یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

همیشه ضعیف و خواب آلود در مرحله 3 بیماری کلیه احساس

 همیشه ضعیف و خواب آلود در مرحله 3 بیماری کلیه احساس

برخی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی اغلب شکایت آنها همیشه احساس بسیار ضعیف و خواب آلود اگر آنها به اندازه کافی rest.How این مسائل رخ می دهد؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه مرحله 3 همیشه احساس ضعف و خواب آلودگی با عوامل متعدد همراه است، به شرح زیر است:

* همانطور که کلیه ها قادر به کار، برخی از سموم می توانند در بدن ساخت، که می تواند به سلول های عصبی می شود degeneration.Besides ضعف و خواب آلودگی، بیماران ممکن است سردرد، مشکل حافظه تجربه، etc.With وخیم تر شدن این بیماری، ممکن است آنها توسعه گرفتگی عضلانی، بیقراری و hyperspasmia.

* angiospasm مغزی، ایسکمی و افزایش نفوذ پذیری مویرگی با توجه به فشار خون بالا کلیوی می تواند به انحطاط سلول های عصبی مغزی و ادم مغزی شود.

* اوره ممکن است ساخت تا در بافت های مغز، که می تواند فشار اسمزی بالا بردن. آن را نیز علت ادم مغزی.

* کم خونی کلیه معمولا در مرحله 3 disease.It کلیه دیده می شود باعث می شود که بیماران احساس easily.Anemia ضعیف زمانی اتفاق می افتد که کلیه های بیمار قادر به تولید هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون.

اگر بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه شرایط بالا رنج می برند، آنها ممکن است ضعیف و easily.As خواب خواب آلودگی و ضعف ممکن است با مشکلات جدی همراه است، بیماران هرگز نباید آنها را نادیده می گیرند. آنها باید در وحله اول پیدا کردن علل و پس از آن درمان مربوطه.

در مرحله 3 بیماری کلیه، علائم زیادی فقط شروع به ظاهر می شود. بنابراین، این مرحله بسیار مهم است به دنبال treatment.In اغلب موارد، اگر درمان تهاجمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اندازه کافی در اوایل، این بیماران پیشرفت بیماری را متوقف و قادر خواهد بود به یک زندگی با کیفیت بالا و به طور کلی population.Micro چینی Osmotherapy پزشکی درمان توصیه می شود برای مرحله 3 disease.It کلیه نه تنها می تواند به علل و عوامل خطر ابتلا به زوال عملکرد کلیوی کنترل، اما همچنین می تواند عملکرد کلیوی افزایش و بهبود سلامت کلی است.



:: برچسب‌ها: احساس ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیه با یک کلیه کاهش 20٪

 مرحله 3 بیماری کلیه با یک کلیه کاهش 20٪ 


من تشخیص داده شد در مرحله 3 بیماری کلیوی کلیه recently.One در اندازه طبیعی است، اما یکی دیگر کوچکتر از حد طبیعی است، کاهش 20٪. باید چه کار کنم؟

با تشکر برای inquiry.Firstly خود را، شما باید بدانید علل اولیه از کلیه disease.There خود را چه هستند تنوع علل، مانند، دیابت، فشار خون بالا، اختلال اتوایمیون etc.Control این شرایط اولیه است می تواند به صدمه به خود را کاهش می دهد کلیه ها.

هر کلیه حدود یک میلیون نفرون nephrons.These تشکیل واحدهای عملیاتی در کلیه و شامل گلومرول و کلیه شرایط tubules.In راست، جریان خون را از طریق این نفرون ها و مواد زائد خواهد شد از بدن حذف.

اگر خون کافی به نفرون ارائه شده، ایسکمی و اکسیژن می sarring نفرون شود و در نتیجه انقباض از کلیه ها در اندازه. التهاب نفرون علت انقباض کلیه است، مانند در Nephritis.Hydronephrosis لوپوس می تواند باعث افزایش فشار به نفرون ها شود، در نتیجه منجر به آسیب به نفرون ها.

همه در همه، برای جلوگیری از کلیه ها از کاهش بیشتر، دو اهداف درمان عبارتند از:

در مرحله اول، کنترل علل انقباض کلیوی؛

ثانیا، ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به نفرون به اصلاح ایسکمی و شرایط فقدان اکسیژن.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان توصیه شده برای مرحله 3 بیماری کلیه با انقباض کلیه است. آن را در راه های زیر کار می کند برای درمان این بیماری است.

در مرحله اول، داروهای میکرو چینی می تواند شریان کلیوی گشاد و بهبود میکروسیرکولاسیون در kidneys.In این راه، خون بیشتری خواهد شد به نفرون عرضه، در نتیجه اصلاح ایسکمی و شرایط فقدان اکسیژن.

ثانیا، داروهای میکرو چینی می توانید سیستم خود را تعمیر بدن را تحریک می کند. بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی شده، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. در همین حال، مواد فعال در این درمان تونیک بافت های کلیوی هستند و آنها می توانند مواد مغذی غنی به ارائه کلیه اختلال.

مرحله 3 بیماری کلیه یک مرحلهی بسیار حساس است. هنگامی که آن را به 4 مرحله پیشرفت می کند، بسیاری از بیماران مجبور به استفاده از درمان جایگزینی مانند دیالیز یا پیوند کلیه. 


:: برچسب‌ها: کاهش ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

داروهای گیاهی به سطوح پایین تر کراتینین بالا

 داروهای گیاهی به سطوح پایین تر کراتینین بالا

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضله است و آن است که به طور معمول توسط سطوح kidneys.Persistent کراتینین بالا فیلتر میانگین function.How کلیوی کاهش می یابد به سطوح پایین تر کراتینین بالا است یک نگرانی قابل توجهی برای بیماران با داروهای گیاهی disease.Some کلیه توصیه می شود برای کاهش بالا سطح کراتینین در اینجا.

مریم گلی

بزاق می تواند سرعت که کراتینین فیلتر و از body.Meanwhile دفع را افزایش می دهد، آن را می توانید گردش خون به کلیه ها ترویج و بهبود میکروسیرکولاسیون در کلیه، در نتیجه از بین بردن ایسکمی کلیوی و شرایط فقدان اکسیژن.

دارچین

دارچین است که اغلب به سطح قند خون پایین تر در Diabetes.Also استفاده می شود، می توان آن را برای درمان مشکلات کلیوی استفاده می شود. این می تواند فرایند تصفیه را بهبود و افزایش عملکرد کلیوی، در نتیجه افزایش حذف کراتینین از بدن.

ریشه ریواس چینی (دا هوانگ)

دا هوانگ یکی از داروهای رایج گیاهی چینی مورد استفاده برای درمان مشکلات کلیوی است. این می تواند به دفع مواد زائد از طریق روده کوچک و بزرگ را افزایش می دهد، در نتیجه کاهش levels.Meanwhile کراتینین بالا، می توان آن را در کاهش BUN به عمل آمده و کاهش اسکلروز گلومرولی و نیز سایر سموم اورمی.

عصاره چای Cordyceps عصاره (دونگ چونگ شیا کائو)

این قارچ انگلی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت خوراکی به عنوان چای با مزایای محافظ در برابر failure.It مزمن کلیه می تواند به کنترل التهاب در کلیه ها به سرعت پیشرفت بیماری و کاهش سطح کراتینین بالا به طور موثر است.

جینسنگ سیبری

جینسنگ سیبری اغلب در ترکیب با دارچین استفاده می شود برای احیای کلیه ها و به levels.It کراتینین بالا و پایین می تواند خونرسانی به کلیه ها بهبود درمان problems.It کلیه در نظر گرفته شده است به عنوان یک داروی موثر گیاهی برای درمان بیماری کلیوی.

برخی از داروهای گیاهی به کاهش سطح کراتینین بالا هستند. با این حال، همه آنها مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. حرفه ای پزشکی ما مشورت کنید برای دریافت لیست داروهای گیاهی در دسترس شما است.

علاوه بر این، طب سوزنی نیز یک راه موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا است. همانطور که هیچ داروهای شیمیایی در طول فرایند استفاده می شود، آن را کاملا طبیعی برای درمان بیماران کلیوی است.





:: برچسب‌ها: کراتینین ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا طب سوزنی کاهش سطح کراتینین بالا

 آیا طب سوزنی کاهش سطح کراتینین بالا

طب سوزنی بخش مهمی در طب سنتی چین (TCM) است. به عنوان یک سیستم پیچیده درمانی، طب سوزنی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها و conditions.It استفاده شده است در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب تبدیل شده است و برای درمان بیماری های مختلف کلیوی استفاده شده است. طب سوزنی می تواند به کاهش سطوح بالای کراتینین در بیماری کلیوی؟

طب سوزنی

طب سوزنی در درمان که جریان مجذور طریق و اطراف بدن در امتداد مسیرهای خاص به نام meridians.It اعتقاد بر این است که بیماری زمانی اتفاق می افتد که چی مسدود یا تبدیل imbalanced.Acupuncture می تواند تحریک نقاط طب سوزنی خاص برای اصلاح شدهها خارج کردن از حالت مسدود در مجذور و chi.Acupuncture نامتوازن است با قرار دادن سوزن های بسیار نازک به نقاط طب سوزنی خاصی از طریق سطح پوست انجام می شود.

طب سوزنی برای سطح کراتینین بالا

طب سوزنی در دو نقطه، یکی واقع در زیر زانو و خلفی پزشکی دیگر به مچ پا می تواند فعالیت عصب سمپاتیک را در کلیه ها کاهش می دهد. overactivity دلسوز می تواند در آسیب کلیوی را تسریع و کمک به پیشرفت کلیه Disease.The همان دو نقطه طب سوزنی در مچ پا و ساق پا می تواند سطوح بالای کراتینین سرم به طور موثر کاهش، پروتئینوری گلومرولی و sclerosis.Additionally، طب سوزنی کار می کند و در کاهش فشار خون بالا است که یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی.

تنها طب سوزنی در نقاط حق اعمال، آن را قادر به درمان بیماری های کلیه و سطوح پایین کراتینین بالا effectively.Therefore، شما باید یک طب سوزنی با سوالات licensing.Any پزشکی مراجعه کنید شما می توانید حرفه ای پزشکی ما برای دریافت پیشنهادات بیشتر مشورت.

TCM یک سیستم درمانی پیچیده است و روشهای درمانی مختلف اغلب با هم مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن اثر درمانی بهتر است. داروهای گیاهی چینی اغلب همراه با داروهای acupuncture.Common گیاهی، مانند گلپر و گون، Notoginseng است مورد استفاده قرار گیرد، گلرنگ و غیره به طور معمول استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه و سطوح پایین کراتینین بالا. با این حال، برخی از آنها به کلیه ها مضر است. اگر شما در این داروهای گیاهی علاقه مند هستند، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت لیست از این داروهای گیاهی و برخی از پیشنهادات خود را به استفاده از آنها را در راه راست است.



:: برچسب‌ها: کراتینین ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

درد معده و گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه

 درد معده و گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه

نارسایی کلیه ممکن است آشکار نمی شود تا زمانی که عملکرد کلیه بیمار به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است. وقتی که آسیب کلیوی به مرحله پیشرفته برسد، بیمار خواهد شد بسیاری از ناراحتی را تجربه کنند. در اینجا، ما دوست داریم که به صحبت در مورد درد معده و گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیوی.

درد معده

برخی از علل شایع این مشکل در نارسایی کلیه عبارتند از:

- بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD). خوشه کیست در کلیه ها توسعه و در اندازه بزرگ به تدریج. معده درد یک مشکل شایع در افراد مبتلا به این اختلال است.

- گلومرولونفریت. به عنوان نشانه های این بیماری بدتر، بیمار درد در ناحیه معده را تجربه می کنند.

- بسیاری از شرایط دیگر می تواند این مشکلات، مانند سنگ کلیه، عفونت کلیه، کتواسیدوز دیابتی، توسعه تومورها، و غیره می شود

درمان درد معده بستگی به علل خاص است. برای مشاوره شخصی، چت با دکتر آنلاین ما برای کمک رایگان!

