یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد

آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است بسیاری از شکایت داشته باشد. استفراغ یک شکایت شایع در برخی از موارد است. آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد؟

چه عواملی باعث استفراغ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می شود؟

استفراغ می تواند توسط عوامل بسیاری در ارتباط با نارسایی کلیه ایجاد می شود. کارشناسان پیدا کردن برخی از علل شایع برای این شکایت برای اطلاع شما.

تورم اندام های داخلی

تورم بسیار معمول علامت نارسایی کلیه است. کلیه ها کار می کنند به حذف بیش از حد آب از بدن است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، مایعات در بدن ساخت تا، باعث تورم.

از آن آسان است برای شما برای پیدا کردن تورم در صورت، پاها، مچ پا در بیماران با بیماری کلیوی و غیره. با این حال، این تنها بخشی از شرایط تورم. در واقع، تورم اندام وجود دارد که شما نمی توانید با چشم غیر مسلح خود را ببینید. تورم روده و معده علت اصلی برای استفراغ است.

سموم در خون

کلیه تابع برای حذف سموم، مواد زائد و مایعات اضافی از خون. وقتی کلیه ها شکست خورد، مواد سمی در خون ساخت تا، باعث سطح سم بالا. علت دیگری که باعث می شود احساس تهوع و استفراغ بیمار است.

عوارض جانبی ناشی از مواد مخدر و درمان

علاوه بر این علت مرتبط با نارسایی کلیه به خودی خود، استفراغ ممکن است از عوارض جانبی داروها و درمان نارسایی کلیه منجر شود.

دیالیز یک مثال خوب است، که می تواند به عنوان درمان جایگزین کلیوی است، اما آن را باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند حالت تهوع و استفراغ، فشار خون بالا و سکته مغزی و غیره

چگونه به مقابله با استفراغ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

برای مقابله با این علامت، شما باید به اطلاع به علت زمینه ای آسیب کلیوی است. بدین ترتیب، درمان نارسایی کلیه باید از بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.




:: برچسب‌ها: استفراغ ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کراتینین 5.7 متوسط

 

چه کراتینین 5.7 متوسط

کراتینین برای ارزیابی چگونه کلیه خود هستند کراتینین functioning.If سطح بالاتر از نرمال است استفاده می شود، ممکن است این معنی است که کلیه های شما normally.What عملکرد نمی کند کراتینین 5.7 به معنای؟

نرمال از سطح کراتینین زنگ زد

محدوده طبیعی برای کراتینین در خون ممکن است 0.6 تا 1.3 میلی گرم در هر دسی لیتر (53 تا 115 میکرومول در لیتر)، اگر چه این می تواند از آزمایشگاه به آزمایشگاه دیگر متفاوت است، بین مردان و زنان، و با age.Since مقدار کراتینین در خون با توده عضلانی افزایش می یابد، مردان معمولا سطوح کراتینین بالاتر نسبت به زنان دارند.

علل احتمالی از سطح کراتینین بالا

به طور کلی، یک سطح کراتینین بالا بدان معنی است که کلیه های شما کار نمی well.But در برخی موارد، سطح کراتینین ممکن است به طور موقت به علت کم شدن آب بدن، حجم خون کم افزایش، افزایش مصرف گوشت یا برخی medications.Additionally، مکمل کراتین نیز ممکن است همان اثر.

چگونه برای کاهش کراتینین 5.7؟

اگر سطح کراتینین خود را فقط بالا نگه می دارد به طور موقت، پس از آن که عوامل خارجی حذف، سطح کراتینین صدمه به کلیه gradually.If را کاهش می دهد تایید شده است، مهم است که برای کنترل علل احتمالی آسیب کلیوی مانند دیابت، فشار خون بالا و غیره.

در حالی که آسیب دائمی کلیه می تواند به طور کامل وارونه شود، کراتینین 5.7 را می توان تا حدی کاهش داد.

در واقع، کراتینین به خودی خود سمی نیست در همه است و آن را تنها نشان دهنده غلظت سموم و مواد زائد در خون شما. سطوح بالای سموم و مواد زائد در نتیجه بدن را از ساختار کلیه اختلال و کاهش کلیوی function.Therefore، به کاهش کراتینین 5.7، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

با این حال، چنین راه حلی در طب سنتی غرب وجود دارد. برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیوی، وجود دارد عمدتا دو هدف درمان: روشن خون آلوده، کلیه اختلال structure.The درمان ترکیبی از طب غربی و طب چینی می تواند یک گزینه درمانی بهتری برای شما از جمله تصفیه خون و بازگرداندن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دو درمان.


