جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی

کیست کلیه یک اصطلاح عمومی برای توده های کیستیک با اندازه های مختلف در کلیه ها مانند PKD است. بسیاری از بیماران جراحی یا بیوپسی کلیوی را برای کمک به حل این مشکل انتخاب می کنند. علاوه بر عمل جراحی، چگونه به طور موثر و طبیعی کیست های کلیوی در PKD درمان می شود؟

به طور کلی، کیست های کلیوی هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند و اکثر افراد می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند. با این حال، چون کیست های کلیوی به اندازه خاصی گسترش می یابند، آنها باعث آسیب کلیه به زندگی بیماران می شوند. برخی از علائم رایج کیست کلیه شامل خون در ادرار، فشار خون بالا، پروتینوری، درد پشت و یا درد شکم، کاهش عملکرد کلیه، و غیره اگر به موقع درمان نشده، آنها حتی منجر به نارسایی کلیه می شود.

درمان موثر باید بر روی علت اصلی کیست کلیه، یعنی مهار روند مهار رشد کیست، تمرکز کند. بیمارستان پکن Tongshantang TCM مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس TCM اختراع کرده است. از میان آنها، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی به شدت توصیه می شود.

Osmotherapy می تواند سلول های اپیتلیال کیست را به منظور کاهش فعالیت های ترشح خود، غیرفعال کند. به این ترتیب، مایعات کیستیک دیگر به ترشح ادامه نمی دهند، کیست در این مرحله رشد می کند. در عین حال، مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی می توانند نفوذپذیری کیست ها را افزایش دهند و به سیال کیست منتقل کنند. مایع کیستی در نهایت از طریق ادرار دفع می شود.

این درمان بنیادی کیست های کلیوی است و به طور کلی عود نمیکند. سایر درمان ها عبارتند از حمام های دارویی، حمام پا، درمان بخار و دیگر درمان های طبی طبیعی چینی برای کمک به کم شدن کیست های کلیه به طور طبیعی بدون عمل جراحی یا بیوپسی.

اگر شما نمی خواهید بیوپسی را در درمان کیست های کلیوی در PKD انجام دهید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد TCM درمانی بدست آورید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5981.html



:: برچسب‌ها: چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود

IgA Nephropathy یک اختلال autoimmune است که ایمونوگلوبولین A آنتی بادی در کلیه ها ایجاد می کند تا باعث التهاب کلیه شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA معمولا دارای پروتئینوری هستند زیرا عملکرد کلیه کاهش می یابد. آیا نفروپاتی IgA با پروتینوری با درمان چینی درمان می شود؟

چرا پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ظاهر می شود؟
پروتئین یک ماده ماکرومولکولی است که توسط کلیه های سالم جذب می شود. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، به ویژه در گلومرول، پروتئین می تواند از کلیه ها جریان یابد. هنگامی که محتوای پروتئین بیش از 3.5g / 24 ساعت است، ما آن را proteinuria می نامیم. مقدار زیادی پروتئینوری نیز به بافتهای کلیوی بیشتر آسیب می رساند، اما لطفا نگران نباشید. پروتئینوری در نفروپاتی IgA به خوبی درمان می شود اگر شما اقدامات را به موقع و درست انجام دهید.

آیا می توان نفروپاتی هر با پروتئینوری با درمان چینی درمان شود؟
گزارش شده است که داروهای رایج، از جمله مهارکننده های ACE و ARB، می توانند پروتئینوری را در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کاهش دهند. اما اثر خوب نیست، هنگام کاهش دوز و یا توقف دارو، پروتئینوری عود می کند.

هدف TCM در ترمیم بافتهای کلیه آسیب دیده مانند گلومرول ها و بهبود عملکرد کلیه است. این برای درمان پروتئینوری طراحی نشده است، بلکه برای حل مشکلات بالقوه است. تا زمانی که کلیه ها بتوانند عملکرد کامل داشته باشند، پروتئین می تواند جذب شود، پروتئینوری کاهش می یابد.

مجموعه ای از درمان های چینی در پکن Tongshantang بیمارستان TCM وجود دارد، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای شما پیشنهاد شده است. این می تواند کلیه ها اکسیژن و خون کافی برای ترمیم ضایعات کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه. این پروتئین نه تنها می تواند پروتئینوری را تسکین دهد، بلکه نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان می کند.

اگر با پروتئینوری مقاوم به سرماخوردگی ناراحت هستید و می خواهید درمان موثرتری داشته باشید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5982.html



:: برچسب‌ها: آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

داروهای گیاهی کراتینین 3.4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند

بسیار معمول است که بیماران مبتلا به دیابت یا فشارخون بالا سطح کراتینین بالا داشته باشند. اگر سال ها مبتلا به دیابت با کراتینین بالا 3.4 و پروتئینوری 2 + هستید، شما نفروپاتی دیابتی را دریافت می کنید. شما باید روش های موثر برای درمان آن را داشته باشید.

کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + چه معنی میدهند؟
هر دو کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + علائم بیماری کلیوی هستند. کراتینین 3.4 نشان می دهد بیماران در مرحله 3 CKD با آسیب کلیوی متوسط ​​قرار دارند. کلیه های آسیب دیده قادر به حفظ مواد لازم در بدن مانند پروتئین هستند، بنابراین مقدار زیادی از پروتئین در ادرار بوجود می آیند، پروتئینوری را تشکیل می دهند.

پروتئینوری 2 + باید در زمان کنترل شود تا وضعیت پیشرفت اختلال کلیوی را به نارسایی کلیوی کاهش دهد.

راه های موثر برای درمان کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2+ در دیابت چیست؟
1. کنترل سطح قند خون. دیابت یک عامل خطر بالای آسیب کلیه است؛ زیرا گلوکز خون بالا به عروق خونی آسیب می رساند و بنابراین باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

بنابراین، بیماران باید سطح قند خون خود را با دارو و رژیم غذایی کنترل کنند. برای برنامه شخصی یا رژیم غذایی، لطفا گزارش های رسانه ای و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید.

2. تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. فقط اگر عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود یابد، کراتینین 3.4 به طور طبیعی کاهش می یابد و پروتئین جذب می شود. اکثر بیماران مایل به مصرف داروهای گیاهی هستند. بر این اساس، توصیه می کنیم به طور منظم داروهای دارویی گیاهی چینی را به شما معرفی کنید که می تواند عروق خونی را کاهش دهد، التهاب کلیه را کاهش می دهد، ماتریکس خارج سلولی را تخریب می کند، و بنابراین گردش خون را تسکین می دهد. اکسیژن بیشتر و خون وارد کلیه ها می شوند تا آسیب کلیه را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد.

درمان های دارویی گیاهی چینی عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام درمانی پا، درمان بخار، طب سوزنی و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا و پروتئینوری، لطفا ایمیل های پزشکی را برای ما ارسال کنید یا پیام زیر را در زیر بخوانید. فرم آنلاین را انتخاب کنید و یا دکتر آنلاین برای راهنمایی رایگان.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5983.html



:: برچسب‌ها: داروهای گیاهی کراتینین 3, 4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی

همانطور که در افراد مبتلا به نفریت گلومرولی (کوتاه مدت نفریت)، میزان فیلتراسیون گلومرولی آنها کاهش می یابد و پروتئینوری نیز ظاهر می شود. بدون موثر، پروتئینوری به راحتی عود می کند. آیا گیاه درمان GFR 26 را افزایش می دهد و protienuria را در نفریت گلومرولی دفع می کند؟

به طور بالقوه، GFR 26 بدین معنی است که وضعیت بیمار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی و گلومرولی ها به شدت آسیب دیده است. اگر به موقع و موثر درمان نشود، گلومرولی که ناشی از تخلیه سموم و ضایعات خون است، به درستی عمل نمی کند.

درمان گیاهی چینی برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که بسیار طبیعی و موثر است. بر اساس طب سنتی چینی، نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM یک مجموعه از درمان های طبیعی را برای کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف ناخالصی کلیه ها، پا و پوست ایجاد می کند.

درمان با سم زدایی (درمان سم زدایی) یک اصطلاح عمومی از این درمان ها است که شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، درمان بخار، درمان طب سوزنی و غیره است. به عنوان اصطلاح، هدف آنها حذف زباله ها از بدن است که مانع از گلومرول ها از آسیب بیشتر و افزایش کارایی دارو می شود. تا زمانی که جریان خون روانی باشد، کلیه شما می تواند به اندازه کافی اکسیژن و خون برای بهبود خود و بهبود عملکرد کلیه دریافت کند. شکی نیست که GFR می تواند افزایش یابد و پروتئینوری می تواند به طور طبیعی و بدون هیچ عارضه ای از بین رفته باشد.

پس از پاک کردن خون آلوده، مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این کار خواهد کرد. برعکس، در محیط خون کثیف، زباله های خون اثر عصبی داروها را برطرف می کند. برای محافظت از کلیه مضر است.

درمان گیاهی چینی واقعا موثر و بدون عوارض جانبی به بیماران است. اگر در مورد آن برای پروتیئنوریس کنجکاو هستید و GFR را کم کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را به صورت رایگان ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5984.html



:: برچسب‌ها: آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی

همانطور که برای درمان گلومرولونفریت (نفریت)، بهترین درمان طبیعی درمان گیاهی چینی است، چرا که این بیماری را از علت اصلی درمان می کند. اگر در مورد آن کنجکاو هستید، لطفا ما را برای مطالعه این مقاله دنبال کنید یا با کلیک روی Online Doctor برای دریافت جزئیات رایگان.

اول، گلومرولونفریت چیست؟
به طور کلی، گلومرولونفریت، اصطلاح کلی یک گروه از بیماری های کلیوی است که با التهاب فیلتراسیون گلومرولی مشخص می شود. هنگامی که التهاب در گلومرولوس اتفاق می افتد، گلومروول قادر به انجام درستی برای حفظ پروتئین و خون در بدن نیست، بنابراین پروتئین یا گلبول قرمز به ادرار منجر می شود. اگر بدون درمان به موقع، التهاب مزمن باعث آسیب کلیه شود، باعث کاهش عملکرد کلیه و فشار خون بالا می شود.

دوم اینکه چگونه درمان گیاهی چینی در گلومرولونفریت کار می کند؟
درمان گیاهی چینی درمان سیستماتیک است که مجموعه ای از درمان های چینی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره است.

بیماران مبتلا به نفریت، کلیه های آنها به شدت آسیب دیده اند و مقدار زیادی از سموم و زباله ها را در خون انباشته کرده اند. این سموم ها تاثیر داروهای مصرف شده را بر عهده دارند و موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند.

