سه شنبه 28 آبان 1392
ن : lafee

درمان PKD با کراتینین 7.6

درمان PKD با کراتینین 7.6

PKD است کلیوی پیشرونده ژنتیکی disorder.As و کاهش عملکرد کلیوی، سطوح بالایی از مواد زائد خواهد ساخت تا در کراتینین bloodstream.High خواهد با این مقاله PKD.This پیشرفت درمان PKD با کراتینین 7.6 معرفی .

تا چه حد جدی است با کراتینین 7.6 PKD ؟

PKD با کیست های متعدد بر روی سن kidneys.With مشخص ، کیست در هر دو اندازه و کیست های بزرگ number.The را افزایش می دهد جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون ، منجر به عملکرد کلیوی decline.In علاوه بر این ، کیست های بزرگ باعث فشار علیه مجاور کلیه بافتهای persistently.When ناکافی اکسیژن و خون به کلیه ها عرضه شده، بافت کلیه تبدیل خواهد شد زخمی و نکروزه .

زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد به اندازه کافی ، سطوح بالایی از مواد زائد را در 7.6 bloodstream.Creatinine در PKD مربوط به آسیب های بسیار شدید کلیه تجمع می یابد.

درمان PKD با کراتینین 7.6

دیالیز درمان عمده برای PKD با کراتینین 7.6.It است ، می تواند مواد زائد را از بدن از بین بردن به بیماران زنده نگه دارید . با این حال، هیچ اهمیت در بهبود function.Also کلیوی ، بیماران باید به برخورد تعداد زیادی از ناراحتی ها و عوارض مانند ادم، تنگی نفس ، تهوع و استفراغ ، خستگی etc.Isدرمان جایگزین برای PKD با کراتینین 7.6 وجود دارد ؟

میکرو چینی داروها Osmotherapy با کراتینین 7.6.It است است به بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود یک گیاه درمانی است که در آن انواع مختلف از گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیماران اعمال است.

در مرحله اول، داروهای موثر چینی می تواند عروق خونی کلیوی گشاد به افزایش جریان خون از طریق kidneys.More خون توسط کلیه ها فیلتر شده ، مواد زائد بیشتری دفع خواهد شد به بیرون از بدن فیلتر شده است.

ثانیا، میکرو چینی دارو می تواند به توقف در حال رشد کیست های کلیوی با کشتن سلول های اپیتلیال در wall.Also کیست ، می تواند کیست های بزرگ از طریق ارتقاء دفع مایع کیستیک از دیواره کیست کوچک .

ثالثا، میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند فعال به خود تعمیر اختلالnephrons.Hence ، تابع کلیه خواهد بود enhanced.If کلیه ها می تواند بهتر عمل ، و کراتینین در حال حاضر 7.6 خواهد شد اساسا کاهش داد.



:: برچسب‌ها: درمان PKD,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

درمان برای نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

درمان برای نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

، IgA نفروپاتی یک اختلال خود ایمنی با سپرده ایمونوگلوبولین A در منطقه مزانژال و آن را disorder.As عملکرد کلیه مترقی کلیوی رو به وخامت است ، یک میزبان از علائم بالینی ظاهر می شود برجسته است . پروتئین در ادرار و کراتینین بالا ، دو علائم شایع نفروپاتی IgA است.

پروتئین در ادرار و کراتینین بالا غلظت IgA نفروپاتی

IgA درآنتی بادی های مهم است که توسط سیستم ایمنی تولید زمانی که مواد مضر در خارج به شرط های سمت راست body.In ، زمانی که مواد مضر از بدن حذف حمله است، سیستم ایمنی بدن را متوقف خواهد کرد و غلظت IgA نه بیشتر و دیگر آنتی بادی های تولید .

با این حال ، در نفروپاتی IgA ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد properly.After مواد مضر خارجی از بدن حذف ، فعالیت سیستم ایمنی بدن همچنان ادامه دارد. به عنوان یک نتیجه ، دیگر آنتی بادی های produce.These آنتی بادی IgA و فوق العاده می تواند در خون وجود دارد و پس از آن جریان به kidneys.To آنها را از بین بردن کلیه ، التهاب آغاز خواهد شد. این التهاب می تواند به گلومرول ها را مختل کرده و باعث کاهش عملکرد کلیه .

گلومرول اختلال قادر به جلوگیری از نشت پروتئین از بدن ، بنابراین در پروتئین در ادرار . همچنین، کلیه بیمار قادر به فیلتر کردن کراتینین را از جریان خون می شوند ، در نتیجه کراتینین بالا .

درمان نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان موثر توصیه می شود برای درمان نفروپاتی IgA است.

های بنیادی می تواند فعالیت های بیش از system.No ایمنی متوقف آنتی بادی های بیشتری تولید خواهد شد به طوری که علت مستقیم التهاب در کلیه fundamentally.Additionally به کنترل ، آن را می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی بدن سیستم ایمنی طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، طراحی شده است برای بازگرداندن اختلال گلومرول و damage.It کلیه معکوس می تواند به خود تعمیر و خود را بازسازی اختلال در کلیه بافت ها و سلول های تحریک می کند. هنگامی که صدمه به کلیه ها معکوس می شود، کلیه ها خواهد پروتئین better.So به عمل در ادرار و کراتینین بالا در نفروپاتی IgA خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

آیا می توانم PKD علت ناباروری در زن جوان

آیا می توانم PKD علت ناباروری در زن جوان

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بسیار دشوار است به پیشرفت بیماری manage.As ، به یک میزبان از اختلالات ظاهر خواهد شد. این که آیا زن با PKD می توانید یک کودک با موفقیت یک نگرانی عمده برای زن از از باروری age.Can PKD علت ناباروری در زن جوان است ؟

PKD یک اختلال پیشرونده است و بسیاری از بیماران شروع به ایجاد علائم در سن 30-40 . اگر کلیه بیماران عملکرد خوبی و بدون علایم جدی رخ می دهد ، زن می تواند یک کودک با موفقیت داشته باشد.

با این حال ، ناباروری می تواند در برخی از بیماران مبتلا به PKD رخ می دهد. علاوه بر کیست در کلیه ، کیست همچنین می تواند در سایر ارگان های بدن از جمله تخمدان رشد می کنند. در مورد جدی ، کیست های بزرگ در تخمدان می تواند باعث ناباروری در زنان با PKD .

در مرحله پیشرفته ای از PKD ، زنان نیز دلسرد به pregnant.On یک سو ، بارداری می تواند تغییرات همودینامیک شود. این می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود و سرعت بخشیدن به کاهش عملکرد کلیه است . از سوی دیگر ، هر دو مادر و نوزاد خواهد شد بسیاری از خطرات بالقوه روبرو می شوند. تحویل Pemature ، سقط خود به خودی ، نارسایی شدید کلیه و غیره ممکن است رخ دهد .

اگر نارسایی کلیه رخ می دهد ، سطوح بالایی از زباله تولید خواهد ساخت تا در بدن است . همچنین ممکن است به ناباروری در زنان با PKD کمک می کند.

به منظور بهبود شانس موفق برای باردار شدن را برای زن با PKD ، مهم است که برای بیماران به دنبالدرمان تهاجمی به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی و سطوح پایین تر از مواد زائد در بدن .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای زن با PKD است. این می تواند بیماری را کنترل به طور موثر برای افزایش شانس باردار شدن .

داروهای موثر می تواند کیست های بزرگ و کوچک و متوقف کردن آنهایی که کوچک از بزرگ شدن . از این رو، می تواند به توقف بیشتر زوال عملکرد کلیوی .

همچنین، مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند خود تعمیر و خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک و در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی .

داروها میکرو چینی به طور طبیعی و به طور موثر درمان می PKD . این می تواند شانس حامله شدن در میان زنان جوان تا حد زیادی با PKD را افزایش می دهد.



:: برچسب‌ها: پیش آگهی PKD,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

کراتینین 7 با خارش پوست

کراتینین 7 با خارش پوست

کلیه انجام تعدادی از نقش حیاتی در body.When ، آنها موفق به عمل به اندازه کافی ، هزاران نشانه را ظاهر خواهد شد . کراتینین بالا و خارش پوست دو علائم بیماری مزمن کلیوی ( CKD) چگونه برای مقابله با کراتینین 7 با خارش پوست ؟

7 کراتینین در CKD

به کراتینین حاصل عضله metabolism.In شرط راست است ، کراتینین تولید و به خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر در یک rate.The محدوده طبیعی کراتینین سرم ثابت است بین ظرفیت 0.6 - 1.1.For و قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین ندارد افزایش می یابد تا عملکرد کلیوی می شود 7 halved.Creatinine با بسیار جدی damage.Dialysis کلیه وجود درمان شایع ترین اعمال برای کاهش کراتینین بالا است. با این حال ، آن هیچ نقطه در بهبود بدتر کلیه function.What است ، بیماران باید برای تحمل و قدرتتعداد زیادی از ناراحتی ها و عوارض .

چگونه برای کاهش کراتینین 7 به طور طبیعی ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com .

خارش پوست در CKD

خارش پوست یک مشکل بسیار آزار دهنده برای مردم با CKD.It حتی می تواند بیماران را شب ها بیدار نگه دارید است.

مقصر اصلی خارش پوست ایجاد فسفر در بدن است. فسفر یک ماده معدنی مهم است و می تواند به سالم نگه داشتن استخوان . با این حال، کلیه بیمار قادر به حذف فسفر از سطح body.High فسفر می تواند باعث خارش پوست در بیماری مزمن کلیه شود . علاوه بر این، تجمع فسفر اضافی در بدن نیز می تواند باعث problems.To استخوان کنترل این بیماری ، بیماران باید در رژیم غذایی خود و کلاسور فسفر کاهش مصرف فسفر ممکن است تجویز شود به کاهش جذب فسفر از مواد غذایی است .

به عنوان نتیجه کراتینین بالا و خارش پوست از کاهش عملکرد کلیه و آسیب کلیه ، بیماران بایددرمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد. میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری مزمن کلیه است و می تواند تحریک خود تعمیر و خود را بازسازی اختلال کلیه tissues.If ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است. اگر چنین است، 7 کراتینین بالا و خارش پوست خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: کراتینین,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با ESRD

درمان دیابت با ESRD

دیابت یکی از علل اولیه از پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) در درمانگاه است . در مقایسه با افراد سالم دارای کلیه در دیابت برای مدیریت سخت تر است. درمان موثر برای دیابت مبتلا به ESRD چیست؟

دیابت مبتلا به ESRD

در عروق خونی کوچک در کلیهها با سوراخ های ریزتر درست می کند عنوان فیلتر در kidneys.Normally عمل می کنند ، محصولات زباله های مولکولی کوچک می توانید از طریق سوراخ ها عبور و از بدن در قالب ادرار حذف خواهد شد .

در دیابت، سطح قند خون بالا می تواند رگهای خونی کوچک در کلیه ها آسیب می رساند ، خدشه توانایی برای فیلتر کردن خون به درستی .

علاوه بر این ، دیابت نیز می تواند به کلیه ها آسیب رساندن به اعصاب که به شما بگویم زمانی که مثانه شما پر است تاثیر می گذارد . فشار از پر بودن مثانه می تواند به کلیه ها آسیب برساند. به عنوان خوب، اگر ادرار در مثانه برای مدت طولانی باقی می ماند ، می تواند خطر بروز عفونت ادراری را افزایش می دهد. عفونت ادراری یک عامل contributable اختلال کلیوی است. بیماری کلیوی دیابت یک اختلال پیشرونده کلیه است. در نهایت، ESRD منجر خواهد شد .

درمان دیابت با ESRD

اهداف درمان دیابت با ESRD عبارتند از : کنترل پرخاشگرانه دیابت ، خون خالص ، و صدمه به کلیه ها معکوس است . بیش از یک درمان کل روند درمان باشد.

تصفیه خون می تواند روشن کردن خون توسط حذف تمام انواع ضایعات از bloodstream.It در است می تواند یک محیط داخلی مناسب برای از معکوس صدمه به کلیه ها ایجاد .

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، طراحی شده است برای کنترل دیابت و صدمه به کلیه ها معکوس است .

داروهای موثر چینی می تواند استفاده از انسولین را بهبود بخشد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهند . بدین ترتیب ، سطح قند خون بالا خواهد بود به شدت کنترل می شود.