:: برچسب‌ها: متوسط,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروز کودکان: آیا استروئید می تواند در درمان و پروتئین در ادرار

 

نفروز کودکان: آیا استروئید می تواند در درمان و پروتئین در ادرار

نشت گسترده ای از پروتئین (آلبومین) در ادرار (پروتئینوری) یکی از برجسته ترین علائم نفروز کودکان، و یا سندرم نفروتیک است. استروئیدها اغلب برای درمان این اختلال استفاده می شود. آیا می توانم به کمک دارو درمان پروتئین در ادرار؟

بررسی میزان پروتئین ادرار

در شرایط عادی، پروتئین ادرار منفی است. با افزایش به ریختن پروتئین بیش از حد، بیماران ممکن است نتیجه تست خود را از پروتئین ادرار مثبت پیدا کنید: (یک به علاوه، "30")، (دو به علاوه، "100")، (سه به علاوه، "300")، (چهار به علاوه، بیشتر از "2000"). اعداد و ارقام اشاره به غلظت پروتئین در ادرار.

چگونه پروتئین در ادرار در نفروز کودکان رخ می دهد؟

عملکرد اصلی کلیه ها می باشد، برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مواد زائد از سوخت و ساز بدن، که پس از آن در ادرار دفع می. غشای فیلتر از کلیه سالم اختصاص بیش از حداقل مقدار پروتئین خون (عمدتا آلبومین) به داخل ادرار نشت نیست.

در نفروز، غشاء فیلتر از کلیه تغییر به طوری که آن را اجازه می دهد تا پروتئین به داخل ادرار، می روم یک نتیجه تست مثبت برای حضور پروتئین.

آیا استروئید می تواند درمان پروتئین در ادرار در نفروز کودکان؟

استروئیدها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای از بین بردن نشت پروتئین، اما از داروهای موفق به تعمیر غشاء فیلتر آسیب دیده. بنابراین حتی در درمان با این داروها، پروتئین ادرار دوباره و دوباره رخ خواهد داد.

بنابراین، به منظور درمان پروتئین در ادرار نفروز کودکان، ما نیاز به پیدا کردن یک درمان موثر تر غشاء فیلتر آسیب دیده را از گلومرول به تعمیر و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. فقط در این راه، بیماران می توانند از شر پروتئین در ادرار اساسا دریافت کنید. درمان طبیعی با چنین اثرات درمانی زیادی وجود دارد. شما می توانید یک پیام را ترک در زیر با وضعیت بیماری دقیق تر، بنابراین ما می توانیم به شما مشاوره در مورد مناسب ترین درمان طبیعی ارائه دهد. بهترین آرزوها!


:: برچسب‌ها: پروتئین ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: آیا می توانم با استفاده از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به از دست دادن وزن

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-healthy-lifestyle/814.html

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA به دنبال یک رژیم غذایی مناسب برای اطمینان از عوارض درمان بهتر و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری پیشنهاد شده است. سپس، می تواند یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به از دست دادن وزن آنها را دنبال؟

نفروپاتی IgA، یا بیماری برگر، التهاب کلیه ها فیلتر واحد گلومرول ایجاد می شود. خون و پروتئین در ادرار با توجه به اتلاف فیلتراسیون عمل نه به اندازه کافی به بیرون درز می. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر به عملکرد صحیح به تخلیه مواد زائد است. این مواد ممکن است در بدن و ایجاد مسمومیت ساخت.

اگر بیماران خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، زمانی که بدن آن را هضم، محصول بیشتر مواد زائد به نام اوره تولید می شود. از آنجا که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، اوره در خون تجمع می یابد و ممکن است منجر به از دست دادن اشتها و ایجاد خستگی شود. بنابراین، رژیم غذایی کم پروتئین برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA به منظور کاهش حجم کار بر روی کلیه ها پیشنهاد شده است.

بنابراین، چه مقدار پروتئین نیاز دارید؟

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با خفیف تا متوسط ​​CKD (مرحله 1، 2 و 3)، مصرف پروتئین روزانه 0.75 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن پیشنهاد می شود. در حالی که، در بیشتر بیماری کلیوی شدید (مرحله 4 و 5)، با توجه به 0.6 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در هر روز. مصرف نیاز به نظارت نزدیک است.

بهترین انتخاب از پروتئین با کیفیت بالا شامل کاهش لاغر گوشت، ماهی و تخم مرغ. همانطور که در بسیاری از انواع، برخی منابع بعید وجود دارد، مهم است که به پیروی از رهنمودهای یک متخصص تغذیه که می تواند خیاط منو مناسب بر اساس نیازهای پروتئین خاص خود است.

