سه شنبه 24 تير 1393
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم و درمان

سندرم نفروتیک یک بیماری هولناک، که می تواند کودکان را تحت تاثیر قرار است. شما باید نگران می شود اگر کودک دوست داشتنی خود را از سندرم نفروتیک رنج می برد. سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم، درمان به شما یک نمای کلی از سندرم نفروتیک در کودکان را.

علل سندرم نفروتیک در کودکان

همه ما می دانیم که سندرم نفروتیک یک بیماری خاص اما مجموعه علامت نیست. آن را در هر بیماری کلیه است که واحد به فیلتر آسیب در هر سنی رخ می دهد. معمولا، این کودکان در سن 2-6 تاثیر می گذارد. نفریت شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. بیماری های دیگر نیز باعث سندرم نفروتیک، مانند دیابت، لوپوس، و غیره

نشانه های سندرم نفروتیک در کودکان

اولین نشانه از سندرم نفروتیک است که معمولا بر روی تورم صورت شد. این است که تورم از تمام بدن به دنبال. مایع بیش از حد در بدن شما باعث تورم.

ادرار کف آلود. این به علت از دست دادن پروتئین در خون رخ می دهد. نشت پروتئین های سنگین در ادرار ادرار کف آلود تبدیل شود.

پروتئین به علت اختلال در دستگاه فیلتر کردن کلیه ها رخ می دهد. توده ای از پروتئین به ادرار نشت، و پروتئین رخ می دهد.

نتایج نمایانگر علت از دست دادن آلبومین در ادرار رخ می دهد. این می تواند به کاهش ایمنی و برخی از بیماری بهداشت و سلامت دیگر باعث خواهد شد.

درمان سندرم نفروتیک در کودکان

هیچ درمان خاصی برای سندرم نفروتیک وجود دارد، اما این علائم می تواند به خوبی با دارو و تغییرات در رژیم غذایی اداره می شود.

A. استروئیدها. کودک شما به طور معمول تجویز شود پردنیزولون داروی استروئید زمانی که آنها برای اولین بار تشخیص داده میشود. پردنیزولون جنبش پروتئین از خون به داخل ادرار متوقف می شود.

B. دیورتیک. این کاهش میزان هیدروپس و افزایش مقدار ادرار کمک می کند.

پزشکی Osmotherapy پزشکی C. میکرو چینی. بر اساس طب سنتی چین، از آن پیشی درمان های مرسوم برای سندرم نفروتیک. این می تواند نشانه های سندرم نفروتیک در کودکان با اصلاح سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلول های کلیه بیمار را کاهش دهد. اگر شما علاقه به این درمان، ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر.

اگر فرزند شما مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شده است، آرامش خود را حفظ و به دنبال یک درمان موثر.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم و درمان,


پنج شنبه 19 تير 1393
ن : lafee

روش درمان چیست مجموع علائم sacculation رفتار

روش درمان چیست مجموع علائم sacculation رفتار

بسیاری از بیماران درمان پزشکی سنتی چینی را انتخاب کنید، با طب غربی در مقایسه، بی خطر و موثر است. بنابراین، چگونه به درمان علائم چینی کل sacculation طب سنتی؟

در واقع، طب سنتی چینی است روش درمان، می تواند کمک به بهبود علائم از کل بیماران sacculation. به عنوان مثال، درمان برنامه گرم است. کل Sacculation در سه مرحله درمان می شود. معنی کاخ کیسه و کیسه های برای جلوگیری از رشد و بهبود عملکرد کلیه است.

اول، کیسه های کاخ.

در این روش از درمان بسیاری از گیاهان، می تواند گردش خون را فعال کنید. این اختلاف فشار بین عروق خونی و کیسه های مایع است، می توان آنها را مجبور کیسه های مایع ورود به رگ های خونی، و سپس معرفی گلومرولی، و از بدن Balhalb دفع می شود. در مورد کیسه های کوتاه. و مقایسه آن با این روند، بدون درد است، به این معنا نیست که بیمار نیاز به درد صبر، این روش درمان می کند زمان بدن بعد از زمان آسیب نمی رساند.

دوم، جلوگیری از رشد کیسه های.

دکتر کشف کردند که کیست ها در سلول های اپی تلیال رشد، موثر این گیاهان در سلول ها و مهار ترشح مایع. از لحاظ جلوگیری از گسترش کیسه.

سوم، بهبود عملکرد کلی.

کیسه های کاخ و جلوگیری از رشد کیسه های پیش شرط که sacculation درمان به طور کلی، اگر شما می خواهید به درمان می شود کلان sacculation، شما باید فعالیت کل تجدید نظر می باشد. این روش درمان می تواند به بیماران در مورد اصلاح کلی مضر و فعال گردش خون، Vihassan و عملکرد کلی کمک می کند.

پس از همه، بیمار باید در انطباق با کلی sacculation سه مرحله است به معنی کیسه های کاخ و جلوگیری از رشد کیسه و بهبود عملکرد کلیه در درمان از کل sacculation. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من آرزو می کنم شما به درمان. اگر شما می خواهید برای دریافت یک روش درمان و یا هر گونه مشکل در مورد بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، شکی نیست که دکتر تلاش خود را برای کمک به شما وجود دارد. خدا شفا داد، به خواست خدا



:: برچسب‌ها: روش درمان چیست مجموع علائم sacculation رفتار,


پنج شنبه 19 تير 1393
ن : lafee

گیاهان مفید است که میزان کراتینین را کاهش دهد چیست

گیاهان مفید است که میزان کراتینین را کاهش دهد چیست

مشخص شده است که نشان می دهد که سطح کراتینین و عملکرد کلیه، بالا بردن سطح کراتینین کاهش در عملکرد کلیه است. بیمار باید نسبت کراتینین را کاهش می دهد، پس از آن، شما می توانید نسبت کراتینین علف هرز را کاهش دهد؟

در واقع، بسیاری از گیاهان نسبت کراتینین را کاهش دهد. با توسعه بار، بسیاری از بیماران متوجه گیاهان جالب و بیمار بیماری کلیوی درمان پزشکی چینی سنتی را انتخاب می کند، پس از آن، چه گیاهان مفید است که نسبت کراتینین را کاهش هستند؟ و چیزی که روش درمان برای درمان گیاهی کراتینین بالا موثر است؟

علف های هرز متنوع است، می تواند نسبت کراتینین، مانند مایع منی Cassiae را کاهش می دهد

آیا ملک از گیاهان، می تواند نقش مهمی در درمان کراتینین بالا بازی کند. نه تنها می تواند باعث کاهش فشار خون، اما می تواند سموم و مواد زائد از بدن ترشح می شود. از جایی که آن را می توانید میزان کراتینین را کاهش دهد. سپس، یک روش درمان موثر برای درمان گیاهی کراتینین بالا است؟

اول، درمان برنامه گرم است.