چه چیزی بیشتر، داروهای میکرو چینی می تواند خود شفا و بازسازی بافت های اختلال کلیه را تحریک و cells.When ساختار کلیه اختلال را می توان تعمیر ، صدمه به کلیه ها خواهد شد reversed.The مبتلا به دیابت مبتلا به ESRD درمان جایگزین نیاز ندارد از جمله دیالیز و پیوند کلیه .



:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی نفروپاتی فشار خون بالا

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی نفروپاتی فشار خون بالا
چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از فشار خون NephropathyDo شما می دانید که بیماران تحت فشار خون بالا در دراز مدت بالا از عوارض آسیب نسبی کلیه ؟ پس چگونه به بهبود پیش آگهی نفروپاتی فشار خون یکی از مسائل با اولویت بالا می شود.

نفروپاتی فشار خون بالا ، به طور خاص ، خوش خیم یا بدخیم کلیوی آرتریولی اسکلروز ناشی از پرفشاری خون اولیه، که به عنوان ویژگی های بالینی مربوطه رفتار است . در حالی که مردم به خصوص مردان در آنها 40 تا 60 با بیش از 5 تا 10 سال البته بیمار حساس ترین ، که به طور عمده رفتار افزایش شب ادراری ، پروتئینوری و هماچوری ، و غیره

به عنوان یک ماده در واقع ، آن نادرست است ، به overgeneralize پیش آگهی نفروپاتی فشار خون بالا، که مجزا از افراد مختلف با تغییر وضعیت بیمار ، آمادگی جسمانی و سطح پزشکی .

تحت چنین شرایطی، اصل اساسی برای ترویجپیشآگهی بیماری نفروپاتی فشار خون بالا است برای دریافت تشخیص و درمان تا حد امکان قبل از آن است . در واقع، بیماران با آسیب های خفیف یا متوسط ​​کلیه قبل از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه وجود دارد که افراد معلول می شود در اغلب موارد با درمان به موقع و موثر ، که ، با این حال ، بارها و بارها به صفات به عوامل مختلف به تاخیر افتاده معکوس . نیمه راه و ناقص داروهای مهمترین دلیل آن است که قادر به درمان فرم نفرون آسیب دیده علل ریشه کاملا ، اما سهولت به طور موقت و سرسری ویژگی های بالینی است . چه بدتر، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک نیز جمعی از عوارض جانبی که بدتر از پیش آگهی از نفروپاتی فشار خون و سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر به ارمغان بیاورد.

درمان های طبیعی روش های درمانی ترجیح داده در مقایسه با روش های به اصطلاح معالجه است، که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه کارآمد و به اندازه کافی است .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی قابل توجه، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده است بنابراین به عنوان به بهبود پیش آگهی نفروپاتی فشار خون به طور طبیعی .

علاوه بر این، مراقبت های بهداشتی روزانه علمی و وضعیت روانی خوب نیز به منظور افزایش پیش آگهی از نفروپاتی فشار خون ضروری است . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون , درمان فشار خون بالا نفروپاتی , پیش آگهی از نفروپاتی فشار خون,


دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز

بیماری مزمن کلیه : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز
CKD : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از DialysisThough آن را می توانید به طور مستقیم نمی توان مشاهده ، کارکرد سالم کلیه جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است . با این حال ، آن است که واقعا یک مسئله موجب ناراحتی برای بیماران با بیماری مزمن کلیه به منظور بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز است .

CKDچالش با مرگ و میر بالا و مرگ و میر است که به مدت طولانی گرفتار حرفه ای پزشکی، که نشان می دهد طولانی و مقاوم به درمان بیماری های مختلف کلیوی با دوره بیماری به مدت بیش از 3 ماه است .

تحت شرایط طبیعی ، کلیه ها قوی هستند قادر به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز بدن انسان را از طریق تصفیه خون و حذف متابولیت . با این حال ، ویژگی های قابل توجه کلیه مربوط بالینی شروع به نظر می رسد زمانی که نارسایی کلیه و اختلال وجود داشته باشد تا یک درجه خاصی ، که به معنی قابل توجهی کاهش یافته است که عملکرد کلیه مواد زائد ، سموم و دیگر استاز خون قادر به خارج شدن از بدن به طور کامل حذف ، در نتیجه باعث آسیب سیستمیک با شاخص های متعدد بیش از حد.

دیالیز است که معمولا درمان جایگزینی استفاده زمانی که سطح کراتینین بیماران می رسد 5.0mg/DL است که سریع ترین روش برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را از . با این حال، آن است که به دور از کامل است که با هدف کاستن از پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری به جای بهبود عملکرد کلیه به طور کامل . علاوه بر این ، دیالیز به ارمغان می آورد جرم عوارض جانبی با صدمات ثانویه، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه CKD و جلوگیری از دیالیز ؟ درمان های طبیعی ، درمان های برجسته است که برای بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا استفاده .

آلودگی درمان درمان خون مطلوب طبیعی در آن ، که نقشPERT در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا تا که به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز به طور طبیعی به است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه از بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز کارآمد و به اندازه کافی ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا به پزشک زندگی می کنند به صورت رایگان با ما مشورت کنید یا به ماایمیل ارسال .



:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز CKD,


یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

دیابت یک بیماری بسیار پیچیده است و اغلب با عوارض بسیاری پیچیده است . فشار خون بالا و کراتینین خون بالا معمولا در افراد مبتلا به دیابت طولانی مدت رخ می دهد.

دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

رگ های خونی کوچک در کلیهها با سوراخ های ریزتر درست می کند به عنوان فیلتر در شرایط راست kidneys.In ،محصولات کوچک زباله های مولکولی و مایع عمل می کنند می توانید از طریق سوراخ فشار و سپس از بدن در قالب ادرار حذف خواهد شد .

در دیابت، با این حال ، اگر سطح قند خون بالا در طول زمان را نگه می دارد ، می تواند فشار بیشتری بر روی عروق خونی کوچک قرار داده است . در نتیجه ، رگ های خونی تبدیل خواهد شد به اختلال و چکه کن .

دو تا از مهمترین عملکرد کلیه است برای از بین بردن مواد زائد و تنظیم کلیه pressure.When خون موفق به کارکرد مناسب ، تبدیل شدن آنها قادر به انجام نقش خود . فشار خون بالا و کراتینین خون بالا به عنوان یک نتیجه از کلیه damage.Without کنترل تهاجمی رخ خواهد داد ، بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت و صدمه به کلیه ها به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه .

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

داروها در درمان مرسوم ، اغلب برای کنترل آن نشانه هایی مانند مهار کننده های ACE تجویز ، داروهای etc.These Ketosteril می تواند به کم کردن سرعت کاهش عملکرد کلیوی ، اما می تواند شروع نارسایی کلیه جلوگیری نمی کند .

همانطور که گفته شد در بالا ، کراتینین خون بالا و در نتیجه فشار خون بالا از کاهش عملکرد کلیوی و damage.To کلیه سطوح بالای کراتینین و فشار خون پایین ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی داشته باشند .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان موثر برای دیابت با damage.It کلیه ،درمان مبتنی بر گیاهی است عاری از عوارض جانبی در بدن است .

از یک طرف ، داروهای چینی می تواند استفاده از انسولین را بهبود بخشد و افزایش عملکرد پانکراس، در نتیجه کنترل دیابت effectively.On از سوی دیگر ، میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند به بازسازی خود را تحریک و خود ترمیم بافت کلیه و cells.If بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

اگر درمان فوق به خوبی انجام می شود ، دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا خواهد شد اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,


یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

چرا مردم پرتاب تا بعد از دیالیز

چرا مردم پرتاب تا بعد از دیالیز

دیالیز یک درمان عمده برای مردم زمانی که کلیه ها قادر به عمل adequately.However جایگزینی است،هزاران ناراحتی و عوارض اغلب رخ می دهد پس از dialysis.Why مردم پرتاب پس از دیالیز ؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیزسندرم به طور فزاینده ای نادر است که با علائم عصبی به شدت متفاوت است که بیماران دیالیزی بر ، به خصوص زمانی که آنها برای اولین بار در hemodialysis.It آغاز شده است و عمدتا به ادم مغزی در طول یا پس از عوامل خطر dialysis.Other سندرم عدم تعادل دیالیز نسبت داده شده است عبارتند از اسیدوز متابولیک شدید ، سطح بسیار بالایی از BUN قبل از دیالیز ، سن و غیره

دیالیز ناکافی

یکی دیگر از شرایط است که می تواند مردم را پرتاب طور کلی ناکافی dialysis.In ، هر درمان همودیالیز حدود چهار ساعت به طول می انجامد و انجام شده است سه بار در درمان دیالیز week.If است کافی انجام شده ، سطوح بالایی از مواد زائد را در سموم body.The معطل و ضایعات می تواند معده و روده را تحریک ، گیری مردم پرتاب بعد از دیالیز .

اختلال الکترولیت

یکی از توابع مهم کلیه است ، به تعادل سطح الکترولیت های مختلف مانند پتاسیم ، سدیم ، منیزیم etc.The کلیه بیمار قادر به کار به اندازه کافی ، منجر در شرایط disorder.This الکترولیت نیز می تواند به استفراغ بعد از دیالیز کمک .

شرایط فوق هستند از عوامل عمده contributable استفراغ بعد از دیالیز .

برای جلوگیری از این وضعیت ، مهم است که برای بیماران دیالیزی را به دیالیز measurements.Adequate پیشگیرانه باید مصرف مایعات performed.Limit بین دیالیز treatments.Developing از یک رژیم غذایی متعادل برای تصحیح الکترولیت imbalance.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت بیشتر راهنمایی برای جلوگیری از این وضعیت .

به غیر از استفراغ ، بیماران دیالیزی هنوز هم می تواند بسیاری از ناراحتی ها و عوارض دیگر را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق برای پیدا کردن یک درمان جایگزین به دیالیز هستند. برای خلاص شدن از شر دیالیز ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها بهتر می تواند عمل ، دیالیز لازم نیست . میکرو چینی داروها Osmotherapy بهترین گزینه برای درمان بیماران دیالیزی است.



:: برچسب‌ها: دیالیز,


یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

طب چینی به درمان بیماران دیالیزی مبتلا به CKD چه هستند

طب چینی به درمان بیماران دیالیزی مبتلا به CKD چه هستند
درمان چینی، دیالیز، CKD Dialysis به مدت طولانی برای پاک کردن خون از بیماران در دوره پیشرفته CKD در جهت کاهش ویژگی های مختلف بالینی استفاده شده است. با این حال، درمان معالجه چینی داروهای بیشتر ترجیح داده.

CKD به مدت طولانی بیماران و کارشناسان در ویژگی منطقه های پزشکی به دوره بیماری طولانی مدت آن است که مقاوم به درمان و طولانی رنج میبرند. در حالی که دیالیز است که معمولا به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها بیش از 5.0mg/DL، که مربوط به مرحله 3 و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. ما باید اعتراف که دیالیز سریع ترین راه را برای بیماران به پاک کردن خون و حفظ جان خود را، که، با این حال، به دور از کامل است. در یک طرف، آن را در از بین بردن پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری به جای درمان به طور کامل از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه هدف. در سوی دیگر، آن را دارای عوارض جانبی متعدد، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر.

درمان های طبیعی درمان مطلوب چینی، اعمال شده است که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا، در نتیجه درمان بیماران بدون دیالیز به موقع و به طور موثر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمانی چینی، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ترجیح داده است، بنابراین حفظ و بازسازی سازه و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان.

درمان آلودگی خون، درمان مهم چینی، که نقش موثری در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع، در نتیجه بیداری توانایی خود کلیوی از بدن انسان، تا که به درمان بیماران دیالیزی با بیماری مزمن کلیه کارآمد و به اندازه کافی است.

