دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم بالا کراتینین باعث خارش پوست و بی حسی در پاها

آیا می توانم بالا کراتینین باعث خارش پوست و بی حسی در پاها

آیا می توانم علت کراتینین بالا خارش پوست و بی حسی در LegsCreatinine، حاصل از کراتین در عضله است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.High کراتینین فیلتر با کاهش کلیه function.When کلیوی دچار اختلال در ارتباط است ، یک میزبان از علائم ظاهر خواهد شد. آیا می توانم کراتینین بالا باعث خارش پوست و بی حسی در پا ؟

در حالی که کراتینین بالا است با خارش پوست و بی حسی در پاها به طور مستقیم در ارتباط نیست، برخی از بیماران کلیوی می تواند این دو شرایط را تجربه کنند. دلیل این است که سطوح بالایی از مواد معدنی خاصی ایجاد در بدن و برخی از سیستم های بدن می تواند نقش داشته است .

خارش پوست در بیماری های کلیوی

خارش پوست جلوه ای بسیار رایج در کلیه disease.The مقصر اصلی این وضعیت است سطوح بالایی از فسفر در bloodstream.Phosphorus است یک ماده معدنی مهم در نگه داشتن استخوان healthy.However ، زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد درست ، فسفر اضافی در تجمع می یابد خون، در نتیجه در خارش پوست .

بی حسی در پاها در بیماری های کلیوی

بی حسی در پاها در بیماری های کلیوی است و عمدتا به نفروپاتی محیطی اورمی با توجه به ساختمان بالا از مواد زائد متابولیک و toxins.It به طور عمده در میان آن دسته از بیماران با GFR زیر 12ml/min رخ می دهد نسبت داده شده است. در مورد جدی ، بیماران ممکن است از از دست رفتن کل حس رنج می برند و حتی مشکل در راه رفتن نرمال .

به طور کلی، کراتینین بالاتر ، سطوح بالاتری از سموم و مواد زائد در bloodstream.In این مورد ، خارش پوست و بی حسی در پاها تبدیل خواهد شد جدی تر.

چگونه برای از بین بردن خارش پوست و بی حسی در پاها در نارسایی کلیه ؟

همانطور که خارش پوست و بی حسی در نتیجه پا از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن ، دیالیز می تواند شرایط با از بین بردن مواد مضر از خون را کاهش دهد. با این حال ، دیالیز دارای هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه در تمام .

برای کنترل شرایط به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء کلیوی function.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت و سلول های اختلال کلیه اساسا داشته باشد.



:: برچسب‌ها: کراتینین,


دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کلیه منقبض شده در نارسایی کلیه

درمان طبیعی برای کلیه منقبض شده در نارسایی کلیه

کلیه سالم 10 تا 12 سانتی متر طول ، 5 ~ مرکزی 6cm عرض و 3 تا 4 سانتی متر عرض است . با این حال ، وقتی کلیه ها کوچک ، آنها را برای عملکرد درست شکست . درمان طبیعی برای منقبض کلیه در نارسایی کلیه چیست؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ .

کلیه منقبض شده در نارسایی کلیه

هر کلیه حدود یک میلیون نفرون nephrons.These تشکیل شده است می توانید فیلتر کردن مواد زائد و مایع اضافی را از body.However ، هر شرایط و بیماری که می تواند نفرون در راه منفی تاثیر می گذارد باعث آسیب به نفرون ها و / یا از دست دادن نفرون می شود . اگر چنین است ، کلیه منقبض خواهد بود نتیجه در Failure.If کلیه کلیه ها در اندازه کاهش می دهد ، آنها را به properly.As تابع شکست در نتیجه، یک میزبان از نشانه ها و عوارض پس occur.If ، دیالیز خواهد بود prescribed.Is . هر گونه درمان طبیعی برای کلیه منقبض شده در نارسایی کلیه ؟

درمان طبیعی برای کلیه منقبض شده در نارسایی کلیه

میکرو چینی داروها Osmotherapy این است درمان طبیعی توصیه می شود برای کلیه منقبض در failure.It کلیه با این نسخهها کار در روش های زیر برای درمان نارسایی کلیه با کلیه منقبض شده است .

داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند برای افزایش خون و اکسیژن به بافت های اختلال کلیه و cells.In این راه ، می تواند یک محیط داخلی مناسب برای بازگرداندن اختلال کلیه بافت ها و سلول های فراهم خواهد کرد.

داروهای میکرو چینی می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه و cells.If کلیه قابل بازیابی می باشند ، کلیه منقبض خواهد شد در اندازه را افزایش می دهد .

اگر کلیه منقبض شده قابل بازیابی می باشند ، کلیه ها عملکرد کلیه از improvement.In این مورد ، زباله خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده و نشانه های در ارتباط خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل .

بهبود بعد از میکرو چینی داروها Osmotherapy

بهبود بالینی

تهوع، استفراغ ، بی اشتهایی و سایر تظاهرات بالینی برطرف خواهد شد.

بهبود عملکرد کلیه

اگر کلیه منقبض شده را می توان در اندازه افزایش یافته است ، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید منقبض کلیه در نارسایی کلیه به طور موثر و بدون ایجاد عوارض جانبی را درمان کنند. شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای اطلاعات بیشتر مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه,


دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

منحصر به فرد بیماری مزمن (CKD) درمان کلیه : درمان ایمنی بدن

منحصر به فرد بیماری مزمن (CKD) درمان کلیه : درمان ایمنی بدن
CKD است یک بیماری پیشرونده کلیه بیش از چند years.It است ، توسط نفریت گلومرولی ، فشار خون بالا ، دیابت و دیگر disorders.Complications ها ایجاد می شود می تواند به راحتی به توابع های کلیوی CKD.As کاهش می یابد نسبت داده ، ضایعات را نمی توان به راحتی برداشته شد ، آنها در حفظ بدن و ممکن است هر قسمت از body.We آسیب بهتر است یک درمان موثر برای محافظت از کلیه های ما و یا تاخیر نارسایی کلیوی . اگر نارسایی کلیه از کنترل خارج شده است ، ما فقط می توانید استفاده کنید پیوند و دیالیز را به یک زندگی دیالیز span.While و پیوند کلیه را بسیاری از مردم احساس وحشتناک و می خواهید برای پیدا کردن چیزی دیگری برای کمک به کنترل disease.Weروش موثر به نام ایمونوتراپی و ما باید بسیاری از cases.You موفق است می تواند ما را به تست های آزمایشگاهی خود را و به ما ارائه می دهیم advice.click حرفه ای اینجا ckdstage@hotmail.com است .

پزشکی مراقبت

پس از معاینه شما ، پزشکان به شما مقدار زیادی از pills.You هیچ چیزی در مورد it.The تنها چیزی که برای انجام شده است که آنها را در زمان را . بسیاری از آنها hormones.Hormones هستند کنترلعلائم CKD quickly.You می تواند یک نتیجه خوب در آزمایشگاه را دریافت . اما شما باید بدانید آن است که در واقع به علائم ناپدید می شوند و نارسایی کلیه را نگه می دارد رفتن غیره. دیگر شما را هورمون ، هورمون functions.Taking بدتر کلیه شما دارای هیچ چیز به تعمیر function.Even کلیه اگر ما هورمون در شرایط جدی نیاز است .

سلول های بنیادی چیست

ایمونوتراپی هیچ اثرات جانبی ندارد و توسعه بر اساس hormonotherapy.It به حل مشکل کلیوی از دیدگاه بنیادی .

با توجه به مطالعات بالینی ، 95 ٪ افراد باعث اختلال سیستم ایمنی بدن بیماری مزمن کلیه . سیستم ایمنی بدن با این نسخهها کار abnormal.antigen با حمله به بدن و آنتی بادی produced.They به تشکیل کمپلکس ایمنی و موفق به ترک بدن به موقع به علت بیماری کلیوی . پیچیده ایمنی نگه می دارد در خون و گردش با بدن ، چه چیزی بیشتر ، ممکن است آن را systems.When دیگر آنها را به کلیه تاثیر می گذارد ، گلومرول ها واکنش نشان می دهند به آنها و تبدیل بیماری های inflamed.Kidney ایجاد می شود .

اولین مرحله از ایمونوتراپی است به استفاده از هورمون به جلوگیری از هدف inflammation.The به است برای جلوگیری از آسیب کلیوی ، سپس داروهای چینی ها برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و در پاکسازی complexes.Most ایمنی مهم ، داروهای چینی نیز باید تابعی از تعمیر عملکرد کلیه طب چینی دارای قدرت سحر و جادو و یک history.We طولانی بسیاری از موارد موفق به اثبات اثربخشی آن . شما می توانید با ما تماس ckdstage@hotmail.com.and در مورد ایمونوتراپی با آنها صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن , بیماری مزمن کلیه , درمان CKD,


دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای مقابله با ریزش مو با CKD

چگونه برای مقابله با ریزش مو با CKD
از دست دادن مو، بیماران CKDMany با CKD در مورد ریزش مو پس از دیالیز نگران کرده است. در واقع، تعداد زیادی از چنین مواردی وجود دارد که ، با این حال ، به نظر می رسد به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه پیشرفته .

در واقع CKD می تواند ویژگی های بالینی مربوط به کلیه از جمله ادم ، پروتئینوری و هماچوری شود که متعلق به عقل سلیم می شود . با این حال ، با پیشرفت زمان و البته بیمار که علائم خفیف محدود به تدریج به عوارض سیستمیک شدید از بافت های مختلف و ارگان ، که بیشتر به ریزش مو منجر می شود که سیستم عصبی و سیستم غدد درون ریز درگیر هستند . علاوه بر این ، عفونت کانونی ، اختلال سیستم ایمنی ، ناکافی در رژیم غذایی و فشار روانی دیگر عوامل تاثیر ریزش مو با CKD هستند. ( علت بیماری خود را از وضعیت فعلی چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

پس چگونه به مقابله با ریزش مو با CKD ؟ سادگی را انتخاب کنید شامپو دیگر برای تلفن های موبایل مانند یک ایده مسخره در حالی که بسیاری از بیماران متوجه نمی شوند که درمان های متعدد در کاهش پدیده سطحی به طور موقت و سرسری مشابه هدف . بنابراین بهتر است به درمان های طبیعی از دریافت داروهای نیمه راه و نامناسب با توده ای از عوارض جانبی .

درمان های طبیعی درمان های مطلوب با TCM انتخاب ، است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه به طور کامل باعث می شود ، در نتیجه حفاظت و بازسازیساختارها و توابع ذاتی سلول های کلیوی به موقع و به طور موثر به طوری که برای مقابله با ریزش مو با CKD است.

درمان آلودگی خون درمان طبیعی آن ترجیح داده است ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا در جهت مقابله با ریزش مو با CKD به طور طبیعی .

چگونه به مقابله با ریزش مو با CKD ؟ تنها با درمان علل ریشه ای در زیر با تشخیص زود هنگام و درمان می تواند بیماران را تا آنجا که ممکن است معکوس شود. پیشنهادات خاص بیشتر لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: علائم CKD A ~ Z, از دست دادن مو با CKD , CKD,


دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

طب گیاهی برای نارسایی کلیه ها چه هستند

طب گیاهی برای نارسایی کلیه ها چه هستند
طب گیاهی ، نارسایی کلیه نارسایی کلیه یکی از CKD طولانی مقاوم به درمان که به مدت طولانی مسئله موجب ناراحتی برای بیماران برای مقابله با است. با این حال ، چه طب گیاهی معالجه نارسایی کلیه هستند؟

همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم نقش در حفظ کارکرد روزانه بدن انسان برای تصفیه خون و حذف متابولیت از طریق ادرار است . در طی این مدت ، نارسایی کلیه خفیف یا اختلال ممکن است ظاهر می شود، که به تدریج آسیب های کلیوی را تشکیل می دهد . در واقع ، همه نوع از بیماری کلیوی در یک روز ساخته شده است ، که متعلق به نفوذ ذاتی دراز مدت ، شیوه زندگی بد و بارها و بارها به تاخیر افتاد دارو . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، وضعیت کنونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به سرعت در حال بدتر و غیر قابل چشم پوشی به وخامت بیشتر می شود . ( چگونه به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری خود را ؟ لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید . )

به عنوان داروهای سنتی ، طب گیاهی انتخاب شده است TCM است که قادر به بازیابی و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از مبدا به طور کامل به طوری که برای درمان نارسایی کلیه اساسا .

