شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

پیشنهاد رژیم غذایی: جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه

 

پیشنهاد رژیم غذایی: جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه

رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند تا حدی کم کردن سرعت توسعه نفروپاتی دیابتی. حدود 20٪ از بیماران دیابتی نفروپاتی دیابتی که از عوارض شایع دیابت ایجاد می شود. بدون درمان به موقع، نفروپاتی دیابتی می تواند نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک توسعه. حالا اجازه دهید ببینیم پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید طرح مصرف کالری خود را بر اساس وزن بدن خود را:

* اگر پیمان وزن بدن خود را با وزن بدن استاندارد، آنها باید مقدار کالری مصرفی خود را در کل در 25 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک / کیلوگرم وزن بدن در روز را.

* اگر وزن بدن خود را بیش از استاندارد وزن بدن است، آنها باید مقدار کالری مصرفی در مدت 18 20kilocalorie/kg وزن بدن در روز را ~.

* اگر وزن بدن خود را کمتر از وزن استاندارد بدن است، آنها باید مقدار کالری مصرفی در 30 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک / کیلوگرم وزن بدن در روز نگه می دارد.

در کل مصرف کالری، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید قند، چربی و پروتئین مصرف بر اساس نسبت های زیر خود را توزیع کنید.

* مصرف چربی باید کمتر از 30 درصد از مصرف کل کالری باشد.

* مصرف شکر باید برای 50٪ تا 60٪ از مصرف کل کالری تشکیل می دهند.

* همانطور که به مصرف پروتئین، آن را در وضعیت بیماری بیمار بستگی دارد. زمانی که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شروع به تجربه پروتئینوری، آنها باید مصرف پروتئین در 0.8 گرم / کیلوگرم وزن بدن در هر روز کاهش می دهد. هنگامی که GFR کاهش سطح، آنها باید مصرف پروتئین در 0.6 گرم / کیلوگرم وزن بدن در هر روز نگه می دارد. در کل مصرف پروتئین، پروتئین با کیفیت بالا باید بیش از نیمی تشکیل می دهند.

اگر چه رژیم غذایی سالم و معقول است بسیار مهم است، آن را می توانید به نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه جلوگیری نمی کند. تنها راه برای رسیدن به این هدف است برای تعمیر آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه و کنترل قند خون. چگونه در مورد سطح کراتینین شما؟ شما می توانید با یک پیام در صورت داشتن هر گونه سوال ترک کنید.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

FSGS با هپاتیت B و کم خونی

 

FSGS با هپاتیت B و کم خونی

س: همسر من یک بیمار مبتلا به FSGS است. او از هپاتیت و کم خونی رنج می برد. خبر خوب این است که هپاتیت B خود را تحت کنترل است. من در مورد وضعیت او نگران است. آیا می توانم به شما هر گونه نفع من کاری انجام دهید؟ با تشکر. و کلیه خود را به عنوان بزرگ به عنوان 7cm است.

A: به عنوان هپاتیت B خود را تحت کنترل است، آن را می سازد آن را بسیار آسان تر است. در واقع اندازه از کلیه های خود را کوچکتر از حد نرمال به عنوان بخشی از گلومرولی کهنه است و بخشی از توبول های کلیوی آتروفی است که منجر به اندازه کلیه ها او کوچکتر است.

در حال حاضر، ما هیچ ایده برای رسیدن به گلومرولی اسکلروزه به بهبود عملکرد، بخشی از گلومرولی وجود دارد به صورت کاملا اسکلروزه نشده است، و پس از آن ما می توانیم دارو به آنها را تعمیر کنید.

برای رسیدن به این هدف، ما می توانیم میکرو چینی پزشکی که می تواند گسترش عروق خونی و کاهش لخته شدن خون، در نتیجه بهبود گردش خون در کلیه ها استفاده کنید.

علاوه بر این، همچنین می توانید واکنش التهابی را کاهش دهد و ماتریکس خارج سلولی (ECM) که هر دو منجر به فیبروز سلول های عملکردی کلیوی. در این راه، میکرو چینی پزشکی به طور موثر می تواند به پیشگیری از کلیه ها از فیبروز و در نتیجه جلوگیری از بیماری های کلیوی از پیشرفت و بهبود عملکرد کلیه با ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه.

اما قطعا عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و اندازه از کلیه او بزرگتر خواهد شد، زیرا بسیاری از بیماران مثل همسر شما وجود دارد، کلیه ها منقبض شده خود را در حال گرفتن بزرگتر و کراتینین کاهش یافته است، و فشار خون پایدار.

و در حال حاضر، HB همسر خود را پایین تر است که ما آن را کم خونی است، سه درجه کم خونی وجود دارد: 9، 6، 3، نشان می دهد که سطح هموگلوبین. بنابراین کم خونی او در مرحله خفیف است.

همانطور که می دانید، کم خونی می تواند منجر به خستگی، بی اشتهایی، و نارسایی قلبی شود و به همین ترتیب. بنابراین او ممکن است احساس ضعف به در حال حاضر و آسان برای دریافت خسته. علت کم خونی آسیب در عملکرد کلیوی است، به دلیل از کلیه می تواند ترشح EPO که می تواند تولید سلول های قرمز خون را تحریک، اگر ما می خواهیم برای درمان کم خونی به طور موثر، بهتر است برای ما برای تعمیر کلیه های آسیب دیده است. فقط عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، کم خونی را می توان از ریشه درمان می شود و یا می توان آن را با مصرف مکمل های آهن و یا تزریق EPO برطرف شده است.


:: برچسب‌ها: FSGS ,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

آیا هر گونه درمان نفروپاتی IgA وجود دارد

 

آیا هر گونه درمان نفروپاتی IgA وجود دارد

س: من تنها فرزند پدر و مادرم هستم. و من یک بیمار نفروپاتی IgA هستم. من نگران هستم و تعجب: آیا هیچ درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد؟ من گزارش های پزشکی من ضمیمه برای شما در حال حاضر.

A: من گزارش های پزشکی خود را، اولا، من امیدوارم که برخی از چیز در مورد IgA نفروپاتی و درمان آن را بگویید.

نفروپاتی IgA بیماری خود ایمنی، است که، شبکه ایمنی ذاتی خود را بسیار قوی نیست، و ویروس یا باکتری به راحتی می توانید شکستن سیستم ایمنی بدن شما، است که، به همین دلیل شما می توان به راحتی توسط سرما، سرفه و سایر ناراحتی attcked، یک هفته و یا برخی از زمان بعد، خواهد بود شاخص های غیر طبیعی در ادرار وجود دارد.

چرا این اتفاق می افتد؟ این عمدتا نتایج حاصل از واکنش سیستم ایمنی بیش فعال در بدن شما رخ می دهد، پیچیده ایمنی عظیم را می توان تولید شده و آنها می توانند به گردش خون، سپرده در منطقه مزانژال، باعث هیپرپلازی سلول های mesangial را وارد کنید تا کسانی که پیچیده ایمنی می تواند تجزیه شود.

در حالی که در این دوره، عوامل التهابی و پلاکت می تواند بیش از وجود دارد جمع آوری، بنابراین جریان خون می تواند مسدود شود. در حالت طبیعی، خون در رگ های خونی را اجرا کنید، در حالی که رگ های خونی مسدود شده است، این سلول های قرمز خون می تواند نشت، بنابراین شما می توانید پیدا کردن ردیابی خون می تواند در ادرار دیده می شود.

همچنین، سلول های کلیوی طبیعی را می توان با توجه به این دوره حمله، می گویند سلول های اپی تلیال و سلولهای اندوتلیال را می توان نیز آسیب دیده است، تابع مانع آن می تواند به کاهش است، این است که چرا شما باید پروتئینوری.

کلیه ما همچنین توابع دیگر، می گویند تنظیم فشار خون، حذف سموم و آب اضافی، تولید استروئیدها و EPO، تعادل الکترولیتی بدن و pH. در حالی که، در این دوره خود حمله، آن دسته از توابع اصلی می تواند گام به گام کاهش است، که به همین دلیل شما باید فشار خون بالا، اختلال الکترولیت خود را در تبدیل شده و شما احساس می کنید به راحتی و غیره خسته

در حال حاضر، شما نیاز به تمرکز بر جنبه های زیر برای به دست آوردن یک درمان ممکن است از نفروپاتی IgA.

1. حذف کسانی که پیچیده ایمنی از کلیه و خون خود را، به طوری که سلول های سمت چپ را می توان محافظت و تعمیر شده است.

2. بازسازی شبکه های ایمنی خود را برای تقویت آن، بنابراین هیچ پیچیده ایمنی بیشتری تشکیل خواهد شد.

گرچه دو جمله وجود دارد، در حالی که آسان نیست برای رسیدن به آنها را در محلی خود را، زیرا آن شامل درمان سیستماتیک. برای موفقیت، طب گیاهی چینی، حمام دارو، حمام پا، ماساژ، طب سوزنی و حجامت، تبادل پلاسما، immunoadsorption، و دیگر درمان حمایتی خواهد شد برای انتخاب شما داده شده است برای کمک به سیستم ایمنی بدن شما را بازسازی و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.


:: برچسب‌ها: IgA وجود دارد,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن و جنسی مردانه

 

بیماری کلیوی مزمن و جنسی مردانه

مرد تمایلات جنسی وضعیتی است که زندگی جنسی را تحت تاثیر قرار است. این است که می تواند بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود. خواندن و پیدا کردن این مقاله در مورد روابط جنسی و CKD مردان.

از دست دادن میل جنسی

کلیه ارگان های مهم است که به عنوان بخشی از سیستم غدد درون ریز است که تولید هورمون کار می کنند می باشد. و هورمونها تاثیر می گذارد احساس میل جنسی مرد است. هنگامی که شما را از بیماری مزمن کلیه در طول سال ها رنج می برند، از دست دادن میل جنسی ممکن است اتفاق می افتد.

خستگی

خستگی یکی از علائم شایع مردان با تجربه در زمینه بیماری کلیوی است. افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است احساس در زندگی روزمره خود خسته. با توسعه، آسیب کلیه خستگی زمان طولانی را افزایش می دهد و آخرین. خستگی در حال اجرا را باید با دکتر خود و متخصص تغذیه کلیه مورد بحث قرار گرفته است.

استرس عاطفی

مردان بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه ممکن است احساس نگران، ناراحت و افسرده زمانی که آنها از پیشرفت یا عود بیماری مزمن کلیه ها فکر می کنم. این معمول است برای دیدن. با این حال، این استرس عاطفی ممکن است لوس انرژی و بهره پایین تر در فعالیت های قبل از آنها را دوست داشت، از جمله فعالیت جنسی شود.

تصویر بدن

افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است برخی از تغییرات نامطلوب را به بدن خود تجربه می کنند. برای مثال، آنها ممکن است در مورد بدن خود و یا بوی نفس، افزایش وزن و غیره هر کدام از آنها مرد احساس اعتماد به نفس بالا بردن تمایل خود را برای رابطه جنسی نگران باشید. علاوه بر این، انسان در همودیالیز ممکن است احساس خود آگاهانه در مورد چگونگی دسترسی به سایت خود عروقی به نظر می رسد و احساس می کند. مردان onperitoneal دیالیز ممکن است در مورد اندازه شکم خود نگران باشید.

اختلال عملکرد نعوظ

اختلال عملکرد نعوظ (ED)، که معمولا به نام "ناتوانی جنسی"، بر بسیاری از مردان و حتی کسانی که بدون بیماری کلیوی. گاهی اوقات اختلال نعوظ از عوارض جانبی داروها، به ویژه آنهایی که برای کنترل فشار خون است.

بیماری مزمن کلیه تمایلات جنسی مرد را تحت تاثیر قرار دهد. و مدیریت برای این مشکل باید در بیماری کلیوی زمینه ای هدف. تا زمانی که بیماری کلیوی می تواند اختلال، قطعا از عواملی که بر تمایلات جنسی مرد ناشی از صدمه به کلیه ها خود به خود ناپدید خواهند شد.


:: برچسب‌ها: مردانه,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

پیش آگهی نفریت لوپوس

 

پیش آگهی نفریت لوپوس

نفریت لوپوس را نشان می دهد یک پیش آگهی ضعیف، در مقایسه با سایر بیماری های کلیه شایع است. با این حال، درمان مناسب پزشکی و زندگی سالم کمک می کند تا بهبود پیش آگهی و کیفیت زندگی.

پیش بینی

پیشآگهی بیماری نفریت لوپوس ضعیف است، به دلیل اختلال خود ایمنی زمینه ای آن. سیستم ایمنی یک سیستم طبیعی است که کمک می کند تا از صدمه زدن به از باکتری های خارج از بدن است.