به عنوان یک ماده در واقع، دیگر درمان های چینی وجود دارد که معالجه برای درمان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز مانند ایمونوتراپی است. پیشنهادات خاص بیشتر لطفا پیام زیر را ترک کرده و یا به صورت رایگان پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: CKD, درمان CKD, طب چینی به درمان دیالیز Patiwnts با CKD,


یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با کراتینین 5.0: چگونه به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی

نفروپاتی IgA با کراتینین 5.0: چگونه به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی
بهبود عملکرد کلیه، نفروپاتی IgA، 5.0Kidneys کراتینین مجدانه کار به عنوان تصفیه کننده بدن انسان، محیط داخلی بهتر برای کارکرد روزانه ما فراهم می کند که به. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه نفروپاتی IgA با کراتینین 5.0 به طور طبیعی؟

به عنوان یک ماده در واقع، بیماران ممکن است در مورد مطالب که در بالا ذکر شده است در حالی که رابطه نزدیک بین عملکرد CKD و کلیه آسیب دیده وجود دارد متعجب و متحیر شده است. آن را به خوبی شناخته شده است که کلیه های سالم نقش بسیار مهمی در حفظ آمادگی جسمانی از طریق تصفیه خون و حذف متابولیت بازی، در نتیجه حفظ تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز. با این حال، نارسایی کلیه و فرم اختلال به دلیل عوامل مختلف، که منجر به آسیب دیده عملکرد کلیه است که ویژگی های بالینی متعدد به نظر می رسد زمانی که صدمات کلیوی توسعه به درجه خاصی است.

نفروپاتی IgA ویژگی های CKD خود ایمنی به گلوبولین غیرطبیعی غلظت IgA است در حالی که کراتینین 5.0 از آن نشان می دهد دوره پیشرفته ترین مرحله 3 CKD، که به عنوان علائم مختلف و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های رفتار. شایان ذکر است که بیماران تحت چنین شرایطی وجود دارد که افراد معلول با درمان به موقع و موثر در بسیاری از موارد معکوس است.

پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه نفروپاتی IgA با کراتینین 5.0 تا آنجا که ممکن؟ در مقایسه با درمانهای موجود است که با هدف کاستن از ویژگی های بالینی به طور موقت و سرسری به جای درمان به طور کامل از ریشه بیماری مزمن کلیه باعث می شود در حالی که جمعی از عوارض جانبی، درمان های طبیعی روش های قابل توجهی است که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا.

درمان آلودگی خون درمان طبیعی مطلوب است آن، که نقش مهمی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع، بنابراین حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به منظور بهبود عملکرد کلیه نفروپاتی IgA با کراتینین 5.0 کارآمد و به اندازه کافی است.

در یک کلام، بیماران ممکن است تا زمانی معکوس به آنها دارو تشخیص و قبل از آن دریافت می باشد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی، لطفا پیام زیر ترک و یا به ما ایمیل ارسال.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA, درمان غلظت IgA نفروپاتی, بهبود عملکرد کلیه نفروپاتی IgA با کراتینین 5, 0,


شنبه 25 آبان 1392
ن : lafee

به PKD از GFR 17 : چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز

به PKD از GFR 17 : چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز
 در PKD از 17 GFR ، کاهش کراتینین ، کراتینین DialysisLowering یک مسئله موجب ناراحتی برای بیماران مبتلا به CKD برای مقابله با بوده است. با این حال، به نظر می رسد که دیالیز تنها راه است برای کسانی که از PKD از GFR 17 در دوره پیشرفته رنج می برند . است که تا ؟

PKD ، شناخته شده به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک نوع کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه ، که ستم نفرون با افزایش وزیکول و باعث آسیب کلیوی به تدریج است. در سوی دیگر ، GFR دلالتتوانایی فیلتراسیون گلومرولی کلیه ها، که قادر است تا منعکس کننده وضعیت بیمار را از طریق درصد آن . در حالی که PKD GFR 17 نشان می دهد نارسایی پیشرفته کلیوی و اختلال در مرحله 4 CKD ، که رفتار به عنوان نشانه های مختلف مربوط به کلیه و عوارض و همچنین ویژگی های بالینی سیستمیک از بافت های مختلف و ارگان های . به طور کلی، آن است که تقریبا غیر ممکن است برای بیماران به طور کامل تحت چنین شرایطی، که بدتر معکوس و بیشتر به مرحله نارسایی کلیوی توسعه بدون درمان به موقع و موثر .

به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران امیدوار کننده در این دوره به خوبی کنترل شده است . دیالیز یکی از درمان جایگزینی معمولا اعمال شده با وضعیت فعلی ، است که به بیماران پیشنهاد وقتی سطح کراتینین آنها 5.0mg/DL است می رسد . در واقع این سریعترین راه برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را از ، آن است که قادر به درمان از 17 GFR به طور کامل از علل ریشه PKD . در مقابل ، آن را تا توده ای از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

درمان های طبیعی ، درمان های قابل توجهی را به کراتینین کمتر بدون دیالیز با PKD از 17 GFR ، که نقش مهمی در ترمیم آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان .

( درمانهای طبیعی بهینه عبارتند از : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز از PKD از GFR 17 ؟ شما ممکن است اطلاعات مختصری از محتوای بالا دریافت کنید. اگر شما هنوز هم اشتباه گرفته ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک , درمان بیماری کلیه پلی کیستیک , کراتینین کمتر بدون دیالیز PKD GFR 17,


شنبه 25 آبان 1392
ن : lafee

سطح کراتینین 9.76 ، چگونه به آن را کاهش می دهند

سطح کراتینین 9.76 ، چگونه به آن را کاهش می دهند

کراتینین 9.76 تا چه حد جدی است ؟ چگونه آن را کاهش می دهد ؟ فوق دو نگرانی های عمومی برای بیماران مبتلا به condition.Read برای پیدا کردن پاسخ .

کراتینین 9.76 تا چه حد جدی است ؟

کراتینین محصول شکست کراتینین creatine.Excess می توان از جریان خون توسط کلیه ها فیلتر شده . نتیجه طبیعی کراتینین در خون 0.7 است برای مردان و 0.6 تا 1.1 میلی گرم / دسی لیتر برای زنان 1.3mg/dL .

برای ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین بالا بردن تا بیش از 50 ٪ به عملکرد کلیوی lost.Creatinine 9.76 می شود چندین بار به عنوان بالا به عنوان نتیجه طبیعی کراتینین تا آن را به یک سطح بسیار خطرناک می رسد و بسیار مرتبط آسیب کلیوی شدید .

چگونه برای کاهش کراتینین 9.76 ؟

دیالیز استروش خط اول به کاهش کراتینین بالا در غرب medicine.It می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیوی به حذف بخشی از مواد زائد را از bloodstream.However است، آن را ندارد نقطه در بهبود عملکرد کلیه و نیز آن را بسیار دشوار است در دیالیز زندگی می کنند.

چگونه زندگی می کنند و در حالی که در دیالیز ؟ شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن برخی از پیشنهادات پزشکی .

برخی از راه ها می تواند حذف کراتینین و سموم از بدن را از طریق برخی از کانال های دیگر از kidneys.Skin را افزایش می دهدعضو دفعی مهم در بدن است. حمام دارو می تواند باز کردن منافذ عرق و افزایش حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن از طریق از داروهای چینی pores.Some عرق مانند officinale سرما خوردگی باعث می شود که مواد زائد بیشتری دفع از بدن از طریق روده برداشته .

با این حال ، به کاهش و کراتینین در حال حاضر 9.76 اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال و باعث تحریک ترشح در حال رشد factors.When بافت کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. کراتینین در حال حاضر 9.76 خواهد شد اساسا کاهش می یابد.



:: برچسب‌ها: کراتینین,


شنبه 25 آبان 1392
ن : lafee

آیا امید به زندگی با نارسایی کلیه مرحله 5

آیا امید به زندگی با نارسایی کلیه مرحله 5
امید به زندگی، مرحله 5 FailurePatients کلیه ممکن است خطر ابتلا به زندگی CKD برای یک فکر دوم قبل از مرحله 5 نارسایی کلیه مطرح داد هرگز . در حالی که نشسته هنوز هم در انتظار مرگ ، آن را بهتر است به روش های امیدوار کننده تلاش تا آنجا که ممکن است به طولانی امید به زندگی است.

مرحله 5 نارسایی کلیهپیشرفته ترین دوره برای بیماران به رنج می برند ، دلالت بر آن دارد که به شدت آسیب دیده است نارسایی کلیوی و اختلال با بدیهی است که GFR کمتر از 15 ٪ کاهش یافته است. تحت این شرایط ، رفتار بیماران به طور جدی آسیب سیستمیک علائم و عوارض ناشی از چند بافت ها و ارگان ها به جای ویژگی های بالینی مرتبط با کلیه است . شایان ذکر است که امید به زندگی به طور قابل توجهی از بیماران در این مرحله بدون درمان به موقع و موثر است که هر زمان که تهدید کننده زندگی را کاهش می دهد .

پس چه باید اکثر ما انجام می دهیم این است که به افزایش امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه موثر و به اندازه کافی . به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران با وضعیت فعلی ممکن است به خوبی کنترل شده ، که نیاز به زمان واقعی نظارت ، روش های درمانی معالجه و مراقبت های بهداشتی به شدت کنترل شده است . با این حال، بسیاری از آنها را بارها و بارها با داروهای نیمه راه و ناقص ، که منجر به نتیجه وحشتناک تاخیر دارند.

درمان های طبیعی ، درمان های طبیعی مطلوب، است که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای استفاده می شود، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه اساسا تا که به ترویج امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی برجسته است آن است که قادر به تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی به طور کامل به منظور بهبود امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه .

چگونه برای افزایش امید به زندگی با مرحله 5 نارسایی کلیه به طور طبیعی ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . اگر می خواهید بدانید که پیشنهادات مشخص تر ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, نارسایی کلیه درمان , امید به زندگی با مرحله 5 نارسایی کلیه,


جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک امید به زندگی

چگونه به بهبود مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک امید به زندگی
مرحله 3، بیماری کلیه پلی کیستیک ، بیماران مبتلا به ExpectancyFor زندگی که با CKD ، اولین فکری که به ذهن شان می آید تشخیص داده شده است ممکن است امید به زندگی . در واقع ، ارزش زندگی بالاتر از همه درد و رنج است . پس چگونه آن را بهبود مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک ؟

بیماری کلیه پلی کیستیک ، به عنوان یک ماده در واقع ، کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه، که با گذشت زمان و البته بیمار بدتر و ستم نفرون به تدریج ، در نتیجه باعث آسیب کلیوی است . در حالی که مرحله 3 نشان می دهد نسبتا شدید نارسایی کلیوی و اختلال در دوره متوسط ​​، که رفتار متعدد علائم و عوارض سیستمیک در حال ظهور در بافت ها و ارگان های متعدد . اگرچه بیماران تحت چنین شرایطی امیدوار کننده به طور کامل در اکثر موارد با درمان به موقع و موثر معکوس ، بسیاری از آنها را بارها و بارها با داروهای نیمه راه و ناقص که در کنترل ویژگی های بالینی بیماری کلیه پلی کیستیک به طور موقت و سرسری به جای هدف با تاخیر درمان مرحله 3 CKD اساسا از علل ریشه ای ، در نتیجه کوتاه شدن طول عمر بیماران با وضعیت فعلی است .

پس چگونه به بهبود مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک تا آنجا که ممکن است ؟ در مقایسه با روش های درمانی معالجه به اصطلاح که جمعی از عوارض جانبی با آسیب های ثانویه ، درمان های طبیعی روش های مهمی که می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازیابی توابع های کلیوی موثر و به اندازه کافی است ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا به طور طبیعی به عنوان امید به زندگی طولانی تر .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجه است، که قادر به از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون است، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ مواد جبرانی و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به منظور گسترش امید به زندگی از مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک .

چگونه به ترویج مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک امید به زندگی ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . پاسخ خاص بیشتر لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: درمان بیماری پلی کیستیک کلیه , بهبود مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک امید به زندگی , بیماری کلیه پلی کیستیک,


جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
این مرحله کلیه DiseaseIf 3 مزمن دوره محوری در CKD وجود دارد ، و سپس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باید یکی از آنها که نقش بسیار مهمی در پیگیری روند وضعیت بیمار باشد . با این حال، بیماران تحت چنین شرایطی قابل برگشت هستند ؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، به عنوان یک ماده در واقع ، نشان می دهد شرایط نسبتا شدید با قابل توجهی کاهش GFR از 30 ~ 59ml/min ، که رفتار علائم به عنوان های مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های . در واقع، بیماران با وضعیت فعلی امیدوار کننده با درمان به موقع و موثر در اکثر موارد، که ، با این حال ، بارها و بارها با داروهای نیمه راه و ناقص با تاخیر معکوس . شایان ذکر است که آنها غیر قابل چشم پوشی به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه بدون کنترل خوب است که جبران ناپذیر وارد شده است.