بر اساس این پرونده، درمان های گیاهی منظم چینی برای اولین بار خون را از طریق dilating رگ های خونی، تسریع گردش خون و کاهش التهاب، تمیز می دهند. علاوه بر این، درمان می تواند ماتریکس خارج سلولی را تخریب کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها تحویل دهد و ضایعات کلیه را درمان کند. با درمان، نفریت و علائم آن مثل پروتئینوری یا تورم و یا خون ادرار به شدت درمان می شوند.

درمان به موقع می تواند گلومرولونفریت را در مرحله اولیه معکوس کند. اگر شما علاقه مند به درمان گیاهی منظم چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5986.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4.3 است

"کراتینین 4.3 و دیابت و فشار خون بالا بیش از 6 سال است. باید چکار کنم؟ آیا دیالیز نیاز دارم؟ »هنگامی که کراتینین بیمار به 4.3 برسد، دیالیز نیاز به فوریت دارد؟

آیا دیالیز برای بیمار با کراتینین 4.3 ضروری است؟
این که آیا مصرف دیالیز باید به شرایط خاص بیمار بستگی داشته باشد که اگر آنها عوارض شدید برای زندگی خود را تهدید کنند. اگر بله، دیالیز باید در اسرع وقت برای صرفه جویی در زندگی گرفته شود. در غیر این صورت نیازی به دیالیز نیست اما درمان موثر لازم است. در کلینیک، کراتینین 4.3 در مرحله 3 نارسایی کلیه است که برای انجام دیالیز کافی نیست.

درمان نه تنها سطح کراتینین بالا 4.3 را کاهش می دهد، بلکه باعث بهبود عملکرد برخی از سم زدایی کلیه می شود. اگر به خوبی درمان نشود، بیماری کلیوی به مرحله پیشرفته مرحله 4 نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی پایان مییابد.

چه درمان می تواند کراتینین 4.3 را کاهش دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟
برای بیمار با فشار خون بالا و دیابت، آنها باید به طور موثر آنها را کنترل کنند تا بیشتر آسیب کلیه را کاهش دهند و از ورود نارسایی کلیه جلوگیری کنند. در مرحله 3 نارسایی کلیه باید تعداد زیادی از زباله ها در خون وجود داشته باشد که سلول های کلیه و بافت ها را تحت تاثیر قرار دهد و تاثیر داروهای مصرفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، توصیه می کنیم سم زدایی سیستماتیک، ایجاد نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند به پاک کردن خون داخلی و بهبود بهبود کلیه خود کمک کند.

این درمان شامل مجموعه ای از درمان هایی است که از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار درمان، طب سوزنی درمانی و غیره، به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، کلیه ها به طور طبیعی کراتینین را دفع می کنند. و بیماران می توانند عملکرد کلیه های باقی مانده را حفظ و زندگی با کیفیت نسبتا با کیفیت داشته باشند.

اگر شما به دنبال درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش کراتینین افزایش یافته هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا با کلیک روی Online Doctor برای راهنمایی رایگان یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5987.html



:: برچسب‌ها: دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4, 3 است,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است

سطح کراتینین بالا در بین اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی غریبه نیست. هنگامی که بیماران کراتینین بالا هستند، معمولا دیالیز مورد نیاز است. اما این بهترین راه برای کاهش کراتینین نیست. آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است؟

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی چینی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پا حمام درمانی، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره وجود دارد. اگر بیماران سطح کراتینین بالا 7.2، کراتینین بالا بیماری در مرحله 5 نارسایی مزمن کلیه در درمانگاه است.

بیماران باید هر چه زودتر به درمان های موثر و مناسب برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و در عین حال تعمیر این نفرون های آسیب دیده که نه مرده است. درمان طب چینی می تواند یک روش درمان موثر برای کاهش کراتینین 7.2 و درمان FSGS از علت اصلی باشد.

ایمونوتراپی
هدف آن افزایش ایمنی بیماران و تنظیم اختلال ایمنی است. ایمونوتراپی دارای شش مرحله است: تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با درمان، کلیه ها می توانند اکسیژن و خون کافی برای تحریک وضعیت ایسکمی و آنکوسیا و سرعت بخشیدن به بهبود کلیه داشته باشند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی
در این درمان بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قادر به دفع مواد زائد مختلف بدن هستند. به منظور افزایش اثرات درمانی، داروها به پودر تصفیه شده و به دو کیسه دارویی قرار می گیرند. از طریق راه اندازی دستگاه اسمزی و کیسه های دارویی، مواد تشکیل دهنده فعال مواد مخدر به طور موثر به ضایعات کلیوی می رسند. آنها نه تنها می توانند خون را برای ساخت محیط خالص خون آماده کنند، بلکه به تدریج آسیب کلیه را نیز بهبود می بخشد.

در نتیجه، طب چینی مؤثر و امن برای کاهش سطح کراتینین بالا و اصلاح FSGS اساسا است. اگر شما علاقه مند به درمان طب چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5978.html



:: برچسب‌ها: آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7, 2 در FSGS است,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

اکثر بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک در وراثتی هستند که واقعا بسیار ناراحت کننده است. اگر شما در بیماری کلیوی کلیوی هستید، لازم است که مداخله زودهنگام را بیابید. البته، برای بیماران مبتلا به کلیه بسیار جدی پلی کیستیک، درمان های به موقع و علمی ضروری است. بنابراین امید برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟

اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک پزشکی یا جراحی طب سنتی غرب را انتخاب کند، به طور منظم اثر را دریافت خواهد کرد. پس از چند سال، یک کیست کوچک رشد می کند و نیاز به عمل جراحی دارد. تا زمانی که دیگر برای عمل جراحی مناسب نباشد، تنها می تواند برای دیالیز استفاده شود. این اصل باید توسط مردم عمومی درک شود، تنها عمل کیست، اما آنها عملکرد کلیه را با رشد کیست بهبود نمی بخشد، درمان نهایی درمان نیست. بنابراین، چگونه کلیه پلی کیستیک درمان می شود؟

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد. بسیاری از داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت است، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر تمام دارویی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

در اکثر موارد، آن می تواند به بیماران PKD کمک کند که درد کمر، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتهای کم، پروتئینوری و غیره را کاهش دهد.

با توجه به داروهای گیاهی چینی، کیست کلیه بدون هیچ عارضه ای می تواند کاهش یابد، که می تواند عفونت و مشکل انفجار را کاهش دهد. در غیر این صورت، عملکرد کلیه های آسیب دیده را می توان با درمان های سیستماتیک بهبود داد، بنابراین می تواند کمک به بیماران از دیالیز یا پیوند کلیه کمک کند.

برای بیماران PKD، امید زیادی برای اجتناب از دیالیز وجود دارد و اثرات آن برای درمان کیست های کلیه شما مناسب است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2467.html



:: برچسب‌ها: آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند GFR 10 بیمار بدون دیالیز زندگی کنند

در اکثر موارد، GFR کمتر از 10٪ است و مبتلا به عوارض است که پزشک برای طولانی کردن امید به زندگی پیشنهاد دیالیز را توصیه می کند. برخی از بیماران از دیالیز رد می شوند، بنابراین، چه مدت می توانند بدون دیالیز زندگی کنند؟

GFR 10 بدین معنی است که شما در عملکرد کلی کلیه هستید، و بسیاری از سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود، بیماران از انواع عوارض مانند تهوع، استفراغ، خستگی، درد پشت، خارش پوست، اشتهای کم، و غیره رنج می برند. همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی زندگی کم کیفیت دارند، بنابراین چگونه می توان طول عمر زندگی را طولانی تر کرد؟

دیالیز برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی استفاده می شود، همچنین کلیه مصنوعی نامیده می شود. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی بدون درمان دیگر از دیالیز رد شوند، سموم و زباله های اضافی در بدن قرار می گیرند، ممکن است باعث ایجاد یک سری عوارض شود که زندگی بیماران را تهدید می کند. بنابراین بیماران نمی توانند زندگی طولانیتری داشته باشند.

بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی درمان های جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نهایی است که اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و پسماندهای بیشماری دارد؛ در غیر اینصورت، داروهای گیاهی چینی می تواند به بهبود سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، درمان بخار، طب فشاری، و غیره. درمان های سیستماتیک توسط بسیاری از متخصصان برای چند سال است که شکستن در زمینه کلیه است. درمان های سیستماتیک موجب شد تا بسیاری از بیماران پس از یک ماه درمان به طور موثر از دیالیز جلوگیری کنند، به همین علت می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

گرچه شما در GFR 10 هستید، همچنین امید زیادی برای اجتناب از دیالیز با درمان های سیستماتیک و تسکین عوارض در 10-15 روز است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2468.html



:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند GFR 10 بیمار بدون دیالیز زندگی کنند,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند بیماری های مادرزادی کلیوی بیماری کلیه زندگی می کنند

هیچ درمان درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی مزمن مادرزادی وجود ندارد، اما این یک بیماری کشنده نیست، توسعه آن آهسته است، نور و نور درجه از فرد به فرد متفاوت است. بنابراین، چه مدت ما می توانیم زندگی کنیم، نمی توان تعمیم داد. برخی از بیماران زمان بقا کوتاه تر خواهند داشت اگر سرعت رشد کلیه پلی کیستیک سریعتر و درمان ناکارآمد باشد. در غیر این صورت، اگر کیست به آرامی رشد کند و درمان به موقع و موثر در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک باشد، این امر بر زندگی عادی تاثیر نمی گذارد. چند سال می تواند کلیه پلی کیستیک زندگی کند؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری، همه آنها بسیار ترسناک هستند، بنابراین هیچ درمان برای بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟ آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک می توانند طولانی زندگی کنند؟ در ابتدا، بیماری کلیوی پلی کیستیک می تواند طول عمر و شدت بیماری را زنده نگه دارد، گرچه عموما درمان نمی شود. بیماری کلیوی پلی کیستیک به طور کلی ثابت است پیشرفت بیماری کلیوی کلیوی، احساس نور درمان نمی شود، ممکن است به زودی پیشرفت به اورمیه، که زندگی را تهدید می کند.