لوپوس یک بیماری خود ایمنی که در آن سیستم ایمنی بدن قادر به حذف باکتری ها از بدن است. در مقابل، باکتری در خون با آنتی بادی های شکست خورده منتشر شده توسط سیستم ایمنی بدن را ضعیف ساخت تا. آن نامیده می شود کمپلکس ایمنی، زمانی که باکتری ها و آنتی بادی با هم مخلوط شده است. و کمپلکسهای ایمنی می تواند با حمل و نقل خون حذف خواهد شد. هنگامی که آن را در کلیه سپرده ها، التهاب رخ می دهد. صدمه به کلیه ها ناشی از لوپوس به عنوان نفریت لوپوس شناخته شده است.

با توجه به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای، هر سرماخوردگی و یا عفونت ها باعث می شود باکتری ها به حمله به بدن و به عنوان یک نتیجه نهایی، التهاب در کلیه ها گسترش دوباره باعث عود آسیب کلیه. این دلیل اصلی که چرا نفریت لوپوس نشان می دهد یک پیش آگهی ضعیف است.

علاوه بر این، علایم دیگر نیز به پیش آگهی بدتر، مانند پروتئین و فشار خون بالا منجر شود. اگر شما پروتئین و یا فشار خون بالا، پیش آگهی شما خواهد شد احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به بدتر.

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس؟

برای بهبود نفریت لوپوس پیش آگهی، وجود دارد به طور عمده سه عامل باید به طور جدی در نظر گرفته شده است.

بازسازی سیستم ایمنی بدن

همانطور که در بالا ذکر شد، علت نفریت لوپوس اختلال سیستم ایمنی بدن است و آن را نیز از دلایل مهم رهبری یک پیش آگهی ضعیف است. ایمونوتراپی پیشنهاد شده است که کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی جدید و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با آسیب کلیه. علاوه بر این، می تواند به جلوگیری از عود لوپوس کمک کند.

جلوگیری از نارسایی کلیه

همانطور که برای صدمه به کلیه ها، طب گیاهی چینی به ترمیم بافت های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. با توجه به توانایی های طبیعی خود، اثرات جانبی نادر این دارو در بیماران رخ می دهد.


:: برچسب‌ها: لوپوس,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بالا بردن GFR 23 و کراتینین کمتر 3.4

 

http://www.kidneyabc.com/laboratory-index/1471.html

GFR می تواند منعکس چگونه کلیه خود را اقدامات functioning.It هستند مقدار مایع فیلتر شده توسط فیلتر به نام گلومرول: هر minute.Creatinine، حاصل عضله در خون است و توسط کلیه normally.So آن را در یک سطح ثابت در وضعیت راست نگه می دارد حذف. چگونه به افزایش GFR و کاهش سطح کراتینین؟

با این حال، به عنوان کلیه بیمار قادر به عملکرد به اندازه کافی، کلیه ها می توانند خون فیلتر نیست، در نتیجه در کاهش GFR و کراتینین بالا. در حال حاضر شما در مرحله 4 بیماری کلیه، شما هنوز هم شانس بالا برای بالا بردن GFR.When شما یک فرد است در مراحل 1 از طریق مرحله 4 GFR را می توان در روش های زیر بهبود یافته است.

رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی مناسب می تواند به wasts و کرنش در رژیم غذایی kidneys.The کلی برای بیماری های کلیوی را کاهش دهد باید کم پروتئین، سدیم، فسفر، پتاسیم و cholesterol.You باید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید به کار کردن یک رژیم غذایی منحصر به فرد.

شرایط کنترل است که باعث آسیب کلیه

کنترل شرایطی که باعث صدمه به کلیه ها شما مهم است به افزایش GFR و کاهش فشار خون creatinine.High و دیابت از علل منتسب مشترک کلیه disease.Additionally است، مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دیگر مرتبط با بیماری کلیوی نیز می تواند عملکرد کلیه از جمله کم خونی، فشار خون، نمایانگر بدتر غیره

بازگرداندن ساختار اختلال در کلیه

GFR کاهش و افزایش نتیجه کراتینین از کاهش function.GFR کلیه 23 و کراتینین 3.4 نشان می دهد که کلیه های شما dramatically.Therefore اختلال، نقش کلیدی برای بالا بردن GFR بازگرداندن کلیه بیمار و افزایش عملکرد کلیوی.

با این حال، وجود نداشت چنین راه حل در غرب medicine.If هیچ درمان تهاجمی به تصویب رسید، دیالیز به زودی خواهد آمد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان جایگزین برای شما است. در این روش درمانی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا برای تحریک خود بازسازی از کلیه ها اختلال، در نتیجه افزایش کلیوی function.Thereby است، GFR خود را بهبود خواهد شد.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

رژیم غذایی پر چرب می تواند به صدمه به کلیه می شود

 


یک رژیم غذایی سالم نقش چنین نقش مهمی را در حفظ رژیم غذایی کلیه healthy.High چرب نه تنها می تواند عملکرد کلیه در بیماری کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند صدمه به کلیه ها را به سالم kidneys.Therefore شود، آن را برای ما ضروری است به پرداخت مراقبت زیادی به مقدار چربی در رژیم غذایی ما است.

در یک مطالعه، موش با خوراک پر چرب با کلسترول و 1٪ cholate.After سدیم رژیم غذایی پرچرب 8 هفته تغذیه، پروتئین در ادرار و سطح چربی بالا بردن بدیهی است، به خصوص کلسترول تام سرم و لیپوپروتئین های کم چگال واقعیت این ثابت می کند که رژیم غذایی پرچرب می تواند باعث صدمه به کلیه ها کلیه ها سالم شود.

در این مطالعه علاوه بر این، با افزایش سطح کلسترول، اکسید نیتریک را در ادرار را افزایش می دهد به وضوح و آنزیم نیتریک اکساید سنتاز در کلیه enhances.Additionally، یون سوپر اکسید در بدن و کلیه ها را بالا بردن. سپس اکسید نیتریک ترکیب با یون سوپر اکسید در بدن به شکل نیتریت پراکسید که به سلول ها در بدن سمی هستند.

مکانیسم آسیب کلیوی ناشی از رژیم غذایی با چربی بالا به عنوان توضیح داده شده است:

اکسید نیتریک ترکیب با یون سوپر اکسید به شکل نیتریت پراکسید که به سلول های کلیه سمی هستند، بنابراین نتیجه در افزایش apoptosis.The اکسید نیتریک با proteinuria.Enhancement آنزیم نیتریک اکساید سنتاز و افزایش اکسید نیتریک در ارتباط است می تواند گلومرولواسکلروز و توبولار کلیوی باعث آسیب های بینابینی. یکی دیگر از یافته ها در این مطالعه این است که مهار کننده سنتز اکسید نیتریک می تواند cytolysis گلومرولی مزانژال جلوگیری و مهار پروتئین و گلومرولواسکلروز.

برای تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها باید درمان کاهنده لیپید اتخاذ یک بار به آنها hyperlipidemia.Also توسعه، مهم است که به کاهش چربی در diet.In طور کلی، رژیم غذایی کم چربی بسیار مهم است به سرعت زوال عملکرد کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیوی.


:: برچسب‌ها: شود,


شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

مصرف مایعات در بیماری کلیه با و بدون دیالیز

 

مصرف مایعات در بیماری کلیه با و بدون دیالیز

کلیه سالم می تواند انجام دهد به حفظ تعادل مایعات در بیماری کلیه body.In، کلیه بیمار قادر به کار بیش از حد مایع adequately.If می سازد تا در بدن، می تواند باعث بیش از حد مایع است که می تواند فشار خون را بالا بردن و ممکن است به قلب disease.Therefore کمک، مهم است که به تنظیم مصرف مایع برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی.

دیالیز می تواند بیش از یک تابع بخشی از کلیه را به حذف برخی سیال از body.Thus، بیماران می توانند مصرف مایع کمتر محدود داشته باشد. مصرف مایعات توصیه شده در بیماری کلیه با و بدون دیالیز چیست؟

مصرف مایعات در نفریت حاد و مزمن

اگر بیماران مبتلا به نفریت ادم و فشار خون بالا، آنها باید میزان مصرف مایعات خود و بر اساس برون ده ادرار خود را و degree.If ادم آنها فقط باید ادم خفیف در تعیین، آنها فقط نیاز به کاهش مصرف مایعات کمی. اگر الیگوری و ادم جدی رخ می دهد، آنها باید نمک نگه دارید و کاهش مقدار intake.The سیال مایع برابر است با خروجی ادرار از روز گذشته به علاوه در مورد 500ml.For عنوان مثال، اگر خروجی ادرار 1500ml است، مقدار کل مصرف مایعات باید 1500 +500 = 2000ml. چه مقدار مایع باید به شما مصرف؟ ما می تواند به شما کمک کند وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و به شما یک مرجع بدهید. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به ما گزارش پزشکی خود را ارسال نمایید.

مصرف مایعات در سندرم نفروتیک

تظاهر معمول سندرم نفروتیک، ادم به دلیل احتباس آب و مصرف sodium.The مایع در سندرم نفروتیک می تواند به اصل مصرف مایعات در نفریت مراجعه کنید.

مصرف مایعات در نارسایی کلیه بدون دیالیز

هنگامی که GFR را کاهش می دهد زیر 2 ~ 5ml/min، افراد مستعد به ادم. بنابراین، بسیار مهم است برای محدود کردن مصرف مایع اضافی fluid.If، می سازد تا در بدن، آن را می توانید تنگی نفس، فشار خون بالا، ادم ریوی و failure.However احتقانی قلب می شود، در برخی موارد، نقص در تمرکز ادرار رخ می دهد ، خروجی ادرار را افزایش می دهد مصرف drastically.Deficient مایع تواند منجر به dehydration.The از مصرف مایعات توصیه می شود برابر است با خروجی ادرار از روز قبل به علاوه حدود 500ml.

مصرف مایعات در نارسایی کلیه با دیالیز

اکثر از بیماران دیالیز نگهداری رنج می برند الیگوری یا آنوری، آنها باید به خصوص در تنظیم میزان مصرف مایعات خود محتاط است. به طور کلی، مصرف مایعات توصیه می شود باید بالاتر از 1000ml / D، از جمله مایع در غذاها.

در هر صورت مصرف بیش از حد یا کمتر مایع برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مضر است. بنابراین شما باید به تصمیم گیری مصرف مایعات خود را به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: دیالیز,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از عوامل هستند که می تواند کوتاه و یا طولانی تر طول عمر بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد. برخی از آنها را نمی تواند کنترل شود، مانند سن، جنس، نژاد، ژن و غیره با این حال، برخی از آنها بستگی دارد یکی از گزینه های خود را، مانند شیوه زندگی، درمان، مدیریت عاطفی و غیره

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از موارد، بیماران ممکن است به یک زندگی کوتاه است زندگی می کنند، به دلیل آن را به نارسایی کلیه توسعه و ممکن است عوارضی چون نارسایی قلبی، نارسایی کبدی و غیره با این حال، در برخی موارد، افراد مبتلا ممکن است به یک زندگی عادی زندگی می میرند و می میرند پیر مرد است. این یک بیماری ترمینال قطعی نیست، اما عوارض آن ممکن است پایان عمر زودتر از شما انتظار می رود. بدین ترتیب، به درک عوامل مرتبط با امید به زندگی PKD مهم است.

عوامل مرتبط با امید به زندگی PKD

بیماری های قلب و عروق: شایع ترین علل مرگ و میر در بیماران مبتلا به PKD عوارض قلبی و عروقی، به دنبال عفونت. بنابراین بسیار مهم است که پیشگیری و درمان به موقع و موثر.

نارسایی کلیه: نارسایی کلیه از عوارض معمول برای بیماری های مختلف کلیوی، نه تنها برای بیماری کلیه پلی کیستیک است. هنگامی که PKD توسعه به نارسایی کلیه، آن را قطعا خواهد شد طول عمر و کیفیت زندگی تاثیر می گذارد.

عوامل دیگر عبارتند از فشار خون بالا، نارسایی کبدی، کم خونی و غیره، که همچنین بر طول عمر زیادی است.

چگونه به طولانی تر امید به زندگی؟

برای طولانی تر کردن طول عمر PKD، از بسیاری جهات می تواند کمک به ایجاد یک دستاورد است.

مدیریت رژیم غذایی

به دنبال یک رژیم غذایی PKD می تواند کمک به کاهش میزان زباله های ساخته شده توسط بدن شما. همچنین می تواند کمک به کلیه های شما بهتر کار می کنند، که ممکن است کل نارسایی کلیه را به تاخیر می اندازد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان توسعه یافته است که کمک می کند تا تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، کوچک شدن کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی است. این کمک می کند تا در بهبود کیفیت زندگی و امید به زندگی.

طب سوزنی

طب سوزنی طب سنتی چینی است که به کاهش علائم، مانند کیست کبد، فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری، درد پشت و غیره کمک می کند تا

مدیریت هیجانی

مدیریت هیجانی نقشی که ممکن است اثرات بزرگ تر از سطح انتظار خود را ایفا می کند. صحبت بیشتر با پزشکان خود و خانواده خود را مدیریت عاطفی بهتر، که آن هم در طولانی تر از امید به زندگی PKD کمک می کند تا به شما کمک خواهد کرد.




