شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

کراتینین 7.1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده

کراتینین 7.1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده

کراتینین 7.1 بدان معنی است آسیب شدید کلیوی، در این مورد، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است . بنابراین، چه مدت می تواند 7.1 بیماران بدون دیالیز کراتینین زندگی می کنند ؟

به طور کلی، بیماران در معرض خطر بالای مرگ و میر بدون دیالیز یا سایر درمان های مربوط به . معمولا بیماران دیالیز دریافت برای حفظ زندگی خود را . با این حال، دیالیز نیز می تواند یک سری از عوارض در عین حال را ، برخی از عوارض جدی تر از دیالیز است. بیشتر، دیالیز می تواند به صدمه به کلیه ها را از ریشه درمان نمی کند، یک بار دیالیز متوقف شده است ، سطح کراتینین خواهد شد تا دوباره و بیماران باید دوباره به صورت مرگ .

سپس ، چگونه به طولانی زندگی می کنند بدون دیالیز ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت است، یک روش موثر است که می تواند دیالیز و اجتناب از طولانی زندگی می کنند وجود دارد. این داغ فشرده درمان ، گیاهان سنتی ترکیب و تکنولوژی مدرن غربی و تجهیزات است ، به روش نوآورانه نه تنها در جلوگیری از عوارض جانبی داروهای خوراکی ، بلکه رسیدن به هدف از دارو موثر است که به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به اندازه کافی نفوذ کرده است.

بیشتر چه، های گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، جلوگیری از تشکیل ترومبوز ، می تواند عملکرد کلیه را از ریشه بهبود می بخشد. تا زمانی که عملکرد کلیوی افزایش یافته است ، کلیه ها می تواند به صورت عادی کار می کنند، در این مورد، کراتینین 7.1 را می توان به طور موثر کاهش داد ، بیماران می توانند طولانی بدون دیالیز زندگی می کنند.

بیماریهای دهان و تشخیص چینی یکی دیگر از روش های موثر در بیمارستان ما است . روش سنتی شده است برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته ، آن را ایمن، موثر و مناسب نشان داد . با توجه به اثرات بالینی زیادی ، بسیاری از خارجی ها از آمدن به چین برای راه منحصر به فرد . از طریق بهبود گردش خون را در تمام بدن ، بازگرداندن چی اصلی، تغییر وضعیت ایسکمی و هیپوکسی ، کراتینین 7.1 را می توان به تدریج کاهش یافته است.

پس از مقدمه فوق، اگر شما هنوز هم سوال در مورد چه مدت می تواند کراتینین دارای 7.1 بیماران بدون دیالیز ، تماس با ما با ارسال به chinesemedicinekidney@hotmail.com زندگی می کنند



:: برچسب‌ها: کراتینین 7, 1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده,


شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه ژنتیکی است و می تواند عوارض بسیاری در طول زمان می شود. بالا نیتروژن ures خون یکی از علائم رایج این بیماری است. پس چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD ؟

چگونه نیتروژن اوره خون بالا ایجاد می شود

نیتروژن اوره خون، و یا BUN ، ضایعات محصول پروتئین متابولیزه می باشد. سطوح BUN بالا به طور کلی نشان می دهد که کلیه های شما کار نمی کند و یا به درستی شما ممکن است زمینه ای از مشکلات سلامتی مربوط به سیستم قلبی عروقی خود را در PKD . در برخی موارد، سطح BUN بالا حاد و به راحتی با تغییرات رژیم غذایی حل و فصل می باشد.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

در بیشتر کشورها، بیماران معمولا پیشنهاد به دارو برای کاهش BUN بالا . اما وجود خواهد داشت برخی عوارض جانبی به بیماران زمانی که آنها در حال مصرف دارو . بنابراین ، وجود دارد یک روش درمانی موثر برای کمک به BUN بالا پایین در PKD ؟ پاسخ مثبت است . در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، برخی از درمان های طبیعی است که می تواند بسیاری از انواع بیماری های کلیوی به طور موثر درمان وجود دارد. این درمان در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بیمارستان ما استفاده شده است و ما لبخند رضایت را از آنها دریافت کرده اند . موارد زیر معرفی خشن از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی قدمت هزاران سال پیش بر می باشد. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود اثر بخشی داروقابل ملاحظه . این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است . بنابراین ، نیتروژن اوره خون بالا می تواند به طور موثر کاهش می یابد و نشانه ها تا دیگر از PKD . اگر شما علاقه به این درمان طبیعی، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، و ما خوشحالیم که به شما کمک کند.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD ؟ برخی از درمان های طبیعی دیگر در بیمارستان ما وجود دارد. اگر شما یا یکی از محبوب خود را با PKD و با علامت نیتروژن اوره خون بالا تشخیص داده شده است ، نه در هراس بیش از حد باشد.



:: برچسب‌ها: چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD,


شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

خارش پوست باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

بسیاری از مردم شکایت از خارش پوست در مرحله 4 بیماری کلیه است. این مشکل آزار دهنده است تا حد زیادی کاهش کیفیت زندگی . چرا مردم از این علائم رنج می برند ؟ آیا این علامت ؟ من را دنبال کنید برای پیدا کردن راه حل به آن.

هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. کلیه ها نقش مهمی در حفظ بدن سالم است. وقتی کلیه ها دچار اختلال ، عملکرد کلیه کاهش خواهد یافت . سپس یک سری از مشکلات به عنوان یک نتیجه ، مانند تهوع، استفراغ، تورم ، گرفتگی عضلانی، کم خونی و غیره را دنبال کنید. خارش پوست نیز در این فهرست است. این یک نتیجه از تجمع مواد سمی که قرار است به کلیه ها تخلیه شده است. اگر کلیه ها آسیب دیده است،مواد سمی در خون تجمع می یابد. برخی از آنها را از طریق سوییتینگ و سپرده بر روی پوست تخلیه شده است. سپس خارش پوست اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این، اگر شما گرفتن دیالیز ، احساس خارش دار خواهد بود بیشتر آشکار است.

مبتلا به خارش پوست است که واقعا یک چیز مزاحم. آن می شود که شما می توانید بر روی هر چیزی تمرکز کنید. در شب، احساس خارششما را تا از خواب بیدار. کیفیت زندگی را با خارش پوست واقعا ضعیف است. در اینجا برخی از پیشنهادات برای کمک به از بین بردن این احساس است.

- آیا خارش خراش برای برای شکستن پوست نیست. اگر پوست پاره شده ، آن را باعث عفونت شوند.

- سطح فسفر بالا در خون نیز از عوامل از خارش پوست . بنابراین به شما پیشنهاد به منظور توسعه یک رژیم غذایی سالم با کنترل سطح فسفرشما را .

- سعی کنید برای جلوگیری از حمام آب گرم ، که تحریک خواهد پوست را افزایش می دهد احساس خارش دار باشد.

- نگاهی به درمان طبیعی، مانند حمام دارو ، داغ فشرده سازی درمان به منظور افزایش عملکرد کلیه و درمان خارش پوست .

نگه داشتن این راهنمایی را در ذهن و خارش پوست خواهد شد ، رها زیادی. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: خارش پوست باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.