دارای چهار نقش، بدان معنی است برای جلوگیری از عفونت و جلوگیری از انجماد و گسترش عروق و مواد مورد تجزیه و تحلیل.دکتر با استفاده از برخی تجهیزات برای خرد کن سبزی، سپس Aahnha در Alkisan، Alkisan کسی که در کمر قرار داده، آن را نمی توان به درد Aharo را رضایت بخش. و دکتر سوء استفاده برخی از دستگاه ها، برای کمک به بیماران به خورد مواد تشکیل دهنده فعال از طریق پوست، این گیاهان نقش عمده ای در درمان نارسایی کلیه منجر می شود.

علاوه بر این، بیمار باید عوارض درمان شود و مراقبت در مورد سیستم غذایی. به عنوان مثال، بسیاری از بیماران مبتلا به فشار خون بالا، اگر فشار خون بیمار کنترل شده نیست، سلامت تاثیر می گذارد. نه تنها می تواند به عوارض، مانند Aldjuh و استفراغ منجر شود، اما می تواند به بدن شما صدمه دیده است. از نظر بیماری کلیوی بیمار تحت درمان زود.

در نهایت، من باید به دنبال یک روش مناسب درمان، من آرزو می کنم شما به درمان. شما هر گونه مشکلی در مورد بیماری کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، شکی نیست که دکتر تلاش خود را برای کمک به شما وجود دارد. خدا شفا داد، به خواست خدا



:: برچسب‌ها: گیاهان مفید است که میزان کراتینین را کاهش دهد چیست,


پنج شنبه 19 تير 1393
ن : lafee

چه روش درمان کمک می کند تا بیماران نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر

چه روش درمان کمک می کند تا بیماران نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر
 
با گذشت روزها، بسیاری از بیماران خواست تا از شر دیالیز خلاص شدن از شر، به دلیل دیالیز منجر به عوارض بسیاری، بیمار از درد رنج می برد. بنابراین، آنچه که روش درمان کمک می کند تا بیماران نارسایی کلیه دیالیز خلاص شوید؟

روش Mschwina در بسیاری از درمان، می تواند بیمار را برای درمان نارسایی کلیه کمک می کند. به عنوان مثال، درمان برنامه گرم است. این روش درمان خارجی است، می تواند به رگ های خونی گسترش است، اما همچنین می تواند گردش خون را بهبود بخشد. که در آن بسیاری از گیاهان، می تواند به جلوگیری از التهاب و دفع سموم و مواد زائد از بدن، روش Faisalh از درمان سلول های کلیه و بازیابی فعالیت های مضر به طور کلی. از نظر کل است که می تواند بهتر کار کند. اگر می خواهید بدانید که در جزئیات، شما باید با دکتر خود در اینترنت را در هر زمان مشورت، شکی نیست که دکتر در پاسخ به شما به سرعت وجود دارد.

دوم، طب سوزنی.

این روش درمان موثر است، می تواند به بیماران نارسایی کلیه به بهبود گردش خون و بهبود علایم کمک کند، Veffers مواد مضر از بدن است. از لحاظ فعالیت کلی بازیابی و تقویت ایمنی بدن است.

سوم، درمان حمام.

این مواد می تواند به پوست بدن از بیماران را وارد کنید، Famus بدن شما، کمک می کند تا نارسایی کلیه بیمار و بهبود قابلیت های کلی. و روش درمان بی خطر است، به عوارض منجر نمی شود.

همه روش های درمان است که می تواند کمک به بیمار توانید از نارسایی کلیه دیالیز شما می توانید سعی کنید خلاص شوید.

علاوه بر این، روش های دیگر درمان وجود دارد، اگر شما می خواهید برای دریافت درمان یا روش داشتن هرگونه مشکل در مورد بیماری کلیه، شما می خواهید به درمان می شود نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، دکتر شما کمک می کند تا به سرعت. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من امیدوارم که شما زخم التیام یابد، خدا شفا داد، به خواست خدا



:: برچسب‌ها: چه روش درمان کمک می کند تا بیماران نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر ,


جمعه 13 تير 1393
ن : lafee

اولیه کشف و درمان ارومیه

بسیاری از بیماران مبتلا به اورمی در مرحله دیر متوجه بیماری خود را. آنها را از دست ندهید بهترین زمان برای درمان آن. اگر چه معمولا هیچ علامت آشکاری از اورمی وجود دارد در مرحله اول، برخی از علائم unconspicuous به شرح زیر وجود دارد. مردم باید با توجه به این نشانه ها پرداخت تا کشف زود هنگام می تواند زندگی بیمار را گسترش و بهبود برابری زندگی خود را.

علائم اولیه اورمی

1. خستگی نور و یا عدم توجه

2. کم خونی، صورت رنگ پریده یا زرد

3. ادرار بیشتر در شب و یا رنگ نور در ادرار

4. ناراحتی در معده یا تهوع

5. بی نظمی عادت ماهیانه

6. ادم در پلک یا پا

7. فشار خون بالا

اگر شما بیش از سه علامت همانطور که در بالا، شما باید به بیمارستان برای انجام برخی از چک.