:: برچسب‌ها: کیستیک,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: الیگوری و پروتئینوری

 

سندرم نفروتیک: الیگوری و پروتئینوری

سندرم نفروتیک مجموعه ای از علائم که ممکن است به مشکل کلیوی اشاره شده است. الیگوری و پروتئینوری علائم شایع است که در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک رخ می دهد.

سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک با پروتئینوری، hypoproteinemia، چربی خون و ادم مشخص می شود. آن است که احتمال بیشتری برای حمله به بیمارانی که کودکان یا نوجوانان هستند. با توجه به صدمه به کلیه های خود ایمنی آن، آن را آسان به عود پس از کنترل گذرا است.

الیگوری

الیگوری توسط افراد مبتلا به فشار خون بالا، نارسایی کلیه گزارش شده است، 4 مرحله CKD ~ 5 و سندرم نفروتیک و غیره الیگوری یک وضعیت که در آن ادرار بیش از حد کمی تولید می شود.

تولید کم ادرار ممکن است نتیجه از مایع ناکافی ارائه شده به کلیه ها، کلیه ها آسیب دیده است که قادر به ایجاد ادرار، و یا انسداد است که مانع ادرار را از خروج از بدن است.

پروتئینوری

پروتئینوری نیز بسیار شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن خون و پاک کردن مواد زائد و آب بیش از حد در خون، اما نگه داشتن مواد مفید مانند پروتئین در بدن است.

با این حال، زمانی که بیماران با سندرم نفروتیک آسیب دیده، کلیه ها شکست خورده نمی کند به اندازه کافی برای نگه داشتن پروتئین، باعث از دست دادن پروتئین در ادرار، و یا ما آن را پروتئینوری می نامند.

چگونه به مدیریت دو نشانه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، علائم با توجه به میزان صدمه ای کلیه است. در نتیجه، برای مدیریت و کنترل علائم، گام اول باید چگونه به کنترل صدمه به کلیه ها.

صحبت از آسیب کلیه، طب گیاهی چینی توصیه می شود. طب گیاهی چینی طب سنتی چینی است که برای شرایط پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است، پس از چین باستان.

با استفاده از گیاهان طبیعی برای کاهش علائم و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده را با عرضه سلول های آسیب دیده و بافت با خون و اکسیژن بیشتر است. تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، قطعا، علائم و نشانه های سندرم نفروتیک خواهد شد خود به خود رها شده است.



:: برچسب‌ها: پروتئینوری ,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

امید به زندگی از گلومرولونفریت مزمن

 

امید به زندگی از گلومرولونفریت مزمن

گلومرولونفریت مزمن یک وضعیت پزشکی است که در آن التهاب باعث آسیب کلیه، که بدتر تخریب ساختارهای داخلی کلیه به نام گلومرول است. مقالات این مذاکرات در مورد امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن.

گلومرولونفریت مزمن

گلومرولونفریت مزمن زمانی اتفاق می افتد که آهسته است، تخریب تدریجی از گلومرول کلیه وجود دارد، با کاهش پیشرونده عملکرد کلیه. آسیب به گلومرول بر توانایی کلیه برای فیلتر کردن مایعات و مواد زائد به درستی تاثیر می گذارد. این امر منجر به خون و پروتئین در ادرار.

امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن

نارسایی کلیه امید به زندگی، مانند هر چیز به متغیرهای بسیاری، که برخی از آنها شما می توانید کنترل، و دیگران که شما نه می تواند کنترل: سن، جنسیت، ژن، نژاد، رژیم غذایی، انتخاب شیوه زندگی، آنچه که باعث وضعیت شما (علت)، نوع بستگی دارد درمان شما انتخاب می کنید، و غیره

امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن، مانند هر چیز دیگری بستگی دارد بر متغیرهای بسیاری، که برخی از آنها شما می توانید کنترل، اما برخی دیگر از شما می توانید. شاید شما می توانید سن خود را تغییر دهید، جنس، نژاد، ژن و غیره، که می تواند خطر ابتلا به گلومرولونفریت مزمن را افزایش می دهد. با این حال، برخی از دیگران، از جمله رژیم غذایی، زندگی سالم، و گزینه های درمان خود را در دست خود شما است. همه آنها می تواند کوتاه و یا طولانی تر طول عمر خود را.

چگونه به طولانی تر از امید به زندگی؟

مواد و روش ها از طولانی شدن زمان امید به زندگی برای گلومرولونفریت مزمن بستگی به علل زمینه ای است. بسیاری از بیماری های دیگر می تواند علت اصلی امید به زندگی است.

- پیدا کردن بیماری اولیه. علل عبارتند از: نفروپاتی دیابتی، نفریت لوپوس، نفروپاتی IgA، گلومرولونفریت غشایی، FSGS و غیره بسیاری از آنها آسیب اتوایمیون کلیه. به عبارت دیگر، گلومرولونفریت در نتیجه سیستم ایمنی بدن را ضعیف می باشد.

- ایمونوتراپی است. بر اساس صدمه به کلیه ها ایمنی، ایمونوتراپی طراحی شده است برای بازسازی سیستم ایمنی جدید، که با موفقیت می تواند به جلوگیری از عود بیماری های کلیوی است.

- مدیریت رژیم غذایی. به شما پیشنهاد برای محدود کردن مایعات، غذا خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین، محدود کردن نمک، پتاسیم، فسفر و دیگر الکترولیت.

- طب گیاهی. بعضی از گیاهان، مانند زالزالک، برگ زیتون و غیره، مفید برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و کنترل گسترش التهاب هستند. برای به دست آوردن لیست گیاهان برای گلومرولونفریت، به شما پیشنهاد یک پیام خصوصی به ترک شوید و یا ایمیل به kidneyservice@hotmail.com



:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

گزینه های درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت چه هستند؟ اجتناب از نارسایی مزمن کلیه و دیالیز همان چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت می خواهید بیشتر می باشد. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده می شود، عوارض شایع دیابت، اطلاعات زیر می تواند مفید باشد.

ما گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت از مراقبت از خود، مواد مخدر، رژیم غذایی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چهار جنبه معرفی:

خودپایی

کنترل شدید قند خون و فشار خون هستند قطعات بسیار مهم در طول درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. حتی افزایش خفیف فشار خون می تواند به سرعت بدتر شدن بیماری کلیوی دیابتی، از دست دادن وزن، مصرف کمتر نمک، پرهیز از الکل و تنباکو و گرفتن ورزش منظم می تواند چهار راه به پایین آوردن فشار خون است.

مواد مخدر

پزشکان معمولا ترجیح می دهند افراد مبتلا به دیابت را به مهار کننده های ACE برای پایین آوردن فشار خون است. همچنین می تواند بیماری کلیه را کند می کند. "Tangyikang" شروع می شود به طور معمول در بالینی مورد استفاده برای درمان دیابت از طریق حفاظت از جزایر پانکراس.

غذا

رژیم غذایی کم پروتئین دیگری برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. پروتئین به نظر می رسد برای افزایش چقدر سخت کلیه باید کار. یک رژیم غذایی کم پروتئین می تواند از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش می دهد و افزایش سطح پروتئین در خون.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

این درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که معمولا در بالینی چینی استفاده می شود. این می تواند میکروسیرکولاسیون کلیوی از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن حالت سکون خون را بهبود بخشد. آسیب کلیوی ناشی از دیابت را می توان به تدریج توسط ضد انقلاب، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده ترمیم کنید. هدف آن است که برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. خارج شده است استفاده می شود، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، بیماران خارجی بسیاری می گویند آن را دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.



:: برچسب‌ها: دیابت ,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

آیا دیالیز و پیوند درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

 

آیا دیالیز و پیوند درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا دیالیز و پیوند کلیه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)؟ خب، ما باید به گویند که نمی توانند. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک نوع بیماری ارثی است و هیچ درمانی برای آن وجود دارد. اما زمانی که PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی، دیالیز و پیوند کلیه به دو گزینه های درمان معمول برای بیماران مبتلا به PKD در بسیاری از کشورها تبدیل خواهد شد، با این حال همه چیز در چین متفاوت است.

بزرگ شدن کیست ها در حال رشد بر روی کلیه به تدریج می تواند ظلم و ستم به بافت اطراف کلیه و باعث اختلال عملکرد کلیوی. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به طور معمول کار، محصولات و مواد سمی زائد در بدن تجمع می یابد. به طور کلی، دیالیز استفاده خواهد شد اگر بیماران مبتلا به PKD شروع به تجربه برخی از علائم آشکار مانند تهوع، استفراغ، ادم شدید، از دست دادن اشتها، تنفس دشوار و به همین ترتیب. درست است که دیالیز می تواند کمک به تسکین برخی از علائم، اما دیالیز می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نیست، بیماران ممکن است از کاهش خروجی ادرار در صورتی که دیالیز را برای مدت زمان طولانی پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از بیماران دیالیزی باید از عوارض دیالیز مانند فشار خون پایین رنج می برند، سردرد، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، درد ساق پا، مشکلات خواب.

یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک زندگی بهتر است، و نسبت به مورد FSGS، میزان عود PKD پس از پیوند کلیه که بالا نیست. اما دریافت پیوند کلیه یک چیز آسان نیست، آن ممکن است سالها برای یک اهدا کننده صبر کنید. چه تر است، بعضی از بیماران ممکن است مناسب برای دریافت پیوند کلیه است.

در چین، پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا زمانی که تقریبا تمام عملکرد کلیه از بین رفته است. تا زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد توصیه می شود به ادامه بهبود عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان از طبیعت.

به عنوان یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، تا زمانی که شما هنوز امید برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه، ما در اینجا مبارزه با این بیماری همراه با شما.



:: برچسب‌ها: کیستیک ,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

، آیا Ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی

 

، آیا Ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی

آیا ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی؟ ما می توانیم بگوییم که ketosteril چنین بیماران مبتلا به بیماری کلیه داروهای معمول با آن آشنا هستند. در اینجا شما را آگاهی بیشتر در مورد ketosteril و گزینه دیگری برای درمان نارسایی مزمن کلیه را دریافت کنید.

تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، اختلال سوخت و ساز پروتئین و اسید آمینه است. Ketosteril معمولا با یک رژیم غذایی کم پروتئین همکاری برای درمان این بیماری است. رژیم غذایی با پروتئین بالا یک عامل مهم در تشدید کاهش در عملکرد کلیه است. بنابراین، بیماران باید برای حفظ مصرف پروتئین در رژیم غذایی روزانه خود را. در همین حال، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید مکمل های اسید آمینه به اندازه کافی نگه دارید به طوری که برای دیدار با نیاز تغذیه بدن.

ترکیبی از ketosteril و رژیم غذایی کم پروتئین می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی عرضه برخی از اسید آمینه و کاهش تولید نیتروژن ادرار. بنابراین، آن می تواند علائم نسبی کاهش و حفاظت از نفرون باقی مانده در نتیجه تاخیر انداختن نارسایی کلیه. با این حال، ketosteril می تواند نارسایی مزمن کلیه جلوگیری نمی کند، این است که به دلیل ketosteril فقط متابولیسم پروتئین تنظیم، آن است که قادر به مقابله با ریشه و علت ایجاد سطح کراتینین بالا و سطوح نیتروژن ادرار بالا است. با تشدید عملکرد کلیوی، اثر Ketosteril همراه است کمتر و کمتر.

ابتدا برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، بیماری اصلیش باید به خوبی کنترل می شود. سپس با استفاده از داروهای گیاهی چینی برای تعمیر آسیب کلیوی از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. تکنیک های پیشرفته تصفیه خون در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. اگر عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود، و سپس به نارسایی مزمن کلیه و دیالیز یا پیوند کلیه می توان جلوگیری کرد. بنابراین یک درمان موثر برای بیماری های کلیوی به این معنی است که با هدف صرفه جویی در کلیه خود. اگر آن است که مناسب نیست را برای شما به یک دکتر سنتی چینی مشورت کنید، سپس شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت آزادانه و یا شما می توانید به ما یک پیام را ترک.


:: برچسب‌ها: کلیوی,


جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو

 

آیا بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو

بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو می تواند؟ آبجو بخش مهمی در یک مهمانی در سراسر جهان می باشد. در حالی که بیماران دیابتی معمولا پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم برای کنترل قند خون، دیابت می تواند باعث بسیاری از عوارض است که می تواند حتی تهدید کننده حیات است. همانطور که برای آن دسته از بیماران دیابتی که نوشیدن آبجو را دوست دارم مشتاق به دانستن پاسخ هستند.

