جمعه 27 اسفند 1395
ن : lafee

جایگزین مرحله 4 کلیه درمان نارسایی برای بیماران در پاپوآ گینه نو

علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، یکی دیگر از مرحله 4 کلیه شکست درمان در جهان وجود دارد؟ بله، پاسخ قطعی است. اطلاعات زیر بدون شک بیماران خواهد داد در پاپوآ گینه نو امید جدید است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است جذب بیشتر و بیشتر بیماران خارجی برای آمدن به چین برای درمان بیماری های کلیوی است. تا به مطمئن شوید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در حال حاضر از حدود 65 کشور در 4 سال تحت درمان هزاران نفر بیشتر از بیماران خارجی است. و البته بیماران از پاپوآ گینه نو را شامل می شوند.

بیماران از پاپوآ گینه نو به ما بگویید که تنها دو دستگاه دیالیز در کشور خود وجود دارد، پس از آن چیزی که آسان نیست برای نوبت خود را به درمان دیالیز صبر کنید. ما نمی توانیم این را باور نیست، و نیز می توانید تصور کنید که چه نوع از نتیجه خواهد افتاد اگر بیش از حد سموم در بدن می تواند در زمان نمی تواند حذف شود. پس از آنها به چین آمده، آنها می گویند که بسیاری از ماشین دیالیز دیده اند، هرگز، چه تر است، بسیاری از انواع دیگر از تکنیک تصفیه خون وجود دارد.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، استفاده از درمان های طب چینی مرحله 4 درمان نارسایی کلیه جدید می شود. در مرحله اول، یک تست کامل انجام خواهد شد به دیدن چه نوع از مواد سمی در خون بیماران، نوع پس از آن مناسب از روش تصفیه خون انتخاب خواهد شد. شما ممکن است بدانید که درمان دیالیز تنها می تواند کراتینین، BUN، اسید اوریک و دیگر سموم مولکول کوچک از بین بردن. اگر سموم مولکول متوسط ​​و بزرگ نمی تواند حذف شود، بیماران کلیوی خواهد بهبود بزرگ احساس نمی کنند. پس از خون تصفیه شده است، درمان طب چینی از جمله درمان داغ فشرده سازی، دایره درمانی، حمام پا، حمام درمانی، دهان طب گیاهی چینی، انما درمان، و غیره استفاده می شود به تدریج تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ارائه مواد مغذی برای کلیه ها و ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه آسیب دیده است.

این مرحله 4 کلیه شکست درمان از بین بردن همه از علائم تا حد زیادی، همچنین اگر عملکرد کلیه را می توان به یک سطح ایده آل افزایش کمک خواهد کرد، دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود. به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی از پاپوآ گینه نو، اگر شما علاقه مند به آمدن به چین برای درمان جدید هستند، احساس رایگان با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که کمک به یادگیری بیشتر می باشد.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: جایگزین مرحله 4 کلیه درمان نارسایی برای بیماران در پاپوآ گینه نو,


جمعه 27 اسفند 1395
ن : lafee

امید به زندگی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با 20٪ عملکرد کلیه

همانطور که همه ما می دانیم که بیماران زیادی در مرحله 4 نارسایی کلیه رنج می برند. بنابراین، امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 20٪ مربوط به بیماران و اعضای خانواده خود است.

به طور کلی، امید به زندگی بستگی به عوامل مختلف، از جمله سن بیماران، تاریخ بیماری، سلامت کلی از بیماران. پس از آن بسیار سخت است به شما پاسخ دقیق است. با این حال، به این معنا نیست که شما می توانید امید به زندگی را بهبود نمی بخشد.

در غرب پزشکی شکست خورده، دیالیز و پیوند کلیه به طور معمول مورد استفاده برای بهبود امید به زندگی. در ابتدا، دیالیز استفاده می شود برای از بین بردن مواد سمی و کاهش علائم جدی در بدن است. با گذشت زمان، دیالیز نمی تواند به خوبی کار می کنند، در این علت، پیوند کلیه برای درمان بیماری کلیه اعمال می شود. در واقع، امید به زندگی را می توان با دو درمان طولانی مدت است، اما دو درمان عوارض جانبی به بیماران. به جز بیماری کلیوی، بیماران باید برای مقابله با عوارض جانبی دیالیز و پیوند کلیه، که سلامت جسمی و روانی به شدت تحت تاثیر قرار می بیماران.

تحت این شرایط، معقول تر و امن تر است که بیماران برای درمان که دارای عوارض جانبی کمتر به دنبال. طب سنتی چینی است ثابت شده است که برای درمان بیماری کلیه با خیال راحت موثر است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی، دایره درمانی، داغ فشرده درمان، Maikang ترکیب: علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بسیاری از نوآوری های از طب سنتی چینی ساخته شده است. کارشناسان واقعی در اینجا خواهد برنامه منحصر به فرد با توجه به استفاده از درمان های طبیعی و همچنین وضعیت بیماری بیماران را. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد برنامه درمان، شما می توانید آن را با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم صحبت کنید.

درمان طبیعی کار می کند به صرف عروق خونی، کاهش علائم جدی به طور کامل، افزایش ایمنی، ترویج گردش تمام بدن و همچنین بهبود عملکرد کلیه است. امید به زندگی را می توان با بهبود عملکرد کلیه طولانی مدت. هر گونه اطلاعات می خواهید بدانید که، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با 20٪ عملکرد کلیه,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به کاهش کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه توسط طب سنتی چینی

کم خونی یک بیماری نیست، اما نشانه ای از بسیاری از بیماری است. تقریبا همه بیماران مبتلا به بیماری کلیه خواهد کم خونی تجربه، به خصوص برای کسانی که مبتلا به دیابت. آنها فقط نمی دانم چرا آنها از این رنج می برند. ما می رویم به در مورد علل و درمان کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه صحبت کنید.

علائم کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

در یک مورد نارسایی کلیه، سلول های قرمز خون کمتر در بدن از حالت طبیعی به دلیل تولید کمتر EPO است که هورمون کار برای تولید سلول های قرمز خون وجود دارد. بنابراین، اکسیژن کمتر و خون به بافت ها و اکسیژن در کلیه ها، منجر به مشکل است که آنها نمی تواند عمل به عنوان آنها باید انجام دهید وجود دارد. این است که به تمایل به بدتر شدن با مترقی از بیماری کلیوی. برای افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، به منظور حفظ زندگی آنها باید دیالیز را انجام دهد. دیالیز درمان به حذف مواد سمی از بدن از طریق فیلتر کردن خون استفاده می شود. بیماران ممکن است کم خونی ناشی از از دست دادن خون را تجربه کنند.

چگونه به راحتی کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کم خونی اتفاق می افتد به علت از دست دادن عملکرد کلیه است. روش اساسی این است که به افزایش تولید EPO، به منظور افزایش تولید EPO، اولین چیزی که شما باید انجام دهیم این است که تعمیر عملکرد کلیه و کار کلیه ها به صورت عادی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب خوب برای بیمارانی که می خواهند برای تعمیر عملکرد کلیه است. این، نرم افزار طبیعی و همچنین امن خارجی است، زیرا مواد تشکیل دهنده اصلی از گیاهان طبیعی انتخاب شده است. و مواد تشکیل دهنده اصلی فوق العاده ریز به پودر را درهم شکست و بسته بندی را به دو کیسه دارو هستند. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم با توجه به اثرات خارجی دریافت کنید. به غیر از این درمان طبیعی، بیمارستان ما هم دارو حمام، پا حمام و غیره داشته باشد. این درمان های طبیعی کار به صرف رگ های خونی، ترویج گردش خون، افزایش ایمنی، و عرضه خون و اکسیژن کافی به کلیه ها، تا که به کاهش کم خونی اساسا.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه به کاهش کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه توسط طب سنتی چینی,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین آزمون برای اندازه گیری چگونه کلیه خود را به کار است. به طور کلی، سطح کراتینین بالا اشاره به آن کلیه ها به خوبی کار نمی کند. برای مقابله با کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه، شما باید به آن روشن است که چگونه این اتفاق می افتد.

چه عواملی باعث افزایش سطح کراتینین در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کراتی نین یک محصول سوخت و ساز بدن است که توسط سوخت و ساز بدن عضلانی خود را و پروتئین که می خورید تولید شده است. به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین باید فیلتر از بدن توسط تابع فیلتراسیون گلومرولی در ادرار شما باشد. هنگامی که از عملکرد فیلتراسیون گلومرولی حمله از بیماری های مختلف کلیوی، بسیاری از مواد سمی، زباله محصولات و مایع بسیار سپرده در کلیه ها، باعث کراتینین بالا.

از علائم شایع سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه چیست؟

بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه در سطح کراتینین بالا خواهد برخی از علائم، از جمله خستگی، سردرد، کم خونی، تنگی نفس، اشتها از دست دادن، تب، گیجی، تورم در دست ها و پاها و همچنین کمر درد را تجربه کنند.

ذکر شده در بالا از علائم شایع مرحله 4 نارسایی کلیه، که ممکن است مشکلات کلیوی زمینه ای نشان می دهد می باشد. بنابراین شما نیاز به نگه داشتن چشم در این نشانه ها. هر گونه اطلاعات می خواهید بدانید که، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

چگونه به مقابله با سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کاهش کراتینین افزایش است که همیشه اولین انتخاب برای بیماران برای مقابله با بیماری های کلیه است. برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا، دیالیز است که معمولا مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما، دیالیز است که درمانی برای بیماری های کلیوی و کاهش سطح کراتینین بالا نیست نه هدف نهایی برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است.

بنابراین، بیماران باید به دنبال یک درمان است که در بازسازی عملکرد فیلتراسیون glomerulat تمرکز می کنند. فقط عملکرد فیلتراسیون گلومرولی تعمیر، می تواند کراتینین، ضایعات محصولات و مایع اضافی را به بیرون از بدن تخلیه می شود.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز توسط TCM

تا حدودی، شکست مرحله 4 کلیه مرحله شدید است که در بسیاری از سموم و مواد زائد محصولات نمی تواند خارج از بدن توسط کلیه ها و بیماران برداشته شود خواهد شد بسیاری در این مرحله رنج می برند، به خصوص برای کسانی که در حال حاضر دیالیز داشته است. در این راستا، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید به دنبال یک درمان که می تواند با مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز توسط TCM رسیدگی کند.

از آنجا که از علائم زودرس کلیه آشکار نیست، زمانی که بیماران پیدا شده است آنها نارسایی کلیه، آن است که اواخر، بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آن را کاملا برای جلوگیری از برخی از تغییرات بدن خود را، مانند تکرر ادرار، کم خونی، نفس سخت، تهوع و استفراغ.

همانطور که برای درمان نارسایی کلیه، درمان های مختلفی وجود دارد. دیالیز یکی بسیار معمول است، آن را می توانید از بدن حذف از مایع و ضایعات اضافی محصولات به سرعت و همچنین به کاهش علائم جدی، چه نا امید آنها دیالیز ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی آنها، از جمله کم خونی، سردرد، و غیره بر.

لذا، در اینجا ما به طور عمده در مورد طب سنتی چینی در درمان نارسایی کلیه صحبت کنید. در واقع، طب سنتی چینی از مزیت بیشتری نسبت به برخی از داروهای غربی. به عنوان مثال، با استفاده از طب سنتی چینی اولیه، گیاهان طبیعی، که امن هستند، مقرون به صرفه است و عملا هیچ عوارض جانبی.

