سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم به دیابت و فشار خون بالا شود نارسایی کلیه

آیا می توانم به دیابت و فشار خون بالا شود نارسایی کلیه آیا می توانم به دیابت و فشار خون علت نارسایی کلیه بالا ؟ بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا در مورد این موضوع نگران باشید. به نظر از این ، ما را به نتیجه گیری برای روشن شدن ذهن بیمار از شک . بعد ، لطفا بیشتر به شکل از پاسخ . اگر شما هر گونه سوال ، لطفا پزشکان آنلاین ما مشورت ، و یا ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com . بسیاری از بیماران هیچ نظری ندارم در مورد رابطه بین دیابت، فشار خون بالا و نارسایی کلیه . در حالی که ، تحقیقات بالینی نشان می دهد که علت اصلی نارسایی کلیه دیابت است ، و دوم فشار خون بالا است . بنابراین بیماران مبتلا به دیابت باید به دقت به وضعیت بیماری خود توجه و کنترل قند خون و فشار خون در محدوده طبیعی است. آنها می توانند از رژیم غذایی و درمان شروع ، تغییر در رژیم غذایی نیز انتخاب خوبی برای بیماران برای کنترل وضعیت بیماریو جلوگیری از نارسایی کلیه است . و بیماران مبتلا به دیابت ، اضافه وزن دارند نیز باید وزن بسته به رژیم غذایی و ورزش در بیاورند. از آنجا که چاقی می تواند خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش دهد. فشار خون بالا می تواند به رگ های خونی آسیب می رساند ، به طوری که آن را می توانید به تبادل مواد زائد و مایعات در اعضای بدن ، به ویژه کلیه ها رو تموم کنه. بنابراین ، فشار خون بالا می تواند به کلیه ها آسیب برساند و ایجاد نارسایی کلیه است. علاوه بر این، نارسایی کلیه می تواند فشار خون بالا به نوبه خود تشدید کنند. بنابراین بیماران مبتلا به فشار خون بالا نیز باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید و تحت درمان مناسب برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. به طور کلی، حفظ فشار خون زیر 80/130 می تواند به جلوگیری از نارسایی کلیه کمک می کند. علاوه بر این، برنامه رژیم غذایی از بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا باید کم قند ، کم چرب و کم نمک باشد. و غلات کامل و فیبر رژیم غذایی مفید برای آنها برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. از آنجا که غلات سبوس دار غنی از فیبر، ویتامین و مواد معدنی می باشد. فیبر غذایی می تواند کمک به هضم ، و به شما احساس آرامش بیشتر . در نتیجه، دیابت و فشار خون بالا شکست چون کلیه، بنابراین گام برای رسیدن به کنترل قند خون و فشار خون شما در محدوده طبیعی و محافظت از شما از کلیه است. اگر شما در معرض خطر بیشتر بیماری کلیه ، لطفا با ما تماس بگیرید . و اگر درمان زودتر آغاز می شود، نتایج بهتر است.

:: برچسب‌ها: آیا می توانم به دیابت و فشار خون بالا شود نارسایی کلیه,


جمعه 12 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا دیالیز موثر برای خارش پوست در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

آیا دیالیز موثر برای خارش پوست در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه خارش پوست یکی از نشانه های مرحله 4 نارسایی کلیه است . آیا دیالیز به خارش پوست موثر است؟ اگر نه ، وجود دارد انتخاب بهتر است ؟ چگونه خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه رخ می دهد ؟ در مرحله 4 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. کلیه ها می تواند کار کند نه به عنوان آنها استفاده می شود . توابع بنابراین بسیاری مانند تصفیه خون ، حفظ تعادل الکترولیت ها و آب ، ترشح هورمون های دیگر می تواند به خوبی انجام می شود. در واقع، خارش پوست ناشی از سموم انباشته شده در خون است. زمانی که کلیه ها قادر به تخلیه مواد سمی نیست، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست و علل خارش را تحریک خواهد کرد . آیا دیالیز به خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه موثر است؟ هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 نارسایی کلیه ، دیالیز استفاده می شود به جای کلیه را به انجام برخی از مشاغل . این در واقع کمک به کلیه ها حذف برخی از مواد سمی و آب اضافی . با این حال، آن را نیز به خطر ابتلا به خارش پوست تشدید را افزایش دهد. این است که بیشتر احتمال ابتلا به کم آبی ، که به پوست خشک منجر خواهد شد . پوست خشک هم از عوامل از خارش پوست . آیا انتخاب بهتری برای خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟ به جز دیالیز است، هنوز درمان های دیگر ، که بهتر و موثر تر از دیالیز وجود دارد . بیشتر و بیشتر مردم تبدیل به داروهای طبیعی در سال های اخیر . در چین، ما ارائه می دهیم مختلف درمان های طبیعی . بر اساس طب سنتی چین ، کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بسیاری از درمان های طبیعی همراه با فن آوری های پیشرفته اختراع کرده اند . داغ فشرده درمان یکی از آنها است . بدون عوارض جانبی ، از آن شده است توسط بیماران کلیوی بسیاری از سراسر جهان استقبال کردند. هدف ترمیم سلول های اختلال کلیه، بازسازی ساختار اصلی و بالا بردن چی سالم، تصور بر این است که قادر به حل مشکلات ریشه. خارش پوست خواهد شد و در کوتاه مدت ، رها شوند. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان ، شما می توانید به من kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی و یا شما همچنین می توانید پیام زیر را برای دیگر درمان های طبیعی را ترک کنند.

:: برچسب‌ها: آیا دیالیز موثر برای خارش پوست در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


جمعه 12 ارديبهشت 1393
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با گرفتگی عضلانی : آیا درمان بهتر وجود دارد به جز دیالیز

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با گرفتگی عضلانی : آیا درمان بهتر وجود دارد به جز دیالیز گرفتگی عضلانی یک علامت مزاحم در مرحله 4 نارسایی کلیه است . این دردناک است که گاهی اوقات ، و آن را به بسیاری از مشکلات به زندگی شما می شود. آیا شما همان احساس ؟ آیا درمان بهتر به جز دیالیز وجود دارد ؟ برای پیدا کردن روش برای مقابله با آن ، شما ابتدا باید روشن از علل گرفتگی عضلانی را در مرحله 4 نارسایی کلیه . شما از آسیب کلیوی شدید با کاهش GFR به 15-29ml/min رنج می برند. بنابراین کلیه ها دیگر قادر به کار به طور معمول . مواد زائد در خون ساخت . الکترولیت در یک توده بزرگ باشد. کلسیم یک الکترولیت مهم است که نزدیک به سلامت استخوان مرتبط است . هنگامی که کلسیم را کاهش داده است، شما به احتمال زیاد به با گرفتگی عضله بود حمله کردند. علاوه بر این، سطح بالایی از فسفر و ترشح ناکافی ویتامین D نیز به سطح پایین کلسیم در خون منجر شود، در نتیجه منجر به گرفتگی عضلانی . از آنجا که شما شناخته شده اند که چگونه گرفتگی عضلانی ظاهر می شود، شما ممکن است شناخته شده اند که چه نوع از درمان شما باید بگیرند . درمان باید قادر به حفظ تعادل فسفر و کلسیم و به اندازه کافی ویتامین D. پس چگونه برای رسیدن به این هدف است ؟ روش اساسی در نظر گرفته می شود قادر به تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. دیالیز به روش پزشکی برای مرحله 4 نارسایی کلیه بیشتر مورد استفاده است . آیا آن را به گرفتگی عضلانی موثر است؟ در واقع، این خیلی موثر نیست و گاهی اوقات ، ممکن است خطر ابتلا به گرفتگی عضلانی را افزایش دهد. در اینجا من به شما توصیه انتخاب بهتر ، داغ فشرده درمان، که از طب سنتی چینی توسعه یافته است. این است که به خارج استفاده می شود و هدف آن ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. اثرات درمانی فعال کردن کلیه ها حفظ تعادل کلسیم و فسفر و ویتامین به اندازه کافی راز D. بنابراین گرفتگی عضلانیدر مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد ، رها زیادی. بیشتر چه، وضعیت کلی تا حد زیادی بهبود یافته است. آیا شما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان ؟ برو و برای من ایمیل بفرستید به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی .

:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با گرفتگی عضلانی : آیا درمان بهتر وجود دارد به جز دیالیز,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD آیا شما احساس کمر درد

چرا بیماران مبتلا به PKD آیا شما احساس کمر درد
بسیاری از بیماران PKD احساس درد کمر ، و نه می تواند ایستادن آن لطمه می زند گاهی اوقات. با این حال، بیمار به علت کمر درد را نمی دانند. بنابراین، به درمان درد اگر شما نمی تواند، وجود دارد تنها قرار داده تا با بیمار است. بنابراین، این مقاله به علت کمر درد معرفی . من امیدوارم که کمک قادر به ارائه به شما است .
پایه برای بیماری کلیه پلی کیستیک ، PKD خود سیستم ایمنی بدن ارثی است .
بیماری کلیه پلی کیستیک است که متعلق به یک بیماری خانوادگی، یک بیماری مادرزادی است . من می توانم اثرات سوء بر زندگی روزمره و سلامت بیمار شود. کمر درد و رنج بیماران به طور خاص، به عنوان بدتر شدن بیماری ، وضعیت بیمار خواهد شد . پس چه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک شما علت کمر درد شده است.
فعالیت بدنی سنگین 1 ، که در آن زمان به راه رفتن بیش از حد طولانی است ، برای یک مدت طولانی بنشینم.
آیا با اتصال کشیدن مقدار زیادی از خونریزی کیسه ، کیست کپسول کلیوی در 2 . کلیه، و یا بزرگتر درد شود.
لخته پس از خونریزی است که مسدود کردن مجاری ادراری ، و می تواند به درد پشت پایین تر، و یا 3 . سنگ کلیه منجر گردد .
که کیست از 4 پلی کیستیک را افزایش می دهد بیماری های کلیوی نیز کمر درد شود.
که شما پشت سر هم 5 . کیست به سرعت در حال افزایش ، هماتوم اطراف کلیه نظر می رسد به کمر درد نیز می شود.
دکتر غربی توصیهARB و ACEI ، و در نتیجه کاهش فشار خون بالا، و پیش از کیست ، بنابراین برای کاهش درد پشت . با این حال، کیست را از ریشه درمان نمی کند، بنابراین کسانی که به مواد مخدر می تواند از درد پشت ریشه حل شود .
توصیه من این درمان را می توان از کیست ریشه PKD در اینجا درمان می شود. میکرو چینی درمان به روش اسمز دارو نه تنها می تواند ترویج دوباره جذب پلورال ، شما می توانید از ترشح سلولهای اپیتلیال سرکوب می کنند. به این ترتیب، شما لازم نیست که در مورد کیست های نگران باشید. من همچنین می تواند تسکین کمر درد بیماران PKD . اگر شما علاقه مند در این درمان بیماران PKD مبتلا به کمردرد هستند، به ارسال پیام خود را در زیر ، شما خوب برای ارسال ایمیل های خود را به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp البته



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD آیا شما احساس کمر درد,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا من از بی اشتهایی رنج با نفروپاتی دیابتی

چرا من از بی اشتهایی رنج با نفروپاتی دیابتی

اشتها باعث می شود بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی میل به غذا خوردن را از دست بدهند . اگر unmanaged و چپ ، ممکن است عوارض کشنده شود. این است که چرا بیماران خود و یا اعضای خانواده خود را فوری می خواهید بدانید که چگونه برای درمان کم اشتهایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی .

سپس، چرا من از اشتها با نفروپاتی دیابتی رنج می برند ؟

نفروپاتی به معنی بیماری کلیوی یا آسیب . نفروپاتی دیابتی آسیب به کلیه ها ناشی از دیابت است . در موارد شدید می تواند به نارسایی کلیه منجر شود. اما همه مبتلا به دیابت نمی دارد صدمه به کلیه ها .

به طور معمول، کلیه های سالم مسئول به حذف مایع اضافی و سموم و مواد زائد از بدن می باشد. و همچنین دارای تابعی از ترشح آدرنالین ، که می تواند اشتها را بهبود بخشد. با این حال، اگر کلیه ها با نفروپاتی دیابتی آسیب دیده ، بسیاری از بیماران تقریبا همه از عملکرد کلیه خود را از دست داده اند . در نتیجه، کلیه آسیب دیده باعث می شود سطح خطرناکی بالا از مایعات اضافی و مواد زائد برای ساخت تا در بدن و ترشح کمتر از آدرنالین . پس از آن ، افراد مبتلا به نارسایی کلیه باید اشتها به راحتی با نفروپاتی دیابتی .

بنابراین، چگونه به مقابله با کم اشتهایی من با نفروپاتی دیابتی ؟

اگر از نارسایی کلیه رنج می برند با یک یا برخی از علایم زیربا نفروپاتی دیابتی ، درمان موثر و رژیم غذایی به خوبی مدیریت لازم را برای شما می باشد.