اگر شما در حال حاضر از اورمی در مراحل اولیه تشخیص داده شده، بیش از حد نگران نباشید. ارومیه است غیر قابل برگشت نه تمام وقت. ارومیه در مراحل اولیه را می توان ثابت نگه داشته و حتی با درمان برگشت پذیر است.

میکرو چینی پزشکی Crymotherapy

طب میکرو چینی Crymotherapy درمان اصلی ایجاد شده توسط بیمارستان ما که با هدف احیای سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و توابع است. این نفوذ دارو تراش به کلیه از طریق دستگاه های چند. روش ها ثابت کرده اند که آن را موثر و بدون عوارض جانبی داروهای خوراکی. مکانیزم این درمان این است که تصویر را بزرگ تر عروق، مقاومت در برابر تورم و انعقاد و غیره.

با گذشت زمان، سلول های کلیوی مجروح خواهد شد به تدریج تعمیر. عوامل بد است که بدتر از توابع کلیوی خواهد شد دفع کردن. التهاب کلیه را می توان پاک کرد. تابع پس گلومرولی می تواند بهبود یافته برای فیلتر کردن آب کار برکنار شده و سدیم در نتیجه اورمی کاهش دهد.

اگر شما یا دوستان شما مبتلا به اورمی می شوند، آیا دیگر پریشان است، ناراحت نمی شود. لطفا با ما تماس بگیرید باشد. این لذت ما برای کمک به شما است. شما می توانید با ارسال پست الکترونیکی kidneyfailurecn@hotmail.com



:: برچسب‌ها: اولیه کشف و درمان ارومیه,


پنج شنبه 12 تير 1393
ن : lafee

درمان طبیعی چینی برای FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

FSGS، در بیماری کلیه زمینه های رایج است. با این حال، به نظر می رسد هیچ یک درمان طبیعی موثر است که می تواند کمک به درمان FSGS از ریشه در بسیاری از کشورها وجود دارد. خوشبختانه، در چین، برخی از درمان های طبیعی که می تواند به بیماران کمک کند. اجازه دهید به درمان طبیعی چینی برای FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه مورد بحث با هم.

غالبا، درمان FSGS نیاز به بیش از یک نوع درمان است. ما به عنوان یک رهبر در سفارشی برای مراقبت از بیماری کلیوی، که اغلب به نتایج مثبتی که ممکن است ممکن است در جای دیگر ترجمه شناخته شده است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، ما برخی از درمان های طبیعی که می تواند به شما ارائه می گردد توصیه می کنم. اگر شما یا یکی از محبوب خود را با FSGS تشخیص داده شده است، کارشناسان کلیه ما بهترین درمان مورد بحث، از آن به شدت آسیب کلیوی بستگی دارد. یکی یا بیشتر از درمان های زیر را به عنوان ممکن است می تواند به شما توصیه می شود.

آلودگی خون درمان

آلودگی درمان خون از آخرین درمان برای FSGS است. این یک روش سیستماتیک است که نه تنها می تواند علائم را تسکین دهد بلکه در درمان FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه از علت ریشه است.

روند درمان شامل سه مرحله: روش ترکیبی تصفیه خون به حذف استاز خون، تامین عناصر ضروری برای خون و بهبود عملکرد کلیه است.

این که آیا شرایط شما مناسب برای گرفتن خون آلودگی درمان است یا نه، لطفا با ما تماس بگیرید برای دریافت اطلاعات بیشتر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

مختلف از طب سنتی چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy، از خارج بدون عوارض جانبی به بدن انسان استفاده شود. این نوع از درمان گیاهی طبیعی است. توابع از این درمان شامل عروق گشاد می شوند خون، ضد التهاب، ضد انعقاد خون، و کاهش مواد مضر مانند مجتمع های ایمنی و ماتریکس خارج سلولی. اثرات درمان به زودی طی یک هفته پس از این درمان دیده می شود. مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه می تواند به طور طبیعی درمان پس از آن. هر گونه علاقه؟ ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

ایمن درمانی

سلول های بنیادی درمان شخصی است که بر اساس تشخیص دقیق انجام شده است. بنابراین، اثر درمان رضایت بخش است.

درمان های بالا برخی از درمان ها پیشنهاد که می تواند روی شما با FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه را. اگر شما اتفاق می افتد که قصد سعی کنید این درمان ها برای کمک به شما زندگی می کنند سالم. موفق باشید!



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی چینی برای FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


پنج شنبه 12 تير 1393
ن : lafee

چگونه کیست های کلیه را درمان می کند

به طور عمده سه نوع کیست های کلیوی وجود دارد: کیست پلی، کیست ساده و کیست به دست آورد. در میان آنها، کیست پلی بیماری به ارث برده است. هنگامی که استراحت کیست های کلیوی، می تواند درد پشت، ادرار خون یا سایر علائم دردناک به بیماران شود. پس از آن ضروری است برای درمان کیست های کلیه برای کاهش ناراحتی بیمار.

نشانه ها

1.Discomfort در پشت و یا کمر درد

کیست در کلیه ایجاد تورم کلیه و پس از آن افزایش تنش کپسول کلیوی. بنابراین ساقه کلیوی خواهد شد کشیده و اندام های نزدیک فشرده خواهد شد. این ناراحتی و یا درد در پشت ایجاد کند.

علاوه بر این، مایع کیست به کلیه اضافه می کند آب است. بنابراین کلیه تبدیل خواهد شد سنگین و سپس فشار. این نیز می تواند درد را.

ادرار 2.Blood

می شریان بسیاری از زیر دیوار از کیست وجود دارد. هنگامی که فشار و یا عفونت همزمان می آید، عروق خواهد شد یدک خیلی بیش از حد در نتیجه آنها می تواند شکسته و خون جریان است. ادرار خون رخ می دهد پس از آن.

توده 3.Abdominal

این دلیل اصلی برای بیماران به یک دکتر مراجعه است. کیست در کلیه به تدریج رشد خواهد کرد. هنگامی که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند، بیماران می توانند احساس و یا لمس توده شکمی. به طور کلی، بزرگتر از جرم است، بدتر از عملکرد کلیه است.

درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

کلید درمان کیست است به دفع مایع کیست است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به این هدف با نفوذ طب سنتی چینی به کلیه ها از ماشین آلات پیشرفته دست یابد.

طب چینی اثر طول می کشد تا تصویر را بزرگ تر عروق سپس گردش خون را به سرعت به تحریک مایع کیست جریان. همچنین می تواند توانایی توبول های کلیوی به باز در آشامیدن مایع کیست را افزایش دهد.

مایع کیست التهاب به ارمغان می آورد به کلیه در حالی که التهاب می تواند عملکرد کلیه جلوگیری نمود. پس از آن بسیار حیاتی است برای مقاومت در برابر التهاب می شود. طب چینی نقش بسیار مهمی در تخلیه سموم ایفا می کند. التهاب کاهش داد و حتی معکوس می شود. در نتیجه، کیست کاهش خواهد یافت.

اگر شما کیست کلیه و سوالات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه. kidneyfailurecn@hotmail.com: لطفا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: چگونه کیست های کلیه را درمان می کند,


یک شنبه 8 تير 1393
ن : lafee

آیا من می توانم آیا ورزش با بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه ژنتیکی و عوارض آن با سال افزایش است. ورزش برای ما مهم است، می تواند به ما کمک کند به حفظ سلامت و ما را قوی. اما می تواند به من با PKD ورزش؟

به طور کلی، آن را به انتخاب خوبی برای آنها به شرکت در فعالیت های ورزشی مناسب است. با این حال، به عنوان کیست نگه داشتن در حال رشد، برخی از تمرینات ممکن است پارگی کیست و باعث آسیب رساندن بالقوه به کلیه از جمله ورزش. تماس با ورزشی باید مثل فوتبال، بسکتبال اجتناب شود. در همین حال، مهم است که برای تبدیل شدن بیش از حد آب از دست داده شده در هر فعالیت بدنی. قبل از اینکه شما را ورزش، شما باید مطمئن شوید که به نوشیدن حدود 8 اونس. آب و 2 اونس. هر 15 دقیقه در طول ورزش.

برنامه های ورزشی مناسب برای بیماران PKD

1.jogging

تمرین دویدن مانند پیاده روی، آهسته دویدن و دوچرخه سواری باید به طور منظم برای افراد مبتلا به PKD گرفته شده است. آنها توصیه می شود به انجام 30 دقیقه ورزش 3-5 روز در هفته است. این می تواند فشار خون را بهتر مدیریت کند.

2. یوگا

یوگا، taichi و کشش بسیار خوبی برای افراد مبتلا به PKD می باشد. این نوع از ورزش می تواند کمک به آنها استرس خود و میزان فشار خون بالا را کاهش دهد. علاوه بر این، ورزش است نیز، در مدیریت درد به علت کیست های بزرگ کلیوی مفید است. توجه 3.Pay به شدت

بیماران مبتلا به PKD باید توجه زیادی به شدت ورزش پرداخت.ورزش نباید می شود بسیار بالا است. این به اندازه کافی به ورزش ملایم می باشد و می تواند به شما کمک کند سلامت خود را بهبود بخشد.

یکی دیگر از شرایط برای بیماران PKD

با این حال، وضعیت خواهد شد کاملا متفاوت است اگر شما برخی از عوارض شدید از جمله عفونت های دستگاه ادراری. هنگامی که شما به عفونت های دستگاه ادراری، خون در ادرار به راحتی ممکن است رخ دهد به شما هشدار می دهند برخی از مشکلات شدید سالم است. در این وضعیت، به شما پیشنهاد به یک استراحت خوب در بستر و در هر ورزش بخشی را ندارد.

در حال حاضر، ما می توانیم پاسخ "می توانم انجام ورزش با PKD" می دانید؟ شما باید درک روشنی در مورد وضعیت بیماری خود را داشته باشد اگر شما مبتلا به PKD بدانید که می توانید انجام دهید ورزش می باشد. هر گونه معلوم نیست؟ ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا من می توانم آیا ورزش با بیماری کلیه پلی کیستیک,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

چگونه به کنترل نارسایی کلیه به طور موثر

وقتی کلیه ها تقریبا تمام توابع خود را از دست بدهند، آن را به نارسایی کلیه می آید.

بیماران در این مرحله می تواند بسیاری از علایم شدید از قبیل پروتئین، ادم، کم خونی و غیره داشته باشد. آنها در حال تجربه درد بسیار. به طوری که آنها مشتاق می دانم که چگونه برای کنترل نارسایی کلیه به طور موثر می باشد. بیایید پیدا کردن.

درمان سنتی دیالیز و پیوند کلیه است. اما آنها هر دو دارای معایب. دیالیز دارای عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی، عفونت و غیره. در حالی که پیوند کلیه گران قیمت و زمان فرض شده است.

درمان

در بیمارستان ما، ما می توانیم بیماران گزینه های دیگر که موثر و راحت ارائه می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

هدف آن ترمیم سلول های کلیوی ذاتی آسیب دیده و توابع از طریق گسترش عروق، مقاومت در برابر تورم و انعقاد و غیره.طب تراش و خواهد شد را به کلیه ها توسط ماشین آلات پیشرفته نفوذ.

این درمان، بیمار نمی خواهد که به تحمل ناراحتی های ناشی از دیالیز و آنها می توانند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از.

هنگامی که گلومرول آسیب دیده ترمیم کنید، آنها می توانند پروتئین و خون و دیگر عوامل سودمند از از کلیه قصد پیشگیری و جلوگیری از چیزهای بد از وارد شدن به کلیه است. بنابراین نارسایی کلیه در فاز پایدار را حفظ خواهد کرد و به تدریج کاهش داد.

