سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول

سطح کراتینین بالا در نتیجه نفرون های کلیوی آسیب دیده است. با این حال، بیشتر بیماران مبتلا به CKD سطح کراتینین بالا را از ریشه کاهش نمی دهند. بنابراین، آنها مایل به اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول هستند.

کراتینین 283.7 نشان می دهد که کلیه های بیمار آسیب دیده و عملکرد کلیه کاهش می یابد. در کلینیک، این نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 پیشرفت کرده است. خبر خوب این است که اگر بیمار بتواند برنامه درمان مناسب را انتخاب کند، ممکن است به مرحله 2 بازگردد. با این حال، اغلب بیماران بهترین زمان درمان را به تاخیر می اندازند به طوری که عملکرد کلیه به شدت به نارسایی کلیوی بدتر می شود. در نتیجه دیالیز یا حتی پیوند کلیه به گزینه آنها تبدیل می شود.

همانطور که برای کراتینین 283.7، حتی اگر آن را بالاتر از سطح طبیعی است، هنوز هم خیلی زود شروع دیالیز. سپس، ما توصیه می کنیم برخی از اقدامات که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح قابل قبول و یا جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر.

از آنجایی که علت اصلی کراتینین بالا در سطح 283.77، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه است، برخی از درمان های چینی پزشکی که می توانند به بهبود آسیب کلیه کمک کنند. آنها عبارتند از اسموتراپی میکرو چینی پزشکی، حمام پا حمام، بخار سازی، حمام دارویی، طب سوزنی و غیره. همه آنها سالم و بی خطر برای بیماران بدون عوارض جانبی هستند. آنها می توانند به افزایش گردش خون به کلیه ها کمک کنند که می تواند باعث تشدید ترشحات کراتین و سایر مواد زائد بدن از بدن شود، جلوگیری از التهاب کلیه، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ارائه مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها.

هنگامی که بافت ها و سلول های آسیب دیده به طور موثر تعمیر می شوند، کلیه ها نسبتا طبیعی عمل می کنند. و افزایش کراتینین 283.7 می تواند به طور طبیعی و ریشه ای کاهش یابد. بیماران ممکن است یک زندگی بهتر بدون علائم شدید یا عوارض و یا حتی از دیالیز در نهایت جلوگیری کنند.

هنگامی که سطح کراتینین را در بیماری کلیوی مشاهده می کنید، لطفا به یادگیری زود هنگام، درمان اولیه مراجعه کنید. اگر به طب چینی طب چینی علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5937.html



:: برچسب‌ها: اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283, 7 به سطح قابل قبول,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک

"لطفا پسر من، مرحله 3 CKD و سندرم نفروتیک داشته باشد. او صورت پف کرده و ناپدید می شود. چگونه می توانیم به ما کمک کنیم تا آن را به طور کامل تحویل دهیم؟ Pls Urgent. "

چهره پف (تورم روی صورت) در بیماران سندرم نفروتیک بسیار رایج است، به خصوص در کودکان. قبل از درمان این شرایط، باید بدانیم که چرا این اتفاق می افتد.

علل ناخوشایند در سندرم نفروتیک
هنگامی که گلومرولی ها آسیب دیده اند، قادر به فیلتر کردن بیش از حد سدیم از بدن نیستند، که باعث می شود مایعات باقی بمانند. علاوه بر این، با توجه به غشاهای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده، پروتئین بسیار زیاد از بدن موجب کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما می شود. در این حالت، مایعات در رگ های خونی به فضای بافت منتقل می شوند، بنابراین منجر به ادم می شود.

در ابتدا، ادم در پلک ظاهر می شود، و سپس صورت، و سپس در قسمت های دیگر بدن.

چگونه می توان چهره پودری را در سندرم نفروتیک تجویز کرد؟
بر اساس احتباس مایعات، دیورتیک ها، ACEI ها و ARB ها معمولا برای افزایش تولید ادرار و کنترل نشت پروتئین استفاده می شود، به طوری که بیماران می توانند چهره پف کرده را در کوتاه مدت از بین ببرند.

تنها مصرف این داروهای غربی می تواند این بیماری را به طور قابل ملاحظه ای تحمل نکند، شما همچنین باید برای درمان گلومرول آسیب دیده و بهبود عملکردهای تصفیه کلیه، نیاز به پذیرش داشته باشید. از طرف گلومرول های آسیب دیده، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود.

این درمان یک برنامه کاربردی خارجی است که در ناحیه کلیه اتصال دستگاه اسموتیک عمل می کند. گیاهان چینی میکرونیزه می توانند با کمک دستگاه اسموتیک به طور ضمنی به ضایعات کلیوی نفوذ کنند به طوری که گردش خون افزایش می یابد و توانایی خودسوزی کلیه ها را فعال می کند. بنابراین، گلومرولیها می توانند به تدریج ترمیم شوند تا عملکرد کلیه بهبود یابد. کلیه ها می توانند تعادل آب و الکترولیت نسبتا نرمال را حفظ کنند. چهره پف می شود از علت اصلی رد می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به طور گسترده ای برای بیماران خارجی از بیش از 148 کشور استفاده می شود. اگر به آن علاقمند هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5936.html



:: برچسب‌ها: چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند

اگر بیمار از بیماری کلیوی و کراتینین 4.6 رنج می برد، اما او برای کنترل دیالیز خیلی ضعیف است، چه کاری می تواند انجام دهد تا کلیه هایش را اصلاح کند؟ بیمار بیشتر و بیشتر از اینکه می تواند CKD با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی بهره مند شود، تعجب می کند؟

آیا CKD بیمار با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند؟
اولا باید ارتباط بین سطح کراتینین بالا و کلیه ها را روشن کنیم. همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین اضافی توسط کلیه ها به طور انحصاری در موارد نرمال فیلتر می شود. اما زمانی که کلیه ها به شدت آسیب می بینند، تعداد زیادی از زباله ها و سموم در خون مانند کراتینین انباشته می شوند.

درمان با سم زدایی اختراع شده است که هدف آن حذف موثر سموم و پسماندهای انباشته شده از خون است. از این مورد می توان دید که بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 4.6 می توانند از درمان های حذف توکسین استفاده کنند.

چه توابع توکسین - درمان حذف شامل؟
سال ها تجربه بالینی نشان می دهد که تا زمانی که مقدار زیادی از ناخالصی ها در خون وجود داشته باشد مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این داروها توسط ناخالصی ها مقابله می کنند. در نهایت، این داروها به ضایعات تبدیل می شوند و جریان خون را از طریق رگ های خونی ایجاد می کنند تا آسیب کلیه را افزایش دهند.

با توجه به آسیب کلیه و ناخالصی های انباشته شده، درمان های حذف توکسین ها توسط نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM بر اساس ترکیبی عالی از درمان های مختلف پزشکی چین اختراع شده است. این می تواند عروق خونی، گردش خون، تنظیم فشار خون، فیبروز کلیوی، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی را گسترش دهد.

این درمان نه تنها می تواند به راحتی خون آلوده را پاک کند، بلکه همچنین بافت و سلول های کلیه بیمار را بهبود می بخشد و از عملکرد کلیه های باقی مانده محافظت می کند. بر اساس این نکته، بیماران مبتلا به بیماریهای کلیوی و کراتینین بالا، بیشتر و بیشتر دوست دارند که برای تلاش برای آمدن به چین بمانند. این می تواند به طور موثر اجتناب از دیالیز و کمک به بیماران بهبود وضعیت کلیه خود را و همچنین افزایش کیفیت زندگی خود را با ناراحتی های کوچک.

آیا می توانید از درمان مؤثر و سالم برای کاهش میزان کراتینین بالا استفاده کنید؟ آیا می خواهید آسیب کلیه خود را به منظور محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده اصلاح کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5935.html



:: برچسب‌ها: آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4, 6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید

پروتئینوری یکی از علائم رایج نفروپاتی IgA است که اگر نادیده گرفته شود باعث آسیب کلیه خواهد شد. بسیاری از بیماران از پروتئینوری عود مجدد دوباره و دوباره رنج می برند. بنابراین آنها اغلب می پرسند آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری توصیه کنید.

نفروپاتی IgA یک بیماری خودایمنی است که وقتی که ايمونوگلوبولین (IgA) در کلیه ها ایجاد می شود باعث التهاب می شود. این نیز بیماری Berger نامیده می شود.

علل پروتئینوری در نفروپاتی IgA چیست؟
به طور کلی، ادرار انسان حاوی پروتئین یا حاوی تنها پروتئین است. با این حال، هنگامی که کلیه ها بیمار می شوند، پروتئین هایی که با خون جریان می یابند، از طریق کلیه ها جریان می یابند، زیرا عملکرد فیلتراسیون کلیه کاهش می یابد. پروتئین ها از طریق ادرار از ادرار خارج می شوند و پروتئین را تشکیل می دهند. پروتئینوری بالا، بدتر از عملکرد فیلتراسیون کلیه است. این اندازه گیری مهم از عملکرد کلیوی است.

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA را توصیه کنید؟
بله، ما برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، پروتئینوری را از ریشه کنترل می کنیم. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، ما یک درمان جامع از جمله داروهای خوراکی و درمان های گیاهی خارجی چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

بعضی از داروهای خوراکی غربی می توانند به طور موثر در کوتاه مدت به کاهش پروتئینوری کمک کنند تا ضایعات موقت کلیه را کاهش دهد. در عین حال، درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند به بهبود آسیب کلیه برای بهبود عملکرد کلیه فیلتراسیون اساسا کمک کند. فقط در این راه می توانید پروتینوریا را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کار می کند؟
این به طور گسترده ای برای بیماران کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. بیماران خارجی آن را مانند ماساژ توصیف می کنند، زیرا بدون هیچ گونه ناراحتی راحت است. بیماران فقط باید بر روی بستر با دو کیسه دارویی زیر مناطق کلیوی دروغ بگویند. تحت کمک دستگاه اسموتیک، مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان می توانند به طور مستقیم به ضایعات کلیه وارد شوند تا نقش ویژه ای خود را بازی کنند. این می تواند نه تنها پروتئینوری و علائم دیگر را از بین می برد، بلکه می تواند نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان کند.

اگر پروتئینوری را پیدا کنید، لطفا به بیمارستان بروید تا زمانیکه بیماری پیشرفته کلیه ظاهر می شود، برای بررسی و درمان به بیمارستان بروید. اگر شما علاقه مند به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی هستید و می خواهید سعی کنید، لطفا ایمیل های پزشکی را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5934.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4.9 و ادرار خون دارید

"مادر من چندین هفته پیش خونریزی شدیدی در ادرار داشت. سطح کراتینین او همچنان افزایش می یابد. اکنون 4.9 است. چه کاری می تواند انجام شود آیا داروهای گیاهی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟ بله، ما عمدتا از درمان های حذف توکسین بر اساس طب گیاهی چینی برای حل اختلال کلیوی استفاده می کنیم.

چگونه می توان برای خونریزی عظیم و کراتینین بالا 4.9 انجام داد؟
هر دو غده عظیم خون در ادرار (هماچوری) و سطح بالای کراتینین در نتیجه کلیه آسیب دیده است. بعضی از داروهای غربی میتوانند به طور موقت به تولید ادرار بیشتری برای حذف کراتینین اضافی و یا کنترل خونریزی ادرار بپردازند، اما آنها نمیتوانند ضربان قلب کلیه را اصلاح کنند. بنابراین، اکثر بیماران شکایت دارند که از هماچوری رنج می برند و حتی اگر دارو مصرف می کنند.

در این مورد ما می توانیم نتیجه گیری کنیم که شما باید درمان دریافت کنید که نه تنها می تواند علائم و عوارض بیماری کلیوی را به طور موقت، بلکه مشکل اساسی آسیب کلیه را نیز حل کند.

چگونه درمان حذف توکسین ها ما را برای کاهش کراتینین بالا 4.9 انجام دهید؟
دستورالعمل اصلی درمان سم زدایی داروهای سنتی چینی است که برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که آنها بسیار طبیعی و ایمن برای بیماران هستند، به طوری که عوارض جانبی آنها را نگران نکنند.