اندازه و تعداد کیست های کلیه با گذشت زمان افزایش می یابد، بنابراین کیست های کلیه به راحتی می توانند از هم پاشیده شوند و بیماران عفونت و حتی شرایط بدتری را تجربه می کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی است که درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، درمان بخار، Cupping درمان و غیره

درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر کاهش کیست های کلیه دارد، بنابراین می تواند مجددا آسیب به کلیه را کاهش دهد، که می تواند به افزایش طول عمر کمک کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/370.html



:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند بیماری های مادرزادی کلیوی بیماری کلیه زندگی می کنند,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

پیشرفت خوبی نیست پس از دیالیز: طب چینی بهبود عملکرد کلیه

در بیشتر موارد، بیماران در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند که در عملکردهای کلی کلیه هستند، مقدار زیادی از سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود. GFR کمتر از 10٪ و عوارض خطرناکی است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند. همه بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز عملکرد کلیه را بهبود ببخشند، بنابراین چگونه چینی به طور کلی عملکرد کلیه را بهبود می بخشد؟

بیماران دیالیز و پیوند کلیه در کیفیت زندگی کم زندگی می کنند. بیماران باید زمان زیادی را در دیالیز، دیالیز و بیماران پیوند کلیه بپردازند، نیاز به مصرف داروهای قوی دارند که معمولا با عوارض جانبی همراه است. هیچ کس بیمار نمی خواهد دیالیز یا پیوند کلیه را در بقیه عمر بپذیرد، همه می خواهند عملکرد کلیه را برای زندگی طولانی تر و بهتر بهبود دهند، پس چگونه می توانیم به آن دست یابیم؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی باید سه راه وجود داشته باشد:

1. جلوگیری از سم زدایی و زباله های اضافی، جلوگیری از آسیب به کلیه. درمان های حذف سموم با هدف حذف کامل موارد ناخواسته است که می تواند یک محیط داخلی خوب و تمیز ایجاد کند.

2. بهبود عملکرد کلیه از طریق تعمیر سلول ها و بافت های بیمار. هدف از اهداف اسموتراپی پزشکی میکرو چینی اثرات خوبی بر مصرف عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم دارد، می تواند مواد مغذی کافی و اکسیژن را به ضایعات کلیه تحمیل کند که می تواند خون را به کلیه آسیب برساند، بنابراین می تواند عملکرد کلیه و کلیه را بهبود بخشد سازه های.

3. بهبود ایمنی و قدرت فیزیکی. ایمونوتراپی دارای شش مرحله است که می تواند به بیماران با سردی و عفونت مبارزه کند.

داروهای گیاهی چینی برای کمک به بیماران برای کاهش زمان دیالیز یا حتی از دیالیز جلوگیری کرده اند، اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/371.html



:: برچسب‌ها: پیشرفت خوبی نیست پس از دیالیز: طب چینی بهبود عملکرد کلیه,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

چگونگی درمان طب چینی کراتینین 449 طبیعی است

"دکتر من را با مرحله بیماری های مزمن کلیوی تشخیص داد، من می خواهم بدانم چطور آن را ذخیره کرده و کراتینین 449 را به طور طبیعی کاهش دهم. آیا مشکل مشابهی دارید؟ در چین، بسیاری از درمان های طبیعی مبتنی بر TCM وجود دارد که باعث کاهش کراتینین 449 می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین نشان می دهد که کلیه ها عملکرد خوبی دارند. از آنجاییکه کلیه توانایی جسمانی قوی دارند، سطح کراتینین تا زمانی که حداقل نیمی از عملکردهای کلیه از دست نرفته باشد، افزایش نمی یابد.

در کلینیک، کراتینین 449 نشان می دهد که آن بسیار بالاتر از سطح طبیعی است و بیماری کلیه در دوره نارسایی کلیه است. باید تعداد زیادی از ناخالصی ها در خون و کلیه ها جمع شود. بنابراین، درمان های طبیعی باید بر روی پاک کردن خون تمرکز کنند تا سموم و ضایعات انباشته شده را حذف و ضایعات کلیه ها و سلول ها را درمان کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی: این یک درمان کاربردی خارجی بر اساس طب گیاهی چینی است که در مورد Acupoint Shenshu اعمال می شود. این درمان می تواند برای محافظت از عملکرد کلیه مجدد، تعمیر کلیه های آسیب دیده، و بهبود عملکرد کلیوی تحت کمک دستگاه اسمز اثر می گذارد. مواد تشکیل دهنده فعال این دارو می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را بهبود می بخشد، ماتریکس خارج سلولی را تخریب می کند، و از التهاب و انعقاد جلوگیری می کند. کلیه های مضر مواد مغذی کافی و اکسیژن به خوبی عمل می کنند. همانطور که کلیه های شما به خوبی و خوب عمل می کنند، سطح کراتینین بالا 449 به طور طبیعی کاهش می یابد.

همچنین دیگر درمان های طبی طبیعی چینی وجود دارد که به طور کلی درمان های حذف توکسین می شود، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی و غیره

اگر شما علاقه مند به درمان طب طبیعی چینی هستید و می خواهید این درمان ها را دریافت کنید، لطفا با دکتر آنلاین ما به صورت رایگان در این زمینه تماس بگیرید یا پیام خود را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما به شما کمک می کنیم همه چیز را ترتیب دهید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5976.html



:: برچسب‌ها: چگونگی درمان طب چینی کراتینین 449 طبیعی است,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

آیا بیماری کلیه می تواند توسط پزشکی چینی درمان شود

بسیاری از افراد در مرحله نارسایی کلیه وجود دارد، همه بیماران می خواهند بیماری کلیوی را درمان کنند، به دنبال این مقاله برای دانستن اینکه آیا نارسایی کلیه توسط پزشکی چینی درمان می شود یا می توانید با دکتر آنلاین به صورت رایگان مشورت کنید.

1. اولا باید شرایط بیماری بیمار را بدانیم. آیا می توانم نارسایی کلیه را درمان کنم؟ ابتدا باید حجم ادرار، عوارض جدی، فیبروز کلیوی و غیره را بدانید. اگر مقدار مشخصي از ادرار وجود دارد، به طور كلي نشان داده شده است كه كليه برخي از توابع را دارند. اگر عملکرد باقی مانده کلیه به خوبی محافظت شده باشد، درمان مناسب و بهبود عملکرد برخی از نرون ها ممکن است زمان دیالیز را کاهش دهد و زندگی سالم داشته باشد.

2. دوم، برای انتخاب درمان مناسب. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا از درمان ضد سم زدایی طب سنتی استفاده می کنند یا پیش از آن دیالیز را قبول می کنند. به این ترتیب، می توان سطح کراتینین را در یک زمان کوتاه کاهش داد و تمام علائم را می توان از بین برد. اما این مسئله اساسا مشکل را حل نمی کرد، پزشک توصیه می کرد درمان دارویی طب سنتی چینی و طب غربی، به میزان مشخص، مسدود کردن فیبروز کلیوی باشد.

3. سوم، در نهایت، ما باید یک فکر خوب داشته باشیم. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید یک نظم خوب داشته باشند و از همه جنبه ها آن را حفظ کنند. به عنوان مثال، مراقب باشید که سرد نگیرید و عصبانی شوید، خوردن نور و کنترل بیماری روحی از زندگی. مهمترین چیز این است که اعتماد به نفس را در غلبه بر نارسایی کلیوی و اورمی ایجاد کنیم. این ممکن است پیشرفت بیماری را تسکین دهد و بهبود بیماری را بهبود بخشد، به خصوص در روند درمان، حفظ حالت ذهنی خوب حتی مهم تر است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/367.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماری کلیه می تواند توسط پزشکی چینی درمان شود,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند

دیالیز به انتخاب برخی از مواد در خون با فیلتر کردن اشاره دارد. بدین معنی است که پسماندهای سمی، آب و نمک که توسط بیماران پس از نارسایی کلیه انباشته می شوند، می توانند توسط روش مصنوعی حذف شوند، به طوری که وضعیت جسمی بیمار به سلامتی بازگردانده می شود. دو نوع دیالیز وجود دارد که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند: همودیالیز و دیالیز صفاقی. همودیالیز عملکرد دستگاه خاصی است که جایگزین کلیه می شود. دیالیز صفاقی استفاده از پریتونوم انسانی به عنوان یک فیلتر برای حذف سموم از بدن است.

طب چینی دارای هزاران سال سابقه در چین است که زندگی بسیاری از بیماران را ذخیره کرده است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی است که درمان های سیستماتیک، که از طب چینی به ارمغان می آورد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. بسیاری از بیماران از سراسر جهان از درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه می پذیرند. تعداد زیادی از بیماران از دیالیز با درمان های سیستماتیک جلوگیری می کنند و در 10 تا 15 روز تمام عوارض می توانند از بین بروند.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، کارشناسان به شرایط بیماری شما بستگی دارد تا داروهای گیاهی چینی را انتخاب کنید، بنابراین همه عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی برای تصفیه خون آلودگی دارند. به علت سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود، خون را آلوده می کند تا باعث ایجاد یک سری عوارض شود. داروهای گیاهی چینی یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کنند.

داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، گردش خون را بهبود می بخشد، متابولیسم را ترویج می دهند، عروق خونی را مصرف می کنند، بنابراین خون را به ضایعات کلیوی افزایش می دهد. عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/368.html



:: برچسب‌ها: درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند

دیالیز به انتخاب برخی از مواد در خون با فیلتر کردن اشاره دارد. بدین معنی است که پسماندهای سمی، آب و نمک که توسط بیماران پس از نارسایی کلیه انباشته می شوند، می توانند توسط روش مصنوعی حذف شوند، به طوری که وضعیت جسمی بیمار به سلامتی بازگردانده می شود. دو نوع دیالیز وجود دارد که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند: همودیالیز و دیالیز صفاقی. همودیالیز عملکرد دستگاه خاصی است که جایگزین کلیه می شود. دیالیز صفاقی استفاده از پریتونوم انسانی به عنوان یک فیلتر برای حذف سموم از بدن است.

طب چینی دارای هزاران سال سابقه در چین است که زندگی بسیاری از بیماران را ذخیره کرده است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی است که درمان های سیستماتیک، که از طب چینی به ارمغان می آورد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. بسیاری از بیماران از سراسر جهان از درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه می پذیرند. تعداد زیادی از بیماران از دیالیز با درمان های سیستماتیک جلوگیری می کنند و در 10 تا 15 روز تمام عوارض می توانند از بین بروند.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، کارشناسان به شرایط بیماری شما بستگی دارد تا داروهای گیاهی چینی را انتخاب کنید، بنابراین همه عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی برای تصفیه خون آلودگی دارند. به علت سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود، خون را آلوده می کند تا باعث ایجاد یک سری عوارض شود. داروهای گیاهی چینی یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کنند.

داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، گردش خون را بهبود می بخشد، متابولیسم را ترویج می دهند، عروق خونی را مصرف می کنند، بنابراین خون را به ضایعات کلیوی افزایش می دهد. عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/368.html



:: برچسب‌ها: درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

آیا در طولانی مدت دیالیز مفید است: چگونه از دیالیز جلوگیری شود

عوارض دیالیز چیست؟ چگونه از آنها اجتناب کنیم؟

1) سندرم استفاده از دیالیز: عمدتا ناشی از استفاده از دیالیزرها و لوله های جدید است.

2) واکنش پریوژن: معمولا استفاده نمی شود، تب بالا می تواند دیالیز درجه حرارت، داروهای آنتی ژن، هورمون ها و داروهای ضد تب، و غیره را به عنوان مناسب کاهش دهد.