مواد خام از آبجو شامل جو، هاپ، مخمر، آب و مواد کمکی برخی از amylum و قند است. به عنوان آبجو حاوی قند فراوان، اسید آلی، نمک معدنی، ویتامین ها و مقدار تغذیه دیگر، که مردم عادی نوشیدن مقدار مناسب از آبجو می تواند به بهبود اشتها و هضم. پس چگونه در مورد بیماران مبتلا به دیابت است؟

انرژی تولید شده از یک لیتر از 12 درجه آبجو برابر که از 500 گرم از گوشت بدون چربی و 250 گرم نان است. اگر به طور کامل می تواند ثابت کند که الکل یک نوع از مواد پر انرژی است. اگر بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو بیش از حد، می تواند کنترل انرژی در رژیم غذایی که بر اثر درمان از درمان رژیم غذایی خود را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، الکل می تواند برخی از دست دادن ویتامین محلول در آب در فرایند سوخت و ساز بدن خود را، که منجر به سوء تغذیه می شود. نارسایی تغذیه و الکل می تواند باعث صدمه به عروق خونی و اعصاب، که می تواند سرعت بروز و پیشرفت بیماری عروق خونی و بیماری های عصبی پایان می شود.

بنابراین بیماران مبتلا به دیابت بهتر آبجو می نوشند نیست. اگر آنها باید به، لطفا به یاد داشته باشید که مقدار آبجو باید 500 گرم تجاوز نمی کند و همچنین آنها باید مقدار خود را از مواد غذایی اصلی را با 25 گرم را کاهش می دهد.

تمام بیماران دیابتی دانش زیادی در مورد عوارض ناشی از دیابت است. و آنها باید بدانند که microalbumin است که معمولا نشانه اولیه از آسیب کلیه، معاینه به طور منظم برای بیماران دیابتی بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک اگر برخی از سوالات وجود دارد.


:: برچسب‌ها: آبجو,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

علائم کیست کلیوی دو طرفه، تشخیص، درمان

 

علائم کیست کلیوی دو طرفه، تشخیص، درمان

میزان شیوع کیست های کلیوی در میان افرادی که بیش از 50 سال از کیست age.Renal جیب پر شده با مایع آبکی بسیار بالا است. کیست های کلیوی دو طرفه بدان معنی است که کیست در هر دو مقاله kidneys.This است رشد می کنند به شما یک دید از نشانه های دو طرفه کیست های کلیوی، تشخیص و درمان به من بدهید.

علائم

در مراحل اولیه، بیماران اغلب هیچ نشانه ای ندارند و یا ناراحتی به عنوان کیست مردم small.Some ممکن است تمام زندگی خود را بدون توجه به disease.In طور کلی زندگی می کنند، در صورتی که بیمار هیچ نشانه ای ندارند، آنها را treatment.But آنها باید نگه دارید لازم نیست تست اولتراسوند به طور منظم تا ببینید که آیا کیست growing.What اندازه از کیست برای درمان است؟ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مشورت کنید.

با این حال، در صورتی که کیست در حفظ و گسترش آنها منجر به علائم زیر را می دهد.

، درد óèDull در پشت و یا سمت

، عفونت دستگاه óèUrinary

، درد شکم óèUpper.

، فشار خون óèHigh.

تشخیص

تشخیص کیست های کلیوی دو طرفه به طور عمده شامل آزمایشات تصویربرداری و آزمون عملکرد کلیه.

تستهای تصویربرداری: تست های تصویر برداری مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و MRI اغلب به بررسی آزمونهای cysts.Imaging کلیوی دو طرفه می تواند کمک به پزشک پزشک تعیین اینکه آیا توده کلیه یک کیست یا تومور استفاده می شود.

آزمونهای عملکرد کلیه: این تست می تواند نشان دهد تا چه حد کلیه ها آسیب دیده اند و اینکه آیا این کیست ها خدشه کلیه.

درمان

جراحی درمان کلی برای کیست های کلیوی دو طرفه است. در برخی موارد، یک سوزن به کیست قرار داده و پس از آن مایع کیستی در از cyst.It تخلیه کمتر تهاجمی به بدن است.

با یک کیست های بزرگ علامتدار ممکن است نیاز به جراحی برای تخلیه و حذف مایع cysts.The به در کیست تخلیه شود و سپس دیوار از کیست قطع خواهد شد و یا سوخته درمان away.This بسیار تهاجمی به بدن است.

درمان گیاهی یک درمان جایگزین برای درمان cysts.This کلیوی دو طرفه است می تواند انجام دهد به کوچک شدن کیست در راه ملایم و بدون ایجاد هر گونه عوارض جانبی در بدن.


:: برچسب‌ها: درمان,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان دارویی راهنما خارش پوست در FSGS

 

آیا می توانم گیاهان دارویی راهنما خارش پوست در FSGS

پوست خارش یک شکایت شایع از بیماران FSGS.The اغلب با این وضعیت ناخوشایند مبتلا تا گیاه much.Can کمک خارش پوست در FSGS است؟

چگونه خارش پوست در FSGS اتفاق می افتد؟

کلیه سالم می توانند ضایعات از normally.However بدن حذف، در FSGS، کلیه بیمار قادر به انجام وظایف. خارش پوست و بیماری های کلیوی اغلب دست به دلیل ساخت تا از فسفر و سموم اورمی در نتایج blood.Uremia از بالا ساخت تا از اوره در خون است که معمولا خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر.

آیا می توانم شاخ و برگ گیاهان کمک خارش پوست در FSGS؟

گیاهان دارویی دارای اثرات واضح در درمان itching.It پوست reliving می تواند در راه های زیر کار می کنند:

حمام: حمام دارو دارو را می توان اعمال شده به درمان خارش پوست در کلیه disease.Based شده در شرایط فردی، انواع مختلف گیاهان در bath.Skin واسطه استفاده می شود یک عضو ترشحی های عمده body.By باز کردن منافذ، حمام دارو می تواند به بهبود دفع مواد زائد از بدن است. (چه گیاه می تواند خارش پوست در FSGS کمک کند؟ با ما مشورت).

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: درمان خارجی است که می تواند بر روی انواع area.Different کلیه از گیاهان کاربردی در این therapy.The مهم ترین اثر از این روش درمانی برای FSGS استفاده می شود بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی است. اگر کلیه ها بهتر کار می کنند، بیشتر ضایعات خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده است. به عنوان یک نتیجه، خارش پوست به طور کامل کنترل می شود.

به غیر از گیاه برای خارش پوست در FSGS، در زیر برخی از راه های آسان برای کمک به تسکین این بیماری است.

* یک رژیم غذایی کم پروتئین و فسفر است essential.It می تواند به کاهش ساخت تا از اوره و فسفر، در نتیجه از بین بردن خارش پوست.

* درمان حمام فوق العاده است کنترل خارش پوست برای FSGS patients.It است، دارای سه اثر: تمیز کردن، درمان، و استراحت است. حمام جوش شیرین و حمام نعناع ممکن است توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را به شما توصیه می شود.

فوق برخی از راه های مقابله با خارش پوست در FSGS. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل.


:: برچسب‌ها: FSGS,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع

 

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع؟ برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سطح کراتینین بالا و حالت تهوع می تواند دو علائم رایج این بیماری است، و شکی نیست که تهوع، استفراغ و سایر نشانه های بیماری کلیوی می تواند کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد. اما ما بر این باور است که جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهند ترین است.

کلیه های سالم ما می تواند کمک به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اگر ما را ترک از عوامل دیگر که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار، ظاهر کراتینین بالا می تواند به ما آسیب کلیوی شدید و اختلال عملکرد کلیه را بگویید. از آنجا که کلیه بسیار قوی توانایی جبرانی، سطح کراتینین افزایش نمی یابد تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. بیش از حد سموم و مواد زائد در بدن بسیار آسان است برای تحریک دستگاه گوارش، باعث تهوع. به ویژه هنگامی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه، یک عارضه شایع به نام زخم روده است به احتمال زیاد اتفاق می افتد، که می تواند منجر به تهوع و استفراغ و ناراحتی های دیگر است.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بین بردن حالت تهوع به طور طبیعی؟

استفاده از طب فشاری. شما می توانید این کار را با استفاده از انگشت شست خود را بر روی مچ دست خود و با استفاده از فشار به مدت 30 ثانیه انجام دهد. شاخص و انگشت وسط خود را باید در بالای مچ دست شما باشد.

دو کپسول ریشه زنجبیل و یا شیب دار یک فنجان چای با یک تکه زنجبیل تازه در آن است. آل زنجبیل نیز کمک می کند. زنجبیل شده است برای قرن ها به عنوان یک درمان طبیعی برای حالت تهوع استفاده می شود.

به آرامی حل قطره نعناع را در دهان خود، جویدن یک تکه آدامس نعناع و یا جرعه برخی از چای نعناع. اگر شما چای نعناع را نداشته باشند، حل قطره نعناع را در یک فنجان چای است. نعناع می تواند به کاهش انقباضات معده است که می تواند باعث تهوع شما کمک کند.

سعی کنید به وضع کردن با یک بالش بین پاهای خود را، با نیمی از بالش آن را در برابر معده خود را نگه دارید و اعمال یک فشار کوچک کنید و سعی کنید برای به خواب رفتن پس از آن زمانی که شما از خواب بیدار آن همه باید طی شود.

کارشناسان بیماری کلیوی چه می گویند؟

بیماران با سطح کراتینین بالا پرداخت توجه بیشتر به کاهش سطح کراتینین، اما فراموش علت ایجاد سطح کراتینین بالا، که باعث می شود آنها را نادیده گرفت تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، بیماری نارسایی مزمن کلیه دیر یا زود توسعه.


:: برچسب‌ها: تهوع,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

به چه معنی است وقتی که BUN است 61 و کراتینین 2.4

 

به چه معنی است وقتی که BUN است 61 و کراتینین 2.4

دو تست معمول برای کمک به تشخیص بیماری های کلیوی BUN و کراتینین می باشد. هنگامی که 61 BUN و کراتینین 2.4، چه اطلاعاتی می تواند ما را دریافت کنید؟ حالا اجازه دهید بیشتر در مورد BUN و کراتینین یاد بگیرند.

چه کاری می تواند BUN 61 به ما بگویید؟

خون حمل پروتئین به سلول های سراسر بدن است. پس از سلول ها با استفاده از پروتئین، ما تماس بگیرید زباله محصول باقی مانده است که به نیتروژن اوره خون بازگشته است. کلیه های سالم اوره فیلتر ما از خون نیتروژن و حذف آن در ادرار. در صورتی که بیماری کلیوی وجود دارد و کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. بنابراین BUN اندازه گیری عملکرد کلیه است. سطح BUN طبیعی از mg / dL 7-20 از اوره است. اگر BUN خود را بیش از 20 است، کلیه ها ممکن است نه در قدرت کامل کار می کند. در حال حاضر سطح BUN 61 است، به این معنی آسیب بسیار شدید کلیه.

چه کراتینین 2.4 چیست؟

کراتی نین یک محصول زائد در خون ایجاد شده توسط متابولیسم طبیعی سلول های عضلانی است. درست مانند BUN، کلیه های آسیب دیده را کراتینین در خون. کراتینین مارکر غیر مستقیم از میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و یا چگونه به خوبی کار کلیه است. برای زنان، سطح کراتینین نرمال 0.5-1.1 است، در حالی که برای مردان، آن است که 0.6-1.2. سطح طبیعی کراتینین ممکن است یک تفاوت کوچک در کشورهای مختلف داشته باشد. سطح کراتینین را افزایش می دهد به 2.4، به این معنی آسیب کلیوی شدید. مردم باید بدانند که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. پس کراتینین 2.4 به معنای عملکرد کلیه بسیار از بین رفته است، و این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی حداقل.

چگونه می توان به کاهش 61 BUN و کراتینین 2.4 با خیال راحت و به طور موثر؟

اکنون که آنها صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود، راه اساسی این است که برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در آن صورت، کلیه می تواند به کار به طور معمول دوباره، همچنین نارسایی کلیه و دیالیز مزمن می تواند به طور موثر مانع.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

 

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

نیتروژن اوره خون، مانند کراتینین مشابه است، یک آزمون مهم است که کمک می کند تا وضعیت کلیه خود را بگویید. صعود به سطح BUN بالا معمولا به معنای کلیه شکست خورده است. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که داروهایی که می تواند نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد.

نیتروژن اوره خون

تست نیتروژن اوره خون اندازه گیری میزان نیتروژن اوره است که در خون شما. در شرایط عادی، اوره سفر از کبد شما را به کلیه های خود را از طریق جریان خون خود را. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن اوره و سایر مواد زائد مانند اوره خون، از خون خود را. به عنوان یک نتیجه، اوره خود را از طریق ادرار نشت.

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

هنگامی که نیتروژن اوره خون شما بالاتر از حد نرمال است، ممکن است نشان می دهد که کلیه های شما نمی توانند عملکرد کار. به منظور کاهش سطح نیتروژن اوره خون، کلیدی است برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این قانون حق است که طبیعت بدن خود را دنبال.

طب گیاهی چینی است که در اینجا برای عملکرد طبیعی خود را که می تواند کمک به افزایش گردش خون کلیوی، بهبود عملکرد کلیه، ترمیم بافت آسیب کلیه و معکوس خسارت های کلیه و غیره پیشنهاد

علاوه بر این، کمک می کند تا به کاهش علائم مانند پشت درد، خستگی، بی خوابی و غیره با این حال، به عنوان بیمار متفاوت است به شرایط مختلف، که نیاز به گیاه سبزی های مختلف را انتخاب کنید برای شرایط شخصی.