طب سنتی چینی بسیاری از نوآوری توسط کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ساخته شده است، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمان و غیره

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک نرم افزار خارجی است، در مقایسه با بیماریهای دهان چینی، برنامه خارجی می تواند تابعی از شفا نارسایی کلیه به سرعت دست یابد. و مواد فعال می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به علت اثرات خارجی دریافت کنید. طول می کشد تا حد زیادی اثرات به ترویج گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف عروق خونی، degrad ماتریس extracecllular.

دارو حمام

این است که از طیف حمام و حمام پا تشکیل شده است. آن را با آب دارو که دارای عملکرد تخلیه سموم و مواد زائد محصولات خارج از بدن استفاده می شود، پس از حمام درمانی، بیماران خواهد شد بسیاری عرق، مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن همراه با ادرار و مقدار زیادی از حذف عرق

مهم ترین ویژگی از این درمان ها طبیعی است برای کمک به بیماران برای بازیابی سلول های آسیب دیده و تعمیر عملکرد خود را، در نتیجه کمک به آنها را به صورت عادی کار.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز توسط TCM,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

هنگامی که بیماران به مرحله 4 نارسایی کلیه گام به گام، با کاهش عملکرد کلیه، آنها را نشانه بیشتر و بیشتر و عوارض و خارش پوست یکی از آنها است رنج می برند. دلایل بسیاری مرتبط با خارش پوست و دانستن این علل سود به درمان موثر ما وجود دارد.

علل خارش پوست در مرحله نارسایی کلیه 4

1. باقی مانده عملکرد کلیه ها قادر به حذف اوره از بدن و هنگامی که اوره با عرق ترشح می شود، پوست معمولا خشک است، که منجر به خارش پوست.

2. به جز اوره، انواع بسیاری از احتباس ضایعات سوخت و ساز بدن در بدن، باعث آسیب به بافت های دیگر وجود دارد. خسارت میکروآنژیوپاتی پوست نیز می تواند به خارش پوست شود.

3. برخی از بیماران نیز keratodermia با توجه به مدت زمان طولانی از سوء تغذیه و keratodermia اغلب با پوست خشک و خارش پوست همراه رنج می برند.

4. همانطور که برای بیماران دیالیزی، حساسیت به ضد انعقاد نیز شاید به خارش پوست شود.

درمان خارش پوست در مرحله نارسایی کلیه 4

با توجه به آنچه که ذکر شد، می توانیم بدانیم که معکوس عملکرد کلیه و تمیز کردن سموم در بدن نقش مهمی در بهبود یابنده خارش پوست در نارسایی کلیه بازی کند. طب سنتی چینی واقعیت این است که هیچ ربطی به به معکوس عملکرد کلیه و کمک به بسیاری از بیماران خلاص شدن از شر علائم و عوارض به طور طبیعی وجود دارد را شکسته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان ترین نماینده در بیمارستان خارج است. مواد فعال در طب می تواند رگ های خون را مصرف و ترویج گردش خون، بهبود یابنده دولت هیپوکسیک ایسکمیک و برخی از علائم. و مواد فعال همچنین می توانید مواد زائد در بدن را جذب کند، پس از آن سقوط آنها و مسائل شکسته را می توان با گردش خون متابولیزه، مسدود کردن پاسخ ایمنی و سایر بافت ها آسیب فوق العاده. علاوه بر این، با تغذیه ی پزشکی، سلول های کلیوی آسیب دیده نیز می توان تعمیر.

هنگامی که دولت هیپوکسیک ایسکمیک تغییر می کند و ضایعات پاک، صدمه به کلیه ها و سایر بافت ها آسیب می تواند در همان زمان متوقف شده است. با خون صاف و تازه جریان را به کلیه و سلول های کلیوی تعمیر، عملکرد کلیه را می توان به طور طبیعی معکوس شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما برای خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

هنگامی که بیماران به مرحله 4 نارسایی کلیه گام به گام، با کاهش عملکرد کلیه، آنها را نشانه بیشتر و بیشتر و عوارض و خارش پوست یکی از آنها است رنج می برند. دلایل بسیاری مرتبط با خارش پوست و دانستن این علل سود به درمان موثر ما وجود دارد.

علل خارش پوست در مرحله نارسایی کلیه 4

1. باقی مانده عملکرد کلیه ها قادر به حذف اوره از بدن و هنگامی که اوره با عرق ترشح می شود، پوست معمولا خشک است، که منجر به خارش پوست.

2. به جز اوره، انواع بسیاری از احتباس ضایعات سوخت و ساز بدن در بدن، باعث آسیب به بافت های دیگر وجود دارد. خسارت میکروآنژیوپاتی پوست نیز می تواند به خارش پوست شود.

3. برخی از بیماران نیز keratodermia با توجه به مدت زمان طولانی از سوء تغذیه و keratodermia اغلب با پوست خشک و خارش پوست همراه رنج می برند.

4. همانطور که برای بیماران دیالیزی، حساسیت به ضد انعقاد نیز شاید به خارش پوست شود.

درمان خارش پوست در مرحله نارسایی کلیه 4

با توجه به آنچه که ذکر شد، می توانیم بدانیم که معکوس عملکرد کلیه و تمیز کردن سموم در بدن نقش مهمی در بهبود یابنده خارش پوست در نارسایی کلیه بازی کند. طب سنتی چینی واقعیت این است که هیچ ربطی به به معکوس عملکرد کلیه و کمک به بسیاری از بیماران خلاص شدن از شر علائم و عوارض به طور طبیعی وجود دارد را شکسته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان ترین نماینده در بیمارستان خارج است. مواد فعال در طب می تواند رگ های خون را مصرف و ترویج گردش خون، بهبود یابنده دولت هیپوکسیک ایسکمیک و برخی از علائم. و مواد فعال همچنین می توانید مواد زائد در بدن را جذب کند، پس از آن سقوط آنها و مسائل شکسته را می توان با گردش خون متابولیزه، مسدود کردن پاسخ ایمنی و سایر بافت ها آسیب فوق العاده. علاوه بر این، با تغذیه ی پزشکی، سلول های کلیوی آسیب دیده نیز می توان تعمیر.

هنگامی که دولت هیپوکسیک ایسکمیک تغییر می کند و ضایعات پاک، صدمه به کلیه ها و سایر بافت ها آسیب می تواند در همان زمان متوقف شده است. با خون صاف و تازه جریان را به کلیه و سلول های کلیوی تعمیر، عملکرد کلیه را می توان به طور طبیعی معکوس شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما برای خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: خارش پوست در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان,


پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

کم خونی در مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه: علت و درمان

کم خونی از علائم شایع مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه، اغلب با علائمی مانند احساس ضعف، خستگی و خستگی، تنگی نفس، سرگیجه، تندی ضربان قلب، پوست رنگ پریده و لثه ها، ناتوانی در فکر می کنم به وضوح و به همین ترتیب برای وجود ندارد به اندازه کافی سلول های قرمز خون سفر در سراسر بدن و ارائه اکسیژن به اندام ها و بافت. این مقاله به مرحله 4 نفر نارسایی مزمن کلیه، علت و درمان کم خونی را معرفی نماید.

علت کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه:

1. یکی از عملکرد کلیه است تولید هورمون اریتروپویتین (EPO). اریتروپویتین مغز سیگنال های استخوان به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان بیماری کلیوی پیشرفت می کند، کلیه ها آسیب دیده می تواند به اندازه کافی اریتروپویتین، بنابراین، به عنوان بسیاری از سلول های قرمز خون ساخته می شوند را تولید نمی کند. این عدم سلول های قرمز خون است که به نام کم خونی.

2. یکی دیگر از عملکرد کلیه است تمیز کردن مواد زائد در خون. با این حال، با کاهش عملکرد کلیه، مواد زائد در بدن بیشتر و بیشتر، که می تواند به آسیب به سلول های قرمز خون منجر شود، کوتاه شدن عمر سلول های قرمز خون.

درمان مرحله 4 نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی:

طب غربی: شایعترین درمان طب غربی که می تواند کمک به بیماران حواله نشانه های خود را به طور موثر و یک زندگی سالم تر است. با این حال، هنگامی که بیماران توقف استفاده از دارو، کم خونی دوباره برای بدون نیاز به عقب عملکرد کلیه رخ خواهد داد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: دارو دارای عملکرد صرف رگ های خونی و افزایش گردش خون، به طوری که خونرسانی در کلیه را می توان افزایش و GFR بالا خواهد شد، و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. علاوه بر این، مواد فعال در طب می توانید مواد زائد در خون موثر تمیز، کاهش رسوب کمپلکسهای ایمنی و تشکیل لخته خون. با دارو، دولت هیپوکسیک ایسکمیک و پاسخ های ایمنی فوق العاده، از علل اصلی آسیب کلیه، می تواند حل شود. علاوه بر این، با تغذیه در طب ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه را نیز می توان در بسیاری از درجه معکوس شود.

تنها زمانی که عملکرد کلیه معکوس می شود، مرحله 4 نفر نارسایی مزمن کلیه می توانید از کم خونی از ریشه خلاص شوید. و در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا برای پیشنهادات بیشتر بپرسید، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: کم خونی در مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه: علت و درمان,


دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

بسیاری از عوارض و علائم آزار بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، مانند سردرد، سرگیجه مبتلا به دوار سر، تهوع و استفراغ، خارش پوست و غیره وجود دارد. به جز این علائم شایع، برخی از بیماران نیز رنج می برند خونریزی بینی و این مقاله به شما علت و درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه با خونریزی بینی است.

علت بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه:

1. دولت هیپوکسیک ایسکمیک در کلیه می تواند به رنین آنژیوتانسین و ترشح که می تواند رگ های خونی باریک، منجر به فشار خون بالا است که می تواند بینی پارگی غشای مخاطی و خونریزی بینی باعث می شود.

2. با کاهش عملکرد کلیه، حفظ مواد زائد در خون می تواند مکانیسم لخته شدن آسیب، که منجر به خونریزی بینی.

درمان مرحله 4 نارسایی کلیه با خونریزی بینی:

کلید برای درمان خونریزی بینی است تمیز کردن مواد سمی در خون و بهبود یابنده فشار خون بالا. مهم نیست که طب غربی یا دیالیز هر دو می تواند به بیمار کمک کند کاهش سموم و کنترل فشار خون بالا را، با این حال، بیمارانی که می خواهند از بینی خونریزی از ریشه نیاز عملکرد کلیه معکوس خلاص، مسدود کردن راه های سطح سموم و افزایش فشار خون است.

طب سنتی چینی شامل انواع بسیاری از داروهای چینی و درمان. از طریق مناسب دارو نرم افزار از راه، مواد فعال در دارو می تواند به وارد کنید و کار بر روی تمام بدن به طور موثر بدون از دست دادن اثر دارو و عوارض. سپس چه نوع تابع طب چینی دارای؟

1. مواد فعال در طب است تابعی از مصرف رگ های خونی و افزایش گردش خون، با افزایش خونرسانی، علائم ناشی از هیپوکسیک ایسکمیک می توان پرداخت و صدمه به کلیه ها را می توان در برخی از درجه متوقف شده است.