درمان حذف توکسین ها ابتدا خون را برای از بین بردن این سموم و زباله های انباشته شده از بدن پاک می کند و سپس داروها می توانند بر روی ضایعات کلیه به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون کمک کنند. در نتیجه، سلول های کلیه می توانند حجم کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی را برای عملکرد خوب به دست آورند، و همچنین ایسکمی و انکسای کلیوی می توانند به طور موثر تجویز شوند. از طریق یک دوره درمان، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه می توانند برای کنترل خونریزی به طور اساسی ترمیم شوند. و همچنین عملکرد کلیه می تواند به ترتیب بازسازی گردد. تا زمانی که کلیه ها می توانند نسبتا نرمال کار کنند، سطح کراتینین 4.9 به طور طبیعی کاهش می یابد و بیماران دیالیز نیاز ندارند.

آیا می توانید طب گیاهی طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا پیدا کنید؟ اگر چنین است، درمان سم زدایی سیستماتیک از بیمارستان پکن Tongshantang TCM به شما توصیه می شود. اگر شما در مورد آن و بیمارستان ما علاقه مند هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5933.html



:: برچسب‌ها: آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4, 9 و ادرار خون دارید,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد

"برادر من در بیمارستان در انتظار دیالیز است؛ زیرا سطح کراتینین آن 3.6 میلی گرم / دسی لیتر است، پاهای او متورم و معده است. دکتر معتقد است که او نارسایی کلیه دارد. آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟ "لطفا اگر ما پرسشی مشابه داشته باشیم، ما را دنبال کنید.

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟
در واقع، سطح کراتینین 3.6 در واقع بالاتر از محدوده طبیعی (0.5-1.3mg / dl) است، که نشان می دهد که برخی از بافت های کلیه و سلول های زخمی وجود دارد. با این حال، آیا شما نیاز به دیالیز دارید یا خیر، بستگی به وضعیت بیماری خاص شما دارد.

به طور کلی، سطح کراتینین برای تعیین اینکه آیا یک بیمار باید دیالیز را انجام دهد یا نه، اندازه گیری شود، اما این تنها شاخص نیست. میزان فیلتراسیون گلومرولی و علائم یا عوارض شدید نیز در تصمیم گیری در نظر گرفته می شود.

در کلینیک، سطح کراتینین 3.6 نشان می دهد که بیماری کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که برای انجام دیالیز کافی نیست، اگر اختلالات شدید مانند استفراغ را نداشته باشید. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها می توانند به شما به طور طبیعی بدون دیالیز آن را معکوس کنند.

چگونه کراتینین 3.6 به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد؟
کاهش سطح کراتینین بالا 3.6 ضروری و ضروری است. اما ریشه درمان باید تاکید زیادی بر حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده و تعمیر بافت ها و سلول های آسیب دیده کلیه داشته باشد. دیالیز قادر به دستیابی به اهداف نیست.

درمان با سم زدایی بر اساس انواع درمان های چینی توصیه می شود. این می تواند بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تعمیر، محیط داخلی کلیه و کلی بدن را مدوله کند و برخی از ویژگی های کلیوی را به طور کلی توسط توابع گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، بهبود می بخشد.

علاوه بر این، داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی کافی و اکسیژن را به کلیه ها برای تسکین ایسکمی و انکسای کلیوی ارائه دهند. هنگامی که عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود پیدا می کند، کراتین اضافی از بدن به طور موثر و به طور طبیعی اخراج می شود. شما می توانید دور از دیالیز دور نگه دارید و یک زندگی با کیفیت بالا مانند افراد عادی داشته باشید.

آیا از کراتینین 3.6 رنج می برید؟ آیا شما تعجب می کنید که چگونه کراتینین 3.6 به طور موثر بدون دیالیز کاهش می یابد؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5932.html



:: برچسب‌ها: آیا سطح کراتینین 3, 6 نیاز به دیالیز دارد,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

می تواند نارسایی مزمن کلیه را درمان کند

هنگامی که بیماران در مرحله نارسایی کلیه قرار می گیرند که به معنی 50٪ عملکرد کلیه در بیماران است. بیماران یک سری علائم از جمله پروتئینوری، تورم، خستگی، ضعف و غیره داشته باشند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ که می تواند نارسایی کلیه بیماران 3 مرحله درمان سموم حذف.

آیا می توان از داروهای چینی معافیت کلیه 3 مرحله را لغو کرد؟

به رغم آن، دیالیز نمیتواند مشکل تابع آسیب دیده کلیه را تغییر دهد، فقط می تواند سموم و مواد اضافی را برای کنترل علائم در یک زمان کوتاه از بین ببرد. لطفا نگران نباشید، داروهای چینی در انواع بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار گرفته اند.

مهم است که در معرض نارسایی کلیه 3 مرحله بهبود عملکرد کلیه است. بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را توسعه می دهد. درمان های سم زدایی کمک می کند مرحله نارسایی کلیه را از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

چگونه می توان مرحله نارسایی کلیه را تغییر داد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است، دو کیسه دارویی با پودر داروهای گیاهی چینی و تماس با دستگاه اسمزی. مواد فعال به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

مواد فعال فعال سلول ها و بافت های بیمار را فعال می کنند، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه می کنند که می توانند کلیه فیبروز را جلوگیری کنند. بسیاری از سموم و زباله های اضافی را می توان از طریق تمام بدن حذف کرد. بنابراین گیاهان دارویی چینی می توانند عملکرد کلیه و مرحله نارسایی کلیه را بهبود بخشند.

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی از انواع عوارض رنج می برند، تعداد زیادی از سلول های مرده و مرده وجود دارد که نمی توانند به خوبی کار کنند. آنها می توانند زندگی با کیفیت بالا با طب چینی داشته باشند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/345.html



:: برچسب‌ها: می تواند نارسایی مزمن کلیه را درمان کند,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند

مورد: مرد 55 ساله، فشار خون بالا در 4 سالگی، تب بسیار دشوار است، تورم، وقتی که نشسته است نمیتواند به درستی دریافت کند، او نمی تواند با خیال راحت راه برود. پس چه می توانم انجام دهم؟

شکستگی کلیه در بیماران 5 مرحلهای در وضعیت ضعف، ایمنی آن با بیماری کلیه سالها بسیار کم است، عملکرد کلیه بسیار پایین است، فشار خون بالا باعث کاهش عملکرد کلیه می شود.

3 راه وجود دارد که بیمار باید انجام دهد:

1. از بین بردن سموم و زباله های بیش از حد، کلیه آسیب دیده نمی تواند چیزهای ناخواسته را از بین ببرد، که مجددا به کلیه آسیب می رساند. شکستگی کلیه 5 مرحله در عملکرد کلی کلیه است، بنابراین بیماران باید خود را برای حفظ عملکرد کلیه های باقی مانده تلاش کنند. درمان های حذف توکسین ها به طور گسترده ای برای پاک کردن سموم، زباله های اضافی و مجتمع های ایمنی ایجاد می شود که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند.

بازیابی کلیه ها و بازسازی کلیه ها. داروهای گیاهی چینی می توانند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه ترمیم کنند، تمام داروهای گیاهی چینی می توانند از طریق تمام بدن در درمان های سیستماتیک نفوذ کنند. (Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار درمان، فنجانی درمان، و غیره)

درمان های سیستماتیک کمک خواهد کرد که عروق خونی را تامین کند، گردش خون را بهبود بخشد، متابولیسم را افزایش دهد، بنابراین می تواند فشار خون را به خوبی تنظیم کند. داروهای گیاهی چینی مواد مغذی و اکسیژن را برای سلول های بنیادی و بافت برای کلیه های آسیب دیده فعال به طور طبیعی عرضه می کنند. بنابراین، می تواند کمک به نارسایی کلیه بیماران 5 مرحله بهبود عملکرد کلیه.

3 بهبود ایمنی. درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر تنظیم سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی دارد.

درمان های سیستماتیک می تواند در عرض 10-15 روز تمام عوارض را از بین ببرد، اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2441.html



:: برچسب‌ها: شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا GFR 35 می تواند با درمان های سیستماتیک بهبود یابد

هر چه بیشتر مردم CKD را دریافت می کنند که به دلایل مختلف است. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نه تنها به سطح کراتینین توجه می کنند، بلکه می دانند که GFR نیز بسیار مهم است. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ در مورد چگونگی بهبود GFR 35، یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

GFR می تواند عملکرد کلیه شما را به طور مستقیم نشان دهد، GFR پایین به این معنی است که عملکرد کلیه شما خوب نیست. سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد که به راحتی باعث ایجاد یک سری عوارض می شود.

آیا GFR 35 به طور طبیعی بهبود می یابد؟

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را با خیال راحت توسعه می دهد.

در حقیقت، شما باید در بیمارستان ما چندین معاینه انجام دهید که می تواند شرایط بیماری خود را به طور مستقیم بفهمد. بنابراین متخصصان انواع داروهای گیاهی چینی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارند انتخاب خواهند کرد. این دقیقا به بیماری کلیوی شما است که می تواند تمام عوارض را طی 10-15 روز کاهش دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به بهبود عملکرد کلیه و بازسازی کلیه ها کمک می کند. این دو کیسه دارویی را با داروهای گیاهی چینی تامین می کند. دکتر آنها را در ناحیه Shenshu خود را برای 40-50 دقیقه قرار می دهد، مواد فعال در داخل ضایعه کلیه نفوذ کنند تا اثر خود را بازی کنند.

حمام پا یک برنامه کاربردی خارجی با داروهای گیاهی چینی در آب گرم است. این می تواند به رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، تحمیل مواد مغذی و اکسیژن به سلول ها و بافت های بیمار کمک کند.

ایمونوتراپی میتواند ایمنی را برای مبارزه با سرما و عفونت بهبود بخشد.

بنابراین درمان های سیستماتیک می تواند به طور طبیعی GFR 35 را بهبود بخشد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2440.html



:: برچسب‌ها: آیا GFR 35 می تواند با درمان های سیستماتیک بهبود یابد,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چه باید بکنم برای کراتینین 2.5 و پروتئین 3+

در بیشتر موارد، هنگامی که کلیه آسیب می بیند سطح کراتینین بالا می رود، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا در سطح کراتینین بالا هستند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ در مورد چگونگی کاهش کراتینین 2.5 و پروتئین 3 + به طور طبیعی. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

کراتینین 2.5 به این معنی است که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، مقدار زیادی از سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد. در حال حاضر، سلول های سالم، بیمار، مرده و بافت ها در کلیه شما هستند، بنابراین نمی تواند به خوبی برای تعادل بدن شما کار کند. برای بهبود عملکرد کلیه، ما نمی توانیم سلول ها و بافت های مرده را اصلاح کنیم، اما ما می توانیم بهترین نتیجه را برای بهبود سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشیم.

کراتینین 2.5 و پروتئین 3+ شما می تواند به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش یابد.

چه درمان هایی به کاهش کراتینین 2.5 و پروتئین 3+ کمک می کند؟

1. حذف سموم، کمپلکسهای ایمنی و زباله های اضافی، بنابراین یک محیط تمیز و خوب وجود دارد که می تواند مجددا آسیب به کلیه را متوقف کند. درمان های حذف توکسین به طور گسترده ای برای پاک کردن چیزهای ناخواسته به طور کامل استفاده می شود.

2. تعمیر سلولها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه، تعمیر شکاف فیلتراسیون گلومرولی که می تواند به توقف پروتئینوری کمک کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بهبود عملکرد کلیه بسیار محبوب است، این یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است که با داروهای گیاهی چینی انجام می شود.

داروهای گیاهی چینی در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا به طور طبیعی با درمان 40 تا 50 دقیقه اثر خود را به اثبات برسانند، می توانند مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب برسانند که می توانند خون را به کلیه های فعال در کلیه بهبود بخشند.

این می تواند مانع فیلتراسیون گلومرولی را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2439.html



:: برچسب‌ها: چه باید بکنم برای کراتینین 2, 5 و پروتئین 3+,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چگونه دیابت را کاهش دهید کراتینین

توسعه بیماری های کلیوی به مرحله نارسایی کلیه، کراتینین سرم افزایش می یابد، کراتینین سرم به طور کلی در نظر گرفته بیش از 700μmoI / L می دیالیز.