درمان های طبیعی از جمله طب گیاهی است . میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان های مطلوب اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق از گسترش عروق خونی ، ضد التهابی ، ضد انعقاد است و تجزیه پذیری در جهت جبران نارسایی کلیه موثر و به اندازه کافی .

درمان آلودگی خون ترجیح داده است طب گیاهی برای نارسایی کلیه، استفاده شده است که برای از بین بردن خون حالت سکون از قبیل زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ کسانی که مواد تشکیل دهنده جبرانی و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره .

ایمونوتراپی ، طب گیاهی قابل توجهی در ترکیب با داروهای غربی است، که قادر به عقب مبتلا به اختلالات سیستم ایمنی از طریق شش مرحله CKD تا آنجا که ممکن است.

مطالب فوق به طور عمده برای نارسایی کلیه معرفی طب گیاهی . اگر شما مشتاق برای امید به زندگی طولانی تر و با کیفیت بهتر زندگی هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه , نارسایی کلیه , داروهای گیاهی برای نارسایی کلیه,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آخرین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آخرین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

درمان با سلول های بنیادی برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه است. این می تواند کمک به بیماران dialysis.How می کند سلولهای بنیادی کار درمان در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از ؟

مرحله 5 نارسایی کلیه

کلیه ها از پنج نوع از cells.These ذاتی کلیه پنج نوع از سلول ها می توانند با هم کار کنند به حفظ عملکرد کلیوی طبیعی تشکیل شده است. با این حال ، در مرحله 5 نارسایی کلیه ، سلول های ذاتی کلیه ها دچار اختلال و حتی necrotic.As نتیجه ، کلیه ها به درستی کار نمی کنند ، در نتیجه سطح بالایی از سموم و مواد زائد در blood.Dialysis درمان شایع ترین مورد استفاده برای مرحله 5 نارسایی کلیه است ، اما از آن است که درمانی برای این بیماری نه در همه . هدف از درمان سلول های بنیادی در بهبود عملکرد کلیه در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه است. خوانده شده و به دانم چگونه درمان سلول های بنیادی در درمان نارسایی کلیه مرحله 5 کار می کند .

درمان سلول های بنیادی برای مرحله 5 نارسایی کلیه

سلول های بنیادی یک نوع از cells.They نابالغ و تمایز تابع بالقوه بازسازی انواع بافت ها و اندام های بدن . بنابراین، سلول های بنیادی نیز به عنوان سلولهای جهانی در منطقه پزشکی شناخته شده است. درمان سلول های بنیادی کار می کند در روش های زیر را جهت درمان نارسایی کلیه است.

سلولهای بنیادی دارای توانایی قوی از گسترش سلاح های هسته ای و چند جهت differentiation.Based شده در توانایی منحصر به فرد از خانگی ، آنها می توانند به سلول های ذاتی کلیه جدید افتراق cells.In بیمار به جای این روش ، کلیه بیمار تعمیر شود .

از طریق تعاملات بین سلولی و عوامل سلول های تولید ، می تواند از گسترش سلاح های هسته ای و واکنش ایمنی از cells.Hence T را مهار ، می توانید سیستم ایمنی بدن بازسازی و کمک به بدن در بهبود عملکرد سیستم ایمنی طبیعی .

اگر سلول های ذاتی اختلال را می توان با سلول های جدید جایگزین ، ساختار کلیه خواهد بنابراین restored.If است ، عملکرد کلیوی خواهد شد در مرحله 5 نارسایی کلیه قابل ملاحظه ای بهبود یافته و هیچ دیالیز لازم خواهد شد .

در چین، درمان سلول های بنیادی برای درمان انواع بیماری های مقاوم به درمان در کلینیک مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما در این درمان علاقه مند هستند ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر ایمیل .



:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 قابل درمان

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 قابل درمان

IgA نفروپاتی یک اختلال ایمنی دارو با سپرده از ایمونوگلوبولین A در عملکرد کلیه area.As مزانژال بدتر ، میزبان علائم appear.Protein در ادرار نشانه بسیار جدی اختلال در کلیه غلظت IgA nephropathy.Can IgA نفروپاتی با پروتئین در است ادرار 3.5 درمان می شود ؟

نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5

غلظت IgA است نوع antibodies.When را خارج از مواد مضر به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید به شکست در برابر آنها . با این حال ، در نفروپاتی IgA، سیستم ایمنی بدن نتواند به درستی کار نکند ، در نتیجه غلظت IgA اضافی در گردش خون blood.With ، غلظت IgA را به کلیه ها و سپرده در area.To مزانژال جریان به از بین بردنرسوب IgA در آن از کلیه ها ،التهاب آغاز خواهد شد توسط kidneys.If التهاب را نمی توان سرکوب کرد ، آن را بافت کلیه را مختل و باعث می شود آنها را برای تبدیل شدن به زخمی .

به طور کلی، IgA نفروپاتی باعث می شود هیچ پروتئین در urine.However ، در برخی موارد، سندرم نفروتیک می تواند رخ دهد ، و در نتیجه سنگین پروتئین در ادرار . پروتئین در ادرار 3.5 با پیش آگهی بسیار بد این بیماری در ارتباط است.

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 درمان می شود؟

تا به حال بوده است هیچدرمانی برای غلظت IgA nephropathy.However ، وجود دارد ، اگر درمان تهاجمی است به تصویب رسید، عملکرد کلیوی خواهد بود improved.If بنابراین، بیماران قادر خواهند بود به یک زندگی عادی مانند جمعیت عمومی است .

ایمونوتراپی درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به غلظت IgA nephropathy.It به شش فرایند درمان تشکیل شده و می تواند در راه های زیر به درمان نفروپاتی IgA عمل ​​است.

سرکوب پاسخ التهابی

این می تواند پاسخ التهابی در کلیه در way.If سریع است را سرکوب این کار ، آن می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه را متوقف کند. در همین حال ، آن می تواند رها از عوامل التهابی در بدن متوقف شود.

تنزل ذخایر ایمنی در کلیه

های بنیادی می تواند سپرده های ایمنی را در کلیه ها کاهش و آنها را در blood.The سپرده ایمنی محلول حل خواهد شد و سپس از بدن از طریق جریان خون برداشته .

بهبود عملکرد کلیوی

های بنیادی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا است برای بازگرداندن اختلال structure.Hence کلیه ، عملکرد کلیه را افزایش یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 از علل آن را درمان کنند. بنابراین ، این بیماری خواهد شد به طور کامل و بدون عود و پیشرفت بیشتر کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی GFR 48

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی GFR 48

Q :

من یک آزمایش که نشان داد که ، GFR من بود در 48 که به من گفته شد که عملکرد کلیه است که در 48٪ قرار گرفتند . برای کمک به بهبود عملکرد کلیوی چه کاری می توانم انجام دهم ؟

:

بدانید که چگونه برای بهبود عملکرد کلیوی ، شما ابتدا نیاز به یک درک کلی از وضعیت خود را و می دانم که چگونه کلیه خود را شکست .

GFR اندازه گیری چقدر خون توسط گلومرول فیلتر شده است هر minute.Itشاخص مهمی در انعکاس چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.According از GFR است ، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به 5 خود را در GFR 48، شما تقسیم stages.Based در مرحله 3 با GFR بین 30 ~ 59 CKD .

علل کاهش عملکرد کلیوی و GFR 48 چه کسانی هستند؟ نفرون واحد عملکردی در شرایط kidneys.In راست ، آنها می توانند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن . در همین حال، مواد مفید در بدن حفظ شود. با این حال ، انواع شرایط و بیماری می تواند نفرون ها در نفرون ها way.When منفی دچار اختلال تاثیر می گذارد ، کلیه ها نمی خواهد عمل به اندازه کافی ، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی و GFR .

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با GFR 48 ؟

برای بهبود کاهش عملکرد کلیوی و GFR ، گام اول درمان است که به کنترل شرایط و بیماری های impairment.If کلیه شما هیچ نظری ندارم در مورد شرایط و بیماری های مشکل کلیه خود را ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات و انتقادات پزشکی مشورت کنید.

با این حال ، برای بهبود عملکرد کلیه و GFR اساسا ، درمان زمینه ای است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش تعداد سالم nephrons.Micro چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای patients.This یک درمان گیاهی و عاری از عوارض جانبی در body.This درمان می توانید از سیستم خود شفا از بدن به بازسازی بافت های اختلال کلیه فعال ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه و GFR قابل ملاحظه ای است .



:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل بیماری,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه با کیست های متعدد در خونریزی kidneys.Cyst را می تواند در برخی موارد PKD.How به نظر می رسد برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ؟

علل خونریزی کیست در PKD

PKD است در ژنتیکی کیست disorder.The کلیه را از تحول لوله سن cells.With اپیتلیال کلیه ، کیست هم در اندازه و number.As و افزایش مایع بیشتر و کیستیک بیشتر در کیست های تولید ، فشار در کیست مداوم افزایش خواهد یافت علاوه بر این، بیشتر و بیشتر کیست در کلیه ها، که می تواند فشار در cavity.In شکم این وضعیت را بالا بردن رشد ، کیست کاملا مستعد ابتلا به پارگی .

همانطور که در بسیاری از عروق خونی کوچک بر روی دیوار کیست کلیه ، هنگامی که از کیستهای پارگی ، خونریزی کیست خونریزی کیست occur.When رخ می دهد وجود دارد، خون در ادرار ظاهر خواهد شد ، و در نتیجه هماچوری . علاوه بر این، بیماران PKD با کیست خونریزی نیز ممکن است تجربه درد، عفونت کیست و غیره .

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ؟

برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ، بسیاری از درمان است برای جلوگیری از کیست از افزایش هم در تعداد و اندازه است . میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه شده برای PKD است و آن را در راه های زیر کار می کند .

در مرحله اول ، می تواند تحول سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی را به سلول های اپیتلیال در wall.Hence کیست متوقف ، می تواند کیست را از افزایش در تعداد متوقف شود.

ثانیا، میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند سلول های اپی تلیال بر روی دیوار کیست کشتن برای متوقف کردن آنها از ترشح fluid.In کیستیک در این راه ، کیست افزایش در اندازه متوقف خواهد شد.

ثالثا، داروهای موثر می تواند نفوذپذیری دیواره کیست بهبود به افزایش دفع مایع از wall.If کیست کیست می تواند کوچک ، آنها را از پارگی آن جلوگیری کرد.

پس در درمان میکرو چینی Osmotherapy داروها ، ، بیماران یک کلینیک improvement.In قابل توجه ، درد پشت و احساس نفخ خواهد بود کیست reduces.Bleeding relieved.High فشار خون کارکرد کلیه relapse.The از کاهش متوقف خواهد شد به طور کامل در PKD .



:: برچسب‌ها: درمان PKD,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آیا امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه با CKD

آیا امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه با CKD
آیا امید به زندگی از 15 ٪ عملکرد کلیه با CKDHave است شما متوجه شدم که شما را به هر زمان که تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی را وارد کنید در صورتی که عملکرد کلیه شما 1 درصد کمتر است ؟ این دوره بحرانی را برای شما به افزایش امید به زندگی 15 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه تا حد امکان است .