3) نارسایی قلب: یکی از عوارض خطرناک و جدی ناشی از همودیالیز است.

4) سندرم اختلال دیالیز: میزان بروز آن 3.4 تا 20 درصد است. عوارض اصلی همودیالیز تهوع، استفراغ، بی حسی و بیقراری است. موارد شدید می تواند منجر به تشنج، کما و حتی مرگ شود.

5) hypotension: یکی از شایع ترین عوارض جانبی همودیالیز، میزان بروز آن 20 تا 40 درصد است. دلایل زیادی برای فشار خون پایین وجود دارد که بیشتر آنها در مراحل میانی و اواخر دیالیز رخ می دهد. در مرحله بعد دیالیز، کاهش موسیقی خون ناشی از اضافه فراتر از تصفیه یا عدم سازگاری با سیالی دیالیت است.

6) arrhythmias: حدود 50٪ از بروز، با وجود زودهنگام بطنی. عوارض جانبی همودیالیز شامل بیماری های قلبی عروقی، نارسایی عملکردی، پریکاردیت، کم خونی شدید، اختلالات تعادل الکترولیتی و اسید-پایه، هیپوکسمی، فشار خون و دارو است.

7) اسپاسم عضلانی در دیالیز: یکی از عوارض جانبی همودیالیز است که میزان آن 10 تا 15 درصد است. قسمت اصلی عضله و پای روده است و قسمت های دیگر اندام فوقانی و ماهیچه های شکمی است. دلایل این امر کاملا مشخص نیست و ممکن است به علت فقدان هیپوکسی، کم سدیم و گردش خون در دیالیز باشد.

بهترین راه برای جلوگیری از دیالیز بهبود GFR، پس از بهبود GFR خود را که عملکرد کلیه خود را بهبود می بخشد، به طوری که کلیه های خود را می تواند پاک کردن سموم و پسماندهای بیش از حد و عملکرد کلیه خوب است. در اکثر موارد، GFR کمتر از 10٪ است که دیالیز توصیه می شود، بیماران می توانند از دیالیز اجتناب کنند و تمام عوارض را با درمان های سیستماتیک رفع کنند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/369.html



:: برچسب‌ها: آیا در طولانی مدت دیالیز مفید است: چگونه از دیالیز جلوگیری شود,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

نکات باید توسط بیماران کلیوی شناخته شود

در سال های اخیر، با افزایش بروز بیماری، گلومرول اسکلروز، بیماران دیابتی نفروپاتی نیز به سرعت در حال افزایش است. با توجه به فقدان اقدامات برای تسریع پیشرفت نفروپاتی، بیماران از میزان دفع ادرار آلبومین اولیه، پروتئینوری، ادم، فشار خون بالا، اختلال عملکرد کلیوی اغلب به مرحله نارسایی کلیوی، اورمیه، دیالیز و در نهایت پیوند، نارسایی می شوند بار اقتصادی بزرگ خانواده و جامعه است. بنابراین، چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری تبدیل به یک مشکل داغ و دشوار در تحقیقات پزشکی است. چه نوع اقداماتی برای رژیم غذایی بیمار باید بهترین درمان باشد؟ این مشکل است که اکثریت قریب به اتفاق بیماران باید روشن کنند.

1. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، لازم است که مصرف پروتئین را محدود کنید، که می تواند میزان ذخیره نیتروژن در خون را کاهش دهد، بار کلیه ها را کاهش می دهد و پیشرفت نارسایی مزمن کلیه را تاخیر می دهد.

2. اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هیچ ادم واضح یا فشار خون بالا نداشته باشد، نمک را محدود نکنید، می تواند مانند افراد عادی به حد مجاز روزانه 10 گرم نمک، مصرف نمک عمدتا برای بیماران مبتلا به ادم و فشار خون بالا باشد، زیرا آنها محدود نمی شوند فشار نمک و آب سنگین آب، ادم به فروکش، ناشی از فشار خون بالا است. به طور کلی، هر روز مصرف نمک توسط 2-3 گرم نمک، ادرار کمتر و پتاسیم خون بالاتر است.

3. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بدون الیگوری و ادم بدون مصرف آب کنترل می شوند و ادم بیماران باید میزان مصرف آب، حجم ادرار و میزان ادرار را با توجه به کلی عمومی، در صورت بروز ادم، در اوایل غذا خوردن در خارج، مصرف آب باید محدود شود. مناسب در 500-800ml / روز. پس از رفع عفونت ادراری، بیماران باید آب بیشتری بخورند و به طور مرتب ادرار کنند تا مانع و یا بازتولید باکتری در دستگاه ادراری شوند، تا آبیاری مثبت مثانه و مجرای ادراری شایع شود.

اگر میخواهید جزئیات بیشتری از نکات را بخوانید میتوانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2464.html



:: برچسب‌ها: نکات باید توسط بیماران کلیوی شناخته شود,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

متوقف کردن سلول های کلیه از ادامه مرگ: از بین بردن دیالیز

مرحله اورمیه آخرین مرحله بیماری کلیوی است. کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، در بیشتر موارد GFR کمتر از 10٪ است. ادرار کمتر به دلیل کمبود GFR است. در درمان، هدف این است که توقف کلیه سلول را از ادامه مرگ. البته، دیالیز نمیتواند به آن دست یابد. چگونه بیماران اورمیه از دیالیز اجتناب می کنند؟ شما می توانید به صورت رایگان با دکتر آنلاین مشورت کنید یا این مقاله را دنبال کنید.

دیالیز یک نوع تکنولوژی برای خالص سازی آلودگی خون است، می تواند مولکول های کوچک را از بین ببرد، بر روی درمان بیماری کلیوی تأثیری ندارد و تنها شرایط بیماری را به صورت موقت کنترل می کند. بیمار دیالیز را در بقیه زندگی تکیه می کند، بنابراین اگر دیالیز را قبول می کنید، دیالیز را اجتناب کنید.

بسیار مهم است که مجددا آسیب به کلیه را متوقف کنید و عملکرد کلیه را بهبود ببخشید. بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران دیالیزی را توسعه می دهد که در حال حاضر بسیاری از بیماران اورمیه را از دیالیز جلوگیری می کنند.

چرا درمان های سیستماتیک می تواند به جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، بخار، Therapy Cupping و غیره. انواع داروهای گیاهی چینی که در این مورد استفاده می شوند درمان، که می تواند خون آلودگی خود را از طریق تمام بدن از بین بردن چیزهای ناخواسته. در غیر این صورت، می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد، که می تواند GFR را بهبود بخشد. بنابراین می تواند به بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک کند که از دیالیز خلاص شوند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درمان های سیستماتیک به طور دقیق کار می کنند، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2465.html



:: برچسب‌ها: متوقف کردن سلول های کلیه از ادامه مرگ: از بین بردن دیالیز,


شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود

در بیشتر موارد کیست کلیه کمتر از 4 سانتیمتر است که بیماران علائمی نخواهند داشت. حتی آنها مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک هستند که هیچ دارو غربی برای آنها وجود ندارد، در غیر این صورت، پزشک فشار خون بالا و یا داروهای قند خون بالا را برای کنترل آنها به ارمغان می آورد. هیچ روش دیگری برای کاهش کیست های کلیوی در مراحل اولیه وجود ندارد.

تعداد و اندازه کیست کلیوی در حال رشد است، به طوری که بیماران به شکستن نارسایی کلیه بدون کم شدن کیست کلیوی تبدیل خواهند شد. طب چینی شکاف در درمان کیست های کلیوی را در اوایل مرحله پر کنید، که می تواند کیست های کلیه را به طور طبیعی و موثر با درمان های سیستماتیک کاهش دهد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد، این اثرات خوبی در کاهش کیست های کلیه و اجتناب از دیالیز دارد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار، Therapy Cupping و غیره. انواع داروهای گیاهی چینی که در درمان های سیستماتیک از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند، به دلیل درمان سیستماتیک شامل بسیاری از درمان های کاربردی خارجی، داروهای گیاهی چینی می تواند در داخل ضایعات کلیه از طریق تمام بدن نفوذ کند، که می تواند:

1. رگهای خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، تخریب. داروهای گیاهی چینی می توانند منبع مایعات کیست را کاهش دهند، بنابراین کیست کلیه از ریشه می تواند کاهش یابد. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی باعث افزایش گردش خون در سطح کیست کلیه می شود، بنابراین می تواند مایع کلیه را از بین ببرد.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، به طوری که می تواند به شمار زیادی از بیماران PKD کمک می کند تا از دیالیز به طور موثر جلوگیری کنند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درمان های سیستماتیک به طور دقیق کار می کنند، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-cyst-treatment/2466.html



:: برچسب‌ها: کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است

پزشکی چینی محبوب تر می شود و اثرات قابل توجهی در درمان بیماری های مختلف کلیه دارد، به خصوص در پروتئینوری مقاوم، هماچوری و ادم. چگونه چینی دارو سندرم نفروتیک را بدون عود می کند؟

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نمیتوانند درمان مؤثر را برای کنترل علائم آن به طور کلینیکی، اما همیشه عود کنند. بنابراین، آنها باید مشتاق بدانند چگونه طب چینی عمل می کند.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، کارشناسان داروهای چینی را به عنوان درمان اصلی و اختراع انواع درمان های طبیعی بر اساس گیاهان چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی پزشکی، بخار سازی، حمام پا حمام، طب سوزنی درمان، و غیره.

آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند یا کنترل می کنند.

بسیاری از گیاهان چینی عملکردهای افزایش ایمنی سلول های کلیوی، از بین بردن مجتمع های ایمنی برای بهبود عملکرد فیلتراسیون روده بزرگ، و فراهم کردن مواد مغذی کافی و اکسیژن به کلیه است.

این برای غلظت های فیلتراسیون گلومرولی مفید است و عملکرد کلیوی را بهبود می بخشد. به این ترتیب، علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید خواهند شد.

داروهای چینی قادر به کاهش عوارض جانبی داروهای غربی می باشند.

در اغلب موارد، پزشک برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مورد استفاده قرار می دهد، در حالی که این داروها باعث می شود بیمار در بلند مدت احساس ناراحتی می کند مانند چهره ماه، از دست دادن حافظه، اشتها، ادم و غیره. ایمنی بیمار، باعث می شود که بیماران به راحتی بیماری های سرماخوردگی و یا بیماری های دیگر را تجربه کنند.

علاوه بر این، طب چینی با هدف مقابله با بیماری کلیوی زیرکانه است.

درمان TCM سیستم ایمنی را تنظیم می کند، فشار خون را تنظیم می کند، رگ های خونی را برای بهبود گردش خون، مهار التهاب و لخته شدن خون، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی تنظیم می کند.