گرفتگی عضلانی

در اینجا برخی از دلایل رایج احتمالی این نشانه در نارسایی کلیه:

کمبود مواد معدنی، مانند سطوح تخلیه کلسیم، پتاسیم، و منیزیم در بدن.

ب. ورزش شدید، ورزش را به شیوه ای غیر معمول، و خستگی عضلات.

ج. عدم تعادل الکترولیت یا غیر عادی توزیع مایعات بدن.

د. داروها مانند پردنیزون، استاتین ها، و غیره می تواند به گرفتگی عضلانی در بدن می شود.

درمان های طبیعی و خانگی می تواند کمک به تسکین و کاهش درد عضلانی در نارسایی کلیه از جمله هیدراته نگه داشتن بدن، ماساژ، ورزش و رژیم غذایی. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا یک پیام در زیر ترک. مراقبت!


:: برچسب‌ها: گرفتگی,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا هر گونه درمان گیاهی طبیعی برای ادرار خونی در FSGS وجود دارد

 آیا هر گونه درمان گیاهی طبیعی برای ادرار خونی در FSGS وجود دارد


FSGS یک اختلال خود ایمنی است که با کمپلکسهای ایمنی (به طور عمده شامل IgG و C3) depositions در کلیه ها است. هماچوری در بیش از 50٪ از بیماران مبتلا به FSGS رخ می دهد. آیا هیچ درمان گیاهی طبیعی برای این مشکل وجود دارد؟

هماچوری اشاره به وضعیتی که در آن سلول های قرمز خون در ادرار ظاهر می شود. در مورد FSGS، خون در ادرار رخ می دهد با توجه به خسارات ناشی از توانایی فیلتر کردن کلیه ها. با توجه به ذخایر عظیمی از کمپلکسهای ایمنی، فیلتر کردن واحد کلیه (گلومرول) آسیب دیده است، و در نتیجه از دست دادن خون از کلیه ها به ادرار است.

اگر ما می خواهیم برای درمان هماچوری را در FSGS، ما باید سپرده کمپلکسهای ایمنی از بین بردن و بهبود عملکرد کلیه. همانطور که برای درمان های گیاهی طبیعی با چنین اثر درمانی، طب میکرو چینی یک درمان خوب است. در زیر به معرفی کلی از این روش درمانی است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک نوع از برنامه های خارجی است. هیچ عارضه جانبی به بدن انسان وجود دارد. بیمار فقط نیاز به دروغ در بستر به درمان.

طب گیاهی چینی به یک هزار نفر از اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با استفاده از میکروسکوپ، دارو می تواند به کلیه ها به طور مستقیم برسد. اثر دارو تثبیت شده است.

این توابع درمان به تنزل و روشن دور کمپلکسهای ایمنی به خارج از بدن از طریق ادرار، ترویج گردش خون، و افزایش جریان خون در کلیه ها. تحت این شرایط، خود تجدید سلول ها و بافت های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهم بدانم که آیا، هماچوری شما با FSGS را می توان به طور طبیعی درمان، لطفا با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم و یا ترک یک پیام در زیر. با تشکر برای وقت خود را!


:: برچسب‌ها: FSGS ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

راه هایی برای مقابله با خارش در میان بیماران دیالیزی

 راه هایی برای مقابله با خارش در میان بیماران دیالیزی


خارش یک شکایت شایع در میان بیماران دیالیزی است، هر چند نه همه بیماران دیالیزی از آن مشکل است. اگر شما از خارش رنج می برند، اطلاعات زیر را در مورد علل خارش و درمان خارش در میان بیماران دیالیزی باید مفید باشد.

علل خارش در میان بیماران دیالیزی

در میان بیماران دیالیزی، خارش است که اغلب توسط پوست خشک ایجاد می شود.

واکنش های آلرژیک به dialyzer، لوله خون و یا داروها ممکن است در طول درمان دیالیز رخ می دهد.

رژیم غذایی شما می تواند یکی دیگر از عوامل ایجاد خارش شوند. در خون شما، فسفر در ترکیب با کلسیم به شکل محصولات فسفر و کلسیم است. برخی از این محصولات فسفر کلسیم از طریق پوست دفع می شود و این ممکن است باعث شود شما را به خارش.

درمان خارش در میان بیماران دیالیزی

آزمایش خون می تواند بگوید اگر شما سطح بالایی از هورمون پاراتیروئید (PTH). سطح PTH اغلب در بیماران دیالیزی به طور عمده به کاهش سطح کلسیم و فسفر افزایش به علت افزایش می یابد. این امر نه تنها می تواند باعث خارش، همچنین بیماری های استخوان. درمان شامل کنترل سطح کلسیم و فسفر با کلاسور فسفات و مصرف ویتامین D اگر شما نیاز به فهرستی از مواد غذایی به کاهش سطح فسفر بالا خود را، شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

شما می توانید درمان طبیعی برای خارش در طول دیالیز را کلیک کنید به دانستن بیشتر مورد خارش در میان بیماران دیالیزی است. در علاوه بر خارش، بیماران دیالیزی نیز به احتمال زیاد به تجربه برخی از عوارض مانند سردرد، گرفتگی عضلات پا، تهوع، استفراغ، درد قفسه سینه، تنگی نفس، و غیره در حال حاضر بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم برای جلوگیری از دیالیز زمانی که آنها پیدا کردن آن می توانید بدون دیگر بهبود کیفیت زندگی آنها است.

اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است به احتمال زیاد برای کمک به شما به تدریج کاهش فرکانس دیالیز، و حتی خلاص شدن از شر دیالیز. ما امیدواریم که هر بیمار بیماری کلیوی می تواند به جلوگیری از و خلاص شدن از شر دیالیز، در حال حاضر به ما بپیوندید برای کمک به درمان کلیه های خود را.


:: برچسب‌ها: بیماران ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا این طبیعی است که سرگیجه پس از دیالیز

 آیا این طبیعی است که سرگیجه پس از دیالیز


2 نوع رایج از دیالیز، یعنی همودیالیز و دیالیز صفاقی. معمولا، دیالیز pertitoneal است به احتمال زیاد کمتر در مقایسه با همودیالیز به علت dizzeness است. از عوارض جانبی دیالیز - برای اکثر مورد دیالیز، سرگیجه معمولا از فشار خون کم می شود.

چه عواملی باعث سرگیجه پس از دیالیز؟

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین یک عارضه جانبی شایع دیالیز، به خصوص همودیالیز است. می توان آن را توسط قطره در سطح مایعات رخ می دهد که در طول دیالیز ایجاد می شود. و فشار خون پایین می تواند باعث تهوع و diziness شود.

به شما پیشنهاد به اطمینان حاصل شود که شما را به مایع روزانه توصیه های مصرف خود را نگه دارید، به طوری که شما می توانید خطر ابتلا به فشار خون پایین بعد از دیالیز کاهش می دهد. با این حال، اگر فشار خون پایین خود را برای مدت زمان طولانی طول می کشد، شما پیشنهاد می شود تا در اسرع وقت با تیم درمانی خود صحبت کنید. نتیجه اشتباه محاسبه وزن خشک خود را نیز پائین بودن فشار خون بعد از دیالیز شود. اگر شما به دانستن "وزن خشک" دقیق خود را، لطفا وزن، قد، GFR، سن، جنس به kidneyask@hotmail.com ارسال. ما خوشحالیم که به شما ظرف 48 ساعت پاسخ را به من بدهید.

عفونتهای Staphyloccal مهاجم

عفونت های مهاجم staphyloccal خطر دیگری برای بیماران همودیالیز است. و اولین علامت عفونت مهاجم را با staphyloccal رو، سرگیجه، ضمن، شما ممکن است توسط تب بالا است.

این عفونت توسط باکتری استافیلوکوکوس اورئوس ایجاد می شود. این نوع از باکتری ها معمولا مسئول عفونت های جزئی پوست مانند جوش. برخی از مدیریت های طبیعی که می تواند به جلوگیری از عفونت برای بیماران دیالیز کمک کند. اگر شما علاقه، شما می توانید یک پیام زیر مقاله یا پست الکترونیک به kidneyask@hotmail.com برای به دست آوردن لیست راهنمایی ترک.

در گذشته، شما باید به یاد داشته باشید که یک ارزیابی کامل از سرگیجه خود را نیز شامل کار خون به ارزیابی محتوای بدن شما مواد معدنی و الکترولیت ها به منظور اطمینان حاصل شود که درمان دیالیز صفاقی خود باعث عدم تعادل نیست. هر گونه کمک، لطفا consutl به خدمات آنلاین ما رایگان! ما در اینجا برای کمک به!


:: برچسب‌ها: سرگیجه ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه

 چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه


چگونه معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ این مرحله به معنای کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه است. برای برخی از بیماران با مرحله 3 بیماری کلیه، شاید هیچ علائم آشکار وجود دارد، آنها باید بدانند که درمان فوری و مناسب به آن نیاز دارد، در غیر این صورت امکان معکوس شدن تخفیف خواهد شد پس از آن که وضعیت توسعه مرحله 4 بیماری کلیه.

کدام درمان است که توانایی به عقب مرحله 3 بیماری کلیه است؟ در اینجا کارشناسان امیدوارند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند حقیقت را درک کنند: بیماری کلیوی می تواند درمان شود 100٪ است، اما چیزی که آنها هنوز هم می توانید انتظار این است برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود به عقب مرحله 3 بیماری کلیه است. این توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران با مرحله 3 بیماری کلیوی فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران خواهد شد، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، از طریق نفوذ به پوست، جریان خون مواد فعال به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به طور موثر به ارمغان بیاورد. به طور کلی، مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هنوز خروجی ادرار بدون تغییر، نشان می دهد که جریان خون در کلیه ها، بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی انتظار می رود برای بازی اثر درمان آشکار است. هنگامی که خروجی بدون ادرار برای مدت زمان طولانی وجود دارد، شاید پیوند کلیه می تواند بهترین انتخاب است.

چگونه Osmotherapy پزشکی مرحله بیماری کلیوی معکوس 3 میکرو چینی؟ داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به دستیابی، از قبیل تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده را بازی کند. اما به این معنا نیست میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند مرحله 3 بیماری کلیه به تنهایی معکوس، داروهای غربی استفاده می شود به کم کردن سرعت توسعه شرایط نیز لازم است. اگر شما انتظار دارند به عقب مرحله 3 بیماری کلیه و در طب چینی علاقه مند هستند، پس ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به یادگیری بیشتر شما میشود.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

روش های مختلف به سطح پایین تر کراتینین 2.3

 روش های مختلف به سطح پایین تر کراتینین 2.3


به طور کلی، بیماری های مراقبت از بیماران کلیوی در مورد راه های زیادی برای کاهش سطح کراتینین بالا. اجازه دهید سطح کراتینین 2.3 برای مثال، روش های مختلف برای کاهش سطح کراتینین 2.3 چه هستند؟

سطح کراتینین 2.3 به معنای شرط است در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیوی مزمن، که به معنی کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه است. به طور کلی، آن است که کمی زودتر برای مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن را درمان دیالیز یا ketosteril برای کاهش کراتینین 2.3. علاوه بر این دو روش رایج برای کاهش سطح کراتینین بالا، چه راههای دیگری برای کاهش کراتینین 2.3 هستند؟

یک رژیم غذایی کم پروتئین

از آن خواهد شد که معمولا به بیماران مبتلا به کراتینین 2.3 و دیگر سطح کراتینین بالا توصیه می شود. علاوه بر رژیم غذایی کم پروتئین، بیماران خواهد شد همچنین با توجه به شرایط خاص خود را دارند با توجه به برخی از پیشنهادات دیگر. اگر شما نیاز دارید، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما می تواند به شما لیستی از غذاهای کم پروتئین و برخی از پیشنهادات رژیم غذایی دیگر ارسال کنید.

داروهای غربی

برخی از داروهای خاص غربی مانند ACEI، می روند، ARBs، داروهای فشار خون، دیورتیک ها، و غیره خواهد شد پیشنهاد برای کمک به کم کردن سرعت توسعه شرایط، که می تواند کراتینین کمتر 2.3 به درجه خاصی کمک کند.