2. مواد فعال همچنین می توانید مواد سمی در خون جذب می کنند، سپس آنها را سقوط. در نهایت مسائل شکسته را می توان با گردش خون تمیز. هنگامی که سموم کاهش است، برخی از علائم می تواند پرداخت و راه صدمه به کلیه ها نیز می تواند به مسدود شده است.

هنگامی که عملکرد کلیه محافظت شده است و معکوس و عملکرد کلیه می توانید ضایعات سوخت و ساز طبیعی تمیز کردن، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 می توانید از خونریزی بینی و سایر علائم خلاص، ترک یک زندگی عادی. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.
لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان,


دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

عضله گرفتگی عضلات و استخوان درد در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 4 در دوره کاهش عملکرد کلیه جدی است. در این مرحله، بیماران عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. در میان از این علائم، گرفتگی عضلانی عضلات و درد استخوان نفوذ در کار و زندگی بیماران به طور جدی، بیماران خواست تا برای علت و درمان است.

علت عضله گرفتگی عضلات و استخوان درد در مرحله 4 نارسایی کلیه:

گرفتگی عضله و استخوان درد اغلب زحمت بیماران در همان زمان برای علل این دو علائم همراه با یکدیگر ارتباط دارند. کلیه توابع از ترشح برخی از عناصر و تنظیم سوخت و ساز بدن بدن انسان است. با کاهش عملکرد کلیه، فسفر در خون موفق به خارج از بدن دفع می شود به طور موثر. فسفر خون می تواند جذب کلسیم جلوگیری می کند، علاوه بر این، کلسیم با ادرار به علت عدم تعادل الکترونیکی دفع میکنند، بنابراین بیماران عضله گرفتگی به دلیل کلسیم خون کم رنج می برند. و فسفر بالا و شرایط کلسیم بالا می تواند باعث تحریک کلسیم در استخوان از دست دادن، که منجر به درد استخوان است.

درمان گرفتگی عضلانی عضلات و استخوان درد در مرحله 4 نارسایی کلیه:

طب سنتی تنها می توانید سطح فسفر و کلسیم را تنظیم به حواله علائم، اما موفق به معکوس کردن عملکرد کلیه و تغییر وضعیت متابولیسم از ریشه. طب سنتی چینی را شکست این واقعیت است که بیماری مزمن کلیه را نمی توان درمان، به یک زندگی جدید به بسیاری از بیماران نارسایی کلیه مرحله 4.

طب سنتی چینی گیاهان میخواندم چینی است که دارای توابع از افزایش گردش خون، مصرف رگ های خونی، تمیز کردن مواد سمی در خون، از بین بردن لخته شدن خون، ترمیم سلول های مجروح و به همین ترتیب. برای جلوگیری از از دست دادن اثرات دارو و دارو کار بر روی تمام بدن، دارو است که از طریق انواع بسیاری از راه، از جمله حمام های پزشکی، بخار، حمام پا، تجویز خوراکی، میکرو چینی پزشکی و غیره استفاده می شود. با گردش خون صاف و سالم، علائم می تواند پرداخت و صدمه به کلیه ها نیز می تواند متوقف شود.

هنگامی که سلول های کلیوی مجروح تعمیر شوند، عملکرد کلیه را نیز می توان به درجه بهبود یافته برای حمایت از ترشح طبیعی و تنظیم فعالیت های بدن انسان، گرفتگی عضلانی و درد استخوان می تواند از ریشه پرداخت. و در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه علائم علل و درمان، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: عضله گرفتگی عضلات و استخوان درد در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان,


دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز

دیالیز رایج ترین درمان که مرحله 4 نفر به نارسایی کلیه به بهبود یابنده علائم و طول عمر آنها است. با این حال، برخی بیماران دیالیزی مجبور به تحمل هزینه های بالا و عوارض دیالیز، چیزی که دردناک برای آنها دیالیز می تواند کاهش عملکرد کلیه را متوقف نمی باشد. همه از علل بیماران به دنبال به جلو یک درمان جدید است که می تواند کمک به آنها خلاص شدن از شر دیالیز می خواهیم.

هنگامی که بیماران دیالیزی متوقف دیالیز به طور ناگهانی، آنها پیدا خواهد کرد که شاخص عملکرد کلیه دوباره بالاتر هستند و علائم دردناک را تجربه دوباره، تا بیمارانی که می خواهند از شر دیالیز نیاز به یک فرایند تدریجی است. هنگامی که عملکرد کلیه است به درجه خاصی که می تواند سوخت و ساز طبیعی بدن انسان حمایت معکوس، بیماران می توانند از شر دیالیز است. آیا شما از طب سنتی چینی شنیده درمان بیماری های کلیوی؟

نماینده طب سنتی چینی در بیمارستان ما شامل:

1. ترکیب Maikang: آن یک بطری دارو ثبت اختراع چینی است، دارو می تواند جریان چی و گردش خون ترویج، کاهش رسوب مواد زائد و جلوگیری از تشکیل لخته شدن خون.

2. جوشانده دهان و دندان: آن را بیشتر طب سنتی در چین است. و دوز و انواع گیاهان چینی با توجه به وضعیت جسمی خاص خود را دارند از بیماران صورت گرفته است. و مواد فعال به طور عمده در جذب و توفنده زباله در بدن انسان کار می کنند، و این مسائل شکسته را می توان با گردش خون متابولیزه میشود.

3. میکرو چینی پزشکی: آن یک داروی نرم افزار است. این دارو در اطراف منطقه کلیه اعمال و آن است که توابع از صرف رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انجماد و ماتریس سلولی تحقیر آمیز است.

4. حمام پا: برای رگ ها و نقاط بر روی پا با تمام بدن مرتبط است، بنابراین بیماران می تواند هدف از ترویج گردش خون به حذف استاز خون است.

با خون صاف و خالص جریان را به کلیه ها، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود و عملکرد کلیه می تواند معکوس شود. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است و سوخت و ساز بدن انسان از عادی، بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه می تواند زمان دیالیز کاهش و حتی از دیالیز خلاص شوید. و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز,


دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 4 مرحله با جدی کاهش عملکرد کلیه دیالیز به حواله درد و طولانی شدن طول عمر را پذیرفته اند. با این حال، با این مزایا، بیماران مجبور به تحمل عوارض دیالیز، هزینه های بالا و مداوم کاهش عملکرد کلیه. درد از دیالیز دچار خواستار بیماران به نگاه به جلو یک درمان جدید برای جلوگیری از دیالیز.

با کاهش عملکرد کلیه، بسیاری از احتباس ضایعات سوخت و ساز بدن در بدن وجود دارد، منجر به اختلال الکترولیت آب، عدم تعادل acidolysis و مشکلات دیگر، علاوه بر این، کلیه نیز موفق به ترشح عناصر لازم برای حمایت از فعالیت های عادی از بدن انسان، و با از دست دادن تنظیم عملکرد، بیماران دچار مشکل می شود. همه در همه، آسیب های ناشی از مرحله 4 نارسایی کلیه شامل تمام قسمت های بدن انسان و برخی از آنها می تواند زندگی بیماران را تهدید کند.

بنابراین بیماران واقعا نیاز به دیالیز برای کمک به آنها تمیز کردن سموم و آب، حمایت از تغذیه و تنظیم این اختلالات. اما دیالیز میتوانید کار کلیه تا حدودی جایگزین، بیمارانی که می خواهند از شر دیالیز نیاز به توابع کلیه معکوس برای حمایت از فعالیتهای متابولیسم طبیعی بدن انسان است.

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است و ما بیمارستان اعمال داروهای چینی و درمان برای درمان این بیماری مزمن کلیه. درمان معکوس عملکرد کلیه از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن لخته شدن خون و تمیز کردن سموم خون به بهبود وضعیت خون کافی و اکسیژن و ضد التهابی است. به طوری که جریان خون به کلیه می تواند خالص و صاف، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود، عملکرد کلیه می تواند معکوس شود و علائم همچنین می تواند پرداخت.

حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای نارسایی کلیه 4 برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4,


دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه برای بالا بردن GFR 15 سطح در مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز

به طور کلی، بیماران مبتلا به GFR 15 در شکست مرحله 4 کلیه است. با چنین سطح GFR کم، ضایعات آب و سوخت و ساز اضافی نمی تواند از بدن خارج شوند و به طور موثر در بدن باقی ماند. با گردش خون، سموم را به تمام قسمت های بدن انسان منتشر، آسیب رساندن به بافت ها و سیستم های دیگر. برخی از عوارض حتی می تواند باعث زندگی را تهدید کند. برای مرحله 4 نارسایی کلیه، آنها به دور از دیالیز است. اما آیا می دانید است گزینه درمانی دیگر برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه به افزایش GFR خود و جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

شاید شما شنیده ام که به بیماری مزمن کلیه می تواند نه درمان، بله، برای سلول ها می ترسم کلیوی، ما می توانیم چیزی را به تجدید حیات را انجام دهید، اما ما می توانیم عملکرد کلیه هر چند ترمیم سلول مجروح و حفاظت از سلول های باقی مانده معکوس می باشد. طب سنتی چینی درمان خاص در چین است و ما بیمارستان اعمال داروهای چینی مناسب و درمان ها برای درمان بیماری مزمن کلیه. درمان های نماینده در بیمارستان ما عبارتند از:

میکرو چینی پزشکی: دارو است به منطقه کلیه اعمال می شود و مواد فعال در طب وارد بدن با کمک مایع نافذ نفوذ، کار بر روی صرف گردش خون، ضد التهاب، ضد انجماد و تحقیرآمیز ماتریکس خارج سلولی با هدف توقف آسیب کلیوی.

جوشانده دهان و دندان: مواد فعال در طب می توانید مواد زائد در بدن را جذب کند، پس از آن سقوط آنها و فعال سلول بیگانه خوار به متورم امور شکسته.

حمام پا: با توجه به طب چینی، رگ ها و نقاط روی پای با بافت کل بدن مرتبط است، بنابراین از طریق حمام پا، بیماران نیز می تواند اثر درمان ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون است.

بخار درمانی: مواد فعال در طب به بدن با بخار از طریق منافذ صرف همراه نقاط خاصی از بدن انسان، کار بر روی افزایش گردش خون و افزایش تعریق، که یک راه برای تمیز کردن مواد سمی در خون و بهبود یابنده علائم را وارد کنید.

با گردش خون پاک و صاف جریان را به کلیه، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود و سلول های مجروح را می توان تعمیر، به طوری که GFR 15 در مرحله 4 نارسایی کلیه نیز می تواند به درجه خاصی مطرح برای جلوگیری از دیالیز. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه برای بالا بردن GFR 15 سطح در مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز,


یک شنبه 22 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه برای افزایش حجم ادرار در مزمن کلیه نارسایی 4

کلیه ارگانهای اصلی تولید ادرار هستند، حجم خروجی ادرار اغلب به عنوان یکی از شاخص های عملکرد کلیه شناخته شده است. زمانی که مردم به مرحله نارسایی مزمن کلیه 4 حمله، خون کمتر و کمتر می توان متابولیزه، بنابراین خروجی ادرار نیز کمتر و کمتر می شود. به این سوال که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مورد کنجکاو چگونه برای افزایش حجم ادرار است.