در کل، درمان طب چینی به طور چشمگیری علائم سندرم نفروتیک را حل می کند. اگر نمی توانید یک درمان رضایت بخش در بیمارستان محلی پیدا کنید و می خواهید درمان های TCM سیستماتیک را امتحان کنید، لطفا مشکلات و شماره تلفن خود را به ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5967.html



:: برچسب‌ها: چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

اقدامات چینی افزایش تولید ادرار برای بیماران نارسایی کلیه

با پیشرفت بیماری کلیوی، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه متوجه می شوند که میزان ادرار آنها کمتر و کمتر می شود. آنها می خواهند به دنبال درمان موثر برای کمک به افزایش تولید ادرار باشند. طب چینی می تواند به بیماران برای رسیدن به این هدف کمک کند.

هنگامی که بیمار در مرحله نارسایی کلیوی قرار دارد، عملکرد کلیه در حال حاضر کمتر از 30٪ یا حتی پایین تر است، بنابراین کلیه ها نمی توانند به طور مؤثر برای تولید ادرار کار کنند. بر طبق این، طب چینی می تواند به افزایش میزان تولید ادرار خود از طریق بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه کمک کند. این می تواند به طور موثر جلوگیری از دیالیز یا گسترش زمان دیالیز باشد. حتی اگر دیالیز در حال حاضر بوده است، می تواند به کاهش فرکانس دیالیز و حتی از بین بردن دیالیز، بسته به شرایط شما کمک کند.

درمان چین و چروک های خون چین به طور گسترده ای در درمان بیماری مزمن کلیوی و علائم مختلف آن استفاده می شود.

این درمان پزشکی سیستمیک چینی است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار سازی درمان، طب سوزنی، درمان Moxibustion، و غیره در این درمان، گیاهان به صورت خوراکی و خارجی استفاده می شود. برخی از این درمان ها می توانند مثانه و کلیه شما را به طور مستقیم افزایش جریان ادرار را افزایش دهند. بعضی افراد می توانند عروق خونی را از بین ببرند، استاز را از بین ببرند، جریان خون به کلیه ها افزایش یابد، و سپس مایع و ضایعات بیشتری دفع شود.

این روش می تواند بار بر روی کلیه ها را کاهش دهد، محیط داخلی را به خود بهبودی کلیه و دیگر برنامه های دارویی کمک می کند. خروجی ادراری شما افزایش می یابد چون عملکرد کلیه شما افزایش می یابد.

به طور خلاصه، درمان های چینی درمان های حذف سم زدایی موثر است و ایمن است برای افزایش تولید ادرار و کاهش سایر علائم غیر طبیعی به طور اساسا.

اگر اطلاعات بیشتری درباره درمان طب چینی یا بیمارستان ما بدانید، لطفا شماره مشکل و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/urine-changes/5968.html



:: برچسب‌ها: http://www, kidneyfailureweb, com/urine-changes/5968, html,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9.5 است

بیمارستان Tongshantang پکن TCM یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که از طب مکمل و جایگزین طب چینی استفاده می کند. داروهای چینی تاثیر زیادی در مدیریت کراتینین بالا 9.5 دارند. لطفا برای خواندن جزئیات بیشتر به خواندن ادامه دهید

همانطور که همه ما می دانیم یکی از توابع مهم کلیه این است که زباله های اضافی را از بین ببریم. بنابراین، در شرایط عادی، سطح کراتینین معمولا در محدوده طبیعی قرار می گیرد. با این حال، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده اند، کراتینین اضافی دفع نمی شود. در نتیجه، کراتینین در خون تجمع می یابد و باعث افزایش سطح کراتینین می شود. از این تحلیل می توان نتیجه گرفت که درمان بنیادی کاهش کراتینین سطح 9.5 باید بر بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تمرکز کند.

در طب غربی هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند بافتهای آسیب دیده کلیه را تعمیر کند، اما در بیمارستان ما از درمان TCM برای بهبود آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیوی استفاده می شود. به این ترتیب، سطح کراتینین بطور اساسی کاهش خواهد یافت.

درمان طب چینی در بیمارستان ما درمان سیستماتیک است. هنگامی که به بیمارستان خود می آیید، ابتدا باید یک آزمایش جامع فیزیکی انجام دهید. سپس متخصصان ما فرمول خاص درمان را برای شما آماده می کنند. درمان طب چینی به طور کلی به عنوان درمان های حذف توکسین خون شناخته می شود.

همانطور که از نامش بر می آید، این درمان ابتدا خون شما را پاک می کند. بدون یک محیط خالص خون، می توانید اثرات خوبی نداشته باشید، زیرا زباله ها یا سموم در خون می تواند اثرات دارو مصرف شده را از بین ببرد و موجب آسیب بیشتر کلیه شود. بنابراین، اولین گام در درمان باید ضایعات در خون را از بین ببرد.

سپس طب سنتی چینی می تواند نقش مهمی در انعطاف پذیری عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی داشته باشد، به این ترتیب بافت کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیوی بهبود می یابد. وقتی عملکرد کلیه بهبود می یابد، می تواند سطوح بالای کراتینین 9.5 را کاهش دهد.

طب چینی انتخاب خوبی است اگر شما مشتاق به استفاده از داروهای طبیعی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش کراتینین خود را. برای اطلاعات بیشتر، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5969.html



:: برچسب‌ها: چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9, 5 است,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یکی از بیماری های رایج کلیوی است و بیماران دارای التهاب و پروتئینوری هستند. اگر درمان نشود، وضعیت ممکن است باعث ایجاد آسیب اضافی کلیه شود. در اینجا ما تجربه تجربیات درمان طب چینی بیمار را برای شما به اشتراک می گذاریم.

عمه ژنگ، 66 ساله در این سال، 5 سال پیش با سندروم نفروتیک تشخیص داده شد. او طب سنتی چینی را به مدت نیم ماه مصرف کرد، ادم او ناپدید شد و سپس بیمارستان را ترک کرد. با این حال، یک سال پیش ادم به علت اضافه کاری و خستگی و پروتئینوری 3+ ظاهر شد. درمان طب سوزنی چینی برای وضعیت او کار نمی کند. به منظور پذیرش درمان موثرتر، پسرش او را به بیمارستان TCM Tongshantang TCM برد.

این بیمارستان یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که عمدتا از طب سنتی چینی در درمان بیماری های کلیوی استفاده می کند.

هنگامی که او به اینجا آمد، او به شدت ادم شدید و در اثر احتباس مایع وزن 60.5 کیلوگرم داشت. پروتئین ادرار آن در 24 ساعت 5.33 گرم بود.

دکتر وضعیت خود را مورد بررسی قرار داد و نتیجه گرفت که با توجه به انباشت زباله های بیش از حد و کاهش عملکرد کلیه، ادم و پروتئین وی دوباره و دوباره مجددا عود می کنند. بنابراین دکتر تمرکز بر اخراج زباله ها و بهبود عملکرد کلیه، به طوری که علائم را می توان از ریشه کنترل. براساس شرایط او، دکتر یک طرح درمان سیستماتیک را به نام Toxins-Removing Treatment نامید که به طور همزمان اهداف مورد نیاز را برآورده می کند.

پس از حدود یک ماه درمان، وضعیت بیماری عمه ژنگ به خوبی پیشرفت کرد. وزنش 3.5 کیلوگرم بود، ادم کمخوابی خوبی داشت و پروتئین ادرار 24 ساعته از 5.33 گرم به 0.96 گرم کاهش یافت. طب چینی برای کنترل ادم و پروتئینوری موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان سم زدایی سم زدایی از سندرم نفروتیک و نشانه های آن هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام ارسال کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/patient/5970.html



:: برچسب‌ها: طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5.8 در نارسایی کلیه

کراتینین 5.8 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار خطرناک است، که باید توجه بیماران را جلب کند، به این معنی است که توکسین زیاد و اتلاف در خون وجود دارد. بیماران بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از TCM برای کمک به مدیریت کراتینین هستند. بنابراین، چگونه برای مدیریت کراتینین 5.8 با طب چینی؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین اضافی از بدن به علت شدت عملکرد کلیه کاهش نمی یابد. برخی از بیماران عوارض جدی دارند مانند از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، فشار خون بالا و غیره. این موارد می تواند خطرناک باشد، اگر درمان نشود یا به طور موثر کنترل نشود.

به عنوان درمان جایگزینی کلیه، دیالیز یک روش مؤثر برای درمان نارسایی کلیه است و می تواند نقش خاصی از کلیه ها برای کمک به دفع زباله های بیشماری داشته باشد. با این درمان، علائم فوق و کیفیت زندگی بیماران می تواند به خوبی بهبود یابد. با این حال، در حالی که تحت درمان، آسیب کلیه در طول زمان نیز بدتر می شود. در نهایت، ممکن است باعث کامل شدن عملکرد کلیه شود.

بنابراین، به منظور كاهش شدید سطح كراتینین بالا 5.8، بیماران نیاز به درمان دارند كه می توانند به كاهش آسیب كلیه، محافظت و بهبود كلیه عمل كنند. اگر این درمان را پیدا نکردید، طب چینی انتخاب خوبی است.

در مقایسه با دیالیز، TCM Toxins-Removing Treatment سیستماتیک، طبیعی تر و ایمن تر است. تمرکز درمان TCM بهبود محیط داخلی است و به طور کامل آسیب کلیه را تعمیر می کند. برخی از گیاهان خاص می توانند عروق خونی عروق کرونری را تعمیر کنند. در جریان گردش خون کلیه، اکسیژن و خون به رگ های خونی و بافت های کلیه آسیب می رساند، بنابراین کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه را تعمیر می کنند. مهمتر از همه، بسته به شرایط بیمار، این درمان ها می توانند به بیماران کمک کنند تا از دیالیز جلوگیری کنند. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا 5.8 به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا شما مشتاق کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز هستید؟ آیا شما اطلاعات بیشتری در مورد درمان های حذف توکسین را تعجب می کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5971.html



:: برچسب‌ها: TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5, 8 در نارسایی کلیه,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8.18 را کاهش می دهد

به عنوان افزایش تعداد بیماران در جستجوی زندگی با کیفیت بالا، آنها ترجیح می دهند از درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز استفاده کنند. درمان طب چینی به عنوان جایگزین برای دیالیز می تواند کراتینین 8.18 را به طور موثر کاهش دهد.

هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، بدن شما مقدار زیادی از سموم و مواد زائد را جمع می کند. این سموم و زباله ها می توانند موجب آسیب بیشتر به کلیه ها شوند و اثربخشی داروها را کاهش دهند. بدون تصفیه خون خود، نتایج خوبی نخواهید داشت. در عین حال، لازم است که عملکرد کلیوی نیز بهبود یابد تا کراتینین 8.18 کاهش یابد.

دیالیز کلیه مصنوعی است که به کلیه های آسیب دیده کمک می کند تا مواد زائد و مایعات را دفع کنند. علائم مسمومیت مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و سردرد را از بین می برد. با این حال، دیالیز عملکرد کلیوی را بهبود نمی بخشد. به عبارت دیگر علائم شما دوباره ظاهر می شود.