داروهای گیاهی چینی

ریواس چینی، ligusticum wallichii، turnjujube، گل kudzuvine، باربادوس، و غیره و داروهای ثبت اختراع های چینی مانند شن shuaining، Niao duqing است، به طور معمول استفاده می شود به کاهش سطح کراتینین بالا با افزایش سم زدایی روده.

درمان در خارج

تمام راه های ذکر شده در بالا برای کاهش کراتینین 2.3 نمی تواند مقابله با مشکل از ریشه است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و کراتینین کمتر 2.3 در همان زمان، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند تبدیل به بهترین انتخاب شما. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با هدف در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه است که بهبود، کراتینین 2.3 به طور طبیعی به سطح نرمال است. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی در کاهش سطح کراتینین بالا و کمک به اجتناب از دیالیز، در صورت تمایل یک پیام خصوصی به ما را ترک زیر.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR ضربه 50

چگونه به بهبود GFR ضربه 50

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تخمین می زند که چقدر خون می گذرد از طریق فیلتر کوچک در kidneys.It، می توانید بگویید که چگونه به خوبی کلیه های شما عملکرد. نتایج عادی از محدوده GFR از کاهش 90-120ml/min.A در عملکرد کلیه می تواند در کمتر GFR.If GFR نگه می دارد 60ml/min ضربه برای 3 یا بیشتر از 3 ماه، آن را نشانه ای از بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. چگونه به منظور بهبود GFR کمتر از 50؟

چگونه به منظور بهبود GFR بستگی دارد به همین دلیل برای کاهش GFR. این بدان معنی است که شما باید بدانید علل مشکل کلیه خود شما افراد دیابتی به برخی از آنچه هستند، شما نیاز به کنترل بسیار خوبی از level.If قند خون خود را کاهش GFR است به علت سوء استفاده از داروها، توقف با استفاده از دارو می تواند کمک کند در یک کلام، بخش مهمی برای بهبود GFR کمتر از 50 است که به کنترل علل.

GFR 50 به معنای دست دادن کلیه function.Therefore، یکی دیگر از بخش های مهم در درمان است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش کلیه function.Micro چینی Osmotherapy پزشکی نقش مهمی در این از مواد فعال part.The در این درمان می تواند فعال خود تعمیر سیستم در بدن برای تحریک خود بازسازی بافت کلیه است.

چه چیزی بیشتر، داروهای میکرو چینی تونیک به کلیه ها هستند و می توانند مواد مغذی غنی برای خود بازسازی بافت کلیه اختلال و cells.If این درمان به خوبی کار می کند، کلیه ها قادر خواهد بود به کار بهتر است برای فیلتر کردن خون. بنابراین، GFR بهبود یافته خواهد شد.

تغییرات رژیم غذایی همراه با درمان می تواند کمک گسترش زندگی از کلیه های خود را. شما بهتر بود کلیه یک متخصص تغذیه مشورت را از بهترین رژیم غذایی مناسب برای شما. راهنمایی کلی برای کلیه رژیم غذایی کم پروتئین (پروتئین: چقدر به عنوان یک بیمار CKD مصرف)، چربی، سدیم و پتاسیم است.

درمان برای افزایش GFR کمتر از 50 است. در اینجا هنوز هم برخی از داروهای خانگی آسان برای افزایش GFR کمتر پرداخته نشده است بالا. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر.




:: برچسب‌ها: ضربه ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

آخرین درمان لوپوس نفریت کانونی ایمونوتراپی

آخرین درمان لوپوس نفریت کانونی ایمونوتراپی

در نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی lupus.It است از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی است و می تواند به شش stages.Focal نفریت لوپوس تقسیم اشاره به مرحله 3 لوپوس nephritis.Facing از عود مکرر درمان رضایتبخش با درمان های معمولی، افراد مشتاق برای پیدا کردن آخرین درمان نفریت لوپوس کانونی است.

چرا درمان متعارف نتواند به درمان نفریت لوپوس کانونی

لوپوس disorder.It خودایمن بدان معنی است که حملات سیستم ایمنی بدن است که باید بدن را در برابر بیماری ها محافظت سلول های بدن سالم و بافت های پاسخ ایمنی غیر طبیعی mistake.The التهاب در کلیه مختلف بدن parts.When شود درگیر، التهاب کلیه ها می تواند باعث زخم گلومرولها.

در نفریت لوپوس کانونی، کمتر از 50٪ از تمام گلومرول تحت تاثیر قرار می گیرد. کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند دو گزینه درمان عمده برای nephritis.Corticosteroids لوپوس می باشد داروهای ضد التهابی قوی که می توانید التهاب در kidneys.However در کاهش، این دارو می تواند انواع جانبی بالقوه جدی شود داروهای effects.Immunosuppressive می تواند فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب می که کلیه خسارت. با این حال، این داروها تنها می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به طور موقت متوقف میکند، اما می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح کنید و بازگرداندن گلومرول آسیب دیده. بنابراین از دست دادن عملکرد کلیوی هنوز هم پیشرفت می کند.

آخرین درمان نفریت لوپوس کانونی ایمونوتراپی

ایمونوتراپی آخرین درمان برای درمان لوپوس nephritis.This است که برای درمان بسیاری از بیماری های نسوز مانند cancer.However، ایمونوتراپی برای بیماری کلیوی استفاده شده است دارای نوآوری بیشتر و بهبود از ایمونوتراپی سرطان و دیگر شرایط.

ایمونوتراپی در درمان نفریت لوپوس کانونی، نه تنها می تواند به فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و التهاب را سرکوب، بلکه می تواند کمک به بدن بازسازی system.Thus های ایمنی طبیعی، سیستم ایمنی بدن را به حمله به هر یک از قطعات در بدن متوقف خواهد شد.

علاوه بر این، داروهای چینی مورد استفاده در ایمونوتراپی می توانید خود بازسازی اختلال کلیه tissues.In از این روش تحریک، عملکرد کلیه را بهبود قابل توجه داشته باشد.





:: برچسب‌ها: ایمونوتراپی ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت


دیابت در دراز مدت می تواند باعث از دست رفتن پیشرونده function.Stage 3 بیماری کلیوی کلیوی است که با از دست دادن متوسط ​​کلیه function.A رژیم غذایی متعادل است نقش چنین نقش مهمی در کنترل دیابت disease.What کلیه رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به مرحله 3 کلیه است بیماری و دیابت؟

کم پروتئین

پروتئین برای ساخت و تعمیر بیماران tissues.The بدن با مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت توصیه می شود برای حفظ مصرف پروتئین روزانه به 0.36 تا 0.45 گرم در هر پوند weight.How بدن به ترتیب مصرف پروتئین در وعده های غذایی خود را مهم است؟ شما می توانید حرفه ای پزشکی ما مشورت برای گرفتن یک برنامه رژیم غذایی مناسب است.

ترکیبات خنثی کربن و اکسیژن و هیدرژن

کربوهیدرات منبع مهم انرژی در بدن است، اما آن را نیز ماده مغذی است که بیشترین اثر را در levels.What قند خون مقدار ایده آل از کربوهیدرات روزانه برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه و دیابت است تا وزن بدن، سطح فعالیت، قند خون و ترجیحات. برای مدیریت قند خون، گسترش مصرف کربوهیدرات در طول روز به وعده های غذایی کوچکتر و تنقلات و خوردن یک مقدار ثابت از روز به روز.

سدیم

سدیم می تواند احتباس مایع برای بالا بردن فشار خون را افزایش می دهد. نگه داشتن فشار خون پایین تر از 130/80mmHg می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بیماران مبتلا به stroke.The با مرحله 3 بیماری کلیه را کاهش و دیابت باید مصرف سدیم را محدود به 1،500 میلی گرم daily.To مصرف سدیم کمتر را انتخاب کنید میوه های تازه یا منجمد، سبزیجات و گوشت است. محدود کردن و یا جلوگیری از کنسرو شده، درمان، غذاهای فراوری شده.

پتاسیم

همانطور که کلیه های آسیب دیده، پتاسیم بیش از حد ممکن است در خون ساخت. اگر سطح سدیم در خون بیش از (5mEq / L)، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت باید از مصرف میوه های foods.Choose، پتاسیم بالا و سبزیجات کم پتاسیم، محدود به طور عمده از جمله سیب، زردآلو های کنسرو شده و یا شهد، انواع توت ها، انگور، گریپ فروت، خربزه قندک، انبه، پاپایا، گلابی، هلو، آلو، آناناس، هندوانه، آب قره قاط، فلفل دلمه ای، کلم بروکلی تازه، کلم، هویج، گل کلم، کرفس، پیاز، ذرت، خیار، لوبیا سبز، کلم پیچ، کاهو، تازه قارچ، بامیه و کدو تابستان.

آنچه در بالا آمد، تنها برخی از نکات کلی در رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت هستند. همانطور که از وضعیت بیمار متفاوت است، آنها را به یک متخصص تغذیه کلیه را از یک رژیم غذایی مناسب و یا شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به توصیه های بیشتری در رژیم غذایی خود از آن ضروری است.




:: برچسب‌ها: بیماری ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

آیا می توانم قند خون بالا علت مرحله 3 پیشرفت CKD به نارسایی کلیه

آیا می توانم قند خون بالا علت مرحله 3 پیشرفت CKD به نارسایی کلیه

دیابت یکی از علل مهم بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. سطح قند خون کنترل نشده، مقصر اصلی زوال عملکرد کلیوی در دیابت است. آیا می توانم علت قند خون بالا مرحله 3 پیشرفت به نارسایی کلیه بیماری مزمن کلیه است؟

قند خون بالا می توانید پیشرفت در مرحله 3 را تسریع CKD به failure.Kidneys کلیه مسئول برای فیلتر از خون و از بین بردن مواد زائد از body.However هستند، اگر سطح قند خون را از کنترل خارج شده، می تواند استرس بیش از حد در نفرون nephrons.The قرار داده است باید به کار سخت تر برای فیلتر کردن خون است. در نهایت، نفرون ها تبدیل خواهد شد خسته و شکست کلیه completely.Control سطح قند خون می تواند زوال عملکرد کلیه به طور موثر کند.

علاوه بر سطح قند خون بالا، عوامل زیر نیز می توانید پیشرفت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.

پروتئینوری

در مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی، تنها مقدار کمی از microalbumin به urine.Microalbumin اولین نشانه از مشکل کلیوی در دیابت است فیلتر شده و تنها می تواند با معاینه تشخیص داده شده است. با این حال، یک بار پروتئینوری بالینی رخ می دهد، عملکرد کلیه را در سرعت بدتر. نشانه معمولی از پروتئین سنگین در ادرار، ادرار کف آلود یا چهل است. کنترل محدود شده پروتئینوری یک راه مهم برای کاهش سرعت پیشرفت CKD مرحله 3 است. چگونه به کنترل پروتئینوری؟ دریافت پیشنهادات و درمان از پزشکی حرفه ای ما.

فشار خون بالا

فشار خون بالا عوارض نفروپاتی دیابتی است. در عوض، آن را یک عامل خطرناک در بدتر شدن فشار خون function.High کلیوی می تواند جریان خون کلیوی را افزایش می دهد، که می تواند استرس اضافی در کلیه ها شود. چگونه برای کاهش فشار خون بالا یک نگرانی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت است.

قند خون بالا همراه با پروتئینوری و فشار خون بالا می تواند زوال عملکرد کلیوی در دیابت قابل توجهی را بدتر کند. بنابراین، مهم است که برای حفظ این عوامل تحت کنترل است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت توصیه های حرفه ای تر.




:: برچسب‌ها: CKD ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

مرحله 3 بیماری کلیه با از دست دادن متوسط ​​عملکرد کلیوی با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 30 ~ 59ml/min.Stage 3 بیماری کلیوی با GFR 31 مرحله پیشرفته در مرحله 3 است و فاز کلیدی CKD.Chinese داروها اثرات درمانی قابل توجهی در درمان مرحله 3 بیماری کلیه را نشان داده اند.