حتی برای همان شخص، فرمول گیاهی با توجه به شرایط بیماران تغییرات، تغییر خواهد کرد.

طب گیاهی چینی عوارض جانبی نادر این دارو طول می کشد، که باعث می شود آن را یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به کودکان و نوجوانان. با این حال، آن را نیز معایب آن، مانند طعم تلخ و دراز مدت را نشان می دهد.

برای جلوگیری از ضرر خود، درمان جدید طراحی شده است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به نام. این یک نرم افزار خارجی است که با کمک از اسمز درمانی پیشرفته کار می کند است. و مواد گیاهی می توانند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، که طول می کشد اثرات سریع از ادارات سنتی دهان.

همچنین، به عنوان شکل خارجی آن، اجتناب از آن طعم تلخ و آسیب به معده است.

برای درمان های گیاهی برای کاهش سطح BUN، لطفا پیام زیر را ترک.


:: برچسب‌ها: کاهش ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم سطح کراتینین علت نارسایی کلیه بالا

 

آیا می توانم سطح کراتینین علت نارسایی کلیه بالا

معمولا، ما می گویند، نارسایی کلیه باعث می شود سطح کراتینین بالا. امروز، این مقاله صحبت خواهیم کرد که آیا سطح کراتینین بالا می تواند باعث نارسایی کلیه شود. خواندن و پیدا کردن پاسخ در حال حاضر!

چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا می شود؟

بسیاری از علل می تواند سطح کراتینین افزایش وادار و از علل شایع ممکن است شامل مصرف به معنای، تخریب عضلانی، آرتریت روماتوئید، درمان با تستوسترون و غیره برخی از داروها نیز ممکن است سطوح کراتینین بالا، مانند ACEI، پنی سیلین ها، آمینوگلیکوزیدها، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، باعث شیمی درمانی و عوامل بیولوژیکی.

آیا می توانم سطح کراتینین به علت نارسایی کلیه بالا؟

کراتینین مواد زائد از فعالیت ماهیچه طبیعی است که باید به خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است. به همین دلیل است که سطح کراتینین بالا نشانه ای از نارسایی کلیه است.

در مقابل، زمانی که سطح کراتینین افزایش می یابد، همچنین ممکن است بیماری کلیوی می شود، اگر هیچ کنترلی فوری وجود دارد. هنگامی که سطح کراتینین بالا طول می کشد، می گوید که بدن خود را با سمی به بالا خیس. و درمان اضطراری ممکن است لازم باشد به پاک کردن مواد زائد، در غیر این صورت، کلیه خود را به کار سخت بدون هیچ استراحت. کلیه خود را به عنوان یک نتیجه، ممکن است فرسوده و باعث صدمه به کلیه ها. به طور معمول، نارسایی حاد کلیه است که بیشتر برای دیدن از نارسایی مزمن کلیوی در چنین شرایط است.

چه درمانهایی پیشنهاد می شود برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه؟

هنگامی که سطح کراتینین بالا را افزایش می دهد، به شما پیشنهاد برای پیدا کردن علت ابتدا.

اگر آن را توسط سوء استفاده از مواد غذایی ایجاد می شود، لطفا قطع مصرف غذاهای کراتینین بالا. و اگر شما در شرایط اضطراری، پزشک شما ممکن است درمان های مختلف تصفیه خون پیشنهاد برای جلوگیری از نارسایی کلیه و یا خطرات دیگر.

تصفیه خون راه داخلی است که به پاک کردن سموم ها در خون کمک می کند تا در یک زمان کوتاه، کمک می کند که برخورد با موارد اورژانس های مختلف است. تصفیه خون شامل همودیالیز، hemoperfusion، hemofilteration، تعویض پلاسما، immunoadsorption و غیره.

با توجه به وضعیت پزشکی شما، پزشک شما کمک خواهد کرد که پیدا کردن درمان که برای شما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا پیام زیر را ترک.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای PKD با کیست های کبدی

 

درمان طبیعی برای PKD با کیست های کبدی

کیست کبد شایع ترین علامت extrarenal بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است. می تواند کیست های کبدی تاثیر پیشرفت PKD؟ آیا می توانم آنها اثرات تهدید کننده حیات می شود؟

افراد مسن بیشتر در معرض برای توسعه cysts.More کبد از 85٪ از بیماران مبتلا به کیست های کبدی سن کیست کبد 30.The مکرر بیشتر در زن مبتلا به PKD، به ویژه کسانی که حاملگی چند قلویی و یا استفاده از درمان جایگزینی هورمون برای مدت طولانی از زمان.

بیماران با کیست های کبدی توسعه علائم و نیز function.If طبیعی یا نزدیک به طبیعی کبد، هیچ درمان تحقیقات required.Some نشان می دهد که کیست های کبدی تاثیر زیادی در پیشرفت PKD ایجاد نمی کند.

با این حال، به عنوان کیست در هر دو اندازه و تعداد با بالا رفتن سن افزایش می دهد، آنها ممکن است احساس پری شکم، تنفس مشکل، etc.If درد می شود بنابراین، بیماران باید برای درمان موثر به دنبال.

از عفونت کیست کبد علت مرگ مهم برای افراد مبتلا به PKD در dialysis.If بیماران دچار درد مداوم و شدید است، آنها باید cysts.However را تخلیه، تخلیه کیست ها می تواند های تهاجمی در body.Also، کیست در بخش عمیق از کلیه می تواند حذف شود. اگر عفونت کیست رخ می دهد، درمان با آنتی بیوتیک استفاده شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی بر اساس طب گیاهی چینی در TCM به مردم با PKD و cysts.It کبد است توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی بدون عوارض تهاجمی در بدن در all.It را می توانید کیست در کلیه ها و کبد را در راه تدریجی و ملایم کوچک. مواد تشکیل دهنده طب فعال می تواند در بهبود نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار در داخل و خارج از کیست بهبود میکروسیرکولاسیون. مایعی کیستیک مجبور خواهد شد به جریان خون vessels.Eventually، مایع خواهد شد از های سیستمیک circulation.So کیست در هر دو کلیه و کبد به تدریج کوچک خواهد شد انجام شده است.

به غیر از درمان PKD، مراقبت بهداشت و سلامت دیگر نیز نقش مهمی را در مدیریت این بیماری بازی. شما می توانید اطلاعات بیشتری در در PKD مراقبت سلامت را دریافت کنید.


:: برچسب‌ها: PKD ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا مرحله 3 بیماری کلیه برگشت با GFR 51، کراتینین 1.2

 

آیا مرحله 3 بیماری کلیه برگشت با GFR 51، کراتینین 1.2

من با مرحله 3 بیماری کلیه به تازگی با GFR 51 و 1.2.I کراتینین تشخیص داده شد احساس بسیار زخم و مطمئن نیستید چه می گذرد اتفاق می افتد مرحله next.Is 3 بیماری کلیوی برگشت؟ آیا من میتوانم یک زندگی عادی زندگی می کنند؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) به 5 مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها در حد متوسط ​​با GFR در محدوده بین 30 ~ 59ml/min دچار اختلال میشود.

در مراحل اولیه بیماری کلیوی، ساختار کلیه هنوز تغییر نکرده است. درمان تهاجمی می تواند به عقب صدمه به کلیه ها و کمک به توقف بیشتر damage.However کلیه، در 1 و 2 مرحله بیماری کلیوی، بیماران معمولا هیچ symptoms.Unfortunately، بسیاری از بیماران نمی تواند تشخیص مشکل کلیه علائم ظاهری untile خود را ظاهر می شود.

مرحله 3 بیماری کلیوی می تواند به عنوان یک انتقال period.In این مرحله در نظر گرفته شده، بی شمار از علائم شروع می شود به نظر می رسد مانند تورم، کم خونی، بیماری استخوان etc.GFR 51 و کراتینین 1.2 نشان می دهد که کلیه ها شده اند در عین حال به شدت دچار اختلال نشده است. شما هنوز هم احتمال زیاد معکوس وضعیت شما.

وقتی پیشرفت مرحله بیماری کلیوی کلیه 3 به مرحله 4، ساختار کلیه را دچار اختلال خواهد شد significantly.What بعد از آن شما می توانید انجام دهید این است پیشرفت بیماری را به تاخیر و تاخیر از شروع Dialysis.When ESRD می آید، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود درمان نهایی را انتخاب کنید.

چگونه معکوس مرحله 3 بیماری کلیه با از GFR 51 و کراتینین 1.2؟

در مرحله اول، شما باید شرایط آنچه باعث مشکل کلیه خود را از قبیل دیابت، فشار خون بالا، اختلالات خود ایمنی و غیره را درمان می کنند

ثانیا، کنترل شرایط است که می تواند عملکرد کلیه را بدتر. کم خونی، پروتئینوری، تورم و غیره و سایر شرایط مرتبط مرحله 3 بیماری کلیه عوامل خطر در بدتر شدن عملکرد کلیوی هستند.

ثالثا، بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. این مرحله نقش مهم در معکوس مرحله 3 بیماری کلیه است. هنگامی که صدمه به کلیه ها خود را معکوس شده است، کلیه های شما کار بهتر خواهد بود. اگر شما، شما قادر خواهید بود به یک زندگی عادی.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

به PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

 

به PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

فشار خون بالا یک عارضه معمول از PKD است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه هستند چیزی است که هر بیمار PKD سعی کنید برای جلوگیری. شکی نیست که به فشار خون بالای کنترل نشده می تواند سرعت پیشرفت این بیماری وجود دارد. سپس چگونه برای کمک به بیماران PKD با فشار خون بالا جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا و صدمه به کلیه ها می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد، بنابراین اولین چیزی است که برای کنترل فشار خون بالا از طریق رژیم غذایی مناسب و برخی از داروها است. خوب، اگر بیماران مبتلا به PKD می خواهید امتحان کنید داروهای چینی، طب سوزنی توصیه خواهد شد. بیماران مبتلا به PKD می توانید بروید و یک دکتر سنتی چینی مشورت در مورد طب سوزنی.

اگر مایل به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه، علت ایجاد اختلال عملکرد کلیه باید با بدون شک رسیدگی می شود. و آنچه در آن است؟ از دست دادن عملکرد کلیه را فراهم می کند برای تغییر نیاز به دیالیز و طول می کشد PKD به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به صرفه جویی و بهبود عملکرد کلیه. پس چه چیزی باعث اختلال عملکرد کلیه است؟ بزرگ شدن کیست های کلیوی می تواند بافت کلیه اطراف ستم و مطمئن کلیه ایسکمیک و anoxic، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال خواهد شد، ما باید به کوچک آن کیست.

علاوه بر جراحی، هیچ گزینه های دیگر برای کیست در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. با این حال، در چینی بالینی، درمان خارجی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy داروها، به طور معمول استفاده می شود. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش برای ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست می تواند جذب شود. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد کلیه با ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی را بهبود بخشد. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود، نارسایی کلیه و دیالیز را می توان به طور موثر اجتناب شود.

اگر شرایط شما در حال حاضر به توسعه نارسایی کلیه، این به آن معنا نیست دیالیز باید آغاز شود که بستگی به شرایط خاص بیماران مبتلا به PKD. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، و ما در اینجا کمک به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه شما خواهد بود.


:: برچسب‌ها: PKD ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از CKD توسعه به نارسایی کلیه

 

چگونه به اجتناب از CKD توسعه به نارسایی کلیه

بیماری مزمن کلیه به نارسایی کلیه در نهایت، اگر کنترل خوب در صدمه به کلیه ها وجود ندارد. چگونه برای جلوگیری از: CKD توسعه به نارسایی کلیه؟

هدف از مدیریت است که آن هم در جلوگیری از کمک می کند تا از نارسایی کلیه بیماری مزمن کلیه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس خسارت های کلیه. بسیاری از راه های کمک به ایجاد موفقیت، از جمله درمان، رژیم غذایی، ورزش، استرس عاطفی.

مداوا

طب گیاهی چینی سنتی چینی است که از دوره باستان چین تاسیس شده است. بیش از صدها نفر از گیاهان دارویی، گیاهان، میوه ها، ریشه ها، برگ ها و غیره می تواند به عنوان استفاده های پزشکی کار می کنند. آن را به عنوان درمان طبیعی است، در نتیجه، آن را به ندرت عوارض جانبی را نشان می دهد. این باعث می شود آن را به یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن و جایگزین مناسب برای کودکان بیمار.

طب گیاهی چینی است که در اینجا پیشنهاد شده برای آن می تواند کمک به بهبود توانایی خود درمانی از سلول های کلیه آسیب دیده، در نتیجه برای تعمیر بخش های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

هنگامی که عملکرد کلیه را می توان در سطح نه کم بهبود و یا حفظ، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند به جلوگیری از ورود به مرحله نارسایی کلیه است.