همراه با خروجی ادرار کمتر، بیماران عوارضی مانند اختلال آب و الکترولیت، احتباس ضایعات و اختلالات ترشح داخلی و غیره، و علائمی مانند ادم، فشار خون بالا، تهوع و استفراغ، کم خونی رنج می برند و به همین ترتیب زحمت بیماران زیادی. افزایش حجم خروجی ادرار به معنی عملکرد کلیه را بهبود بخشیده، در حال حاضر گزینه های درمان مناسب ذکر شده است، که می تواند به شما کمک زیادی.

ادرار آور می توانید خروجی ادرار را افزایش می دهد، اما برای بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه، دارو به کلیه ها سمی هستند و خروجی ادرار افزایش بار برای باقی مانده بافت کلیه، جمع آوری توسعه بیماری است، بنابراین استفاده از دیورتیک باید محتاط باشند. بیمارانی که می خواهند به افزایش به خروجی ادرار خود، معکوس عملکرد کلیه کلیدی است.

درمان سنتی چینی یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با کمک روش های پزشکی نرم افزار از قبیل بخار پز، طب سوزنی، حمام پا، کمپرس گرم، جوشانده خوراکی و غیره، مواد فعال در طب گیاهی می تواند به بدن وارد کنید و به بازی می آیند به طور موثر، کار بر روی مصرف عروق خونی، افزایش گردش خون ، تمیز کردن مواد سمی در خون و تعمیر سلول های کلیوی آسیب دیده. با گردش خون سالم و صاف در کلیه ها، آسیب کلیه می تواند متوقف شود و عملکرد کلیه نیز می تواند به ترویج، به طوری که خروجی ادرار نیز افزایش می یابد.

حال اگر شما برای افزایش حجم ادرار و بهبود عملکرد کلیه در مزمن مرحله نارسایی کلیه 4، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com علاقه مند در درمان ما، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ .

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه برای افزایش حجم ادرار در مزمن کلیه نارسایی 4,


یک شنبه 22 اسفند 1395
ن : lafee

تواند امید به زندگی در مرحله نارسایی کلیه 4 طولانی مدت

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی است که در آن تعداد زیادی از عملکرد را از دست داده شده است. نارسایی کلیه می تواند یک بیماری پیشرونده. در صورت نارسایی کلیه، توانایی فیلتر کردن مواد زائد و حفظ تعادل مایعات در حال کاهش است به شدت. نارسایی کلیه است یک نوع بیماری تهدید کننده حیات، آن را نمی تواند کنترل شود و همچنین، امید به زندگی می شود به طور جدی تحت تاثیر قرار. در حالی که، هر احتمالی برای بیماران با نارسایی مرحله 4 کلیه به طولانی شدن طول عمر وجود دارد؟ اگر شما توسط این مشکل ناراحت، شما می توانید ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

اگر درمان مناسب به تصویب رسید، امید به زندگی را می توان تا حد زیادی طولانی مدت. و پس از آن، چه درمان مناسب برای طولانی تر کردن امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه است.

میکرو چینی پزشکی

این رویکرد موجود به طولانی شدن طول عمر است. این درمان استفاده می شود خارج است. مواد اصلی در این درمان او چینی، که دارای عملکرد ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی. و پس از آن گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و بسته بندی شده به دو کیسه دارو. و پس از آن، بیماران دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می به ضایعات کلیوی نفوذ، در نتیجه فشار خون را تنظیم، تعمیر سلول های بیمار و بهبود عملکرد طبیعی آن است.

"چهار '' یکی از" درمان

یک بطری Maikang ترکیب. تابع اصلی از آن است که به فعال شدن گردش خون از کل بدن است.

دوز بیماریهای دهان چینی. مواد اصلی در این درمان بر اساس دوره های مختلف، بیماران مختلف و وضعیت بیماری های مختلف تغییر کرده است.

دوز از برنامه های خارجی با طب چینی. در این روش درمانی دارای عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف عروق خونی، افزایش گردش خون از تمام بدن، لایروبی ماتریکس خارج سلولی.

یک حوضه حمام پا با طب چینی. این درمان ضروری در درمان بیماری های کلیوی است. بیماران نیاز به حمام پا قبل از آنها به خواب.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: تواند امید به زندگی در مرحله نارسایی کلیه 4 طولانی مدت,


شنبه 21 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با مرحله 4 نارسایی کلیه در سالمندان

در حال کاهش است عملکرد کلیه آشکار در مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد. بیماران اغلب از بسیاری با عملکرد کلیه به کاهش رنج می برند. در نتیجه، بسیاری از بیماران مشتاق به پیدا کردن چگونه به بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند.

کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بالا توصیه درمان های طبیعی که به جلو بر اساس طب سنتی چینی است. درمان های طبیعی هستند داغ فشرده درمان، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، حمام پا، "چهار به علاوه هفت" درمان است.

میکرو چینی پزشکی

این درمان استفاده می شود خارج است. مواد اصلی در این درمان هستند تا از گیاهان طبیعی را برداشت، پس از آن تا عوارض جانبی کمتر به بیماران. و پس از آن، مواد اصلی در این درمان به پودر تصفیه شده و جمع آوری شده را به دو کیسه دارو و گرم، و پس از آن، دو کیسه دارو در منطقه کمر قرار داده شد. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و وارد به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون.

دارو حمام

این یک نرم افزار خارجی است. مواد اصلی هستند به پودر تصفیه شده و سپس در هم شکسته به آب است. و پس از آن، بیماران فقط یک حمام را به آب دارو است. بیماران زیادی در طول فرآیند درمان عرق، مواد فعال را می توان از بدن همراه با مقدار زیادی از عرق و ادرار حذف شده است.

مهم تر آن است که کارشناسان کلیوی یک طرح درمان خاص برای هر یک از شما می سازد. درمان طبیعی است به ویژه برای بیماران در سالمندان مناسب است، چرا که بیماران کمک درمان طبیعی جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما یا کسی که می شناسید از مرحله 4 نارسایی کلیه رنج می برند، شما می توانید گزارش آزمون خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود عملکرد کلیه با مرحله 4 نارسایی کلیه در سالمندان,


شنبه 21 اسفند 1395
ن : lafee

درمان سردرد در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

سردرد شکایت شایع در بیماران مبتلا مرحله 4 نارسایی کلیه است. در بالینی، دیالیز است که معمولا استفاده می شود به کاهش برخی نشانه ها و عوارض. با این حال، بیماران نیز برخی از عوارض جانبی از دیالیز، از جمله کم خونی، خستگی و سردرد را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دنبال یک درمان برای درمان سردرد بدون دیالیز هستند.

دلیل مهم که چرا که بیماران از سردرد رنج می برند به دلیل تجمع مواد سمی است. مواد سمی و ضایعات محصولات رسوب در بدن را به مغز با جریان خون، ساخت آسیب به رگ های خونی در مغز می شود.

فشار خون بالا نیز می تواند منجر به سردرد. به طور معمول، کلیه می تواند فشار خون را به حد طبیعی نگه دارید، اما در مرحله 4 نارسایی کلیه، کلیه می تواند فشار خون را به حد طبیعی تنظیم، فشار خون بالا به راحتی اتفاق می افتد.

کم خونی. به طور کلی، کلیه ها مسئول تولید هورمون است که به نام اریتروپویتین است که مسئول تولید سلول های قرمز خون می باشد. هنگامی که سلول های قرمز خون می تواند به مغز و کلیه ها تحویل داده نمی شود، بیماران به احتمال زیاد به کم خونی رنج می برند.

درمان سردرد در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اند ثابت شده است که در کاهش برخی از علائم مسمومیت به دلیل هدف درمان طبیعی در بهبود عملکرد کلیه موثر است. میکرو چینی پزشکی بهترین درمان جایگزین برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز است. این یک نرم افزار خارجی است. مواد اصلی باید به پودر تصفیه شده و بسته بندی شده به دو کیسه دارو. پس از آن، دو کیسه دارو گرم قرار داده و در منطقه کمر بود. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و نفوذ به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، بطور منظم احساس التهاب و همچنین انعقاد خون در عروق، تعمیر بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه طبیعی خود، دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز، بطور منظم احساس سردرد اساسا.

اگر شما از سردرد رنج می برند در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، از شما استقبال برای ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: درمان سردرد در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز,


پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد

ما بسیاری از این نوع از سوال پرسیده شد: می توانید مرحله 4 نارسایی کلیه قابل برگشت است؟ آیا شما همان شک، اگر چنین است، لطفا مطالعه کنید.

به طور کلی، نارسایی کلیه شده است را به پنج مرحله تقسیم شده است. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. بیماران باید به آن روشن است که آسیب کلیه نمی تواند برگشت پذیر، اما بیماری را می توان به تثبیت و وضعیت بیماری می توان از بدتر شدن از طریق درمان و زندگی سلامت موثر سبک تغییرات جلوگیری کرد. برای بیمارانی که در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه معمولا برای کم کردن سرعت آسیب کلیوی. دیالیز می تواند کلیه بیمار کمک به حذف کردن مواد و ضایعات سمی محصولات خارج از بدن، اما، کلیه جایگزینی کلیه برای رسیدن به عملکرد از بین بردن است، دیالیز می تواند برخی از مواد مفید است که برای بدن مورد نیاز است، مانند قرمز تولید نمی کند سلول های خون و پروتئین است.

پیوند کلیه نیز می توان استفاده به بهبود عملکرد کلیه، بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که آنها می توانند در پیوند کلیه برای بقیه عمر خود تکیه می کنند. از آن خواهد شد یک مدت زمان طولانی است که بیماران برای کلیه اهدا صبر کنید. و هزینه پیوند کلیه تا سنگین که اغلب بیماران نمی تواند باشد. پس از عمل جراحی، بیماران در معرض خطر اجرا از اقدامات مختلف رد رنج می برند.

همانطور که برای این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توسعه درمانی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این درمان استفاده می شود خارج است. گیاهان چینی موجود در این درمان هستند تا از گیاهان چینی را برداشت، که باعث می شود ممکن است به کم هزینه برای بیماران. گیاهان چینی تجویز شده برای بیماران به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. و پس از آن، با کمک تجهیزات پیشرفته و روند گرمایش، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ مستقیم را به بهترین اثر.

این درمان طبیعی اثرات طول می کشد تا بطور منظم احساس التهاب و انعقاد خون در عروق، ترویج گردش خون، تعمیر سلول های بیمار و بافت کلیه.

آیا شما شک در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه؟ لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.


مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد,


پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز

نارسایی کلیه طولانی و معمولا روند کند که در آن کلیه خود را از دست عملکرد آن در طول زمان است. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری های کلیوی است، در حالی که، چه درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز است؟

ترین بیماری های کلیوی است که قابل درمان نیست، اما چیزهایی که شما می توانید انجام دهید به شما کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه وجود دارد. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران کم کردن سرعت بیماری کلیوی، می ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی به بیماران. به عنوان یک ماده در واقع، تا زمانی که بیماران تحت دیالیز یک بار هم، آنها نمی توانند از شر دیالیز برای بقیه عمر خود را دریافت کنید مگر اینکه یک درمان موثر به تصویب رسید. معمولا، بیماران اغلب از بسیاری از عوارض جانبی از دیالیز رنج می برند، در حالی که، برای بیمارانی که در دیالیز هستند، آنچه که برای آنها در دسترس.