اگر شما یا بستگان خود رنج می برند نارسایی کلیه، آیا می شود تا نگران است. این لذت ما برای کمک به شما است. kidneyfailurecn@hotmail.com: لطفا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: چگونه به کنترل نارسایی کلیه به طور موثر,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

دلایل و روش های درمان را کاهش می دهد نسبت کراتینین چیست

دلایل و روش های درمان را کاهش می دهد نسبت کراتینین چیست

آیا شما از درد در حال حاضر؟ آیا شما نگران کراتینین اخطار دهنده بالا؟ در واقع، کراتینین بالا به زخم التیام یابد. بنابراین، دلایل و روش های درمان را کاهش می دهد نسبت کراتینین هستند؟

دلایل کراتینین بالا چیست؟

کراتی نین یک زباله عضله مولکول کوچک است. معمولا، در کل می تواند توسط بدن تولید می شود. اما زمانی که آسیب ها، تغییر سلول ها و اشکال فیبروز کلیوی، و باعث کاهش قابلیت های کلی می کند تا زمانی که کل کار نمی کند. از لحاظ حفظ کراتینین در بدن، در حالی که نشان دادن علائم دیگر مانند فشار خون بالا و ادم.

بنابراین، چه روش های درمان نسبت کراتینین کاهش داده است؟

معمولا بیماران به دیالیز بیماری کلیه و پیوند کلیه را انتخاب کنید. می تواند بهبود یافته نمی توان دیالیز صدمه به کلیه ها و در واقع می تواند از بروز عوارض جلوگیری نمی کند، و بیماران شویی Onla کل رفتار میکند. چگونه پیوند کلیه بشود؟ با بیماران پیوند کلیه به کمک دیالیز و دفع را می توان در اصل درمان آسیب ها، اما آن را به یک جلسه سمت. و اگر عملیات با شکست مواجه، بیماران دیالیز زمان به طور کلی پس از زمان و کاهش قابلیت های کلی سرعت و آلوده علائم و نشانه های این بیماری آسان است. بنابراین، بیماران باید روش برای درمان Abgeso. به عنوان مثال، در درمان خون آلوده.

این روش درمان از چین، می تواند کمک به بیماران فاقد نسبت کراتینین.

روش درمان در سه مرحله شامل. نمی توان کاهش نسبت کراتینین، اما می تواند نشانه را بهبود بخشد.

1، از بین بردن Alansdd. برخی از دستگاه های استفاده از دکتر و گیاهان، به منظور انتخاب کردن سموم و کمپلکسهای ایمنی.

2، بهبود گردش خون. می توانید محیط زیست به طور کلی پاک سازی و گسترش می یابد، عروق و فشار خون را کاهش می دهد، می تواند میزان کراتینین را کاهش دهد.

3، بازگشت عملکرد کلیه است. در این روش از درمان بسیاری از گیاهان، می توان آن را با مواد مفید برای بدن تامین می شود، کمک می کند تا بیماران را به بازگشت و عملکرد کلی.

در نهایت، اگر شما به طور کلی بیمار هستند، شما باید به کراتینین مربوط می شود، به این دلیل که کراتینین بالا بر سلامت. اگر می خواهید برای مقابله با بیماری های کلیوی و کاهش نسبت کراتینین و یا نیاز به Almsaah، شما می توانید با یک دکتر در اینترنت در هر زمان مشورت، و یا ارسال ایمیل به ما، شکی نیست که دکتر می تواند به شما کمک کند وجود دارد. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من امیدوارم که شما زخم التیام یابد، خدا شفا داد، به امید خدا!



:: برچسب‌ها: دلایل و روش های درمان را کاهش می دهد نسبت کراتینین چیست,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک

چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک

در سندرم نفروتیک، یکی از تغییرات بارز ترین است کاهش GFR. بنابراین، چگونه به منظور بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک؟

گلومرول یک عضو مهم در بدن ما است، می تواند مواد در خون، ذخیره مسائل مفید فیلتر و تخلیه سم، کراتینین، مواد ناخواسته به خارج از بدن است. بنابراین، یک بار کاهش GFR، سلول های قرمز خون عظیم، پروتئین مفید ممکن است به ادرار جریان، در نتیجه، بیماران ممکن است خون در ادرار، پروتئین و دیگر نشانه های مربوطه ارائه شده است. در این مورد، کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بسیار کم است، بنابراین، یک درمان موثر لازم است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، GFR را می توان به طور طبیعی بهبود یافته است. با توجه به شیوه های درمان فراوان و مطالعه بالینی، ما را اختراع کرده اند یک درمان مشخص به نام داغ فشرده درمان، هدف اصلی از این روش است به منظور بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، GFR بهبود خواهد شد به طور موثر.

در این درمان، اول، طب سنتی چینی خواهد شد میکرونیزه به طوری که فعالیت های پزشکی به اندازه کافی عود خواهد کرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز، دارو را در هم شکسته خواهد شد را به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم. با گشاد رگ های خونی، ضد انعقاد خون، ضد التهاب، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان به تدریج افزایش یافته است.

راه های خارجی نه تنها می تواند اثرات جانبی دارو دهان و دندان چینی اجتناب، بلکه رسیدن به هدف درمانی مؤثر و جذب به طور موثر. در حال حاضر، ما بیش از 600 نفر خارجی از 64 کشور درمان می شود. اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک همچنین باید مصرف نمک را محدود می کند، جلوگیری از چربی و پروتئین بیش از حد، تا که به کاهش بار کلیه ها شکست خورده است.

چگونه به منظور بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک؟ ما معتقدیم که شما جواب کردم، اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا به مبارزه علیه این بیماری با شما.



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

عوارض و روش های درمان دیالیز چیست

عوارض و روش های درمان دیالیز چیست

دیالیز می تواند علائم را تسکین دهد، بیشتر بیماران می شود شویی در مجموع در حال حاضر. اما منجر به عوارض بسیاری از بیماران از درد رنج می برد. بنابراین، عوارض و روش های درمان دیالیز هستند؟

نام دیالیز از دیگر دیالیز، یک روش درمانی جایگزین است، نمی تواند درمان شود بیماری های کلیوی و می تواند عوارض بسیاری منجر شود.

عوارض چه هستند؟

اول، دیالیز معیوب.