داروهای چینی ها از انواع روش های درمان مانند گیاهان چینی، طب سوزنی، دارو درمان etc.These حمام می تواند با هم کار کنند برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31 تشکیل شده است.

گیاهان چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

Cordyceps عصاره چای

Corhyceps عصاره چای را می توان به صورت خوراکی به عنوان یک چای با منافع محافظ در برابر failure.It مزمن کلیوی می تواند کمک به کاهش کراتینین سرم، سایتوکاین های التهابی کمتر، کاهش BUN، پروتئینوری و مهار سلول های mesangial proliferation.It به طور کلی استفاده می شود برای درمان بیماری کلیوی به دلیل توانایی آن برای محافظت از کلیه و غیر نفروتوکسیک در دوزهای بسیار بالا.

ریشه ریواس چینی (دا هوانگ)

دا هوانگ می تواند خون را با افزایش دفع مواد زائد از طریق intestine.It کوچک و بزرگ سم زدایی می تواند کاهش BUN، اسکلروز گلومرولی کاهش می یابد و کاهش تکثیر سلولی مزانژال.

مریم گلی mitiorrhiza (دن شن)

دن شن مهارکننده ACE بسیار فعال و ایمن است که منجر به فعالیت خود را در بهبود پیشرفت مرحله 3 بیماری کلیه است.

علاوه بر این، گلرنگ، گون، گلپر، notoginseng و ریواس همچنین می توانید به درمان عصا CKD.Some به در خانه در یک راه بسیار آسان استفاده می شود مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، برخی از گیاهان چینی می تواند به کلیه ها در صورت استفاده نادرست سمی است. شما می توانید حرفه ای پزشکی آنلاین ما برای دریافت توصیه های بیشتر در مورد استفاده از گیاهان چینی مشورت کنید.

طب سوزنی

طب سوزنی بخش مهمی در medicine.It چینی است که می تواند مکانیسم بیماری کلیه در یک way.If مثبت آن است که در نقطه سمت راست استفاده می شود تاثیر می گذارد، می تواند کراتینین سرم، پروتئینوری، اسکلروز گلومرولی است و شاخص های فیبروز tubulointerstitial را کاهش دهد. در این راه، آن می تواند در بهبود GFR شود.

آنچه در بالا آمد، گزینه های درمانی بزرگ در داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی نرم افزار جدید از داروهای سنتی چینی است. این می تواند بهتر کار کند برای درمان بیماری های کلیوی از عوارض جانبی. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان.




:: برچسب‌ها: داروهای ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

درمان نفریت لوپوسی با اسید اوریک بالا

 

درمان نفریت لوپوسی با اسید اوریک بالا

درمان برای نفریت لوپوس با اسید اوریک بالا چیست؟ اسید اوریک بالا می تواند نشانه ای مشترک اگر نفریت لوپوس است که به خوبی کنترل نشده است. اسید اوریک بالا ممکن است در حملات نقرس شود، در آن صورت، کیفیت زندگی بیماران را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد شد.

سطح اسید اوریک بالا بیش از حد اسید اوریک در خون است. اسید اوریک در طول تجزیه پورین تولید می شود. پس از تولید اسید اوریک در خون حمل شده و پس از عبور از کلیه ها، که در آن بسیاری از آن برگ های بدن خود را هنگامی که شما ادرار می باشد. بنابراین یک رژیم غذایی مناسب نقش خاصی در کاهش سطح اسید اوریک بالا ایفا می کند. اگر شما نیاز به پیشنهادات در مورد مواد غذایی، شما می توانید به ما یک پیام را ترک یا به طور مستقیم به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.

خوب، به عنوان بهترین درمان نفریت لوپوس با اسید اوریک بالا، در اینجا توصیه می کنیم درمان آلودگی خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

هدف از درمان آلودگی خون در درمان خون بیماران. هنگامی که عملکرد کلیه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس "دچار اختلال شده است، بدون شک برخی از محصولات و مواد سمی زائد در بدن، که به خون آلوده ساخت. اگر ما می خواهیم برای رسیدن به یک اثر درمان بهتر است در هنگام استفاده از برخی داروها در روش زیر، خون آلوده باید تمیز شود. با توجه به یک سری از آزمایشات، مقدار و نوع سموم خواهد شد تشخیص داده شود، سپس روش مناسب تصفیه خون خواهد شد انتخاب شده برای کمک به از بین بردن آنها. همچنین لوپوس در خون می تواند به طور موثر توسط ارز پلاسما حذف، در حالی که دیالیز و دارو هستند قادر به انجام این کار. پس از خون تمیز، عناصر معتبر خون است فقدان افزوده خواهد شد، که آن هم در بازیابی از سیستم گردش خون، مکانیسم لخته شدن خون، مکانیسم haematogenous و این می تواند پایه خوبی برای بهبود عملکرد کلیه وضع کمک می کند تا. خوب، سطح اسید اوریک بالا نیز می تواند به طور موثر در طول فرایند تمیز کردن خون آلوده کاهش می یابد.

سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده خواهد شد برای کمک به بیماران مبتلا به لوپوس نفروتیک کلیه تعمیر خسارت و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به نفریت لوپوس فقط نیاز به دروغ روی تخت را به این درمان، بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

اسید اوریک بالا تنها یکی از نشانه های نفریت لوپوس است. این بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چه مهم ترین چیز برای آنها می گوید. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، احساس رایگان با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما می تواند به شما برخی از توصیه های پزشکی رایگان و حرفه ای را برای کمک به شما را در مقابل بیماری ها مبارزه کنند.



:: برچسب‌ها: لوپوسی ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس در مرحله 4: اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

 

نفریت لوپوس در مرحله 4: اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس در مرحله 4 جلوگیری از نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز؟ هیچ راهی بهتر است اما به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. در حال حاضر ما به پیدا کردن درمان را دنبال کنید.

نفریت لوپوس در مرحله 4 زیرگروه شدید ترین و شایع ترین است و در این مرحله، بیش از 50٪ از گلومرول ها درگیر هستند. بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید بدانید که لوپوس رئیس مقصر است. در ابتدا، آن را باعث التهاب کلیه، بیماری مزمن کلیه، و در نهایت نارسایی کلیه است. بنابراین از بین بردن لوپوس در خون، یک بخش ضروری از درمان نفریت لوپوس می شود.

در علاوه بر این به کسانی که داروهای غربی مورد استفاده برای از بین بردن برخی از علائم و نشانه های نفریت لوپوس در مرحله 4، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی که می تواند یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به بازی است. این توابع خاص کمک می کند به تدریج بهبود عملکرد کلیه بیماران. در مقایسه با داروهای گیاهی چینی دهان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خارجی استفاده می شود، که می پرسد بیماران روی تخت دروغ به آن را. و بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

با این حال، قبل از ما گرفتن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، خون بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نیاز به تمیز کردن. با توجه به مقدار و نوع محصولات و مواد سمی در خون، مواد زائد، روش مناسب تصفیه خون خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تمیز کردن خون. تعویض پلاسما است اثر آشکار از بین بردن لوپوس در خون، که در بهبود پیش آگهی از نفریت لوپوس در مرحله 4 این بسیار مهم است. در ضمن، عناصر معتبر خواهد بود نیز اضافه شده است به تدریج بهبود سیستم گردش خون، مکانیسم haematogenous و مکانیسم لخته شدن خون. پس از یک محیط داخلی تمیز ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اثر درمان واضح تر دست یابد، آسیب به ارگان های دیگر نیز می تواند اجتناب شود.

تا زمانی به عنوان بهبود عملکرد کلیه، نارسایی کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر اجتناب شود. هیچ کس می خواهد به تجربه دیالیز، سپس شروع به صرفه جویی در کلیه های خود و تمیز کردن خون خود را از هم اکنون در. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، به یاد داشته باشید که شما در حال مبارزه علیه این بیماری به تنهایی نیست، ما در اینجا به شما کمک می. را انتخاب کنید در صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشورت کارشناس آنلاین در جعبه سرویس آزادانه، پیام زیر ما را، به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.


:: برچسب‌ها: دیالیز,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

راهنما دیابتی درمان ادم شدید به طور طبیعی و به طور موثری

 

راهنما دیابتی درمان ادم شدید به طور طبیعی و به طور موثری

"سلام، من سیمون هستم، و من از پاپوآ گینه نو می آیند. من شده اند از بیماری دیابت رنج می برد به مدت 4 سال، اما من در حال حاضر شروع به تجربه علائم آشکار و ادم شدید اندام تحتانی است. همچنین چیزی است که اشتباه با پا و پا وجود دارد، من می دانم که دیابت من ایجاد می شود، و آن را یکی از عوارض دیابت است. خوب، من می خواهم پاهای خود من، من نمی خواهم برای دریافت قطع عضو است. بنابراین من برای درمان به چین می آیند "، سیمون می گوید.

"هنگامی که سیمون به بیمارستان ما آمد روز اول، من متوجه رنگ اندام تحتانی دو خود atropurpureus بود، و آن را desquamated. او بیش از حد دردناک بود به راه رفتن. از آنجا که از ادم شدید او، او می تواند کفش پوشیدن نیست "، دکتر یانگ می گوید.

"پس از درمان شش روز، ادم ناپدید شد، و درد به طور موثر برطرف شد. در حال حاضر من می توانم در اطراف سالن به مدت 20 دقیقه راه رفتن. من با داروهای چینی در درمان دیابت، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بسیار راضی هستم. در حال حاضر من اعتماد به نفس برای صرفه جویی در پاها و پاهای خود من "

"سیمون به ما گفت که او می خواست از ترخیص از بیمارستان در روز سوم درمان و او در حال حاضر بلیط هوا در ژوئیه 2 رزرو شده بود. اما پس از دیدن اثر درمان، او تایید بلیط ژوئیه 14. دکتر یانگ می گوید: در حال حاضر بیایید ببینید که پیشرفت.


:: برچسب‌ها: موثری,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

چگونه برای تسکین درد به نفروپاتی دیابتی

 

چگونه برای تسکین درد به نفروپاتی دیابتی

کسی که رنج می برد از نفروپاتی دیابتی خواهد احساس بی حسی و کرختی، احساس سوزن سوزن شدن، پین در پاها و بازوها و غیره از زمان به زمان تجربه می کنند. در بسیاری از موارد نفروپاتی دیابتی علائم در فوت گزارش شده است. حالا بیایید ببینید که چگونه برای از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی از طریق تغییر در شیوه زندگی و دارو.

بحث پیاده روی روزمره به عنوان ورزش منظم کمک می کند تا رهایی از درد نوروپاتی است. شما همچنین می توانید غوطه ور شدن خود را در وان حمام گرم در نظر بگیرند آن را به عنوان کمک می کند تا سطح درد نفروپاتی دیابتی کنترل.

نگه داشتن یک مسیر از سطح قند خون خود را به احتمال خود را از درد شدید به علت این بیماری به یک سطح قابل اغماض است. با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید که هنگامی که شما باید میزان قند خون خود را تست.

شما ممکن است قادر به از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی با مصرف مسکنهای معمولی، که هیچ گونه نیاز به نسخه پزشک نیست هر چند شما همیشه باید با پزشک خود قبل از مصرف هر تیک بزنید.

درخواست داروهای موضعی به آن مناطقی از بدن که در آن شما تجربه درد به نفروپاتی دیابتی. مردم شده اند شناخته شده به درخواست کپسایسین در مناطق دردناک به جای مصرف هر نوع دارو است.

پوشیدن جوراب های فشرده سازی و یا جوراب ساق بلند کمک می کند تا به از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی.

داروهای چینی مانند ماساژ، طب سوزنی می تواند کمک به تسکین درد به درجه خاصی و با هیچ عوارض جانبی.

در علاوه بر درد نفروپاتی دیابتی، مهم ترین چیز برای بیماران برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز.موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی به این معنی که نه تنها می تواند به بیمار کمک کند تا درمان دیابت صدمه به کلیه ها نیز تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. امروزه، می توان آن را به دست آورد. بنابراین خوش بینانه در مورد زندگی شما باشد. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، احساس رایگان به صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشورت کارشناسان آنلاین آزادانه در جعبه سرویس را انتخاب کنید؛ ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر. ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به.