اگر دیالیز نداشته باشید، چگونه کراتینین را ترک کنید؟

روند متابولیک کراتینین

کراتینین تولید می شود متابولیسم عضله، که آیا آن هدر رفتن عضله ناشی از ورزش است یا رژیم غذایی عضله به ارمغان می آورد به هضم غذا، مقادیر زیادی از کراتینین تولید کند.

جریان خون از طریق کلیه ها با کراتینین، توسط فیلتراسیون گلومرولی، و به ادرار اولیه در ادرار در طول بازجذب توبولی تبدیل نخواهد بود، اما به عنوان ادرار دفع میشود.

هنگامی که بیماری کلیوی رخ می دهد، گلومرولی آسیب های جدی تر، آن را نمی توانید فیلتر می شود کراتینین نرمال، خون خواهد به آنها بازگشت، خواهد کراتینین سرم شود.

لازم به ذکر است، در سوخت و ساز بدن کراتینین ادرار به طور کامل نیست، و همچنین به عنوان یک بخش کوچک است که از طریق مدفوع و عرق دفع می شود.

رویکرد کراتینین قطره

علاوه بر دیالیز، اما همچنین چگونه برای کاهش کراتینین؟

روش اول این است که کاهش کراتینین تولید با کاهش گوشت و کاهش رویکرد فعالیت بدنی می تواند به طور موثر کاهش کراتینین.

بنابراین، بسیاری از بیماران کلیوی بپرسید، نارسایی کلیه، می توانید ورزش به بهبود آن Bunengtongguo؟

پاسخ این است کاملا نیست، زیرا مقدار زیادی از بازی های کراتینین، نارسایی کلیه خود، آن را به راحتی می توانید به یک افزایش شدید در کراتینین سرم منجر شود، تحریک ازوتمی قوی است.

راه دوم این است برای افزایش دفع کراتینین، هر چند رویکرد از ادرار تخلیه شده است کار نمی کند، اما می تواند از طریق مدفوع و عرق کردن به دست آورد.

بنابراین، برای آن دسته از بیماران با کلیه کراتینین سرم شکست 500μmoI / L یا کمتر، با دیالیز روده بزرگ (انما)، بخور، پا و راه های دیگر برای کمک به اخراج کراتینین، اگر چه نه چندان، اما چون شما می توانید طولانی مدت را انجام دهید، به طوری که اثر خوب و کامل است .

پس از همه، هدف نهایی از کاهش کراتینین نمی، هدف نهایی این است که برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

طب غربی TCM با بهبود مهار پاسخ التهابی به ایسکمی و هیپوکسی، موثر می تواند محافظت سلول های کلیه باقی مانده، حفظ عملکرد کلیوی موجود است.

اگر حفظ شود، به طوری که بیماری برای مدت طولانی پایدار باقی بماند، به هدف درمان رسید.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/creatinine/1611.html



:: برچسب‌ها: چگونه دیابت را کاهش دهید کراتینین,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری

درمان TCM در درمان بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر بوده است. چگونه می توان از سندرم نفروتیک برای پیشگیری از عود استفاده کرد؟ این باید برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باشد. لطفا برای پاسخگویی به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان به دکتر آنلاین ما مراجعه کنید.

چگونه درمان های TCM با سندرم نفروتیک روبرو می شوند؟
اول، آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند.

پروتئینوری، ادم، هماچوری علائم رایج سندرم نفروتیک است که به نوبه خود باعث بروز ناراحتی کلیه می شود. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از داروهای چینی سنتی، مانند آنجلیکا، قاصدک و فسیته، عملکرد بهبود ایمنی سلولی و ایمنی هومورال، ارتقاء توانایی تمیز کردن برای تمیز کردن آنتیژن و ترمیم آسیب های غشاء زیر بغل گلومرولی با ارائه مواد مغذی و اکسیژن کافی به کلیه ها

همراه با غشاء فیلتراسیون گلومرولی و بهبود عملکرد کلیوی علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید می شوند.

دوم، آنها عوارض جانبی داروهای غربی را کاهش خواهند داد.

در اغلب موارد، بیماران برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مصرف می کنند. اما این دارو بعضی از ناراحتی ها را به بیماران ایجاد می کند مانند چهره ماه، تورم، حافظه ضعیف و غیره. علاوه بر این، داروهای غربی ایمنی بیماران را کاهش می دهد، به طوری که بیماران راحت می توانند سرماخوردگی یا بیماری های دیگر داشته باشند.

داروهای سنتی چینی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مفید هستند تا عوارض جانبی استروئیدها و عوامل سرکوب کننده ايمنی را تسکین دهند.

سوم، آنها وضعیت کلیه را از علت ریشه بهبود می بخشد.

داروهای چینی برای بیماران برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، تنظیم فشار خون، افزایش گردش خون، دفع سموم اضافی و زباله از بدن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش ایمنی برای مبارزه با این بیماری مفید هستند.

در نتیجه، درمان طب سنتی چینی سندرم نفروتیک را با پروتئینوری و ادم از علت ریشه کنترل می کند. درمان های خاص توسط نفرولوژیست های بیمارستان TCM Tangshantang TCM، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، ایمونوتراپی، حمام دارویی، Steaming Therapy و غیره اختراع شده است.

آیا دوست دارید سندرم نفروتیک را به طور کامل بدون عود مجدد درمان کنید؟ آیا شما با ناراحتی های طب غربی خسته شده اید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5923.html



:: برچسب‌ها: درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری

درمان TCM در درمان بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر بوده است. چگونه می توان از سندرم نفروتیک برای پیشگیری از عود استفاده کرد؟ این باید برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باشد. لطفا برای پاسخگویی به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان به دکتر آنلاین ما مراجعه کنید.

چگونه درمان های TCM با سندرم نفروتیک روبرو می شوند؟
اول، آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند.

پروتئینوری، ادم، هماچوری علائم رایج سندرم نفروتیک است که به نوبه خود باعث بروز ناراحتی کلیه می شود. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از داروهای چینی سنتی، مانند آنجلیکا، قاصدک و فسیته، عملکرد بهبود ایمنی سلولی و ایمنی هومورال، ارتقاء توانایی تمیز کردن برای تمیز کردن آنتیژن و ترمیم آسیب های غشاء زیر بغل گلومرولی با ارائه مواد مغذی و اکسیژن کافی به کلیه ها

همراه با غشاء فیلتراسیون گلومرولی و بهبود عملکرد کلیوی علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید می شوند.

دوم، آنها عوارض جانبی داروهای غربی را کاهش خواهند داد.

در اغلب موارد، بیماران برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مصرف می کنند. اما این دارو بعضی از ناراحتی ها را به بیماران ایجاد می کند مانند چهره ماه، تورم، حافظه ضعیف و غیره. علاوه بر این، داروهای غربی ایمنی بیماران را کاهش می دهد، به طوری که بیماران راحت می توانند سرماخوردگی یا بیماری های دیگر داشته باشند.

داروهای سنتی چینی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مفید هستند تا عوارض جانبی استروئیدها و عوامل سرکوب کننده ايمنی را تسکین دهند.

سوم، آنها وضعیت کلیه را از علت ریشه بهبود می بخشد.

داروهای چینی برای بیماران برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، تنظیم فشار خون، افزایش گردش خون، دفع سموم اضافی و زباله از بدن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش ایمنی برای مبارزه با این بیماری مفید هستند.

در نتیجه، درمان طب سنتی چینی سندرم نفروتیک را با پروتئینوری و ادم از علت ریشه کنترل می کند. درمان های خاص توسط نفرولوژیست های بیمارستان TCM Tangshantang TCM، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، ایمونوتراپی، حمام دارویی، Steaming Therapy و غیره اختراع شده است.

آیا دوست دارید سندرم نفروتیک را به طور کامل بدون عود مجدد درمان کنید؟ آیا شما با ناراحتی های طب غربی خسته شده اید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5923.html



:: برچسب‌ها: درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 9 را در معرض دیالیز قرار داد

س: پدر من Creatnine 9. ما در حال ماساژ درمانی هستیم و بعضی داروهای غربی مصرف می کنیم اما به نظر می رسد که آنها کار نمی کنند. چگونه می توانیم این سطح را کاهش دهیم؟

دکتر کلیه آنلاین: او دیالیز را آغاز کرده است؟ سطح کراتینین او خیلی بالاتر از حد نرمال است. چه مشکلی داری؟

س: نه. اما دکتر پیشنهاد کرد که ما باید چند روز قبل از تصمیم گیری در مورد نیاز به دیالیز، صبر کنیم. او سابقه دیابت داشت و هیچ مشکلی نداشت و ناگهان در عرض یک ماه سطح کراتینین خود را از 4 تا 9 افزایش داد.

دکتر کلیه آنلاین: این بدان معنی است که باید در معرض خونریزی زیادی قرار گیرد تا اثربخشی دارو را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، هیچ پیشرفتی حتی اگر شما در حال مصرف دارو هستید، نمیتوانید ببینید. چه درمان دیگری انجام می دهید؟

س: با تمام اقدامات احتیاطی در رژیم غذایی نیز. لطفا به ما کمک کنید و من در درمان شما در طب چینی علاقه مند هستم.

دکتر کلیه آنلاین: ما برای کمک به شما بیشترین کار را می کنیم. از طریق ارتباط، می بینم که پدر شما علائم دیگری ندارد به جز سطح کراتینین بالا و دیابت که درمان آن آسان است. دیالیز ضروری نیست که میزان کراتینین بالا 9 را کاهش دهد.

اولا او باید مصرف دارو و کنترل رژیم غذایی را برای مدیریت قند خون بالا کنترل کند.

دوم، او ابتدا باید برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و بهبود کارآیی درمان بعدی نیاز به پاک کردن خون آلوده خود داشته باشد.

سوم، او نیاز به درمان دارد که میتواند ضایعات کلیه زیرین را در همان زمان بهبود بخشد.

دیالیز در واقع می تواند خون را تا حدودی پاک کند، اما قادر به بهبود ضایعات کلیه نیست و عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. با توجه به کارایی و ایمنی، درمان سیستماتیک سم زدایی به شدت به شما توصیه می شود. این می تواند به شما در دستیابی به سه هدف فوق العاده کمک کند. با عملکرد کلیه بهبود یافته، پدر شما می تواند کراتینین بالا 9 خود را به طور طبیعی و به طور موثر کاهش دهد. شکی نیست که بیمار می تواند دور از دیالیز باشد. در این مورد، او می تواند یک زندگی بهتر زندگی کند.

آیا از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می ترسید دیالیز و عوارض جانبی آن؟ اگر چنین است، درمان با سم زدایی می تواند راهی بهتر برای شما باشد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید، لطفا گزارشهای پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را در زیر پایین بیاورید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. بهترین آرزوها!

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5924.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 9 را در معرض دیالیز قرار داد,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

آیا دیالیز برای ترویج عملکرد کلیوی وجود دارد یا خیر

دیالیز اغلب یک کابوس برای بیماران نارسایی کدر است، زیرا باعث ناراحتی بسیاری برای بیماران می شود. بیشتر و بیشتر بیماران دوست دارند که درمان های جایگزین خود را دریافت کنند. آیا درمان دیگری برای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟

آیا درمان دیگر به جای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟
قطعا. در کنار پیشرفت پزشکی، گزینه ای بهتر برای بیماران کلیوی وجود دارد. دیالیز دیگر تنها انتخاب برای کمک به بیماران کاهش کراتینین افزایش یافته و یا برخی از نشانه های نارسایی کلیه را به طور موقت.

بیمارستان پکن Tongshantang TCM، یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه، یک گروه بزرگ از نفرولوژیست های حرفه ای، پزشکان و پرستاران را در درمان دیابت، فشار خون بالا و بیماری های کلیوی مجهز می کند. آنها سالها تجربه بالینی و تخصص جامد را اختراع کردند.