در بیمارستان TCS Tongshantang TCM، درمان با سم زدایی ما بهترین راه برای حذف سموم و مواد زائد بدن است. مواد تشکیل دهنده دارویی پزشکی چینی می توانند تحرک روده را بهبود بخشیده، ادرار کنند، باعث عرق شما شوند، بنابراین سموم و تخلیه زباله ها. این می تواند یک محیط خالص خون را به شما بدهد. سطح کراتینین 8.18 به تدریج کاهش می یابد. در عین حال، طب سنتی چینی می تواند عروق خونی را بهبود بخشد، گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه تغذیه و اکسیژن به کلیه ها. این ویژگی ها می تواند به تدریج بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را بهبود بخشد. همانطور که عملکرد کلیه شما به تدریج بهبود می یابد، کلیه های شما می توانند به تدریج عمل کنند، بنابراین احتمالا اجتناب از دیالیز.

آیا برای درمان سطح کراتینین بالا بدون دیالیز به دنبال درمان طبیعی و محافظه کار هستید؟ اگر چنین است، می توانید طب سوزان درمان حذف چین را انتخاب کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5972.html



:: برچسب‌ها: درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8, 18 را کاهش می دهد,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد

اکثر بیماران از زمان بهترین درمان در مرحله اولیه بیماری کلیه، از دست می روند، به طوری که آنها باید دیالیز یا حتی پیوند را در آخر انجام دهند. چگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین پایین تر موثر؟ درمان های طبیعی TCM در مرحله 3 نارسایی کلیه توصیه می شود.

در بیمارستان TCM Tangshantang TCM، ما به شدت توصیه می کنیم درمان های سنتی چینی طب سنتی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه، به منظور کاهش سطح کراتینین بالا از ریشه. درمان با سم زدایی یک اصطلاح عمومی است که شامل بسیاری از درمان های طبی طبیعی چینی است، از جمله:

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

داروهای چینی که برای حذف سموم و زباله های بدن استفاده می شوند به پودر می ریزند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. بیماران به طور مرتب روی تخت خواب می مانند و دو کیسه در قسمت پایین پشتی Shenshu acupoint قرار می گیرند. این درمان با استفاده از دستگاه اسموتی برای کمک به داروهای چینی به کلیه ها به طور مستقیم وارد می شود تا مریدانی مسدود شده را باز کند و گردش خون را بهبود بخشد. برای دفع زباله ها و سموم بیش از حد از بدن مفید است.

در محیط خالص خون، داروهای چینی می توانند نقش مهمی ایفا کنند تا سرعت بهبود کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه.

حمام حمام دارویی

با استفاده از حمام پا، داروهای چینی می توانند به طور منظم از پاها برای باز کردن رگ های خونی، حذف زباله در خون و خون صحیح و انرژی کل بدن تحریک کنند. در همان زمان، خستگی و ضعف را می توان به خوبی از بین برد.

علاوه بر این، حمام دارویی، Moxibustion Therapy، طب سوزنی، درمان بخار، و ایمونوتراپی و غیره همه می توانند خون را پاک و آسیب کلیوی و همچنین بازگرداندن عملکرد سم زدایی کلیه.

اگر شما نمی خواهید از مرحله 4 نارسایی کلیه و دیالیز در آینده نزدیک رنج ببرید، حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده بسیار مهم است. آیا شما علاقه مند به درمان سم زدایی هستید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را برای
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5973.html



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی

بیمارستان پکن Tongshantang TCM به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های تخصصی کلیه در چین، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را از 148 کشور دریافت کرده و درمان کرده است. در اینجا، بیماران PKD همچنین امید زندگی را می بینند، گرچه این بیماری ژنتیکی است. بنابراین، چگونه برای درمان PKD با طب چینی؟

در بیمارستان ما عمدتا از طب طبیعی بر اساس طب سنتی چینی برای کمک به بیماران استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

درمان ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق ترویج گردش خون می تواند فعالیت سلول های پوشش دهنده را کاهش دهد، نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش دهد و دیواره فشار داخلی و خارجی را تغییر دهد. این می تواند مایع کیست را دوباره جذب کند و از طریق ادرار تخلیه شود. کل فرآیند سبب آسیب بیشتر به کلیه ها نمی شود زیرا درمان در خارج از آن استفاده می شود. علاوه بر این، کیست کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

بخارپزشکی

توابع درمان در بخار درمان عبارتند از: گسترش مویرگ های پوست، تسریع در گردش خون، انسداد رگ های خونی و فعال کردن مریدین ها. این بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی پوست انسان است و داروها به وسیله جذب مریدین وارد سیستم گردش خون انسان می شوند. با استفاده از این روش، می توانید اهداف باز کردن مریدین، بهبود گردش خون و حذف مواد سمی در خون را به دست آورید.

درمان های دیگر در بیمارستان ما، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، کوپن و غیره وجود دارد. اما قابل توجه است که همه بیماران درمان فوق را دریافت نمی کنند.

اگر میخواهید درمان مناسب و شخصی انجام دهید، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن خود را به آدرس ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5974.html



:: برچسب‌ها: پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

دیابت و کراتینین 3.5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد

هنگامی که یک نفر می گوید که او دیابت و سطح کراتینین سرم 3.5 دارد، آیا او نیاز به دیالیز دارد؟ اگر از مشکل مشابهی رنج می برید، می توانید این مقاله را بخوانید و یا برای دریافت راهنمایی رایگان به Online Doctor مراجعه کنید.

سطح کراتینین سرم 3.5 بسیار بالاتر از حد نرمال است. به عنوان یک بیمار دیابتی، توسعه آن سریعتر از سایر بیماری های کلیوی خواهد بود، از آنجا که قند خون بالا باعث آسیب به لوله های کلیه می شود و عملکرد مجدد آنها را کاهش می دهد.

بر اساس این شرایط، داروهای غربی به طور معمول برای کنترل بعضی از علائم در کوتاه مدت، مانند قند خون بالا، فشار خون بالا، تورم، پروتئین در ادرار و غیره استفاده می شود. با این حال، طب سنتی غرب نمی تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر کند. بدتر از همه، داروهای غربی در بلندمدت ممکن است برخی از عوارض جانبی را برای بیماران ایجاد کند. بنابراین، هنگامی که دارو را متوقف کنید یا دوز را کاهش دهید، میزان کراتینین و سایر علائم ظاهر می شود. بنابراین اگر می خواهید به طور طبیعی از دیالیز جلوگیری شود، تعمیر کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم و ضروری است.

در اینجا توصیه می کنیم درمان های TCM برای کمک به درمان بیماری کلیه و دیابت. البته، ما همچنین از داروهای غربی برای کنترل بعضی نشانه ها استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند سموم و زباله های خون را برای پاک کردن ضایعات کلیه ها و سلول ها و بهبود عملکرد خاص کلیه از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی.

درمان با حمام دارویی می تواند مسدود شده مریدین ها و کلراتال ها را برای بهبود گردش خون باز کند. درمان های دیگر در پکن Tongshantang بیمارستان TCM عبارتند از Enema Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، که می تواند ایمنی را افزایش دهد، سموم و مواد زائد را حذف کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها عرضه می کند. البته، ما با توجه به وضعیت بیماری بیمار، برنامه درمان خاصی خواهیم داشت.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5949.html



:: برچسب‌ها: دیابت و کراتینین 3, 5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند

انواع داروهای غربی برای درمان سندرم نفروتیک به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در بیشتر موارد علائم سندرم نفروتیک را می توان به خوبی کنترل کرد، مانند تورم، پروتئینوری، تهوع، استفراغ و غیره. طب غربی می تواند آنها را در کوتاه مدت از بین ببرد. چیزی بدتر است، همه علائم به راحتی می توانند عود کنند، بیماران به بیماری کلیوی مبتلا می شوند. به دنبال این مقاله به دانستن چینی دارو به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

پروتئینوری چیست؟

پروتئینوری به پروتئین در ادرار اشاره دارد، ساختار کلیه آسیب دیده است که بیماران از همه انواع عوارض رنج می برند؛ به عنوان مثال، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته می شود و بسیاری از چیزهای مفید از جمله گلبول های قرمز، پروتئین و غیره جریان می یابند. در بیشتر موارد بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پروتئینوری عظیم دارند.

چرا داروهای چینی می توانند پروتئینوری را بدون هیچ عارضه ای از بین ببرند؟

طب غربی اثرات خوبی بر کنترل علائم دارد، اما نمی تواند ساختار آسیب دیده کلیه را برطرف کند، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته است. بنابراین پروتئینوری را بدون عود نمی تواند از بین ببرد، بیماران با پروتئینوری دوباره با سرماخوردگی یا عفونت می توانند راحت باشند.

طب چینی در درمان پروتئینوری متفاوت است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. انواع داروهای چینی در درمان های سیستماتیک که بستگی به شرایط بیماری شما دارند استفاده می شود، بنابراین تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های سیستماتیک می باشد که می تواند رگهای خونی را از بین ببرد، گردش خون را بهبود بخشیده، متابولیسم را تحریک، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند، بنابراین می تواند سلول ها و بافت های بیماری را برای بهبود کلیه عملکرد و بازسازی کلیه

طب چینی می تواند پروتئینوری را بدون بهبودی از طریق بهبود عملکرد کلیه رفع کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تسکین پروتئینوری بدون هیچ عارضه ای داشته باشید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2446.html



:: برچسب‌ها: پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

در پزشکی بالینی، پزشکی چینی بر بهبود عملکرد کلیه در مرحله اولیه بیماری کلیوی اثر می گذارد. آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

کراتینین 256 چیست؟

در بیشتر موارد، سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. در غیر این صورت، کراتینین 256 نشانه نارسایی کلیه 2 مرحله است، مرحله مهم برای بهبود عملکرد کلیه است. اگر بیمار بتواند درمان را به موقع انجام دهد، بنابراین می تواند به زندگی نسبتا طبیعی برسد، یا خیلی زود وارد مرحله بیماری کلیوی می شود. بسیاری از بیماران در معرض مجموعه ای از عوارض مانند تورم، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها، ضعف پروتئین، هماچوری، درد پشت هستند.

چگونه برای درمان کراتینین 256؟

در بسیاری از کشورها، پزشک توصیه می کند آب زیادی مصرف کنید (اگر بیمار تورم یا ادرار کمتری داشته باشد) و رژیم غذایی مناسب. اگر بیماران دچار دیابت، فشار خون بالا، عفونت و سایر بیماری ها باشند، لطفا بهترین راه را برای کنترل آنها در نظر بگیرید، زیرا این عوامل مهم برای کاهش عملکرد کلیه شما هستند. در آخر، بیماران دیالیز یا پیوند کلیه را قبول خواهند کرد.