اگر می خواهید به برنامه غذایی بیشتر برای از دست دادن وزن مبتلا به نفروپاتی IgA، شما می توانید خدمات آنلاین ما و یا مشورت ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.


:: برچسب‌ها: استفاده ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با مکرر کراتینین بالا ادامه من

 

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با مکرر کراتینین بالا ادامه من

برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ممکن است به نارسایی مزمن کلیه با از دست دادن عملکرد کلیه پیشرفت. اگر این اتفاق می افتد، دیالیز به تصویب رسید. در طول دیالیز، بیماران هنوز هم ممکن است عود سطح کراتینین بالا داشته باشد. اگر این اتفاق می افتد، باید از آنها دیالیزی قادر به ادامه؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم اگر می خواهید توصیه های مفید بیشتر است.

در مرحله اول، ما باید به همین دلیل مردم هنوز کراتینین بالا مکرر حتی در دیالیز می دانم.

در واقع، دیالیز است تنها درمان جایگزینی کلیه است که طول می کشد محل توابع جزئی کلیه ها (به طور عمده فیلتر کردن خون و مواد زائد متابولیک تمیز). نفروپاتی IgA با بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به انجام دیالیز به طور منظم، به عنوان بدن به طور مداوم تولید محصولات زائد سوخت و ساز.

یکی از دلایلی که برای کراتینین بالا، دیالیز ناکافی است. به طور کلی، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با نارسایی کلیه نیاز به انجام دیالیز 3 بار در هفته.

یکی دیگر از دلایل این است که خسارت های کلیه بیش از حد شدید است و به دیگر مواد سمی دیگر از کراتینین است که می تواند دیالیز نمی تواند حذف شود وجود دارد. این سموم مضر عملکرد کلیه را بدتر خواهد ساخت.

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با کراتینین بالا راجعه ادامه بدهم؟ شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود را دقیق آدرس یک ایمیل ارسال کنید. سپس مشاوره مشخص تر می تواند به شما داده شده است.

اگر نفروپاتی IgA در کراتینین بیماران دیالیز بالا راجعه، آنها نیاز به گزارش این مشکل را به پزشک خود و تعداد دفعات دیالیز افزایش یافته به آن را ببینید این اطلاعات مفید است.

در همین حال، به منظور کاهش کراتینین بهتر، بیماران پیشنهاد می شود برای به دست آوردن روش های دیگر برای پاک کردن خون از جمله hemofiltration، hemoperfusion، تبادل پلاسما، جذب ایمنی و به همین ترتیب.

راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین بالا بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه یا سطح GFR است. با عملکرد بهتر کلیه، دفعات دیالیز را می توان کاهش داد و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

از دست دادن وزن و دیالیز

 

از دست دادن وزن و دیالیز

دیالیز ممکن است کمک به بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تداوم زندگی، اما آن را نیز به منفی تغییر سبک زندگی خود را. شما ممکن است بشنوید کسی که در دیالیز از دست دادن وزن خود شکایت دارند.

از دست دادن وزن و دیالیز

مهم نیست که شما یک دختر یا یک پسر، از دست دادن وزن معمولا خوب به شما را هیجان زده است. با این حال، ممکن است همیشه شادی را به دیگران، به خصوص برای کسانی که رنج می برند مشکلات سالم.

در مقابل، از دست دادن وزن ممکن است بیماران دیالیز نگران، آنها بیشتر نیاز به یک وزن سالم از یک شکل باریک. از دست دادن وزن سریع یا قطره ممکن است باعث صدمه به کلیه ها خود را بدتر از آن، باعث عوارض جدی که ممکن است زندگی آنها را تهدید می کند.

چه عواملی باعث از دست دادن وزن در بیماران دیالیز؟

کاهش وزن ممکن است نتیجه ترکیبی از بسیاری از علل مرتبط با دیالیز است. در اینجا برخی از علل بالقوه برای اطلاع شما.

کم شدن آب بدن

کار دیالیز برای حذف آب بیش از حد و مواد زائد از خون هستند. با این حال، بسیاری از عوارض جانبی نیز ممکن است با درمان را دنبال کنید. اگر شما دکتر نمی توانند بفهمند وزن خشک دقیق از شما، دیالیز ممکن است فیلتر کردن بیش از مایعات، باعث کم آبی بدن. این علت از دست دادن وزن در بیماران دیالیزی است.