1 ) سرفه های شدید در طول زمان 2 ) مشکل و یا تنفس سریع 3 ) ضعف و خستگی 4 ) تب کم 5 ) کاهش وزن می شود

از آنجا که اشتها خود را به دلیل رسوب مواد زائد و آب و ترشح کمتر از آدرنالین ، درمان موثر این Mosè است که می تواند این مسائل غیر طبیعی درست است . بهبود عملکرد کلیه خود را به مرکز در کل درمان است. ما می دانیم داروهای گیاهی ، در مقایسه با طب غربی ، یک مزیت آشکار در بهبود بازسازی بافت های جدید کلیه و گسترش عروق خونی به حذف مواد زائد بیشتری را از بدن است.



:: برچسب‌ها: چرا من از بی اشتهایی رنج با نفروپاتی دیابتی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی

چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی

فشار خون بالا علائم شایع نفروپاتی فشار خون است ، آن را threating زندگی بیماران . خوب، چگونه برای درمان فشار خون بالا با بیماری ؟

نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا در دراز مدت ایجاد می شود. برای اینکه فرانک ، آن است که یک بیماری آسان برای درمان نیست، اگر بدون درمان موثر اعمال می شود، در طول زمان ، می تواند نارسایی کلیه، که می تواند زندگی بیمار را تهدید می شود. بنابراین ، وجود دارد یک درمان مناسب برای کاهش فشار خون بالا ؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت می تواند به هدف دست یابد. روش جدید ترکیبی از طب سنتی چینی و فناوری و تجهیزات غربی ، آن را به خارج استفاده می شود. علاوه بر این، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به اندازه کافی ، در نتیجه ، نه تنها می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از ، اما همچنین می تواند هدف از دارو موثر است که به ضایعات کلیوی نفوذ رسیدن به به طور مستقیم.

چه مهمتر است، از طریق بهبود گردش خون را در تمام بدن ، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی ، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری برای کلیه ها شکست خورده ، تا که به بازسازی ساختار ذاتی کلیه است. در این مورد، کلیه ها قادر به انجام عملکرد آن به طور معمول. هنگامی که عملکرد کلیه ها افزایش یافته است ، فشار خون می تواند بازگرداند. پس از چند دوره ، سایر علائم نفروپاتی فشار خون بالا نیز می تواند به طور موثر برطرف شود . هر گونه علاقه در مورد درمان ؟ ارسال یک ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این، برخی داروها مثل ، ACEI و ARB می تواند برای پایین آوردن فشار خون . در بیشتر موارد، پزشکان فوروزماید ترکیب برای جلوگیری از عوارض جانبی . بنابراین، بیماران باید با پزشک قبل از غذا خوردن این داروها مشورت کنید.

به جز برای درمان، مدیریت رژیم غذایی سالم نیز می تواند کمک به کنترل فشار خون است. بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید مصرف نمک به شدت محدود می کند ، از نمک زیاد خواهد رگ های خونی آسیب می رساند و تشدید فشار خون بالا ، آن است که مفید برای کنترل توسعه از وضعیت بیماری نیست.



:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

بیشتر بیماران با کراتینین 8.8 خواهد دیالیز برای از بین بردن وضعیت بیماری را انتخاب کنید ، بنابراین ، دیالیز تنها انتخاب برای کراتینین 8.8 نفر است ؟ بعد، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، سطح کراتینین نرمال کمتر است از 1.5mg/dl ، کراتی نین یک محصول متابولیکی از فعالیت های عضلانی است ، باید آن را به خارج از بدن توسط کلیه ها تخلیه شده است. با این حال، یک بار است از التهاب یا آسیب کلیه در کلیه ها وجود دارد، کراتینین ممکن است به درستی حذف شده است. در این مورد، کراتینین گسترده در کلیه تجمع می یابد ، بنابراین ، کراتینین 8.8 رخ می دهد.

کراتینین 8.8 بسیار خطرناک است ، آن را به زندگی بیماران را در هر زمان تهدید می کند. در اغلب موارد ، دیالیز توصیه می شود، آن را واقعا می تواند در افزایش سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد. با این حال، آن را نمی توان درمان آسیب کلیوی تشکیل ریشه . دیالیز خود را fatiguesome و پر از بدبختی است ، تا زمانی که آنها شروع به انجام دیالیز ، آن است که تقریبا غیر ممکن می توانید از دیالیز رهایی یابد. بیشتر چه، بعد از دیالیز، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر. و هزینه های دیالیز گران قیمت است .

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا ، دیالیز تنها انتخاب برای کراتینین 8.8 نفر است ؟

پاسخ این است که هیچ ، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت است، یک روش موثر به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که می تواند جایگزین دیالیز و بهبود عملکرد کلیه از ریشه وجود دارد. از آنجا که علت کراتینین 8.8 کاهش عملکرد کلیه است. راه منحصر به فرد ، از خارج استفاده می شود و بر اساس طب سنتی چینی ، اما آن را متفاوت از گیاهان سنتی است.

در طول دوره ، بیماران فقط نیاز به دراز روی تخت، و دو کیسه پر از دارو را درهم شکست در پشت بیمار قرار می گیرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به اندازه کافی . با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. بنابراین، راه می تواند جایگزین دیالیز به بهبود کیفیت زندگی است.



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8, 8,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

زمان چگونه دیالیز چه را کاهش می دهد

زمان چگونه دیالیز چه را کاهش می دهد

بیشتر بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است شویی در مجموع در حال حاضر، به دلیل دفع سموم و مواد زائد را از شویی بدن به طور کلی . اما دیالیز است بسیاری از عملکرد خارجی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به Icomo ارائه دیالیز کلیه است که در آن بسیاری از بیماران به دنبال درمان Mmtazokhry .

آیا Alosil درمان طب سنتی چینی ، و درمان از این روش درمان ظرف گرم است. این روش درمان استفاده ازخارجی، که در آن از طرف تابع تبار از راه دهان و سیستم بدن نظیر هضم و جذب است، نه ساخت بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی Alamadaavt مانند استفراغ و سردرد مضر نمی باشد. او می تواند درمان بیماری های کلیوی و زمان بیماران به دیالیز حتی کمک می کند تا از شر دیالیز کاهش می دهد. چرا این روش درمان دیالیز زمان را کاهش می دهد ؟

اول، اجزای داروهای چینی و بسیاری از مفید ، آن را کمک می کند تا آسیب شناختی التهاب عامل ترشح و بازیابی فعالیت کلی و می تواند قابلیت های کلی ، که باعث کاهش دیالیز هم بالا می برد.

دوم، او هیچ درد، نیازی به قطع هر پوست . آیا احساس درد نکند، بیماران احساس Balmertah معکوس شود.

هنگامی که بیماری به طور کلی مردم تاثیر می گذارد ، بیشتر بیماران دیالیز در این عادت را انتخاب کنید. اما دیالیز است بهترین روش برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. از آنجا که از آن است که عملکرد بسیاری از خارجی، می تواند به برخی از عوارض مانند سردرد و ادم مغزی و غیره منجر شود. اگر بیماران همیشه ارائه دیالیز کلیه و بیماران می توانند Iatmdo از آن می شود ، تنظیم تماس برای بیماران به دیالیز Almtkara . Baldhafah به آن، افزایش هزینه های کل Alastmrara شویی، و بارداری در زندگی روزمره تبدیل شده است.

پس از همه، انتخاب روش درمان لیگ مهم ترین نکته برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است ، شما ممکن است به دنبال یک روش درمان Alastmrara ، اگر شما اعتماد ندارند که این روش در زمان دیالیز کاهش می دهد.

و در حال حاضر، ما در مورد اینکه چگونه زمان را کاهش می دهد دیالیز نهایی داشته باشند و مشکل این است که در درمان برای شما ، و یا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز، و شما می توانید پست الکترونیکی به ما در هر زمان ، ارسال و پاسخ دادن به شما و به سرعت به شما کمک کند . یا اگر شما می خواهید امتحان کنید این روش درمان ، و شما می توانید به چین، زیبا ، و روش درمان به مقدار زیادی، و آخرین ، من امیدوارم که این مقاله به شما Ttaalaa پس از آن کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra التیام بخشد، خدا شفا داد، که به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: زمان چگونه دیالیز چه را کاهش می دهد,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش سهم بیماران با کراتینین Baloaj اختلال کلیوی

چگونه برای کاهش سهم بیماران با کراتینین Baloaj اختلال کلیوی

کراتی نین یک محصول مشتق شده از کراتین Fssovat در عضله است ، زباله است . است و با سرعت ثابت تا حد زیادی توسط بدن ، معمولا می توان با کل بدن از طریق ادرار تولید می شود. هنگامی که این بیماری تاثیر می گذارد به طور کلی

، همه کراتینین در سایه بدن ، بالا بردن نسبت کراتینین . و چگونه به کاهش نسبت بیماران با کراتینین سرم برای Baloaj نارسایی کلیوی؟

کراتینین ارائه روشن بالا از بیماران با نارسایی کلیوی Baloaj A، و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید ارائه دهد. این ارائه و خطر است. راه تماس برای بیماران با نارسایی کلیوی Baloaj چند نسبت به کراتینین .

اول، اجتناب از ورزش شدید. اگر بیماران مبتلا به ورزش بالا کراتینین شدید فیزیکی، سطح بالا و می تواند سطح ، و تشدید بار به طور کلی به عنوان امکان پذیر است. باید بیماران با Baloaj کل انجام برخی از ورزش به راحتی. مانند راه رفتن .

دوم، ریخته رژیم غذایی سخت . و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj انجام بسیاری از گوشت نمی خورند . از آنجا که از پروتئین گوشت شامل بسیاری ، و کراتینین سرم مقدار زیادی از آن ، از آن overpowers مواد غذایی لازم است. اگر شما می خواهید برای دریافت رژیم غذایی خود را به شما ، شما می توانید با یک دکتر در شبکه Alantront مشورت یک دکتر می تواند شما را به صورت رایگان کمک کند.

سوم، درمان طب چینی سنتی . و بسیاری از مردم به دنبال یک روش عالی درمان . من پیشنهاد می کنم شما سعی می کنید در درمان دایره سنتی طب چینی . و می تواند نسبت به بیماران با کراتینین سرم برای Baloaj اختلال کلیویرا کاهش دهد. چه معنی روش درمان ؟ رنج می برد Achaab بسیاری مفید و نیاز به چرخه و خارجی است ، سیستم بدن از جمله دستگاه گوارش صدمه نمی زند . بدن مداخله دارویی از طریق پوست ، برای کشتن التهاب کارگران و دفع سموم و مواد زائد و بدرفتاری قرار گرفته کلیه Baloaj A، در نتیجه کاهش نسبت کراتینین .

پس از همه، لازم است برای انتخاب روش عالی برای درمان بیماران مبتلا به Baloaj اختلال کلیوی در نسبت کراتینین چند ، و روش درمان سابق کمک می کند تا به درمان و عدم نسبت کراتینین .

و اگر مشکلات را برای شما به بیماری های کلیوی هستند، و یا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد نفروپاتی BaloajBaltesel ، و شما می توانید پست الکترونیکی به ما در هر زمان ارسال، شکی نیست که پاسخ شما و شما به سرعت کمک کند وجود دارد . یا اگر شما می خواهید امتحان کنید این روش درمان ، من امیدوارم که این مقاله به شما پس از آن کمک خواهد کرد Ttaalaa ، و من آرزو می کنم شما را به درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش سهم بیماران با کراتینین Baloaj اختلال کلیوی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

می توانید سبزی است که آدرس آتروفی کل بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

می توانید سبزی است که آدرس آتروفی کل بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

تمام بیماران به درمان بیماری و می خواهد به دست آمده از روش بسیار خوبی از درمان، بیماران مبتلا به آتروفی از کل، می توانند شما را درمان علف هرز آتروفی کل ؟ آیا شما نیاز بیماران دیالیزی به سایه ؟

مشخص شده است که آتروفی تاثیر کلی بر سلامت Cdida است ، بسیاری از بیماران به ترس بیش از حد ، می تواند برای روش درمان بسیار عالی برای درمان او جستجو کرد. برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را انتخاب کنید طب چینی ، از جمله داروهای گیاهی . چرا بیماران مبتلا به روش درمان بیماری های کلیوی را انتخاب کنید ؟

مشخص است که طب گیاهی دارای سابقه ای طولانی ، و است که می تواند بیماران مبتلا به آتروفی از کل کمک کند. اول، امنیت است، بدن آسیب نمی رسانند می کند و تابع Alojanbah ندارد ، هیچ عوارض رخ دهد . می تواند میزان قند خون و فشار خون را کاهش می دهد ، تنظیم تعادل بدن است.

دوم، در این داروهای چینی و بسیاری موارد مفید است. بیشتر بیماران فاقد مواد مانند آهن و ویتامین ها ، و غیره، منجر به عوارضی مانند کم خونی. فراهم می کند برای کل و بسیاری موارد مفید ، به منظور تکمیل Algzih و کمک به بیماران ضرب و شتم این بیماری است.

علاوه بر این، آنها می توانند نسبت کراتینین را کاهش می دهد و ترشح سموم و مواد زائد از بدن ، Vihassan کلان محیط زیست، کمک می کند تا بیماران را به فعالیت بازگشت و افزایش عملکرد کلی کلیه، سر و کار داشتن با مواد مخدر آتروفی کل .