بیماران مختلف می پرسد برای گیاهان مختلف است. حتی اگر برای بیماران مبتلا به مرحله CKD مشابه، گیاهان را از فردی به فرد با توجه به سن های مختلف، نژاد، جنس و علائم و غیره متفاوت است و گیاهان افزوده خواهد شد و یا از فرمول های گیاهی به عنوان تغییر شرایط پزشکی کاهش.

گیاهان معمول برای بیماری مزمن کلیه ممکن است شامل چمن مبل، چای سبز، چای جاوا، rehmannia، UVA ursi، توت، ابریشم ذرت، قاصدک، گزنه، گل خطمی مرداب، ریشه جعفری، ریشه شن و غیره.

اگر شما نیاز دارید، شما می توانید گزارش پزشکی خود را زیر ترک و یا به ایمیل kidneyask@hotmail.com. و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن گیاهان که برای شما کار می کنند.

زندگی سالم

علاوه بر درمان های پزشکی، زندگی سالم نیز کاهش سرعت پیشرفت بیماری مزمن کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه کمک می کند.

به شما پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی که ممکن است غذاهای کم چرب و کم نمک، کم پروتئین و نیاز. ورزش، مانند پیاده روی، آهسته دویدن، شنا کردن انتخاب خوبی است. (ورزش مورد علاقه انتخاب خوبی شما؟ دریافت پاسخ از کارشناسان ما با ترک پیام خود را در زیر). صحبت بیشتر با پزشک خود و مدیریت احساسات خوب نیز نقش مهمی برای جلوگیری از نارسایی کلیه بازی.


:: برچسب‌ها: CKD ,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

PKD: آیا می توانم علت کراتینین بالا نارسایی کلیه

 

PKD: آیا می توانم علت کراتینین بالا نارسایی کلیه

آیا می توانم کراتینین بالا علت نارسایی کلیه؟ بیماران مبتلا به PKD ممکن است چنین یک سوال بپرسید. برخی از مقالات می گویند بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی در سن 70. با توسعه این بیماری، بیماران مبتلا به PKD سطح کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر را پیدا کنید. با این حال، برای بیماران مبتلا به PKD، نارسایی کلیه است توسط کراتینین بالا ایجاد می شود، کراتینین بالا می تواند یک علامت شایع نارسایی کلیه به جای.

چه چیزی باعث نارسایی کلیه برای بیماران مبتلا به PKD؟ PKD یک نوع بیماری ارثی است که توسط کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص است. با افزایش سن، این کیست ها می تواند تصویر را بزرگ تر ببینید.، که ستم اطراف بافت کلیه و باعث می شود ایسکمیک و anoxic کلیه ها، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال شود. بنابراین نارسایی کلیه است با بزرگ شدن این کیست ها ایجاد می شود.

هنگامی که PKD ایجاد نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا تبدیل به یک مشکل شایع است. به عنوان یک ماده در واقع، سطح کراتینین با از دست دادن عملکرد کلیه و بالاتر است. در موارد عادی، کلیه های سالم ما کمک به فیلتر مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، یک بار دچار اختلال عملکرد کلیه، کلیه این نوع از کار به طور موثر، مواد زائد در خون ساخت تا منجر به سطوح بالای کراتینین، انجام نمی.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است برخی از برخی از داروها را همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین به کاهش سطح کراتینین بالا پیشنهاد شده است. اما مهم ترین چیز این است که به کوچک شدن کیست و سعی در بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD. در آن صورت، نه تنها سطح کراتینین بالا را می توان به تدریج و به طور طبیعی کاهش به کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار می کنند، همچنین دیالیز می توان جلوگیری کرد، اگر شما آن را آغاز نشده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای درمان بالینی PKD. این است که در طب گیاهی چینی است اما بیرونی استفاده می شود. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. کارشناسان PKD می گویند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به PKD، استفاده از داروهای چینی می تواند دستیابی به موفقیت در زمینه درمان PKD و نارسایی کلیه. ما دوست داریم که به شما اطلاعات بیشتر در مورد داروهای گیاهی چینی، اگر شما می خواهید برای ذخیره کلیه خود را کنید و سعی کنید به یک زندگی عادی به عنوان هر کس دیگری.


:: برچسب‌ها: PKD,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

Osmotherapy طب میکرو چینی برای نفروپاتی IgA

 

Osmotherapy طب میکرو چینی برای نفروپاتی IgA

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی گزینه دیگری برای درمان نفروپاتی IgA است. نفروپاتی IgA چنین یک نوع بیماری است که کمپلکسهای ایمنی سپرده در سلول های mesangial گلومرولی است. ظاهر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به طور موثر کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توسعه های جدید از داروهای سنتی چینی است. این است که در داروهای گیاهی چینی است. در مقایسه با داروهای گیاهی چینی دهان، از آن خارج شده است استفاده می شود، دو کیسه با اقدام داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز پر، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم به کلیه ها توسط نفوذ به پوست و پس از آن به بازی، که نه تنها می تواند به جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، بهبود غلظت دارو آمده است. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA فقط نیاز به دروغ روی تخت را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است.

پس چه می تواند Osmotherapy کمک بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در پزشکی میکرو چینی انجام دهید؟

* حذف آن کمپلکسهای ایمنی واریز در سلول های mesangial گلومرولی از طریق تخریب، که چیزی است که داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به. پس از آن، آسیب بیشتر کلیه قابل پیشگیری است.

* تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است.

* تنظیم سیستم ایمنی بدن و بهبود ایمنی از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی. نفروپاتی IgA آسان است پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی یا عفونت ادراری ناشی شده است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می گوید بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در درمان است که با هدف صرفه جویی در کلیه خود را می تواند به عنوان یک درمان واقعی شمارش. اگر شما می خواهم برای جلوگیری از دیالیز و علاقه به یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ما بسیار خوشحالیم که شما را بیشتر فراهم است.


:: برچسب‌ها: IgA,


پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا ریزش مو در نشانه های بیماری مزمن کلیه

 

آیا ریزش مو در نشانه های بیماری مزمن کلیه

آیا ریزش مو علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه؟ خوب زمانی که کلیه ها قادر است، طیف گسترده ای از اثرات منفی بر روی سیستم های بدن وجود دارد. در علاوه بر این به عدم تعادل مایعات، ریزش مو می تواند رخ دهد. بله، ریزش مو می تواند یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیه. اگر چه از دست دادن مو است که گاهی اوقات به بیماری کلیوی مربوط، آن است که بسیار نادر است. ریزش مو از بیماری های کلیوی به طور معمول تنها در موارد پیشرفته نارسایی کلیه رخ می دهد.

دلایل ممکن برای ریزش مو هنگامی که بیماری مزمن کلیه ایجاد نارسایی کلیه ممکن است تغذیه نامناسب، کمبود آب و عدم تعادل مواد معدنی، استرس طولانی مدت و غیره پس چگونه برای مقابله با ریزش مو با خیال راحت وقتی که آن اتفاق می افتد؟

دوباره پر کردن جوهر کلیه خود را با مکمل های گیاهی مانند او Shou وو. از دست دادن مو شما کاهش می یابد به عنوان کمبود کلیه شما خود را تصحیح. مکمل های موثر دیگر عبارتند از: Lycium و Cuscuta دانه.

سبزیجات مواد غذایی مورد نیاز برای رشد مو و بار کردن کلیه ها. ترجیحا، هم بزنید سرخ سبزیجات خود را در روغن زیتون. با توجه به TCM، خوردن بیش از حد بسیاری از غذاهای سرد می تواند استرس را به طحال اضافه کنید و منجر به عدم تعادل انرژی.

شما همچنین می توانید درمان های طب سوزنی را امتحان کنید برای تقویت کلیه نصف النهار و کمبود صحیح کلیه و همچنین درمان ریزش مو.

خوب راه اساسی برای جلوگیری از ریزش مو است که برای درمان بیماری مزمن کلیه به خوبی تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان یک ماده در واقع، استفاده از داروهای گیاهی چینی به اثبات رسیده است می توانید از توابع از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب دست یابد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. تا زمانی به عنوان یک درمان با هدف صرفه جویی در خود کلیه، عملکرد کلیه است به احتمال زیاد به بهبود و دیالیز خواهد شد به طور موثر مانع، که چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی واقعا می خواهید برای دیدن.


:: برچسب‌ها: کلیه,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

علل بزرگ شدن کلیه ها و درد پشت

 


کلیه بزرگ مراجعه به کلیه ها بزرگتر از نرمال در size.As ساختار نرمال کلیه تغییر است، می تواند منجر به بسیاری از problems.Back درد اغلب رخ می دهد به همراه با kidneys.What بزرگ، علل بزرگ شدن کلیه و کمر درد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری ارثی است که در آن کلیه تعدادی از کیست است. به عنوان کیست در اندازه را افزایش می دهد، آنها را بزرگ کشش kidneys.The کپسول کلیوی و فشرده سازی به بافت کلیه مجاور می تواند در نتیجه کمر درد. درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در چین

هیدرونفروز

در هیدرونفروز، جریان پشت ادرار، می تواند باعث به تصویر را بزرگ تر ببینید. شرایط kidneys.In راست، ادرار نهایی را از طریق لگن عبور می کند و سپس به ureter.However تخلیه، اگر یک ناهنجاری ساختاری و یا سنگ در محل که کلیه ملاقات حالب است رخ می دهد، باعث افزایش جریان ادرار را مسدود، در نتیجه در kidneys.Infection بزرگ در معرض خطر رخ دهد به علت به باکتری های موجود در ادرار است. عفونت کنترل نشده می تواند منجر به درد شدید پشت.

تومور در کلیه

در صورتی که تومور در حال رشد در کلیه وجود دارد، می توان آن را کلیه به نظر می رسد های بزرگ شرایط ultrasound.This معمولا تنها یک کلیه را تحت تاثیر قرار. بیماران ممکن است وجود خون در ادرار و درد پشت داشته باشد.

دیابت

دیابت می تواند باعث مولکولهای قند مانند در فیلتر از کلیه گیر کرده به نام glomeruli.This می تواند باعث التهاب در کلیه ها می شود، منجر به تجمع التهابی سلول های سفید خون در kidneys.As نتیجه، آن را باعث تورم کلیه و صدمه به کلیه دائمی است.

ترومبوز ورید کلیوی

کلیه های بزرگ ممکن است به علت ترومبوز ورید کلیوی است. همانطور که رگ توسط لخته خون مسدود شده، جریان خون از طریق کلیه ها نمی توان دور گرفته به طور معمول، در نتیجه بزرگ شدن کلیه ها.

بالا علل بزرگ شدن کلیه ها و کمر درد است. به عنوان بیماری می تواند عملکرد کلیه را بدتر کند، مهم است که برای بیماران به دنبال یک درمان تهاجمی به اندازه کافی در اوایل.


:: برچسب‌ها: پشت,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

علل کیست مجتمع کلیوی چه هستند

 

علل کیست مجتمع کلیوی چه هستند

کیست کلیه یک اختلال بسیار معمول است، به خصوص در میان افراد مسن است. می توان آن را به اکثریت های ساده و complex.The بیماران تقسیم کیست ساده کلیه است که کیست کلیوی benign.Complex می تواند در برخی موارد رخ می دهد و آن را تا شانس زیادی برای تبدیل شدن به cancerous.If شما در حال با کیست پیچیده کلیوی تشخیص داده، شما نیاز به بیشتر تست افتراق کیست از کلیه AA cancer.Knowing از از علل کیست پیچیده کلیه می تواند کمک به این بیماری را بهتر مدیریت کنید.

کیست های کلیوی ممکن است مادرزادی باشد یا در حال حاضر در تولد، و یا مردم می توانند آنها را بعد از آن در کیست ملحق شدن توسعه ممکن است با برخی از عفونت انگل روده ای ایجاد می شود، به عنوان مثال، در tapeworm.Additionally، برخی از کیستهای لازم می تواند در میان افرادی که تحت همودیالیز و دیالیز صفاقی رخ می دهد است. کیست های متعدد و دو طرفه کلیوی معمولا در این بخش از بیماران رخ می دهد.

علاوه بر این، کیست کلیه می تواند از بسیاری از شرایط بهداشت و سلامت دیگر منجر شود. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، کلیه multicystic دیسپلاستیک، nephronophthisis و اختلال کیستیک مدولاری معمولا شرایط که می تواند به شکل گیری بسیاری از کیست های کلیوی می شود.

فوق از علل عمده cyst.Control پیچیده کلیوی از این مشکلات می تواند کمک به مدیریت کیست بهتر.

به عنوان کیست پیچیده کلیه ممکن است سرطانی شوند، درمان زود هنگام و تهاجمی کاملا important.How به درمان کیست پیچیده کلیوی؟

سوزن سوراخ است که معمولا استفاده می شود برای حذف روش cysts.This کلیوی شامل سوراخ کیست و قرار دادن الکل در داخل کیست به کوچک کردن آنها است.