چگونه توکسین-حذف درمان عملکرد کلیه را برای جایگزینی دیالیز احیا کند؟
هنگامی که کلیه های خود را متوقف می کنند و یا قادر به فیلتر کردن خون به درستی نیستند، تعداد زیادی از سموم و زباله ها در خون ایجاد می شود. اگر نادیده گرفته شود، به کلیه ها آسیب می رساند. و سپس بیشتر و بیشتر ناخالصی ها در خون می ماند و یک دایره بدی ایجاد می کند.

برای شکستن این دایره بدبین، اولین گام برای پاک کردن خون است، اما دیالیز نه تنها بهترین و نه بهترین راه است. درمان با سم زدایی مبتنی بر داروهای چینی توصیه می شود که به کمک خالص سازی خون و ایجاد محیط خون خوب کمک کند. این درمان می تواند به باز کردن رگ های خونی، بهبود گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه ها برای تمیز کردن خون آلوده کمک کند. مهمتر از همه، آن را نیز می تواند خون stasis حذف و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه به طوری که سرعت بخشیدن به بهبود کلیه.

به تدریج، با درمان تلفیقی، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی کاهش یابد. علاوه بر این، آسیب کلیه می تواند تعمیر شود و عملکرد کلیه می تواند دوباره زنده شود، که کمک می کند تا موفق به پیوند دیالیز و پیوند کلیه شود.

آیا درمان دیگر به جای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟ مطمئنا، درمان با سم زدایی توصیه می شود. آیا به این درمان علاقمند هستید و میخواهید زندگی با کیفیت بالا داشته باشید؟ اگر چنین است، می توانید گزارشات پزشکی پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل ارسال کنید یا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. بهترین آرزوها!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5925.html



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز برای ترویج عملکرد کلیوی وجود دارد یا خیر,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

راهنمای راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4.5 و اجتناب از دیالیز

"میزان کراتینین مادرم در گزارش معاینه خون 4.5 است. من فشار خونم را اندازه گرفتم و قرائت ها 161 و 91 بود. مادربزرگم همین مشکل را داشت که پروسه دیالیز را گذراند و از نارسایی کلیه درگذشت. من می خواهم مادرم به زودی بهبود یابد. لطفا راه های مناسب برای کاهش سطح کراتینین را راهنمایی کنید. "

این یک ایمیل است که شماره تلفن او را به پست الکترونیکی ما ارسال می کند kidneyfailurecn@hotmail.com. آیا پرسوجو مشابهی دارید که با استفاده از روش های مناسب کاهش سطح کراتینین بالا و ناتوانی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا به دنبال راه حل خود باشید.

کراتینین سطح 4.5 چقدر جدی خواهد بود؟
به طور معمول، سطح کراتینین، محدوده نرمال 0.5-1.3 mg / dl را حفظ خواهد کرد، زیرا کلیه های سالم مایع مایع اضافی و ناخالصی های بدن را به طور موثر فیلتر می کند. با این حال، به علت علل مختلف، کلیه شما آسیب دیده به طوری که آنها به درستی کار می کنند، تعداد زیادی از کراتین خون را تشکیل می دهند.

سطح کراتینین 4.5 به معنی مشکل کلیه در مرحله 3 CKD است، که شانس خوبی برای به دست آوردن شرایط کلیه با درمان طب طبیعی و محافظه کار است. اما اگر درمان نشود، باعث آسیب کلیه خواهد شد و حتی زندگی شما را تهدید خواهد کرد.

راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4.5 و جلوگیری از دیالیز چیست؟
در مرحله 3 CKD، مهمترین نکته این است که جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها و حفظ عملکرد کلیه های باقی مانده موثر باشد.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها به طور گسترده ای از درمان های سم زدایی استفاده می کنند تا به بیماران کمک کنند تا بافت و سلول های آسیب دیده آنها را تعمیر کنند و در عین حال برخی از عملکرد کلیوی را بازگردانند.

اما برای افزایش کارآیی دارو، ابتدا خون را به طور کامل از داروهای چینی پاک می کنیم. در محیط خون تمیز داخلی، داروها می توانند رگ های خونی را از بین ببرند، استرس خون را کنترل می کنند، فشار خون را تنظیم می کنند، ضایعات کلیوی را ترمیم می کنند، و بنابراین عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یابد. سطح کراتینین بالا 4.5 می تواند به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش یابد.

درمان با سم زدایی درمان مناسب برای کاهش سطح کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز به طور موثر است. آیا شما در مورد این درمان و بیمارستان ما کنجکاو هستید؟ اگر چنین است، می توانید گزارش های رسانه ای و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بفشارید و یا برای راهنمایی رایگان روی Online Doctor کلیک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5926.html



:: برچسب‌ها: راهنمای راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4, 5 و اجتناب از دیالیز,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

آیا می توانم Osmotherapy در بنگلادش برای سطح کراتینین 5.54 دریافت کنم

عجیب نیست که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی قصد ندارند به علت علل مختلف دیالیز مصرف کنند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به رسمیت شناخته شده است و بیماران ممکن است تعجب کنند که در آن آنها می توانند آن را دریافت کنند. آیا می توانید آن را در سطح 5.54 کراتینین بنگلادش دریافت کنید؟

آیا می توانم Osmotherapy در بنگلادش بگیرم؟
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ترکیبی کامل از طب چینی و تکنولوژی پزشکی است که برای درمان بیماری کلیه از ریشه بدون عوارض جانبی استفاده می شود. بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند آن را امتحان کنند و عملکرد کلیوی خود را حفظ کنند. این یک جایگزین مناسب برای دیالیز است.

صادقانه بگویم، osmotherapy پزشکی میکرو چینی تنها در چین، بیمارستان پکن Tongshantang TCM در دسترس است. ما در حال حاضر هیچ شاخه ای در خارج از کشور نداریم. اگر به آن علاقه مند هستید و می خواهید امتحان کنید، باید برای درمان به پکن، چین بیایید.

چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان بیماری کلیه و کاهش کراتینین 5.54؟
در بیماری کلیوی، کلیه شما به شدت آسیب دیده است به طوری که باعث سطح کراتینین بالا است. بر این اساس راه اصلی درمان بیماری کلیه این است که این بافت ها و سلول های کلیه آسیب دیده را تعمیر کند. فقط عملکرد کلیه شما محافظت می شود و می تواند سطح کراتینین بالا شما به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک فعالیت قوی دارویی دارد. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد کافی موجود در داروهای چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا DNA تکرار سلول های کلیوی را تحریک کنند، ساخت کلیه بازسازی شوند، و مواد مغذی و اکسیژن کافی به کلیه ها فراهم کنند. به این ترتیب، کلیه های آسیب دیده را می توان به تدریج ترمیم، و سپس عملکرد کلیه می تواند بازسازی شود.

سطح کراتینین بالا 5.54 به طور طبیعی کاهش می یابد و ممکن است برای جلوگیری از دیالیز موفقیت آمیز و زندگی با کیفیت بالا زندگی کنید.

آیا می خواهید از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خود را برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی امتحان کنید؟ اگر چنین است، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید و یا پیشنهاد آنلاین رایگان را کلیک کنید. بهترین آرزوها!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5927.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم Osmotherapy در بنگلادش برای سطح کراتینین 5, 54 دریافت کنم,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای بهبود سلامت کلیه با کراتینین 6.5

کراتینین 6.5 بدین معنی است که او در مرحله 4 مرحله، مرحله تشکیل فیبروز در نارسایی کلیوی قرار دارد. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند بدانند چگونه سلامت کلیه ها را با کراتینین 6.5 بهبود می دهند.

بیماران باید مجددا آسیب کلیه را برای حفظ عملکرد کلیه کبد متوقف کنند. در غیر این صورت، زمانی که GFR کمتر از 10٪ باشد، آنها تحت دیالیز قرار خواهند گرفت.

در حقیقت، سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد و سموم و زباله های اضافی به کلیه آسیب می رسانند و همچنین اثرات درمان های دیگر را کاهش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که سموم و زباله های اضافی را پاک کنیم. درمان های سم زدایی حذف شده است به طور کامل برای از بین بردن انواع مواد اضافی برای ایجاد یک محیط داخلی خوب و سالم است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برنامه های خارجی با دو کیسه دارویی است. پودر داروهای گیاهی چینی به آنها کمک می کند. و دکتر بستگی به شرایط بیماری شما دارد تا درمان را اعطا کند، بنابراین شرایط بیماری شما دقیق است. بیماران باید به مدت 40-50 دقیقه در رختخواب بمانند و مواد فعال در داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند. دو دستگاه کیسه اسموتیک را در اختیار شما قرار می دهد که به داروهای گیاهی چینی کمک می کند تا سریعا اثرات خود را بازی کنند.

داروهای گیاهی چینی می توانند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیوی ترمیم کنند. و اثرات خوبی بر مصرف عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم و ​​غیره دارد.

همچنین درمان های دیگری برای ترمیم کلیه های آسیب دیده و بازسازی ساخت کلیه وجود دارد از جمله: حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان های حذف سم، درمان فشرده داغ، بخار درمان و غیره.

اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2434.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای بهبود سلامت کلیه با کراتینین 6, 5,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

آیا پیوند کلیه تنها راه برای نارسایی کلیه است 5 بیمار مرحله

در مرحله نهایی بیماری کلیوی، عملکرد کلیوی بیماران بسیار کم است که تقریبا نمی تواند کار کند. بنابراین آنها پیوند کلیه را برای نجات زندگی نیاز دارند. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فکر می کنند که پیوند کلیه تنها انتخاب برای زندگی طولانی تر و بهتر است. پس درست است؟ به دنبال این مقاله برای پیدا کردن درمان های جایگزین برای بیماری خود.

درمان برای درمان بیماری کلیوی در جهان وجود ندارد، زیرا ما نمی توانیم سلول ها و بافت های مرده را اصلاح کنیم. تعداد زیادی از سلولهای سالم، بیمار، مرده و بافت در بیماران کلیوی وجود دارد. طب چینی می تواند سلول ها و بافت های بیمار را به طور موثر برای جلوگیری از آسیب به کلیه دوباره تعمیر کند. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی به داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش دهد، متابولیسم را ترویج کند، و مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های بیمار عرضه کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیه را فعال کند.

چرا داروهای گیاهی چینی می توانند عملکرد کلیوی را بهبود ببخشند؟

این می تواند سه راه داشته باشد:

1. پاک کردن سموم و زباله های اضافی، بنابراین یک محیط تمیز و خوب وجود خواهد داشت، سطح کراتینین نیز کاهش خواهد یافت.

2. این می تواند کلیه آسیب دیده را تعمیر و ساخت کلیه را بازسازی کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را برای اجتناب از دیالیز بهبود بخشد.

3. ایمنی قوی، که می تواند با سرما و عفونت مبارزه کند. بنابراین می تواند عود بیماری را کاهش دهد.

درمان های سیستماتیک می تواند بیماری کلیه را از ریشه و بهبود عملکرد کلیه درمان کند. بنابراین می تواند از پیوند دیالیز یا پیوند کلیه برای زندگی طولانی تر و بهتر تر جلوگیری کند. این تنها پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در چین نیست، درمان سیستماتیک برای بیماران کلیوی بسیار بیشتر و محبوب است.

اگر پیوند کلیه را نمی خواهید، و می خواهید بیشتر در مورد درمان های سیستماتیک که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید بیشتر بدانید یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2435.html



:: برچسب‌ها: آیا پیوند کلیه تنها راه برای نارسایی کلیه است 5 بیمار مرحله,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

اگر GFR کم باشد: آیا می توان آن را با پزشکی بهبود داد

کل نام GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی است که مایع فیلتر شده در کلیه ها را نشان می دهد. GFR کم است بدان معنی است که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین در بیشتر موارد، می تواند عملکرد کلیه شما را نشان دهد. GFR کمتر از 10٪ است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را برای طول عمر طولانی مدت توصیه می کند. هرچه بیشتر بیماران می خواهند بدانند می تواند GFR را با دارو بهبود بخشد؟

همه ما می دانیم دیالیز یا پیوند کلیه نمی تواند GFR را بهبود بخشد، بنابراین می تواند طب چینی GFR را بهبود بخشد؟

طب چینی دارای هزاران سال تاریخ در چین است، که به طور گسترده در چین برای درمان انواع بیماری استفاده می شود. بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چین توسعه درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را برای بیش از 10 سال، که می تواند عملکرد کلیه را با موفقیت بهبود بخشد.