و اگر شما اعتماد که سر و کار داشتن با مواد مخدر کل بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی آتروفی نیست، شما می توانید درمان های دیگر Tgerbalssalib . به عنوان مثال، پیوند کلیه . رنج می برد کل کاشت جدید در بدن ، به کاهش کلی مضر نیست. این کمک می کند بیماران به درمان ، اگر کلان و علائم مناسب اتفاق نمی افتد دوباره . اما گران است، و نیاز به صبر کنید. این کوچک و بقای این فرایند Cdida خطرناک است.

آخرین چاره ، دوست عزیز من، اگر شما می خواهید برای دریافت به روش قبلی درمان، و یا هر گونه مشکل در مورد بیماری کلیه ، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، بدون شک هر تلاش برای کمک به شما . من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: می توانید سبزی است که آدرس آتروفی کل بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی

چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی

در بسیاری از موارد ، عفونت ادراری می تواند به انواع احساسات ناراحت کننده که تا به بدن ما بد می شود ، البته، از جمله نارسایی کلیه . چه تر است، همانطور که می دانیم ، کلیه ها واقع در پشت شکم خود را مسئول فیلتر کردن مواد زائد از خون شما و همچنین ترویج و کمک به حفظ دیگر فرایندهای زیستی هستند. همانطور که اندام ظریف، کلیه می تواند عملکرد را برای هر تعداد از دلایل ، از جمله یک عفونت درمان نشده ادراری را متوقف کند. خب، چرا عفونت ادراری باعث نارسایی کلیه به راحتی ؟ برای یافتن جواب با دقت ما را دنبال کنید.

به عنوان یک عضو است که مسئول یک سری از آثار ، کلیه به بدن ما بسیار مهم است ، به ویژه برای تولید ادرار . همراه با مثانه، حالب و مجرای خروجی مثانه، کلیه ها سیستم ادراری را تشکیل می دهند . وقتی که هر بخشی از دستگاه ادراری التهاب یا تحریک شده است، آن است که به عفونت ادراری نامیده می شود. این معمولا در مجرای ادرار شروع می شود ، لوله از طریق آن ادرار از بدن بیان می شود، سفر به مثانه و در نهایت می تواند راه خود را به کلیه ها می شود. عفونت کلیه ، و یا پیلونفریت، به عنوان بدترین نوع از عفونت های دستگاه ادراری و به طور کلی نیاز به درمان و مدت زمان ریکاوری بیشتر از دیگران است.

البته ، به طور کلی ، عفونت ادراری بی خطر و به راحتی تحت درمان است . با این حال، عفونت های درمان نشده ادراری اغلب به پیلونفریت به راحتی به نوبه خود است که التهاب کلیه ها اگر بیماران دقیق نیست ، به عنوان یک نتیجه ، تضعیف کلیه ها به چند درجه است.

در یک کلام، نارسایی کلیه ناشی از عفونت های دستگاه ادراری بسیار جدی است ، بیماران باید توجه بیشتری به آن پرداخت. برخی از اقدامات خوب برای کمک به جلوگیری از به طور موثر عفونت های دستگاه ادراری وجود دارد ، لطفا به همه آنها به درمان روزانه خود را.

1 . تمیز و خشک نگه دارید بخش خصوصی شما

2 . همیشه جلوی پاک کردن به عقب پس از اجابت مزاج برای جلوگیری از گسترش باکتری ها از مدفوع خود را در مجرای خروجی مثانه شما

3 . هرگز ادرار خود را نگه دارید و همیشه در اسرع وقت شما احساس انگیزش به ادرار کردن به

با این حال، با این حال، اگر شما هنوز هم قرارداد عفونت دستگاه ادراری ، لطفا به درمان بلافاصله و پزشکان خود را در مرحله اول، البته، شما همچنین می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال به طور مستقیم، ما در اینجا برای مشاوره خود را تمام زمان .



:: برچسب‌ها: چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5.6

می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5.6

در مرحله 4 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. بسیاری از مردم خواهد شد در دیالیز همراه با سطح کراتینین بالا قرار داده است . هنگامی که یک بیمار مورد سوال " می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.6 ؟ " . حالا اجازه دهید در مورد این سوال بحث در اینجا به ارائه برخی از سرنخ برای افرادی که این نوع شک هم داشته باشد.

چرا مردم نیاز به دیالیز با مشکل کلیه ؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در حفظ ما سالم از طریق فیلتر کردن خون ، حفظ تعادل الکترولیت و مایعات ، ترشح هورمون هایی برای تنظیم فشار خون، را به اندازه کافی EPO ، و غیره با این حال، کلیه ها شکست خورده است دیگر قادر به بازی به خوبی انجام این عمل . در مرحله 4 نارسایی کلیه ، برخی از روش های دیگر مورد نیاز برای ادامه برخی از مشاغل برای حفظ زندگی است. دیالیز طراحی شده است برای کمک به کلیه ها فیلتر سموم و مایعات بیش از حد و همچنین پر کردن برخی از مواد لازم است. بدون دیالیز ، هنگامی که پیشرفت بیماری را در یک شرایط خاص، زندگی در معرض خطر در هر زمان باشد.

چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از دیالیز ؟

اگر چه دیالیز در برخی شرایط لازم است، هیچ کس می خواهد به آن را برای عوارض مردم را نمی تواند تحمل کند . علاوه بر این، هزینه های بالای بار بزرگ را به خانواده های معمولی است . نکته مهم این است که دیالیز درمان شفابخش اما روش جایگزینی نیست. این می تواند مشکل را برای ریشه slove نیست.

دیالیزی می توانند شما را متوقف در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.6 ؟

البته صادقانه بگویم، شما می توانید دیالیز بدون در نظر گرفتن روش های دیگر متوقف نمی شود. اگر سمت چپ این بیماری درمان نشده ، شما از سطح بالایی از مواد سمی و عوارض دیگر در نزدیکی بیشتر می میرند. اما اگر شما به پیدا کردن جایگزین های دیگر ، شما می توانید از دیالیز به تدریج خلاص شوید. در اینجا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پیشنهاد شده است . در این روش درمانی به عنوان درمان موثر و کارآمد را برای بیماری کلیه است. مختلف از دیالیز، این درمان با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. کراتینین بالا از 5.6 را می توان به طور طبیعی کاهش داد. شما به تدریج می توانید از دیالیز با این درمان خلاص شوید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5, 6,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز

آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز

آیا نارسایی مرحله 4 کلیه برگشت با دیالیز ؟ دیالیز استفاده می شود به جای برخی از کارهایی که کلیه های آسیب دیده از دست داده اند . اما ممکن است برای معکوس کردن عملکرد کلیه در مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز ؟

دیالیز را در برخی از مشاغل از کلیه ها دچار اختلال برای حفظ حیات ، مانند تصفیه خون ، از بین بردن آب بیش از حد، جایگزینی برخی از مواد مفید ، و غیره اما دیالیزی می توانند به عقب نارسایی کلیه ؟ در واقع ، نارسایی مزمن کلیه در طول توسعه یک دوره زمانی طولانی، حتی سال . آسیب کلیوی پیشرفته و دائمی است. البته صادقانه بگویم، عملکرد کلیه در نارسایی کلیه است برگشت پذیر نیست . دیالیز مورد نیاز است که تنها 15 ٪ یا کمتر از عملکرد کلیه باقی مانده است. دیالیز به عنوان روش های پزشکی دراز مدت برای کمک به حفظ حیات در نظر گرفته .

اگر چه این بیماری در مرحله 4 نارسایی کلیه قابل درمان نیست ، آن است که به طور کامل ممکن است تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه برای کسانی که هنوز خروجی ادرار با درمان صحیح داشته باشد. برای بیماران دیالیزی ، دیالیز را می توان در گذشته متوقف اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است . چه درمان می تواند کمک به رسیدن به این هدف ؟

در بیشتر کشورها، تنها روش برای نارسایی کلیه است به انجام دیالیز یا پیوند کلیه است. اما هر دو آنها از روش است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد . با این حال، در چین ، جایگزین وجود دارد. درمان های طبیعی هستند ، استقبال کرد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی موثر است که توسط کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت پس از مطالعه و تمرین بیش از 20 سال ساخته شده است. ثابت شده است موثر باشد و راحت است. هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ، این درمان باعث می شود بسیاری از بیماران راضی است. شما بهبود آشکار در بدن شما پس از این درمان برای یک دوره از زمان را ببینید. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی

کراتینین و نیتروژن اوره در نظر گرفته شودزائد سوخت و ساز و عضلات و پروتئین به صورت جداگانه. آنها قرار است به کلیه ها فیلتر می شود. سطح بالا از آنها نشان دهنده مشکل کلیه را تا حدودی . پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN با داروهای طبیعی ؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد را به تمیز نگه داشتن خون می باشد. وقتی مواد زائدانباشته شده در خون به سطح خاصی ، زندگی خود را در خطر باشد. همچنین، آن را نشانه ای از آسیب کلیوی است . برخی از روش های جایگزین مورد نیاز به آنها را حذف کنید. دیالیز به عنوان روش به طور گسترده ای استفاده می شود به تخلیه مواد سمی در نظر گرفته . با این حال، آن است که درمان شفابخش نیست. این است که می گویند، سطح بالای کراتینین و BUN به عقب خواهد رفت دوباره یک بار دیالیز متوقف شده است . بنابراین بسیاری از مردم به دنبال جایگزین. در اینجا برخی از درمان های طبیعی در اینجا ارائه شده است.

فشرده سازی درمانی داغ .

در این روش درمانی درمان به تازگی توسعه یافته بر اساس طب سنتی چینی است . این یک برنامه خارجی است. در این روش درمانی در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه موثر است. کراتینین بیش از حد و BUN خواهد شد با بهبود عملکرد کلیه حذف شده است. در این روش درمانی مختلف از دیالیز است . این در حل علل هدف . علاوه بر این، آن را با هیچ عوارض جانبی است . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید به من از طریق ارسال یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی تماس بگیرید.

درمان رژیم غذایی .

تصور می شود که رژیم غذایی مناسب به اثر حفاظتی در کلیه ها. هر چند که می تواند به طور مستقیم کراتینین بالا و سطح BUN پایین ، می تواند آسیب بیشتر جلوگیری می کند. رژیم غذایی کم پروتئین به دنبال کاهش بار کلیه ها لازم است . همچنین شما پیشنهاد به مصرف رژیم غذایی کم نمک برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم و فشار خون بالا . هر کس باید یک رژیم غذایی خاص بر اساس وضعیت بیماری شخصی توسعه . اگر شما میخواهید بدانید که برنامه رژیم غذاییکه متعلق به خودتان ، شما می توانید پیام زیر را ترک کند، من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید.

در واقع، داروهای طبیعی برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN ، مانند پزشکی خوراکی چینی، انما ، حمام دارو و غیره وجود دارد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید به من از طریق ایمیل یا پیام ارسال پیام . ما همیشه در اینجا به شما کمک کند !



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی,


سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

بسیاری از مردم در مرحله 4 نارسایی کلیه در حال انجام دیالیز. اما آنها نیز شکایت از دیالیز. بسیاری از مردم می خواهم برای خلاص شدن از شر. اما سوال اینجاست که افراد زیادی خواسته وجود دارد: "می تواند زنده ماندن من مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز؟" در اینجا من به پاسخ با شما به اشتراک بگذارید.

عملکرد کلیه به تدریج با توسعه این بیماری بیش از یک مدت طولانی از دست می دهد. هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 نارسایی کلیه، عملکرد کلیه باقی مانده است و دیگر قادر به حمایت از بدن است. دیالیز، روش پزشکی جایگزین استفاده می شود معمولا استفاده می شود برای کمک به حفظ زندگی است. این جایگزین کلیه های آسیب دیده انجام برخی از مشاغل، مانند از بین بردن سموم انباشته شده، تخلیه الکترولیت بیش از حد و آب، و غیره این کار کمک به طولانی شدن طول عمر بیماران است. اما این راه حل یک بار برای همه نیست.

آیا می توانید زنده ماندن مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

اگر شما در دیالیز در حال حاضر، آن را تا نمی دهد به طور ناگهانی و یا سموم دوباره خواهد ساخت تا در خون خود. زندگی شما در معرض خطر بزرگ است. شاید شما قادر به زنده ماندن طولانی در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز نیست.

با این حال، اگر شما دیگر درمان موثر پیدا شده است، احتمال زیادی را برای شما برای زنده ماندن طولانی وجود دارد. درمان های طبیعی است که تعداد بیشتری از افراد علاقه مند به تازگی نشان می دهد اثرات خوب است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی است. این است که از خارج به کمک دستگاه های اسمز استفاده می شود. هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این درمان بیماری خود را درمان و طولانی شدن طول عمر خود و همچنین بهبود کیفیت زندگی خود را در بیشترین حد. حتی، می تواند فواصل دیالیز گسترش دهد. اگر شما مثبت به این درمان عمل می کنند، شما می توانید از دیالیز در آخرین خلاص شوید.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

درمان کم خونی و ادم بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

درمان کم خونی و ادم بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

آیا شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ؟ و شما بسیاری از نشانه ها و عوارض ، از جمله کم خونی و ادم ، آیا شما می خواهید به آنها رسیدگی شود ؟

اوه دوست عزیز ، کم خونی، و از آنجا که بدن برای یک بیمار با نارسایی کلیه ، ضعیف، Faihdth . و اگر او می خواهد برای مقابله با کم خونی، و باید به بیمار با نارسایی کلیه به انتخاب یک روش از درمان که او سازگار باشد.