اول از همه، آن را شایان ذکر است که شما در معرض خطر بزرگ با وضعیت فعلی ، که یک گام فراتر از پیشرفته ترین بیماری مزمن کلیه با کاهش شدید GFR کمتر از 15 درصد ، که به عنوان آسیب های سیستمیک با علائم مختلف و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های رفتار است . با این حال، بیماران تحت این شرایط هنوز هم به خوبی می تواند با درمان به موقع و موثر ، که ، در غیر این صورت غیر قابل چشم پوشی خواهد شد امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه را کوتاه کنترل می باشد.

در واقع ، آن است که قادر به این نتیجه دقیقا همان چیزی است که امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه است ، که ممکن است توسط عوامل متعددی از قبیل علل بیماری ، مناطق و درجه تحت تاثیر قرار . در همین حال ، درمان، مراقبت های بهداشتی روزانه و مرحله روانی مناسب نیز نقش داشته باشند. آنچه شما باید انجام دهد این است که به دریافت تشخیص و درمان کافی و کارآمد ، در نتیجه کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر CKD .

در مقایسه با بسیاری از داروها با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که اعمال شده به سهولت ویژگی های بالینی سرسری و به طور موقت در حالی که جمعی از عوارض جانبی درمان های طبیعی استفاده می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه علل بدون آسیب ثانویه ، در نتیجه حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که به طولانی تر طول عمر عملکرد کلیه 15٪ با بیماری مزمن کلیه اساسا .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی مطلوب است آن ، که نقش مهمی در از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون ، تهیه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ جبرانی پرفیوژن کلیوی و بیداری ایفا می کند توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، پس از دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده به طور طبیعی به منظور افزایش امید به زندگی 15 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه .

چگونه به مقابله با امید به زندگی 15 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . محتوای بیشتر شخصی لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: CKD مرحله 4 , CKD , امید به زندگی از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

اگر چه کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD اگر کلیه ها با 27٪ عملکرد CKDIn اغلب موارد ، کلیه ها با عملکرد 27٪

اگر چه کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD
اگر کلیه ها با 27٪ عملکرد CKDIn اغلب موارد ، کلیه ها با عملکرد 27٪ یک نشانه بد از حال ظهور مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است که بیماران در آن بیشتر احساس نا امید و در از دست دادن است . نشستن هنوز هم در انتظار مرگ ؟ قطعا نه ، ما باید اقدامات به موقع و به طور موثر .

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه نشان می دهد قابل توجهی کاهش GFR با 15 ~ 29ml/min ، که رفتار مختلفی از علائم و عوارض از ارگان های متعدد و سیستم ها . به عنوان یک ماده در واقع ، این وضعیت در یک روز، که نسبت به دراز مدت بیماری مزمن کلیه با وضعیت بیمار بدتر شونده و بارها و بارها به تاخیر در درمان شکل نگرفته است. شایان ذکر است که بدون کنترل خوب ، شرایط فعلی بدتر خواهد شد و توسعه به آسیب بیشتر است. پس چه باید اکثر بیماران برای دریافت درمان کافی و کارآمد ، در غیر این صورت ، بیماران غیر قابل چشم پوشی به پایان مرحله بیماری کلیوی را وارد کنید .

در جهت جبران کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD ، افراد مشتاق برای داروهای با اثر فوری است که قادر به کاهش سرعت پدیده های سطحی هستند. در واقع در آن است، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو قادر به کنترل ویژگی های بالینی به طور موقت و سرسری ، که ، با این حال ، در مورد عوارض جانبی متعدد در همان زمان به ارمغان می آورد .

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ذاتی سلول های کلیوی به طور کامل به طوری به درمان کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی مطلوب، که نقش مهمی در تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون است ، افزایش خون و اکسیژن عرضه ، کاهش پاسخ التهابی ، حل ترومبوز ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی اهانت آمیز ، در نتیجه تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن توابع کلیوی در جهت جبران کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD به طور طبیعی . ( درمان آلودگی خون درمان طبیعی مطلوب است. )

در یک کلام، چیزی است که ما می توانیم برای امید به زندگی از کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD طولانی وجود دارد . پیشنهادات بیشتر لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: CKD مرحله 4 , CKD , کلیه ها با 27٪ عملکرد CKD,


چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

CKD : پیوند کلیه و فشار خون بالا

CKD : پیوند کلیه و فشار خون بالا
بیماری مزمن کلیه ، پیوند کلیه ، بیماران مبتلا به PressureMost خون بالا با بیماری مزمن کلیه در حال حاضر به این واقعیت است که عوارض جانبی متعدد ممکن استباز گشت پس از پیوند کلیه مرحله در حالی که نمی توانند بفهمند که چرا فشار خون بالا ناشی استعفا داد. سپس محتوای پیگیری به شما کمک خواهد کرد که آن را روشن .

به عنوان یک ماده در واقع ، فشار خون بالا معمولا نشانه ای از بیماری مزمن کلیه است که با افزایش جریان خون کلیوی و یا رگ های خونی قرارداد ایجاد می شود دیده می شود. کلیه اکسیژن و عرضه خون و ترومبوز فرم زیر در دراز مدت فشار خون بالا، که سرعت پیشرفت آسیب کلیوی فاقد .

با این حال ، فشار خون بالا را به یک سوم از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه به دلیل علل مختلف ، که به طور عمده شامل 4 عامل به نظر می رسد .

است نفرون 1.Remanent از کلیه اتولوگ قادر به ترشح رنین کوچک، که بیشتر افزایش می یابد فشار خون است.

2.Hormone یکی دیگر از علت فشار خون بالا، بزرگ که حجم خون را از طریق افزایش احتباس آب است ، در نتیجه منجر به وضعیت موجود .

فشار خون 3.High نیز نسبت به محدود آناستاموز شریانی از پیوند کلیه .

واکنش 4.Rejection .

دو عامل اول می توانند از طریق دوز متوسط ​​دارو فشار خون در بسیاری از علل رها شود ، در نتیجه به تدریج به حالت عادی بازگشت . در حالی که نوع سوم فشار خون بالا بعد از پیوند کلیه باید از طریق آنژیوگرافی تشخیص داده شود ، بنابراین ارزیابی وضعیت بیمار از طریق افزایش فشار خون و درجه تنگی به منظور تایید اینکه آیا عملیات مورد نیاز است . یک چهارم نیاز به درمان فعال نسبت به واکنش رد ، در نتیجه کاهش فشار خون است .

با این حال ، روش های متعدد موجود به سادگی در کاهش پدیده سطحی به طور موقت و سرسری هدف در حالی که جمعی از عوارض جانبی ، درمان طبیعی ، درمان های مطلوب که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طوری به عنوان برای درمان بیماری مزمن کلیه بعد از پیوند کلیه با فشار خون بالا . ( درمان های طبیعی خاص را کلیک کنید : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

چگونه برای کاهش فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه است ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا با خدمات آنلاین ما مشورت و یا یک پیام را ترک کنید .



:: برچسب‌ها: علائم CKD A ~ Z, پیوند کلیه و فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه , بیماری مزمن,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه با ارومیه

درمان نارسایی کلیه با ارومیه

نارسایی کلیه یک بیماری است که در آن از کلیه ها به درستی کار نمی باشد. ارومیه یکی از عوارض جدی failure.So کلیه آنچه که برای درمان نارسایی کلیه با اورمی است ؟

نارسایی کلیه با اورمی

کلیه ها یک جفت اندام های دفعی مهم در بدن است . با این حال ، زمانی که کلیه ها عملکرد خوب نیست، اوره و سایر مواد زائد خواهد در مواد body.These ساخت می تواند تبدیل به بدن سمی در صورتی که رسیدن levels.Uremia بالا می تواند تقریبا تمام قسمت های بدن از جمله تاثیر می گذارد :

* تهوع، استفراغ و بی اشتهایی

* تنگی نفس به دلیل مایع در ریه

* ضربان نامنظم قلب، پریکاردیت و دیگر مشکلات قلبی

* مشکلات روانی از قبیل گیجی ، کما ، تشنج و غیره

آن علائم اورمی می تواند پیش آگهی از نارسایی کلیه قابل توجهی بدتر و پیشبرد شروع Dialysis.How را برای درمان نارسایی کلیه با اورمی ؟

درمان نارسایی کلیه با اورمی

برای اورمی در نارسایی کلیه ، داروهای مختلف تجویز می شوند برای کنترل symptoms.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل دریافت پیشنهادات پزشکی حرفه ای تر .

با این حال ، داروها به تنهایی به اندازه کافی برای درمان نارسایی کلیه با اورمی . همانطور کهنتایج شرایط از آسیب جدی کلیوی و ساختمان بالا از سموم و مواد زائد در بدن .

برای درمان نارسایی کلیه با اورمی به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای روشن شدن خون و ترمیم بافت های کلیوی اختلال داشته باشد.

درمان ترکیبی تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه می شود برای افرادی که مبتلا به نارسایی کلیه با اورمی است.

تصفیه خون می تواند خون به طور کامل از بین بردن تمام مواد زائد و سموم از body.Therefore پاک ، از آن می توانید یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند کمک به سیستم بدن خود بهبود بازیابی به بازسازی بافت های اختلال کلیه . در این راه، عملکرد کلیه را به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. اگر چنین است، نارسایی کلیه با اورمی خواهد شد اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

دیابت یک بیماری بسیار پیچیده ای است که می تواند شامل ارگان های مختلف و سیستم ها، که در آن کلیه ها بسیار آسیب پذیر است. هنگامی که کلیه ها قادر به کار ، دیالیز خواهد بود prescribed.However ، دیالیز می تواند رنج های بسیاری برای patients.Is یک درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد به ارمغان بیاورد ؟

چگونه کلیه ها در دیابت دچار اختلال می شوند؟

می دانم که اگر یک درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد ، بیماران ابتدا باید بدانید چگونه کلیه ها در عروق خونی کوچک Diabetes.The در با حفره های خاص اندازه شکست و قادر به فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.Meanwhile ، مواد مفید شود در body.However حفظ ، اگر قند خون بالا نگه می دارد ، آن را باعث استرس اضافی در عروق خونی کوچک . با گذشت زمان، عروق خونی تبدیل خواهد شد فرسوده . اگر چنین است، کلیه ها در نهایت با شکست مواجه خواهد شد.

دیالیز برای بیماران دیابتی

دیالیز می تواند خون را با از بین بردنضایعات جزئی از بدن پاک . پس از دیالیز آغاز شده است ، ناراحتی خواهد شد مانند تهوع، استفراغ برطرف ، تورم etc.If بیماران را می توان به آن عادت کرده اند، آنها هنوز هم می تواند زندگی یک زندگی انجام شده است . با این حال، بیماران هنوز به رنج می برند بسیاری از ناراحتی . چه بدتر ،متوسط ​​طول عمر بیماران دیالیزی فقط بین 5 ~ 6 سال است.

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

متاسفانه ، هیچ درمانی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد . با این حال ، اگر درمان تهاجمی به تصویب رسید ، بیماران هنوز هم شانس زیادی برای خلاص شدن از دیالیز .

برای کمک به بیماران دیالیزی خلاص شدن از شر دیالیز ، دو هدف درمان باید attained.One است برای فیلتر کردن مواد زائد و سموم از body.Another یکی است به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی و بهبود قابلیت دفعی : درمان ترکیبی kidneys.The تصفیه خون و میکرو - چینی داروها Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران دیابتی در dialysis.These دو روش با یکدیگر می توانید کار به بهبود عملکرد کلیه و کمک به بیماران مبتلا به خلاص شدن از شر دیالیز است.



:: برچسب‌ها: دیابت,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. در این مرحله ، درمان بسیار محدود است، که در آن درمان آیورودا یکی از گزینه های درمان است .