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی موفق به انجام دیالیز یا پیوند کلیه با درمان های سیستماتیک می شوند. همچنین بیماران دیالیزی نیز برای کاهش زمان دیالیز تلاش می کنند. پس چرا درمان های سیستماتیک می تواند کلیه را برای امید به زندگی طولانی مدت فعال کند؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند که بستگی به شرایط بیماری بیماران دارد. بنابراین با بیماری کلیوی خود دقیق است و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد. داروهای گیاهی چینی را می توان به سلول ها و بافت های بیمار تحویل داد که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

درمان های سیستماتیک می تواند برای رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، دستیابی به خون را بهبود بخشد تا کلیه ها را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد. بنابراین GFR می تواند به تدریج توسط داروهای گیاهی چینی بهبود یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان های سیستماتیک را که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، بخوانید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2436.html



:: برچسب‌ها: اگر GFR کم باشد: آیا می توان آن را با پزشکی بهبود داد,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن اسهال مجدد در بیماران دیالیز

GFR کمتر از 10٪ است که پزشک برای افزایش طول عمر توصیه دیالیز را توصیه می کند. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیالیز هستند و ممکن است همه انواع عوارض را داشته باشند. به دنبال این مقاله برای پاسخ دادن به کاهش اسهال مکرر در دیالیز. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

دلیل معمول اسهال چیست؟

دیالیز طولانی مدت، از دست دادن مواد مغذی و مواد مغذی در بدن و اختلالات الکترولیتی، بنابراین بیمار دیالیز مشکل اسهال خواهد داشت.

در حال حاضر ما می دانیم که چرا بیماران کلیوی بیماری اسهال دارند، اگر ما می توانیم زمان دیالیز را کاهش دهیم و محیط داخلی را تنظیم کنیم، بنابراین اسهال می تواند حل شود. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را توسعه می دهد.

درمان های سیستماتیک می تواند تمام عوارض را در 10-15 روز زنده کند، امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد و یا زمان دیالیز را کاهش می دهد. چرا درمان های سیستماتیک می تواند به آن دست یابد؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان فشرده سازی داغ، درمان های سم زدایی، طب سوزنی، Moxibustion، Therapy Cupping، Steam Therapy و غیره.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در چین بسیار محبوب است، تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت است، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. این یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است، مواد فعال در داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند تا اثراتشان را بازی کنند. این می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه ترمیم کند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی جریان می یابند، که می تواند یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد کند.

بسیاری از بیماران دیالیزی از سراسر جهان از درمان های سیستماتیک برای از بین بردن انواع عوارض استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید اسهال را از ریشه تسکین دهید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/340.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن اسهال مجدد در بیماران دیالیز,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

درمان های سم زدایی کمک می کند تا سموم و مواد زائد اضافی را پاک کنند

کلیه آسیب دیده است که تعداد زیادی از سلول ها و بافت های مرده، و بسیاری از سموم و زباله های اضافی به تدریج در کلیه ایجاد می شود. طب سنتی غرب نمی تواند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کند، بنابراین نمی تواند دوباره آسیب به کلیه را متوقف کند، و بیماری کلیه به راحتی می تواند عود کند.

درمان های سم زدایی کمک می کند تا از طریق تمام بدن (عرق، اشک، تنفس، ادرار، مدفوع)، سموم، کمپلکس های ایمنی و ضایعات بیش از حد پاک شود. طب غربی تنها می تواند علائم را در یک زمان کوتاه کنترل کند، هیچ تاثیری بر روی تعمیر کلیه آسیب دیده و پاک کردن سموم و مواد زائد اضافی ندارد. علاوه بر این، عوارض جانبی بسیاری از داروهای غربی وجود دارد؛ بیشتر و بیشتر بیماران برای درمان بیماری کلیوی از درمان طبیعی استفاده می کنند.

ما مجددا آسیب به کلیه را با درمان های تخریب توکسین متوقف کرده ایم، اما ما همچنین باید عملکرد کلیه را برای جلوگیری از دیالیز بهبود بخشیم. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی با دو حمام دارویی است و داروهای گیاهی چینی در کیسه ها پودر شده اند. دکتر دو کیسه را در ناحیه shenshu بیماران به مدت 40 تا 50 دقیقه قرار داده و مواد تشکیل دهنده آن به طور مستقیم از طریق دستگاه اسموتیک داخل ضایعه کلیه نفوذ می کنند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و مواد زائد اضافی جریان می یابند. در غیر این صورت، می تواند به رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج سوخت و ساز بدن، تعمیر سلول های بیمار و بافت ها برای بهبود عملکرد کلیه.

پس از چندین بار درمان، تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها، کم خونی، و غیره بدون هیچ گونه عود در درمان سیستماتیک.

آسیب به کلیه از بین بردن سموم و زباله های اضافی متوقف می شود، عملکرد کلیه با داروهای گیاهی چینی بهبود می یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/341.html



:: برچسب‌ها: درمان های سم زدایی کمک می کند تا سموم و مواد زائد اضافی را پاک کنند,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

عود هپاتولوژی IgA از هماچوری چگونه حل می شود

نفروپاتی IgA در درجه اول آسیب کلیه ناشی از رسوب کلیه توسط یک سیستم ایمنی بدن IGA در بدن است. در مراحل اولیه، بیمار شروع به تولید با چشم غیر مسلح می تواند هماچوری تشخیص نیست، تا زمانی که کلیه به مرحله سوم توسعه به منظور تشخیص آگاه است. بنابراین، چگونه برای درمان نفروپاتی IgA و هماچوری؟

نفروپاتی IgA مشکلات درمانی نه تنها در غلظت IgA مزانژال سپرده کمپلکسهای ایمنی دشوار است برای تمیز کردن، و بیشتر توسط تکثیر ام اس مزانژال مشخص منجر به تعداد زیادی از اسکلروز گلومرولی و نکروز.

بیشتر به طور جدی، این نیز به توبول های کلیوی، نفوذ بینابینی و آتروفی، کاهش شدید در عملکرد کلیه منجر شد، حدود 10٪ -20٪ از بیماران را مرحله از نارسایی مزمن کلیه در طول یک دهه را وارد کنید.

نفروپاتی IgA هنوز هم درمان اصلی مرسوم است، یعنی برای خون مخفی ادراری، پروتئین ادرار، فشار خون بالا و سایر علائم درمان.
درمان نسبتا فقیر است، عمدتا وابسته به حفظ عملکرد جبرانی نفرون باقی مانده است.

ایده های درمان جدید نفروپاتی IgA

علاوه بر درمان علامتی از طب غربی، شما همچنین می توانید درمان تهویه مطبوع طب سنتی چینی استفاده کنید.

درمان طب چینی برای نفروپاتی IgA، نقطه قوت اصلی برای کاهش سلول های کلیه است.

ما می دانیم که هر دو اسکلروز گلومرولی یا آتروفی لوله، در عملکرد کلیه بسیار بزرگ است، و این اسکلروز برگشت ناپذیر است. اگر شما می توانید سرعت سخت شدن را تاخیر ببخشید، نفروپاتی IgA به میزان قابل توجهی میزان پیشرفت را کاهش خواهد داد.

TCM به تاخیر انداختن ام اس سلول کلیوی است، برای حل و فصل وضعیت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی با بهبود گردش کلیوی.

آنجا که هر دو غلظت IgA رسوب یا هیپرپلازی فیلم، به گردش ضعیف کلیوی منجر شود، برای گروه مویرگ های کلیه خود را، آن را به تعداد زیادی از سلول های کلیه در حالت ایسکمی و هیپوکسی، که سخت شدن و کاهش منجر دلیل اصلی

بنابراین، استفاده از طب سنتی چینی برای بهبود ریزنشت کلیه همراه با درمان علائم غربی به منظور دستیابی به نتایج بهتر.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA و هماچوری تکرار، لطفا با دکتر آنلاین ما مشورت، و یا با ما تماس بگیرید ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

پیوند مقاله: http://www.kidney-questions.com/iga/1609.html



:: برچسب‌ها: عود هپاتولوژی IgA از هماچوری چگونه حل می شود,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چقدر رژیم غذایی روی بیماری کلیه دارد؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی برای حفظ رژیم کم نور کم، برای حفظ رژیم کم پروتئین با کیفیت بالا و گاهی حتی حتی محدود کردن پتاسیم، بلکه کلسیم، مردم احساس می کنند که از دست دادن.

در پایان رژیم چقدر تاثیر بر بیماران مبتلا به بیماری کلیه آن است؟

چرا بیماران کلیوی به منظور محدود کردن رژیم غذایی؟

اساسی ترین دلیل این است که در آسیب جدی تر به کلیه، نمی تواند ادامه تعادل آب و الکترولیت را ادامه دهد.
دلیل محدود کردن رژیم غذایی این است که از این مشکلات جلوگیری شود که باعث تشدید آن شود.

علاوه بر محدود کردن رژیم غذایی، ورزش، زندگی روزانه و حتی احساسات، نیاز به محدودیت خاصی نیز دارد.

با این حال، موضوع رژیم غذایی بیشتر صحبت می کند، بسیار مهم است.

در حقیقت، موضوع رژیم غذایی و ورزش، زندگی، مسائل عاطفی و دیگر مسائل مشابه وضعیت است.

تاثیر رژیم غذایی بر بیماری کلیه در پایان چقدر است؟

در واقع، خیلی زیاد نیست.

اول از همه، واقعا نیاز به محدود کردن رژیم غذایی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، که آیا آن تعداد زیادی از پروتئین ادرار، درجه بالایی از ادم سندرم نفروتیک، یا اختلال آب و سوخت و ساز بدن الکترولیت نارسایی کلیوی شدید، بیمار اورمی، که یک یادآوری در خوردن مشکلات را ندارد، تمام مراقب باشید، تاثیر رژیم غذایی می تواند حداقل باشد

در مرحله دوم، آن خفیف، بیمار هنوز در مراحل اولیه بیماری کلیوی، آن است که آیا آب یا الکترولیت مشکلات بسیار سوخت و ساز بدن موثر بر رژیم غذایی می تواند باعث حتی بیشتر حداقل است. مانند پروتئین با کیفیت بالا.

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نیاز با کیفیت بالا رژیم غذایی کم پروتئین، و یا حتی برای کنترل "روز به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن 0.6-1 گرم پروتئین مصرف است." این در واقع می تواند انجام شود، اما این به تنهایی سرعت در حال افزایش آلبومین پلاسما نمی . به طور خاص، هنگامی که آلبومین پلاسمی زیر 20 گرم در لیتر باشد، رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند تکمیل شود.

تنها آلبومین به 30 گرم در لیتر یا بیشتر رسید، وضعیت پایدار است، نقش رژیم کم پروتئینی با کیفیت بالا برجسته خواهد شد.
در کل، رژیم غذایی فقط به درمان کمک می کند. اگر شرایط واقعا جدی است و نیازی به گفتن نیست، شما محتاط خواهید بود.

اما اگر بیماری خفیف و با ثبات، آن است که چیزی برای به دست آوردن بیش از حد سخت است، آنها بیش از حد، مواد غذایی را به طور کلی خوردن نیست و کافی بیماری را تحت تاثیر قرار نمی.

اگر شما اطلاعات بیشتری نیاز دارید، لطفا با دکتر آنلاین ما مشورت و یا با ما تماس بگیرید با استفاده از WhatsApp: 8615233618520.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/yinshibaojian/2017/1214/1610.html



:: برچسب‌ها: چقدر رژیم غذایی روی بیماری کلیه دارد؟,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

می تواند مرحله 4 نارسایی مزمن کلیوی را معکوس کند

هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد، به این معنی است که بیش از 50٪ عملکردهای کلیوی آسیب دیده است. بعضی از علائم ممکن است ظاهر شوند مانند پروتئینوری، ادم، خستگی، ضعف و غیره. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی مرحله 4 ممکن است تعجب کنند که آیا داروها با آن معکوس می شوند یا خیر.