:: برچسب‌ها: دیابتی,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

تنگی نفس در دیالیز: علت و درمان

 

تنگی نفس در دیالیز: علت و درمان

مهم نیست که چه نوع از دیالیز است، برخی از بیماران تحت دیالیز ممکن است از تنگی نفس رنج می برند، که می تواند تشویش و ترس خاص برای بیماران به ارمغان بیاورد. در اینجا ما به علت احتمالی و درمان تنگی نفس در دیالیز را ببینید.

برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این مقدار طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. زیاد مایع می تواند در بدن ساخت و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز است. اگرچه دیالیز حذف مایعات اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان موثر به عنوان کلیه های سالم نیست. ساخت تا از علل مایع بیش از حد تورم و افزایش فشار خون، که باعث می شود کار قلب سخت تر. مایع بیش از حد حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس، که یک دلیل ممکن است تنگی نفس در دیالیز می شود.

به منظور جلوگیری از تنگی نفس در دیالیز، بیماران باید محدودیت مایعات معقول نگه دارید. با این حال، محدودیت مایعات ممکن است برای هر بیمار متفاوت است. عواملی مانند افزایش وزن بین دیالیز، خروجی ادرار و تورم در نظر گرفته شده است. شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما می تواند به شما برخی از توصیه های رایگان و حرفه ای در مورد محدودیت مایعات را.

در علاوه بر این به تنگی نفس در دیالیز، بیماران به احتمال زیاد به تجربه برخی از عوارض مانند سردرد، درد قفسه سینه، فشار خون پایین، خارش، تهوع، استفراغ، پا crams، و غیره و این تبدیل به یک دلیل برای برخی بیماران دیالیزی برای تصمیم گیری برای جلوگیری از دیالیز.

در واقع دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. پس از یک دوره از دیالیز، کاهش برون ده ادرار متوجه خواهد شد، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه است. با این حال، اگر آن ها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، تعداد دفعات دیالیز خواهد شد با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد. و دیالیز حتی می تواند متوقف شود اگر اثر درمان واضح تر می توان به دست آورد. امروزه، چنین درمان کمک می کند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود عملکرد کلیه به وجود آمده است. و ما امیدواریم که هر بیماران دیالیزی می توانند از شر دیالیز یک روز دریافت کنید.


:: برچسب‌ها: درمان,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

دیابت نوع 2 با مرحله 5 نارسایی کلیه: علت عرق فراوان

 

دیابت نوع 2 با مرحله 5 نارسایی کلیه: علت عرق فراوان

دیابت نوع 2، غیر وابسته به انسولین دیابت نیز نامیده می شود، معمولا در افراد بالای 40 سال رخ می دهد. حدود 10-40٪ از افراد مبتلا به این بیماری خواهد شد در نهایت از نارسایی کلیه رنج می برند. برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه ممکن است نشانه ای از عرق شدید را تجربه می کنند. بیایید نگاهی به علل و درمان تعریق بیش از حد، در اینجا.

علل

هیپوگلیسمی، یا سطح قند کم است. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که انسولین یا داروهای هیپوگلیسمی ممکن است به طور موقت، و در نتیجه عرق شدید (ممکن است در شب) را تجربه کنند.

ب. مشکل قلبی ممکن است این بیماری در شب را آغاز کند و یا هنگام انجام هر گونه فعالیت بدنی.

ج. عفونت. این است که معمولا در میان افراد مبتلا به مشکلات کلیوی، به خصوص بیماران دیالیز دیده می شود.

د. اثر جانبی از نوعی دارو شامل ویتامین مکمل ها، آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد افسردگی، پردنیزون، و hydralazine.

شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم اگر شما می خواهم به تجزیه و تحلیل های شخصی برای تایید علل عرق فراوان خود را.

درمان

پس از ساخت علت واقعی مشکل، دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند درمان اتخاذ برای از بین بردن این وضعیت است. در زیر برخی از داروهای طبیعی برای مرجع خود:

گیاهان مانند گون، مریم گلی، schisandra، روغن درخت چای، و غیره را می توان مورد استفاده قرار گیرد دارو برای درمان عرق فراوان در بیماری های کلیوی است. این عاقلانه است به مشورت با دکتر خود قبل از تکیه بر این گیاهان برای درمان.

غذاهایی خنک کننده و اجتناب از غذاهای به شدت سرخ شده و تند. شامل آلوئه ورا، هندوانه، و غیره در رژیم غذایی خود را به خنک کردن بدن.

پوشیدن لباس های گشاد و پنبه است که به راحتی جذب عرق و بدن را خنک نگه دارید.

اگر شما دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه، عرق فراوان ممکن است اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد و به شما در جلوگیری از معاشرت. آیا این مشکل درمان به طور موثر به خودتان نگه دارید احساس سالم و با اعتماد به نفس. برای مشاوره بیشتر، لطفا ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.


:: برچسب‌ها: فراوان,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

مرحله 5 نارسایی کلیه دیالیز دو بار در هفته: چه بخورید، چگونه به مراقبت از

 

http://www.kidneyservicechina.com/esrd-healthy-lifestyle/1038.html
مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت دیالیز باید به منظور به دست آوردن حداکثر سود از روش درمان زندگی سالم. هنگام انجام دیالیز دو بار در هفته، چه می خورند؟ چگونه به مراقبت؟

غذا

رژیم غذایی با پروتئین بالا از پروتئین با کیفیت بالا ساخته شده است. این غذاها عبارتند از: ماهی، گوشت، مرغ، تخم مرغ، به ویژه سفیده تخم مرغ است.

محدود کردن مصرف مایعات. بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه دیالیز باید از آب میوه یا آب حاوی میوه ها مانند خربزه، انگور، و غیره مصرف آب و سایر beveraged از در مقادیر محدود.

غذاهای کم پتاسیم (کمتر از 150mg در هر وعده) مصرف کنید. غذاهای کم پتاسیم نمونه سیب، تمشک، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته، آلو، توت فرنگی، کلم، کاهو، شلغم، نان، شیرینی، بیسکویت، و غیره

غذاهای فسفر پایین (کمتر از 110 میلی گرم در هر وعده) مناسب برای خوردن هستند. این غذاها شامل میوه ها و سبزیجات، پنیر خامه ای، شربت، کره، پنیر بری و پنیر ریکوتا، و غیره

اگر شما می خواهم به دانستن لیست مواد غذایی دقیق، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن توصیه های شخصی!

چگونه برای مراقبت از مردم در دیالیز؟

مراقبت از فیستول. آن را تمیز و بررسی جریان خون از طریق فیستول AV هر روز نگه دارید.

ب. اضافه کردن ورزش به طور منظم به بهبود سلامت عمومی بیمار و کیفیت زندگی. در اینجا برخی از فعالیت های فیزیکی مناسب: پیاده روی، یوگا، گلف، و غیره

با مراقبت خوب، فرد می تواند یک زندگی بسیار کامل بر روی دیالیز برای سالهای زیادی زندگی می کنند. هر گونه مشکلات شما را به مرحله 5 نارسایی کلیه و دیالیز اجرا کنید، لطفا چت با پزشک آنلاین ما و یا ترک یک پیام در زیر.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت PKD

 

http://www.kidneyservicechina.com/pkd-treatment/1039.html

کیست PKD عمیقا می تواند تصویر را بزرگ تر ببینید. کلیه در حالی که جایگزین بسیار ساختار طبیعی، باعث کاهش عملکرد کلیوی و در نتیجه نارسایی کلیه. بنابراین، درمان زود هنگام لازم است برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است. درمان های طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره حرفه ای تر چت!

1. رژیم غذایی کلیه - بهترین درمان طبیعی برای PKD

به دنبال یک رژیم غذایی صحیح می تواند به کنترل علائم و نگه داشتن کلیه سالم برای دیگر کمک کند. بیماران می توانند نیاز به دیالیز را تا اواخر دهه پنجاه و یا تاخیر و حتی آن را به طور کامل جلوگیری از.

نوشیدن آب و خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین و سدیم است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا این مقاله رژیم غذایی بیماری کلیه پلی کیستیک '

2. گیاهان

برخی از گیاهان می تواند کمک به تسکین برخی از علائم این بیماری است.از گیاهان شامل موارد زیر است:

ریشه قاصدک - کمک به کلیه ها دفع مواد زائد، قره قاط - کمک می کند تا برای اسیدی کردن ادرار، کرفس و جعفری - کاهش اسید اوریک، ساقه وریشه خشک شده گل ادریس و UVA ursi - پاک کردن دستگاه ادراری؛ buchu و زرشک - بهبود عملکرد سیستم ایمنی، زمانی که به عنوان یک چای مست و جلوگیری از التهاب در کلیه.

3. درمان گیاهی طب میکرو چینی به نام

این درمان یک نوع از درمان طبیعی است. انتزاعی از گیاهان چینی، هیچ عارضه جانبی وجود دارد. آن است، نه جراحی، نه به صورت خوراکی مصرف دارو، اما روش نرم افزار خارجی.

مواد موثر می تواند کاهش سرعت و یا حتی توقف رشد کیست PKD، کوچک شدن کیست های بزرگ و کوچک به تدریج در اندازه، ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیوی، و بهبود کلی عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت PKD، لطفا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com یا یک پیام در زیر ترک. با تشکر برای وقت خود را!


:: برچسب‌ها: PKD,


شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

درمان اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

 

درمان اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

برخی از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس شکایت دارند که آنها از اسهال، که بر کیفیت زندگی خود را بیشتر یا کمتر رنج می برند. در اینجا ما در مورد درمان برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس، صحبت امید آن می تواند مفید باشد.

دلایل ممکن برای اسهال در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس

یکی از دلایل ممکن برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس لوپوس سیستمیک است. علاوه به کلیه ها، لوپوس نیز می تواند هر بخشی از دستگاه گوارش و بعضی از اندامهای دیگر در بدن باشد. اسهال به طور کلی از عوارض ناشی از عفونت، مواد مخدر و یا پانکراتیت می شود. پزشک شما به شما کمک خواهد کرد که علت ریشه اسهال خود را پیدا کنید.

نفریت لوپوس یک عارضه مشترک از لوپوس است. هنگامی که اختلال عملکرد کلیوی ظاهر می شود، مواد زائد و سموم مختلف در بدن ساخت. شکی نیست که این سموم در دستگاه گوارش تاثیر می گذارد وجود دارد.

درمان برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

اقدامات مربوطه گرفته خواهد شد پس از ریشه و علت اسهال تشخیص داده شده است. اگر اسهال شما مبتلا به نفریت لوپوس همراه است، شکی نیست که آن را به طور موثر برطرف اگر نفریت لوپوس می تواند به خوبی به درمان وجود دارد.

در مرحله اول، تعویض پلاسما باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به از بین بردن لوپوس در بدن، که می تواند به طور مستقیم کمک به روشن کردن آسیب به دستگاه گوارش، کلیه ها و دیگر ارگان در بدن است. سپس داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج همانندسازی DNA از سلول های آسیب دیده. اگر عملکرد کلیه بهبود، نه تنها یک سری از علائم نفریت لوپوس می تواند به طور موثر برطرف، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود.

آیا سطح طبیعی کراتینین شما؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را. در مقایسه با درمان اسهال، ما بر این باور اجتناب از دیالیز همان چیزی است که شما می خواهید می باشد.


:: برچسب‌ها: اسهال ,


شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

آیا کراتینین 4 معنی است که شما نیاز به دیالیز حق دور

 

آیا کراتینین 4 معنی است که شما نیاز به دیالیز حق دور

آیا کراتینین 4 منظور شما نیاز به دیالیز حق دور؟ خوب، آن را در وضعیت خاص شما بستگی دارد. اگر شما از کراتینین 4 رنج می برند و شما سعی می کنید بهترین خود را برای جلوگیری از دیالیز، اطلاعات زیر باید مفید باشد.