درمان آیورودا

درمان آیورودا یکی از درمان قدیمی و هزاران سال پیش در India.It است به طور کامل جامع و پیروان در تلاش برای ایجاد هماهنگی بین بدن، ذهن و روح و روان ، حفظ این تعادل مانع از بیماری و درمانبیماری ها .

درمان آیورودا برای ESRD ،

درمان آیورودا می تواند توازن بدن را برای از بین بردن علائم و نشانه های ESRD.However ، برخی از محصولات برای ESRD به طور عمده شامل گیاهان ، مواد معدنی، و یا فلزات که ممکن است kidneys.Therefore مضر بازیابی ، بیماران هرگز نباید استفاده از هر گونه محصولات در درمان آیورودا بدون به مشاوره با practitioner.Or حرفه ای شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات و انتقادات پزشکی چت .

درمان جایگزین برای ESRD از درمان آیورودا

به عنوان درمان آیورودا نمی تواند درمان ESRD و جلوگیری از شروع دیالیز ، یک درمان جایگزین برای بیماران داروها میکرو چینی توصیه می شود درمان Osmotherapy.This در روش های زیر برای درمان ESRD کار می کند .

از بین بردن مواد زائد از خون

osmotherapy می تواند رگ های خونی را گشاد و بهبود جریان خون از طریق خون kidneys.More است به کلیه ها عرضه خواهد شد ، بیشتر مواد زائد از سطوح body.The کراتینین ، BUN حذف کاهش خواهد شد.

تسکین عوارض ناشی از ESRD

عوارض علل مرگ و میر قابل توجهی از بیماران مبتلا به ESRD.Many ممکن است عوارض می میرند قبل از کلیه ها شکست . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند عوارض را کاهش دهد برای بهبود وضعیت بیماری به طور کلی .

بهبود عملکرد کلیوی

مهمترین اثر درمانی از میکرو چینی Osmotherapy داروها ، این است که می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه . به این ترتیب، عملکرد کلیه بیمار خواهد شد improved.So بیماران مبتلا به ESRD هر گونه درمان های جایگزین از جمله پیوند کلیه و دیالیز نیاز ندارد .



:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

درمان برای سندرم نفروتیک همراه با پروتئینوری از SteroidProteinuria یک نشانه معمولی از نفروتیک syndrome.Steroid شایع ترینداروی مورد استفاده برای syndrome.However نفروتیک است ، می تواند این بیماری هیچ درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید را متوقف نمی از relapsing.Is وجود دارد ؟

استروئید برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

استروئید یک هورمون حیاتی در بدن است و می تواند چند نقش مهم بازی . در درمان سندرم نفروتیک ، می تواند التهاب در کلیه ها برای از بین بردن symptoms.It همراه می تواند پروتئین و نتیجه دربهبودی از condition.However کاهش سرکوب ، استروئید می تواند عود های های نفروتیک syndrome.Frequent و عوارض جانبی بزرگ استروئید درمان نیست نگرانی های بزرگ برای patients.How به کنترل عوارض جانبی استروئید ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پیشنهادات پزشکی در حال حاضر!

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

سندرم نفروتیک یک بیماری ایمنی دارو است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه پاسخ های التهابی ایمنی غیر طبیعی mistakes.The می تواند به صدمه به کلیه ها می شود ، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیوی پیشرونده است. وقتی کلیه ها دچار اختلال شود ، آنها را متوقف جلوگیری از نشت پروتئین از بدن ، بنابراین در نتیجه پروتئینوری .

یکی دیگر از هدف درمان این است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی یکی این است که سرکوب پاسخ التهابی و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی : همانطور که برای درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری ، آن را باید دو اهداف درمان عبارتند از .

درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy دارو با درمان proteinuria.These است به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می تواند کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک جلوگیری از استروئید .

ایمونوتراپی می توانید ازپاسخ التهابی ایمنی غیر طبیعی در بدن برای جلوگیری از آسیب ایمنی بیشتر به kidneys.Hence را سرکوب ، آن می تواند نشت پروتئین در ادرار بیشتر جلوگیری می کند. چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان گیاهی طبیعی رایگان اثرات سوء بر body.It ، می تواند کمک به سیستم بدن خود بهبود بازیابی برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه است ، بنابراین در بهبود عملکرد کلیه .

در سندرم نفروتیک، اگر سیستم ایمنی بدن می تواند معکوس شود و عملکرد کلیوی می تواند افزایش ، استروئید خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل

آرتریت ( التهاب مفاصل ) یک اختلال خود ایمنی است که و برجسته با التهاب joints.Meanwhile در است ، آن را نیز می تواند شامل بسیاری از سایر نقاط بدن . زمانی که کلیه ها درگیر می شوند ، بیماری مزمن کلیوی (CKD) خواهد بود از کلیه result.When عملکرد نه به خوبی ، کراتینین بالا occur.How خواهد کرد که به کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل ؟

کراتینین 6 در آرتریت

سیستم ایمنی بدن است یک سیستم قدرتمند محافظ body.It ، می تواند بدن را در برابر مواد مضر خارج محافظت از برای حفظ healthy.However ما ، در ورم مفاصل ، سیستم ایمنی بدن به بافت ها و سلول های بدن حمله توسط mistakes.When سلول های کلیه و بافت ها تحت تاثیر قرار می گیرد ، باعث خواهد شد التهاب در kidneys.If در التهاب را نمی توان سرکوب کرد ، آن را مترقی decline.If عملکرد کلیوی می شود که کلیه ها عملکرد نه به خوبی ، سطح بالایی از محصولات و سموم زائد در bloodstream.If ساخت تا ، کراتینین بالا occur.Creatinine 6 با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتریت ؟

برای کاهش کراتینین 6 در آرتریت ، بخش درمان مهم است برای بازگرداندن ساختار کلیه و اختلال و بهبود function.If کلیه کلیه ها می توانند کار موثر تر ، کراتینین بیشتر خواهد شد از body.Hence حذف ، کراتینین خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش داد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیویموضوع مربوطه برای بیماران مبتلا به آرتریت با کراتینین 6.As علت مستقیم کاهش عملکرد کلیه می شود التهاب بافت کلیه است، گام اول درمان است به سرکوب التهاب و کنترل آرتریت effectively.It می تواند به صدمه بیشتر را متوقف به بافتها کلیه .

علاوه بر این، به عنوان صدمه به کلیه ها تشکیل شده است ، برای کاهش کراتینین 6 اساسا ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه . اگر کلیه ها می توانند به کار موثرتر ، ضایعات بیشتر خواهد شد از بدن حذف خواهند شد. اگر چنین است، کراتینین 6 خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش می یابد.

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به آرتریت با کراتینین 6 است .



:: برچسب‌ها: کراتینین,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

امید به زندگی از 10 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه

امید به زندگی از 10 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه
امید به زندگی از 10 درصد عملکرد کلیه ، CKDWhat به آن معنی است که عملکرد کلیه باقی مانده و 10 درصد ؟ به عنوان یک ماده در واقع ، آن را نشان می دهد CKD پیشرفته جدی ترین پایان مرحله بیماری کلیوی . پس چه امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه است؟

هر بیماری مزمن کلیه است روند خود را از توسعه، که شامل علل مختلف بیماری ، مناطق و درجات است . در ابتدا ، بیماری های کلیوی به عنوان آسیب های کم رنگ کلیوی با تغییرات پاتولوژیک غشای پایه گلومرولی incrassated ، از سلول های mesangial هیپرپالستیک و hyperfiltration ، که به تدریج به رسانه مهم بیماری مزمن کلیه با علائم و عوارض مختلف در سیستم های مختلف و ارگان های وارد رفتار است . شایان ذکر است که وضعیت فعلی غیر قابل چشم پوشی تبدیل خواهد شد به دوره پیشرفته جبران ناپذیر اگر البته بیمار است بارها و بارها با تأخیر ، که بیشتر منجر به نتیجه تهدید کننده حیات است.

شکی نیست که امید به زندگی از 10 درصد عملکرد کلیه به سرعت در حال در صورت درمان به موقع و موثر امکان دریافت نکرده کوتاه خواهد شد وجود دارد. بیماران در این مرحله از ویژگی های بالینی شدید متعددی ، که ، با این حال ، منجر به سوء تفاهم از درمان های پزشکی رنج می برند . در جهت تداوم امید به زندگی از 10 درصد عملکرد کلیه تا آنجا که ممکن است ، بیماران برای درمان با اثر فوری در حالی که چشم پوشی از درمان از علل ریشه ای مشتاق هستند . چه بدتر، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک نیز جمعی از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر به ارمغان بیاورد.

درمان های طبیعی درمان ترجیح داده با به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل، در نتیجه افزایش امید به زندگی 10 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه استفاده می باشد .

آلودگی درمان درمان سیستمیک خون طبیعی در آن استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون است چنین زباله ها ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که به افزایش امید به زندگی 10 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

چگونه به ترویج امید به زندگی 10 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . پاسخ خاص بیشتر لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD , امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

گیاهان طبیعی برای بیماری مزمن کلیه

گیاهان طبیعی برای بیماری مزمن کلیه
گیاهان طبیعی، کلیه مزمن DiseaseWith توسعه درمان های پزشکی کلیه ، بیماران بیشتر و بیشتر اهمیت گیاهان طبیعی با TCM، انتخاب شده است که ذکر شده به شرح زیر است برای درمان بیماری مزمن کلیه تحقق یابد.

در مقایسه با درمان های متعدد موجود که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری در حالی که جمعی از عوارض جانبی هدف ، گیاهان طبیعی هستند قادر به درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه باعث می شود به طور کامل و بدون آسیب های ثانویه ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به موقع و به طور موثر است.

به عنوان یک ماده در واقع ، نه همه داروها با کمک طب سنتی چینی هستند تا به اصطلاح گیاهان طبیعی که ترکیب مواد تشکیل دهنده معالجه از عنصر پنجم یعنی 'اثیر' یا 'اتر' TCM با استفاده از درمان های مدرن ، در نتیجه واقعا دستیابی به هدف معکوس بیماران از بیماری مزمن کلیه کارآمد و به اندازه کافی با ارتداد زود هنگام و درمان .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از گیاهان طبیعی ترجیح داده آن، که نقش مهمی در تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون است ، افزایش خون و اکسیژن عرضه ، کاهش پاسخ التهابی ، حل کردن لخته ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی اهانت آمیز از طریق outspreading خون کشتی، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا ، در نتیجه درمان بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

درمان آلودگی خون یکی دیگر از گیاه سیستمیک طبیعی است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه در طول دارو استفاده شده است از طریق مکمل عناصر و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان از طریق بازسازی تابع ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره به طوری که برای اصلاح بیماری مزمن کلیه .

علاوه بر این ، سلول های بنیادی نیز شاخ و برگ گیاهان بهینه طبیعی ، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان بیماری مزمن کلیه . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , گیاهان طبیعی برای بیماری مزمن کلیه,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

کراتینین بالا با GFR 32 CKD

کراتینین بالا با GFR 32 CKD
کراتینین بالا ، GFR 32 ، CKD کراتینین بالا است که معمولا دیده می شود از ویژگی های بالینی CKD در حالی که GFR 32 را نشان می دهد درجه ای از آسیب کلیه، کمک می کند که بیماران برای پیدا کردن اقدامات مناسب تر است .

به طور کلی، GFR 32 نشان دهنده مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی ، که رفتار به عنوان نشانه های مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از موضوع های مختلف و ارگان . شایان ذکر است که بیماران تحت چنین شرایطی از دوره بعد از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، که غیر قابل چشم پوشی تبدیل خواهد شد به مرحله 4 بدون درمان، کارآمد و کافی است که جبران ناپذیر بیماری مزمن کلیه رنج می برند .