درمان دایره سنتی طب چینی .

بله ، این روش درمان، درمان طب سنتی چینی است ، و می تواند مرتب از سموم از بدن ، باعث بهبود علائم ، بهی مانند تهوع و استفراغ ، بیمار با نارسایی کلیه به خوردن غذا و مواد مفید بدن، و بیمار به بازگشت عملکرد سیستم گوارش کمک می کند ، آدرس کم خونی ممکن است.

علاوه بر این، می تواند بیمار با نارسایی کلیه برای انتخاب یک درمان فشرده گرم است. این روش از درمان های گیاهی بسیاری، انجام Algzih تنها ممکن است مکمل نیست، اما درمان نارسایی کلیه و بهبود وضعیت این بیماری نیز هست. شاید دیالیز کلیوی در حال حاضر، به منظور رسیدگی به ادم . شاید شما به دنبال یک روش عالی درمان در حال حاضر. این سبک از درمان سحر و جادو، هیچ جوش برش پوست نیاز ندارد، و اندام های گوارش صدمه نمی زند ، عوارض و نشانه ها، مانند استفراغ یا Algthaan و غیره اتفاق نمی افتد. آیا در خارج از کشور ، و یک بیمار با نارسایی کلیه Bdavi و احساس راحتی . آیا می توانم یک بیمار با نارسایی کلیه به خواندن و بحث با دکتر خود و دوستان و یا ممکن است خود را در طول درمان را تماشا می کند، سلامت تاثیر نمی گذارد. و برگشت فعالیت کلی و قابلیت های کلی ، کار Falcla را افزایش می دهد که ممکن است، و می تواند به دفع مواد زائد و سموم ، و علاوه بر این از یک جسم در آب ، مبتلا به کم خونی و ادم اساس پردازد .

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، اگر شما یک بیمار با نارسایی کلیه، و نشانه ها و عوارضبسیاری هستند، و نیاز به کمک، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، و بدون شک هر تلاش ، به منظور به شما کمک کند ، و من امیدوارم که از مقاله یاد گرفته ، و من می خواهید که درمان این بیماری ، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درمان کم خونی و ادم بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه

آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه

در حال حاضر، با گذشت روزها، و بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کلیه، و به خصوص نارسایی کلیه . برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شویی یا پیوند کلیه انتخاب می کند. بنابراین شما یک بیمار از دیالیز کلیوی نارسایی یا پیوند کلیه را درمان می کند ؟

نه، ممکن نیست. اوه دوست عزیز ، در حال حاضر ، هیچ روش درمان بیمار کمک می کند تا با نارسایی کلیه به درمان وجود دارد. و درمان های سبک علائم و عوارض را کاهش دهد. بعدی ، به ما اطلاع دهید چرا. مشخص شده است که دیالیز یک روش از درمان های جایگزین است ، و آن است که برخی از توابع ، که نشان دهنده کل . او می تواند سموم و مواد زائد و آب اضافی از بدن ترشح ، برطرف باران امکان پذیر است. اما آن را نشانی از فعالیت کل بازگرداندن نیست ، و بازگشت به طور کلی در قابلیت های کلی ، و سایه جانبی به طور کلی کمک کنند. بیماری کلیه Vicu . پیوند کلیه است نارسایی کلیه درمان نشود.

برخی بیماران با نارسایی کلیه است کاشت در کل ، و امیدوار است برای درمان نارسایی کلیه و بازگشت به زندگی شرافتمندانه که آلوده نیست. بله، برخی از بیماران به Tieih مجلل، و او می تواند کار و خوردن و نوشیدن ، اما نرخ متوسط ​​کوچک است، اما کوچک زنده ماندن . از آنجا که از کل کشت جدید به بدن ، و برخی از مسائل که ممکن است وجود داشته باشد، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی برخی از عوارض احتمالی را نشان می دهد ، و این منجر به مرگ به عنوان امکان پذیر است.

در واقع، روش درمان است که درمان نارسایی کلیه و درمان های سنتی طب چینی است . فعالیت دوباره دانه ها، و بالا بردن قابلیت های کلی که ممکن است. آیا درمان فشرده گرم است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، هر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی که می خواهد برای معالجه این بیماری و در حال حاضر، شاید و همچنین شرایط دیالیز یا پیوند کلیه ، تا او را درمان ، و شاید شما . من می خواهم به شما بگویم ، غیر ممکن است. دیالیز یا پیوند کلیه می کند اساس نارسایی کلیه را حل نمیکند. شما می توانید درمان های سبک قبل از Tthol ، اگر شما نیاز به کمک و یا به سبک از درمان های قبلی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما و یا مشورت با دکتر را بر روی وب که ممکن است ارسال، و بدون شک هر تلاش ، به منظور کمک به شما به صورت رایگان. من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

به چه معنی است کراتینین افزایش به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه

به چه معنی است کراتینین افزایش به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه

آیا شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ؟ باشید کراتینین بالا ؟ و آیا شما می خواهید به دانستن معنای کراتینین بالا برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ؟ آیا می دانید چگونه در مورد آن ؟

کراتینین Alnfallaah عضله اگر بدن سالم است ، معمولا موجب صرفه جویی در نسبت ثابت است . و اگر همه بیشتر کراتینین بدن، نسبت کراتینین بالا رنج می برد ، و منجر به بسیاری از بیماری . چه به کراتینین بالا اتفاق می افتد ؟ این معلوم است که در کل خواهد بود برخی از مشاغل ، و سموم و مواد زائد از بدن ترشح می شود. و اگر کل LDL ، آن را به عنوان ممکن است کار می کند. و همه کراتینین در بدن، و کراتینین بالا است. و اگر بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی کراتینین بالا، و به نظر می رسد مورد از بیماری شدید و بیمار باید برای درمان بیماری کلیه است.

در حال حاضر، شما می دانید که به معنی از بیماران بالای کراتینین مزمن کلیه نارسایی ، و اگر شما در شک هستید، می توانید با یک دکتر در اینترنت هر زمان ممکن مشورت ، و دکتر می تواند شما را به صورت رایگان کمک کند. و بعد، اجازه دهید ما درمان های سبک برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزمن می دانند .

بیمار با درمان آلودگی کراتینین بالا استفاده می کند که خون به عنوان امکان پذیر است.

آیا درمان های سبک کراتینین در بدن تولید نه تنها ، آن است که یک مولکول بزرگ از بدن ترشح شده به عنوان امکان پذیر است، پاک سازی محیط زیست به طور کلی . Vasyl سالسا پدر ، و بالا بردن قابلیت های کلی ، می توان آن را در کل است که کار می کند که ممکن است. و در حال حاضر، یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی به مقدار زیادی استفاده می شود.

اضافه کردن به آن ، شما می توانید برخی از درمان های سنتی طب چینی استفاده کنید. چنین به عنوان درمان دایره سنتی طب چینی یا درمان حمام. و همه به کمک امکان پذیر است. امنیت و همه آنها را ، از بدن آسیب نمی رسانند دوباره، و آنها می توانند از مواد مفید در مجموع که ممکن است Ikdmo .

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، اگر شما نیاز به کمک، یا می خواهید به Tthol درمان سبک، و شما می توانید E- Alokatrwyne ما ارسال، و بدون شک هر تلاش ، به منظور به شما کمک کند . و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: به چه معنی است کراتینین افزایش به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا قهوه تاثیر می گذارد بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا قهوه تاثیر می گذارد بیماری کلیه پلی کیستیک

با گذشت روزها ، بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم ، و بیماری کلیه پلی کیستیک است از آنها . و در حال حاضر آغاز می شود بیمار در مورد درمان با رژیم غذایی اهمیت می دهد ، سپس شما قهوه تاثیر می گذارد بیماری کلیه پلی کیستیک ؟

بله، قهوه قهوه حاوی یک عامل زیاد و تاثیر آن بر سلامت . از آنجا که از بدن بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک ضعیف، و Hoaang LG اتفاق می افتد عفونت Alshla ، و اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نوشیدن Algahoah بسیاری از .

اوه دوست عزیز ، اگر شما مایل به نوشیدن قهوه، و در حال حاضر، من به شما پیشنهاد می نوشند Onla بهترین. و اگر شما می خواهید برای دریافت یک رژیم غذایی مناسب ، و شما می توانید با یک دکتر بر روی وب که ممکن است مشورت ، و دکتر می تواند شما را به صورت رایگان کمک کند. و بعد، اجازه دهید ما درمان های سبک برای بیماری کلیه پلی کیستیک می دانم .

اول، روند .

بله، دوست عزیز من ، اگر شما بسیاری از کیف، و مورد شدید بیماری ، از درد آن را تحمل نمی کند. و شما می توانید روند را به عنوان امکان پذیر است. و برش برخی از کیسه های بزرگ که ممکن است، و شرایط بیماری به تاخیر افتاد که ممکن است، و فشار خون را کاهش می دهد که ممکن است. اما این فرآیند به دست زدن نمی اساس بیماری کلیوی ، و تنها کیسه های قطع بزرگ است. کاهش ÚĎăäÇ و کیسه های بزرگ، کیست های کوچک به سرعت به عنوان امکان توسعه ، تاثیر می گذارد و سلامت .

دوم، ایمونوتراپی .

این روش که ممکن است کمک می کند تا درمان Almarbial با بیماری کلیه پلی کیستیک . اول، آن را رفتار نشانه ها و عوارض . اگر روش استفاده از درمان ، کاهش شرایط بیماری که ممکن است. و تغییر رنگ از n ادرار و افزایش میزان ادرار ، علائم که ممکن است ناپدید می شوند. دوم را افزایش می دهد پیشگیری از ایمنی ، و به طور کلی فیبروز جلوگیری ، و به ارمغان می آورد فعالیت کل .

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، اگر شما می خواهید برای دریافت درمان های سبک، و یا نیاز به کمک، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، بدون شک به هر تلاش به شما کمک کنند. و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: آیا قهوه تاثیر می گذارد بیماری کلیه پلی کیستیک,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

ورزش برای بیمار با دیالیز مفید

ورزش برای بیمار با دیالیز مفید

بیمار مبتلا به بیماری کلیوی دچار علائم و عوارض ناشی از بسیاری از ، هر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی که می خواهد او را درمان ، شما بیش از حد. انتخاب بیمار به دیالیز. اما دیالیز کافی نیست. و بیمار نیاز به درمان های غیر سبک . آیا ورزش برای بیمار با دیالیز مفید ؟

بله ، ورزش مناسب Mufadjh برای بیمار است.

بیمار به دیالیز با نوع ورزش که ممکن است انتخاب می کند. و اگر شما یک بیمار با دیالیز ، و من پیشنهاد می کنم که شما Tthol راه رفتن . بله ، پیاده روی زیادی برای کمک به درمان بیمار ممکن است است. در کنار آن، یک بیمار با غیر دیالیز ورزشی را انتخاب کنید که ممکن است.

اوه دوست عزیز ، انتخاب روش مهم درمان عالی است. دیالیز تنها روش درمان های جایگزین است و بیمار باید یک روش درمان است که اساس بیماری کلیوی را انتخاب کنید.

اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و شما در حال حاضر ارائه دیالیز کلیه ، و شما بودجه کافی برای کل از کاشت را نداشته باشند، و شما می توانید داروهای سنتی چینی از راه دهان Tthol . مشخص است که دیالیز است سموم و مواد زائد از بدن ترشح شده ، اما تنها روش جایگزین . درمان نشده بیماری کلیوی ، و این داروها مواد مفید برای کلی ارائه و کمک می کند تا بیمار به درمان امکان پذیر است، اما عوارض جانبی ندارد. آیا بدن آسیب نمی رسانند ، عوارض ، مانند استفراغ و تهوع و غیره اتفاق نمی افتد. این روش درمان کمک می کند تا بیمار برای بازگشت به فعالیت در کل ، و یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی Palmrih احساس پس از استفاده ، و هیچ علائم بسیاری وجود دارد، مانند آسیت، و کاهش ارزش فشار خون . زندگی بیمار جهان به عنوان مردم کا ممکن زندگی می کنند صدا.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، اگر شما می خواهید به یک ورزش فیزیکی است ، و شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ، ارسال و دکتر که کمک می کند تا هر تلاش ، و من اعتقاد دارم که شما را به زندگی می کنند مدت زمان طولانی در جهان و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: ورزش برای بیمار با دیالیز مفید,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری

آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری

برنج سیاه معروف به ارزش غذایی آن است. از آن است که شهرت " مروارید سیاه "، " پادشاه برنج در جهان " . بسیاری از مردم عشق خوردن برنج سیاه و سفید در سال های اخیر . سپس برنج سیاه و سفید خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است ؟ من را دنبال کنید و یا صحبت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم .

برای دریافت پاسخ در مورد برنج سیاه و سفید خوب برای بیماران PKD است، ما باید از مواد مغذی است که در آن موجود را ببینید. موارد زیر از مزایای که برنج سیاه و سفید به بیماران مبتلا به PKD به ارمغان بیاورد.

، مکمل های غذایی ، مواد ارگانیک برای بدن شما

برنج سیاه حاوی مواد آلی غنی، و آن را حاوی منگنز، روی، مس و دیگر نمک معدنی . مقدار این مواد در برنج سیاه و سفید است 1 ~ 3 برابر بیشتر از برنج . ویتامین ها، cyanophyll و برخی مواد مغذی دیگر است که در برنج فاقد در برنج سیاه و سفید موجود است. در این راستا، بیماران مبتلا به PKD خوردن برنج سیاه و سفید می تواند ضعف و خستگی ، کاهش قند خون ، سرگیجه و تپش قلب را کاهش دهد.

تنظیم عملکرد فیزیولوژیکی

گزارش شده است برنج سیاه و سفید دارای عملکرد پاکسازی رادیکال های آزاد ، بهبود کم خونی ناشی از کمبود آهن و تنظیم سیستم ایمنی بدن و دیگر توابع فیزیولوژیکی .

، پایین آوردن فشار خون

فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری های کلیوی است . بنابراین، کنترل فشار خون نیز نقش مهمی را در درمان PKD ایفا می کند. خوشبختانه ، برنج سیاه و سفید است از جمله عملکرد .

پیشگیری از پارگی عروق و خونریزی

برنج سیاه حاوی ترکیب برنج بسیار است که توانایی برای کنترل فشار اسمزی رگ های طبیعی خون و کاهش شکنندگی عروق خونی . در این وضعیت، خوردن برنج سیاه و سفید تر می تواند فشار اسمزی خون طبیعی برای جلوگیری از پارگی رگ های خونی و خونریزی نگه دارید.

از طریق تجزیه و تحلیل بالا ، ما می توانیم می دانیم که برنج سیاه و سفید خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است . با این حال، برنج سیاه و سفید باید به خوبی پخته شده به اجازه عناصر غذایی بیشتر حل کردن باشد. با PKD ، شما باید تمام مواد غذایی که برای شما خوب است امتحان کنید. هر گونه سوال ؟ ارسال شک خود را به chinesemedicinekidney@hotmail.com . ما خوشحالیم که دریافت ایمیل های خود را. موفق باشید!



:: برچسب‌ها: آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا نفریت علل پروتئینوری

چرا نفریت علل پروتئینوری

تقریبا تمام بیماران نفریت رخ خواهد داد پروتئین ، پس ، چرا آن اتفاق می افتد ؟ آیا یک روش موثر برای درمان نشانه وجود دارد؟ دنبال من برای پیدا کردن جواب .

نفریت اشاره به تورم یک یا هر دو کلیه ، آن است که توسط عفونت ایجاد می شود، اما در اغلب موارد ، آن است که توسط اختلال خود ایمنی است که اندام خود را از جمله کلیه ها حمله ایجاد می شود. مانند ، افراد مبتلا به لوپوس در معرض خطر بسیار بالاتر در حال توسعه به نفریت می باشد. اما در موارد نادر ، این اختلال می تواند ژنتیکی به ارث برده ، با این حال ، این وضعیت می تواند در دوران کودکی وجود نداشته باشد.

نفریت بسیار جدی و یا حتی کشنده است . این است که با شرایطی که به آن پروتئینوری ، که در آن GFR ( میزان تصفیه گلومرول ) کاهش خواهد یافت، و پروتئین های عظیم را به ادرار جریان در ارتباط است. هنگامی که نشانه ای اتفاق می افتد، عوارض نیز ظاهر می شود ، به عنوان مثال، لخته شدن خون می تواند به سکته مغزی شود.

بنابراین ، وجود دارد یک روش موثر برای درمان پروتئین در ادرار ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، یک روش ابتکاری به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد. تابع اصلی از راه این است که بهبود عملکرد کلیه با مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی ، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیه و بازسازی ساختار ذاتی کلیه است.

راه مشخص است خارج استفاده می شود و بر اساس طب سنتی چینی . در طول دوره ، بیماران فقط نیاز به دراز روی تخت . با کمک دستگاه اسمز ، پزشکی فعال را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. هنگامی که کلیه ها می تواند به طور معمول تابع خود ، پروتئینوری می تواند به طور موثر ، رها شوند. هر گونه علاقه به یادگیری اطلاعات بیشتر از درمان ؟ ارسال یک ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفریت باید یک رژیم غذایی کم پروتئین ، است که مفید برای کنترل پروتئینوری خوردن . و در عین حال، برخی از پروتئین با کیفیت بالا باید بیشتر مانند ، شیر، سفیده تخم مرغ ، گوشت بدون چربی و غیره گرفته شده است .



:: برچسب‌ها: چرا نفریت علل پروتئینوری,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8.6

چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8.6

کراتینین 8.6 بیمار نیاز به دیالیز برای حفظ زندگی خود را، پس ، چه مدت می تواند آنها را با دیالیز زنده بمانید؟ در این متن ، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، سطح طبیعی کراتینین 0.5-1.1mg/dl برای ماده بالغ ، و 0.6-1.2mg/dl برای نر بالغ است . کراتینین ، توسط متابولیسم عضله را تولید و به خارج از بدن توسط کلیه ها تخلیه شده است. سطح کراتینین بالا به معنی آسیب کلیوی ، به ویژه برای کراتینین 8.6 نفر ، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است ، به منظور حفظ زندگی ، دیالیز توصیه می شود.

با این حال، به عنوان همه ما می دانیم ، دیالیز تنها درمان جایگزینی است که می تواند جایگزین کلیه ها برای فیلتر کردن کراتینین اضافی، زباله ، و مسائل ناخواسته است. برای اینکه صادقانه ، می تواند آسیب کلیوی را از ریشه درمان نمی کنند. هنگامی که دیالیز متوقف شده است، وضعیت جسمی تبدیل خواهد شد شدید ، بیماران در معرض خطر بسیار بالاتر مرگ می باشد.

در حالت عادی ، دیالیز می تواند زندگی بیمار برای 3-5 سال تا زمان از دست دادن مطلق از عملکرد کلیه را طولانی کند. با این حال، شرایط خاص بستگی به وضعیت بیماری بیماران خود ، از وضعیت جسمی از فرد به فرد و از روز به روز تغییر می کند ، بنابراین ، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد.

پس از آن است ، وجود دارد یک گزینه موثر برای طول عمر امیدبرای کراتینین 8.6 نفر ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، درمان مشخص ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به هدف دست یابد. این ترکیب طب سنتی و فن آوری و تجهیزات غربی است. این است که به خارج استفاده می شود و بر اساس گیاهان ، بنابراین ، می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی و درد از عمل جراحی اجتناب کنند. بیشتر، با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. تا زمانی که کلیه ها به طور معمول می تواند به وظیفهاش عمل کند، امیدوار است برای تداوم زندگی امیدبرای کراتینین 8.6 . هر گونه علاقه ؟ ارسال به : chinesemedicinekidney@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر .



:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8, 6,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه

آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه

گرفتگی عضله اغلب در زمان دیالیز رخ می دهد ، آن است که بسیار دردناک است به بیماران ، و گاهی اوقات دیالیز باید متوقف شود زمانی که بیماری جدی است . پس چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه و می توانم خلاص شدن از شر ؟

گزارش شده است که 33 ٪ -86 ٪ از بیمارانی که دیالیز می خواهد گرفتگی عضلانی را تجربه و از آن می تواند دست شامل ، پاها ، بازوها، پاها و حتی شکم. چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد زمانی که دیالیز ؟ بسیاری از عوامل به طور مستقیم به گرفتگی عضلانی کمک زمانی که دیالیز .

A. کاهش حجم مایعات به فشار خون پایین منجر شود، و سپس گرفتگی عضلانی خواهد شد.

B.تغییرات در تعادل الکترولیت آب ، سطح پایین سدیم و اولترافیلتراسیون نیز از عواملی که مربوط به گرفتگی عضلانی هستند.

آیا من می توانم از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه ، خلاص شوید ؟

A. به منظور جلوگیری از افت فشار خون ، شما نیاز به بالا بردن وزن خشک خود را به طور منظم و محدود کردن مصرف آب هنگام گرفتن فواصل دیالیز برای جلوگیری از افزایش وزن . این می تواند مفید باشد به کاهش خطر ابتلا به گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز .

B. نگاهی به مقدار مناسب از ویتامین E. مشخص شده است که ویتامین E موثر و ایمن برای از بین بردن گرفتگی عضلات زمانی که دیالیز است . اما شما باید دکتر خود قبل از اینکه شما تصمیم به استفاده از ویتامین E با توجه به وضعیت بیماری خود مشورت کنید.

C. داغ فشرده سازی درمانی یک درمان موثر برای کمک به خلاص شدن از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز است . مختلف از داروهای خوراکی ، آن را درمان خارجی است که هیچ عوارض جانبی به بیماران می کند و هیچ آسیبی است . روشهایی که در بالا می تواند کمک به تسکین گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز انجام دهید، اما آنها می توانند بیماری کلیوی را از ریشه درمان نمی کنند. دیالیز نیز در بسیاری از کشورها پیشنهاد می شود. با این حال، این درمان های طبیعی می تواند به صدمه به کلیهتعمیر و بازسازی ساختار کلیه است. عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است، و بدون نیاز به انجام دیالیز وجود دارد و سپس ، عضلات علائم گرفتگی نمی خواهد به طور طبیعی رخ می دهد. اگر شما علاقه ، ایمیل به ما : chinesemedicinekidney@hotmail.com به دانستن اطلاعات بیشتر .

آیا من می توانم از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه ، خلاص شوید ؟ درمان مناسب برای شما مهم است. اگر شما اتفاق می افتد که مبتلا به نارسایی کلیه و به دنبال یک درمان موثر است که می تواند به شما کمک کند خلاص شدن از شر دیالیز، ما یک پیام در زیر ، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

بیماران PKD باید چه ورزش

بیماران PKD باید چه ورزش
مزایای زیادی برای حرکت بدن وجود دارد. ورزش های مناسب کمک می کند تا به حداقل رساندن است که نه تنها افزایش قدرت بدنی ، مریض . اما هر یک متفاوت از فردی به فرد است . برای بیماران PKD ، ورزش شدید در حالی است که بدتر شدن شرایط خاص است. بنابراین، بیماران مبتلا به PKD باید من چه ورزش
چرا بیماران مبتلا به PKD یا باید فعالیت های شدید جسمی نمی
ویژگی های سدیم بزرگترین در PKD است که کیست ممکن است بسیاری در کلیه ظاهر می شود. کیست ها در حال تبدیل شدن را افزایش می دهد با این بیماری بود. برای بیماران PKD ، اگر ورزش شدید اگر شما به من فشار به کیست از خارج از بدن به من بدهید. شما ممکن است کیست آسان برای از بین بردن است ، مایع جریان کیست، ممکن است باعث عفونت شوند. و تروما ممکن است رخ دهد ( شما می توانید اجرا کنید ، به عنوان مثال، و مانند آن ممکن است بدمینتون ) فعالیت های شدید جسمی می باشد. با دادن تاثیر به کیست و یا به طور مستقیم، به افزایش فشار در معده در داخل یک ضربه کوچک، حتی اگر رگ به رگ شدن ، که همچنین به عفونت منجر شود.
بیماران PKD باید چه ورزش
به منظور شکستن کیست نیست، بهتر است تمرینات سبک است خوب است. به عنوان مثال ، پیاده روی ، یا آهسته دویدن، یا به راه رفتن. درجه کوچک است ، به جای دادن بار بر روی کلیه بسیار، این جنبش ها از کیست را تحریک نمی کند . و که در آن باید تا حد امکان چمباتمه زدن بیماران PKD خوب است ، اجتناب کنند.
برای بیماران PKD ، درمان مهم است، اما یک شیوه زندگی سالم نیز نقش یک شخصیت مشابه . به غیر از ورزش، شما نیز باید با توجه به جهت دیگر پرداخت . به عنوان مثال ، باد و یا جلوگیری از ، و یا از غذا خوردن، I و یا کنترل فشار خون خواهد شد خودداری کنند. فشار خون بالا و باد در نتیجه سرعت بخشیدن به از دست دادن سرعت عملکرد کلیه ، فشار خون بالا می تواند به قلب ، رگ های خونی در مغز آسیب نیز می باشد. این حل و فصل برای تبدیل شدن به بیشتر به فلج است .
با وضعیت پزشکی فرد ، به درجه ای از جنبش نیز متفاوت است البته. اگر جنبش ناشناخته بیمار PKD وجود دارد اگر ، دکتر آنلاین می تواند دقیق Adobesu ارائه می کنند. اگر شما را به کمک هر چیزی ، از آن خوشحال است.