به منظور حل این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang را به جلو یک درمان طبیعی است که به نام طب میکرو چینی. این یک درمان بیرونی استفاده می شود، در مقایسه با صورت خوراکی از داروهای چینی، این نرم افزار خارجی می تواند به بیمار کمک کند دستیابی به اثر بهتر برای مقابله با بیماری کلیه است. یک فرآیند راحت و طبیعی، که باعث می شود بیماران یک حس پیام است.

مواد تشکیل دهنده اصلی در این درمان گیاهان چینی که از گیاهان طبیعی برداشت. و پس از آن، گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. در کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ برای رسیدن به عملکرد ترویج دفع مواد سمی، ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، لایروبی ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، تا که به بیماران کمک برخی از علائم مسمومیت زنده کرده ام. عملکرد طبیعی کلیه را می توان به تدریج بهبود. این درمان می تواند کمک به بیماران فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی جلوگیری از دیالیز.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما می توانید ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز,


پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به بهبود پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4

بیماری مزمن کلیه بدان معنی است که عملکرد کلیه خود را به تدریج کاهش می یابد، بهبود پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند. بیماران شدید ممکن است تعجب که چگونه به بهبود پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه.

به منظور حل این مشکل، دیالیز است که اغلب برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی پیشنهاد، اما پیش آگهی نمی توان بهبود یافته، به دلیل دیالیز فقط یک جایگزین از کلیه ها به حذف کردن مواد سمی و همچنین آب اضافی است. عملکرد طبیعی کلیه است که هنوز هم از دست دادن زمانی که بیماران تحت دیالیز هستند. با توجه به این، پیوند کلیه است که همیشه پیشنهاد که دیالیز به اندازه کافی خوب برای مقابله با بیماری کلیه است. کلیه می تواند کمک به بیماران یک کیفیت بهتر زندگی با پیوند کلیه. با این حال، بیماران می توانند بر روی پیوند کلیه برای بقیه عمر خود تکیه می کنند. همیشه یک شانس است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن خود را به راحتی رد وجود دارد.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران امید تازه برای بهبود پیش آگهی بیماری کلیوی مرحله 4 و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان کار ما با هم برای سال های بسیاری رو به جلو یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی.

این یک درمان بیرونی استفاده می شود، که باعث می شود بیماران یک حس راحت و امن است. گیاهان چینی موجود در این درمان باید به پودر تصفیه شده و سپس به پودر جمع آوری، و پودر باید به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. و با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم به ترویج گردش خون و گشاد شدن عروق خونی، تا که به ارائه یک محیط بهداشتی برای کمک به سلول های بیماری و بافت کلیه از خود تعمیر، خود عملکرد طبیعی می تواند بهبود یافته است. فقط با این روش، پیش آگهی بیماری کلیوی مرحله 4 را می توان به طور طبیعی بهبود یافته و امید به زندگی خود نیز می تواند بهبود یافته است.

آیا شما می خواهید جمع جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی می دانید؟ آیا شما هنوز هم برای درمان موثر برای مقابله با بیماری کلیه در انتظار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4,


پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

چه مدت بیماران می تواند با مرحله 4 نارسایی کلیه زنده

مرحله 4 بیماری کلیه به عنوان مرحله بحرانی پیشرفته دوم در پیشرفت عملکرد کلیه در نظر گرفته. امید به زندگی اغلب با کاهش عملکرد کلیه محدود است. در نتیجه، بیماران بدانم چه مدت می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

چرا بهبود امید به زندگی را برای این بیماران مهم است مرحله 4 نارسایی کلیه است.

مرحله 4 بیماری کلیوی مرحله کلیدی از بیماری های کلیوی است که خطرناک برای بیماران به توسعه را به مرحله 5 نارسایی کلیه است. امید به زندگی نیز می تواند به کوتاه زمانی که بیمار به مرحله 5 نارسایی کلیه ایجاد می شود. برای بیمارانی که در این مرحله، بیماران نیز از یک سری از نشانه ها و عوارض رنج می برند. در اغلب موارد، آن نشانه ها و عوارض که امید به زندگی تهدید بیماران، نه بیماری کلیوی است. بنابراین ضروری است برای بیماران را برای دریافت درمان برای مقابله با بیماری کلیه، تا که به بهبود امید به زندگی.

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیوی؟

این است که معمولا این باور بودند که دیالیز و پیوند کلیه به عنوان ترین درمان معمول برای طولانی شدن طول عمر در نظر گرفته شده است. اما، دیالیز و پیوند کلیه یک درمان کامل برای بیماران به طولانی شدن طول عمر نیست. در مقابل، آن را نیز منجر بیماران به از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. در نتیجه، بیماران بدانم آیا درمانی طبیعی برای طولانی شدن طول عمر وجود دارد؟ پزشکی میکرو چینی طول می کشد بسیار اثر به بهبود عملکرد کلیه، بنابراین برای دستیابی به عملکرد طولانی شدن طول عمر به طور طبیعی. گیاهان چینی موجود در این درمان هستند تا از گیاهان طبیعی برداشت باید به پودر تصفیه شده و سپس به پودر جمع آوری شده، و پس از آن پودر را به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار بسته بندی. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به ترویج گردش خون و گشاد شدن عروق خونی، تا که به ارائه یک محیط بهداشتی برای دریافت سلول های بیمار و بافت کلیه تعمیر، تا که به بهبود عملکرد کلیه اساسا.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای بهبود امید به زندگی، شما می توانید ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.


مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چه مدت بیماران می تواند با مرحله 4 نارسایی کلیه زنده,


پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

مرحله طبیعی 4 کلیه درمان نارسایی اجتناب از دیالیز

استفاده از درمان های چینی در درمان بیماری های کلیوی بیماران که دیالیز یا پیوند کلیه است که دیگر تنها انتخاب تا زمانی که وضعیت را می توان به درستی درمان می گوید. اینجا ما در مورد مرحله 4 درمان نارسایی کلیه طبیعی صحبت کنید و ما را دنبال کنید تا ببینید که چگونه برای جلوگیری از دیالیز.

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری مزمن کلیه است، و در بسیاری از کشورها، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده نزدیک مورد نیاز است. با این حال، ما در اینجا برای کمک به هر بیماری کلیه بیمار جلوگیری از دیالیز با صرفه جویی در کلیه ها.

در برخی از کشورها، مصرف دیالیز می تواند بسیار گران قیمت است. با توجه به 2008 داده ها از USRDS، دیالیز صفاقی 53،000 $ در هر سال به ازای هر بیمار، هزینه و همودیالیز 72،000 $ در هر سال به ازای هر بیمار هزینه. مهم ترین چیز این است که دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی از ریشه، با زمان دوره طولانی از دیالیز، بیماران حجم ادرار کمتر و کمتر، که می گوید عملکرد کلیه همچنان به دست داده می شود را تجربه کنند. به عنوان یک بیمار در مرحله 4 نارسایی کلیه، اگر شما در درمان دیالیز شده، پس از آن و راه مناسب برای جلوگیری از دیالیز را انتخاب نمایید.

میکرو چینی پزشکی به عنوان مرحله 4 درمان نارسایی کلیه طبیعی و کارآمد محسوب می شود. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده. امروزه، در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در میان جهان با توجه به ایمنی و بهره وری آن است.

شما باید بدانید که شما می توانید یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند. حالا به ما بپیوندید برای صرفه جویی در کلیه. هر گونه سوال در مورد این مرحله 4 درمان نارسایی کلیه طبیعی؟ ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند تر هستند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: مرحله طبیعی 4 کلیه درمان نارسایی اجتناب از دیالیز,


چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

می تواند وضعیت مرحله 4 نارسایی کلیه معکوس

مادر من در قانون با مرحله 4 نارسایی کلیه تشخیص داده شد، وضعیت بیماری پایدار، فعال است، می تواند این وضعیت معکوس شود؟ یکی از بیماران ما به ما این سوال را پرسید. کارشناسان کلیه پیشنهادات زیر توصیه می شود.

نارسایی کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم، مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. تا زمانی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مبتلا شدند، هیچ امکان معکوس وجود دارد. مرحله 1/2 بیماری کلیه مراحل اولیه بیماری کلیوی است، و آن را تا بسیاری از امید به معکوس شود. مرحله 3 بیماری کلیه یک بیماری است که عملکرد کلیه است متوسط ​​از دست داده است، اما آن را نمی توان معکوس کرد، اما می تواند کنترل شود. مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، این مرحله از بیماری های کلیوی نمی توان معکوس کرد، اما می تواند به خوبی درمان می شود. مرحله 5 نارسایی کلیه بیماری کلیوی مرحله نهایی، که همچنین نمی توان معکوس کرد است، اما عملکرد کلیه باقی مانده می تواند به خوبی محافظت می شود.

همانطور که برای این مشکل، کارشناسان کلیوی توصیه میکرو چینی پزشکی. این درمان را توسعه بر اساس طب سنتی چینی است. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند، لطفا آن صحبت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

میکرو چینی پزشکی در کنترل صدمه به کلیه ها و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده بسیار موثر است. در این روش درمانی با گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو که در منطقه تماس بیماران قرار جمع آوری شده. با اسمزی و ماشین آلات گرمایش، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، بنابراین برای دستیابی به عملکرد گشاد رگ های خونی و سرعت بخشیدن به گردش خون. با در نظر گرفتن دو اثر، التهاب و انعقاد خون در عروق می تواند خاطرات خود را زنده، خون و اکسیژن کافی را می توان به سلول های بیمار و بافت کلیه تحویل داده، به طوری که به کم کردن سرعت صدمه به کلیه ها، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

اگر شما هنوز هم در مورد این موضوع شک، شما می توانید Whatsapp و یا وایبر + 8615233618520 اضافه کنید، یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com. دکتر به کلیه مطمئنا شما را پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می تواند وضعیت مرحله 4 نارسایی کلیه معکوس,


چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه اجتناب از دیالیز

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. دیالیز است که اغلب برای بیمارانی که در این مرحله توصیه می شود. با این حال، بسیاری از بیماران تمایلی به انجام دیالیز به دلیل عوارض جانبی می باشد. چگونه برای کمک به بیماران مرحله نارسایی 4 کلیه جلوگیری از دیالیز؟

به همین دلیل بیماران تحت دیالیز است، زیرا مواد سمی مختلف و مایع اضافی را در رگ های خونی وجود دارد، و بیماران اغلب از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. بنابراین، اگر خون بیماران تمیز کردن است، بیماران دیالیز انجام نمی کنه. تصفیه خون است که اغلب برای بیمارانی که در دیالیز هستند توصیه می شود. این یک درمان است که پیشرفته تر از دیالیز است. تصفیه خون شامل hemofiltration، hemopefusion، جذب ایمنی، تبادل پلاسما. Hemofilttration و hemoperfusion است که اغلب به حذف همه نوع مواد و ضایعات سمی محصولات خارج از بدن استفاده می شود. و جذب ایمنی است که اغلب در بیماری مربوط به ایمنی را استفاده می شود، تعویض پلاسما با پلاسمای تازه در خون انجام می شود.