با این حال ، بیماران که مشتاق برای درمان سریع هستند همیشه گمراه ، که منجر به درمان با سوء تفاهم . در عمل ، بسیاری از آنها را به کنترل کراتینین بالا و یا دیگر پدیده های سطحی در حالی که چشم پوشی از درمان ریشه باعث می شود اساسا . در همین حال ، درمان های موجود متعدد هستند قادر به رسیدن به هدف حل مشکلات کلیوی به طور کامل .

پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا به موقع و به طور موثر با GFR 32 CKD ؟ در واقع، درمان های طبیعی درمان های مطلوب مورداستفاده برای تعمیر صدمات کلیه و بازگرداندن توابع کلیوی است ، بنابراین حفظ و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از مبدا .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترجیح داده است درمان های طبیعی، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی aoutspreading ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده ، تا که به اصلاح کراتینین بالا با GFR 32 CKD .

راه هایی برای کاهش کراتینین بالا با GFR 32 CKD چه کسانی هستند؟ همه در همه، بیماران امیدوار کننده به عنوان طولانی معکوس به عنوان آنها تشخیص زود هنگام و درمان را دریافت . اگر شما هر گونه سوال شخصی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 3, CKD , کراتینین بالا با GFR 32 CKD,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل

نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل
نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی ، بیماری مزمن کلیه همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم نقش بسیار مهمی در حفظ کارکرد روزانه بدن انسان ، نابود شده است که هنگامی که آسیب کلیوی وجود دارد . نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی از ویژگی های قابل توجهی از CKD .

تحت شرایط طبیعی ، کلیه ها قادر به پاک کردن خون و از بین بردن ضایعات ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن از طریق ادرار به طوری به عنوان نگه دارید تا تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز است . با این حال ، آن است که قادر است برای کلیه ها برای انجام این کار زمانی که نارسایی کلیه و اختلال به نظر می رسد ، در نتیجه باعث نتایج غیر طبیعی خون .

تغییر محتوای متابولیت عنوان رفتار معمولا دیده می شود در نتیجه خون غیر طبیعی از CKD ، که به طور عمده شامل کراتینین بالا و سطح BUN . GFR به تدریج با بدتر شدن آسیب کلیوی کاهش می یابد ، که باعث می شود یک جرم رسوب مواد زائد متابولیک در جریان خون به دلیل fintration نیمه راه ، در نتیجه منجر به بیش از .

هیپرکالمی ، هیپوکلسمی و نتایج congeneric های خونی غیر طبیعی به نظر می رسد که عدم تعادل الکترولیت با CKD ، که نسبت به از دست دادن تنظیم الکترولیت وجود دارد .

علاوه بر این، hypoproteinemia به پروتئینوری مربوط است ، که متعلق به یکی دیگر از نتیجه خون غیر طبیعی . هنگامی که تغییرات نفوذپذیری غشای پایه گلومرولی به نظر می رسد که توابع مانع از گلومرول آسیب دیده است که قادر به به طور موثر جلوگیری از ترانزیت پروتئین است . Hypoproteinemia وجود دارد و سپس زمانی که آن سخت است برای کبد به جبران از دست دادن پروتئین از طریق conpensation ، در نتیجه باعث کاهش محتوا .

در واقع، آن بی فایده است که به سادگی سهولت به طور موقت یا سرسری زمانی که نتایج غیر طبیعی خون اتفاق می افتد پدیده های سطحی . تحت چنین شرایطی، درمان های طبیعی روش های ارجح برای درمان به طور کامل از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه ، به نتیجه protecing و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به موقع و به طور موثر . ( درمان های طبیعی بخش لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

چگونه به مقابله با نتایج غیر طبیعی خون با CKD کارآمد و suficiently است ؟ لطفا پیشنهادات بیشتر شخصی مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان و یا یک پیام را ترک کنید .



:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD, نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه

درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه
درمان های جایگزین از پایان مرحله کلیه FailureIn بسیاری از موارد ، بیماران به نیاز درد از درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه زمانی که آسیب شدید کلیوی معلوم می شود CKD پیشرفته هستند. با این حال ، که از روش آیا آنها واقعا نیاز دارید؟

امروزه، درمان های متعدد به اصطلاح معالجه است که در واقع در کاهش پدیده سطحی به طور موقت و سرسری به جای درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه باعث می شود به طور کامل هدف وجود دارد. نه تنها این، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک حتی در مورد یک توده از عوارض جانبی با آسیب ثانویه، که در نهایت منجر به عواقب فاجعه بار را به ارمغان بیاورد.

سپس درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه ها چه هستند ؟ به عنوان یک ماده در واقع ، TCM قرعه کشی افزایش توجه بیماران مبتلا به CKD برای اثر قابل توجه آن است که قادر به درمان بیماری کلیه به موقع و به طور موثر بدون آسیب بیشتر است . درمان های طبیعی از جمله روش های ارجح مورداستفاده برای بازیابی و نوسازی نفرون آسیب دیده ، بنابراین حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی روش های درمانی جایگزین بهینه از پایان مرحله نارسایی کلیه، استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که برای درمان بیماری مزمن کلیه است اساسا .

درمان آلودگی خون درمان جایگزین سیستمیک مرحله نهایی بیماری کلیه در آن ، که نقش موثری در از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون است ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان به منظور حل مشکلات کلیوی به طور طبیعی .

علاوه بر این ، سلول های بنیادی متخصص در بیماری مزمن کلیه مبتلا به اختلال سیستم ایمنی بدن، که آن هم یکی از درمان های جایگزین از پایان مرحله نارسایی کلیه .

مطالب بالا به طور عمده مذاکرات در مورد درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه است . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD, درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه,


دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

چگونه می توان پایین 560 کراتینین بدون دیالیز

چگونه می توان پایین 560 کراتینین بدون دیالیز

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و آن را در یک نرخ ثابت در شرایط مناسب تولید . با این حال ، زمانی که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال ، کراتینین در جریان خون ساخت ، و در نتیجه کراتینین بالا . دیالیز یک روش مهم برای کاهش کراتینین بالا است، اما از آن است که درمان برای نارسایی کلیه . پس چگونه به کاهش 560 کراتینین بدون دیالیز ؟

560 کراتینین تا چه حد جدی است ؟

محدوده طبیعی کراتینین در خون ممکن است 53 تا 115 میکرومول در لیتر ( 0.6 تا 1.3 میلی گرم در دسی لیتر ) ، اگر چه این می تواند از آزمایشگاه به آزمایشگاه دیگر متفاوت است . برای ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی نصف می شود . 560 کراتینین چند بار به عنوان بالا به عنوان نتیجه طبیعی کراتینین تا آن را با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است .

چگونه برای کاهش کراتینین 560 بدون دیالیز ؟

دیالیز می تواند کراتینین به طور موثر کاهش ، اما از آن است که درمان برای کلیه Failure.Also نیست ، آن است که یک درمان بسیار مشقت بار است . پس چگونه به کاهش 560 کراتینین بدون دیالیز ؟

نتایج کراتینین بالا از اختلالات کلیوی و کاهش عملکرد کلیه . بنابراین، برای کاهش 560 کراتینین به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر توانایی دفعی از کلیه ها می تواند بهبود یافته ، مواد زائد و سموم بیشتری خواهد شد از جریان خون حذف ، در نتیجه کاهش کراتینین بالا به طور کامل و اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 560 توصیه می شود. این یک درمان مبتنی بر گیاه عاری از عوارض جانبی در بدن است. در مرحله اول، این درمان می تواند عروق خونی کلیوی گشاد و بهبود گردش خون از طریق کلیه ها . بیشتر جریان خون از طریق کلیه ها ، کراتینین توسط کلیه ها حذف خواهد شد . ثانیا، داروهای چینی تونیک به بافت های کلیوی هستند و می تواند اختلال در کلیه بافت ها و سلول های بازسازی ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی . در این راه، کراتینین بالا خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش داد.



:: برچسب‌ها: کراتینین , دیالیز,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

درمان گیاهی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان برای درمان انواع aliments.It ، در درمان گلومرولونفریت بسیار موثر است .

گلومرولونفریت

گلومرولونفریت با التهاب ، زخم و اسکار گلومرولها برجسته، فیلتر کوچک در kidneys.It ، یک بیماری با واسطه ایمنی است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه سالم را به اشتباه است .

سیستم ایمنی یک سیستم محافظ بدن است و می تواند از بدن در برابر خارجی مضر substances.However این ، گلومرولونفریت محافظت ، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول و خارج نمی تواند تشخیص مواد مضر از بدن tissues.The پاسخ ایمنی غیر طبیعی سالم می شود التهاب در kidneys.If در التهاب نگه می دارد در جریان است، باعث خواهد شد زخم glomeruli.Eventually ، کلیه ها به طور کامل با شکست مواجه خواهد شد.

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

هزاران گیاهان در world.Based در بیماری های مختلف، انواع مختلف از گیاهان وجود دارد ، مورد درمان های گیاهی می تواند گلومرولونفریت در روش های زیر درمان .

سرکوب التهاب در کلیه ها

این گیاهان می توانند پاسخ های التهابی در کلیه موثر در way.In سریع این راه سرکوب ، آسیب سیستم ایمنی به کلیه ها جلوگیری خواهد شد.

اختلال عملکرد ایمنی بدن درست

درمان های گیاهی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بدن بهبود سیستم ایمنی طبیعی . اگر سیستم ایمنی بدن می تواند عملکرد طبیعی بهبود می یابند ، از آن خواهد شد کلیه ها حمله دیگر هیچ نیست . التهاب در کلیه ها خواهد شد به طور کامل و اساسا پیشگیری کرد.

بهبود عملکرد کلیوی

گیاهان تونیک به بافت های کلیوی هستند و آنها می توانند خود بازسازی کلیه tissues.If به تحریک بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی شده ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است.

پس از درمان بالا ، بیماران مبتلا به گلومرولونفریتبه طور کلی بهبود بالینی improvement.The عبارتند از :

علائم بالینی خواهد شد مانند خستگی، تهوع، استفراغ، فشار خون بالا در مدت زمان کوتاهی بهبود یافته است.

در مدت longe ، سطح کراتینین را کاهش داده خواهد شد. GFR و عملکرد کلیوی بهبود خواهد شد.

طب گیاهیدرمان موثر و طبیعی برای گلومرولونفریت است. این عوارض جانبی در بدن به طور کامل رایگان است .



:: برچسب‌ها: درمان نفریت,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

طب چینی برای مرحله 5 بیماری کلیه با کراتینین 6

طب چینی برای مرحله 5 بیماری کلیه با کراتینین 6

طب چینی برای مرحله 5 بیماری کلیه با 6Stage 5 بیماری کلیوی کراتینین آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. از آنجا که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، سطوح بالای کراتینین در طب body.Chinese ساخت تا مرحله 5 بیماری کلیه با کراتینین 6 به بیماران توصیه می شود و در آن نشان داد که اثرات درمانی زیادی است .

مرحله 5 بیماری کلیه با کراتینین 6

در نفرون واحدهای عملیاتی اساسی در کلیه kidneys.Each از یک میلیون nephrons.When جریان خون از طریق کلیه ها تشکیل شده ، مایعات اضافی و مواد زائد خواهد شد از body.However فیلتر ، انواع شرایط و بیماری وجود دارد که می تواند لطمه مرحله های اوایل nephrons.In ، از نفرون سالم سمت چپ کار سخت تر خواهد شد برای فیلتر کردن blood.Eventually ، همه از نفرون ها تبدیل خواهد شد مختل شده و حتی مرحله بیماری کلیوی scarred.In 5 در تمام یا تقریبا تمام نفرون درگیر هستند . به عنوان یک نتیجه ، کراتینین بالا 6 occurs.Creatinine 6 با بیماران damage.Some کلیه بسیار مهم ممکن است در دیالیز بوده است و یا در حال رفتن به آن را شروع همراه است.