بیماران با کراتینین 4 باید دیالیز فوری را آغاز خواهد شد

کراتینین 4 این معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بیماران مبتلا به این مرحله از بیماری های کلیوی ممکن است نشانه های مختلف، نشانه ها و عوارض را ارائه دهد. به طور کلی، آن را کمی زودتر برای بیماران با کراتینین 4 برای شروع دیالیز. به عنوان یک ماده در واقع، هیچ یک ارتباط مستقیم بین دیالیز و سطح کراتینین وجود دارد.

اگرچه کراتینین 4 است که بالا نیست، اگر بیماران که سطح پتاسیم سرم بیشتر از 7mmol / L است، یا سطح BUN بیش از 54mmol / L، و غیره، دیالیز فوری توصیه می شود خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید: نظرات و پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز.

برای بیماران با کراتینین 4، دیالیز می تواند به تعویق افتاد

اگر بیماران با کراتینین 4 هر گونه علائم آشکار ندارد و آنها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. با این حال، اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر تر، صدمه به کلیه ها باید تعمیر و عملکرد کلیه باید بازیافت.

امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را نجات دهد کلیه های خود را از طریق یک سری از توابع از قبیل ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن خون حالت سکون، تأمین تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است. با بهبود عملکرد کلیه، کراتینین 4 بازگشت به سطح عادی به تدریج، در حالی که مهم ترین چیز این است که دیالیز بی نیاز می شود.

بنابراین دیالیز گاهی اوقات لازم است، اما واقعیت این است که آن را قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی. ما امیدواریم که هر بیمار بیماری کلیوی می تواند جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، شما در حال استقبال به ما اطلاع دهید: مشورت کارشناس آنلاین در خدمت آزادانه ما ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر.


:: برچسب‌ها: است ,


شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

طب چینی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

 

طب چینی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

به عنوان یک بیماری شایع ارثی، بیماری کلیه پلی کیستیک را نمی تواند درمان شود. بعضی از مواد مربوط به نشان می دهد که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه توسط سن 70 ESRD. است که به دلیل عملکرد کلیه را می توان با بزرگ شدن از آن کیست ها در حال رشد بر روی کلیه ها دچار اختلال شده است. اگر هیچ درمانی وجود دارد، طب چینی می تواند گزینه درمان بیمار یکی دیگر از تبدیل.

طب گیاهی چینی یک بخشی از طب چینی است. امروزه، داروهای گیاهی چینی به طور معمول در بالینی استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش از مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مایع کیست را باز جذب می شود. چه تر است، کارشناسان مناسب داروهای گیاهی چینی برای کمک به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA کلیه آسیب دیده را انتخاب کنید سلول های ذاتی و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده.

به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروهای گیاهی چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

علاوه بر داروهای گیاهی چینی، طب چینی شامل طب سوزنی، حمام دارو، تای چی، و غیره برای مثال، طب سوزنی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک Kinney رفع فشار خون بالا، سردرد و دیگر علائم با خیال راحت، تای چی می تواند کمک به بهبود ایمنی آنها.

اگر شما علاقه مند در طب چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، شما می توانید راه دوست دارید به ما اطلاع دهید را انتخاب کنید: مشورت کارشناس آنلاین در جعبه سرویس آزادانه، یک پیام را ترک ما در زیر به ما ارسال یک ایمیل به کلیه پشتیبانی از هاتمیل @ . com.


:: برچسب‌ها: کیستیک,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا بیماران دیابتی در دیالیز زنده باد

 

آیا بیماران دیابتی در دیالیز زنده باد

دیالیز معمولا زمانی که کلیه ها شکست خورده است. دیابت یکی از علل اصلی بیماری کلیه است. طول می کشد تا علل در 35٪ موارد نارسایی کلیه. آیا بیماران دیابتی در دیالیز طولانی زندگی می کنند؟ پاسخ این سوالات را از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر شما می توانید دیالیز خود را به خوبی مدیریت کنید، شما ممکن است تا زمانی که 20 سال در آن زندگی می کنند. اما، اگر شما موفق، طول عمر ممکن است ظرف مدت 1 سال است فقط.

بدین ترتیب، اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ دقیق از بیماران دیابتی در دیالیز طولانی زندگی می کنند؟ "، شما در حال پیشنهاد به پزشک شخصی خود مشورت کنید و یا شما می توانید ارسال اطلاعات اولیه خود، از قبیل سن، جنس، وزن، سطح قند خون، سطح فشار خون، سطح کراتینین و سطح عملکرد کلیه به kidneyask@hotmail.com است برای به دست آوردن یک برآورد شخصی شما انتظار می رود طول عمر. همچنین، شما می توانید سوال زیر در پایان این مقاله را ترک.

ارقام

گزارش شده است که نرخ بقای دیالیز در نزدیک به 80 درصد از طریق یک سال، 64٪ از طریق 2 سال، 33 درصد پس از 5 سال و 10 درصد از طریق 10 سال.

با این حال، این آمار به طور متوسط ​​است. اگر شما نیز از دیابت رنج می برند، طول عمر ممکن است کوتاه تر از دیگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیابت است.

نکته دیگر، شما باید بدانید این است که جواب این سوال متغیر با توجه به شرایط مختلف individucal

پاسخ متغیر است

حتی اگر آمار ممکن است امیدوار کننده به نظر می رسد، جواب این است: همیشه متغیر است. واقعیت مهم دیگر این است که از 20٪ از بیماران دیالیزی که در سال اول جان خود را از دست می دهند، 50٪ می میرند در 3 ماه اول است. می تواند تعدادی دلیل برای این نتیجه وجود دارد.

دلایل احتمالی ممکن است:

- بیماری های دیگر و یا عوارض پیشرفت سریع تر از بیماری کلیه و دیابت از جمله بیماری قلبی، سرطان و غیره

- بیماران بیش از حد قدیمی به پرداخت هزینه دیالیز مکرر

- علایم شدید، مانند سخت به نفس

خبر خوب این است که برخی از گیاهان کمک به کاهش قند خون و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به کاهش فرکانس دیالیز است. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



:: برچسب‌ها: زنده ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا می توانم الکل شما نوشیدن مبتلا به سندرم نفروتیک

 

آیا می توانم الکل شما نوشیدن مبتلا به سندرم نفروتیک

هر کس از جمله افراد مبتلا به سندرم نفروتیک با خیال راحت می توانید الکل می نوشند، و اعتدال کلیدی است. با این حال، بهتر است ابتدا با پزشک خود چک کنید و یا چت با کارشناسان آنلاین ما برای پیدا کردن اگر الکل برای وضعیت بیماری خود را امن است.

Ⅰ. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در دیالیز نیستند، نوشیدن در حد متوسط ​​ممکن است OK را بزنید. پس از تایید آن را برای شما به نوشیدن امن است، شما می توانید انواع مناسب و مقدار که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. یا شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com برای مشاوره شخصی آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

Ⅱ. اگر شما تحت درمان با دیالیز، نوشیدن الکل ممکن است مجاز است. با این حال، شما باید آن را در داخل مصرف مایعات خود را حساب کند. داروها همچنین نیاز به در نظر گرفته شده برای اطمینان از ایمنی.

Ⅲ. اگر شما نیز مبتلا به دیابت و سطح قند خون خود را تحت کنترل، ممکن است امن برای نوشیدن. با پزشک خود چک کنید. به طور کلی، به شما پیشنهاد به نوشیدن با غذاها یا در موقع صرف غذا بنابراین برای جلوگیری از افت قند خون ناشی از مصرف الکل در معده تان خالی است.

هشدار

سندرم نفروتیک با علامت مانند فشار خون بالا نیاز به احتیاط، از مصرف الکل ممکن است فشار خون را بالا می برد. علاوه بر این، آشامیدنی ممکن است با بعضی از داروها، هر دو نسخه و داروهای ضد تداخل می کنند. این تعامل ممکن است باعث شود از داروها به درستی کار نکند. شما تا به حال بهتر است با پزشک خود بپرسید تا مطمئن شوید آشامیدنی با دارو شما مضر نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: نفروتیک ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

درمان جایگزین برای نارسایی کلیه جدا از دیالیز یا پیوند

 

درمان جایگزین برای نارسایی کلیه جدا از دیالیز یا پیوند

من 26، من مرحله 5 نارسایی کلیه با EGFR . کراتینین من 770 است. آیا هیچ امیدی هر جایگزین علاوه بر دیالیز یا پیوند کلیه وجود دارد؟ با تشکر بسیار!

سلام، جینی. من متاسفم تشخیص خود را به شنیدن مرحله 5 نارسایی کلیه هستم و می خواهم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد درمان جایگزین دیگر از دیالیز و یا پیوند به عنوان مرجع خود.

در چین، ما درمان مرحله 5 نارسایی کلیه توسط ایمونوتراپی و میکرو چینی پزشکی. درمان می تواند به حفظ عملکرد کلیوی باقی مانده، جلوگیری از کاهش بیشتر سطح GFR، و بالا بردن عملکرد کلیه با تعمیر صدمه به کلیه ها کمک کند. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com ایمیل اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان.


:: برچسب‌ها: جایگزین ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

شانس اجتناب از دیالیز و یا نارسایی کلیه با GFR 16 چه هستند

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/1001.html

پدرم مرحله 4 CKD. هر دو کلیه خود را 16٪ کار می کند. آیا این به معنای آن او را به رفتن به دیالیز؟ آیا به هیچ وجه جایگزین ما می تواند او را درمان وجود دارد؟

من می خواهم بگویم اگر وضعیت پدر خود را بسیار نزدیک به نارسایی کلیه و دیالیز، شانس بسیار خوبی برای او به بهبود وجود دارد. من مطمئن هستم که عملکرد کلیه خود را 16٪ را می توان تا حد زیادی با درمان به موقع بهبود یافته است.

یکی از درمان طبیعی است که نشان داده شده است که به ویژه در بهبود عملکرد کلیوی موثر ایمونوتراپی است. به طور کلی، تحت این درمان، سطح GFR بیمار می توان به حدود 20-30 درصد بهبود یافته است. بدیهی است، این در بیماران مختلف متفاوت است. بنابراین، شما می توانید دقیق وضعیت بیماری پدر خود را به ما توسط ایمیل به kidneyservice@hotmail.com ارسال. از کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل شرایط خود را و شما پیشنهادات مفید تر ارائه دهد.

علاوه بر این، کنترل رژیم غذایی او نیز می تواند تا حد زیادی به عنوان آنجا که ممکن است کمک به کلیه های خود را. شما می توانید این مقاله را برای رژیم غذایی برای CKD مرحله 4 اطلاعات بیشتر تیک بزنید.


:: برچسب‌ها: شانس ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

چه کار باید کرد برای اجتناب از دیالیز با نفریت و GFR 15

چه کار باید کرد برای اجتناب از دیالیز با نفریت و GFR 15

نفریت بیماری است که بر کلیه ها تاثیر می گذارد، در آن سپرده کمپلکسهای ایمنی در فیلترهای کوچک، شناخته شده به عنوان گلومرول است. بنابراین گلومرول آسیب دیده و یا ملتهب. برای افراد مبتلا به نفریت و GFR 15، آنها می توانند دیالیز با درمان موثر، اجتناب کنند.

در مرحله اول، اجازه دهید علت این بیماری روشن. با توجه به ایمنی کم یا اختلال عملکرد ایمنی، کمپلکسهای ایمنی بیش از حد تولید می شوند. این مواد در سراسر بدن سفر، به نام کمپلکسهای ایمنی در گردش خون. از آنجا که اتصال علیه اپی توپ فضایی خاص در کلیه ها وجود دارد، کمپلکسهای ایمنی را دریافت خواهید بر علیه اپی توپ فضایی اتصال خاص از کلیه سپرده، باعث واکنش التهابی. به عنوان یک نتیجه، گلومرول ها زخمی شدند. بدون درمان موثر، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت. GFR 15 متعلق به مرحله 4 CKD. بیماران به طور کلی توصیه شده است برای شروع دیالیز.