پزشکی میکرو چینی نیز به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی. این یک درمان طبیعی کامل که با گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته ترکیبی است. گیاهان چینی تجویز شده برای بیماران باید به پودر تصفیه شده و سپس جمع آوری به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار داده است، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ مستقیم برای رسیدن به عملکرد افزایش گردش خون، گشاد رگ های خونی. پس از رسیدن به دو هدف اصلی، یک محیط داخلی سلامت می تواند ارائه شود برای کمک به سلول های بیمار و بافت کلیه تعمیر. اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی ما، لطفا ارسال وضعیت بیماری خود را به اضافه کردن واتساپ +8615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر. بیماران می توانند دیالیز با این درمان های طبیعی، اجتناب کنند.

دکتر به کلیه یک طرح درمان خاص بر اساس وضعیت بیماری بیماران و استفاده از این درمان های طبیعی را، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه اجتناب از دیالیز,


چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد

ما بسیاری از این نوع از سوال پرسیده شد: می توانید مرحله 4 نارسایی کلیه قابل برگشت است؟ آیا شما همان شک، اگر چنین است، لطفا مطالعه کنید.

به طور کلی، نارسایی کلیه شده است را به پنج مرحله تقسیم شده است. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. بیماران باید به آن روشن است که آسیب کلیه نمی تواند برگشت پذیر، اما بیماری را می توان به تثبیت و وضعیت بیماری می توان از بدتر شدن از طریق درمان و زندگی سلامت موثر سبک تغییرات جلوگیری کرد. برای بیمارانی که در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه معمولا برای کم کردن سرعت آسیب کلیوی. دیالیز می تواند کلیه بیمار کمک به حذف کردن مواد و ضایعات سمی محصولات خارج از بدن، اما، کلیه جایگزینی کلیه برای رسیدن به عملکرد از بین بردن است، دیالیز می تواند برخی از مواد مفید است که برای بدن مورد نیاز است، مانند قرمز تولید نمی کند سلول های خون و پروتئین است.

پیوند کلیه نیز می توان استفاده به بهبود عملکرد کلیه، بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که آنها می توانند در پیوند کلیه برای بقیه عمر خود تکیه می کنند. از آن خواهد شد یک مدت زمان طولانی است که بیماران برای کلیه اهدا صبر کنید. و هزینه پیوند کلیه تا سنگین که اغلب بیماران نمی تواند باشد. پس از عمل جراحی، بیماران در معرض خطر اجرا از اقدامات مختلف رد رنج می برند.

همانطور که برای این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توسعه درمانی به نام طب میکرو چینی. این درمان استفاده می شود خارج است. گیاهان چینی موجود در این درمان هستند تا از گیاهان چینی را برداشت، که باعث می شود ممکن است به کم هزینه برای بیماران. گیاهان چینی تجویز شده برای بیماران به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. و پس از آن، با کمک تجهیزات پیشرفته و روند گرمایش، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ مستقیم را به بهترین اثر.

این درمان طبیعی اثرات طول می کشد تا بطور منظم احساس التهاب و انعقاد خون در عروق، ترویج گردش خون، تعمیر سلول های بیمار و بافت کلیه.

آیا شما شک در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه؟ لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد,


چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

چند روش طبیعی برای مقابله با کراتینین 3.6 با بیماری مزمن کلیه

سطح کراتینین بالا است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که باعث می شود بیماران از علائم مسمومیت های مختلف و عوارض رنج می برند را تجربه کرد. و دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش نمی اساسا، بیماران باید به دنبال برای برخی از روش های طبیعی برای مقابله با کراتینین 3.6 با بیماری مزمن کلیه. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

اول از همه، شما باید به آن روشن است که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 3.6 رنج می برند.

به طور معمول، کلیه نقش مهمی در کمک به بیماران دفع ضایعات محصولات و جذب برخی مواد مفید در خون ایفا می کند. هنگامی که چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، مقدار زیادی از مواد سمی و مایع اضافی را به خون خود را ساخت و پس از آن برخی مواد مفید خواهد بود را به خون جذب می شود دوباره. نارسایی کلیه یک بیماری است که عملکرد کلیه می شود به تدریج از دست داده، که باعث می شود بیماران ناراحتی بسیار بیشتر و علائم مسمومیت تجربه است. تا حدودی، دیالیز می تواند زندگی بیماران را نجات دهد، با این حال، دیالیز میتوانید اندازه کوچک از مواد مانند کراتینین و اوره از بین بردن، اما می تواند اندازه بزرگ از مواد دفع نمی شود. علاوه بر این، دیالیز جایگزینی کلیه برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن است و آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می دهد بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. سموم حذف درمان یک درمان کار برای از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها سلامت و محیط داخلی تمیز به کلیه بیمار تعمیر فراهم می کند، بلکه باعث بهبود بهره وری از کلیه درمان داروها. میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، حمام پا به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی استفاده شد.

آیا شما هنوز هم شک در مورد درمان طبیعی برای مقابله با کراتینین 3.6 با بیماری مزمن کلیه دارند؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/96.html



:: برچسب‌ها: چند روش طبیعی برای مقابله با کراتینین 3, 6 با بیماری مزمن کلیه,


شنبه 14 اسفند 1395
ن : lafee

که درمان آیا شما برای مرحله 4 بیماری کلیه توصیه

مرحله 4 بیماری کلیه مرحله دوم بیماری کلیوی است. بیماران با بیماری کلیوی مرحله 4 ملزم به رنج می برند بسیاری به دلیل انباشت سموم و مواد زائد محصولات. بیماران بدانم آیا درمانی برای مرحله 4 بیماری کلیوی وجود دارد.

در میانی غربی شکست خورده، دیالیز و پیوند کلیه است که اغلب برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی پیشنهاد شده است. اگر چه دیالیز طول می کشد بسیار اثر در انجامشده نشانه های مختلف مسمومیت، عوارض جانبی آن را سخت برای بیماران به ادامه جلسه دیگر از دیالیز است. علاوه بر این، پیوند کلیه نیز برای بیماران مبتلا به کاهش عملکرد کلیه ارائه شده است. پیوند کلیه دارای عملکرد بالقوه در بهبود عملکرد کلیه و طولانی تر شدن عمر بیماران. با این حال، پیوند کلیه تنها یک درمان برای بیماری های کلیوی است، آن است که یک درمان نیست. همیشه یک شانس است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را رد میکنند.

در پزشکی ثبت، درمان های طبیعی چینی مانند میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

میکرو چینی پزشکی درمان بیرونی استفاده می شود است. عنصر کلیدی این درمان گیاهان متعدد چینی است. گیاهان چینی مورد نیاز برای به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو که نیاز به قرار دادن بر روی منطقه کمر بیماران جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با ترویج گردش خون و گشاد رگ های خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، به طوری که به بهبود عملکرد طبیعی آن است.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های دیگر؟ لطفا شما وضع موجود و شماره تلفن ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: که درمان آیا شما برای مرحله 4 بیماری کلیه توصیه,


شنبه 14 اسفند 1395
ن : lafee

مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی نیست، دیالیز و پیوند کلیه

دختر من 36 ساله است و او به نارسایی احتقانی قلب و در حال حاضر او در بیمارستان با نارسایی کلیه است کمتر از 15 درصد، او هیچ گزینه ای برای دیالیز یا پیوند کلیه، چه طول عمر او است؟

مرحله 5 نارسایی کلیوی شده است به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی است که امید به زندگی بیماران به طور جدی محدود می در نظر گرفته.

امید به زندگی برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

اگر چه بسیاری از بیماران مبتلا به بیمار دیالیز، دیالیز یک درمان برای کمک به بیماران احساس بهتر و بطور منظم احساس برخی نشانه های مختلف مسمومیت است. نارسایی کلیه اجازه می دهد تا مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات ساخت تا در بدن است. اگر بیماران نمی خواهید به را انتخاب کنید دیالیز، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات در بدن ساخت. این باعث می شود بیماران احساس خستگی بیشتر، بی اشتهایی و باعث می شود بیماران خواب بیشتر، اجازه می دهد بیماران بسیاری رنج می برند. یک مطالعه نشان داده است که متوسط ​​زمان زنده ماندن برای بیماران مبتلا به دیالیز حدود 11 عنصر است اگر آنها دیالیز را شروع کنید. اگر آنها در دیالیز هستند و آن را متوقف کند، متوسط ​​زمان بقا در حدود 8 روز است. با این حال، بیماری بیمار متفاوت از یکی به دیگری است، بیماران نیاز به دکتر خود مشورت کنید دقت، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید.

امید به زندگی با پیوند کلیه است

پیوند کلیه یک روش قرار می دهد که کلیه جدید را به بدن بیماران به جای یک بیمار است. یک مطالعه نشان داده است که به طور متوسط، کلیه پیوند می تواند برای حدود 10-12 سال است. اگر شما هنوز هم در مورد شک در مورد این مشکل، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان و تصفیه خون. این درمان های طبیعی امن و راحت می باشد. از همه مهمتر، این درمان برای بهبود عملکرد کلیه اختراع ثبت شده. و امید به زندگی آنها را می توان به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه طولانی مدت.

آیا می خواهید به طولانی شدن طول عمر خود را؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی نیست، دیالیز و پیوند کلیه,


پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

می تواند شما را معکوس مرحله نارسایی کلیه 4

به عنوان بیماری کلیوی پیشرفت می کند، بسیاری از مردم رنج می برند بسیاری با نارسایی کلیه است. بنابراین، آنها مشتاق بدانند او چگونه می توانید این کار را به عقب مرحله 4 نارسایی کلیه هستند؟ آیا شما علاقه مند در این موضوع؟ آیا شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این؟ لطفا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520.

است سوء تفاهم است که بیماری کلیوی وجود دارد را می توان با درمان موثر معکوس شود. در حالی که، بیماری های کلیوی اشاره به آن سلول های کلیه و بافت های مرده هستند و می توانند عملکرد خود را انجام نمی عنوان کلیه طبیعی است. تا به امروز، هیچ درمان را به سلول های مرده دوباره زنده ماندن وجود دارد. با این حال، این به آن معنا نیست که هیچ امیدی برای زنده نگه داشتن خود را به وجود دارد. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک سری از درمان های طبیعی به جلو برای بیماران قرار داده شده است به ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت و پس از آن بهبود عملکرد عادی خود است. اگر چه بیماری های کلیوی می تواند احترام شود، صدمه به کلیه و تعمیر و عملکرد کلیه باقی مانده می توان محافظت می شود، در نتیجه گسترش امید به زندگی بیماران.

میکرو چینی پزشکی

این یک نرم افزار خارجی است. می داروهای گیاهی متعددی در این درمان، که می تواند عملکرد ترویج گردش خون و همچنین گشاد رگ های خونی رسیدن وجود دارد. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو جمع آوری شده. آنچه باید انجام دهید این است بیماران به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو. با اتصال دستگاه اسمزی، مواد موثر در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با در نظر گرفتن این نرم افزار خارجی، دولت از هیپوکسی و ایسکمی می توان با ارائه خون و اکسیژن کافی به کلیه ها خاطرات خود را زنده. در این وضعیت، عملکرد سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج بهبود یافت.