در چین، بیماری کلیوی، یک سری از درمان های طبیعی را قبول می کند از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه. درمان های سم زدایی از بین بردن سموم و حذف مواد زائد است که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند. ایمونوتراپی اثرات خوبی بر تنظیم ایمنی دارد، بنابراین بیماران می توانند با سرماخوردگی یا عفونت برای زندگی طولانی تر و بهتر زندگی کنند.

تمام داروهای چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2447.html



:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 256 طبیعی است؟,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد

تورم یکی از نشانه های بیماری کلیوی است و بار زیادی را برای بیماران ایجاد می کند. و به علت ادم در بخش های مختلف بیماران، تظاهرات مختلف و یا حتی خطر مرگ را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین درمان طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد؟

چرا تورم در کراتینین 4 وجود دارد؟

1. نشت پروتئین. کراتینین 4 بدین معنی است که کلیه آسیب دیده است، برخی از پروتئین به ادرار جریان می یابد، بنابراین پروتئینوری نامیده می شود. بنابراین، فشار اسمزی پلاسما کاهش می یابد و آب نمی تواند از برخی از بیماران خارج شود. در نتیجه، ادم، جمع شدن آب است.

2. اختلال متابولیسم آب. هنگامی که کلیه نمیتواند آب اضافی را از بین ببرد، بنابراین بیمار در بدن تورم ایجاد می کند.

در مجموع، به دلیل کلیه آسیب دیده است که بیماران ممکن است تورم، اگر شما می خواهید برای از بین بردن تورم از ریشه که شما muse بهبود عملکرد کلیه.

درمان های سم زدایی یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5 و تورم است. این می تواند به راحتی تمام عوارض در 10-15 روز بدون هیچ گونه عود. به علت آن می تواند عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را توسعه می دهد از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، بخار درمان، طب سوزنی و غیره

این می تواند سموم و زباله های اضافی را از بین ببرد و سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، ترمیم کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2449.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد

در کلینیک افزایش کراتینین به این معنی است که کلیه شما آسیب دیده است. اما برای برخی از بیماران، کلیه آسیب دیده است که کراتینین ممکن است در حالت طبیعی باشد. آنچه ما می توانیم مطمئن باشیم که سطح کراتینین بالا، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است.

عملکرد کلیه بسیار قوی است، بنابراین کشف کلیه آسیب دیده است. کلیه به طور جدی آسیب دیده است، اما آنها تقریبا هیچ علائمی از بیماری کلیوی ندارند، زمانی که بیماری کلیوی تشخیص داده می شود که دیالیز توصیه می شود.

کراتینین 750 بدین معنی است که مقدار زیادی از سموم و زباله های اضافی وجود دارد، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. در بیشتر کشورها، اگر شما در معرض عوارض جدی هستید که دیالیز توصیه می شود. در چین، درمان های جایگزین وجود دارد که می تواند به آنها کمک کند از موفقیت دیالیز جلوگیری کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang از چین سنتی درمان های سیستماتیک برای صرفه جویی در کلیه برای بیش از 10 سال توسعه می دهد.

درمان های جایگزین چیست؟

درمان های جایگزین عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، درمان جامد و غیره

درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه دارد.

درمان های سم زدایی هدف برای خالص آلودگی خون از طریق تمام بدن است، داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، با خون می شوند که می توانند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کنند، بنابراین بیماران در محیط سالم و تمیز قرار می گیرند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی تحویل داده می شود که خون را به کلیه آسیب می رساند.

ایمونوتراپی دارای شش مرحله شامل تشخیص ایمنی، ترشح ایمنی، تنظیم ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، حفاظت از ایمنی است. این می تواند به بهبود سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی، کمک کند که بیماران با سردی و عفونت مبارزه می کنند.

بنابراین برای کراتینین 700، بیماران باید سم زدایی و زباله های اضافی را پاک کنند، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، ایمنی را بهبود می بخشد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/352.html



:: برچسب‌ها: چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا می توانم کراتینین 2.6 را به طور معمول توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بازیابی کنم

کراتینین 2.6، مرحله اولیه بیماری کلیوی است، اما عملکرد کلیوی بیش از 50٪ از دست رفته است، بنابراین بیماران نیاز به درمان های اضطراری دارند تا بتوانند به موقع به کلیه عمل کنند. به دنبال این مقاله می خواهید بدانید چگونه عملکرد کلیه را با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهبود بخشد.

عملکرد کلیه بسیار قوی است، آن را مخفی برای پیدا کردن کلیه آسیب دیده است. سطح کراتینین بالا می رود که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین در اکثر شرایط، سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، اگر درمان مناسب وجود نداشته باشد که عملکرد کلیه در بقیه عمر سریعا از دست خواهد رفت. بدون بهبود عملكرد كليه، به 5 مرحله كليوي كمك مي كند.

چگونه می توان عملکرد کلیه من با Osmotherapy پزشکی میکرو چینی را ذخیره کرد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است که با داروهای گیاهی چینی انجام می شود. انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی در این درمان استفاده می شود که بستگی به شرایط بیماری شما دارد. دو کیسه دارویی با دستگاه اسموتیک تماس بگیرید، دکتر دو کیسه را در ناحیه shenshu بیماران قرار می دهد، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. دستگاه اسموتیک مواد تشکیل دهنده فعال را برای نفوذ در داخل ضایعه کلیوی تسریع می کند که می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند و خون را به کلیه ها افزایش دهد. بنابراین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی جریان می یابند، بیماران یک محیط داخلی تمیز و سالم داشته و می توانند دوباره آسیب به کلیه را متوقف کنند.

با توجه به داروهای گیاهی چینی می تواند سلول ها و بافت های بیمار را ترمیم کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را به طور موثر بهبود بخشد.

بسیاری از بیماران به کاهش میزان کراتینین 2.6 تا سطح نرمال با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی دست یافته اند. اگر در سطح کراتینین بالا هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/353.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم کراتینین 2, 6 را به طور معمول توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بازیابی کنم,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت

دیالیز در مرحله نهایی کلیه توصیه می شود، عملکرد کلیه در این مرحله بسیار پایین است. بسیاری از سموم و زباله های اضافی را نمی توان از طریق کلیه آسیب دیده حذف کرد. به همین علت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز را برای افزایش طول عمر در نظر می گیرند. دیالیز نمیتواند بیماری کلیوی را درمان کند، به همین دلیل بیماران کلیوی به انواع عوارض جان خود را از دست می دهند. شما همچنین می توانید از دکتر آنلاین برای دریافت دارو برای بیماران دیالیز مشورت کنید.

هنگامی که کلیه آسیب دیده است، تمام اعضای بدن نیز آسیب دیده است. بنابراین بیماران ممکن است مجموعه ای از عوارض مانند: تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها کم، پروتئینوری، هماچوری، آنمی، خارش پوست، و غیره. تمام بدن برای بیماران دیالیزی ناراحت کننده است، آنها از انواع درد رنج می برند.

پس چگونه برای افزایش طول عمر و زندگی با کیفیت بالا برای بیماران دیالیز طولانی تر؟

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چین توسعه درمان سیستماتیک برای بیماران کلیوی، که می تواند کمک به بیماران کاهش زمان دیالیز و یا اجتناب از دیالیز. تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. بسیاری از بیماران برای جلوگیری از دیالیز با موفقیت در سراسر جهان دست یافته اند.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، درمان بخار، طب فشاری، و غیره.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند که می توانند سم زدایی و زباله های اضافی را از بین ببرند، بنابراین بیماران در محیط تمیز و خوب قرار دارند. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی منتقل می شوند، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

با توجه به درمان های سیستماتیک می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران کلیوی بهبود بخشد، بنابراین امید زیادی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد و یا اجتناب از دیالیز وجود دارد. تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، به طوری که بیماران دیالیزی می تواند یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان دریافت کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/354.html



:: برچسب‌ها: چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند

کلیه آسیب دیده است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در بدن وجود دارد و عملکرد کلیه به تدریج از بین می رود. بیماران ممکن است یک سری علائم از قبیل: کم خونی، درد پشت، تورم در پاها، مشکلات تنفسی و غیره را داشته باشند. ممکن است به اورمی گسترش یابد.

در حال حاضر، داروهای غربی، هورمون ها، داروهای چینی و غیره برای درمان بیماری کلیوی وجود دارد. اگر شرایط بیماری بسیار جدی است، پزشک دیالیز را توصیه می کند. اگر چه طب سنتی غرب می تواند علائم را در یک زمان کوتاه تسکین دهد، اما عوارض جانبی، عوارض مانند: آریتمی و نارسایی قلبی، که معمولا باعث درد بیشتر بیماران می شود. کلیه آسیب دیده است، این باعث می شود اطلاعات فیبروز.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی است که می تواند از عوارض جانبی داروهای غربی جلوگیری کند، درمان ایمن است. درمان دارای سه فرآیند است:

1. بهبود گردش خون. این می تواند خون را به کلیه ها افزایش دهد، گردش خون کوچک را بهبود بخشد، اکسیژن و مواد مغذی را به کلیه آسیب برساند، متابولیسم را تسریع می کند، اختلال ناشی از کمبود اکسیژن را کاهش می دهد.

2. حذف سموم و زباله های اضافی. داروهای گیاهی چینی با خون می شوند که می توانند به طور موثر سموم و مواد زائد اضافی را از بین ببرند.

3. بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می توانند محیط داخلی، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب برسانند، بنابراین می توانند سلول ها و بافت های بیمار را از طریق مواد تشکیل دهنده ای که به ضایعات کلیوی وارد می شوند، ترمیم کنند. در غیر اینصورت، داروهای گیاهی چینی، مانع از فیلتراسیون گلومرولی را با موفقیت حفظ خواهند کرد.

پس از سه دوره درمان، می تواند مشکل تنفس را کاهش دهد، کراتینین می تواند به طور موثر کاهش یابد و علائم دیگر نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. کیفیت زندگی بیماران را می توان به طرز چشمگیری بهبود بخشید، به طوری که یک زندگی عادی، سالم است.

تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، اگر شما علاقه مند به این درمان هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/355.html



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5

امروزه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به CKD متوجه مهم بودن پیش آگهی خوب CKD و نه صرفا کاهش موقت شده اند. خوب، پیش آگهی CKD با سرم کراتینین 4.5 چیست؟

بیماری مزمن کلیه پیشرفت آهسته است و معمولا نمی تواند درمان شود، اما با درمان موقتی و مناسب می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد.

بیماری کلیوی اولیه، گاهی اوقات نارسایی کلیه نامیده می شود، ممکن است علائم یا علائم داشته باشد. شما ممکن است تا زمانی که پیشرفت بیماری نباشد، احساس متفاوت نکنید، اما آسیب هنوز در حال انجام است. کراتینین 4.5 نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که شانس خوبی برای بازگشت به مرحله 2 است. اما بسیاری از بیماران از دست دادن درمان می افتند.