پس چگونه به مقابله با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تا حد امکان ؟ اکثر بیماران ممکن است تلاش کرده اند تقریبا در هر روش ممکن برای اصلاح ویژگی های بالینی با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک ، که معلوم می شود بی فایده است . در واقع ، کسانی که مصلحت با هدف اثر فوری در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری است که قادر به رسیدن به هدف از درمان نفرون آسیب دیده به طور کامل از علل ریشه ای . علاوه بر این ، آنها نیز عوارض جانبی متعدد، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که اعمال می شود برای بازیابی و بازسازی کلیه های آسیب دیده اساسا از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مناسب طبیعی در آن استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازسازی است عملکرد کلیوی ، تا که به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه .

مطالب فوق به شما ارائه می دهد یک ایده کلی در مورد چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی در مورد وضعیت شما ، لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 3 , CKD , مرحله معکوس 3 بیماری مزمن کلیه,


جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6

درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6

، IgA نفروپاتی یک اختلال خود ایمنی با ایمونوگلوبولین A (IGA) در کلیه area.When مزانژال اختلال و موفق به خوبی عمل ، کراتینین در body.What به ساخت تا درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6 است ؟

IgA نفروپاتی با کراتینین 8.6

در شرایط مناسب ، زمانی که خارجی در خارج از مواد مضر به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن شروع خواهد شد به کار برای از بین بردن از ماده مضر از body.Then سیستم ایمنی بدن را متوقف خواهد کرد کار .

با این حال ، در نفروپاتی IgA ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد normally.After ماده مضر برداشته شود، پاسخ ایمنی نمی تواند کار را متوقف کند. پاسخ ایمنی بیش از حد در کلیه ها می تواند باعث التهاب در کلیه ها می شود ، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیه . هنگامی که کلیه ها کار نمی کند به اندازه کافی ، سطوح بالای کراتینین در 8.6 body.Creatinine ساخت مربوط به کلیه آسیب های بسیار جدی است .

درمان IgA نفروپاتی با کراتینین 8.6

اهداف درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6 شامل جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و حفظ ساختار کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می تواند بهتر عمل کند، کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش داد.

برای رسیدن به اهداف درمانی فوق، ایمونوتراپی و داروها میکرو چینی Osmotherapy کل روند درمان داشته باشد.

ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و مهار پاسخ ایمنی بیش از حد در کلیه . هنگامی که پاسخ التهابی مهار شده است ، هیچ آسیب بیشتر به کلیه ها رخ خواهد داد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy با هدف در احیای ساختار کلیه اختلال و بهبود تابع موثر مواد تشکیل دهنده طب چینی کلیوی است می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود را تعمیر و بازسازی خود از بافت های اختلال کلیه و cells.If ، آسیب کلیه خواهد شد معکوس و عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود کلیه remarkably.When می تواند بهتر کار کند ، و کراتینین در حال حاضر 8.6 خواهد شد اساسا کاهش داد.

با این حال ، ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، در دسترس هستند به همه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و کراتینین بالا . شما می توانید با پزشک آنلاین چت و بدانید که اگر آن را انتخاب خوبی برای شما می باشد .



:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,


جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیه مرحله 3

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیه مرحله 3

نفریت لوپوس ثانویه به لوپوس است و آن را یک اختلال پیشرونده است . هنگامی که بیماران مبتلا به لوپوس دچار مرحله 3 بیماری کلیه ، کلیه ها در حد متوسط ​​با یک میزبان از علائم اولیه مانند فشار خون بالا ، ادم ، کم خونی، بیماری های استخوان و غیره ایمونوتراپی یک درمان توصیه شده برای نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه است دچار اختلال میشود.

نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به اندازه کافی و حمله نقاط مختلف بدن است. حدود 50٪ از بیماران مبتلا به لوپوس دچار آسیب degree.The پاسخ ایمنی غیر طبیعی کلیه های مختلف می تواند التهاب گلومرولها شود ، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی و در نتیجه . در نفریت لوپوس با مرحله 3 بیماری کلیه ، بخشی از گلومرول ها در آن دخالت دارند و متاثر می شود.

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه

ایمونوتراپی تا به درمان تعدادی از aliments ها اعمال شده است و اثرات درمانی قابل توجهی در کلینیک نشان .

ایمونوتراپی می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی در کلیه ها برای جلوگیری از آسیب ایمنی بیشتر به glomeruli.Hence را سرکوب ، می تواند کاهش عملکرد کلیه را متوقف کند.

درمان می تواند، اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی body.Thereby است ، سیستم ایمنی بدن حمله به کلیه ها و سایر اعضای بدن متوقف خواهد شد.

می تواند سیستم خود شفا بدن فعال و افزایش ترشح در حال رشد factors.If را بافت اختلال کلیوی را می توان بازسازی ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است remarkably.In برخی موارد ، صدمه به کلیه ها در مرحله 3 بیماری کلیه در نفریت لوپوس می تواند معکوس می شود .

پس از درمان بالا ، بیماران قابل توجه improvements.In کوتاه مدت داشته باشد،علائم بالینی مانند ادم، تهوع و استفراغ ، خستگی و غیره است ، رها خواهد شد .

در دراز مدت، سطح BUN و کراتینین تابع decline.Renal و GFR افزایش خواهد یافت .

اگر شما علاقه مند در درمان بالا هستند و می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمونوتراپی ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس,


جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی

کلیه ها نقش حیاتی در body.Filter ما از مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است . تنظیم فشار خون و ترشح انواع خاصی از هورمون است . فقطچند توابع اینجا را نام برد. هنگامی که کاهش عملکرد کلیوی ، کلیه ها قادر به انجام آن دسته از توابع به اندازه کافی ، منجر به تعداد زیادی از عوارض و ناراحتی . چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی یک نگرانی عمومی برای بیماران کلیوی است؟

برای یادگیری نحوه ی به بهبود عملکرد کلیوی ، اولین قدم این است که به دانستن عملکرد کاهش می یابد چگونه کلیوی .

علل کاهش عملکرد کلیه

بیماری ها و شرایطمختلف است که می تواند کلیه ها را مختل و باعث کاهش function.Diabetes کلیوی و فشار خون بالا از علل اصلی آسیب کلیه وجود دارد . علاوه بر این ، عفونت ، داروهای خاص ، تروما و غیره نیز می تواند کمک به کاهش عملکرد کلیه .

نفرون واحد اساسی و پایه ای در کلیه . با این حال ، شرایط و بیماری های فوق می تواند نفرون مختل و باعث زخم نفرون است . زمانی که اکثریت از نفرون ها درگیر، کلیه ها به عملکرد به اندازه کافی شکست بخورند. بنابراین، برای بهبود عملکرد کلیه، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش تعداد از نفرون سالم در کلیه .

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی ؟

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان طبیعی توصیه شده برای بهبود عملکرد کلیوی است. آن را به یک گیاه درمانی است که در آن انواع مختلف از گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیمار و اجرا است.

در مرحله اول، طب چینی function.It ضد التهاب می توانید پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه ها برای جلوگیری از فیبروز از بافت کلیه را مهار ، و در نتیجه توقف کاهش عملکرد کلیه .

در مرحله دوم، مواد تشکیل دهنده طب چینی موثر می توانید ماتریکس خارج سلولی به اتاق را برای رشد سلول های ذاتی کلیه جدید کاهش دهد.

ثالثا، میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال و افزایش ترشح با رشد factors.When مختل سلول های ذاتی کلیه را می توان بازسازی و تعمیر ، آسیب کلیه معکوس خواهد شد.

چهارم، osmotherapy می تواند ایمنی را بهبود و متوقف کردن مهاجم را از مواد مضر خارجی به بدن است. از این رو، آن را به عود بیماری های کلیه و کاهش عملکرد کلیه اساسا جلوگیری می کند.

میکرو چینی داروها Osmotherapy ، می تواند عملکرد کلیه ها به طور طبیعی و به طور موثر بدون ایجاد عوارض جانبی در بدن را بهبود بخشد.



:: برچسب‌ها: درمان CKD,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪ درمان طبیعی

مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪ درمان طبیعی
مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪ RemedyAt مرحله 4 نارسایی کلیه طبیعی با عملکرد کلیه 18٪، آسیب شدید کلیه اتفاق افتاده است. در این مرحله، آن است که بسیار مهم است که به درمان طبیعی برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه. آنها را می دانیم، خواندن و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان
درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪
1. درمان آلودگی خون
بر اساس تجارب 27 سال در درمان بیماری های کلیه، nephrologists مشهور کشور این درمان طبیعی جدید به نام درمان آلودگی خون.
روند درمان به طور عمده شامل سه بخش، به نام حذف استاز خون، مکمل عناصر ضروری برای خون و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی.
اگر در زمان درمان، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند متوقف شود طبیعی است برای جلوگیری از ESRD. را بشناسید معرفی دقیق تر، لطفا در اینجا.
2. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی
این چینی درمان طب گیاهی رمان است که خارجی اعمال شده است. بنابراین، آن را برای اکثر بیماران مبتلا به هیچ عارضه جانبی در امان است.
طب چینی است با توجه به وضعیت بیماری هر بیمار انتخاب شده است. سپس دارو را به دانه های کوچک است که می تواند ضایعه کلیوی با استفاده از دستگاه اسمز مدرن برسد میکرونیزه. مواد موثر گیاهان دارویی پزشکی می توانند به کار برای جلوگیری از وخامت بیشتر از مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪ و جلوگیری از شکست کامل کلیه کشنده. می خواهید برای دریافت این درمان را مورد بررسی قرار؟ لطفا در صورت احساس رایگان تماس با ما.
اگر شما یا یکی از محبوب خود شده است با مرحله 4 نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 18٪ تشخیص داده و می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان طبیعی، لطفا یک پیام در زیر ترک. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیه, تنظیمات مرحله 4 نارسایی کلیه و عملکرد کلیه 18٪ , 4 مرحله CKD و عملکرد کلیه 18٪,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است

کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است
کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است کلیه ItHealthy محصول زائد مانند کراتینین از خون و حذف آن را در ادرار به ترک بدن . وقتی کلیه ها آسیب دیده می شود ، آنها موفق به خوبی کار می کنند ، که منجر به تجمع مواد زائد در خون می شود . در حالی که، اگر یک فرد دارای سطح کراتینین سرم 7.14 ، چه مرحله ای از نارسایی کلیه است؟
مرحله نارسایی کلیوی بستگی دارد محاسبه میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) . بنابراین هیچ پاسخ مجموعه ای برای مرحله ای از بیماری کلیه با کراتینین 7.14 وجود دارد. اگر شما می خواهم برای دریافت پاسخ دقیق در وضعیت شما ، لطفا چت با دکتر آنلاین ما در حال حاضر .
در طب غربی است، هیچ درمان دیگری برای سطح کراتینین سرم در 7.14 به جز برای دیالیز یا پیوند کلیه وجود دارد . هر کدام از این درمان می تواند کمک به حفظ زندگی بیمار ، اما موفق به بهبود کلیه های آسیب دیده . آیا هیچ گزینه درمانی بهتر وجود دارد؟
خبر خوب این است که درمان جایگزین طبیعی - درمان آلودگی خون شده است در چین توسعه یافته برای کاهش کراتینین سرم سطح 7.14 و بهبود عملکرد کلیه است . سپس بیماران می توانند جلوگیری از دیالیز و یا پیوند با موفقیت . برای معرفی بیشتر در مورد این درمان ، لطفا در اینجا .
تا چه حد بیمار می تواند با درمان آلودگی خون را بهبود بخشد از مورد به مورد با توجه به وضعیت بیماری جامع مانند تاریخ پزشکی ، سن بیمار ، عوارض، درمان ، و غیره متفاوت است اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ شخصی در وضعیت شما ، لطفا پست الکترونیک ما در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود . پزشک کلیه ما آن را تجزیه و تحلیل و به زودی پاسخ شما را با پیشنهادات فردی . اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد کراتینین سرم سطح 7.14 مدیریت ، لطفا یک پیام در زیر ترک . با تشکر برای خواندن زمان خود !