تصفیه خون

این یک درمان پیشرفته با استفاده از با تجهیزات پیشرفته است. تصفیه خون کار می کند برای از بین بردن مواد سمی مختلف و مایعات اضافی از بدن است. و آن را باعث می شود بیماران تجربه کمتر و یا حتی بدون عوارض جانبی.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان؟ آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. طرح درمان مشخص خواهد شد با توجه به شرایط فعلی خود را ساخته شده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می تواند شما را معکوس مرحله نارسایی کلیه 4,


پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

علائم و درمان مرحله نارسایی کلیه 4

دانستن مرحله 4 علائم نارسایی کلیه و درمان به دلایل مختلف بسیار مهم است. اول، آن را بسیار مهم است چرا که آن را اجازه می دهد تا مردم بدانند که آیا یا نه آنها به این بیماری است. دوم، بسیار مهم است چرا که آن را برای تشخیص بیماری مناسب اجازه می دهد تا. سوم، آن بسیار مهم است زیرا آن را برای طولانی تر شدن امید به زندگی به عنوان دیگر که ممکن است اجازه می دهد تا.

علائم مرحله شکست 4 کلیه

تورم جدی. این است که اغلب توسط احتباس مایعات در بدن ایجاد می شود. برای بیمارانی که در این مرحله، مایعات اضافی مجاز به ساخت تا در بدن از کاهش عملکرد کلیه است. رسوب مایعات اضافی باعث جدی تورم به طور مستقیم.

فشار خون بالا. محصولات ضایعات و مواد سمی سپرده در بدن تاثیر می گذارد عملکرد کلیه به طور جدی. به طور معمول، کلیه عملکرد تنظیم فشار خون، با این حال، عملکرد کلیه کاهش می تواند فشار خون را تنظیم نمی کند.

کم خونی و خستگی

به طور معمول، کلیه تابع تولید هورمونی به نام hemopoietin است که در تولید گلبول های قرمز خون است. هنگامی که چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، تولید hemopoietin کاهش یافته است. در نتیجه، بدون خون کافی و اکسیژن در بدن، خود را اغلب اجرا در معرض خطر به توسعه کم خونی و شما ممکن است احساس خستگی.

تهوع و خارش

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، می ضایعات متعدد محصولات و مواد سمی ساخت تا بدن شما وجود دارد. و پس از آن، محصولات مواد زائد در بدن را به سیستم مسیر دستگاه گوارش مطلع، و خواهد شد را به آمونیاک توسط اوره آز شکسته هنگامی که آن را به سیستم مسیر روده می شود. به عنوان یک نتیجه، بیماران دارای سلیقه آمونیاک در دهان، علاوه بر این، آنها هنوز هم تهوع و استفراغ را تجربه کنند.

درمان مرحله نارسایی کلیه 4

دیالیز و پیوند کلیه ممکن است به طور معمول در بیماران مبتلا به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی استفاده می شود. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان.

علائم و درمان برای مرحله 4 بیماری کلیوی شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در این مورد، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. طرح درمان مشخص خواهد شد با توجه به شرایط فعلی خود را و استفاده از درمان های طبیعی ساخته شده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: علائم و درمان مرحله نارسایی کلیه 4,


پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

چه مدت طول خواهد مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

سلام، دکتر، من در مرحله 4 نارسایی کلیه و من می خواهم به دانستن زمانی که من به مرحله 5 و چه مدت بدون دیالیز و زمان آخرین؟ یکی از بیماران این پیام زیر را ترک کرد. اگر شما نیز سوال، لطفا ترک یک پیام در اینجا. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

در واقع، چه مدت می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه به مرحله 5 نارسایی کلیه به طور عمده به شما بستگی دارد شرایط خاص. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم از بیماری کلیه است. این می شود به مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی، اگر یک درمان موثر هستند به تصویب رسید. در حالی که، وضعیت بیماری های مختلف از یکی به دیگری است، بنابراین زمان که زمانی که شما را وادار به مرحله 4 نارسایی کلیه به طور عمده در وضعیت بیماری شما بستگی دارد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد شرایط خود را، لطفا شرایط فعلی خود را به Whatsapp / وایبر +8615233618520 ارسال. کارشناسان کلیوی خواهد آن را با دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت. چه من می خواهم به شما بگویم این است که آن بی فایده است بدانید که چه مدت می توانید به مرحله شکست 4 کلیه به مرحله 5 نارسایی کلیه، در حال حاضر، شما باید سعی کنید بهترین خود را برای درمان بیماری کلیه خود را به خوبی و پس از آن دیگر زندگی می کنند با کلیه 4 کلیه شکست.

از آنجا که دیالیز باعث می شود شما عوارض جانبی مختلف، بسیاری از بیماران تمایلی به درمان دیالیز هستند. در چین، طب سنتی چینی به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه استفاده می شود و آن را بزرگترین اثرات آن در کمک به بیماران نشان داده شده است دور از بیماری. علاوه بر این، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اثرات زیادی را در درمان بیماری های کلیوی. درمانی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این یک نرم افزار خارجی، که این امکان را برای کمک به مواد موثر در نفوذ داروهای گیاهی در داخل کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست است. با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن به اندازه کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده است. و پس از آن، سلول های کلیه بیمار و بافت می توان به تدریج توسط خون و اکسیژن کافی تعمیر.

اگر شما هنوز هم شک در مورد این، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: چه مدت طول خواهد مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز,


پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

آیا هیچ طب سنتی چینی وجود دارد برای مرحله نارسایی کلیه 4

سلام دکتر، من یک بیمار مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه هستم و دیالیز است انجام نمی دهد با من است. و من تعجب است هر طب سنتی چینی برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟ آیا شما همان شک این بیمار گفت: اگر چنین است، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

امروزه طب سنتی چینی شهرت زیادی در جهان به دست آورده است، علاوه بر این، بسیاری از پیشرفت بر اساس داروهای سنتی چینی ساخته شده است، جلو قرار دادن یک سری درمان های طبیعی، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان، پا حمام ، تصفیه خون و سلول های بنیادی درمان.

در صورت نارسایی کلیه، بسیار محصولات مایع و ضایعات در کلیه ها وجود دارد. محصولات مواد زائد و مایعات رسوب در بدن باعث می شود شما تجربه تعداد زیادی از مسمومیت علائم مانند خستگی، سردرد، تهوع و استفراغ. از دیالیز، تصفیه خون کار می کند برای از بین بردن محصولات ضایعات مختلف به طور کامل و اساسا. تصفیه خون شامل hemoperfusion، heperfusion، تعویض پلاسما و جذب ایمنی. آیا شما هنوز هم شک در مورد این درمان، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این که، فتیلهگذاری است که برای درمان بیماری های کلیوی به طور طبیعی استفاده می شود. فتیلهگذاری درمان طب سنتی چینی با استفاده از MOXA های ساخته شده از برنجاسف خشک است. این یک درمان بی خطر و طبیعی، که باعث می شود شما احساس راحتی است. آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، مدیر وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان استفاده می شود با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. داروهای گیاهی مورد نیاز برای یک ماشین خاص به قدرت تصفیه شده باشد. و پس از آن، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در طب گیاهی می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، ارائه یک محیط بهداشتی برای دریافت سلول های بیمار و بافت تعمیر.

درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، لطفا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: آیا هیچ طب سنتی چینی وجود دارد برای مرحله نارسایی کلیه 4,


پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

یک فرد با مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه بد این است که

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است. اگر شما بیمار با مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، شما نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. اگر شما درمان به موقع دریافت نمی کنید، این وضعیت خطرناک است. با گذشت زمان، مرحله 5 نارسایی کلیه رخ می دهد و امید به زندگی خود را به شدت در معرض تهدید است.

و پس از آن، شما ممکن است تعجب که چه درمانهایی برای مرحله 4 نارسایی کلیه موثر هستند؟

در غرب پزشکی واصل، درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در دیالیز و پیوند کلیه داشته است. و آنها اثرات بزرگ خود را در انجامشده علائم بالینی نشان داده شده است. آنها می توانند علایم از علل آن را بطور منظم احساس نیست، بنابراین، شما تجربه بیماری های کلیوی را بارها و بارها. انجام دیالیز است چیزی که آسان از طریق رفتن، شما اغلب عوارض جانبی بسیاری، از جمله کم خونی، سردرد، گرفتگی عضله تجربه نمی کنند. با پیوند کلیه است، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن و سلول های خود را رد میکنند. در آن زمان، ممکن است شما هیچ انتخاب داشته باشد، اما به دنبال برای کلیه دیگر و یا به دیالیز است.

در چینی پزشکی واصل، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شما فراهم می کند یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی. این یک درمان بیرونی استفاده می شود، که در از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی را از طریق یک راه بهبود عملکرد کلیه با هدف است. در این درمان، می داروهای گیاهی متعددی است که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خاص خود را دارند تجویز می شود. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر با دستگاه مخصوص تصفیه شده و پودر را به دو کیسه دارو هایی که در منطقه کمر خود قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست. در طول فرآیند از این درمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند به کلیه ها و سایر اندام های مهم تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج با درمان های موثر تعمیر و عملکرد کلیه خود را نیز می توان به تدریج بهبود یافته است.

آیا شما تجربه مرحله 4 بیماری کلیه، در حال حاضر؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد جزئیات در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما سعی خواهد کرد پور بهترین را به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: یک فرد با مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه بد این است که,


سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4 بهبود یافته است

معمولا، پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه بد از مشکلات مختلف بهداشتی ناشی از کاهش عملکرد کلیه های موجود است. بنابراین، بیماران مبتلا مرحله 4 نارسایی کلیه مشتاق به دانستن است که پیش آگهی می تواند بهبود یافته می شود. اگر شما هم بدانم این مشکل، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید.

آیا شما هنوز هم فکر می کنم که دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای بیماران برای حفظ حیات؟ این اشتباه است. اگر چه دیالیز و پیوند کلیه به طور معمول برای بیماران برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود، آنها کمبود را. برای بسیاری از بیماران، آنها تمایلی به انجام دیالیز و پیوند کلیه هستند. اگر شما نیز نمی خواهید به انجام پیوند کلیه و دیالیز، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. کارشناسان کلیوی خواهد آن را با دقت تجزیه و تحلیل و سپس یک برنامه درمانی خاص خواهد شد با توجه به وضع موجود خود را ساخته شده است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک سری از درمان های طبیعی نیز مطرح شده بر اساس طب سنتی چینی، از جمله میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان و تصفیه خون.

تصفیه خون

این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات است. از دیالیز، این درمان کار می کند برای از بین بردن مواد سمی مختلف، از جمله اندازه کوچک از مواد سمی، اندازه متوسط ​​از مواد سمی و بزرگ شش از سموم با بسیاری از تجهیزات پیشرفته. تصفیه خون شامل hemofiltration، تعویض پلاسما و جذب ایمنی.

میکرو چینی پزشکی

در این روش درمانی به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. این درمان در فرم خارجی استفاده می شود و آن را با داروهای گیاهی استفاده می شود. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. عملکرد کلیه را می توان با ارائه خون و اکسیژن کافی به کلیه ها بهبود یافته است. بهبود عملکرد کلیه نشانه خوبی برای طولانی تر شدن امید به زندگی است.


مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می توانید پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4 بهبود یافته است,


سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

درمان طبیعی برای طولانی تر شدن عمر مرحله نارسایی کلیه 4

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله دوم بیماری کلیه، که امید به زندگی خود را به شدت تحت تاثیر قرار است. آیا درمان طبیعی برای طولانی تر کردن مرحله 4 کلیه امید به زندگی شکست وجود دارد.

بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که پیوند کلیه است تابع پتانسیل در طولانی امید به زندگی. پیوند کلیه یک روش که با استفاده از یک کلیه جدید به جای یکی از بیمار است. و کلیه جدید می توانید همه کار که کلیه بیمار نمی تواند انجام دهد را انجام دهد. بنابراین، همه از علائم مسمومیت قبل از تجربه شما خواهد شد قابل ملاحظه ای خاطرات خود را زنده. علاوه بر این، امید به زندگی خود نیز می تواند طولانی مدت. با این حال، شما باید توجه کنید که پیوند کلیه است یک درمان برای بیماری کلیوی را نمی باشد، همیشه وجود دارد یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن و سلول های خود را بر روی کلیه ها را رد کنند، در آن زمان، شما باید به دنبال برای کلیه دیگر و یا تماس به دیالیز برای حفظ بقیه عمر خود را.

با هدف کمک به بیماران زندگی می کنند سلامت و زندگی عادی، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تلاش زیادی برای توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی. این درمان استفاده می شود با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خاص خود را دارند تجویز می شوند، و پس از آن، داروهای گیاهی باید به پودر تصفیه شده است. و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ کند. با گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها به تدریج تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی ترمیم کنید.

چه تر است، دارو حمام، داغ فشرده درمان، پا حمام و سلول های بنیادی درمان نیز برای بیماران فراهم شده است. با ترکیبی از درمان های طبیعی و سلول های بنیادی، امید به زندگی شما می تواند به طور طبیعی طولانی مدت و آوردن عوارض جانبی بسیار کمتر خود را.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی؟ لطفا واتساپ / وایبر +8615233618520 اضافه کنید. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای طولانی تر شدن عمر مرحله نارسایی کلیه 4,


سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

25٪ عملکرد کلیه مبتلا به نارسایی کلیه، آیا این مرحله نارسایی کلیه 4

از آنجا که نارسایی کلیه شرح داده شده است به عنوان تدریج از دست دادن عملکرد کلیه، پیشرفته تر مرحله آن است، عملکرد کلیه کمتر شما داشته باشد. در حالی که، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 25٪، این شکست مرحله 4 کلیه است؟ در حال حاضر، این مقاله آن را توضیح خواهم داد در جزئیات شما همچنین می توانید واتساپ / وایبر +8615233618520 اضافه کنید.

این که آیا شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند یا نه، آن را به طور عمده در وضعیت بیماری خود را در حال حاضر بستگی دارد. به طور کلی، به مرحله نارسایی کلیه ارتباط نزدیک با وضع موجود خود را. شما می توانید آخرین گزارش خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه آن دقت تجزیه و تحلیل و سپس یک برنامه درمانی خاص خواهد شد با توجه به شرایط حال حاضر ساخته شده است. معمولا، عملکرد کلیه 25٪ به عنوان نارسایی 4 کلیه در نظر گرفته، حتی اگر خود را خوردند در مرحله 4 نارسایی کلیه، لطفا بیش از حد در مورد آن، نگران نباشید تا زمانی که شما موثرترین درمان دریافت، صدمه به کلیه می تواند متوقف شد و شما می توانید یک زندگی سلامت به تدریج زندگی می کنند.

و پس از آن، شما ممکن است تعجب که چه موثرترین درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه است.

در چین، طب سنتی چینی است که برای درمان انواع مختلف بیماری برای سال های بسیاری استفاده می شود. و پس از آن، بسیاری از نوآوری بر اساس طب سنتی چینی ساخته شده است. میکرو چینی پزشکی یکی از موثر ترین است. این درمان مبتنی بر طب سنتی چینی است. عنصر کلیدی این درمان داروهای گیاهی و داروهای گیاهی را به پودر توسط دستگاه مخصوص تراش. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: 25٪ عملکرد کلیه مبتلا به نارسایی کلیه، آیا این مرحله نارسایی کلیه 4,


سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

شما چگونه درمان مرحله شکست 4 کلیه بدون دیالیز

مرحله 4 نارسایی کلیه شده است به عنوان مرحله پیشرفته بیماری کلیوی که در آن شما ممکن است برخی از علایم شدید مسمومیت تجربه در نظر گرفته. به منظور بطور منظم احساس این علائم مسمومیت، دیالیز توصیه می شود. در حالی که، دیالیز است چیزی که آسان از طریق رفتن نیست، شما ملزم به عوارض جانبی بسیاری با دیالیز.

درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز چیست؟ آیا شما این شک؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این موضوع، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

به این دلیل که شما نیاز به دیالیز است، زیرا سلول های کلیه و بافت نمی تواند به درستی عملکرد. بسیاری از ضایعات محصولات و مواد سمی در بدن ساخت. علاوه بر این، سلول های کلیه و بافت می آسیب دیده باشد. بنابراین، راه اساسی ترین را برای شما به دور از دیالیز است که به ترمیم سلول های بیمار و بافت در کلیه ها.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، بسیاری از کارشناسان کلیوی توسعه بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است. و درمان طبیعی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به نام. این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات با بهبود عملکرد کلیه است. داروهای گیاهی تجویز شده برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود را. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر توسط یک ماشین خاص تصفیه شده است. و سپس، داروهای گیاهی به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها به طور مستقیم تحویل. با استفاده از این درمان برای چند هفته، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج تعمیر. و شما می توانید یک سلامت و زندگی عادی را به تدریج زندگی می کنند.

آیا شما علاقه مند N این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: شما چگونه درمان مرحله شکست 4 کلیه بدون دیالیز,


سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

مرحله 4 نارسایی کلیه است به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده، بسیاری از بیماران مشتاق به دانستن که چه درمان در طولانی امید به زندگی شما مؤثر بوده است. در حال حاضر، این مقاله به جزئیات را برای هر یک از شما توضیح دهد.

امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه چیست؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد. شما همچنین می توانید واتساپ / وایبر +8615233618520 اضافه کنید.

به عنوان یک ماده در واقع، امید به زندگی به طور عمده در وضعیت بیماری خود را بستگی دارد، مانند سن، سابقه بیماری خود و وضعیت بیماری خود را به طور کلی. بنابراین، ما نمی توانیم به شما پاسخ بگوید دقیقا. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است به کم کردن سرعت آسیب کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و طولانی شدن طول عمر خود را.

و پس از آن، در آینده به سوال بعدی، چه باید بیماران به جلوگیری از آسیب بیشتر و طولانی شدن طول عمر است. در غرب، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اثرات به طولانی شدن طول عمر را. در حالی که، شما ملزم به عوارض جانبی مختلف ناشی از دیالیز و پیوند کلیه. و این عوارض جانبی به شدت تهدید امید به زندگی خود را.

در چین، طب سنتی چینی به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه برای سال های بسیاری استفاده می شود. و بسیاری از دکتر کلیوی را پیشرفت بسیار بر اساس طب سنتی چینی، در حال توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات با بهبود عملکرد کلیه است. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی را می توان به کلیه مستقیم تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج و به طور طبیعی ترمیم کنید. همراه با سلول های کلیه دوره نقاهت و بافت ها، عملکرد کلیه خود را نیز می توان به تدریج بهبود، در عین حال، امید به زندگی خود نیز می تواند به طور طبیعی طولانی مدت.

آیا شما یکی از با مرحله 4 نارسایی کلیه که می خواهند به یک زندگی دیگر؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست,


دو شنبه 9 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

مرحله 4 نارسایی کلیه شده است به عنوان مرحله دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته. به طور کلی، دیالیز در بیماران با مرحله 4 نارسایی کلیه قرار گرفتند. با این حال، دیالیز یک درمان مناسب برای بیماران نیست. و بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. شما می توانید واتساپ +008615233618520 اضافه کنید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه دیالیز نیاز دارید؟
در صورت مرحله 4 نارسایی کلیه، بسیاری از ضایعات محصولات و مواد سمی ساختمان تا در خون وجود دارد. و محصولات ضایعات سپرده در خون نه تنها باعث می شود بیماران هر گونه علائم مسمومیت تجربه، بلکه باعث می شود بیماران از عوارض رنج می برند. به منظور کمک به بیماران زندگی می کنند سلامت و زندگی عادی، دیالیز است که اغلب برای بیماران پیشنهاد شده است. دیالیز به بیماران کمک میکند دفع محصولات زائد و مواد سمی از بدن همراه با ماشین دیالیز. به میزان زیادی، دیالیز می تواند زندگی اختراع ثبت شده، نجات دهد. با این حال، دیالیز یک درمان مناسب برای بیماران برای مقابله با بیماری کلیه است. بیماران مبتلا به دیالیز اغلب تجربه بسیاری از عوارض جانبی، کم خونی و گرفتگی عضلانی شایع ترین هستند.

می توانید به مرحله بیماران مبتلا به نارسایی 4 کلیه جلوگیری از دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang؟ درمان به نام میکرو چینی پزشکی است که اغلب برای بیماران برای از بین بردن مواد زائد گوناگون محصولات و مواد سمی را از طریق یک راه بهبود عملکرد کلیه ارائه شده است.

بسیاری از داروهای گیاهی حاوی در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی اغلب به پودر با دستگاه مخصوص به بهبود بهره وری آن تصفیه شده است. و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج تعمیر. و پس از آن، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود. احتمال بالا را برای شما به دور از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز؟ لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang,


دو شنبه 9 اسفند 1395
ن : lafee

شما چگونه درمان خستگی در بیماران مبتلا به مرحله شکست 4 کلیه

بالینی، خستگی است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیده می شود و پس از آن خستگی را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی بیماران به شدت. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که چگونه با شما رفتار خستگی با مرحله 4 نارسایی کلیه. لطفا واتساپ / ویچت / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

اگر یو می خواهید برای درمان خستگی اساسا، شما باید سعی کنید بهترین خود را به مطمئن شوید که چرا بیماران کلیوی احساس خستگی با مرحله 4 نارسایی کلیه. به طور معمول، کلیه مسئول تولید هورمونی به نام Hemopoietin که عمدتا برای تولید سلول های قرمز خون کار می کند. هنگامی که عوامل متعددی مانند دراز مدت فشار خون بالا، دیابت، اختلال کلیوی ژنتیکی و اختلال سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار کلیوی، از آن کمتر قادر به تولید سلول های قرمز خون درستی است. بدون تهیه خون و اکسیژن کافی، تغذیه مناسب را نمی توان به ارگان های مهم تحویل، بیماران اغلب اجرا در معرض خطر از کم خونی و خستگی رنج می برند.

هر چیزی که ما می توانید انجام دهید به بطور منظم احساس خستگی با مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟

درمان خستگی باید در ترمیم سلول های بیمار و بافت و همچنین تمرکز بهبود عملکرد خود. در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران درمان طبیعی به نام سموم حذف درمان. این درمان است که در از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن اساسا هدف. بسیاری از داروهای گیاهی ارائه شده برای بیماران برای از بین بردن مواد زائد گوناگون محصولات و مواد سمی از بدن موثر است. علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج تعمیر.

آیا شما از خستگی رنج می برند با مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی؟ لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین من سعی خواهد به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: شما چگونه درمان خستگی در بیماران مبتلا به مرحله شکست 4 کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.