آیا می توانم به بسیاری از علائم منجر شود و بر سلامت. به عنوان مثال، می تواند منجر به بیماری های دستگاه گوارش، که به معنی وقوع تهوع و استفراغ منجر شود. و منجر به سردرد و حالت اغما منجر به مرگ شود. بیماران باید Icomo کل شویی به طور منظم باشد. و اگر می خواهید از شر دیالیز خلاص شوید، شما می توانید با یک دکتر در اینترنت در هر زمان مشورت، شما به سرعت با دکتر خود نشان داده اند.

دوم، فشار خون طبیعی است.

معنی برخی از بیماران دارای فشار خون بالا، برخی دیگر دارای فشار خون در طول دیالیز. به این دلیل، که منجر به فشار خون بالا: بقای آب و سدیم و یا مقدار حجم خون ثابت، و یا رنین بالا و غیره است. به همین دلیل برای کاهش فشار خون: بیمار ممکن است داروهای ضد فشار خون قبل از دیالیز استفاده می شود، و یا خوردن مواد غذایی در طول دیالیز، یا هیپوولمی و غیره.

سوم، یک بیماری خون. شاید نشان دادن کم خونی و خونریزی یا لخته شدن خون یا انعقاد، و غیره. از آنجا که از عدم اریتروپویتین، و سوء تغذیه، و غیره، همه و همه منجر به عوارض احتمالی از خون است.

عوارض چه هستند، چگونه؟

روش های درمان در چین وجود دارد. و نه می تواند به بیمار کمک کند می توانید از تنها دیالیز خلاص شوید، اما می توان با بیماری کلیه Alfala سر و کار داشتن. به عنوان مثال، درمان برنامه گرم است. چرا می تواند به بیمار کمک کند از شر دیالیز خلاص شوید؟

این روش درمان درمان پزشکی چینی سنتی، که بسیاری از گیاهان، آن را نمی توان ترشح التهاب Aaaml و کمپلکسهای ایمنی تنها از بدن است، اما می توان دوباره بالا بردن فعالیت کل و عملکرد کلی. و آیا بدن آسیب نمی زند، به عوارض منجر نمی شود.

اگر بیمار هستید، شما نیاز به کمک، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، بدون شک در مورد کمک که دکتر، من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من امیدوارم که شما زخم التیام یابد، خدا شفا داد، به امید خدا!

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: عوارض و روش های درمان دیالیز چیست,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

عوارض برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست

عوارض برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست

 
بیماری مزمن کلیه یک بیماری جدی است، دارای عوارض زیادی است. اگر شما بیمار درمان موثر را قبول نمی کند، می تواند تبدیل به نارسایی کلیه در فینال. پس چه عوارض هستند و چگونه آنها با بیماران سر و کار داشتن؟

مشخص است که بیماری مزمن کلیه است بسیاری از علائم، آن را به شدت می تواند بر سلامت. با بدتر شدن بیماری، عوارض ظاهر می شود، به دلیل وضعیت بیماری در بیماران مبتلا به بیماری های مختلف کلیوی مزمن، نوع عوارض مختلف.

عوارض Almalovh برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست؟

اول، کاتابولیسم نقص.
آیا می توانم به عوارض بسیاری منجر شود، سلامت Cdida تاثیر می گذارد، به عنوان مثال، بارش باران و اسیدوز مسمومیت. از آنجا که کل آب اضافی و مواد زائد تولید نمی کند از بدن، منجر به عدم تعادل آب و الکترولیت.

دوم، استخوان از بیماری کلیوی.

این پیشنهاد است Almalovh برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تسهیم. بیماران مبتلا به درد استخوان و شکستگی استخوان. این جدی است، بیماران باید در اوایل Ieljoh. می تواند بیماران را به منظور تلاش برای درمان آلودگی خون است. شامل سه مرحله.

، حذف Alansdd. برخی از روش های استفاده از درمان دکتر، روش های درمان این معنی است که دانشگاه بین طب سنتی و طب غربی، به منظور انتخاب کردن سموم و مواد زائد و آب اضافی از بدن، پاک سازی محیط زیست از نظر کل.

2، دفع سموم و مواد زائد. استفاده از برخی از دستگاه، به منظور عامل ایمنی و التهاب مجتمع از بدن، Vidm Acharzt به ترشح به بدن است.

3، بازگشت عملکرد کلیه است. در این روش از درمان بسیاری از گیاهان، می تواند مواد مفید برای بیماران فراهم می کند، از نظر فعالیت است که به ارمغان می آورد در کل افزایش یافته و عملکرد کلی.

سوم، کم خونی کلیوی.

این پیشنهاد است برای عموم مردم برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، چرا که تقریبا در تمام بیماران مبتلا به ضربه. آسیب کلیه منجر به کمبود دارو، می توان آن سلول Anteg قرمز نیست و منجر به کم خونی.

این علائم Almalovh، علاوه بر این، عوارض دیگر وجود دارد، اگر شما می خواهید بدانید در جزئیات، شما می توانید با یک دکتر در اینترنت مشورت شود. شما دکتر رایگان داده می شود. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من امیدوارم که شما زخم التیام یابد، خدا شفا داد، به امید خدا!



:: برچسب‌ها: عوارض برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست,


شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

نارسایی کلیه یک بیماری وحشتناک است، بیشتر بیماران خواهد شد توصیه می شود برای انجام دیالیز. بنابراین، هنگامی که اجباری دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

هنگامی که GFR (میزان تصفیه گلومرول) کمتر از 15ml/min است، و سطح کراتینین افزایش به 8.0 mg / dl بود، دیالیز است که به شدت توسط پزشکان توصیه می شود. با این حال، زمانی که بیماران نیاز به انجام دیالیز است که شرایط خود بیمار تصمیم گرفت. GFR یا کراتینین سطح جدا نمی تواند قضاوت هنگامی که شما نیاز به انجام دیالیز.

در واقع، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، یک درمان مشخص به نام داغ فشرده درمان، که می تواند عملکرد کلیه از ریشه بهبود وجود دارد. در طول این دوره، با کمک دستگاه اسمز، دارو موثر خواهد شد را به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم. از طریق گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.