:: برچسب‌ها: بیماران PKD باید چه ورزش,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا شما سردرد در دیالیز I

چرا شما سردرد در دیالیز I
من می توانم به عنوان یک بیماری شایع ، سردرد به عنوان عوارض همودیالیز یک دیالیز خاص رخ می دهد. اگر شما دیالیز نگه دارید، این امر در راه است که بیشتر مورد استفاده است تا از طریق دریافت از سموم و مواد زائد را از خون خلاص شدن از شر ، کمک می کند تا برای افزایش طول عمر مورد انتظار از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است. با این حال، دیالیز با وجود این واقعیت است که یک موقعیت مهم بسیار، این است که بهترین درمان است. دلیلش این است که می تواند عوارض شدیدی برای بسیاری شود. سردرد خواهد شد یکی از میان آنها تنها رایج است.
چرا شما سردرد در دیالیز I
ضایعه عصب یک مشکل است ، سردرد بیرون می آید عدم تعادل و الکترولیت مایع ، مانند تغییر در مایع دیالیز در موج فشار خون، دیالیز است. حذف مایع اضافی را از طریق برای پاک کردن خون از بدن ، با این حال ، از آنجا که نمی تواند در این زمان ، مغز ما سریع تر به عنوان بافت بدن ، دیالیز پس از جذب رطوبت از بافت تر مغز ، ادم رخ می دهد، به عنوان یک نتیجه ، ما احساس سردرد . شما می توانید ، به غیر از این ، تغییرات فشار خون به سرعت نیز موجب سردرد گردد.
از نقطه نظر به مطالب فوق ، می احتیاطی نیاز بسیاری برای جلوگیری از سردرد به طور موثر برای بیمار ، درخواست برای دیالیز وجود دارد . به عنوان مثال، این است که آن را کنترل فشار خون در محدوده طبیعی ، و کاهش مصرف نمک .
با این حال، شما می توانید دریافت هر کسی برای همیشه لطفا برای دیالیز . هنوز هم حجم ادرار برای بیمارانی که بیماری کلیوی end-stage رسیدن وجود دارد ، ممکن است از طریق درمان موثر ، ممکن است که آنها ما اجتناب از دیالیز ، سردرد از زمین فرار کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد درمان های طبیعی ، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه. ما منتظر اینجا تمام وقت.



:: برچسب‌ها: چرا شما سردرد در دیالیز I,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟

چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟
کم خونی به دلیل آن است که یک عارضه شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage است ، کم خونی یا نارسایی کلیوی نامیده شده است کم خونی چقرمگیاغلب . بنابراین، به همین دلیل مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ، لطفا پاسخ صحیح را پیدا مطابق با کم خونی که از من ؟ رخ می دهد ؟
مدت زمان ایجاد 1 . اریتروپویتین کاهش می یابد
با کمک هورمون محرک بیش از اریتروپویتین یک، سلول های قرمز خون تولید می شوند ، ما بالغ، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، سنتز این هورمون پایین تر است ، برای تولید سلول های قرمز خون ، به بلوغ شکست خورده، در نتیجه، کم خونی بیرون می آید .
اثر مهاری سم به 2 . مغز
بسیاری از سموم در بدن تجمع می یابد و با پایان مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ، که در آن ، اگر یک اثر سمی بر روی سم مغز استخوان از برخی وجود دارد ، ممکن است به سرکوب توانایی میز را به سلول های قرمز خون ، کم خونی آسان به رخ می دهند .
زندگی 3 . سلول های قرمز خون کوتاه است
علت عمل سم ، از آن خواهد شد به اثبات رسیده عمر سلول های قرمز خون از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله نهایی کوتاه تر از یک فرد عادی است .
در مدت زمان طولانی 4 . ، پروتئین مصرف ، ویتامین و آهن است، بنابراین کمبود مواد خام به عنوان خون ، کم خونی ظاهر می شود.
5 . خونریزی
I شامل خونریزی لثه ، خونریزی غشای مخاطی پوست، و خونریزی از دستگاه گوارش .
6 . بیماران همودیالیز خواهد به از دست دادن خون در دیالیز Oyobi ، و آزمایش خون اغلب .
از طریق مطالب فوق ، شما ممکن است کمی به علت درک . با این حال، اگر شما را کنترل نمی اوایل اگر کم خونی، یک سری از عوارض ، به عنوان مثال ، خستگی، از دست دادن حافظه و اختلال عملکرد قلب به عنوان آنها ممکن است به نظر می رسد ، باید در اوایل درمان .
شما باید به منظور خواهید برای جلوگیری از کم خونی برای همیشه ، برای اولین بار می دانم، اگر شما مجبور به عقب نارسایی کلیه موفقیت آمیز مرحله نهایی است. تا به حال، در سراسر جهان ، محبوب ترین ، به خوبی درمان میکرو Osmotherapy پزشکی طب گیاهی است . این روش زندگی بسیاری از بیماران در حال حاضر را نجات داد. علاوه بر این، تقریبا بدون عوارض جانبی ، و می تواند در خانه به پایان رسید.
اگر شما علاقه مند هستند ، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه.



:: برچسب‌ها: چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا مطمئن هستید که می خواهید برای از بین بردن خستگی چگونه به نارسایی مزمن کلیه می آید

آیا مطمئن هستید که می خواهید برای از بین بردن خستگی چگونه به نارسایی مزمن کلیه می آید
این امر از دست دادن عملکرد کلیوی بیش از نیمی از نارسایی کلیه . نارسایی کلیوی می تواند به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. نارسایی مزمن کلیه در بالینی شایع است، آن را پیچیده تر از نارسایی حاد کلیه است . عوارض از انواع نارسایی مزمن کلیه با دعوت از انواع شرایط نامناسب ، خستگی آسان یکی از آنها است . و ، بیمار باید به اندازه کافی وجود داشته باشد بسیاری می شود و یا برای کاهش خستگی چگونه به نارسایی مزمن کلیه بود. من به درمان برای استراحت در حال حاضر نشان دادن .
چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه و یا آسان به خستگی است
به منظور سوخت و ساز بدن ، بدن است و توسط سموم حشره و متابولیت هر روز ساخته شده است. کلیه های سالم می تواند زباله از این تخلیه . با این حال هنگامی که کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه از دست داده است . متابولیتهای و مواد سمی نمی تواند مرخص شود، من خواهد شد در بدن رسوب می کند. کراتینین می رود تا او را به پایین به GFR باشد. کراتینین بالا می تواند نشانه های مختلف می شود. به منظور انجام عمل ، کلیه نیاز به قدرت بدنی داشته باشد. طاقت فرسا ، آن را آسان به خستگی است . و مزمن کلیوی بیماران مبتلا به نارسایی ترین از دست دادن اشتها ، یک نشانه از سوء تغذیه وجود دارد. این کار قدرت فیزیکی را پشتیبانی نمی کند ، احساس خستگی برخی بیماران ظاهر می شود. این دیگر نمی تواند ترشح هورمون لازم برای بدن ، به دلیل کم خونی، کلیه ها است که آسیب دیده است خواهد خستگی شود.
آیا مطمئن هستید که می خواهید برای از بین بردن خستگی چگونه به نارسایی مزمن کلیه می آید
رسوب سم تا باعث حداکثر خستگی آسان ، پس از آن یک گام آغاز می شود برای تمیز کردن سموم و متابولیت های برای درمان این بیماری است. دیالیز به عنوان یک انتخاب اولویت در پزشکی غربی، آن را در بیماران در همه زمان ها استفاده می شود. با این حال، تنها دیالیز تنها سموم ، شما می توانید هر چیزی به این بیماری انجام دهد.
ارتباط با پزشک طب غربی و چینی، نه تنها به تسکین علائم خستگی، یک اقدام بزرگ سدیم به ترمیم آسیب و کلیه Kaifuku عملکرد کلیوی درمان میکرو اسمز طب گیاهی وجود دارد. علاوه بر این، این دارو گیاهی است که در خارجی مورد استفاده قرار گرفت است ، هیچ اثر جانبی وجود دارد. این یکی از ویژگی های حداکثر اسمز دارو درمان میکرو چینی است . من یک ارزیابی از بیمار است.
می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد اسمز دارو درمان میکرو چینی ، سپس شما خوب است یک ایمیل برای ارسال به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp برای تماس با دکتر آنلاین . من شما را به 24 ساعت بازگرداند.



:: برچسب‌ها: آیا مطمئن هستید که می خواهید برای از بین بردن خستگی چگونه به نارسایی مزمن کلیه می آید,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
در عوارض ناشی از دیابت، نفروپاتی دیابتی ضایعات مویرگی دیابت از خواص سیستم می باشد. ویژگی های بالینی نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه ، از قبیل پروتئین، صدمه به کلیه ، فشار خون بالا و ادم است .
پایان مرحله بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می تواند دیالیز دریافت خواهید کرد. اگر دو راه اصلی وجود دارد ، دیالیز به دیالیز صفاقی و همودیالیز تقسیم شده است. به تازگی ، بسیاری از بیماران دریافت دیالیز صفاقی آغاز خواهد شد. نه تنها فشار و بار از کلیه، دیالیز صفاقی را افزایش نمی دهد زیرا نکردن فشار خون حتی بالا و حجم مایع خارج سلولی . با این حال، دیالیز صفاقی طولانی مدت است که به جذب مقادیر زیادی از قند خون به بیمار و می تواند به چاقی و چربی خون می شود.
زمان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به دیالیز از بیماران مبتلا به نفروپاتی غیر دیابتی زود است. بیماران دیالیزی زمان با نفروپاتی دیابتی آهسته است ، آن است که به احتمال زیاد باعث یک سری از عوارض ، که به نوبه خود بر زندگی و بقای بیماران مبتلا به توده .
به غیر از دیالیز، عوامل دیگری نیز مهم هستند.
من از 1 . فشار خون بالا خودداری کنند
برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ، که شما را از فشار خون به شدت بالا خودداری کنند مهم است. خطر نفروپاتی دیابتی به کمتر کاهش یافته است که شما را از قند خون بهتر است خودداری کنند.
من با پزشکی 2 . درمان هستم
نوشیدن دارو در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است مقدار کمی از پروتئین وجود دارد موثر است. دکتر توصیه ARB بهتر و ACEI ، این داروها نه تنها کاهش فشار خون بالا، پروتئینوری نیز می توان کاهش داد ، من آسیب کلیویرا کاهش دهد.
بازرسی از 3. منظم
از آنجا که علائم قابل توجهی در نفروپاتی دیابتی اولیه وجود نداشت ، بیمار بهتر است به بازرسی های دوره ای قرار ، آن را به وضعیت جسمی او خوب است مشاهده شد.
وعده های غذایی سالم 4 . معقول
رژیم غذایی سالم نقش شخصیت مهم در درمان نفروپاتی دیابتی . بیماران باید از مصرف پروتئین خودداری کنند ، با توجه به یک رژیم غذایی کم نمک، من از ادم و فشار خون بالا هر روز خودداری کنند. همچنین، با کلسیم و آهن مکمل در تعمیر کلیه موثر است.
همچنین راههای دیگری وجود دارد ، به غیر از دیالیز، درمان نفروپاتی دیابتی . این یک روش اسمز دارو درمان میکرو چینی است . لطفا ایمیل خود را ارسال به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp و یا با مشورت با پزشکان آنلاین وضعیت مفصل .



:: برچسب‌ها: دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه می توانم پیش آگهی بیماران مبتلا به FSGS به شما در بهبود

چگونه می توانم پیش آگهی بیماران مبتلا به FSGS به شما در بهبود
FSGS اغلب بیماران پیش آگهی از FSGS دانم . پیش بینی وضعیت بازیابی پس از بیماری درمان است. و اجازه دهید در زندگی آیندهآماده بهتر به آنها ، ممکن است به درک که پیش آگهی و افزایش وضعیت پیش آگهی تا آنجا که امکان پذیر است. این است یک زندگی بهتر به آنها را به گسترش زندگی از آنها دشوار است.
پیش آگهی چیست
شده است تحت تاثیر عوامل مختلف ، به عنوان مثال روش درمان وضعیت، بیماری ، پیش آگهی از FSGS است و سبک زندگی بیمار . وضعیت های مختلف متفاوت است، اما همچنین پیش آگهی همان محل از بیماران مبتلا به FSGS وجود دارد. و اگر شما را درمان زودرس موثر، پیش آگهی که ما از آنها بهتر است. با این حال، اگر شما می توانید به خوبی با دکتر در طول درمان همکاری ، و درمان موثر را نیز دریافت نمی کنید، پیش آگهی بد است.
عوامل موثر بر پیش آگهی تاثیر می گذارد
یک پیش آگهی خوب از کودکان بیشتری ، بیمار از بخش را می توان به طور طبیعی کاهش . پروتئینوری شدید، فشار خون بالا، Kochiabura خواهد گلومرولواسکلروز شود. میزان بقا برای بیماران پروتئینوری با مقدار زیادی از پشتکار به ویژه کم است.
چگونه می توانم پیش آگهی از FSGS به شما در بهبود
هستند بسیاری از عوامل که پیش آگهی تاثیر می گذارد وجود دارد، اما راههای زیادی برای بهبود پیش آگهی در اینجا وجود دارد .
من از شرایط پزشکی ، از مجموع 1 بیمار خودداری کنند.
به پرهیز از سرعت توسعه بیماری از بیمار، شما باید از علائم پروتئینوری ، ادم و فشار خون بالا خودداری کنند.
برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده دو .
آسیب کلیوی در صورت پاسخ Hido -GE ، از پیش آگهی نامطلوب ، به طوری که برای محافظت از عملکرد کلیه مهم است.
من 3 سالم غذا خوردن به دنبال خواهد داشت
خوردن سالم را مجاز به روشن کردن کلیه بار ، آن را به بیماری بیمار مفید است. بنویسید تا آنجا که ممکن است که دود، به نوشیدن مشروب.
ورزش مناسب 4 .
ورزش مناسب است به منظور افزایش ایمنی بیمار ، من با این بیماری مبارزه خواهد کرد .
من می دانم که از طریق معرفی بیش از وضعیت پیش آگهی از عامل های مختلف تعیین می شود. بهتر است به خواهید یک پیش آگهی بهتر ، مراقبت در زندگی روز به روز گرفته شده است خوب است. اگر هر گونه مشکل وجود دارد، پیام خود را در زیر ارسال ، شما خوب برای ارسال ایمیل های خود را به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp .



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم پیش آگهی بیماران مبتلا به FSGS به شما در بهبود,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8.6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود

چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8.6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود
آتروفی کلیه اسم آناتومی پاتولوژی است . حجم کلیه از سن انسان ، جنس، قد و وزن ، آن را به یک پدیده ای است که به طور قابل توجهی کاهش می دهد و یا نسبت کوچک است.
بیمار آتروفی کلیه بیرون می آید تهوع، استفراغ ، خستگی و کم خونی. اگر شما همچنان به فاسد شدن ، بیمار آتروفی کلیه نظر می رسد که تورم صورت می شود. دور کمر به دور است بشدت خشونت بیماران بسیاری ، من نمی توانم برای یک مدت طولانی بنشینم.
بیماری های کلیوی است آسیب طولانی مدت به واحد کلیه، گلومرول آسیب به ویژه شدید است، بنابراین حجم کلیه کوچکتر از قبل خواهد بود . بنابراین، نزدیک به تغییر کلیه آتروفی عملکرد کلیوی مرتبط است. از حالا به بعد ، من به طور خاص معرفی خواهد کرد .
CKD با بیماری مزمن کلیه ، سرعت توسعه بیماری نسبی آرام است. از آنجا که هیچ عوارض با علامت برجسته وجود دارد در اولیه ، اگر بیمار احساس ناراحت کننده ، شرایط پزشکی خود رابیشتر خوش بینانه نیست. بنابراین، درمان موثر را فورا مهم است. برای سلامتی ما ، باید در بررسی به طور منظم خوب است برای من .
کراتینین شاخص عملکرد کلیه است. با این حال، کراتینین حساس بسیار است. فقط میزان فیلتراسیون گلومرولی در صورتی که بیمار شده است به یکی از سه سطح نرمال افزایش کراتینین عادت کرده اند . با این حال، در آن زمان ، کلیه تا آسیب بیشتر بوده است. ارزش طبیعی کراتینین در 44 133μmol / L ، به این معنی سطح کراتینین بیش از 133μmol / L ، کلیه است که ممکن است آسیب به طور کلی. در این معنا در حدود 756μmol / L ، کراتینین 8.6 خیلی بیشتر از از مقدار طبیعی است. این بدان معنی است که این سطح خطرناک است ، وضعیت بیمار در پایان می شود. عوارض و نشانه های شدید در این مرحله ظاهر می شود. من به بدتر شدن صدمه به کلیه ها ادامه خواهد داد. این زندگی روزانه خود تاثیر می گذارد.
عملکرد کلیه Kawareپیوند کلیه و دیالیز است، اما عوارض جانبی وجود دارد. این یک روش درمان موثر تر درمان فشرده گرم است. درمان دارای عوارض جانبی از تنها چند. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، لطفا به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp ارسال ایمیل خود و یا با مشورت با یک دکتر آنلاین .



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8, 6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود,


یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی جای تعجب آمد ادم

چرا مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی جای تعجب آمد ادم
در زندگی روزمره، آن را یک بیماری است که تورم در پایان مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ، می تواند اثر منفی بر زندگی هر فرد باعث شده است. بنابراین، به همین دلیل مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است ادم محتوای اطلاعات مناسب زیر ارائه ؟ واندر بیرون آمد .
در مورد طبیعی ، آب در روز را به گردش خون وارد شوند از آن است که از طریق کلیه ها جریان ، از طریق بازجذب توبولی کلیوی و فیلتراسیون گلومرولی ، از آن خواهد شد از بدن در قالب ادرار در آخر حذف شده است. علاوه بر این، پوست ، تنفس کمی آب ، همچنین می تواند مرخص شود ، مانند مدفوع .
در مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، از تکمیل این کار کلیه ها خود را شکست بخوریم، شکی نیست که ادم ممکن است به نظر می رسد وجود دارد. در علت دقیق از تعداد ، به شرح زیر امیدوارند به شما کمک کند.
شکست در مورد 1 . به CRF ، میزان فیلتراسیون گلومرولی است را کاهش داده و با کاهش تعداد نفرون ، به طور موثر نمی شود حذف آب اضافی در بدن ، بنابراین ، رطوبت این آغاز به تجمع در بافت ، و آخرین در ، تورم بیرون می آید .
شما همچنین می توانید اگر بیماران مصرف سدیم اگر 2 . ، از طریق اسمز ، قرعه کشی تورم .
برای 3 . مرحله نهایی بیماران کلیوی شکست، سوء تغذیه، و کلوئیدی پلاسما بیرون می آید خوب، در این زمان ، تورم شما ممکن است آب انتقال از کشتی به این سازمان دریافت کنید.
4 . پایان ، من فکر کردم اختلال عملکرد قلبی نیز از علل عمده از ادم های شکست به CRF .
از نقطه نظر به مطالب فوق ، علت ادم درک و بسیاری در مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شرایط ، بنابراین ، اگر شما پیدا اختلالات اگر هر چیزی، باید درمان موثر تحت هدایت کارشناسان به بیمارستان دریافت من خوب است . علاوه بر این، پس از آن تشخیص داده شد شکست به CRF ، نیز هدف که از طریق ارائه یک درمان جایگزین کلیه، کاهش عوارض و بهبود توده زنده از بیمار ، و به گسترش عمر در اسرع وقت در حالی که درمان نگهدارنده مورد نیاز است.
البته اگر هر گونه سوال وجود دارد دوباره در نارسایی کلیوی end-stage ، بهتر است با ما تماس بگیرید آزادانه خوب است. لطفا نشو . ما منتظر اینجا تمام وقت.



:: برچسب‌ها: چرا مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی جای تعجب آمد ادم,


چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می کراتینین 6.9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا می کراتینین 6.9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا شما از دیالیز خسته در مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما می خواهید بدانید که چگونه برای کاهش کراتینین 6.9 بدون دیالیز؟ اجازه دهید آن را با هم یاد بگیرند.

چرا دیالیز به طور گسترده ای استفاده می شود به کاهش کراتینین 6.9 در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز روش به طور گسترده ای استفاده می شود به مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، که در آن کلیه مراحل به شدت آسیب دیده و دیگر قادر به حفظ حیات است. بنابراین دیالیز استفاده می شود به جای برخی از کار کلیه ها، مانند فیلتر کردن زائد سوخت و ساز (کراتینین، اوره، اسید اوریک، و غیره)؛ حذف آب اضافی و الکترولیت و غیره. وجود خواهد داشت سطح کراتینین را کاهش داده و پس از دیالیز.

هیچ روش دیگری به جز پیوند اگر بیماران دیالیز در بسیاری از کشورها وجود ندارد. بنابراین بیماران به دیالیز تکیه می کنند به زنده ماندن. در غیر این صورت، آنها می توانند برای پیوند در حالی که در دیالیز در نزدیک شدن هرچه بیشتر صبر کنید. اگر هر دو روش گرفته می شود نیست، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.

آیا روش های دیگر برای کاهش کراتینین 6.9 در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، دیالیز به روش بی نقص برای مقابله با بیماری کلیه است. این فقط می تواند برخی از علائم را کاهش دهد اما هیچ تاثیری در اختلال در بافت کلیه است. برای درمان بیماری های کلیوی به طور موثر و به طور کامل، درمان که هدف آن ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه باید به کار رود. سپس با کلیه بهبود، کراتینین 6.9 خواهد شد را کاهش داده و نشانه های دیگر خواهد شد و relived نیز هست. درمان طبیعی --- داغ فشرده سازی درمانی طراحی شده است که برای رسیدن به این هدف. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و استفاده می شود خارج. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید به من kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: آیا می کراتینین 6, 9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز,


چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا شما برای درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید؟ برخی از پیشنهادات را برای شما وجود دارد.

شما با آسیب کلیوی پیشرفته در مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR به شدت کاهش یافته است به 15-29ml/min می باشد. بنابراین شما به احتمال زیاد به توسعه یک سری از عوارض و نشانه ها، از جمله کم خونی، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، خارش پوست، گرفتگی عضلانی، و غیره به منظور تخفیف علایم و حفظ زندگی، دیالیز استفاده شده است. اما در همان زمان، شما را از بسیاری از عوارض رنج می برند، که شما حتی بیمار می کند. بنابراین بسیاری از مردم ترس از دیالیز و می خواهید آن را رها کنی.

خوشبختانه، جایگزین برای شما وجود دارد. در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، تیم مراقبت کلیه را به شما درمان های سیستماتیک ترتیب. در مرحله اول، تشخیص جامع شود انجام خواهد شد مطمئن شوید که بخش بیمار دقیق و علل. در مرحله دوم، برنامه درمانی آغاز خواهد شد. برای تخلیه سطح بالایی از مواد سمی در خون شما، فن آوری های پیشرفته تر تصفیه خون اجرا خواهد شد، از جمله پرفیوژن خون، تصفیه خون، تعویض پلاسما، جذب ایمنی بدن و غیره. برای تمیز کردن بیشتر حذف مواد سمی است که می تواند توسط این فن آوری برداشته، به شما خواهد شد برخی از طب چینی درمان، مانند انما، به صورت خوراکی مصرف طب چینی، حمام دارو، و غیره زمانی که خون پاک، آن را به یک محیط مساعد برای ارائه بازیابی از سلول های کلیه آسیب دیده.

پس از درمان است که با هدف ترمیم سلول های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه می شود، مانند داغ فشرده درمان استفاده خواهد شد. این است که به خارج استفاده می شود و توسعه یافته از طب سنتی چینی. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر.



:: برچسب‌ها: آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد,


چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا شما برای درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید؟ برخی از پیشنهادات را برای شما وجود دارد.

شما با آسیب کلیوی پیشرفته در مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR به شدت کاهش یافته است به 15-29ml/min می باشد. بنابراین شما به احتمال زیاد به توسعه یک سری از عوارض و نشانه ها، از جمله کم خونی ، فشار خون بالا ، تهوع، استفراغ ، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی ، و غیره به منظور تخفیف علایم و حفظ زندگی ، دیالیز استفاده شده است. اما در همان زمان ، شما را از بسیاری از عوارض رنج می برند ، که شما حتی بیمار می کند. بنابراین بسیاری از مردم ترس از دیالیز و می خواهید آن را رها کنی.

خوشبختانه، جایگزین برای شما وجود دارد . در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، تیم مراقبت کلیه را به شما درمان های سیستماتیک ترتیب . در مرحله اول، تشخیص جامع شود انجام خواهد شد مطمئن شوید که بخش بیمار دقیق و علل . در مرحله دوم، برنامه درمانی آغاز خواهد شد. برای تخلیه سطح بالایی از مواد سمی در خون شما ، فن آوری های پیشرفته تر تصفیه خون اجرا خواهد شد ، از جمله پرفیوژن خون، تصفیه خون، تعویض پلاسما ، جذب ایمنی بدن و غیره. برای تمیز کردن بیشتر حذف مواد سمی است که می تواند توسط این فن آوری برداشته ، به شما خواهد شد برخی از طب چینی درمان ، مانند انما ، به صورت خوراکی مصرف طب چینی ، حمام دارو ، و غیره زمانی که خون پاک ، آن را به یک محیط مساعد برای ارائه بازیابی از سلول های کلیه آسیب دیده .

پس از درمان است که با هدف ترمیم سلول های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه می شود، مانند داغ فشرده درمان استفاده خواهد شد . این است که به خارج استفاده می شود و توسعه یافته از طب سنتی چینی . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر .



:: برچسب‌ها: آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد,


چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه

ناراحتی های شکست به CRF ؟ آیا شما هنوز هم ادرار ؟ چه اتفاقی می افتد اگر شما را متوقف ادرار در نارسایی کلیوی end-stage ؟ چه باید بکنم؟ برو در خواندن و پیدا کردن پاسخ .