سوء تغذیه

سوء تغذیه شکایت شایع در بیماران مبتلا به دیالیز است. با توجه به دیالیز نمی توانند بفهمند همه چیز بد و چیزهای خوب در خون شما. برخی از مواد مفید است که بدن شما نیاز دارد برداشته شود، ممکن است منجر به سوء تغذیه است. و رژیم غذایی خاص همیشه در دیالیز استفاده شود. با این حال، اگر رژیم غذایی خاص می تواند به خوبی ساخته نمی شود، سوء تغذیه نیز ممکن است در بیماران، که وزن از بیماران را کاهش می دهد اتفاق می افتد.

صدمه به کلیه ها

صدمه به کلیه ها ممکن است علت دیگری از کاهش وزن در بیماران مبتلا به دیالیز است. زمانی که کلیه ها شکست خورد، بسیاری از سموم در خون ساخت، باعث علائم مختلف، از جمله تهوع و استفراغ، و تورم و غیره پس از عمل، احساس تهوع و استفراغ بیماران مبتلا به بی اشتهایی، که باعث از دست دادن وزن در بیماران دیالیز شود.

برخی از راه های طبیعی، مانند گیاهان چینی، برای مدیریت یک وزن سالم در بیماران با دیالیز وجود دارد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک.


:: برچسب‌ها: دست ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: اسید اوریک و کراتینین بالا

 

سندرم نفروتیک در کودکان: اسید اوریک و کراتینین بالا

اسید اوریک بالا و سطح کراتینین بالا هستند به احتمال زیاد در میان افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان ظاهر می شود. و درمان های طبیعی است که می تواند با این مسئله برخورد آن چیزی است که پدر و مادر واقعا می خواهید. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای بلافاصله از کارشناسان بیماری کلیوی، شما می توانید به کارشناس آنلاین از تایپ سوالات خود مشورت کنید، این سرویس رایگان است.

سطح اسید اوریک بالا بیش از حد اسید اوریک در خون شما است. اسید اوریک در طول تفکیک از پورین، یک ماده که در بسیاری از غذاها یافت تولید می شود. پس از تولید اسید اوریک در خون شما انجام شده و پس از عبور از کلیه های خود را، که در آن بسیاری از آن برگ های بدن خود را هنگامی که شما ادرار می باشد. اگر ما ترک کردن عوامل دیگر، یک بار کلیه ها آسیب دیده و عملکرد کلیه مختل است، اسید اوریک در بدن ایجاد کردن، که منجر به اسید اوریک بالا. اسید اوریک بالا، خطر ابتلا به نقرس را افزایش می دهد.

سطح کراتینین بالا را می توان همچنین با اختلال عملکرد کلیوی در ارتباط است. در موارد عادی، کلیه های سالم محصولات فیلتر مواد زائد و سموم از بدن. همانطور که کلیه ما بسیار قوی توانایی جبرانی، کراتینین، اوج نخواهد گرفت تا 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. سطح کراتینین بالا به اندازه کافی برای بیدار توجه شما است.

اگر مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان است که به خوبی کنترل شده نیست، اختلال عملکرد کلیوی ظاهر خواهد شد با گذشت زمان، که می تواند به اسید اوریک، کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر منجر شود. اگرچه برخی از برخی از داروها و رژیم غذایی مناسب می تواند به درجه خاصی کمک به پایین اسید اوریک بالا و سطح کراتینین بالا، کارآمد ترین و طبیعی ترین درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

درمان بستگی به نوع سندرم نفروتیک در کودکان است. و انواع مختلف دارای پیش آگهی متفاوت است. اگر برای شما مهم نیست، شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما، کارشناسان بهترین گزینه های درمانی خود را ارسال نمایید.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: آیا ادرار کردن مکرر نارسایی کلیه

 

سندرم نفروتیک در کودکان: آیا ادرار کردن مکرر نارسایی کلیه

"پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد، او تنها 3 سال است. در حال حاضر او از ادرار کردن مکرر رنج می برند، اما دیالیز هنوز آغاز نشده است. حالا من می خواهم بدانم که آیا ادرار کردن مکرر به معنای نارسایی کلیه، بسیاری از لطف ".

آیا نگرانی در مورد وضعیت فرزند خود را بیش از حد. به طور کلی، هیچ رابطه مستقیمی بین تکرر ادرار و نارسایی کلیه وجود دارد. حالا اجازه دهید از علل تکرر ادرار را ببینید. یکی از شایع ترین علل تکرر ادرار در کودکان عفونت دستگاه ادراری همچنین به عنوان عفونت مثانه شناخته شده است. در علاوه بر این به ادرار کردن مکرر، سایر علائم عفونت ادراری در کودکان عبارتند از تب، لرز، خستگی، خون در ادرار، مواد متعفن ادرار، ادرار کردن سوزش یا دردناک، و غیره شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت کودک شما به کلیه حمایت هاتمیل ارسال . com.