آیا مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند معکوس شود؟
صادقانه بگویم، داروهای غربی یا دیالیز راه حل خوبی در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه ندارند و نمیتوانند عملکرد کلیه را معکوس کنند. اما لطفا نگران نباش داروهای چینی به طور گسترده ای برای درمان انواع بیماری ها، از جمله بیماری کلیه استفاده می شود.

نقطه اصلی معکوس کردن نارسایی کلیه، بهبود عملکرد کلیه است. از طریق سالهای تجربه بالینی، نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM یک سیستم درمان کامل، به نام Toxins-Removing Treatment، برای کمک به معکوس عملکرد کلیه ایجاد کرده است.

چگونه توکسین-حذف درمان عملکرد کلیه معکوس؟
این نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه در بیماران دارد. اجزای اصلی این درمان، برخی از گیاهان سنتی چینی هستند که به پودر میکرونیزه می شوند. این اقدام با هدف به طور مستقیم و به راحتی داروها را به سطح کلیه ها منتقل می کند و اثرات درمان پزشکی را افزایش می دهد.

هنگامی که مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان چینی وارد ضایعات کلیه شوند، برخی از بافت ها و سلول های آسیب دیده تحریک می شوند، رگ های خونی پر شده از خون برای جریان خون تازه و کافی به بدن باز می شود و فیبروز کلیه نیز جلوگیری می شود. به تدریج با کمک گیاهان چینی، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد به طور طبیعی فیلتر می شوند. ضایعات کلیوی می تواند به خوبی بهبود یابد و عملکرد کلیه را می توان معکوس کرد.

با این حال، به عنوان افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند، اکثر سلول ها و بافت های کلیه در معرض بیماری یا نکتونی هستند، آنها نمی توانند به زندگی عادی بروند، اما هنوز شانس زندگی با کیفیت بالا را دارند.

نارسایی کلیه دارید؟ آیا می خواهید زندگی با کیفیت بالا و دور از دیالیز انجام دهید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5918.html



:: برچسب‌ها: می تواند مرحله 4 نارسایی مزمن کلیوی را معکوس کند,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

آیا دیالیز در موارد نارسایی کلیه اتفاق خواهد افتاد

اکثر بیماران از آنها خواسته می شود که دیالیز را پس از تشخیص نارسایی کلیه دریافت کنند. با این حال، در اغلب موارد، دیالیز بهترین درمان برای بیماران نیست. آیا دیالیز در صورت نارسایی کلیوی اتفاق خواهد افتاد؟ آیا شک دارید؟

آیا دیالیز در صورت نارسایی کلیوی اتفاق خواهد افتاد؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز معمولا به عنوان جایگزینی نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرد، زمانی که میزان کراتینین آنها به میزان 5.1 mg / dl (از کشورهای ممکن است متفاوت باشد) خواسته می شود. ما باید اعتراف کنیم که دیالیز واقعا سریع ترین راه برای تمیز کردن خون برای از بین بردن علائم شدید نارسایی کلیه است، اما این بسیار دور از حد کامل نیست و محدودیت های زیادی دارد.

این فقط می تواند توابع جزئی کلیه های طبیعی خود را، که می تواند برخی از ناخالصی ها را از بدن حذف کند، در حالی که اکثر ماکرومولکول هنوز در بدن برای آسیب رساندن به عملکرد کلیه است. در یک کلمه، به جای حل ناراحتی کلیه از علل ریشه، روش نیمه راه و ناتمام است. علاوه بر این، استفاده طولانی مدت از دیالیز باعث می شود که بیماران احساس ضعف و ضعف کنند و باعث ایجاد عوارض جانبی به بیماران شوند.

چه درمان می تواند برای جایگزینی دیالیز در صورت نارسایی کلیه استفاده شود؟
از جانب نفرولوژیستهای بیمارستان TCM Tangshantang TCM، ما توصیه می کنیم درمان های سمی برای درمان سم زدایی شما، که می تواند نه تنها این تخریب ها را در بدن دفع کند، از قبیل مواد زائد، سموم و مایعات، بلکه همچنین گلومرول آسیب دیده و دیگر بافتهای کلیه از علل ریشه.

این درمان بر اساس داروهای سنتی چینی است که می تواند ایمنی بدن را افزایش دهد، از حمله بیماری جلوگیری کند و مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها عرضه کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های موثر است که هزاران بیمار خارجی را با بیماری کلیوی درمان کرده است.

اگر از عوارض جانبی دیالیز خسته شده اید یا می خواهید از آن پیشگیری کنید، درمان منظم سم زدایی مناسب برای شما مناسب است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5921.html



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز در موارد نارسایی کلیه اتفاق خواهد افتاد,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

آیا آسیب کلیه به طور منظم به هماچوری آزاد می شود؟

"خواهر من CKD است. در حال حاضر او هماتوری را تجربه می کند. من می دانم که این امر با یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی رایج است، اما آسیب کلیه به طور عادی برای رفع هماچوری ریشه می کند؟ و یا چه چیزی ما منتظر دیدن در آینده نزدیک؟ "

هماچوری وقتی فردی مبتلا به بیماری کلیوی می شود، چگونه ظاهر می شود؟
هماچوری کلیه به هماچوری از گلومرول اشاره دارد که به صورت بالینی با خون ساده ادرار یا خون ادرار با پروتئینوری مشخص می شود.

پاتوژنز هماچوری کلیه در جامعه پزشکی در حال حاضر اعتقاد بر این است که مربوط به سیستم ایمنی بدن است. به این معنی که مجتمع های آنتی ژن آنتی بادی در غشاء زیر بغل گلومرول و منطقه مزانژی قرار می گیرند، و مانع از فیلتر شدن غشاء زیر بغل گلومرولی را از بین می برند، در عین حال منجر به تکثیر سلول های مزانژی و ماتریس مزانژی می شود. این علت هماچوری کلیه است.

آسیب کلیه به طور عادی برای رفع هماچوری به طور عادی بازمیگردد؟
اگر درمان کامل نباشد یا بهترین زمان درمان را از دست بدهد یا روش درمان اشتباه باشد، هماچوری مکرر ظاهر خواهد شد. در این مورد، این بیماری نمی تواند کنترل موثر داشته باشد، در نهایت منجر به بیماری کلیه کلیه می شود.

بنابراین، نتیجه درمان از هر مورد متفاوت است، زیرا روش های درمان و زمان درمان متفاوت هستند.

از طرف بیماران مبتلا به بیماری کلیه با هماچوری، می توانیم به شما بگویم که برای درمان هماچوری به طور کل، باید غشاهای فیلتراسیون گلومرولی را تعمیر کنید تا گلبول های قرمز خون نشت کنند. در پکن Tongshantang بیمارستان TCM، داروهای چینی به عنوان دستور العمل های اصلی برای کمک به تعمیر بافت های بیمار کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه برای تحریک آنها دوباره کار می کنند استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و ایمونوتراپی با هم استفاده می شود. همراه با بافت کلیه بازسازی شده و بهبود عملکرد کلیوی، سلول های قرمز خون می توانند از طریق نشت به ادرار برای کنترل هماچوری ریشه ای متوقف شوند.

آیا هماچوری را در بیماری کلیوی، به ویژه در نفروپاتی IgA تجربه می کنید؟ اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درمورد پزشکی Osmotherapy و میکرو چینی پزشکی و ایمونوتراپی برای آن به طور کلیدی درمان کنید، لطفا از گزارش های پزشکی فعلی به kidneyfailurecn@hotmail.com مطلع شوید یا پیام زیر را در زیر بخوانید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/blood-urine/5922.html



:: برچسب‌ها: آیا آسیب کلیه به طور منظم به هماچوری آزاد می شود؟,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

رفع خستگی در نارسایی کلیه 5 مرحله با حمام پا

شکستگی کلیه 5 مرحله مرحله پایانی بیماری کلیوی است، تعداد زیادی از سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد، به همین علت پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را برای طول عمر طولانی مدت توصیه می کند. بیماران از خستگی در نارسایی کلیه 5 مرحله رنج می برند، زیرا بسیاری از موارد ناخواسته نمی توانند از بین بروند. به دنبال این مقاله می خواهید بدانید چگونه خستگی را در 5 مرحله با شکستگی کلیه با حمام پا تحریک کنید. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

پاک کردن سموم و زباله های اضافی موثرترین راه برای خستگی در شکستگی کلیه 5 مرحله است. درمان های سم زدایی یک درمان سیستماتیک برای حذف سموم و پسماندهای بیش از حد است که می تواند تمام انواع چیزهای ناخواسته را کاملا پاک کند. حمام پا یکی از درمان ها در درمان های سیستماتیک است.

حمام پا یک برنامه کاربردی خارجی با داروهای گیاهی چینی در آب گرم است، بیماران نیاز به قرار دادن پا در حمام برای 40 تا 50 دقیقه دارند. پاکسازی های زیادی وجود دارد، مواد فعال در داخل بدن همه بدن از طریق accupoints در پا نفوذ می کنند. تمام داروهای گیاهی چینی که در حمام پا استفاده می شوند از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. و دکتر انواع مختلفی از داروهای چینی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد.

داروهای گیاهی چینی اثرات موفقیت آمیز خود را از طریق accupoints در تمام بدن بازی، می تواند رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج سوخت و ساز بدن، عرضه مواد مغذی و اکسیژن به سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه.

حمام پا به شرایط بیماری شما دقیق است، بنابراین می تواند درد پشت، حالت تهوع، خستگی، اشتها، کم خونی، و غیره را تحمل کند. و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد. بنابراین شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا بدون عوارض داشته باشید.

در حال حاضر، اگر خستگی بسیار زیادی در 5 مرحله نارسایی کلیه دارید، می خواهید خستگی را به طور طبیعی بدون هیچ عوارضی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، و یا لطفا با ما تماس بگیرید
kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/338.html



:: برچسب‌ها: رفع خستگی در نارسایی کلیه 5 مرحله با حمام پا,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

توقف دیالیز به معنای مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی است

از شما متشکرم که خیلی مهربان است. آنچه که من بدون پرونده پزشکی من می دانم این است که یک سال پیش در معده من بسیار بیمار شدم. من از تابستان سال 2016 با چند بار پرتاب کردم. فکر کردم زخم داشتم قهوه را ترک کردم. معده بیمار تا سپتامبر 2016 خیلی بدتر شد و من را به دکتر فرستاد. که در آن برخی از کار خون نشان داد همه سطوح که شما در منطقه خطرناک با دکتر اشاره کرد. من را از طریق ER راهنمایی کرد و آنها را به سرعت با نارسایی کلیه تست کرد و تشخیص داد. من به حمام رفتم بدون خون. من مایع را نگه داشتم، اما این مشکل را متوجه نشدم. من فکر کردم شاید کمی پیری با سن داشتم. در عرض 2 هفته از دیالیز من از 125 پوند کاهش یافتم. به 110 پوند من همیشه خوردن و نوشیدن سالم بود، بنابراین واقعا نمی دانستم وزنم به 125 پوند برسد. من 5'3 "" قد بلند هستم از اواخر سپتامبر سال گذشته تا سال 2016، من در درمان دیالیز 3 بار در هفته به مدت 3 1/2 ساعت در هر درمان مراجعه کردم. کلیه های من دیگر فیلتر نمی شوند. بنابراین در حال حاضر کلیه drs. من را در رژیم غذایی کمبود کلیوی که سعی در کاهش فسفر و پتاسیم داشته باشید، تا حد امکان، و من فکر می کنم که فقط 4 فنجان مایع در روز داشته باشم. مطمئنا فشار خون من برای اولین بار 200 بار با بازدید از ER رو به بالا بود. وقتی خوردن یک قرص فسفر و یک قرص فشار خون را در شب انجام دهم، بدون دیالیز گفتند که من احتمالا قبل از این سال جدید فوت کرده ام.

دکتر:

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در جهان، دیالیز، پیوند کلیه، داروهای چینی به طور گسترده در درمان نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر، کلیه شما نمی تواند کار کند، بنابراین شما نمی توانید دیالیز را متوقف کنید، در صورتی که دیالیز را متوقف کنید، همانطور که دکتر گفت، بسیار خطرناک است. بنابراین امیدوارم که به دنبال هدایت دکتر باشید.