چه کاری انجام دهید برای جلوگیری از دیالیز مبتلا به نفریت و GFR 15؟

به منظور جلوگیری از دیالیز، از آن ضروری است برای بیماران برای دریافت درمان برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و بهبود سطح GFR.

زمینه ای علت صدمه به کلیه ها است به علت رسوب کمپلکس ایمنی است، بنابراین ما نیاز به از بین بردن این مواد مضر. میکرو چینی پزشکی و تکنیک های تصفیه خون می تواند انتخابی استفاده می شود برای پاک کردن این سپرده ها و ارائه یک محیط مساعد برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

در روند بهبود عملکرد کلیوی، درمان های طبیعی از جمله حمام درمانی، طب سوزنی، ماساژ خواهد شد انتخاب به بهبود گردش خون در تمام بدن است. در راه، در توانایی خود التیام کلیه ها می تواند افزایش یافته است. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده طب میکرو چینی می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی، و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

درمان ذکر شده در بالا فقط یک معرفی کلی. طرح ویژه برای درمان نفریت با GFR 15 توسط کلیه کارشناسان ما بر اساس وضعیت بیماری دقیق هر بیمار ساخته شده است. بنابراین اگر شما می خواهم مشاوره personlized در جلوگیری از دیالیز، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر. ما شما را به زودی با پیشنهادات دقیق تر پاسخ دهید. با تشکر برای وقت خود را!



:: برچسب‌ها: نفریت ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

لوپوس بعد از پیوند کلیه: مشکلات احتمالی و امید به زندگی

 

لوپوس بعد از پیوند کلیه: مشکلات احتمالی و امید به زندگی

لوپوس یک بیماری خود ایمنی مزمن است که می تواند انواع قسمت های مختلف بدن تاثیر می گذارد است. کلیه ها به خصوص برای افراد مبتلا به لوپوس آسیب پذیر است. درجات مختلف التهاب ناشی از این بیماری می تواند در نفریت لوپوس و حتی نارسایی کلیه شود. اگر بیمار توسعه به پایان مرحله نارسایی کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه باید اتخاذ شود. در اینجا، ما در مورد مشکلات احتمالی و امید به زندگی بعد از پیوند صحبت کنید.

1. مشکلات احتمالی

▪ عود لوپوس در کلیه پیوند است. نفریت لوپوس یک بیماری سیستم ایمنی است. سیستم ایمنی بدن بیمار هنوز غیر طبیعی است پس از پیوند، بنابراین این بیماری می تواند در پیوند کلیه، عود، و در نتیجه نارسایی پیوند کلیه.

▪ عوارض جانبی داروها. بعد از عمل، بیماران باید برای مصرف دارو مادام العمر برای جلوگیری از رد کلیه است. عوارض جانبی این داروها از جمله آرتریت، آب مروارید بینایی، و در برخی موارد حتی سرطان.

پس از دریافت پیوند کلیه، بیماران مبتلا به لوپوس نیاز به ایجاد بازدیدکننده داشته است مکرر برای بررسی با پزشک. بدن ممکن است توانایی برای مبارزه با ارائه برخی عفونت ها، که برخی از آنها ممکن است تهدید کننده زندگی از دست بدهند.

2. امید به زندگی

پیوند کلیه برای همیشه کار نمی کند. امید به زندگی انتظار می رود بهتر است حدود 10 سال است. در برخی از موارد ناموفق، کلیه جدید باقی می ماند چند ماه یا حتی چند روز. کار شانس بهره وری از کلیه اهدا شده است: 90 درصد (یک سال) 60٪ (پنج سال)، 50٪ (ده سال). اگر کلیه جدید می افتد، بیمار نیاز به راه اندازی مجدد دیالیز و به عقب برویم به لیست انتظار.

در حال حاضر، بیش از 96،000 انتظار برای یک کلیوی وجود دارد. بسیاری از بیماران دور خود را در طول فرآیند انتظار گذشت. افراد مبتلا به لوپوس و نارسایی کلیه می تواند درمان جایگزین برای دریافت پیش آگهی بهتر است را انتخاب کنید. شما می توانید اشاره به 'چگونه به بهبود عملکرد کلیه مبتلا به نفریت لوپوس "برای اطلاعات بیشتر. مراقبت!



:: برچسب‌ها: مشکلات ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا مرحله 4 بیماری کلیه درد استخوان های شما را

 

آیا مرحله 4 بیماری کلیه درد استخوان های شما را

یکی از توابع از کلیه های ما این است برای کمک به ایجاد استخوانهای قوی و سالم با حفظ سطح مناسبی از مواد از جمله کلسیم، فسفر، و ویتامین D در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه ها به شدت آسیب دیده و قادر به کار به طور معمول، منجر به سطوح غیر طبیعی این مواد و بیماریهای استخوانی کلیوی.

چگونه شما می دانید اگر مرحله 4 بیماری کلیه، استخوان های شما را صدمه دیده؟

بیماران کلیوی ممکن است علائم به عنوان همه تجربه نمی کنند. تنها راه برای تایید سلامت استخوان ها است به انجام آزمایش مانند:

• آزمایش خون برای کلسیم، فسفر، PTH، ویتامین D را بررسی کنید

• تراکم استخوان اسکن و یا اشعه ایکس

• بیوپسی استخوان (نادر)

به عنوان بیماری های استخوان افراد مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه در معرض خطر برای استخوان و درد مفاصل، شکستگی استخوان، عفونت ها، مشکلات پوستی و یا حتی حمله قلبی قرار داده است، آن است که بسیار مهم برای جلوگیری و یا درمان این بیماری است.

گام های ساده که برای کمک به جلوگیری از بیماری های استخوان شامل داشتن رژیم غذایی صحیح، مصرف الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد فسفات با وعده های غذایی، و غیره شما می توانید با آنلاین ما برای مشاوره personlized چت!

اگر مرحله 4 بیماری کلیه استخوانهای شما لطمه می زند، شما می توانید از درمان های اولیه به شرح زیر برای کمک به حفظ استخوان های خود را سالم کنند.

* محدود کردن و یا اجتناب از غذاهای با فسفر بالا مانند شیر، پنیر، گوشت قرمز، ماهی، آجیل و کره بادام زمینی، نان دانه کامل، کاکائو، آبجو، و غیره

* انجام تمرینات منظم. اجتناب از توتون و تنباکو.

* داروهای تجویز شده به عنوان دستور پزشک. نگاهی به فسفات الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد.

* مصرف ویتامین D به جذب کلسیم کمک کند.

اگر شما مرحله 4 بیماری کلیوی و بیماری های استخوان، شما می توانید کنترل این بیماری و کار به حفظ استخوان های شما را سالم و قوی با پیروی از پیشنهادات فوق کمک کند. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت CKD، لطفا یک پیام در زیر ترک. مراقبت!



:: برچسب‌ها: بیماری ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چه می توانم آیا با کراتینین 2.5

 

فشار خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چه می توانم آیا با کراتینین 2.5

مقادیر نرمال از سطح کراتینین در یک فرد بزرگسال حدود 0.5-1.2 mg / dl بود. فشار خون بالا و مرحله 4 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.5 در یک وضعیت جدی هستند. اعلان درمان نیاز داشته باشد به در اسرع وقت به تصویب رسید به پایین آوردن سطح کراتینین و همچنین توقف پیشرفت آسیب کلیه.

برای مشاوره شخصی برای دستیابی به بهبود، شما می توانید با پزشک کلیه آنلاین ما چت! بخش زیر نیز می دهد برخی از دستورالعمل های عمومی برای مرجع خود.

شما می دانید که فشار خون مدت طولانی می تواند باعث آسیب به کلیه ها شود. معمولا سطح کراتینین خون را افزایش می دهد با توجه به آسیب بیش از 50٪ از عملکرد کلیه. کلیه ما عمل به تخلیه متابولیت. اگر عملکرد کلیه به طور مداوم کاهش می یابد، کلیه ها توانایی کمتر برای از بین بردن مواد سمی به طوری که برخی از بیماران نارسایی کلیه و را مجبور به انجام دیالیز داشته باشد.

اگر شما کراتینین بالا 2.5 با فشار خون بالا و مرحله 4 CKD، هنوز هم شانس عالی به یک بهبود خوب است با پیروی از مراحل به شرح زیر وجود دارد:

1. این مهم است که برای اولین بار از شیوه زندگی خود را به مراقبت. غذاهای معقول می تواند به طور طبیعی کراتینین کمتر کمک (برنامه رژیم غذایی برای کاهش سطح کراتینین بالا).

2. پس از مشورت با پزشک خود را به برخی از گیاهان مراجعه کنید. این گیاهان شامل دارچین، وو هو Shou، یین یانگ huo، جینسنگ tinging، و غیره اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به kidneyservice@hotmail.com است. ما شما را با لیست گیاه در جزئیات پاسخ!

3. یافتن راه حل های جایگزین برای کاهش کراتینین 2.5 در فشار خون بالا و مرحله 4، مرحله اساسا با تعمیر آسیب کلیه CKD و بازگرداندن عملکرد کلیه. ایمونوتراپی انتخاب خوبی است.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

چگونه می توانید یک خواب بهتر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

 

چگونه می توانید یک خواب بهتر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

اختلال خواب یک شکایت شایع در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) است، تحت تاثیر قرار حدود 50٪ از بیماران مبتلا به مرحله 3 ~ 5 CKD.Sleeplessness می تواند منجر به استرس و اضطراب و یک سری problems.How را برای بدست آوردن یک خواب بهتر در مرحله 3 CKD موضوع مربوطه برای بیماران است.

علل اختلال خواب در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

اختلال خواب در مرحله 3 CKD به تعدادی از علل، مانند شب ادراری، آپنه خواب، سندرم پای بی قرار، اختلال دوره ای اندام، و خواب آلودگی در طول روز نسبت داده شده است. اختلال خواب است به خصوص در افراد در دیالیز شایع و جدی تر به عنوان کاهش عملکرد کلیوی می شود.

سموم اورمیک و بیش از حد حجم یک عامل خطر قابل توجهی از آپنه خواب است. اگر دیالیز به نحو احسن انجام شده، آپنه خواب می تواند جدی تر می شود. ادم راه هوایی فوقانی می تواند آپنه خواب را بدتر کند. افزایش اختلال خواب ارتباط مستقیمی بین مشکلات خواب.

چگونه می توانید خواب بهتری در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

علایم ممکن است توسط دیالیز بهتر و حذف مایع را کاهش داد. همچنین، چه نوع از روش دیالیز را انتخاب کنید شما همچنین می تواند کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد. دیالیز صفاقی شبانه است با آپنه خواب کمتر از CAPD، و همودیالیز شبانه با آپنه خواب کمتر از همودیالیز معمولی است.

اگر اختلال خواب است با آپنه خواب، ارتباط سنجش از آپنه خواب با پالس اکسیمتری در طول شب مفید است. کاهش وزن، کنترل بهتر دیابت اگر شما دیابت، افزایش فعالیت جسمی، و سایر اقدامات به طور کلی می تواند کمک به رفع مشکل خواب.

اگر بیماران بدون دیالیز به حال است، آنها باید نمودارهای درمان خود را به شدت با اجتناب از عواملی که ممکن است بر خواب منفی را دنبال کنید.