سایر علل تکرر ادرار عبارتند از: pollakiuria، اختلال کنترل ادرار، دیابت نوع 1، دیابت نوع 2، و غیره شما می توانید فرزند خود را به انجام یک معاینه دقیق برای پیدا کردن دلیل واقعی ادرار کردن مکرر.

رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان بیماری حداقل تغییر است، به طور کلی، پیش آگهی تغییر بیماری های حداقل است بسیار خوب است، به ندرت کودکان مبتلا به این نوع سندرم نفروتیک توسعه در نارسایی کلیه است. FSGS، دیگر نوع شایع سندرم نفروتیک بر حدود 10٪ از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک در ایالات متحده است.پیش آگهی FSGS نخواهد بود که خوب است، یک گروه از بیماران مبتلا به FSGS به استروئید پاسخ خوب نیست، در این مورد وجود دارد، خطر ابتلا به نارسایی کلیه افزایش خواهد یافت.

شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما، کارشناسان ما شما را درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان برای کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه را فراهم خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای کیست های کلیه با کراتینین خون بالا

 

رژیم غذایی برای کیست های کلیه با کراتینین خون بالا

چه رژیم غذایی برای کیست کلیه با افزایش کراتینین خون است؟ کراتینین خون بالا می تواند با از دست دادن عملکرد کلیه ظاهر می شود. با بزرگ شدن کیست های کلیوی، بافت کلیه در اطراف آن خواهد بود بدون شک ظلم و ستم، که منجر به ایسکمی و دولت anoxic از کلیه ها می شود. به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال خواهد شد. در طول خواندن شما، یک جعبه سرویس موسیقی پاپ خواهد شد وجود دارد. آن است که یک ربات نیست، اما کارشناسان آنلاین. شما می توانید به طور مستقیم آنها را با از تایپ سوالات خود مشورت کنید، این سرویس رایگان است.

دستورالعمل های رژیمی برای کیست کلیه با افزایش کراتینین خون باید دو جنبه را برآورده سازد: یکی این است که کنترل کراتینین خون بالا و دیگری برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه.

در مرحله اول، یک رژیم غذایی کم پروتئین است که معمولا برای افراد مبتلا به افزایش کراتینین خون توصیه می شود. اگر شما هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد مواد غذایی را به و مواد غذایی به اجتناب از با کراتینین بالا. شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال. ظاهرا رژیم غذایی قلیایی قرار است برای کمک به افراد مبتلا به کیست کلیه، بنابراین غذاهای بسیار اسیدی مانند گوشت قرمز و میگو باید اجتناب شود و یا به حداقل برسد. در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد چه می تواند شما نه با کیست های کلیوی به عنوان مرجع خود را خوردن است. اما بیماران مبتلا به کیست کلیوی باید بدانید این است یک ماده غذایی خاص آنها نمی تواند غذا خوردن کاملا، که بستگی به شرایط خاص خود را دارند وجود ندارد.

اگر چه رژیم غذایی مناسب برای بیماران مبتلا به کیست کلیه با افزایش کراتینین خون بسیار مهم است، مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به کیست کلیوی است که به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر مانع، و بدون شک کراتینین خون بالا بازگشت به سطح عادی به طور طبیعی می آیند. اگر شما هنوز هم می خواهند بدانند که راه های دیگر به کراتینین بالا و پایین و یا طبیعی برای درمان کیست کلیه، شما در حال استقبال به ما ترک ماساژ.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کار باید کرد با 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه

 

چه کار باید کرد با 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه

س: من 56 ساله هستم و 10 سال پیش تا به حال پیوند کلیه، اما در حال حاضر من یک مشکل با سطح کراتینین را افزایش می دهد که تا 7 و اوره 103. من می خواهم شما به من بگویید که درمان می تواند کنترل سطح بالا. تشکر از کمک شما.

A: از پیام شما متشکریم و می خواهم برای به اشتراک گذاشتن مشاوره برای وضعیت شما. هر دو 7 کراتینین و اوره 103 واقعا بیش از حد بالا است. شما باید برای درمان به عنوان اوایل به عنوان شما می توانید به کاهش سطوح پایین.