یکی دیگر از درمان مرسوم است removal.It کیست لاپاروسکوپی یک فرایند که در آن کیست تخلیه و سپس دیوار از کیست قطع خواهد شد away.It تهاجمی تر از سوراخ سوزن است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی برای کیست پیچیده کلیه رایگان effects.It تهاجمی است یک درمان خارجی است و از مواد تشکیل دهنده طب موثر می توان به ضایعات کلیوی از طریق پوست در داروهای area.The کلیه نفوذ می تواند سلول های اپی تلیال در کیست کشتن دیوار برای جلوگیری از از کیست از enlarging.Also، ترویج دفع مایعات کیستیک، کیست به تدریج کوچک خواهد شد.


:: برچسب‌ها: هستند,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

کاهش کراتینین بالا در نارسایی

 

کاهش کراتینین بالا در نارسایی
نارسایی کلیه است زمانی که کلیه ها قادر به کار برای فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد از بدن adequately.As زباله ساخت تا در خون، آن می تواند در creatinine.How بالا منجر به کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه به طور موثر؟

چرا کراتینین افزایش می دهد در نارسایی کلیه؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله و توسط کلیه normally.So کراتینین نگه می دارد و در یک سطح ثابت 0.7 به 1.3mg/dL، و 0.6 برای 1.1mg/dL برای women.However، انواع علل می تواند ساختار کلیه را مختل فیلتر، مانند دیابت، فشار خون بالا، مصرف مواد مخدر و غیره هنگامی که ساختار کلیه آسیب دیده است، کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن، در نتیجه در کراتینین بالا.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

بسیاری از بیماران فقط در نظر کراتینین بالا مبدأ problems.If خود آنها می توانند کراتینین را تحت کنترل نگه دارید، آنها تبدیل خواهد شد better.Ketosteril و سایر داروهای سم زدایی معمولا استفاده می شود، که می تواند تولید زباله را کاهش دهد و یا بهبود دفع زباله از طریق دستگاه گوارش، در نتیجه در کاهش موقت کراتینین. در همین حال، رژیم غذایی کلیه های دوستانه برای insufficieny کلیه همچنین توصیه می شود برای کاهش تولید زباله.

با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا در نتیجه صدمه به کلیه، و نه منشاء عملکرد کلیوی deterioration.Therefore، به کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه، هدف اولیه درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

در مرحله اول، کنترل علل صدمه به کلیه ها می تواند کلیه مثال تابع deterioration.For کند، قند خون بالا یک شتاب دهنده عمده کاهش عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی است.

ثانیا، فشار خون بالا، پروتئینوری، کم خونی و سایر عوارض ناشی از نارسایی کلیه عوامل خطر قابل توجهی از کاهش عملکرد کلیه هستند. مدیریت این شرایط می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری.

ثالثا، بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. طب گیاهی چینی می توانید سیستم خود را تعمیر بدن را تحریک و در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. اگر کلیه شما بهتر می توانید کار برای حذف ضایعات، کراتینین بالا در نارسایی کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.


:: برچسب‌ها: نارسایی,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD دارای سردرد و تهوع بعد از دیالیز

 

چرا بیماران مبتلا به PKD دارای سردرد و تهوع بعد از دیالیز

چرا بیماران مبتلا به PKD سردرد و تهوع بعد از دیالیز؟ به عنوان یک ماده در واقع، سردرد و حالت تهوع دو مشترک از عوارض دیالیز، نه تنها بیماران مبتلا به PKD به احتمال زیاد به تجربه، همچنین بیماران مبتلا به سایر بیماری کلیوی.

با بزرگ شدن کیست، بافت کلیه در اطراف آن بیشتر و بیشتر خواهد بود مظلوم، که می تواند کلیه ایسکمیک و anoxic و به تدریج اختلال عملکرد کلیه را. برخی از داده ها نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) با سن 65-70 توسعه. دیالیز معمولا توصیه می شود در زمانی که شرایط توسعه ESRD، به عنوان عملکرد کلیه بیش از حد از بین رفته است.

برخی بیماران دیالیزی می گویند به نظر می رسد که دیالیز تا کیفیت زندگی آنها بهبود یافته است، اما تخفیف آن. این است که به دلیل برخی از بیماران مبتلا به سردرد، ضعف، تهوع و استفراغ و عوارض دیگر از دیالیز، که باعث می شود بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر شروع به تصمیم گیری برای جلوگیری از دیالیز رنج می برند.

سندرم عدم تعادل دلیل اصلی است که باعث ایجاد سردرد و تهوع بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD است. در مقایسه با نرخ نزول از سموم در مناطق دیگر، یکی در مغز است کمی آهسته تر، که باعث می شود که عدم تعادل است.

برای آن دسته از بیماران مبتلا به PKD که در دیالیز هستند، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی آنها را به ارمغان می آورد امید تازه ای برای خلاص شدن از دیالیز است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. هدف از این درمان طبیعی به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 30 افزایش یافته است.

بدون شک سردرد، تهوع و سایر عوارض خواهد شد به طور موثر درمان اگر فرکانس دیالیز دیالیز کاهش می یابد و یا حتی متوقف شده توسط صرفه جویی در کلیه خود را، همچنین کیفیت زندگی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر شما علاقه مند در Osmotherapy پزشکی میکرو چینی هستند و شما می خواهم به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام برای دریافت اطلاعات بیشتر ترک ما.


:: برچسب‌ها: PKD ,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری های کلیه رژیم غذایی چیست

 

مرحله 3 بیماری های کلیه رژیم غذایی چیست

مرحله 3 رژیم غذایی بیماری کلیه است؟ مرحله 3 بیماری کلیوی مرحله که نیاز به درمان فوری است، و هنوز هم وجود دارد این امکان را به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه است. معقول مرحله 3 بیماری کلیوی رژیم غذایی همراه با درمان دارویی و تغییرات در شیوه زندگی می تواند کمک به کاهش سرعت روند مولد و نگه داشتن بیماران احساس بهتری را برای مدت زمان طولانی تر.

کسی که در مرحله 3 بیماری کلیه یک کاهش متوسط ​​GFR حدود 30-60 میلیون / دقیقه را داشته باشد. کلیه ها کاهش در عملکرد خود را به اخراج مواد زائد از بدن، این سموم می توانند در خون ساخت. و اصل مرحله 3 بیماری کلیه است به افزایش بار کلیه ها و علائم را بدتر.

یک رژیم غذایی کم سدیم و یک رژیم غذایی کم پروتئین به طور کلی برای مرحله 3 بیماران توصیه می شود. اگر سطح سرمی پتاسیم بیش از 5.0 میلی گرم / دسی لیتر، پزشکان توصیه می کنند که بیماران مصرف پتاسیم خود را محدود. هیچ برنامه رژیم غذایی خاص وجود دارد، اقلام که مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند و یا امکان پذیر نیست به مصرف وجود دارد.

غذاهای مجاز عبارتند از: گریپ فروت، گوجه فرنگی، گل کلم، موز، هلو نیمه، قهوه یا چای با خامه یا شکر یا غیر لبنی، آب پرتقال، لوبیا سبز، سیب، توت فرنگی، هندوانه، برنج پخته شده زرد، انبه، مخلوط سالاد سبز، آناناس و به همین ترتیب.

غذاهای ممنوع شامل محصولات لبنی، پنیر فرآوری شده، غذاهای شور مانند زیتون، کلم رنده شده واب پز با سرکه، لوبیا قرمز، تنقلات شور، غذاهای کنسرو شده، نمک طعام، گوشت ناهار، شکلات و آبجو و غیره.

پزشک به شما خواهد مرحله 3 رژیم غذایی مناسب بیماری کلیوی با توجه به گزارش آزمون خود را به من بدهید. اما اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از پیشرفت، صدمه به کلیه ها باید ترمیم شود و عملکرد کلیه باید بهبود یافته است، در غیر این صورت دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده ای نزدیک توصیه می شود در زمانی که شرایط توسعه مرحله 4 بیماری کلیه است.

آیا درمان شما در حال بدست گرفتن هدف در تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است؟ هر گونه سوال در مورد مرحله 3 رژیم غذایی بیماری کلیه و یا درمان است، استقبال کرد.


:: برچسب‌ها: چیست,


چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

چیزی در مورد اسهال و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

چیزی در مورد اسهال و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن (CKD) از اسهال، که بیشتر یا کمتر، می توانید از تخفیف کیفیت زندگی خود رنج می برند. آیا یک رابطه مستقیم بین اسهال و بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟ در اینجا شما را بیشتر در مورد اسهال و بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیه را یاد بگیرند.

علت واقعی اسهال در بیماری مزمن کلیوی

بیماری کلیوی به خودی خود خواهد اسهال ایجاد نمی کند، بنابراین اسهال است نشانه ای از بیماری کلیوی نیست. بیماری های دستگاه گوارش شایع ترین دلیل است که می تواند باعث اسهال شود. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما مبتلا به اسهال، شما باید بروید و معاینه برای دیدن اینکه آیا شما نیز بیماری های دستگاه گوارش تحت تاثیر قرار. اگر شما مبتلا به اسهال برای مدت زمان طولانی، سپس آن را ممکن است به اسهال مزمن، در حالی که آن را ممکن است اسهال و استفراغ حاد اگر اسهال فقط به نظر می رسد در زمان های اخیر، در آن صورت، برخی از برخی از داروها می تواند کمک به شما با آن برخورد موثر.

بیماران را به داروهای تجویز شده برای درمان و یا تسکین برخی از علائم بیماری کلیوی. اگر داروهای که مصرف می کنید حاوی برخی از مواد تشکیل دهنده است که می تواند باعث اسهال شود، سپس آن را می تواند علت ایجاد اسهال خود را. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ایمنی کم به طور کلی، در صورتی که برخی از باقی خوردن، باکتری نیز می تواند باعث اسهال شود.

با توسعه بیماری مزمن کلیه، بیشتر و بیشتر محصولات و مواد سمی زائد در بدن، که به احتمال زیاد به علت تهوع و استفراغ تجمع می یابد. در آن صورت، نرخ وقوع اسهال افزایش خواهد یافت.

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی؟

آیا می دانید که چه چیزی باعث بیماری مزمن کلیه شما؟ آیا فشار خون بالا و یا دیابت و یا هر نوع بیماری خود ایمنی است؟ اولین چیزی که به کنترل بیماری اولیه خود را. سپس داروهای گیاهی چینی کلیه خود را برای تعمیر خسارت و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده استفاده خواهد شد. در آن صورت، خود کلیه می توان نجات داد و پیشرفت بیماری کلیوی اجتناب شود، کیفیت زندگی باید بهبود یابد.

در علاوه بر این به اسهال، هیچ نشانه ای از بیماری کلیوی؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود، توصیه های پزشکی حرفه ای و رایگان داده می شود.



:: برچسب‌ها: بدانید,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

صفحه 4 حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم

 صفحه 4 حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم

بیماری های پارانشیم کلیوی دو طرفه است که یک گروه از disorders.As کلیه پارانشیم خالیه، می تواند منجر به کاهش عملکرد کلیه مترقی و بسیاری از حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم complications.Knowing این بیماری می تواند کمک به شما در مدیریت بهتر.

علل

انواع از علل بیماریهای پارانشیم کلیه دوجانبه وجود دارد. سوء مصرف مواد مخدر، اختلال خود ایمنی، عفونت های باکتریایی، دیابت و فشار خون بالا، همراه با سنگ کلیه می تواند به بافت های ظریف، دچار روان زخم باعث زخم از بافت کلیه است.

نشانه ها

علائم بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم از علل علایم عمومی disease.The متفاوت شامل:

تورم در پاها، پاها، و اطراف چشم

کف آلود یا خونی ادرار

فشار خون بالا

مکرر ادرار کردن

کمر درد، درد پهلو و درد پهلو

درمان

هدف از درمان برای بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم در توقف وخامت عملکرد کلیوی و تسکین علائم است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy توصیه شده برای درمان بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم به درمان patients.This می تواند توسعه به کلیه Failure.Some گیاهان آرام تونیک به کلیه ها است و می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. اگر بازرسی اولیه و درمان، بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه است.

در صورت عدم درمان و یا درمان غیرموثر، آن را به ESRD پیشرفت. دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود گزینه های درمان نهایی است.

پیش بینی

پیش آگهی بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم متفاوت بوده و از فردی به فرد person.It علل، عوارض، گزینه درمان، سن، کلیه degree.Management خسارت از عوامل کنترل تحت تأثیر قرار می گیرد، می تواند پیش آگهی بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم را بهبود بخشد.

فوق از 4 حقایق در بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم. اگر شما علاقه مند به جنبه های دیگر را که در این بیماری، لطفا ایمیل به kidneyabc@hotmail.com و یا مشورت با ما در خط به طور مستقیم.