تا زمانی که عملکرد کلیوی افزایش یافته است، بیماران دیالیزی می توانند اجتناب کنند، در این مورد، بیماران لازم نیست که در مورد زمانی که به انجام دیالیز مراقبت. اگر شما علاقه به درمان، شما می توانید ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت آزاد.

علاوه بر این، برای تصفیه خون در بیمارستان ما نیز می تواند دیالیز اجتناب کنند. در این درمان، نه تنها سم میکرو مولکول، بلکه برخی از متوسط ​​مولکول و یا حتی سم ماکرو مولکول را می توان از بدن تخلیه می شود. همانطور که همه ما می دانیم، به علت زمینه ای نارسایی کلیوی تحریک سموم گسترده است، بنابراین، یک بار مواد سمی از بدن برداشته شود، عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، بیماران دیالیزی می توانند در نهایت، اجتناب کنند.

علاوه بر این، روش می تواند همچنین برخی از خون تازه برای بیماران مبتلا به اضافه کردن برخی از مواد مغذی ضروری، تا که به برآوردن نیاز بدن است. هر گونه علاقه به یادگیری بیشتر؟ شما می توانید با پزشکان آنلاین ما در حال حاضر تماس بگیرید، آنها به شما به صورت رایگان بگویید.



:: برچسب‌ها: هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است,


جمعه 6 تير 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4.5 در مرحله 3 بیماری کلیه

کراتینین 4.5 بدان معنی است آسیب شدید در کلیه ها به دلیل آن را بیش از حد بالاتر از سطح طبیعی (0.5-1.2). این می تواند بسیاری از عوارض جدی در مرحله 3 کلیه disease.If از آن است که به تنهایی و یا ضعیف به سمت چپ کنترل، آن را در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود. بنابراین این مهم است که به کاهش کراتینین برخی از اقدامات می 4.5.Here:

ایمن درمانی

کراتینین زائد سوخت و ساز را از عضلات است و باید توسط گلومرول فیلتر شده است. هنگامی که گلومرول آسیب دیده، توانایی خود را از فیلتراسیون کاهش می یابد به طوری کراتینین می سازد تا در بدن است.

اکثر بیماری های کلیه به کاهش سیستم ایمنی بدن ارتباط دارد. سیستم ایمنی بدن به بدن ما بسیار حیاتی است زیرا می تواند ما را از بیماری محافظت می کند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن آسیب دیده، مردم به راحتی می توانید آلوده دریافت کنید.

سلول های بنیادی biotherapy سیستمیک که با استفاده از انواع مختلف درمان برای مثال درمان، دیالیز، طب گیاهی، طب سوزنی و غیره را به شکل یک طرح کلی برای بیماران برای افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن خود است.

این شامل شش مرحله: تحمل ایمنی، محاصره به طور منظم، ارزیابی، تنظیم، حفاظت و ایمنی درمانی elimination.By، بیماران توانایی سیستم ایمنی بدن خود را به عنوان عملکرد گلومرولی را بهبود بخشد. سپس کراتینین فیلتر می شود و در نتیجه کاهش کراتینین بالا. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا سلول های بنیادی را کلیک کنید.

رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی

برای کاهش سطح کراتینین، بیماران باید محدود کردن مواد غذایی حاوی پروتئین بالا و چربی بالا به عنوان آنها را بار به گلومرول شود. آنها محدود به خوردن مواد غذایی، نمک، بیش از حد.

ما آنها را نشان می دهد به خوردن میوه و سبزیجات بیشتر و رژیم غذایی به طور عمده در عطر و طعم نور است. مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، و غیره مورد نیاز است

ورزش های مناسب می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را بی درنگ، پس از آن خوب است برای بیماران به تمرینات ملایم. علاوه بر این، مصرف الکل و سیگار کشیدن ممنوع است.

کراتینین 4.5 یک سیگنال بد برای بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این ضروری به relived است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین 4, 5 در مرحله 3 بیماری کلیه,


جمعه 6 تير 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4.5 در مرحله 3 بیماری کلیه

کراتینین 4.5 بدان معنی است آسیب شدید در کلیه ها به دلیل آن را بیش از حد بالاتر از سطح طبیعی (0.5-1.2). این می تواند بسیاری از عوارض جدی در مرحله 3 کلیه disease.If از آن است که به تنهایی و یا ضعیف به سمت چپ کنترل، آن را در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود. بنابراین این مهم است که به کاهش کراتینین برخی از اقدامات می 4.5.Here:

ایمن درمانی

کراتینین زائد سوخت و ساز را از عضلات است و باید توسط گلومرول فیلتر شده است. هنگامی که گلومرول آسیب دیده، توانایی خود را از فیلتراسیون کاهش می یابد به طوری کراتینین می سازد تا در بدن است.

اکثر بیماری های کلیه به کاهش سیستم ایمنی بدن ارتباط دارد. سیستم ایمنی بدن به بدن ما بسیار حیاتی است زیرا می تواند ما را از بیماری محافظت می کند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن آسیب دیده، مردم به راحتی می توانید آلوده دریافت کنید.

سلول های بنیادی biotherapy سیستمیک که با استفاده از انواع مختلف درمان برای مثال درمان، دیالیز، طب گیاهی، طب سوزنی و غیره را به شکل یک طرح کلی برای بیماران برای افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن خود است.

این شامل شش مرحله: تحمل ایمنی، محاصره به طور منظم، ارزیابی، تنظیم، حفاظت و ایمنی درمانی elimination.By، بیماران توانایی سیستم ایمنی بدن خود را به عنوان عملکرد گلومرولی را بهبود بخشد. سپس کراتینین فیلتر می شود و در نتیجه کاهش کراتینین بالا. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا سلول های بنیادی را کلیک کنید.

رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی

برای کاهش سطح کراتینین، بیماران باید محدود کردن مواد غذایی حاوی پروتئین بالا و چربی بالا به عنوان آنها را بار به گلومرول شود. آنها محدود به خوردن مواد غذایی، نمک، بیش از حد.