همانطور که می دانید، بیش از 95٪ از بیماری کلیوی رخ می دهد به علت اختلال سیستم ایمنی، بنابراین شما ممکن است همان بیماری با پیوند کلیه داشته باشد، منجر به شکست از کلیه جدید خود را. برای بیماری شما در حال حاضر، ما توصیه می شود درمان اتخاذ شما برای جلوگیری از پیشرفت آسیب کلیه و سیستم ایمنی بدن را اصلاح. پس از آن، سطح بالا می تواند اساسا کاهش داد.

درمان اولیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت با توابع به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها است. در این راه، خود بازسازی سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. داروها به طور عمده می آیند از گیاهان natrual در و شامل ریزمغذی مختلف. پس از آن خواهد تغذیه لازم برای تعمیر کلیه ارائه می کنند.

سپس، سلول های بنیادی را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی. سپس، خود را بالا 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه خواهد شد انجام کاهش به طور کامل. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری دقیق تر آدرس یک ایمیل ارسال کنید. بنابراین کلیه کارشناسان ما می تواند به شما بهترین طرح درمان ارائه!



:: برچسب‌ها: پیوند ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: آیا می توانم رژیم غذایی کم پتاسیم کمک به من را متوقف نارسایی کلیه

 

نفروپاتی IgA: آیا می توانم رژیم غذایی کم پتاسیم کمک به من را متوقف نارسایی کلیه

خوردن رژیم غذایی مناسب تا از دوستانه غذاهای کلیه ساخته شده است برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA مهم است. این می تواند کمک به تسکین علائم و کمک به کلیه ها را به عنوان بسیاری از عملکرد باقی مانده خود را برای تا زمانی که ممکن است. در حالی که، می تواند به کمک بیماران مبتلا به نفروپاتی کم پتاسیم رژیم غذایی غلظت IgA جلوگیری از نارسایی کلیه؟

اهمیت یک رژیم غذایی کم پتاسیم برای نفروپاتی IgA

کلیه ما مسئول برای تنظیم مواد معدنی و مایعات در بدن می باشد. یکی از نمونه های معدنی پتاسیم مسئول برای کمک به عصب و عملکرد ماهیچه ای است که نگه می دارد، قلب تپنده به طور منظم است.

در موارد IgA در بیماری کلیه، کلیه ها عمل با شکست مواجه پتاسیم به اندازه کافی فیلتر. بنابراین یک رژیم غذایی کم پتاسیم پیشنهاد برای جلوگیری از هیپرکالمی. نمونه هایی از غذاهای کم پتاسیم عبارتند از: تخم مرغ، میگو، مرغ، مارچوبه، پیاز، نخود سبز، انگور، هلو و انواع توت ها.

با این حال، رژیم غذایی تنها نتواند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. غلظت IgA نفروپاتی متعلق به یک اختلال خود ایمنی ناشی از ذخایر گسترده ای از کمپلکسهای ایمنی IgA در منطقه مزانژال کلیه. برای جلوگیری از نارسایی کلیه، بیماران باید درمان با اثرات شفابخش زیر پیدا کنید:

▪ مهار واکنش های التهابی به طوری که برای از بین بردن علت مستقیم آسیب کلیوی و جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه.

▪ پاک کردن depositions کمپلکسهای ایمنی IgA در منطقه مزانژال بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر کلیه.

▪ اصلاح به طور کلی سیستم ایمنی بدن. با بهبود ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن، علت ریشه از نفروپاتی IgA حذف شده است. بنابراین وخامت بیماری کلیوی می تواند اجتناب شود.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد نفروپاتی IgA، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: غذایی ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چون ادم در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV

 

چون ادم در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV

هنوخ شوئن پورپورا یک بیماری است که باعث می شود رگ های خونی کوچک در بدن ملتهب و نشت است. این می تواند هر زمان در زندگی رخ می دهد، اما آن است که شایع ترین در کودکان بین 2-6 ساله. HSP نیز می تواند به کلیه ها تاثیر می گذارد، باعث هنوخ شوئن پورپورا نفریت. در اینجا، ما دوست داریم که به معرفی دلیلی برای ادم در مرحله IV نفریت پورپورا.

در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV، بیماران تنها 15-29٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است. صدمه به کلیه ها بسیار شدید با چنین عملکرد ضعیف که کلیه ها به سختی قادر به زنده نگه داشتن فرد. علل ادم / تورم است به علت صدمه به کلیه، به خصوص آسیب توبول های کلیوی است.