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول, نارسایی کلیه و کراتینین 7, 14 , نارسایی کلیه و کراتینین 7, 14 درمان طبیعی,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز

چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز
چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون DialysisDialysis یک روش است که اغلب دشوار است برای بیمار برای مقابله با است ، آن است که تعجب آور نیست که چه مدت کسی می تواند اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز یک سوال رایج است . اگر شما اتفاق می افتد به سوال مشابه ، متن زیر را روشن شک شما کمک خواهد کرد . برای مشاوره شخصی ، پزشک آنلاین ما مشورت کن !
زمان مورد نیاز برای به کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز از یک مورد به دیگری متفاوت است ، بسته به وضعیت بیماری فردی است . بدون تجزیه و تحلیل دقیق وضعیت بیماری ، آن را دشوار است به دقت تعیین کنید که چقدر زمان می برد . بنابراین، اگر شما می خواهم برای دریافت پاسخ دقیق ، لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود را . پزشک کلیه ما آن را تجزیه و تحلیل و به زودی پاسخ شما .
همانطور که می دانیم ، بیماران با عملکرد کلیوی بسیار کم ( کمتر از 15٪) در دیالیز زمانی که کلیه آنها دیگر قابل اعتماد می تواند فیلتر کردن خون خود را . برای افراد مبتلا به کراتینین 3.5 ، آنها به طور کلی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با 30-59 ٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است . اگر به طور موثر در زمان درمان ، بیماران قطعا می تواند جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه .
در حالی که آن را برای پیش بینی دقیقا چقدر وقت آن را برای افرادی که در کراتینین 3.5 ماندن بدون دیالیز دشوار است ، آنها می توانند به درمان جامع را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و عادی در سطح بالا است . صحبت با پزشک خود را برای چنین نوع از درمان است .
در چین، روش های درمانی در دسترس برای کمک به درمان کراتینین 3.5 اساسا عبارتند از : آلودگی خون درمان ، سلول های بنیادی و سلول های بنیادی است . این درمان های طبیعی و بدون عوارض می باشد. از این رو ، آنها را برای اکثر بیماران با بیماری کلیوی امن هستند . اگر شما علاقه مند به دانستن مقدمه ای مفصل تر می باشد ، لطفا در اینجا . امیدوارم که آن را واقعا برای درک بهتر شما کمک می کند !



:: برچسب‌ها: زندگی با بیماری های کلیه , کراتینین 3, 5 بدون دیالیز , کراتینین 3, 5 درمان جایگزین بدون دیالیز,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

68 BUN ، کراتینین 6.4، هنگامی که به شروع دیالیز

68 BUN ، کراتینین 6.4، هنگامی که به شروع دیالیز

زمانی که کلیه ها شکست ، سطوح بالایی از ضایعات در سطوح body.The BUN و کراتینین ساخت دو شاخص مهم در تصمیم گیری زمانی که شروع به dialysis.When برای شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

تا چه حد جدی هستند 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

نیتروژن اوره حاصل از پروتئین است و به طور معمول از بدن توسط از نتایج kidneys.The طبیعی محدوده BUN بین 9-29mg/dL را فیلتر .

کراتینین ازمتابولیسم کراتین در وضعیت راست muscle.In است ، آن است که توسط کلیه ها برداشته شده از بدن در فرم سطح urine.Creatinine در خون است بین 0.6-1.1 میلی گرم / dL.For ظرفیت جبرانی کلیه ها ، سطح BUN و کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که 50 ٪ از عملکرد کلیه ها می شود از دست داده . 68 BUN و کراتینین 6.4 با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است.

هنگامی که به شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

سطوح BUN و کراتینین می تواند بر زمان شروع دیالیز، اما آنها علاوه بر این سرنوشت factors.In نیست ، عوامل زیر نیز باید در نظر گرفته شود.

عوارض

همانطور که کلیه قادر به عملکرد ، تعداد زیادی از عوارض از عوارض occur.Serious مانند تهوع و استفراغ ، خستگی ، ضعف و غیره می تواند شروع دیالیز پیشرفت حتی اگر سطوح BUN و کراتینین بالا نیست .

اگر عوارض را می توان به شدت کنترل شده ، می تواند تاخیر از شروع از dialysis.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات پزشکی برای کنترل عوارض .

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

GFR اندازه گیری جریان خون چقدر از طریق کلیه ها در یک دقیقه . به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 10 کاهش می یابد ، عملکرد کلیه به اندازه کافی برای حفظ حیات نیست . اگر چنین است، دیالیز تجویز خواهد شد.

سطوح مواد معدنی مختلف

کلیه بیمار قادر به تعادل سطوح مختلف مواد معدنی در بدن مانند پتاسیم ، فسفر ، سدیم و غیره اگر سطح برخی از مواد معدنی بسیار بالاتر از محدوده طبیعی است ، می توان آن بسیار dangerous.Blood نتیجه کار نقش بسیار حیاتی در تصمیم گیری زمانی که برای شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 .

اگر شمامبتلا به نارسایی کلیه و نمی دانم اگر شما باید دیالیز شروع ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات بیشتر در حال حاضر چت.



:: برچسب‌ها: دیالیز,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با BUN بالا و کراتینین

درمان دیابت با BUN بالا و کراتینین

دیابت یک علت قابل توجهی از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. همانطور که عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد ، افزایش BUN و کراتینین result.What درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین است ؟

دیابت با افزایش BUN و کراتینین

رگ های خونی کوچک با سوراخ های ریزتر درست می کند به عنوان فیلتر در کلیه ها عمل می کنند. در شرایط مناسب ،محصولات کوچک زباله های مولکولی مانند کراتینین و نیتروژن اوره می تواند از طریق سوراخ فشار و در نهایت در ادرار .

با این حال ، در دیابت ، قند خون بالا می تواند فشار بیشتری خون زمان vessels.Over کوچک قرار داده است ، از این فیلتر در کلیه ها قادر به عمل normally.Creatinine و نیتروژن اوره می توانید از طریق فیلتر عبور ، جمع آوری در blood.Consequently ، افزایش BUN و کراتینین اتفاق می افتد.

درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین

اهداف درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین باید شامل موارد زیر باشد:

کنترل دیابت ؛

افزایش دفع مواد زائد از خون ؛

بازگرداندن اختلال عروق خونی و افزایش عملکرد کلیوی

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، روشهای درمانی یکی از روند درمان داشته باشد.

در مرحله اول، انسولین و داروهای خوراکی باید به دنبال strictly.If داروهای فعلی کافی نیست ، دارو یا انسولین بیشتری باید تجویز شود.

ثانیا ، حمام دارو یک درمان موثر برای کمک به دفع مواد زائد از بدن است. پوست یک ارگان از دفعی مهم در حمام body.Medicated است می تواند منافذ باز و به افزایش حذف ضایعات از body.In این راه ، افزایش BUN و کراتینین را کاهش داده خواهد شد.

ثالثا ، بیماران مبتلا به دیابت با BUN و کراتینین بالا بایددرمان برای بازگرداندن اختلالگلومرول ها و افزایش کلیوی function.Micro چینی Osmotherapy داروها می تواند خود ، بازسازی و خود شفا از صدمه به کلیه ها اختلال glomeruli.When است را تحریک معکوس شده است ، کلیه ها بهتر عمل به انجام roles.If خود ضایعات بیشتری توسط کلیه ها حذف ، BUN و کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.



:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه

کشش عضلات در FailureMuscle مزمن کلیوی کشش در نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد بسیار معمول است و ممکن است باعث شود که بیماران احساس بسیار painful.Why بیماران کلیوی از این اختلال رنج می برند ؟

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه یک بیماری بسیار پیچیده است و آن را به علل متعدد نسبت داده شده است .

سطح کلسیم خون غیر طبیعی

یون کلسیم یک نوع الکترولیت است و آن را به closely.When تحریک پذیری عضلات سطح یون کلسیم را کاهش می دهد ، تحریک پذیری عصبی و عضلانی افزایش خواهد یافت ، بنابراین در عضله twitching.In شرایط مناسب ، سطح کلسیم و فسفر متعادل نگه دارید . با این حال ، هنگامی که کلیه ها قادر به خوبی عمل ، کلیه های بیمار می توانند فسفر اضافی را حذف کنید از body.Consequently ، سطح کلسیم خون کاهش می یابد.

سطح پایین ویتامین D فعال

کلیه ها از اندامهای مهم synthetize ویتامین D فعال ویتامین D فعال می تواند تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر و نگه داشتن سطح کلسیم و فسفر درون range.However خاص ، در نارسایی مزمن کلیه ، تعادل کلسیم و فسفر مختل . در روده جذب کلسیم کمتر و همچنین سطح فسفر در خون را افزایش می دهد ، بنابراین در سطح پایین کلسیم در blood.As نتیجه ، کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد.

دیورتیک

اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی ، ادم جدی ، ادرار آور است که اغلب به درمان ادم با افزایش خروجی ادرار استفاده می شود. برخی از داروهای ادرار آور می توانند دفع کلسیم را افزایش می دهد.

دیگران

در نارسایی مزمن کلیه ، کلیه بیمار قادر به حذف مواد زائد را از بدن adequately.The سموم اورمی می تواند باعث نوروپاتی شود ، در نتیجه در علاوه بر twitching.In عضلانی و در نتیجه ، اختلال متابولیک نیز می تواند به کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیوی کمک می کند.

فوق علل کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه است . علت خاصی در مورد شما و چگونه به مقابله با آن چیست؟ شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .

همه در همه، کشش عضلات در نتایج به نارسایی مزمن کلیه از صدمه به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه . بنابراین، بیماران باید درمان برای درمان کلیه را به عنوان یک کل داشته باشد. اگر کلیه ها بهتر می تواند عمل کند، شرایط فوق به طور کامل کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید اشاره به آن بیماران هیچ بهبودی ادراری را پس از 4 هفته از پردنیزون 60mg/m2/day.Protein در ادرار نشانه ای معمولی از disease.If بیماران به استروئید پاسخ نداده بودند، چه چیز دیگری درمان باید آنها را داشته باشد؟

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

استروئید گزینه درمانی خط اول برای Syndrome.It نفروتیک می تواند نفوذ پذیری عروق خونی کلیوی کاهش به کاهش نشت پروتئین از body.If در ، این بیماران به استروئید پاسخ است ، آنها را یک بهبودی پس از یک دوره از treatment.A معمولی سیگنال از بهبودی از سندرم نفروتیک تسکین پروتئین در ادرار است.

با این حال ، اگر بیماران یک پاسخ به استروئید ندارد ، اما می تواند باعث عملکرد کلیوی به کاهش rapidly.Therefore ، آن را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید به دنبال یک درمان جایگزین مهم است .

درمان سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

ایمونوتراپیدرمان جایگزین برای مقاوم در برابر استروئید آثار syndrome.It نفروتیک در روش های زیر برای درمان بیماری است.

سرکوب پاسخ التهابی در کلیه

های بنیادی می تواندپاسخ التهابی در kidneys.When است از آسیب سیستم ایمنی مهار سرکوب ، عملکرد کلیوی رو به وخامت متوقف خواهد شد.

تصحیح اختلال عملکرد ایمنی و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی

غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن علت syndrome.Immunotherapy نفروتیک می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی بدن system.If ایمنی طبیعی ، سیستم ایمنی بدن باز خواهد گشت به محافظت از بدن به جای حمله به بافت کلیه است .

بازگرداندن گلومرول دچار اختلال میشود

ایمونوتراپی می تواندخود را بازسازی و خود شفا از اختلال glomeruli.Once گلومرول ترمیم است فعال ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید ، پاسخ خوب به ایمونوتراپی ، آنها را بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشد. پروتئین در ادرار ، تورم ، ادم و علائم بالینی دیگر کنترل خواهد شد. سطوح BUN و کراتینین تا حد زیادی کاهش خواهد داد.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA

آیا نفروپاتی IgA
غلظت IgA NephropathyIt به خوبی شناخته شده است که بیماری کلیوی ، آسیب کلیوی علل و درجات متفاوت است که اتفاق می افتد به مناطق مختلف کلیه است . با این حال ، نفروپاتی IgA مفهوم نسبتا انتزاعی برای بیماران به درک است.