طب چینی برای مرحله بیماری 5 کلیه با کراتینین 6

از طب چینی کرده است برای درمان انواع aliments ها استفاده شده است. همچنین اثرات درمانی زیادی در درمان بیماری کلیه در کلینیک را نشان می دهد.

طب چینیسیستم تصفیه کامل از جمله تعدادی از درمان مانند طب گیاهی ، طب سوزنی ، ماساژ، دارو درمان etc.Each حمام نقش آن در درمان کلیه disease.Based در وضعیت بیماری بیمار ، درمان های مختلف تجویز خواهد شد . برای مثال ، داروهای گیاهی به بیماری کلیوی سمی است و می تواند خود بازسازی بافت های اختلال کلیه ترویج برای افزایش function.Acupuncture کلیوی می تواند ایمنی بدن را بهبود بخشد برای بهبود وضعیت کلی .

یک درمان خوب برای شما چیست؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر!

اثرات درمان طب چینی

اگر بیماران می توانند به درمان طب چینی چوب ، آنها را باید یک قابل توجه improvement.The علائم و ناراحتی وجود رها خواهد شد . کراتینین 6 برای بهبود عملکرد کلیه را کاهش می دهد.



:: برچسب‌ها: درمان CKD,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت دیابت یک اختلال بسیار پیچیده برای مقابله با اغلب با یک میزبان از علائم و ناراحتی همراه است. کراتینین بالا و ادم در پاها دو نشانه های معمول در دیابت .

کراتینین بالا در دیابت

سطح کراتینینشاخص مهم در گفتن این که چگونه به خوبی کلیه های شما کراتینین functioning.High در دیابت همراه با عروق خونی کوچک damage.The کلیه در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However ، اگر سطح قند خون را بالا نگه می دارد بیش از زمان، آن را فشار اضافی در زمان kidneys.Over شود ، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد بسیاری leaky.A پروتئین به ادرار از طریق خون vessels.Additionally نشت سطوح بالایی از ضایعات در جریان خون ساخت ، و در نتیجه کراتینین بالا است.

ادم در پاها در دیابت

ادم در پاها در دیابت به دو causes.Firstly نسبت داده شده ، آن است که به علت نشت پروتئین در urine.Protein در خون می تواند مایع را در ادرار جذب و نگه داشتن محتوای مایع راست در body.However ، نشت پروتئین می تواند سطح را کاهش پروتئین درنتیجه blood.As ، مایع نمی تواند در رگ های خونی انباشته می شود، اما infilter به زیر جلدی در tissue.Thereby ، ادم در پاها رخ خواهد داد . یکی دیگر از علت ادم در پاها ، احتباس مایع در بدن است. یکی از توابع مهم کلیه است که به از بین بردن مایع اضافی را از بدن است . با این حال ، هنگامی که کلیه ها موفق به درستی کار نکند ، سطوح بالایی از مایعات در بدن ساخت . آن را نیز یک attributor ادم در پاها در دیابت است .

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت ممکن است نشان می دهد بیماران دیابتی damage.If کلیه این علائم ، آنها باید در وحله اول پیدا کردن اگر آنها آسیب کلیوی ایجاد می شود .

در مراحل اولیه بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، اگر درمان به تصویب رسید در اوایل به اندازه کافی ، صدمه به کلیه ها می تواند به طور کامل معکوس شود. در غیر این صورت، نارسایی مزمن کلیه منجر شود. پس چگونه برای پیدا کردن اولین صدمه به کلیه ها در دیابت ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !



:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

انقباض کلیه اشاره به در کاهش در size.As منطقه فیلتر کردن کاهش می یابد کلیه ، کراتینین در جریان خون ساخت . کراتینین 6 نشان دهنده اختلال کلیوی بسیار جدی است . درمان انقباض کلیه با کراتینین 6 چیست؟

انقباض کلیه با کراتینین 6

کلیه ها یک جفت از لوبیا شکل کلیه organs.Each از یک میلیون nephrons.When جریان خون از طریق نفرون تشکیل شده است، اکسیژن و مواد مغذی به آنها عرضه شده و همچنین زباله خواهد شد از body.However فیلتر است، تنوع وجود دارد. شرایط و بیماری است که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون ها با / بدون از دست دادن نفرون سالم می شود . هنگامی که تعداد از نفرون سالم را کاهش می دهد ، انقباض کلیه خواهد بود از result.Meanwhile ، خون نمی تواند به درستی توسط کلیه ها فیلتر شده ، و در نتیجه ایجاد مواد زائد در جریان خون است . کراتینین 6 به سطوح بسیار بالایی از مواد سمی در خون است .

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

دیالیز یکی از گزینه های درمانی برای بیماران است . این می تواند کمک به فیلتر کردن مواد زائد از بدن برای حفظ alive.However بیماران ، آن را می توانید عملکرد کلیوی در بهبود نمی بخشد .

همانطور که برای درمان انقباض کلیه با کراتینین 6 ، دو هدف درمان باید شامل از جمله از بین بردن مواد زائد و سموم از خون و بازسازی بافت های اختلال کلیه و افزایش تعداد نفرون سالم .

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند همه انواع مواد زائد و سموم از bloodstream.Hence از بین بردن آن می توانید یک محیط داخلی مطلوب برای تعمیر نفرون اختلال ایجاد کنید.

همانطور که برای میکرو چینی Osmotherapy داروها ، ، این باعث می شود که بدن بازیابی سیستم خود شفا به بازسازی نفرون اختلال . به این ترتیب، تعدادی از نفرون سالم افزایش خواهد یافت و کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد . هنگامی که ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، کلیه ها قطعا کار بهتر خواهد شد.



:: برچسب‌ها: کراتینین,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان های جایگزین به دیالیز برای بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 9

درمان های جایگزین به دیالیز برای بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 9

دیابت یک علت مهم از کلیه کلیه failure.When به درستی کار نمی باشد ، دیالیز خواهد بود prescribed.It درمان صرفه جویی در زندگی است و می تواند طول عمر بیماران طولانی تر است . با این حال ، دیالیز یک درمان بسیار مشقت بار است و می توانید در مورد بسیاری از effects.Is نامطلوب هر نوع درمان جایگزین دیالیز دیابت با کراتینین 9 به ارمغان بیاورد وجود دارد ؟

دیالیز برای بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 9

عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن برای حفظ خون پاک و شیمیایی متعادل . با این حال ، قند خون بالا می تواند باعث فشار اضافی در زمان vessels.Over خون شود ، رگ های خونی تبدیل خواهد شد دچار اختلال و از دست دادن function.As طبیعی نتیجه ، سطوح بالایی از ضایعات در body.Meanwhile خواهد ساخت تا ، بسیاری از مواد مفید خواهد شد در 9 bloodstream.Creatinine معطل دلالت سطوح بالای سموم و مواد زائد در بدن است .

دیالیز می تواند مایع اضافی را حذف و برخی از محصولات زائد سوخت و ساز و از سموم از body.It می تواند عوارض ناشی از نارسایی کلیه را تسکین و بهبود quality.However زندگی بیماران ، دیالیز درمانی برای نارسایی کلیه و دارای هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه . در صورت عدم درمان در طی دیالیز به تصویب رسید ، بیماران تنها می تواند بین 5 ~ 6 سال زندگی می کنند.

درمان برای بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 9 از دیالیز

خبر خوب این است که همه بیماران مبتلا به دیابت و کلیه آسیب های جدی به استفاده از dialysis.If عملکرد کلیه بومی بهبود یافته است ، کلیه ها قادر خواهد بود برای فیلتر کردن بنابراین properly.If خون ، بیماران به دیالیز نیاز نیست.

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و اثر damage.It جدی کلیه درمان عظیم در درمان clinic.This است نشان داده است می توانید سیستم خود را بهبود بازیابی به بازسازی بافت های اختلال کلیه است. اگر چنین است، عملکرد کلیه را بهبود یافته و دیالیز نخواهد بود لازم باشد .



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه دیالیز, CKD کراتینین, سطح کراتینین,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

بیماران CKD : چرا پیوند کلیه علت استئوپروز

بیماران CKD : چرا پیوند کلیه علت استئوپروز
پوکی استخوان ، بیماری مزمن کلیه ، کلیه از مردم TransplantMost بر این باورند که پوکی استخوان است تنها برای افراد مسن، که ، با این حال ، یک سوء تفاهم است . در واقع ، آن را نیز ممکن است به بیماران پیشرفته با بیماری مزمن کلیه که پیوند کلیه دریافت کرده اند به نظر می رسد .

همانطور که همه ما می دانیم ، پیوند کلیه یک نوع درمان جایگزینی است که نقش کلیه ها تولید شده بطور خودبخود به پاک کردن خون و حفظ طول عمر بیماران است . با این حال ، ما باید اعتراف که این کار دور از کامل با محدودیت های خود را ، که به عنوان آسیب در نیمه راه کنترل و ثانویه است که با عوارض مختلف باعث رفتار .

پوکی استخوان یکی از عوارض معمول دیده می شود از پیوند کلیه ، که نسبت به ساختارها و توابع کلیوی بارها و بارها آسیب دیده است . سوء مصرف مواد مخدر در دراز مدت پس از پیوند کلیه ، مستقیم ترین علت پوکی استخوان با بیماری مزمن کلیه ، قرار می دهد که به داروها با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو است ، در نتیجه وخیم تر شدن وضعیت فعلی و بالا بردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به درمان پوکی استخوان با CKD بعد از پیوند کلیه ؟ اول از همه، آن را غیر مقتضی به داروهای با نفوذ زهرآلود وقفه است. بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی روش های ارجح هستند که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که برای از بین بردن پوکی استخوان بعد از پیوند کلیه بیماری مزمن کلیه .

در درمان آلودگی خون یکی از درمان های طبیعی قابل توجهی است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون استفاده شده است ، عرضه انواع مختلف از عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور درمان پوکی استخوان با CKD پس از پیوند کلیه به طور طبیعی .

چگونه برای درمان پوکی استخوان با CKD بعد از پیوند کلیه ؟ برای اطلاعات بیشتر لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: CKD , علائم CKD A ~ Z, پوکی استخوان مبتال به بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه : پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه : پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه
پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه ، CKDHave شما خاص در مورد وضعیت فعلی ساخته شده و آگاهانه اقدامات را به کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر ؟ یک چیز شما باید بدانید پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه که مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اجتناب ناپذیر است .

به طور کلی، وضعیت بیمار از بیماری مزمن کلیوی را می توان از طریق GFR و درصد از عملکرد کلیه پسماند، است که قادر به بازتاب درجه ای از آسیب کلیوی بررسی قرار گرفت. در حالی که عملکرد کلیه 25٪ نشان می دهد مراحل اولیه 4 بیماری مزمن کلیه با قابل توجهی کاهش GFR از 15 ~ 29ml/min و علائم سیستمیک و عوارض ناشی از ارگان ها و بافت های متعدد . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، بیماران در این دوره غیر قابل چشم پوشی به بیماری کلیوی مرحله پایان جبران ناپذیر است و هر زمان که تهدید کننده زندگی را وارد کنید ، در نتیجه بدتر شدن پیش آگهی از عملکرد کلیه 25 درصد به سرعت در حال .

پس چگونه به ترویج پیش آگهی از عملکرد کلیه 25٪ موثر و suffficiently ؟ تحت این شرایط، بسیاری از بیماران برای درمان های با نتایج سریع است که در از بین بردن پدیده های سطحی در حالی که علل ریشه ای که در زیر آن سلول های آسیب دیده ذاتی شدید کلیوی هستند ، چشم پوشی از هدف مشتاق هستند . علاوه بر این، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو ممکن است صدمات ثانویه، که پیشرفت توسعه CKD شود.

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان های مطلوب مورداستفاده برای محافظت و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا تا که به بهبود پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه .

درمان آلودگی خون درمان سیستمیک طبیعی است که در آن ، استفاده شده است که برای حذف استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر defficient در جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور بهبود پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از عملکرد کلیه 25٪ ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا به پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید و یا از یک پیام را ترک کنید .



:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز
گسترش طول عمر بیماران ارومیه ، DialysisUremia دوره پر شور از بیماری مزمن کلیه است که نسبت به دوره بیماری طولانی مدت بدون درمان به موقع و موثر است. پس چگونه به گسترش طول عمر بیماران اورمی بدون دیالیز ؟

به طور کلی، اورمی مترادف با پایان مرحله بیماری کلیوی ، که به عنوان مهم ترین کاهش GFR تحت 15ml/min و جدی ترین ویژگی های بالینی نشانه ها و عوارض در بافت ها و ارگان های متعدد رفتار . شایان ذکر است که بدون کنترل وضعیت بیمار در مرحله 5 CKD بدتر خواهد شد به سرعت است که هر زمان که تهدید کننده زندگی است .

چرا بیماران ترک دیالیز ؟ همانطور که همه ما می دانیم ، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را ، که ، با این حال ، قادر است به سهولت پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری فقط به جای درمان ریشه باعث می شود به طور کامل است. چه بدتر، دیالیز همچنین در مورد توده ای از عوارض جانبی که منجر به آسیب های ثانویه و سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر به ارمغان می آورد .

چگونه به گسترش امید به زندگی بیماران اورمی و دیالیز را ندارد ؟ در مقایسه با درمانهای موجود متعدد با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که به بدتر شدن وضعیت فعلی ، درمان طبیعی superiorities خود را که قادر به بازیابی و نوسازی سلول های inreinsic کلیوی از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع نفرون به طور طبیعی به طوری که امید به زندگی بیماران اورمی به گسترش بدون دیالیز .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی ترجیح داده است آن است، که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی استفاده ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی به منظور امید به زندگی بیماران اورمی گسترش بدون دیالیز . ( سایر درمان های طبیعی لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

همه در همه ، آن است که آسان نیست امید به زندگی بیماران اورمی به گسترش بدون دیالیز، که نیاز به درمان جامع شامل درمان های پزشکی، بهداشت و درمان روزانه و انطباق خوب . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات شخصی ، لطفا پزشک زندگی می کنند به صورت رایگان با ما مشورت کنید و یا از یک پیام را ترک کنید .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD, گسترش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

داروهای جایگزین برای کراتینین بالا

داروهای جایگزین برای کراتینین بالا
داروها جایگزین، CreatinineHigh کراتینین بالا است که واقعا یک مسئله موجب ناراحتی با نوسانات مکرر که بیماران متعددی از آن مزمن رنج می برند . سپس داروها جایگزین هستند که قادر به حل این مشکل به موقع و به طور موثر چه هستند ؟

به عنوان یک ماده در واقع ، یک سوء تفاهم است که بیشتر بیماران تلاش کرده اند تمام تلاش خود را برای کاهش کراتینین بالا در حالی که چشم پوشی از درمان علل ریشه ای که به شدت سازه های کلیوی و توابع مبتال به بیماری مزمن کلیه آسیب دیده وجود دارد. خوشبختانه، بسیاری از آنها را به اهمیت درمان بیماری کلیوی اساسا متوجه شدم، که بیشتر به نیاز از داروهای جایگزین طبیعی منجر می شود.

درمان های طبیعی داروهای جایگزین است که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ترجیح داده ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای جایگزین سیستمیک است که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا تا به درمان کراتینین بالا به موقع و به طور موثر است .

درمان آلودگی خون یکی دیگر از داروهای جایگزین ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون است، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه از طریق مکمل های عناصر و بیداری به توانایی خود OD تجدید بدن انسان از طریق تابع بازسازی ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره .

علاوه بر این، ایمونوتراپی با هدف در درمان بیماری مزمن کلیه ناشی از اختلالات سیستم ایمنی بدن، که به بازی می آید از طریق تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، وقفه ایمنی ، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی ، در نتیجه کاهش کراتینین بالا کارآمد و به اندازه کافی .

کسانی که در بالا داروهای جایگزین برای کراتینین بالا هستند . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: CKD کراتینین , داروها جایگزین برای کراتینین بالا , CKD,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم بیماریهای مزمن کلیوی در هر مرحله تواند معکوس

آیا می توانم بیماریهای مزمن کلیوی در هر مرحله تواند معکوس
بیماری مزمن کلیه ، بیماری مزمن کلیه ReverseCan معکوس می شود؟ بیماران مختلف با بیماریهای مختلف کلیوی ، درمان پزشکی و شیوه زندگی ممکن است پاسخ های مختلف . پس چگونه برای اصلاح وضعیت فعلی را با بیماری مزمن کلیه تا حد امکان ؟

در وهله اول ، بیماران باید بدانند دقیقا همان چیزی است که وضعیت بیمار شما است ، که به طور عمده شامل علل بیماری ، مناطق و درجه . بیماریهای مزمن کلیوی اولیه و ثانویه دو نوع CKD با علل متمایز، که بیشتر به منجر بر خلاف مناطق بیمار در حالی که درجه بدتر شدن با زمان و البته بیمار ، که از نزدیک با مراحل CKD متصل شده و نشان می دهد که سطح آسیب کلیوی .

به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران در دوره اولیه از مرحله 1 و 2 امیدوار کننده ترین متوقف شود ، که نسبت به نارسایی کلیوی خفیف یا اختلال است که بیماران در این مرحله رفتار به عنوان ویژگی های بالینی کم رنگ در حالی که دچار تغییرات پاتولوژیک شکل زیرزمین incrassated گلومرولها غشا، سلول های mesangial هیپرپلاستیک و hyperfiltration ، و غیره با این حال ، بدون درمان به موقع و موثر ، شرایط اولیه به تدریج افزایش و تبدیل به CKD قابل توجهی است .

با پیشرفت به سمت وخامت بیشتر ، بیماری مزمن کلیوی وارد دوره متوسط ​​با علائم و عوارض متعدد در سیستم های مختلف و ارگان های . شایان ذکر است که بیماران در این مرحله هنوز می توان با درمان کافی و کارآمد ، که ، با این حال، به CKD پیشرفته جبران ناپذیر بدون کنترل چاه توسعه معکوس است.

در حالی که پایان مرحله بیماری کلیویپیشرفته ترین بیماری مزمن کلیه با آسیب های سیستمیک است که هر زمان که تهدید کننده زندگی است. برای تغییر این وضعیت آن است که تقریبا غیر ممکن است ، با این حال ، آن است که قادر به طولانی تر کردنعمر و بالا بردن کیفیت زندگی بیماران با درمان قابل معالجه است .

درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که به حفظ و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از علل ریشه ای استفاده می شود، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که بیماری مزمن کلیه تا حد امکان به عقب . ( درمان های طبیعی قابل توجهی را کلیک کنید : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

می تواند بیماری مزمن کلیه توای آن را به شکل اول در بیاوری ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD , بیماری مزمن کلیوی تواند معکوس,


شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

عملکرد کلیه در 15 و بدون دیالیز

عملکرد کلیه در 15 و بدون دیالیز
عملکرد کلیه در 15 ، DialysisAre به شما را از مفهوم عملکرد کلیه آگاه در 15 ، که به این معنی است که شما یک قدم فراتر از آرواره های مرگ ؟ پس چگونه برای اصلاح این وضعیت قبل از نتیجه فاجعه بار بدون دیالیز و حتی بهتر است ؟

اول از همه، چه آن را توسط عملکرد کلیه میانگین در 15 ؟ در واقع، بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله با سطوح مختلف GFR ، که نشان دهنده derees های مختلفی از آسیب کلیوی تقسیم شده است. در اکثر موارد، آن را نشان می دهد مرحله شدید 4 بیماری مزمن کلیه با GFR از 15 ~ 29ml/min هنگامی که کلیه 15٪ کار می کند، که رفتار به عنوان ویژگی های مختلف بالینی نشانه ها و عوارض در بافت ها و ارگان های متعدد است. به طور کلی ، دیالیز است که معمولا به بیماران در این دوره زمانی که سطح کراتینین آنها به 5.0mg/DL به دلیل بهره وری بالای آن برای تصفیه خون ، که ، با این حال ، موقتی که CKD قادر است به طور کامل از طریق علل ریشه ای معکوس است . در همین حال ، دیالیز نیز در مورد از عوارض جانبی munerous ، که بدتر آسیب کلیوی و سرعت پیشرفت به سمت مرحله آخر بیماری کلیوی به ارمغان می آورد . ( چگونه به تغییر وضعیت فعلی ؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

پس چگونه برای مقابله با عملکرد کلیه در 15 بدون دیالیز ؟ به جای این روش با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف در حالی که باعث آسیب ثانویه ، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا ، در نتیجه حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی اساسا به طوری که به ارتقای عملکرد کلیه در 15 بدون دیالیز .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی قابل توجهی در آن ، اعمال شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازسازی است توابع کلیوی به طور طبیعی به منظور اصلاح عملکرد کلیه بدون دیالیز در 15 .

در واقع، عملکرد کلیه در 15 هنوز هم می تواند به خوبی با تشخیص زود هنگام و درمان بدون دیالیز کنترل . اطلاعات بیشتر خاص لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .


 



:: برچسب‌ها: درمان CKD , عملکرد کلیه در 15 با دیالیز وجود ندارد , CKD,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه با کاهش کلیه

پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه با کاهش کلیه

پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه چیست؟ بسیاری از بیماران مبتلا به این بیماری مشتاق به دانستن چه اتفاقی خواهد افتاد next.Read برای پیدا کردن پاسخ هستند.
پیش آگهی مرحله 3 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه متفاوت است از فرد به individual.This است به دلیل آن است که توسط متغیرهای مانند تابع باقی مانده کلیوی ، عوارض ، درمان ، سن تحت تاثیر قرار ، صدمه به کلیه ها باعث می شود افراد etc.Some به خوبی می تواند مثل عموم مردم زندگی می کنند است. با این حال ، برخی از بیماران ممکن است در چنین مدت کوتاهی جان خود را از دست می دهند اگر کلیه ها موفق rapidly.How به بهبود پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه ؟

مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه

نفرون واحد اصلی عملکردی در kidneys.They می توانید فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن در condition.However راست است، تنوع شرایط و بیماری وجود دارد که می تواند نفرون مختل و باعث زخم شدن مرحله 4 نارسایی کلیه nephrons.In ، یک بخش بزرگی از نفرون تبدیل به اختلال و و حتی scarred.When تعداد از نفرون سالم را کاهش دهد، کاهش کلیه خواهد بود که نتیجه . همانطور که کلیه قادر به عملکرد درست ، بیماران یک میزبان از عوارض و ناراحتی را تجربه کنند.

بهبود پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه

گام اول این است که برای کنترل علل و شرایط آسیب کلیه . این می تواند از کاهش بیشتر کم کردن سرعت کلیه است.

اگر شما هیچ ایده ای در مورد علت مشکل کلیه خود را ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برایجواب چت !

گام دوم این است که برای کنترل عوارض مربوط به مرحله 4 نارسایی کلیه از جمله بیماری های قلبی عروقی ، کم خونی و غیره

گام سوم این است که بازسازی اختلال nephrons.If تعداد از نفرون سالم می تواند افزایش یابد ، کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد .

پس از درمان فوق ، کلیه کاهش در اندازه را افزایش می دهد و بهتر کار خواهد کرد . اگر چنین است، پیش آگهی از مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



:: برچسب‌ها: کلیه نارسایی مزمن مرحله 4 , مرحله 4 نارسایی کلیه,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

کم خونی به علت همولیز DialysisHemolysis می تواند در برخی از مردم در dialysis.It رخ می دهد لیز سلول های قرمز خون می باشد به با انتشار hemoglobin.When آن رخ می دهد ، بیماران ممکن است کم خونی را تجربه کنند.