:: برچسب‌ها: پارانشیم,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چیزی در مورد خستگی بعد از دیالیز شما باید بدانید

 چیزی در مورد خستگی بعد از دیالیز شما باید بدانید 


چرا برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دچار خستگی بعد از دیالیز؟ دیالیز جایگزین بخشی از عملکرد کلیه ها برای کمک به بیماران برای تمیز کردن خون است. پس از آن آغاز می شود، آیا بیماران هنوز هم این امکان را به خلاص شدن از شر دیالیز؟

چرا می تواند خستگی بعد از دیالیز اتفاق می افتد؟

کلیه سالم کار ما در تمام طول روز، به طوری که شما اتفاق می افتد هر چیزی احساس نمی کند. زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را دیالیز، مواد زائد و آب اضافی را می سازد تا بین درمان است. این طول می کشد زمان برای دستگاه دیالیز برای تمیز کردن خون و این pouts فشار بر روی بدن، به طوری که اکثر مردم به خستگی بعد از دیالیز داشته باشند.

جدای از خستگی بعد از دیالیز، چگونه در مورد در طول دیالیز؟

خود دیالیز بدون درد است، اما با سوزن قرار داده، مردم ممکن است کمی احساس ناراحتی است. آنها ممکن است احساس سرگیجه و یا سردرد، دل درد و یا گرفتگی. این معمولا پس از درمان های چند دور بروید.

بنابراین برخی از مردم خواهند گفت: تخفیف دیالیز کیفیت زندگی خود را به عنوان یک ماده در واقع. بعضی از احساس غم و افسردگی به خاطر تغییر در شیوه زندگی است. امروزه بیشتر و بیشتر بیماران به دیالیز تصمیم بگیرد برای جلوگیری از دیالیز، که چیزی است که کلیه کارشناسان بیماری مدافع. این است که به دلیل دیالیز می تواند بیماری کلیه را درمان نیست.

هر چند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، دیالیز یک برنامه بلند برای آینده، آن را باید مورد استفاده قرار گیرد گاهی اوقات، به ویژه هنگامی که برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض مانند تهوع، استفراغ، مشکل تنفسی، ادم شدید، ادم ریوی و غیره وجود دارد. دیالیز باید متوقف شود به تدریج، و تنها راهی که برای رسیدن به این هدف این است که به منظور افزایش عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy شده است به طور معمول در بالینی مورد استفاده قرار گیرد برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی است اما بیرونی استفاده می شود. اگر شما در دیالیز برای یک مدت طولانی بوده است و شما در حال حاضر به حال هیچ خروجی ادرار، و سپس اثر درمان خواهد بود با تخفیف. شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت خود را، و نیز آن است که اگر مناسب نیست را برای شما به مشورت با یک دکتر سنتی چینی درباره داروهای گیاهی چینی در محل های محلی خود را، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


:: برچسب‌ها: بدانید,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

جایگزین درمان طبیعی برای دیالیز با کراتینین 994

 جایگزین درمان طبیعی برای دیالیز با کراتینین 994


کراتینین اوره 142، 994، پروتئینوری 7.0: این گزارش من است. من نمی خواهم به انجام دیالیز است. درمان جایگزین وجود دارد طبیعی است؟

کراتینین است که محصول فرعی از سطح عضله activity.Creatinine می تواند منعکس چگونه کلیه خود را functioning.Creatinine به خودی خود مضر نیست، اما سطح کراتینین بالا نشان می دهد سطوح بالای سموم و مواد زائد در خون شما است. سطوح بالای سموم می توانند سیستم های متعدد و اندام را در بدن شما مختل اگر هنوز سموم در خون شما باقی می ماند.

دیالیز یک زندگی صرفه جویی در درمان برای Failure.It کلیه می تواند کمک به حذف مواد زائد و سموم در خون برای کاهش level.If کراتینین بالای خود به شما هیچ گزینه درمانی دیگر در حال حاضر، شما باید فورا شروع دیالیز است. با این حال، شما باید بدانید که دیالیز اهمیت در بهبود عملکرد کلیه خود را در تمام.

کراتینین 994 و دیگر ارزش های آزمایشگاهی غیرطبیعی از زوال عملکرد کلیه جدی منجر شود. پس از آن هدف درمان کلیدی را برای شما به بازگرداندن ساختار کلیه مختل و عملکرد کلیه را افزایش می باشد.

Fortuenatly به اندازه کافی، درمان altenrative طبیعی به دیالیز با کراتینین 994 در چین می باشد وجود دارد.

واحد اساسی کلیه سلول های عملکردی کلیه هستند. در نارسایی کلیه، اکثر سلولها در بدن مختل و حتی نکروز است. برای بهبود عملکرد کلیوی، شما باید درمان به proect سلول های سالم و بازگرداندن آنهایی که اختلال کنند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان طبیعی جایگزینی برای دیالیز است. در این روش درمانی بر اساس طب سنتی چینی ساخته شده است و در عین حال با بهره گیری از تکنیک های مدرن پیشرفته پزشکی. به عنوان سبزی از طبیعت هستند، آن است که عاری از عوارض جانبی داروهای شیمیایی است.

در این روش درمانی می تواند متابولیسم سیستمیک و circulation.On یک دست، تنظیم آن می توانید خون و اکسیژن رسانی به کلیه ها، بهبود در نتیجه کاهش روند فیبروز کلیوی. از سوی دیگر، آن را به بدن می تواند کمک به بازیابی توانایی بهبود خود به ترویج خود بازسازی سلول های اختلال عملکردی کلیوی به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز است.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه در مورد پیش آگهی این بیماری سندرم نفروتیک

 چگونه در مورد پیش آگهی این بیماری سندرم نفروتیک


سندرم نفروتیک می تواند هم بزرگسالان و هم کودکان را تحت تاثیر قرار. پس چگونه در مورد آگهی سندرم نفروتیک؟ خب، ما باید به سندرم نفروتیک می گویند شامل انواع مختلفی است، در حال حاضر اجازه دهید آنها را ببینید به طور جداگانه.

حداقل بیماری را تغییر

این نوع بسیار رایج است و عوارض ناشی از آن را می توان کاهش داد به طور طبیعی زمانی که این نوع از بیماری ها به نظر می رسد. نود درصد بیماران مبتلا به این بیماری با درمان از داروهای استروئیدی می تواند موثر باشد. و این نوع پیش بینی سندرم نفروتیک می تواند به طور کلی خوب است. با این حال، از عود این نوع از بیماری را تا 60٪ است.

نفروپاتی غشایی

این نوع از بیماری همیشه در میانسالی و سن مردم مبتلا به سندرم نفروتیک به نظر می رسد. شروع این بیماری به آرامی و پنهان و آن را به آسانی می تواند منجر به ترومبوز و آمبولی که به آسیب کلیوی پس از پنج سال پس از شروع شود.

فوکال و سگمنتال گلومرولونفریت

FSGS آسان است به درمان نیست. این نوع پیش بینی سندرم نفروتیک نخواهد بود که خوب است. برخی از بیماران مبتلا به FSGS هنوز هم بسیاری از پروتئینوری حتی اگر آنها در حال مصرف داروهای استروئیدی و یا عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی را پیدا کنید. حدود نیمی از بیماران مبتلا به FSGS توسعه در چند سال ESRD شده است. علاوه بر این، موارد FSGS میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه است.

گلومرولونفریت مویرگی در منطقه مزانژیال

بزرگسالان مبتلا به این بیماری توسعه سریع و 10 سال بعد 50٪ از آن دسته از بیماران ممکن است به نارسایی مزمن کلیوی توسعه.

گلومرولونفریت پرولیفراتیو و مزانژیال

اکثر بیماران مبتلا به این نوع بدست عفونت و داروهای استروئیدی قبل از ابتلا به این بیماری است. پیش آگهی این است که از نزدیک با شدت خود را از تغییرات پاتولوژیک مرتبط شده است.

آگهی سندرم نفروتیک است تا حد زیادی به دلایل مختلف تحت تاثیر قرار می گیرند. اگر بیماران اتخاذ درمان مناسب که می تواند بیماری را از ریشه درمان، دارو را تجویز می شوند و یک رژیم غذایی مناسب، پیش آگهی از سندرم نفروتیک می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر شما هر گونه سوال در پیگیری، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


:: برچسب‌ها: نفروتیک,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چه می شود اگر کراتینین 2.8 بالا در دیابت

 چه می شود اگر کراتینین 2.8 بالا در دیابت


Q: من زنده مبتلا به دیابت به مدت بیش از 16 years.My آخرین کار خون را نشان می دهد کراتینین 2.8، اما من هیچ discomfort.What ندارد علت کراتینین بالا در دیابت هستند؟

A: کراتینین می تواند منعکس چگونه کلیه خود را functioning.If کراتینین شما به طور مداوم بالا نگه می دارد، من می ترسم که کلیه های شما ممکن است تحت تاثیر قرار.

دیابت یک اختلال متابولیک سیستمیک است و می تواند بسیاری از سیستم ها و ارگان در نفروپاتی body.Diabetic شامل است یکی از عوارض جدی ترین diabetes.Because ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، شما ممکن است نشان می دهد هر discomfort.Creatinine می کند را افزایش نمی دهد تا بیشتر از نیمی از عملکرد کلیوی می شوند از دست داده است. بنابراین شما می توانید ببینید که کراتینین بالا 2.8 به معنی آسیب بسیار جدی کلیوی است.

چگونه دیابت باعث کراتینین بالا؟ خون توسط رگ های خونی کوچک در کلیهها و ضایعات فیلتر خواهد شد از body.However فیلتر، قند خون کنترل نشده می تواند فشار اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است و می تواند کلیه ها وقت خود را exhausted.Over، کوچک عروق خونی در کلیه impaired.Consequently تبدیل خواهد شد، سطح بالایی از زباله خواهد ساخت تا در خون، در نتیجه کراتینین بالا.

چگونه برای کاهش کراتینین 2.8 در دیابت؟ همه بیماران به سادگی فکر می کنم اگر آنها می توانند کاهش کراتینین بالا، آنها را recover.However، کراتینین علل مشکل کلیه شما نیست، اما result.Creatinine خود را به خودی خود سمی است به بدن در همه نیست و فقط یک شاخص آسیب کلیوی است.

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا رخ می دهد که کلیه ها دچار اختلال شده است. بنابراین، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

قند خون کنترل نشده علت اصل نفروپاتی دیابتی است. شما باید میزان قند خون شما را تحت کنترل نگه دارید.

کنترل قند خون در سطح استاندارد می تواند مهار کننده های عملکرد کلیه deterioration.ACE و سرعت داروهای ARB از داروهای کلاسیک برای کاهش قند خون بالا و همچنین می تواند کمک به حفظ عملکرد کلیوی.

داروهای چینی می تواند کمک به بازیابی بدن بهبود توانایی خود برای تحریک خود ترمیم بافت کلیه، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی.


:: برچسب‌ها: دیابت,


سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

کراتینین 497 کاهش به 204، حجم ادرار 500 افزایش می دهد به 1600

 کراتینین 497 کاهش به 204، حجم ادرار 500 افزایش می دهد به 1600


دلایل برای آمدن به چین برای درمان

من Bacas Nancoo، سن 58، مرد، از ترینیداد و سال Tobago.Several پیش، من با کلیه failure.The پزشکان در بیمارستان محلی تشخیص داده می شد از این نظر است که کلیه من بعلت به prostate.I بزرگ در همودیالیز سه بار در week.It بسیار دشوار است برای مقابله با ناراحتی ناشی از دیالیز مانند استفراغ، سردرد و nausea.My دکتر توصیه پیوند کلیه است. با این حال، از آن آسان است برای گرفتن پیوند، بنابراین من می خواهم برای پیدا کردن treatment.That جایگزین همین دلیل است که من در چین هستم در حال حاضر.

شرایط قبل از درمان

شش سال پیش، من رفت و انجام آزمون به دلیل پروتئینوری متناوب. کراتینین بالاتر از حد نرمال به مدت سه years.Up به حال بوده است، من به مدت 2 سال در دیالیز بوده است. من احساس می کنم خیلی سرگیجه به علت فشار خون بالا (160/100 میلی متر جیوه). نوسانات کراتینین از 210 تا 1250 umol / L.Urine خروجی را حفظ 500 ~ 800ml/24h.I در این بیمارستان در آوریل خون 13.The بستری شد نشان می دهد کراتینین 497 umol / L.

درمان BLOOD WORK قبل


درمان: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، دیالیز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که برای سه بار به مدت 45 دقیقه در هر زمان day.It therapy.I خارجی حتی می تواند احساس خون من در گردش است با سرعت بیشتری در بدن من است، انجام شده است. من هنوز هم نیاز به دیالیز در دکتر treatment.My شخصی به من می گوید که من نمی توانم خلاص شدن از شر دیالیز immediately.If من پایبندی به درمان، من قادر خواهد بود به درمان دیالیز کمتر است. در نهایت، من از آن آزاد می شود.

شرایط پس از درمان

من از بیمارستان در تاریخ 29.While مرخص طول مدت درمان بیش از حد طولانی است، من بهبود قابل توجه است. کراتینین من کاهش می یابد به 204umol / L و حجم ادرار را به 1600ml در 24 hours.I افزایش یافته است با اثر درمان راضی و حتی دکتر من در ترینیداد و توباگو احساس در نتیجه شگفت زده شده است.


:: برچسب‌ها: افزایش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.