ما آنها را نشان می دهد به خوردن میوه و سبزیجات بیشتر و رژیم غذایی به طور عمده در عطر و طعم نور است. مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، و غیره مورد نیاز است

ورزش های مناسب می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را بی درنگ، پس از آن خوب است برای بیماران به تمرینات ملایم. علاوه بر این، مصرف الکل و سیگار کشیدن ممنوع است.

کراتینین 4.5 یک سیگنال بد برای بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این ضروری به relived است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین 4, 5 در مرحله 3 بیماری کلیه,


سه شنبه 3 تير 1393
ن : lafee

چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه یک نام مشترک ترین بیماری های کلیوی است. این بدان معنی است که آسیب پیشرونده کلیه ها. هنگامی که آن را به مرحله 4 می آید، آسیب های جدی ایجاد می شوند. بیماران بسیاری از علائم بخصوص خستگی داشته باشد. آنها ممکن است بپرسید: چرا احساس خستگی I؟ چگونه می توان با آن انجام دهید؟

اجازه دهید جواب را پیدا کنید:

ما می دانیم که مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یک عبارت شدید برای بیماران است. می تواند عوارض بسیاری از جمله پروتئین، کم خونی، فشار خون بالا و حتی بیماری های قلبی و عروقی و غیره وجود دارد. این عوارض می تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد که احساس خستگی.

پروتئینوری

پروتئینوری به معنی پروتئین بسیار است جریان از بدن از طریق ادرار می شود. به عنوان پروتئین های ایجاد شده تا بسیاری از مسائل مربوط به بدن ما مثل مغز و ماهیچه و می تواند انرژی و تغذیه برای بدن ما فراهم می کند، بسیار حیاتی است به حفظ عملکرد فیزیکی است. بنابراین، هنگامی که پروتئین توده می رود، بدن قدرت کافی برای کار به طور معمول می کنید، مردم به راحتی احساس می خواهد خستگی بعد از آن.

کم خونی

بیشتر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کم خونی. کم خونی کاهش گلبول های قرمز خون است. قرمز خون می تواند اکسیژن را به همه اندام ها و مسائل در بدن انتقال. بنابراین از دست رفته از سلول های قرمز می تواند باعث کمبود اکسیژن و بیماران انرژی و زنده دلی کمتر به این ترتیب می تواند خستگی داشته باشد.

رژیم غذایی برای خستگی

مواد غذایی که حاوی مواد غذایی بسیار مورد نیاز است. به عنوان مثال غلات، میوه و سبزیجات. در حالی که بالا فسفر و patassuim بالا مواد غذایی مانند پیاز، کدو، بادمجان محدود است زیرا آنها می توانند آسیب به کلیه می شود.

بیماران باید مصرف پروتئین در مقدار سمت راست نگه دارید. پروتئین بیش از حد بار به ارمغان می آورد به کلیه در حالی که پروتئین خیلی کم می funtion طبیعی بدن را حفظ کند. سطح مناسب 0.8g/day است. پروتئین با کیفیت بالا است مانند eggwhite، شیر و گوشت بدون چربی پیشنهاد شده است.

در حال حاضر ما دلایل خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و رژیم غذایی برای آن را می دانم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,


یک شنبه 1 تير 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD

سطح کراتینین بالا با PKD است با توجه به کاهش عملکرد کلیه، از جمله کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، منجر به ضایعات می تواند توسط کلیه ها نمی توان تخلیه، سطح کراتینین به حدی زیاد به نظر می رسد. با این حال، چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD؟

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

طب میکرو چینی Osmotherapy متفاوت از درمان سنتی طب چینی است. این یک روش ترکیبی از طب چینی و فن آوری های پیشرفته. Osmotherapy پزشکی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر، بازسازی ساختار طبیعی کلیه. داروهای فعال می تواند کلیه ها محافظت، به تاخیر انداختن پیشرفت صدمه به کلیه، پس از آن ممکن است قادر به جلوگیری از وقوع سطح کراتینین بالا.

با کمک مایع نافذ و اسمز دستگاه های موثر، داروهای موثر به ضایعات کلیوی های خارجی نفوذ، شیوه های بالینی ثابت شده است که این روش هر دو موثر و راحت است. اگر شما علاقه مند در درمان هستند، لطفا با پزشکان آنلاین ما چت.

2. اجتناب از ورزش شدید

این می دانم که کراتینین محصول حرکت عضله است، بنابراین، سطح کراتینین ممکن است بعد از تمرینات شدید را افزایش دهد. به طور کلی، آن را به سطح عادی در چند روز ترمیم خواهد شد، اگر سطح کراتینین شما هنوز هم بالا است پس از چند هفته، رفتن به بیمارستان برای چک کردن مورد نیاز است.

اگر کنترل نشده یا کنترل نشده، سطح کراتینین بالا، ممکن است برخی از عوارض شود و زندگی بیمار را تهدید کند. بنابراین، اجتناب از ورزش شدید بسیار مهم است. شما همچنین می توانید گزارش آزمون خود را برای ما ارسال، پزشکان ما به شما در دو روز پاسخ داده خواهد شد.

3. یک رژیم غذایی سالم نگه دارید با توجه به وضعیت بیماری خود را

(1) نمک را محدود کنید: یک رژیم غذایی کم نمک، به دلیل نمک به بار کلیه ها را افزایش می دهد و رگ های خونی آسیب می رساند، بنابراین کنترل نمک به شدت لازم است.

(2) اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن: الکل خواهد پیشرفت آسیب کلیه را تشدید، سیگار حاوی مواد مضر خاص، این موضوع نیز می تواند به کلیه ها آسیب می رساند.

(3) این پیشنهاد را به کمتر از مواد غذایی زیر است: مانند کره، گوشت گاو، شیرین، نان، قهوه، و غیره از آنجا که این مواد از آسیب کلیوی شدید.

اگر شما هر گونه سوال در مورد پیشنهادهای ما و می خواهید برای دریافت یک رژیم غذایی سالم، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.