نفروپاتی IgA ، به طور خلاصه ، یک نوع بیماری مزمن کلیه های خود ایمنی است که نسبت به غیر طبیعی IgA گلوبولین ایمنی بدن است که آن را به شکل پیچیده ایمنی با ترکیبی از اتو آنتی بادی ، در نتیجه در منطقه مزانژال واریز و باعث اختلال کلیوی و اختلال است .

به عنوان یک ماده در واقع ، نفروپاتی IgA است که معمولا در کودکان و افراد جوان با نسبت زن به مرد ، از 2:1 ، که به طور عمده به عنوان انگیزه عفونت تنفسی فوقانی ، اسهال و عفونت سیستم ادراری رفتار دیده می شود ، و غیره این ویژگی های مختلف بالینی با طیف وسیعی از هماچوری میکروسکوپی تنها به عملکرد سندرم نفروتیک .

در حالی که 80٪ از نفروپاتی IgA کودکان را نشان می دهد به عنوان هماچوری آشکار در ابتدا با عوارض بالاتر در آمریکای شمالی و اروپا از آسیا، که مربوط به عفونت تنفسی فوقانی در بسیاری از موارد با فواصل نسبتا کوتاه و حتی چند ساعت . با این حال، برخی از کودکان رفتار می کنند کمی به پروتئینوری متوسط ​​و همچنین به عنوان هماچوری است که یا ناخالص و میکروسکوپی است .

حدود 15٪ تا 30٪ بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به عنوان سندرم نفروتیک با پروتئین های سنگین قابل توجهی رفتار می کنند ، از ادم، hypoproteinemia و hyperlipemia در حالی که از RTI در موارد نادر رنج می برند .

در همین حال، فشار خون بالا و نارسایی کلیه نیز معمولا دیده می شود ویژگی های بالینی ، سابق آسان به آنهایی که بزرگتر با 20٪ توان حمله در حالی کهمرگ و میر در کودکان 5 ٪ است، کهنشانه ای از زوال برای نفروپاتی IgA است. علاوه بر این، کمتر از 5 درصد بیماران با گلومرولونفریت سریعا پیشرونده است .

در واقع، آن موقت و بی مبالات است که برای درمان نفروپاتی IgA با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک ، که داروهای نیمه راه و ناقص است . بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی ، درمان های مطلوب مورداستفاده برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان .

نفروپاتی IgA چیست ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA , مبانی غلظت IgA نفروپاتی , چه نفروپاتی IgA,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

آیا نارسایی حاد کلیه

آیا نارسایی حاد کلیه
نارسایی حاد کلیوی FailureRenal از دست دادن جزئی یا کل عملکرد کلیوی است که به نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه تقسیم شده است . پس چه دقیقا دومی است و چگونه به مقابله با آن ؟

نارسایی حاد کلیه، به عنوان یک ماده در واقع ، تقریبا به کلی از دست دادن دفعی کلیه در دوره نسبتا کوتاه از ویژگی های زمان به علل مختلف بیمار ، که به عنوان الیگوری رفتار با حجم ادرار کمتر از 400ml / D یا آنوری تحت 50ml / د که بیماران از عدم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز از اورمی رنج می برند. شایان ذکر است که بیماران ممکن است به نارسایی مزمن کلیوی و حتی مرگ بدون درمان کارآمد و کافی است.

شرایط خاص نارسایی حاد کلیه به شرح زیر است .

ازوتمی توبولار :

این وضعیت بیمار به طور عمده به پرفیوژن کافی کلیه ویژگی ها و GFR ، کاهش یافته است که با کمبود حجم خون یا نارسایی قلبی ایجاد می شود .

ارسال ازوتمی کلیه :

پست کلیه ازوتمی وجود دارد که الیگوری و افزایش BUN ظاهر می شود، است که منجر به انسداد ادراری حاد ناشی از حساب دیفرانسیل و انتگرال ، هیپرپلازی پروستات یا تومور داده شده است .

کلیه نارسایی حاد کلیه :

پارانشیم کلیه آسیب علت اصلی نارسایی کلیوی حاد کلیه ، نشان می دهد که آسیب شدید گلومرولی حاد ، نکروز حاد توبولار ، آسیب مزمن کلیه و آسیب حاد renovascular در حالی است که نکروز حاد توبولار است که معمولا بیشتر تحت تاثیر انگیزه خاصی با وخامت شدید کلیه دوجانبه دیده می شود است.

مطالب بالا به طور عمده به معرفی آنچه شکست دقیقا حاد کلیه است . به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران تحت چنین شرایطی امیدوار کننده به اساسا با درمان کارآمد و کافی معکوس است . درمان آلودگی خون درمان مناسب طبیعی، که نقش مهمی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان به طوری که برای اصلاح نارسایی حاد کلیه است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه , نارسایی حاد کلیه , کلیه مبانی شکست,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند
 مرحله ، بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه ، که ستم نفرون با وزیکول به تدریج افزایش یافته و باعث آسیب کلیوی است . سپس مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند ؟

اگرچه ابتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به نظر می رسد به تسلیم به اراده آسمان ، که ، با این حال ، چیزی با الگوی منظم است که ما می توانیم مسئولیت رسیدگی است. پیگیری محتوای عوامل خاص از مراحل است برای شما برای دریافت یک ایده کلی است .

دوره ظهور :

به عنوان یک وراثت بیماری مزمن کلیه ، بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار به عنوان کیست ذاتی بیماران در اکثر موارد ، که بیش از حد کم رنگ به خود را قبل از 20 تشخیص داده شود . بنابراین برای دریافت تشخیص زود هنگام به منظور مشاهده وضعیت کیست های کلیوی و درمان به موقع و موثر آن را برای بیماران با سابقه خانوادگی چنین لازم است .

دوره رشد :

دوره رشد مرحله پزشکی که به معنی سرعت کیست فزاینده ای از بیماران خود را در 30 تا 40 ، که نیاز به مشاهده مسلح است. درمان های غربی در کاهش ویژگی های بالینی در طول این زمان مانند کاهش فشار خون ، که ، با این حال ، در نیمه راه و ناقص دارو هدف . در حالی که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک اساسا .

دوره تورم :

مرحله برای بیماران مبتلا به کیست فزاینده ای تحت 4cm بدون پارگی در آنها 40 به عنوان دوره تورم، نشان می دهد که به عنوان نشانه ها و عوارض مختلف نسبت به توسعه کیست مانند درد پشت ، پروتئینوری و هماچوری و فشار خون بالا شناخته شده است.

دوره زخم :

افزایش کیست های بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است پارگی به دلیل عوامل خارجی متعدد، که می پرسد برای بستری شدن فوری از کنترل مثبت از عفونت و همچنین پیشگیری از زوال سپتی سمی حاد و عملکرد کلیوی ، تا که به اصلاح وضعیت فعلی است .

دوره اورمی :

محافظت از ساختارها و عملکردهای کلیه های آسیب دیده نکته کلیدی در این دوره است که در حالی که دیالیز در صورت لزوم مورد نیاز است .

عوامل دقیق از مراحل برای بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟ مطالب فوق بیش از حد خشن را برای شما برای دریافت کل اطلاعات است . لطفا پیشنهادات بیشتر شخصی دکتر زنده ما مشورت کنید یا به ماایمیل ارسال .



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک مبانی , مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک , بیماری کلیه پلی کیستیک,


چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

کیست کلیه چیست

کیست کلیه چیست
سال CystRecent کلیه وجود دارد، در حال افزایش موارد بیماری است که با کیست کلیه تشخیص داده شده است . با این حال ، بیماران می دانم که کمتر در مورد آن چه به تنهایی چگونه برای جلوگیری ، تشخیص و درمان آن . سپس دقیقا آنچه در آن است ؟

کیست کلیه ، به عنوان یک ماده در واقع ، اصطلاح عمومی توده کیستیک با اندازه های مختلف است که به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک معمولا دیده می شود های بالغ ، کیست ساده کلیه شناخته شده و به دست آورد بیماری کیستیک کلیه است. اطلاعات بیشتر خاص در زیر ذکر شده است.

بیماری کلیه پلی کیستیک :

بیماری کلیه پلی کیستیک نشان می دهد کیست کلیوی است با وراثت مادرزادی ، رفتار که به عنوان بی شماری کیست گرد مقیاس های مختلف در پارانشیم کلیه با مایع از محتوای خاص در آنها . بیماران مبتلا به این نوع کیست کلیه به طور عمده افزایش شب ادراری، درد کمر ، فشار خون بالا ، و غیره در رفتار در حالی که هماچوری و پروتئینوری خفیف می توان از طریق آزمایش ادرار ، که به تدریج به بیماری مزمن کلیه توسعه تشخیص داده شده است .

کیست ساده کلیه :

کیست ساده کلیه نوع از نارسایی مادرزادی ، که به عنوان کیست در کلیه یک طرفه مختلف در اکثر موارد رفتار است. آن را به تدریج با گذشت زمان و البته بیمار ، که ستم نفرون و باعث آسیب کلیوی ، بدتر میشود.

اکتسابی بیماری کیستیک کلیه :

این کیست کلیه به طور عمده با البته بیمار بارها و بارها به تاخیر افتاد و یا دیالیز طولانی مدت ، که مربوط به طول مدت درمان جایگزینی به جای سن افراد وجود دارد.

مطالب فوق ارائه می دهد دانش پایه در کیست کلیه است . به عنوان یک ماده در واقع ، کیست در کلیه ها قادر به کاهش خود ، علاوه بر این، افزایش کیست ها ممکن است پاره شده و باعث آسیب های ثانویه از قبیل عفونت دستگاه ادراری و هماچوری . بنابراین ضروری است که درمان به موقع و موثر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی مطلوب ، بدون عوارض جانبی ، اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است، بنابراین حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا .

چگونه برای اصلاح کیست کلیه ؟ اطلاعات فوق بیش از حد خشن است را برای شما به دانستن کل ایده . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: کیست کلیه , کیست های کلیه مبانی, کیست های کلیوی,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه درمان طبیعی در چین

کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه درمان طبیعی در چین
کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه درمان طبیعی در چین " احترام آقا، پیوند کلیه 7 سال قبل انجام شد . حالا من افزایش کراتینین 3.7 . آیا هر جدیدترین درمان طبیعی در چین برای حل این مشکل وجود دارد ؟" پس از دریافت این پیام ، ما ارائه می دهیم در جزئیات به شرح زیر است . امید آن است که به مردم در مورد مشابه مفید است .
کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه نشان می دهد که اختلال در عملکرد کلیه جدید خود را . اگر شما نمی خواهید به پیوند کلیه برای بار دوم ، درمان باید به زودی به تصویب رسید برای تعمیر بخش آسیب و جلوگیری از آسیب بیشتر . لطفا نگران نباشید ، درمان طب چینی می تواند اطمینان حاصل شود شما این اثرات درمانی .
چگونه به درمان کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه به طور طبیعی طب چینی ؟
در مرحله اول ، آزمایش های تشخیصی جامع و پیشرفته برای تایید که بخشی و شدید کلیه ها آسیب دیده اند مورد نیاز برای آزمون اطلاعات بیشتر ، لطفا اینجا .
ثانیا، بر اساس تشخیص دقیق ، کلیه کارشناسان تیم ما می تواند مناسب ترین طرح درمان نشان می دهد. در چین، ما از درمان ویژه اسمز خارجی استفاده برای جلوگیری از رد برای اولین بار ، در نتیجه مسدود کردن آسیب بیشتر . با این حال ، این است که به اندازه کافی نیست ، زیرا بالا سطح کراتینین تا عملکرد کلیه زخمی نشان داده شده است. بنابراین گام های زیر لازم است برای بازگرداندن عملکرد کلیه است .
در نهایت ، درمان منحصر به فرد و سیستماتیک مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، سلولهای بنیادی ، انما گیاهی ، طب سوزنی ، درمان دایره ، فتیلهگذاری ، و غیره خواهد شد انتخابی استفاده می شود به بهبود خونرسانی از کلیه ، افزایش عملکرد کلیه ، و سموم ، و غیره با انجام این کار ، شما می توانید یکی دیگر از دیالیز یا پیوند با موفقیت اجتناب کنند.
در حال حاضر شما بایددرک روشنی در مورد درمان طبیعی برای کراتینین 3.7 بعد از پیوند کلیه در چین . آیا شما علاقه مند به طب چینی برای ارزیابی ؟ اگر چنین است، با ما تماس بگیرید . بهترین آرزوها !