البته دیالیز نمیتواند عملکرد کلیه شما را بهبود بخشد و امید به زندگی طولانی نیست، بنابراین ما توصیه می کنیم از داروهای چینی برای افزایش طول عمر استفاده کنیم. بنابراین شما می توانید زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشید، آیا شما عوارضی دارید؟ تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

البته، متخصصین بسیاری از مشاوره های دیگر را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/339.html



:: برچسب‌ها: توقف دیالیز به معنای مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی است,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

پس از پیوند کلیه کراتینین 1.72 و GFR 35

GFR نشان می دهد که چگونه کلیه شما خون را فیلتر می کند. رنج محدوده:> 59. هرچه عدد بالاتر باشد، بهتر است کلیه شما کار کند. GFR 35 بدین معنی است که شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) هستید. 5 مرحله از CKD وجود دارد.

کراتینین 1.72 بدین معنی است که شما در مرحله 1 بیماری مزمن کلیه هستید، همه افراد فکر می کنند که با مرحله سوم CKD مخالف هستند. در حال حاضر، پاسخ مناسب این سوال را خواهم داد. شما می توانید با دکتر آنلاین یا دنبال این مقاله مشورت کنید.

در اکثر موارد، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آزمایش ادرار، آزمایش خون برای دانستن بیماری کلیوی انجام می دهند. بنابراین سطح کراتینین تنها شاخص عملکرد کلیه خواهد بود. برای صادق بودن، دقیق نیست که عملکرد کلیوی را بدانیم. سطح کراتینین به سموم و زباله های بیشماری در بدن اشاره دارد، عوامل زیادی برای محدود کردن کراتینین وجود دارد. شاید عملکرد کلیه شما بسیار کم است، اما سطح کراتینین بالا نیست، که وضعیت بیماری را آسان می کند. بنابراین آزمایش GFR برای بیماران کلیوی بسیار مهم است.

GFR عملکرد کلیه شما را به طور مستقیم نشان می دهد. تعداد بیشتری عملکردهای کلیه است، GFR کمتر از 10٪ است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند.

GFR 35 بدین معناست که شما CKD 3 مرحله است، که به این معنی است که امید زیادی برای بازگشت مرحله کلیه با درمان های سیستماتیک به موقع است.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

درمان های سیستماتیک می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین می تواند مرحله 3 CKD را به مرحله CKD 2 تغییر دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

اگر می خواهید عملکرد کلیه شما آسیب دیده را فعال کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ایمیل تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2431.html



:: برچسب‌ها: پس از پیوند کلیه کراتینین 1, 72 و GFR 35,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن گسترش کلیه، درد پشت، و هماتوری در PKD

PKD (بیماری کلیوی پلی کیستیک) یک بیماری بیماری کلیه ژنتیکی است که در تعداد کلی کیست های بزرگ و کوچک دیده می شود. کیست کلیه در اوایل مرحله کوچک است، در بیشتر موارد بیماران علائم واضح ندارند. بیماران PKD از انواع علائم همراه با رشد کیست های کلیه رنج می برند از جمله: بزرگ شدن کلیه، درد پشت، خون در ادرار، فشار خون بالا و غیره.

همه بیماران PKD می خواهند علائم را برای یک زندگی با کیفیت بالا از بین ببرند. بنابراین این مقاله پاسخ به چگونگی کاهش بزرگ شدن کلیه، درد پشت، هماچوری در PKD را می دهد یا می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

بسیاری از پزشکان در سراسر جهان از درمان علامتی استفاده می کنند، بنابراین تنها می تواند درد را کاهش دهد و اثرات درمان بیماری کلیوی را نداشته باشد. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD به بیماری کلیوی در مرحله پایانی مبتلا می شوند و باید دیالیز را برای طول عمر طول عمر در نظر بگیرند.

بهترین روش برای درمان کیست های کلیه، کیست های کلیه است.

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در درمان های سیستماتیک بسیار محبوب است و دارای دو کیسه دارویی با داروهای گیاهی چینی است. مواد تشکیل دهنده فعال در ضایعات کلیه نفوذ می کنند تا کیست های کلیه کم شود. چرا کیست کلیه از ریشه می تواند کاهش یابد؟

1. غیر فعال کردن سلول های اپیتلیال کلیوی، کاهش منبع مایع در کپسول و جلوگیری از رشد کیست ها و ظهور کیست های جدید. ،

2. تسریع گردش خون در سطح کیست کلیه و تسریع تخلیه مایع در کیست برای کاهش کیست

داروهای گیاهی چینی می توانند به دو عمل ذکر شده در بالا دست یابند.

تمام علائم ظاهر می شود که به علت کیست های کلیه بزرگ شده است. از آنجا که پزشکی چینی می تواند کیست کلیه را از ریشه کاهش دهد، بنابراین می تواند کلیه کلیه ها را اساسا از بین ببرد. و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2432.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن گسترش کلیه، درد پشت، و هماتوری در PKD,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

تورم در سندرم نفروتیک با تکررولیموس کنترل نمی شود

سلام دکتر، دخترم 8 ماهه سندروم نفروتیک دارد و تاکرولیموس برای کنترل علائم مصرف می کند، اما تاکرولیموز نمی تواند تورم را کنترل کند. وقتی او سرما یا سرفه گرفت، ادم می آید، پس چه باید بکنیم؟

علامت سرفه یا عفونت برای سندرم نفروتیک آسان است. تاکرولیموس تنها می تواند علائم را کنترل کند، که هیچ تاثیری در درمان بیماری کلیه ندارد. کلیه آسیب دیده تعمیر نمی شود و بیماران بیشتر و بیشتر بیمار می شوند و به بیماری کلیوی تبدیل می شوند. بنابراین این یک زندگی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است که برای درمان بیماری کلیوی دارو مصرف می کنند. از آنجا که، این تنها علائم را کنترل می کند که نمی توانند بیماری کلیوی را بدون هیچ عارضه درمان کنند.

برای این شرایط، توصیه می کنیم درمان های سیستماتیک برای درمان سندرم نفروتیک، که می تواند سندروم نفروتیک خود را بدون هیچ عارضه ای درمان کند.

1. حذف سموم و زباله های اضافی که سبب متوقف شدن آسیب به کلیه می شود، عملکرد کلیه های باقی مانده را حفظ می کند. و همچنین می تواند یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد کند. درمان های سم زدایی در چین بسیار محبوب است.

2. بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می توانند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار ارائه دهند، که می تواند کلیه آسیب دیده را برای بهبود عملکرد کلیه ها ترمیم کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در سراسر جهان برای بهبود عملکرد کلیه بسیار محبوب است.

3. بهبود ایمنی، ایمونوتراپی دارای شش مرحله می باشد که می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم کند. بنابراین می تواند بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را برای مبارزه با سرما و عفونت کمک کند.

بنابراین درمان های سیستماتیک می تواند بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را بدون هیچ عارضه ای درمان کند. اگر در سندرم نفروتیک هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2433.html



:: برچسب‌ها: تورم در سندرم نفروتیک با تکررولیموس کنترل نمی شود,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

کراتینین 4.29 درمان طبیعی

کراتینین 4.29 بیش از نیمی از آسیب کلیه، از دست دادن شدید عملکرد کلیه، مقادیر زیادی از مواد سمی و خطرناک سپرده در بدن، و در نتیجه بیماران با تعداد زیادی از نشانه های ناراحتی.

کدام درمان های طبیعی می تواند به طور موثر کراتینین 4.29 را درمان کند؟

تحت شرایط عادی، دکتر بیماران دیالیزی در این مرحله برای کاهش کراتینین توصیه می شود. اما بیماران مبتلا به دیالیز طولانی خواهد شد بسیاری از علائم ناراحت کننده مانند کم خونی، بی اشتهایی، خارش پوست دارند. بنابراین، دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، درمان خوب نیست.

در واقع، بهترین روش درمان است برای کاهش کراتینین 4.29 بالاتر کراتینین در همان زمان به دوباره تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. برخی درمان طب چینی می تواند اثرات بالا دست، این درمان ها شامل درمان برای حذف سموم، درمان نفوذ طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، درمان حمام دارو، به طور موثر می تواند به کاهش امنیت کراتینین، در حالی که بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا بیماری کلیوی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما مشورت و یا با ما تماس بگیرید با استفاده از WhatsApp: 8615233618520.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/creatinine/1607.html



:: برچسب‌ها: کراتینین 4, 29 درمان طبیعی,


دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

34٪ از عملکرد کلیه را می توان معکوس کرد؟

اگر فقط 34٪ از کلیه ها نشان می دهد که بیمار تازه وارد مرحله 4 نارسایی کلیوی شده است. این مرحله به طور عمده کراتینین همچنان به افزایش، و بیماران مبتلا به انواع علائم، بسیاری از بیماران در مورد ورود به صفوف دیالیز.

فقط 34٪ از عملکرد کلیه می تواند بازیابی معکوس؟

بسیاری از پزشکان بر این باورند که سه نفروپاتی مرحله حساس ترین است، در این مرحله اگر شما می توانید پیدا کردن بسیاری از درمان های مناسب ممکن است به بیماری های کلیوی معکوس وجود دارد، اگر شرط تاخیر به زودی به پایان مرحله بیماری کلیوی ایجاد می شود. بسیاری از بیماران موفق به درستی این فرصت را در این مرحله از درمان، توسعه چهار بیماری کلیوی دست گرفتن. اما آنها چیزی را زود نمی دانم، در چهار اگر شما نه فقط به دیالیز یا دیالیز، و یا این فرصت را به عقب به این بیماری دارند.

چه روشی میتواند معکوس شود؟

مهم این است که اول درمان انباشت بیماری های کلیوی از سموم در بدن و دفع آن از طریق کلیه ها، ارائه یک محیط خوب برای شفا از کلیه، در حالی که استفاده از برخی از روش های درمان کلیه و کلیه تعمیر کمک تعمیر کلیه است. این رویکرد دو جانبه می تواند به طور موثر بیماری کلیوی را معکوس کند.

Clear toxin therapy یک درمان جدید است که توسط پکن Tongsan Tong Hospital China Medicine ساخته شده است. نه تنها توکسین می تواند به خوبی حذف شود بلکه همچنین برای تعمیر سلول های آسیب دیده کلیه. بیماران می توانند درمان بسیار کارآمد را دریافت کنند.

اگر شما علاقه مند به پاک کردن سم زدایی هستید، لطفا با مشاوره آنلاین خود تماس بگیرید. یا با ایمیل ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: +8615233618520. من صمیمانه آرزوی شما برای بازیابی سریع است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1608.html



:: برچسب‌ها: 34٪ از عملکرد کلیه را می توان معکوس کرد؟,


پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

چگونگی پیشرفت نارسایی کلیه و نحوه فرار دیالیز

شکستگی کلیه، مرحله 4 بیماری کلیوی، به دلیل کاهش عملکرد کلیه، باعث ناراحتی بسیاری می شود. با توجه به این وضعیت، بیماران نارسایی کلیه ممکن است بدانند چگونه پیشرفت می کنند و چگونه می توانند به طور موثر از دیالیز فرار کنند.

نارسایی کلیه چگونه پیشرفت می کند؟
شما باید یک ایده واضح داشته باشید که هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد علائم نارسایی کلیه به علت جمع آوری زباله ها و سموم و همچنین مایع اضافی در بدن ظاهر می شود، از جمله ضعف، خستگی، تنگی نفس، بی حالی، تورم پروتئینوری و غیره

بدتر از همه، ناتوانی در حذف پتاسیم از جریان خون ممکن است باعث ریتم های غیر طبیعی قلب و مرگ ناگهانی شود. بنابراین، هنگامی که نارسایی کلیه را پیدا کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اقدام به کاهش سرعت پیشرفت آن از آخرین مرحله بیماری کلیوی - اورمی انجام دهید.

چگونه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دیالیز فرار کنند؟
هدف از درمان جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیه و اصلاح اختلالات کلیه است. این دیالیز را نمی توان انجام داد.

اگر نادیده نگیرید تا این عملکرد کلیه را از بین ببرد، کلیه ها به تدریج به تدریج از بین می روند، در آن زمان شما دیگر انتخابی نخواهید داشت اما تنها راه دیالیز را قبول می کنید و یا پیوند کلیه را انجام می دهید.