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5 چیست؟

اگر بیماران می خواهند یک زندگی با کیفیت بالا با پیش آگهی خوب زندگی کنند، بایستی بافت کلیه ها و سلول های کلیوی آسیب دیده و عملکرد کلیوی به طور اساسا انجام شود.

داروهای غربی مانند هورمون و عوامل سرکوب کننده ایمنی برای کوتاه مدت به علائم CKD مؤثر هستند، اما ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی شوند. از طرف ایمنی و کارآیی، درمان طب طبیعی چینی اختیاری است.

پکن Tongshantang بیمارستان TCM به طور گسترده ای از درمان های حذف توکسین بر اساس داروهای چینی برای ترمیم ضایعات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، افزایش خون و اکسیژن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تحریف ماتریکس خارج سلولی . به این ترتیب می توانید پیش آگهی CKD را با کراتینین سرم 4.5 به طور معنی داری و به اندازه کافی افزایش دهید.

اگر می خواهید پیش آگهی CKD را بهبود بخشیده و زندگی با کیفیت بالا را تجربه کنید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5941.html



:: برچسب‌ها: پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4, 5,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر

"من کلیه با کراتینین کراتینین 636 و GFR 33 را تجربه کرده ام. من در مورد درمان های طبیعی نسبت به دیالیز کنجکاو هستم. چه روش های طبیعی من می توانم به کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR33 من؟ "

سطح کراتینین بالا یکی از عوارض در بیماری مزمن کلیه است و همچنین یکی از علل بیماری مزمن کلیه است. کراتینین 636 بدین معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده اند و جرمی از سموم و زباله ها در خون وجود دارد. اگر بدون درمان باقی بماند، این زباله ها موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند و سطح کراتینین افزایش می یابد.

در مقایسه با دیالیز، درمان های طبیعی درمان های قابل توجهی برای حل مشکلات کلیوی است. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها یک سری از درمان های طب چینی را برای کمک به تعمیر بافت های کلیه آسیب دیده و سلول های درونی خود و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمان، طب سوزنی درمان، حمام دارویی ، Steaming Therapy، و غیره. در اینجا دو روش درمان دارویی چینی را برای جزئیات به منظور کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR معرفی می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

این درمان بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. به منظور افزایش کارآیی درمان، داروهای چینی به صورت پودر فوق العاده به خوبی ریخته می شوند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. دستگاه اسموتی به مواد فعال مواد دارویی چینی کمک می کند به طور مستقیم به ضایعات کلیه نفوذ کند. از طریق یک دوره درمان، می تواند کمک به تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن کلیه به طور موثر.

درمان طب سوزنی

طب سوزنی درمان می تواند acupoints، تحریک گردش خون به کلیه ها را برای تسکین ایسکمی و انکساری کلیوی، سم زدایی از سم زدایی از کلیه ها، تخریب عوامل التهابی و حذف مجموعه های ایمنی. این شرایط خوبی برای بهبود کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

به این ترتیب، همراه با بافت های بازسازی شده کلیه و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی، سطح کراتینین بالا 636 از منبع می تواند کاهش یابد.

درمان طب چینی طبیعی و سالم برای بیماران مبتلا به CKD برای کاهش سطح کراتینین بالا و اجتناب از دیالیز به طور موثر است. اگر شما علاقه مند به گرفتن راه های طبیعی برای اصلاح بیماری کلیه از مبدا هستید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5942.html



:: برچسب‌ها: چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

کراتینین سطح 2.9 مورد نیاز دیالیز است

این مقاله به افرادی که سطح کراتینین بالاتری دارند کمک می کند و دیالیز توصیه شده است. آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟ آیا گزینه دیگری وجود ندارد؟

آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟

در کلینیک، سطح کراتینین 2.9 نشان می دهد که اختلالات کلیه در مرحله 3 است که برای انجام دیالیز کافی نیست. اما به طور کلی، آیا بیمار باید دیالیز را مصرف کند یا نه از بیمار به بیمار متفاوت است. اگر بیماران علائم شدید یا عوارض و سطوح بالای کراتینین بالاتر از 5/1 میکروگرم در دسیلیتر داشته باشند، باید در اسرع وقت شروع به دیالیز کنند. عوارض آن عبارتند از: هیپرلیپیدمی، پروتئینوری عظیم، و ادم شدید و غیره.

کلیه دیالیز معمولا برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا استفاده می شود که به کاهش سطح کراتینین بالا و حذف سایر ضایعات از بدن کمک می کند تا بیماران احساس راحتی کنند. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران از انجام دیالیز تمایلی ندارند زیرا دیالیز ممکن است موجب عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون پایین و غیره شود.

در مرحله 3 CKD، بیماران بهتر بودند برای درمان ضایعات کلیوی و مراقبت از عملکردهای کلیوی باقی مانده از آسیب بیشتر، درمان مؤثرتری داشته باشند. در غیر این صورت، باید در مسیر دیالیز قرار بگیرید.

آیا گزینه دیگری برای کاهش کراتینین 2.9 وجود دارد؟

در پکن Tongshantang بیمارستان TCM، بیمارستان تخصصی بیماری کلیه، نفرولوژیست ها درمان های سیستماتیک طب چینی را برای پایین آوردن کراتینین 2.9 به طور کلی برای رسیدن به اهداف بهبود ضایعات کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، یکی از درمان های طب چینی در بیمارستان ما، از خارج استفاده می شود. داروهای چینی به پودر میکرونیزه می شوند و به کیسه های پزشکی اعمال می شوند. بیماران فقط باید روی تخت خوابانند. اتصال دو کیسه پزشکی و دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم از طریق نفوذ پوست و رگ های خونی به ضایعات کلیه می رسند. این می تواند ضایعات کلیه را تعمیر و بازگرداندن توابع کلیوی با گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی.

اگر بیماران درمان مناسب و موقتی را انجام دهند، مرحله 3CKD میتواند به طور موثری معکوس شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طب طبیعی چینی ما برای کاهش سطح کراتینین بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5944.html



:: برچسب‌ها: کراتینین سطح 2, 9 مورد نیاز دیالیز است,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد

این مقاله به بیماران منتقل می شود که از داروهای زیادی برای کاهش کراتینین استفاده کرده اند اما همه چیز بیهوده است. بیماران افزایش می یابند که چه درمان می تواند به کلیه ها کمک کند تا به طور کثیری عملکرد کراتینین را به طور کلی کاهش دهند.

دیالیز قادر به حذف سموم و ضایعات انباشته شده از خون و سلول های کلیه است، اما نمی تواند عملکرد کلیه را به درستی بهبود بخشد. بنابراین، هنگامی که بیماران شروع به دیالیز می کنند، باید آنها را در طول عمر خود برای کاهش میزان کراتینین نوسان کنند. اکثر بیماران از دارو و دیالیز خسته می شوند، بنابراین آنها می خواهند درمان های مؤثر برای کمک به بهبود عملکرد کلیه خود را به طور اساسی.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها مجموعه ای از درمان های طبیعی و موثر بر اساس TCM اختراع کرده اند. برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان کلیک کنید دکتر آنلاین.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی: این یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است که به صورت خارجی در acupoints دو طرفه Shenshu استفاده می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد مؤثر داروهای چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا عروق خونی را افزایش دهند، التهاب را کاهش می دهند، انعقاد بلوک، و تخریب ماتریس های سلولی اضافی.

این برای بهبود گردش خون مفید است، به طوری که کلیه ها می توانند حجم خون و اکسیژن را به اندازه کافی برای تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه، به طوری که بهبود عملکرد کلیه.

حمام دارویی: این یک درمان مناسب برای بیماران مزمن کلیوی است. آنها فقط نیاز به آرامش و حمام گرم برای یک دوره دارند که حاوی سوپ چینی و آب گرم است. داروهای چینی می توانند خروج ادرار و عرق را برای اخراج زباله های بیشماری افزایش دهند. به این ترتیب خون شما برای دریافت مواد مغذی و اکسیژن بیشتری تمیز می شود. همراه با گردش خون، اکسیژن کافی به کلیه ها می رسد تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

سایر درمان ها نیز می توانند بسته به شرایط بیماری خاص مانند Steaming Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمانی، درمان طب سنتی چینی و غیره استفاده شوند.

آیا می توانید درمان را پیدا کنید که می تواند ضایعات کلیوی را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد؟ آیا شما در درمان طب چینی طب طبیعی بالا علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
 kidneyfailurecn@hotmail.com ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5946.html



:: برچسب‌ها: چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد

ادم یکی از علائم شایع در بیماری کلیوی است که همچنین تورم نامیده می شود. اکثر بیماران آن را به طور اساسی مدیریت نمی کنند و همیشه دارای عود می باشند. چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلی چگونه است؟

ادم به این معنی است که احتباس مایعات و گسترش برخی بافت ها در بعضی قسمت های بدن مثل پلک، صورت، دست، پا، مچ پا و پاها. مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی نشان دهنده وضعیت کلیه در آسیب متوسط ​​کلیه است که بسیاری از نفرون ها آسیب می بینند تا به فیلتر شدن یا حذف مایع اضافی از بدن منجر شوند و موجب حفظ مایعات در بدن شوند.

به طور کلی، ادم یکی از نشانه های جدی است و اگر شما آنها را فشار دهید، ممکن است دردناک باشد. بدون درمان موثر، دوباره و دوباره عود خواهیم کرد.

چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

پروتئینوری نیز ناشی از آسیب کلیه است که همچنین یکی از علل ادم است. بنابراین، اگر شما می خواهید ادم را به طور کلی مدیریت کنید، درمان اصلی باید بر روی تعمیر آسیب کلیه برای کنترل نشت پروتئین و فیلتر مایع اضافی تمرکز کند. فقط به این ترتیب می توانید ادم را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود. این یک نوآوری بزرگ TCM است که هدف آن حذف مایع اضافی و سایر ضایعات بدن از طریق گسترش رگهای خونی به منظور بهبود گردش خون و بهبود آسیب کلیه است. از آنجایی که از بیرون بدون درد استفاده می شود و بر مبنای TCM ایجاد می شود، بیماران خارجی از بیش از 148 کشور محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

ایمونوتراپی همچنین می تواند با استفاده از اسموتراپی به منظور افزایش کارایی درمان، ترکیب شود. علاوه بر این، زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز می تواند در کوتاه مدت به کنترل ادم کمک کند، اما آنها قادر به ترمیم ضایعات کلیه از مبدا نیستند.

اگر با ادم ریه ای در بیماری کلیوی مواجه شدید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های موثر بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/symptoms-complications-others/5947.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.