:: برچسب‌ها: نفروپاتی مزمن آلوگرافت , پیوند کلیه و کراتینین 3, 7 , پیوند کلیه و کراتینین 3, 7 درمان طبیعی در چین,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

توقف رشد کیست کلیه 11cm درمان طبیعی

توقف رشد کیست کلیه 11cm درمان طبیعی
توقف رشد کیست کلیه 11cm درمان طبیعی " من زن 40 ساله هستم. من فقط با 11cm کیست کلیه تشخیص داده شد و توسط متخصص گفته شد که عمل جراحی تنها گزینه برای درمان این بیماری است . آیا درمانی جایگزین طبیعی برای جلوگیری از وجود دارد رشد کیست من ؟ لطفا راهنمایی کند. "اگر شما مشکل کلیوی مشابه ، لطفا این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای مشاوره رایگان با پزشک آنلاین ما مشورت کنید .
میهمان گرامی، خانم، متاسفم در مورد تشخیص خود را از 11cm کیست کلیه می دانم . البته صادقانه بگویم ، کیست شما آنقدر بزرگ است و شما باید ناراحتی و علائم تجربه .
در طب غربی ، پزشکان اغلب اتخاذ و صبر کنید و نگرش در مراحل اولیه کیست کلیوی را ببینید . هنگامی که کیست به اندازه کافی بزرگ است به علت صدمه به اطراف بافت کلیوی است ، آنها را عمل جراحی نشان می دهد تا آن را حذف کند .
اگر شما می خواهم بدانم درمان طبیعی جایگزین ، ما بسیار خوشحالیم که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر مربوط به ما نشان می دهد درمان های محافظه کار برای بیماری شما یکی از این راه حل های موثر Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به نام .
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ،نوع نوآورانه طب سنتی چینی (TCM) است. ایندارو دهان و دندان اما برنامه های خارجی با هیچ عارضه جانبی نیست .
بر اساستشخیص دقیق ، تجویز داروهای خاص داده شده است برای کمک به دستیابی به اثرات درمانی از جمله جلوگیری از بزرگ شدن بیشتر از کیست ، تسکین علائم ، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ارتقای سطح عملکرد و تعمیر کلیه های آسیب دیده ما در این روش ، کلیه 11cm کیست را می توان به طور طبیعی اداره می شود.
برای مشاوره شخصی در مناسب ترین درمان را به شما ارائه کنیم ، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد شرایط خود لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود شما قطعا به زودی دریافت پاسخ سریع مراقبت لطفا !



:: برچسب‌ها: کلیه کیست درمان, کیست کلیه درمان طبیعی , کیست کلیه درمان طبیعی 11cm,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک
تشخیص ، پلی کیستیک کلیه DiseasePolycystic این بیماری کلیه CKD ژنتیکی با کیستهای از اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه، که به تدریج ستم نفرون با کیست افزایش ، در نتیجه باعث آسیب کلیوی است . پس چگونه به تشخیص به موقع و به طور موثر ؟

بیماری کلیه پلی کیستیک ، در واقع ، به میبرد و ARPKD تقسیم شده است. سابق است که معمولا دیده می شود بیماری کلیه شناخته شده به عنوان بزرگسال PKD در حالی که دومی عمدتا در دوره نوزاد به نظر می رسد .

پس چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک در اسرع وقت عوامل به شرح زیر می باشد .

تاریخ 1.Family

ویژگی های 2.Clinical :

عملکرد دستگاه ادراری :

ویژگی های بالینی به بیماران عمدتا در آنها 40 ، که شامل درد قسمت تحتانی پشت و یا درد ناحیه بالای شکم ، درد مبهم یا کولیک کلیوی ، عفونت ادراری فوقانی ، همراه سنگ کلیه ، سردرد ، تهوع و استفراغ و همچنین از دست دادن وزن ، و غیره به نظر می رسد

عملکرد سیستم قلبی و عروقی :

فشار خون بالا علائم اولیه در برخی موارد، که ممکن است با هیپرتروفی بطن چپ، پرولاپس دریچه میترال ، نارسایی آئورت یا آنوریسم داخل جمجمه همراه است.

عملکرد دستگاه گوارش :

30 ٪ ~ 40 ٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست کبدی علاوه بر این، 10 درصد از آنها به کیست پانکراس در حالی که حدود 5٪ کیست طحال .

بررسی 3.Physical :

گره از کلیه یک طرفه یا دو طرفه را می توان از طریق معاینه فیزیکی است که 50٪ از بیماران رفتار به عنوان افزایش کمر در حالی که با فشار دادن درد وجود داشته باشد تا کسانی که عفونت تشخیص داده می شود.

بررسی 4.Auxiliary :

تست ادرار معمول :

هیچ ویژگی های بالینی واضح در دوره اولیه ، که بدتر و توسعه هماچوری میکروسکوپی در دوره متوسط ​​و پیشرفته که بخشی از بیماران پروتئینوری ، سنگ کلیه نشان می دهد وجود دارد.

سرم کراتینین :

آن را به تدریج با کاهش جبران کلیوی را افزایش می دهد.

KUB :

افزایش آنژیوگرافی کلیوی با شکل غیر عادی نشان داد شده است.

محتوای بالا به طور عمده مذاکرات در مورد چگونگی تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داروها و درمان های کمکی از چنین CKD ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: بیماری پلی کیستیک کلیه , کلیه پلی کیستیک بیماری, تشخیص چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به تشخیص نارسایی حاد کلیه

چگونه به تشخیص نارسایی حاد کلیه
تشخیص، کلیه FailureThere حاد کاهش قابل توجهی از مرگ و میر ناشی از نارسایی حاد کلیه با درمان معمولا اعمال تصفیه خون است که به طور مستقیم مربوط به پیش آگهی بیماران است. با این حال ، چگونه آن را تشخیص در اسرع وقت ؟

نارسایی حاد کلیه یک سری سندرم بالینی با علل مختلف بیماری است ، که از دست دادن جزئی یا کامل از ویژگی های عملکرد کلیه به صدمه به گردش خون از کلیه ها که استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر نمی توان خود را از جریان خون حذف ، در نتیجه باعث عدم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز به طوری که باعث نارسایی حاد کلیه .

عوامل خاص برای تشخیص ARF در زیر ذکر شده است.

بازرسی آزمایشگاهی :

آزمایش ادرار :

آزمایش ادرار برای شناسایی نارسایی حاد کلیه توبولار و یا بعد کلیوی اعمال می شود .

تست بیوشیمیایی خون :

جلب توجه به تغییر غلظت electrolytical ، کراتینین و BUN سرم .

معاینه کلیه imageological :

KUB ، امواج فراصوت، CT و رزونانس مغناطیسی هسته ای به طور معمول استفاده می شود برای تشخیص اندازه، شکل کلیه و همچنین وضعیت رگ های خونی ، حالب و مثانه، که ، با این حال ، ممکن است آسیب کلیوی با کمک ماده حاجب بدتر .

بیوپسی کلیه :

بیوپسی کلیه روش قابل اعتماد برای تشخیص نارسایی حاد کلیه کریپتوجنیک است ، در نتیجه ارزیابی پیش آگهی .

یک ایده کلی در مورد چگونگی تشخیص نارسایی حاد کلیه محتوای بالا فراهم می کند. در واقع، آن قول داده است برای بیماران به عنوان طولانی به درجه خاصی معکوس به عنوان آنها تشخیص زودتر و درمان سودمند است . درمان آلودگی خون درمان های طبیعی ، ترجیح داده است که نقش موثری در تصفیه خون ، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به منظور اصلاح ARF تا آنجا که ممکن است .

چگونه برای تشخیص نارسایی حاد کلیه محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . بیشتر پیشنهادات شخصی لطفا مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان و یا ماE- الکترونیکی ارسال به ckdstage@hotmail.com .



:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه , تشخیص نارسایی کلیه، نارسایی حاد کلیه,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

آیا رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت

آیا رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت
رژیم غذایی، GlomerulonephritisGlomerulonephritis اصلی است در آنجا با علل بیماری های متعدد، که منجر به آسیب کلیوی از درجات مختلف با مقاوم به درمان و طولانی البته بیمار CKD به جز از دارو ، رژیم غذایی مناسب است ؟

گلومرولونفریت ، به طور خاص ، به طور معمول دیده می شود بیماری کلیه آلرژیک از گلومرول کلیه ها دو جانبه ، که به بیماری کلیوی مزمن و بیماری های حاد کلیه که اکثر موارد بیماری به عنوان است عفونت prodromic 2 ~ 3 هفته قبل رفتار می کنند تقسیم در حالی که بهداشت و درمان معالجه روزانه نقش حیاتی ، است که قادر به کمک به درمان پزشکی و همچنین کاهش ویژگی های بالینی عوامل خاص رژیم غذایی برای گلومرولونفریت به شرح زیر است .

ساختار 1.The رژیم غذایی باید تحت کنترل دقیق ، که به خوبی شامل نظم تغذیه به خصوص مصرف پروتئین که بستگی به شرایط بیمار از افراد رژیم غذایی کالری بالا می پرسد برای کربوهیدرات و چربی فراوان در حالی که بیماران مبتلا به گلومرولونفریت با فشار خون بالا باید مواد غذایی نور با خوردن مصرف کم نمک، چربی و روغن .

2.It به ترک سیگار کشیدن و نوشیدن حد که ممکن است اسیدی شدن بدن انسان می شود ، بنابراین اجتناب از بدتر شدن گلومرولونفریت مهم است .

زندگی 3.Regular است به بیماران ضروری است ، در حالی که آن را unadvisable بیدار ماندن تا دیروقت بر روی اینترنت، کارائوکی و فال ماهجونگ است .

4.Besides ، بیماران همچنین باید وضعیت خوب روانی است که قادر به کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر حفظ کند.

مطالب بالا به طور عمده به معرفی رژیم غذایی گلومرولونفریت است . به عنوان یک ماده در واقع ، این درمان کمکی با هدف از بین بردن پدیده سطحی تنها است، که قادر به درمان کاملا از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه درمان های طبیعی ، درمان های طبیعی مطلوب ، اعمال شده است که برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که برای اصلاح گلومرولونفریت تا آنجا که ممکن است .

چه رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت است؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت رژیم غذایی و تناسب اندام , رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت , گلومرولونفریت,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

مشکل خواب در نارسایی کلیه

مشکل خواب در نارسایی کلیه

مشکل از در خواب در FailurePeople کلیه مبتلا به نارسایی کلیه اغلب مشکل خواب داشته باشد. خواب ناکافی باعث می شود که بیماران احساس خستگی و هیچ انرژی برای انجام anything.Why بیماران کلیویسلامت جسمی و روانی دچار مشکل خواب ؟ می تواند به خواب کمک مشکلات در نارسایی کلیه .

سندرم پای بی قرار

سندرم پای بی قرار اشاره به یک اختلال که در آن پاها احساس خارش و یا tingly ، و یا ممکن است حرکت تند و سریع و یا حرکت در احساس ناراحت کننده own.This خود باعث می شود که آنها را از خواب بیدار در وسط night.Moving پاها می تواند احساس ناراحت کننده را کاهش دهد و حتی باعث آن برود سندرم پای entirely.Restless است که عمدتا با توجه به شرایط زیر :

کمبود آهن و کم خونی

دیابت

کافئین ، الکل ، توتون و تنباکو

داروهای خاصی

چگونه به کنترل سندرم پای بی قرار در نارسایی کلیه ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات پزشکی .