خبر خوب این است که درمان با سم زدایی از بیمارستان پکن Tongshantang TCM بر اساس هدف از درمان شکست نارسایی کلیه به طور شدید و بافت و سلول های آسیب دیده کلیه ها درمان و درمان می شود. این می تواند به حذف تعداد زیادی از سموم از بدن، تنظیم اختلالات ایمنی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و بهبود عملکرد خاص کلیه برای کمک به فرار از دیالیز.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های سم زدایی برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه و فرار از دیالیز بدست آورید؟ آیا می خواهید زندگی بدون کیفیت زندگی خود را بدون خانواده تان داشته باشید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5916.html



:: برچسب‌ها: چگونگی پیشرفت نارسایی کلیه و نحوه فرار دیالیز,


پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه می توانم کمک کنم دیالیز نکنم

"سلام دکتر من مرحله 4 نارسایی کلیه است، من فقط امیدوارم که من به دیالیز بروید. چه می توانم به من کمک کنی؟ از آنجایی که عضلاتم در ران من زیاد است و احساس ضعف می کنند، من نیز به خوبی حرکت نمی کنم. "

در مرحله 4 نارسایی کلیوی، تعداد بسیار زیادی از سموم و زباله ها در بدن از زمانی که کلیه های شما آسیب دیده اند، در بدن ذخیره می شوند. همانگونه که شما تجربه کرده اید، این مواد سمی و مواد زائد باعث ایجاد ناراحتی هایی از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، ضعف، خستگی، درد عضلانی و غیره می شود.

نقطه اصلی درمان باید برطرف کردن این سموم و زباله ها و تعمیر لوزالمعده های نارس شما باشد. فقط به این ترتیب می توانید به طور موثر و با موفقیت از دیالیز دور شوید.

براساس این نکته درمان های جامع ترمیم سم زدایی توسط گروهی از نفرولوژیست های حرفه ای بیمارستان پکن تانگ هاتانتان TCM طراحی شده اند که هدف آن کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که از دیالیز جلوگیری می کنند و زندگی با کیفیت بالا را تجربه می کنند. این شامل یک سری از درمان های طبیعی TCM مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا حمام، حمام دارویی و غیره

از طریق تشخیص دقیق بیماری، کارشناسان بهترین درمان را بر اساس شرایط بیمار برای دستیابی به بزرگترین اثرات درمان انتخاب خواهند کرد. درمان طب چینی انتخابی خون را پاک می کند، ضایعات کلیوی را بهبود می بخشد، همچنین برخی از عملکردهای کلیوی را بهبود می بخشد تا شما را از اجتناب از دیالیز جلوگیری کند و مرحله 4 نارسایی کلیه را درست کنید.

آیا شما نیز مایل به انجام دیالیز هستید؟ آیا می خواهید سم زدایی درمان های جامع را امتحان کنید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5915.html



:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه می توانم کمک کنم دیالیز نکنم,


پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

آیا طب چینی می تواند عملکرد کلیه را با استفاده از حمام دارویی بهبود بخشد

حمام پزشکی یک برنامه خارجی با داروهای گیاهی چینی در آب گرم است. انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی که در حمام دارویی استفاده می شوند و بستگی به شرایط بیمار دارند، بنابراین تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد. آیا حمام دارو می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟

بیماران باید 40-50 دقیقه در حمام گنجانده شوند، مواد فعال باید در داخل بدن از طریق تمام پوست نفوذ کنند، داروهای گیاهی چینی با خون وارد می شوند تا اثراتشان را بازی کنند. این می تواند:

1. از بین بردن سموم و زباله های اضافی، همه چیز ناخواسته از طریق تمام بدن (عرق، تنفس، ادرار، مدفوع، اشک) حذف می شود

2. عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، ضد انعقاد، ضد التهاب، تخریب.

3. تامین مواد مغذی و اکسیژن برای سلول ها و بافت های بیمار.

4. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه، بهبود کلیه آسیب دیده و بازسازی ساختار کلیه.

5. تنظیم اختلالات و عدم تعادل در بدن داخلی و بهبود عملکرد توابع و ارگانهای داخلی.

6. فعال کردن سلول ها، افزایش گلوبولین های ایمنی در خون و افزایش ایمنی.

7. کاهش احساسات عمومی مانند خستگی، درد پشت و غیره

بنابراین حمام پزشکی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و از طریق تمام بدن به طور طبیعی از عوارض رهایی یابد، بنابراین برای درمان بیماری کلیوی بسیار محبوب است. البته، نه تنها درمان دارویی با داروهای ضد ویروسی کلیوی، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک را از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، درمان دایره ای، درمان بخار و غیره توسعه می دهد.

درمان های سیستماتیک موجب شده است تا بسیاری از بیماران از طریق بهبود عملکرد کلیه از دیالیز جلوگیری کنند. بنابراین اگر در معرض بیماری کلیوی هستید که می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2429.html



:: برچسب‌ها: آیا طب چینی می تواند عملکرد کلیه را با استفاده از حمام دارویی بهبود بخشد,


پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

آیا Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد

دیالیز کلیه مصنوعی نامیده می شود که کمک می کند سموم و زباله های اضافی را از بین ببرد. این بیماری به طور گسترده ای در مرحله بیماری کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. همه بیماران دیالیزی می خواهند زمان دیالیز را کاهش دهند و یا از دیالیز جلوگیری کنند، به دنبال این مقاله برای پیدا کردن جواب این است که آیا بیماران دیالیزی می توانند این کار را انجام دهند یا خیر.

در مرحله نهایی بیماری کلیوی، سموم و زباله های زیاد وجود دارد، در غیر این صورت، بیماران برخی از عوارض را تجربه خواهند کرد، به طوری که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند. هنگامی که دیالیز را قبول می کنید که دشوار است از آن اجتناب کنید، زمان های دیالیز با کاهش عملکرد کلیه افزایش می یابد.

پس چگونه زمان دیالیز را کم کنید؟

1. حذف سموم و پسماندهای بیش از حد.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه.

چه درمان هایی برای بیماران دیالیزی مفید است؟

بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، بخار درمان، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای و غیره، را توسعه می دهد.

درمان های سیستماتیک در درمان بیماری های کلیوی بسیار محبوب هستند، بسیاری از بیماران از درمان های سیستماتیک از سراسر جهان می آیند، به همین دلیل می توانند کمک کنند که عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ، تغذیه مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب دیده، که می تواند خون را به کلیه آسیب برساند.

امید زیادی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد و یا از انجام دیالیز با بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد. اگر دیالیز دارید که می خواهید کیفیت زندگی را بهبود ببخشید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/335.html



:: برچسب‌ها: آیا Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد,


سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

سطح کراتینین 9.8، آیا دیالیز ضرورت یا ضرورت فوری است

آیا پرس و جو مشابهی دارید: کدام سطح کینینین دیالیز را تأیید می کند؟ برای کراتینین سطح 9.8 دیالیز ضروری است یا خیر؟ آیا بیمار باید اکنون دیالیز را شروع کند؟ لطفا برای دریافت پاسخ خاص لطفا به ما مراجعه کنید.

آیا دیالیز نیاز فوری یا نه برای کراتینین 9.8 است؟
صادقانه بگویم، هنگامی که شما باید دیالیز را به سطح کراتینین مربوط نیست، آن را با علائم خاصی از بیمار مرتبط است. به طور کلی، در بسیاری از کشورهای خارجی، زمانی که کراتینین تا 5.1 است، پزشکان دیالیز را توصیه می کنند. اما لازم نیست که اکثر بیماران علائم یا ناراحتی نداشته باشند.

هنگامی که بیمار علائم واضح داشته باشد، مانند ادم شدید، تهوع و استفراغ شدید و علائم دیگر، غلظت پتاسیم بیشتر از 6.5 است، حتی اگر کراتینین بیش از حد بالا نباشد، دیالیز باید برای کاهش این علائم توصیه شود. سپس شما همچنین باید کلیه خود را در زمان تعمیر. بدون این علائم، بیماران توصیه می شود تا به طور موثر و به موقع تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه.

چه درماني مي تواند به بهبود ضايعات کلیه کمک کند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟
طب سنتی چینی متفاوت از داروهای غربی یا دیالیز است که در درمان بیماری کلیوی بهتر و موثرتر است. در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، انواع درمان های طبیعی بر اساس داروهای چینی اختراع شده و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، که در مجموع به نام سم زدایی سم زدایی درمان می شود.

همانطور که از نام آن بر می آید، درمان با سم زدایی برای اولین بار به شما کمک می کند که خون آلوده را پاک کنید. این مرحله برای کمک به کاهش آسیب کلیه بیشتر و افزایش کارآیی درمان بعدی ضروری است. از طریق خواص انعطاف پذیری عروق خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، مواد تشکیل دهنده مفید گیاهان چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیه دسترسی پیدا می کنند. داروها سموم و زباله ها را از بدن حذف می کنند، خونریزی را از بین می برند، مواد مغذی کافی و اکسیژن را به کلیه ها می رسانند تا از کم خونی و انکساری کلیوی و همچنین تنظیم بیماری های ایمنی جلوگیری شود.

به این ترتیب، عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بازسازی و کراتینین بالا 9.8 نیز می تواند به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد.

هدف از این درمان حذف توکسین ها برای آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور اساسی است. آیا شما در مورد آن برای کمک به جلوگیری یا از بین بردن دیالیز کنجکاو هستید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. روز خوبی داشته باشید!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5912.html



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین 9, 8، آیا دیالیز ضرورت یا ضرورت فوری است,


سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان پروتئینوری 3+ و کراتینین 2.5 را در CKD کاهش داد

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب پروتئینوری عود و سطوح بالا و پایین کراتینین را شکایت می کنند و تعجب می کنند که چگونه آنها را کنترل می کنند. خوب، پس چگونه پروتئینوری 3+ و کراتینین 2.5 در CKD کاهش می یابد؟

صادقانه بگویم، بیماری مزمن کلیه به این معنی است که کلیه ها به علت عوامل مختلف آسیب می بینند. عملکرد کلی کلیه این است که حذف مواد زائد و سموم و نگه داشتن مواد مفید در بدن است. با این حال، هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، قادر نخواهند بود که این کار را به درستی انجام دهند. به همین دلیل شما پروتئینوری 3 + و کراتینین 2.5 را دارید.

اگر بدون درمان و به موقع کنترل شود، وضعیت کلی کلیوی شما بدتر و بدتر خواهد شد.

طب سنتی درمانی غرب تنها می تواند این علائم CKD را در کوتاه مدت درمان کند، سطح کراتینین بالا و نشت پروتئین دوباره و دوباره عود خواهد کرد، زیرا آسیب کلیه زیر زمینی هنوز وجود دارد. بر اساس این نکته، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد درمان منظم و جامع را دریافت می کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang دستاوردهای بزرگی در درمان پروتئینوری مقاوم، ادم و هماچوری، که توسط بیماران خارجی شهرت بالا به دست آورده است.

سم زدایی سم زدایی درمان بیمارستان پکن Tongshantang TCM درمان طبیعی و عمومی است که شامل انواع درمان طب چینی مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا پاکسازی، حمام دارویی، Moxibusion Therapy، Steaming Therapy، طب سوزنی درمان ، و غیره آنها را با توجه به شرایط بیماری خاص بیماران انتخاب شده تا به دست آوردن بزرگترین اثرات درمان.

داروهای چینی می توانند توانایی خودسوزی بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تحریک کنند، ساختار کلیه را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، بهبود محیط درونی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، تحریک می کند. حدود نیم ماه درمان های جامع، عملکرد کلیوی شما می تواند به تدریج بهبود یابد. در این مورد، سطح کراتینین بالا و نشت پروتئین به طور طبیعی و به طور کلی مدیریت می شود.

آیا شما از پروتینوری مقاوم به سرماخوردگی ناراحت هستید؟ آیا می خواهید روش درمان فعلی خود را تغییر دهید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش آزمایش های کنونی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در فرم پایین بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد. بهترین آرزوها!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5911.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان پروتئینوری 3+ و کراتینین 2, 5 را در CKD کاهش داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.