اگر بیماران می توانند کلی عملکرد کلیه را بهبود بخشد، آن را به نفع باشد. یک پیوند موفق کلیه می تواند گزینه درمان symptoms.Another را برای میکرو چینی Osmotherapy.It پزشکی می تواند کمک به بازگرداندن کلیه مادری و بهبود عملکرد کلیوی را کاهش دهد. بنابراین، آن را می تواند به کنترل علائم در مرحله 3 به طور کامل CKD.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

 

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

پروتئین در ادرار می تواند در برخی از موارد نفریت لوپوس در clinic.It. دیده یک شتاب دهنده قابل توجهی از عملکرد کلیه deterioration.How برای درمان پروتئین در ادرار به طور موثر است؟

نفریت لوپوس

نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، بیماری system.Apart ایمنی بدن از کلیه ها است، SLE می تواند متعدد دیگر ارگان ها و سیستم های بدن، مانند پوست، مفاصل، سیستم عصبی و غیره آسیب می رساند

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

در شرایط عادی، تنها به ردیابی از پروتئین در urine.When است غیر طبیعی مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار وجود دارد وجود دارد، آن را به یک وضعیت غیرطبیعی است. چگونه پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس رخ می دهد؟

کلیه ها می توانند مواد زائد را از خون فیلتر در حالی که حفظ اجزای سازنده نیازهای خود را از جمله بدن proteins.However، در نفریت لوپوس، التهاب بافت کلیه می تواند کلیه ها را مختل و در نتیجه اجازه می دهد پروتئین ها از طریق فیلتر عبور کند، باعث پروتئین در urine.When را سنگین وجود دارد پروتئین در ادرار، بیماران همیشه تورم را تجربه خواهید کرد در پاها، مچ پا و سایر نقاط بدن.

درمان برای پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

برخی از داروهای ضد فشار خون، مانند مهار کننده های ACE و ARBs، ممکن است کمک به حفاظت از از داروهای kidneys.These خود را نه تنها می تواند فشار خون بالا را پایین بیاورد، اما همچنین می تواند پروتئین پایین تر در داروهای urine.These ممکن است تجویز شود حتی اگر فشار خون شما بالا نیست.

تغییرات در رژیم غذایی بسیار مهم است بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و پروتئین در ادرار باید در diet.Also خود کاهش پروتئین، مصرف نمک باید کاهش می یابد، که می تواند به پیشگیری و کاهش فشار خون بالا کمک کند.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای ضد التهابی می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی سرکوب و متوقف کردن پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه. بنابراین، آن را می توانید پروتئین در ادرار را کاهش دهد به طور موقت، اما می تواند شعله ور شدن آن جلوگیری نمی کند.

درمان جایگزین برای پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

برای درمان پروتئین در ادرار نفریت لوپوس اساسا، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن از فیلترهای اختلال در کلیه. هنگامی که کلیه ها به خوبی می تواند کار کند، آنها قادر خواهند بود برای حفظ پروتئین در بدن. اگر چنین است، پروتئین در ادرار به طور کامل درمان می شود. ایمونوتراپی می تواند کمک به بیماران رسیدن به هدف فوق. ایمیل به kidneyabc@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان.


:: برچسب‌ها: لوپوس,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

 

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

نفریت لوپوس یکی از جدی ترین عوارض لوپوس است. در حدود 10 تا 30 درصد از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس پیشرفت پرولیفراتیو به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) درمان مناسب برای ESRD به علت نفریت لوپوس یک نگرانی عمده برای بیماران مبتلا به بیماری است.

نفریت لوپوس اشاره به التهاب tissues.In شرایط مناسب کلیه، سیستم ایمنی بدن می تواند بدن را در برابر مواد مضر خارج محافظت می کند. با این حال، در لوپوس، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول، اما حملات بافت بدن سالم و cells.When از بافت کلیه درگیر می شوند، باعث می شود آن لوپوس التهاب nephritis.The در کلیه ها می تواند به ساختار کلیه آسیب رسانده و باعث زخم شدن کلیه tissues.Eventually، نارسایی کلیه می تواند رخ دهد.

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

هنگامی که کلیه ها قادر به کار، دیالیز درمان عمده برای بیماران از جمله همودیالیز و صفاقی dialysis.However، دو نفر از سه نفر است همچنان به SLE فعال پس از دیالیز PD begun.While است را از بین می برد مشکلات مرتبط با دسترسی عروقی، هر دو HD و PD درمان جایگزین کلیوی موثر برای ESRD به علت نفریت لوپوس هستند. با این حال، آنها برای نارسایی کلیه را درمان نمی کنند و می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

یکی دیگر از درمان های مرسوم برای ESRD به علت لوپوس پیوند کلیه است. با این حال، دشوار است برای گرفتن donor.Also کلیه همسان است، این بیماری به احتمال بسیار زیاد برای بازگشت به کلیه پیوندی با توجه به سیستم ایمنی غیر طبیعی است.

درمان جایگزین به سمت ESRD به علت نفریت لوپوس چیست؟ درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود.

های بنیادی می تواند کمک به بدن سیستم ایمنی غیر طبیعی اصلاح و بازسازی system.In ایمنی طبیعی به این راه، آن را می تواند شعله ور شدن SLE متوقف کردن و جلوگیری از آسیب بیشتر به Osmotherapy پزشکی kidneys.Micro چینی می تواند مواد مغذی غنی به بافت کلیه اختلال در ارائه و کمک به بدن فعال است system.Once خود شفا کلیه اختلال در بافت ها و سلول های بازسازی، عملکرد کلیوی خواهد شد فوق العاده بهبود یافته است.


:: برچسب‌ها: ESRD ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

درمان طبیعی به سطح کراتینین کمتر

 

درمان طبیعی به سطح کراتینین کمتر

کاهش سطح کراتینین بیماری کلیه یک مشکل مراقبت از بیماران در مورد بسیاری است همیشه. نگاهی به عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی را در نظر، بیشتر و بیشتر بیماران تمایل دارند برای درمان های طبیعی نگاهی به سطح کراتینین کمتر.

به عنوان یک نوع از داروهای طبیعی، داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین از طریق ترویج سم زدایی روده، از قبیل Ligusticum wallichii منی cassiae، ماش، گل kudzuvine، ریواس چینی، ریشه مریم گلی قرمز ریشه دار، مایع منی Hoveniae، زالزالک و باربادوس آلوئه، و غیره در چین، داروهای ثبت اختراع های چینی مانند شن shuaining، Niao duqing است نیز به طور معمول در بالینی استفاده می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان به عنوان یکی دیگر از درمان های طبیعی به سطح کراتینین کمتر شمارش. این درمان شروع به بیدار بیشتر و بیشتر مورد توجه در سراسر جهان برای ایمنی و کارایی آن است. بیماران با سطح کراتینین بالا فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را به عنوان آن خارج شده است مورد استفاده قرار گرفته است. بیماران خارجی از آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

کاهش کراتینین بالا است، هدف نهایی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیست، بلکه کمک به بیماران مبتلا به صدمه به کلیه ها تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. به هر حال، با بهبود عملکرد کلیه شما کاهش تدریجی در سطح کراتینین متوجه خواهید شد.

نوشیدن برخی از انواع چای نیز متعلق به یک درمان طبیعی برای سطوح کراتینین کمتر است. اگر شما علاقه مند در لیست چای می باشد، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

گرچه بسیاری از درمان های طبیعی به سطح کراتینین کمتر وجود دارد، بهترین راه این است که کلیه ها را به بازگشت به خود را عامل پست با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، در غیر این صورت، بیماران باید به تجربه دیالیز در آینده، کارشناسان می گویند.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با PKD: آیا می توانم تناسب اندام آب من

 

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با PKD: آیا می توانم تناسب اندام آب من

بیماری مزمن کلیه یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. در حالی که برخی از تغییرات در شیوه زندگی کمک به بهبود بیماری کلیوی بهتر و کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک. می تواند مردم را با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و PKD تناسب اندام آب؟ خوانده شده و شما یک پاسخ خشن پیدا کنید! (برای پاسخ دقیق شما پیشنهاد برای تماس با kidneyask@hotmail.com. این برای ما بهتر است برای پیدا کردن پیشنهادات شخصی برای شما، اگر شما می توانید اطلاعات اولیه و شرایط پزشکی خود را ارسال کنید.)

آیا می توانم تناسب اندام آب به من بدهید، اگر من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و PKD اند؟

به طور کلی، شما می توانید این ورزش هوازی داشته باشد. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آسیب کلیه خفیف است که به بیماری شدید توسعه نیافته است. در نتیجه، بسیاری از تناسب اندام آب درست به بیماران است. با این حال، به علت کیست های بزرگ ممکن است با ضربه از خارج reputure، شما در حال پیشنهاد برای جلوگیری از برخی از ورزش های آبی شدید، مانند آب چوگان. اگر کیست های کلیه خود را بزرگتر از 3 سانتی متر است، به شما پیشنهاد برای به دست آوردن لیست sprots اجتناب از خدمات آنلاین ما رایگان و یا یک پیام را ترک زیر پایان این مقاله!

مزایای بهداشت و درمان از تناسب اندام آب برای PKD

تناسب اندام آب کمک می کند تا کاهش علائم PKD و شما می توانید از مزایای زیر از تناسب اندام آب انتظار می رود:

- جلوگیری از بیماریهای استخوانی کلیوی: تناسب اندام آب را بهبود می بخشد استفاده از مفاصل مبتلا بدون بدتر شدن علائم.

- این کمک می کند تا کاهش اضطراب و افسردگی، و همچنین بهبود خلق و خوی.

- می تواند مزایای بیشتری برای potients مسن تر از طریق بهبود کیفیت زندگی و کاهش ناتوانی است.

نکاتی در مورد تناسب اندام آب برای PKD

با توجه به شرایط فردی متفاوت زیادی است، به شما پیشنهاد قبل از شروع روال تناسب اندام آب با پزشک خود بخواهید، به خصوص اگر کیست کلیه خود را بزرگتر از 3 سانتی متر است و یا بیماری های دیگر مانند بیماری قلبی، بیماری های خون، فشار خون بالا و غیره است.

اگر شما علاقه در تناسب اندام آب، شما پیشنهاد وضعیت پزشکی شما را ترک زیر و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن یک برنامه درمانی شخصی برای شما.


:: برچسب‌ها: PKD,


جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز

 

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز چیست؟ اکثر بیماران دیالیز زمانی که شرایط خود را توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) را تجربه کنند. در این مرحله، سطح GFR کمتر از 15 بوده است. در نتیجه از دست دادن بزرگ عملکرد کلیه ظهور یک سری علائم و عوارض، که باعث می شود دیالیز گاهی اوقات بسیار ضروری است.

همانطور که به پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز، برخی از تحقیقات می گویند امید به زندگی طبیعی یک بیمار 3-5 سال است. میزان مرگ و میر برای بیماران مبتلا به ESRD سالانه 22 درصد است و این بدان معنی است که فراتر از 5 سال باقی مانده است برای رفتن به بسیار بعید است. برخی از داده ها نشان می دهد که متوسط ​​پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز 4.25 سال است و تنها 23 درصد از بیماران دیالیزی می توانند به مدت 10 سال زندگی می کنند.

ما ذکر کرده اند که دیالیز بسیار ضروری است که گاهی اوقات، و واقعیت این است که بدون دیالیز، بیماران مبتلا به ESRD نمی خواهد برای بیش از چند هفته زنده بمانند. خوب، حقیقت دیگری است که هر کس یک فرد خاص، آنچه شما باید به تعداد کسانی که به اصطلاح به چشم پوشی در مورد پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز از حالا به بعد، نگه داشتن یک روحیه ی خوب و تلاش برای پیدا کردن یک درمان کارآمد است که می تواند کمک به بهبود امید به زندگی شما.

برخی از بیماران دیالیزی باید به صورت یک سری از علائم ناخوشایند، اعم از درد و ناتوانی جسمی منجر به بی اشتهایی، انرژی و عملکرد ضعیف، افسردگی، اختلال شناختی، که باعث می شود کیفیت زندگی آنقدر فقیر است که آنها نمی خواهند برای ادامه.

به عنوان یک بیمار ESRD، اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، به این معنی هنوز هم وجود دارد جریان خون در کلیه ها، که باعث می شود آن را ممکن است برای بهبود پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز و به تدریج کاهش فرکانس دیالیز با دوره نقاهت عملکرد کلیه. خب، چنین نوع درمان کمک به بیماران بیشتر و بیشتر ESRD در سراسر جهان است. یا ترک ما پیام زیر و یا ارسال یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ما اگر شما علاقه مند به اطلاعات مربوط به درمان برای دوره نقاهت عملکرد کلیه هستند، شما می توانید آن را توسط مشاوره آنلاین متخصص آزادانه دریافت کنید.


:: برچسب‌ها: زندگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.