تابع اصلی از توبول های کلیوی به دوباره مکیدن و جذب مواد مفید از ادرار اولیه و مواد زائد تخلیه به داخل ادرار. هنگامی که توبول های کلیه مشکل دارند، آنها موفق به عمل برای از بین بردن آب اضافی. مایعات را در بدن ساخت. به عنوان یک نتیجه، برخی از بیماران مبتلا به ادم یا تورم در پا، پاها، پلک ها، و غیره توسعه

به منظور خلاص شدن از شر ادم و علائم دیگر، بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV باید یک درمان موثر برای بازگرداندن عملکرد توبول های کلیوی و همچنین بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید. در این راه، نارسایی کلیه می تواند با تاخیر و یا حتی اجتناب شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی اثرات درمانی بزرگ برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت. بسیاری از بیماران از مزایای استفاده از این درمان است. شما می توانید برای درک بهتر Mooi Bertjan، نفریت پورپورا به این مورد از مالزی، 'اشاره



:: برچسب‌ها: شوئن ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک

 

چگونه به کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) را از طریق خانواده ها به تصویب رسید، معمولا به عنوان صفت اتوزومال غالب است. افراد مبتلا به این بیماری، بسیاری از شکل کیست در کلیه ها، باعث آنها را به تبدیل شدن به بزرگ شدن. آیا هیچ راهی برای کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به PKD به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است. این نوع از درمان های گیاهی اعمال خارجی است. تحت این درمان، کیست ها را می توان از رشد کند و به تدریج در اندازه منقبض شده است. با از بین بردن فشار کیست به بافت های اطراف کلیه، عملکرد کلیه نیز به طور موثر افزایش می دهد.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy تابع به کم کردن سرعت رشد کیست؟

این درمان می تواند ترویج میکرو گردش خون و نفوذپذیری دیواره های کیستیک، بنابراین مایع کیست را می توان جذب شده و با گردش خون مرخص. آن را در تمام کیست عمل می کند، و کیست های کوچک تر نیز منقبض می شود.

علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده موثر از این داروی گیاهی می تواند گسترش سلاح های هسته ای از سلول های پوشش کیستی مهار، بنابراین کیست نمی رشد خواهد کرد. این است که درمان این بیماری از ریشه.

با بهبود گردش خون، خون و اکسیژن رسانی در بافت کلیه بهتر خواهد بود، بنابراین تجدید خود از سلول های آسیب دیده را دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

به غیر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، به صورت خوراکی مصرف دارو مانند "ننگ اواز یا موسیقی دو نفری شیائو" را نیز می توان برای PKD استفاده می شود. این نوع از نسخه ویژه از کلیه کارشناسان چینی است.

بسیاری از افراد مبتلا به PKD زیادی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهره مند شوند. در اینجا ما به یکی از آنها »مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری کبد پلی کیستیک معرفی.



:: برچسب‌ها: کلیه ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کراتینین سطح 1.3

 

چه کراتینین سطح 1.3

کراتینین مواد زائد از فعالیت های عضلانی است. اگر سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است، معمولا برخی از مشکلات سلامتی را نشان می دهد.

محدوده نرمال از سطح کراتینین

محدوده مرجع معمولی 0.5 تا 1.0 میلی گرم / دسی لیتر (حدود 45-90 با mol / L) برای زنان و 0.7 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر (60-110 با mol / L) برای مردان. در حالی که کراتینین سرم قبل از شروع 2.0 میلی گرم / دسی لیتر (برابر با mol / L 150)، ممکن است عملکرد کلیه طبیعی در سازنده بدن مرد، کراتینین سرم 0.7 را نشان می دهد از mg / dL (60 با mol / L) می تواند بیماری کلیه در یک قدیمی ضعیف نشان می دهد زن.

چه سطح کراتینین 1.3 چیست؟

از محدوده نرمال از سطح کراتینین، ما می توانید ببینید که 1.3 است خیلی بالا نیست، و آن را تقریبا نزدیک به سطح نرمال است.

همانطور که بسیاری از عوامل مربوط به تغییرات کراتینین وجود دارد، به نظر می رسد که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن.

در اینجا این است که عوامل مربوط به تغییرات کراتینین:

- توده عضلانی

- سن

- جنسیت

- نژاد

بزرگسالان جوان یا میانسال عضلانی ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت عمومی داشته باشد. در مقابل شهروندان ارشد معمولا دارای سطح کراتینین کمتر است. مطمئنا، کراتینین کودکان به مراتب کمتر نسبت به بزرگسالان است.

با این حال، شما هرگز نباید 0.1 سطح بالاتر از حد نرمال تحقیر، برای آن نیز ممکن است با بیماری شدید همراه است.