ترخیص کالا از گمرک دیالیز ناکافی

در صورتی که بیماران بدون دیالیز مناسب ، آن را ساختمان بالا از مواد زائد در مواد زائد blood.The باعث می تواند باعث شود که شما احساس بد و ناراحت کننده ، در نتیجه مشکل از خواب در کلیه Failure.To ، نتیجه اجتناب از ساختمان بالا از مواد زائد در بدن، بیماران هرگز نباید جلسات دیالیز را از دست ندهید .

احساسات

اغلب بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از بسیاری از احساسات منفی مانند اضطراب رنج می برند، نگرانی و sadness.If شما مشکل خواب ، ممکن است نشانه ای از depression.You بالینی باید اگر به پزشک خود بگویید و او می تواند به شما برخی از پیشنهادات خود را به تسکین می دهد مشکل.

علاوه بر علل فوق مشکل خواب در نارسایی کلیه ، تغییر الگوی خواب و کافئین نیز ممکن است عوامل contributable موضوع سلامت .

برای کنترل مشکل خواب در نارسایی کلیه ، اولین قدم این است برای پیدا کردن این causes.Whatعلت در مورد خود و چگونه به مدیریت آن است؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

به عنوان علت مشکل خواب در نارسایی کلیه ، آسیب های جدی کلیوی ، بیماران باید یک درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد.درمان مؤثر برای بیماران میکرو چینی Osmotherapy داروها ، .



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 نفریت لوپوس

درمان طبیعی برای مرحله 4 نفریت لوپوس

مرحله 4 لوپوس نفریت نیز منتشر nephritis.It لوپوس پرولیفراتیو نامیده می شود ، هر دو شدید ترین ، و اغلب ردهای از nephritis.What لوپوسدرمان طبیعی برای مرحله 4 لوپوس نفریت است ؟

مرحله 4 لوپوس نفریت

لوپوس یک بیماری خودایمن است که در آن سیستم ایمنی بدن حمله نقاط مختلف بدن مانند پوست ، مفاصل، روده کلیه etc.When درگیر هستند ، آن را التهاب از گلومرول است کهفیلترهای ریز در kidneys.In مرحله 4 لوپوس نفریت ، بیش از 50 ٪ می شود از از گلومرول involved.Clinically ، پروتئینوری و هماچوری وجود داشته باشد، اغلب مبتلا به سندرم نفروتیک ، فشار خون بالا و کراتینین بالا .

درمان طبیعی برای مرحله 4 لوپوس نفریت

اهداف درمان از مرحله 4 نفریت لوپوس شامل بازسازی سیستم ایمنی طبیعی ، توقف کاهش عملکرد کلیه ، و بهبود عملکرد کلیه در حال حاضر .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان طبیعی موثر برای مرحله 4 nephritis.It لوپوس کار می کند در روش های زیر برای درمان بیماری است.

سرکوب پاسخ التهابی

داروهای چینی می تواند پاسخ التهابی در kidneys.If به التهاب در کلیه ها می تواند متوقف سرکوب ، هیچ آسیب سیستم ایمنی بیشتر به کلیه ها رخ خواهد داد.

بازسازی سیستم ایمنی بدن

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی system.If ایمنی بدن سیستم ایمنی بدن می تواند حالت عادی بهبود می یابند ، آن را حمله به قسمت های مختلف بدن خواهد متوقف شود. پس از مواد مضر توسط سیستم ایمنی بدن برداشته ، پاسخ ایمنی را متوقف خواهد کرد .

بهبود عملکرد کلیوی در مرحله 4 لوپوس نفریت

در مرحله 4 لوپوس نفریت ، بیش از 50 ٪ از گلومرول impaired.Therefore است ، برای بهبود عملکرد کلیوی ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن اختلالگلومرول داروهای چینی تونیک به کلیه ها هستند و می توانند خود بهبودی و خود را تحریک . بازسازی از اختلال در glomeruli.If آسیب کلیه می تواند معکوس شود ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند مرحله 4 لوپوس نفریت به طور طبیعی عاری از عوارض جانبی در بدن را درمان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن با عملکرد کلیوی 46٪

بیماری کلیوی مزمن با عملکرد کلیوی 46٪

بیماری مزمن کلیهبیماری کلیه است که در آن از شکست کلیه شخص progressively.A با عملکرد کلیوی 46٪ تنها به تعدیل damage.It کلیه برای بیماران مهم است که به دنبال یک درمان موثر برای جلوگیری از زوال عملکرد کلیوی بیشتر است.

بیماری مزمن کلیوی با عملکرد کلیوی 46٪

هنگامی که مواد مضر خارجی به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن ما می تواند به آنها و به رسمیت شناختن شکست them.When مواد مضر حذف ، سیستم ایمنی بدن ما متوقف خواهند شد.

با این حال ، در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن نتواند به خوبی عمل پس از مواد مضر پاک کردن ، پاسخ ایمنی هنوز نمی cease.The پاسخ التهابی اضافی می تواند التهاب در body.If را باعث التهاب در کلیه ها رخ می دهد ، می تواند باعث فیبروز از بافت کلیه ، بنابراین در بیماری مزمن کلیوی ( CKD) و در نتیجه .

درمان برای بیماری های مزمن کلیوی با عملکرد کلیوی 46٪

اهداف درمان بیماری مزمن کلیه با عملکرد کلیوی 46 درصد عبارتند از:

کنترل شرایط و بیماری آسیب کلیه اساسی ؛

توقف کاهش عملکرد کلیوی ؛

معکوس صدمه به کلیه ها به بهبود عملکرد کلیوی .

انواع بیماری ها و شرایطی که باعث disease.Diabetes کلیوی مزمن و فشار خون بالا به دو علت مهم از disease.It مزمن کلیوی وجود دارد مهم است که برای بیماران بهدرمان تهاجمی برای کنترل causes.You اساسی می تواند به kidneycares ایمیل @ hotmail.com برای پیشنهادات پزشکی .

یکی از گام مهم است به سرکوب التهاب و فیبروز در kidneys.Micro چینی داروها Osmotherapy را متوقف می توانید التهاب در کلیه سرکوب برای جلوگیری از فیبروز از کلیه tissues.In این راه ، عملکرد کلیه وخامت متوقف خواهد شد.

سلول های بنیادی درمان می تواند بافت کلیه اختلال بازگرداندن به بهبود سلولهای function.Stem کلیوی شده می تواند به سلول های جدید به جای آسیب دیده cells.In کلیه این راه افتراق ، ساختار کلیه اختلال خواهد شد ترمیم و عملکرد کلیوی در حال حاضر 46٪ خواهد شد افزایش یافته است .



:: برچسب‌ها: درمان CKD,


سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

گیاهان به کراتینین بالا پایین در مرحله 5 نارسایی کلیه

گیاهان به کراتینین بالا پایین در مرحله 5 نارسایی کلیه

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، کلیه ها آسیب دیده به طور قابل توجهی و یا حتی سطوح fail.High کراتینین در جریان خون است . چه سبزی می توانند کراتینین بالا در مرحله کاهش 5 نارسایی کلیه ؟

کراتینین بالا در مرحله 5 نارسایی کلیه

از عروق خونی کوچک در کلیهها با سوراخ و حتی ریزتر درست می کند بر روی آنها عنوان فیلتر در kidneys.Normally عمل می کنند ، محصولات زباله های مولکولی کوچک از جمله کراتینین می تواند از طریق حفره ها و پایان را در شرایط عادی urine.In ، فشار ، سطح کراتینین در جریان خون بین 0.6 ~ 1.1.However ، در مرحله 5 نارسایی کلیه ، مقدار زیادی از کراتینین می سازد تا در بدن، و در نتیجه بسیار بالا creatinine.Generally ، کراتینین بالاتر ، آسیب جدی تر کلیه .

گیاهان به کراتینین بالا کمتری در مرحله 5 نارسایی کلیه

در اینجا لیستی از برخی از گیاهان به کراتینین بالا و پایین در مرحله 5 failure.However کلیه است ، برخی از گیاهان می تواند عوارض جانبی در body.Therefore شود ، شما باید هرگز آنها را بدون مشورت با حرفه ای .

گزنه

گزنه می تواند مفید در کاهش levels.However کراتینین ، شما باید گزنه را اگر شما در رقیق کننده خون یا داروهای فشار خون بالا هستند .

بابونه

بابونه یکی از گیاهان است که می تواند در مرحله کمک به کاهش کراتینین بالا 5 کلیه failure.This شاخ و برگ گیاهان دارای این تابع با توجه به سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها در حال حاضر بابونه است .

officinale نزله

officinale سرما خوردگی یک گیاه سنتی چینی است و برای درمان انواع از گیاه aliments.This می کراتینین بالا در مرحله 5 نارسایی کلیه از طریق افزایش دفع مواد زائد از روده کاهش استفاده شده است .

فوق از گیاهان معمول به کراتینین بالا کمتر در مرحله 5 نارسایی کلیه بر اساس شرایط خاص خود را ، برخی از گیاهان خواهد بود prescribed.You می توانید با پزشک آنلاین ما گپ زدن و گرفتن به دانستن آنچه که شاخ و برگ گیاهان خوب برای شما است .

با این حال ، گیاهان خوراکی بسیاری از اثرات سوء بر body.To خلاص شدن از شر این اثرات جانبی ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده و بکار رفته برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه با درمان creatinine.This بالا می تواند کراتینین بالا با بازسازی ساختار اختلال کلیوی را کاهش و افزایش عملکرد کلیوی . اگر شما در این درمان علاقه مند هستند ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر ایمیل .



:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,


شنبه 18 آبان 1392
ن : lafee

چه میوه ها می تواند مردم را با مزایای سندرم نفروتیک

چه میوه ها می تواند مردم را با مزایای سندرم نفروتیک

چه میوه ها می تواند به نفع مردم با SyndromeFruits نفروتیک فراوان در ویتامین ها، فیبر و دیگر مواد مغذی هستند . با این حال ، در سندرم نفروتیک ، نه همه میوه امکان پذیر به بیماران به عنوان اجزاء در میوه them.What می تواند افراد مبتلا به سندرم نفروتیک بهره مند شوند ؟

مزایای استفاده از میوه ها در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

اکسیداسیون یک فرایند طبیعی برای تولید انرژی و بسیاری از واکنش های شیمیایی در body.However ، بیش از حد از اکسیداسیون چربی و کلسترول می تواند رادیکال های آزاد که می تواند پروتئین، غشای سلولی و ژن آسیب ایجاد شده است.

میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند رادیکال های آزاد را به حفاظت از سلولهای کلیه در برابر damage.Additionally خنثی ، فیبر در میوه ها می تواند سطح کلسترول چربی کمتر و کمک، در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و بیماری های قلبی . ویتامین ها و انواع مختلف از مواد معدنی می تواند نیاز بدن را تامین کند.

میوه ها توصیه می شود برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک

همانطور که کلیه مبتلا هستند، سطوح بالایی از پتاسیم و فسفر خواهد شد در پتاسیم bloodstream.Elevated ساخت تا می تواند منجر به عوارض متعدد را می دهد و حتی می تواند زندگی threatening.High از فسفر می تواند باعث بیماری های استخوان، خارش پوست و سایر مشکلات بهداشتی . بنابراین ، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مصرف پتاسیم و فسفر در diet.As خود را محدود می کند بسیاری از میوه ها در پتاسیم و فسفر لود می شود ، بیماران باید در انتخاب میوه محتاط .

انگور قرمز

فلاونوئیدها در انگور قرمز می تواند کمک به محافظت در برابر بیماری های قلبی جلوگیری از اکسیداسیون و کاهش تشکیل clots.Meanwhile خون ، فلاونوئیدها می تواند به کاهش التهاب به کاهش آسیب به بافت های کلیه کمک می کند.

گیلاس

گیلاس برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می شود. آنها نشان داده شده است به منظور کاهش التهاب زمانی که روزانه خورده . در همین حال، آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به حفاظت از انواع heart.All از انواع توت ها مانند ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته ، تمشک و توت فرنگی همه به بیماران پیشنهاد .

سیب

سیب سرشار از فیبر هستند و compounds.They ضد التهابی می تواند کلسترول را کاهش دهد ، جلوگیری از یبوست و محافظت در برابر بیماری های قلبی .

بالا است فقط یک لیست از میوه ها توصیه می شود برای افراد مبتلا به نفروتیک syndrome.For اطلاعات بیشتر ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.