چه آن را با ادرار چیست؟

کلیه ها نقش مهمی در حفظ ما سالم بازی . آنها مسئول فیلتر کردن سموم ، نگه داشتن الکترولیت و مایعات در تعادل، ترشح هورمون ها، و غیره همچنین ، کلیه ها نیز مسئول تولید ادرار را دارند. هنگامی که جریان خون از طریق کلیه ها، تحت عملکرد گلومرول و لوله کلیوی ، ادرار را در گذشته تشکیل می دهد. در واقع، زمانی که ما در ادرار کردن ، ما برخی از سموم تخلیه . اگر ادرار وجود دارد ، احتمالا به این معنی است که هیچ جریان خون از طریق کلیه ها و کلیه ها در حال حاضر متوقف کار وجود دارد. در این حالت ، شما باید سایر درمانهای جایگزینی برای کمک به حفظ زندگی است. اگر درمان نشود ، زندگی در معرض خطر در هر زمان است .

آنچه که باید شما انجام دهید را به مقابله با این مشکل در نارسایی کلیوی end-stage ؟

شما باید برای افزایش ادرار خود را برای زنده ماندن . پس چگونه برای رسیدن به این هدف ؟ روش اساسی است برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

سطح بالای سموم در خون شما مشکل بزرگ که زندگی شما را تهدید می باشد. به طوری که آنها باید در مرحله اول حذف شده است. شاید تنها دیالیز کافی برای تخلیه سموم به طور کامل تر نیست. purifications خون پیشرفته باید به کار رود ، مانند پرفیوژن خون، تصفیه خون، جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، و غیره

بعدی ، درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه باید به تصویب رسید، مانند داغ فشرده درمان . این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته ، اما استفاده از خارج . گیاهان قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. ادرار خواهد شد به تدریج پس از این درمان برای یک دوره از زمان افزایش یافته است. هنوز هم وجود دارد امیدوارم که برای شما حتی بدون ادرار در نارسایی مرحله نهایی کلیه . پس وقت را نمی دهد تا درمان . اگر سوال دیگری داشته یا می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان، شما می توانید مرا به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند. من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



:: برچسب‌ها: چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه,


چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس

آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس

دیالیز یا پیوند کلیه برای یک وضعیت پزشکی است که یک فرد را به مرحله 4 نارسایی کلیه وارد شده و او می خواهد برای حفظ زندگی تا زمانی که مردم عادی بسیار ضروری است. در این مقاله به شما می گوید که می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس شود.

در مرحله اول، اجازه دهید می دانید چه پیوند کلیه است.

پیوند کلیه یک عمل جراحی است که یک کلیه سالم را در بدن خود است . کلیه پیوند طول می کشد بیش از این کار از دو کلیه که شکست خورده، بنابراین شما دیگر نیازی به دیالیز که آن هم یک درمان جایگزین برای شرایط به خصوص جدی است. در کشورهای غربی ، پیوند کلیه به عنوان بهترین درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه در نظر گرفته، اگر موفقیت آمیز باشد ، اگر چه بدون عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی ، بیماران نیز قادر به در به همان شیوه به عنوان یک فرد عادی زندگی می کنند . بنابراین تا حدی ، این درست است که مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند با موفقیت توسط پیوند کلیه معکوس شود. با این حال، برای بیمارانی که پیوند کلیه دریافت کرده ، واکنش رد آن باید بزرگترین نگرانی های خود را داشته باشد. در نتیجه، به منظور آن را تا به خوبی کار می کنند بدون هیچ گونه واکنش رد ، انتخاب اهدا کنندگان و دریافت کنندگان بسیار مهم است. علاوه بر این، مدیریت از کلیه جدید پیوند نیز ضروری باشد.

برای پیوند کلیه ، ممکن است مشکلات اضافی علاوه بر آن برشمرده شده در بالا، از جمله میزان بالای عود ، دشوار است برای مدیریت ، نسبت موفقیت کم و غیره وجود دارد.

سپس، متخصص پیوند کلیه ، هر گونه درمان موثر برای مرحله 4 نارسایی کلیه به مراتب وجود دارد؟

در مقایسه با پیوند کلیه ، داروهای گیاهی چینی نشان می دهد اثر واضح برای معکوس مرحله 4 نارسایی کلیه . درمان چین از طب سوزنی، ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از خدمات درمان است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمانی ، جدید ترین مطالعات از داروهای گیاهی چینی ، که نه تنها هیچ عوارض جانبی است، اما همچنین می تواند به کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه از ریشه است . نکته مهم آن است که شما می توانید آن را در خانه تنها توسط خود را به پایان برساند.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی بالا می باشد ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید فورا . شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند. ما به شما ظرف 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد .



:: برچسب‌ها: آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس,


سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
ن : lafee

کاری آیا آن را خوب برای بیماران PKD

کاری آیا آن را خوب برای بیماران PKD
کاری غذاهای ویژگی های آسیایی است. یک کشور محبوب در ژاپن ، چین، هند و تایلند وجود دارد. از آنجا که آن را راحت و خوشمزه است ، من دوست دارم بیشتر مردم است. اما، شما کاری حاصل کنید که شما به نوعی از بیماران PKD بیماری کلیوی می خواهید؟
کاری اجزای چیست
مولفه های اصلی 1 . کاری مانند پودر تخم گشنیز زردچوبه، فلفل، رازیانه ستاره ، فلفل، دارچین، میخک است . برای اینکه قادر به تشویق که بزاق ترشح که باعث افزایش اشتها می شود.
2 . کاری می تواند گردش خون را ارتقا دهد.
با 3 . تحقیقات ، سرکوب سلول های سرطانی پودر زردچوبه در کاری قرار گرفتند ، و همچنین تحریک سلول های کبدی .
برای اینکه قادر به بهبود 4 . یبوست ، شما می توانید سلامت دستگاه گوارش محافظت می کند. و آن را نیز به قلب مفید است.
کاری آیا آن را خوب برای بیماران PKD
من فکر می کنم مزایای بسیاری برای بدن کاری بسیار وجود دارد ، اما نه تا آن را در واقع ؟ آیا می خواهید به PKD بیماران روی زمین است. شیلی ، زیرا حاوی کاری، برای بیماران مبتلا به PKD ، از آن آسان است برای تحریک است . کیسه با دادن بار بیشتر بر روی کلیه ها، رفت و در کلیه به بزرگتر می شوند، این در حالی است که مقدار نیز افزایش می دهد . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند گرد و غبار مصرف نمی کنند کاملا . علاوه بر این، قرار دادن ادویه کاری مختلف، بسیاری از کیت نمک وجود دارد. باید رژیم غذایی کم نمک را دنبال ، و اگر نه، علائم مانند ادم ، و غیره مانند فشار خون بالا را بدتر بیماران PKD . بنابراین ، بهتر است به منظور محدود کردن کاری بیماران مبتلا به PKD خوب است.
خسته کننده خیلی مریض ، شما کمی در زندگی بیش از حد بی دقت بودند ، PKD شکست به CRF در سرعت سریع می باشد. اما زمانی که همه گفته و انجام داده، غذا را فقط به بازی یک شخصیت که به کمک یک درمان موثر است که هنوز هم مهم ترین . یک ابزار قابل توجه تصمیم وجود دارد به PKD تکیه ایمونوتراپی است . سلول های بنیادی شامل ایمنی درمانی ، رد سیستم ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی، محافظت از سیستم ایمنی بدن . نه تنها نشانه طریق یک سری از درمان را کاهش دهد ، من هم می شنوید که بازسازی و ترمیم صدمات کلیوی و بهبود کارکرد کلیه . این یکی از ویژگی های حداکثر است .



:: برچسب‌ها: کاری آیا آن را خوب برای بیماران PKD,


سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توان به کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی دیابتی

آیا می توان به کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی دیابتی
نفروپاتی دیابتی به بیماری کلیوی است که از بیماری دیابت از پنج سال یا بیشتر ایجاد می شود. بد Inpi نسبی ، این است که شوخ بیان زود. همان بیماری دیگر کلیه، علائم و عوارض نیز به نفروپاتی دیابتی های مختلف وجود دارد. من همیشه شامل فشار خون بالا . فشار خون بالا شدید تهدید می کند به زندگی گاهی اوقات بیمار است. پس چه می تواند فشار خون بالا، که در نفروپاتی دیابتی آمد کاهش ؟
چرا فشار خون بالا و یا به نفروپاتی دیابتی به نظر می رسد ؟
کلیه سالم سموم و متابولیت در بدن است. با این حال هنگامی که کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه را ضعیف ، سموم و متابولیت نمی تواند به خوبی تخلیه . با سپردن افزایش کراتینین خون . با عبور از کلیه، خون آلوده به یک بار بر روی کلیه ها می دهد . و متابولیت های آن بر روی کشتی گیر ، من به فشار خون بالا در پخت خون را تشکیل می دهند .
آیا من می توانم فشار خون بالا در نفروپاتی دیابتی آرام
فشار خون بالا در نفروپاتی دیابتی ، وقوع بیماری شایع است ، عامل اصلی برای بدتر است . پس از ترک طب غربی ، ARB و ACEI همیشه را انتخاب خواهد کرد . و یا ترویج گردش خون در کلیه در داخل ، شما می توانید تولید گازهای گلخانه ای از پروتئین ادرار را کاهش دهد، و پس از آن افزایش و یا GFR . با این حال، عوارض جانبی رخ می دهد که بیماری بالا ، پتاسیم ، ضعف عملکرد کلیه و سرفه های خشک وجود دارد. دیالیز و پیوند کلیه نیز استفاده می شود . دیالیز ممکن است فشار خون بالا در درجه خاصی کاهش ، تا مطمئن شوید ، اما اگر من از آن استفاده طولانی مدت ، نامناسب احساس های مختلف نیز دعوت ، آن را اگر شما را متوقف پس از آن که شرایط بدتر است . علاوه بر این ، هیچ کس گفت: به مناسب برای پیوند کلیه باشد. باید مدت طولانی احتمالا صبر کنید.
بر خلاف طب غربی ، درمان با ویژگی های چینی - میکرو چینی اسمز دارو درمان در خانه و خارج از کشور مشهور است. در درمان است که در خارجی، از طریق مسیر و پوست مورد استفاده قرار گرفت ، ماده فعال کلیه به این می رسد به طور مستقیم. بدون نیاز به قطع دارو داخلی تلخ وجود دارد ، همچنین درد دیالیز را تجربه کنند. بیمار فقط در تخت خواب ، لذت بردن از این درمان به عنوان ماساژ .
درمان درمان به روش اسمز طب میکرو چینی در چین خاص، بیماران می خواهید امتحان کنید این درمان ، لطفا به چین به خاطر سلامت آمده است. همچنین اگر هر گونه مشکلی وجود دارد، لطفا پیام . I بهبودی خود را از 24 ساعت خواهد شد .



:: برچسب‌ها: آیا می توان به کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی دیابتی,


سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه

چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه
در بالینی ، چرا که علائم مشابه ، و بیماری های ناشی از بسیاری از بیماری ها ، آن را می شود به تدریج سخت تر برای تشخیص این بیماری است. به طور خاص، در مورد مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه ، هر دو بسیار خطرناک است ، اگر یک گام اشتباه ، شما ممکن است به یک نتیجه این است که در زندگی بیمار خیلی دیر شود. آن را به شما نشان می دهد که چگونه بسیاری با هدف متمایز می شود مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه است که عمدتا این جمله .
اما شما نمی قادر خواهد بود توسط کراتینین خون بیش از حد بالا یک بیمار ، تشخیص نارسایی مزمن کلیه در پایان ، اگر شما را از زمان به زمان پیدا کند، متفاوت از نارسایی حاد کلیه است .
1 . تاریخچه
است که سابقه بیماری مزمن کلیه در همیشه زمان طولانی، فشار خون بالا، مانند دیابت نارسایی مزمن کلیه بیماری های کشنده وجود دارد، اما پس از به نارسایی حاد کلیه ، در جزئیات درک بود ، معمولا، استفاده از مواد مخدر ، کم آبی بدن ، عفونت شدید ، مانند ضربه شما می توانید جذاب پیدا کنید.
2 . کم خونی
کم خونی ناشی از نارسایی حاد کلیه است که همیشه به آرامی ، اما ، من به کم خونی بیش از 90 ٪ از پایان مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزمن درمان موثر را دریافت نمی .
مقدار 3 . دو کلیه
برای مرحله نهایی بیماران مزمن نارسایی کلیه، به دلیل گلومرولو ، فیبروز بینابینی ، کلیه اکثر بیماران کوچک است ، آن را به آتروفی آغاز خواهد شد. این اثبات شده است ( در صورتی که مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه برگ علت نفروپاتی دیابتی ، حجم کلیه بیش از حد بزرگ و یا طبیعی است ) ، با این حال ، کلیه بیماران نارسائی حاد کلیوی با افزایش و یا طبیعی است.
4 . رتینوپاتی
عوارض قلبی و عروقی مانند تصلب شرایین فوندوس می باشد بیماران مزمن کلیوی end-stage شکست ، اما من پیدا فوندوس بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حاد ، نادر و ضایعه نسبتا قلبی .



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.