلال است که از آنجا که نفروپاتی IgA هیچ رابطه قابل رویت با بخش disease.This سلیاک از مردم فکر می کنم که رژیم غذایی فاقد گلوتن تنها اثر کمی در این دوره از نفروپاتی IgA نداشتند. بنابراین آن را به مشورت با پزشک خود را قبل از خیره یک رژیم غذایی فاقد گلوتن مهم است. یا شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت توصیه های حرفه ای تر است.

این یک چالش بزرگ به swith به یک رژیم غذایی فاقد گلوتن برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA است. خوبی برای شما انجام خواهد داد اگر شما به آن می چسبد. با این حال، شما باید با پزشک خود مشورت ما را به می دانم که اگر آن را انتخاب خوبی برای شما می باشد.


:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,


پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

طب گیاهی برای کاهش کراتینین بالا 3.3 و BUN 70

 

طب گیاهی برای کاهش کراتینین بالا 3.3 و BUN 70

آزمون BUN و کراتینین برای اندازه گیری عملکرد کلیه انجام می شود. با کراتینین بالا 3.3 و BUN 70، کلیه ها معمولا بیش از 50 درصد آسیب دیده است. آیا هر گونه داروی گیاهی وجود دارد؟

سطوح BUN و کراتینین را افزایش زمانی که کلیه ها قادر به دفع این ضایعات محصولات به درستی. این را می توان با مشکلات عمده بهداشتی اساسی مانند دیابت، فشار خون بالا، نقرس، باعث، داروها و غیره با توجه به علت زمینه ای است که مسئول برای نقص در عملکرد کلیه ها تجویز می شوند. شما می توانید ما در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود را به آدرس یک ایمیل ارسال کنید. کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل و پاسخ شما را با پیشنهادات مفید تر است.

به منظور کاهش کراتینین 3.3 و BUN 70، کلیدی است برای جلوگیری از توسعه بیشتر از فیبروز کلیوی. در همین حال، تعمیر آسیب های پاتولوژیک از فیبروز اولیه مرحله و بهبود وضعیت عملکردی طبیعی ساختار سازمانی کلیوی. همانطور که توصیه طب گیاهی، طب میکرو چینی Osmothrapy انتخاب خوبی است.

میکرو چینی Osmothrapy پزشکی می تواند اکسیژن و خون بیشتری برای کمک به ترمیم kdineys آسیب دیده را فراهم خواهد کرد. همچنین می تواند cirucation خون در کلیه ها، افزایش سموم داخلی روشن، ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و نفرون ها، جلوگیری از پیشرفت کلیه گلومرولواسکلروز و از فیبروز، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، تنظیم محیط داخلی فقیر است. این راه راست برای صرفه جویی در کلیه های آسیب دیده است.

نیز وجود دارد که بیماران تحت دیالیز خلاص شدن از شر دیالیز تحت درمان از پزشکی Osmothrapy میکرو چینی و یک زندگی عادی. شما همچنین می توانید داستان بیمار در وب سایت ما را بررسی کنید. امید آن می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری به بهبود خود را به من بدهید!



:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.