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

است تعدادی از علل همولیز مانند تخریب مکانیکی در داخل عروق در شرایط microangiopathic ، سندرم اورمی همولیتیک داخل عروقی بیماران دیالیزی etc.In پروتز رخ می دهد وجود دارد، انواع علل همولیز از جمله علل همولیز در بیماران غیر اورمی وجود دارد . در همین حال، برخی از علل همولیز ممکن است خاص به دیالیز محلول دیالیز بیماران ممکن است آلودگی ها، حاوی مقادیر بیش از حد از فرمالدئید یا سایر سترون ، آن را به طور تصادفی ممکن است بیش از حد گرم می شود و یا تزریق زیر جلدی osmolar ، که همه آنها ممکن است آسیب به سلول های قرمز خون می شود . هنگامی که همولیز رخ می دهد ، آن را از کم خونی در بیماران دیالیزی می شود.

هر گونه سوال ؟ چت با دکتر آنلاین در حال حاضر !

چگونه برای مقابله با همولیز در طول دیالیز ؟

اگر همولیز بالینی مشکوک دردرمان دیالیز برای توسعه ، بیماران باید درمان را فورا متوقف کند و خون در مدار خارج نباید برگشت به داروهای patient.Thenداده می شود ممکن است تجویز شوند به کنترل کم خونی condition.If را در رابطه با همولیز رخ می دهد، بیماران باید درمان برای درمان آن داشته باشد.

جدای از کم خونی ناشی از همولیز در دیالیز ، کم خونی همچنین می تواند توسط causes.As دیگر کلیه ها به طور قابل توجهی در ESRD اختلال ایجاد شود ، سطح بالایی از سموم و مواد زائد خواهد در سموم bloodstream.These ساخت و مواد زائد می تواند طول عمر کوتاه قرمز سلول های خون، منجر به کم خونی است . کلیه سالم می توانندتولید هورمون EPO نامیده می شود که می تواند مغز استخوان را تحریک به cells.However های قرمز خون ، کلیه ها شکست خورده می تواند EPO تولید به درستی نمی هر بیشتر، بنابراین در کاهش گلبول های قرمز خون و در نتیجه .

اگر کم خونی اتفاق می افتد ، بیماران خستگی ، گیجی ، سردی و غیره چگونه به کنترل کم خونی در طول دیالیز موضوع مربوطه برای بیماران می شود را تجربه کنند. شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات درمان آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: دیالیز,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین بالا

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین بالا

آتروفی کلیه اشاره را کاهش در size.It به کلیه می تواند عملکرد کلیوی طبیعی تاثیر می گذارد، و در نتیجه ایجاد کراتینین در بدن . پس آنچه را که برای درمان آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا است؟

آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا

آتروفی دو طرفه کلیه یک وضعیت پزشکی است که توسط انقباض در اندازه هر دو کلیه با توجه به عرضه ناکافی خون به کلیه ها و / یا از دست دادن از وضعیت nephrons.Any است که می تواند عملکرد نفرون درصورت منفی تاثیر می گذارد مشخص می شود می تواند کلیه در کوچک اندازه مانند بیماری کلیه ، عفونت دستگاه ادراری و غیره علاوه بر این ، ایسکمی کلیوی نیز می تواند به آتروفی دو طرفه کلیوی کمک می کند. همانطور که خون می تواند حمل مواد مغذی و اکسیژن به بافت ها و سلول های کلیه ، بدون منبع خون ناکافی ، بافت کلیه تبدیل خواهد شد تنگ در نتیجه انقباض کلیوی و در نتیجه .

کلیه های سالم در یک اندازه خاص نگه داشتن و می تواند عملکرد خود را انجام . با این حال ، زمانی که کلیه ها کاهش در اندازه ، آنها را نمی خواهد انجام توابع properly.As نتیجه، سطوح بالای کراتینین در جریان خون ساخت ، منجر به کراتینین بالا .

درمان آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا

در مرحله اول، این مهم است که به شکل از علت atrophy.If کلیه شرایط اساسی و علت را می توان کنترل است ، آن می تواند کم کردن سرعت decline.If عملکرد کلیه شما هیچ نظری ندارم در مورد علت انقباض کلیه خود را ، شما می توانید با ما چت پزشک آنلاین برایپاسخ در حال حاضر!

ثانیا، بدون توجه به آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا است به علت ایسکمی کلیوی و یا از دست دادن نفرون ، بخش درمان مهم است برای افزایش عرضه خون به kidneys.It را می توانید ایجاد کنید ایجاد یک محیط مساعد برای تعمیر کلیه آتروفیک و همچنین می تواند ضروری را افزایش می دهد مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها .

ثالثا ، آن است که برای تعمیر و بازسازی از اختلال nephrons.In این راه ، تعداد از نفرون سالم را افزایش دهد.

اگر بیشتر مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها عرضه شده و تعداد از نفرون سالم می تواند به افزایش است ، کلیه ها را در اندازه را افزایش می دهد .



:: برچسب‌ها: کراتینین,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGSFSGS یک اختلال کلیه با التهاب ، زخم و اسکار گلومرول فیلتر در ساختار کلیه kidneys.When ، دچار اختلال شده است هستند ، آن را منجر بهعلائم میزبان می دهد. پروتئین در ادرار و درد مفاصل هستند دو علائم معمول FSGS .

پروتئین در ادرار در FSGS

گلومرول فیلتر بسیار زندگی می کنند غربال و آنها می توانند خون را فیلتر کردن ، گرفتنآب اضافی که ادرار می شود و ترک پروتئین در FSGS blood.In ، به هنگامی که گلومرول ها تبدیل به زخم ، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای فیلتر کردن خون و پروتئین شروع می شود نشت به داخل ادرار به جای اینکه در خون باقی می ماند .

درد مفاصل در FSGS

هایپراوریسمیک، یکی از علل مهم درد مفاصل در FSGS است . اسید اوریک حاصل از پورین است و معمولا توسط کلیه ها برداشته می شود . با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، سطوح بالای اسید اوریک در نقاط مختلف بدن ساخت . وقتی سپرده اسید اوریک اضافی در مفاصل ، می تواند باعث التهاب در مفاصل می شود ، در نتیجه منجر به درد مفاصل .

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

همانطور که برای پروتئین در ادرار در FSGS ، یک رژیم غذایی کم پروتئین استدرمان مهم part.Prednisone ، می توانید نفوذپذیری مویرگی کلیوی را کاهش می دهد به منظور کاهش نشت پروتئین از body.In . علاوه بر این ، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود به سرکوب پاسخ التهابی در کلیه ها.

برای درمان درد مفاصل در FSGS ، بهترین راه این است که به سرکوب التهاب در مفاصل و کاهش رسوبات اسید اوریک در body.A رژیم غذایی کم پورین باید داروهای followed.Some استفاده می شود برای درمان التهاب و افزایش دفع اوریک اسید از بدن . این درمان می تواند درد مفاصل در FSGS کاهش دهد.

همانطور که در بالا ، درد مفاصل و پروتئین در نتیجه ادرار از صدمه به کلیه ها در FSGS ذکر شده است. برای درمان آنها را به طور کامل و اساسا دو ، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر است.



:: برچسب‌ها: درمان FSGS,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی

پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی وعلت قابل توجهی از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی چگونه است ؟

آگهی مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی از فردی به فرد دیگر متفاوت است به دلیل آن است که توسط یک میزبان از factors.In برخی از موارد تحت تاثیر قرار ، این وضعیت ممکن است پایدار نگه دارید. با این حال ، ممکن است برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در یک time.How کوتاه توسعه به بهبود پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی مسئله نگران برای بیماران است .

به منظور بهبود پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی ، بیماران می توانند به راهنمایی های زیر می چسبد.

عوارض کنترل

بیماری کلیوی ناشی از دیابت است یک اختلال مولتی سیستم اغلب بامیزبان از عوارض complications.These است همراه با شتاب دهنده های قابل توجهی در بدتر شدن پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در بیماران دیابتی Nephropathy.Some ممکن است عوارض می میرند حتی قبل از کلیه ها به طور کامل شکست .

چگونه به کنترل عوارض ناشی از بیماری های کلیوی ناشی از دیابت ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای برخی از پیشنهادات درمان .

توقف کاهش عملکرد کلیه

برای بهبود پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی قابل ملاحظه ای ، یک بخش درمان مهم است برای جلوگیری از عملکرد کلیه ها decline.Once کلیوی دچار اختلال ، اختلال بافت کلیه عوامل التهابی آزاد و جذب عوامل التهابی از التهاب blood.The را می تواند پیش رونده می شود عملکرد کلیوی decline.Therefore ، برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه ، یک بخش مهم درمان است ، به سرکوب التهاب در kidneys.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند پاسخ های التهابی در کلیه ها برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه را سرکوب می کنند.

بهبود عملکرد کلیوی

در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی کلیه در moderation.Therefore اختلال ، به بهبود پیش آگهی اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن بافت های اختلال کلیه به بهبود عملکرد کلیوی داشته باشد. اگر عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است، پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه در نفروپاتی دیابتی قطعا بهبود یافته است. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیوی ؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر چت !



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری های کلیه, بیماری مزمن کلیه است 3 پیش آگهی,


جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال مولتی سیستم و مترقی با کیست های متعدد در kidneys.As این وضعیت توسعه است، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد deteriorating.Whatدرمان PKD با به عملکرد کلیوی 40 ٪ است ؟

PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪

با PKDاختلال ژنتیکی توجه به تحول غیر طبیعی از cells.When اپیتلیال توبولار کلیوی سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی تبدیل به سلول های اپیتلیال کیست کلیوی است، آنها را ترشحی سن ability.With توسعه ، کیست های کلیوی بی وقفه در هر دو اندازه را افزایش می دهد و به کیست های بزرگ number.The جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون ، و در نتیجه عملکرد کلیه decline.In PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪ ، بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی با یک میزبان علائم مانند درد پشت، فشار خون بالا ، کم خونی، تعدیل خستگی غیره

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

هدف درمان اول برای PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪ است به کنترل علائم مرتبط با ذکر above.It می تواند کاهش سرعت کاهش عملکرد کلیه و کمک به بیماران زندگی می کنندlife.You بهتر می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن برخی از پیشنهادات پزشکی در مورد نحوه مدیریت عوارض .

به عنوان تابع نتایج کاهش های کلیوی از کیست های بزرگ و از دست دادن نفرون سالم ، برای درمان با عملکرد کلیوی PKD 40٪ به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان را به کوچک شدن کیست های بزرگ و جلوگیری از آنهایی که کوچک از بزرگ و همچنین تعمیر اختلال نفرون .

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه PKD patients.It است ، اثر درمان عظیم در درمان PKD در clinic.Micro - چینی داروها Osmotherapy نشان یک درمان مبتنی بر گیاه با صفر عارضه جانبی در بدن است .

در مرحله اول، داروهای موثر می تواند تبدیل سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی را مهار ، و در نتیجه توقف افزایش سلول های اپیتلیال از cysts.In کلیوی این راه ، کیست های کلیوی افزایش در تعداد متوقف خواهد شد.

ثانیا، داروهای میکرو چینی می تواند سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست را از بین ببرد و متوقف کردن آنها را از تولید fluid.Hence کیستیک ، کیست بزرگ شدن را متوقف خواهد کرد .

ثالثا ، کیست های بزرگ می تواند از طریق دفع مایعات کیستیک منقبض شده.

همچنین، داروهای چینی می تواند خود را بازسازی از نفرون اختلال تحریک به افزایش تعداد نفرون سالم . در نتیجه، 40 درصد عملکرد کلیه فعلی خواهد شد اساسا و قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.