صدمه به کلیه ها است که همیشه با سطح کراتینین بالا همراه است. همانطور که در بالا کراتینین ذکر است که مواد زائد از فعالیتهای عضلانی. اگر شما دارای کلیه های سالم، کراتینین خواهد شد در زمان فیلتر شده و محیط داخلی تمیز و امن نگه دارید.

با توجه به کارشناسان متخصص در بیماری های کلیه، افزایش سطح کراتینین یک بار، حداقل 50 درصد آسیب عملکرد کلیه وجود دارد. بدین ترتیب، شما پیشنهاد را به آزمون و آزمون ها برای تشخیص بیشتر است، هنگامی که شما را در رویارویی سطح کراتینین بالا.

لیست آزمایشاتی که برای بیماران با سطح کراتینین بالا وجود دارد، اگر شما نیاز دارید، لطفا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به شما در کمتر از 48 ساعت. شما مورد علاقه یک روز خوب!



:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیه

 

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیه

کلیه ها نقش مهمی در تنظیم فشار خون ایفا می کنند. در عوض، فشار خون بالا می تواند ساختار طبیعی کلیه تاثیر می گذارد و منجر به بیماری مزمن کلیوی (CKD). در نهایت، نارسایی کلیوی ممکن است occur.What فشار خون بالا، نارسایی کلیوی ناشی از درمان است؟

چگونه فشار خون بالا موجب نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا باعث می شود قلب سخت تر کار کند و در طول زمان، می تواند رگ های خونی در سراسر بدن آسیب می رساند. اگر رگ های خونی کوچک در کلیه ها آسیب دیده است، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی از سطح body.High از سموم و مواد زائد می تواند منجر به بی شمار از زمان problems.Over، بیشتر و سالم تر نفرون اختلال و نکروتیک در نتیجه در نارسایی کلیه و در نتیجه در نهایت. فشار خون بالا یکی از علل اصلی نارسایی کلیه، نیز نامیده ESRD است.

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیوی

پیوند کلیه و دیالیز دو گزینه اصلی برای درمان فشار خون بالا ناشی از سال failure.Every کلیوی، فشار خون بالا باعث می شود بیش از 25،000 مورد جدید از نارسایی کلیه در ایالات متحده است. با این حال، پس از آن که بیماران شروع دیالیز، زندگی خود خواهد شد تغییر dramatically.They زمان کمتری برای مقابله با مسائل شخصی خود را.

فشار خون ناشی از درمان نارسایی کلیوی بالا تر از دیالیز و پیوند کلیه

با توجه به نقص از پیوند کلیه و دیالیز، بیماران مشتاق به پیدا کردن یک درمان جایگزین برای فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیوی هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، نارسایی کلیوی ناشی از فشار خون بالا است به علت اختلال عروق خون کوچک در kidneys.To به درمان این بیماری به طور موثر و اساسا، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن اختلال عروق خونی و بهبود عملکرد کلیوی.

داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به فعال کردن سیستم خود شفا در بدن برای بازگرداندن اختلال در عروق خونی کلیه ها. هنگامی که ساختار کلیه است که به خوبی بازسازی شده، کلیه ها قادر خواهد بود برای کار بهتر.


:: برچسب‌ها: نارسایی ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا خارش پا با کراتینین بالا در نفریت متوسط ​​نارسایی کلیه

 

آیا خارش پا با کراتینین بالا در نفریت متوسط ​​نارسایی کلیه

نفریت مزمن یک اختلال پیشرونده است، که در آن عملکرد کلیه chronically.In برخی موارد کاهش می یابد، بیماران به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه اگر وضعیت به خارش پا effectively.Does با کراتینین بالا در نفریت کنترل به این معنی نیست نارسایی کلیه؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و توسط کلیه ها حذف normally.So آن را می توانید در یک سطح ثابت در شرایط مناسب نگه دارید. با این حال، زمانی که کلیه ها دچار اختلال، سطح بالای کراتینین در خون ساخت، بنابراین در بالا creatinine.Because ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ها و در نتیجه، سطح کراتینین بالا بردن نیست تا بیش از نیمی به عملکرد کلیوی lost.Therefore تبدیل، کراتینین بالا در نفریت به معنای اختلال شدید عملکرد کلیوی.

همانطور که برای خارش پا در نفریت، ممکن است آن را مربوط به سطوح بالایی از فسفر در blood.Phosphorus، عنصر مهم استخوان و teeth.However است، اگر فسفر در خون بالاتر از حد طبیعی است، می تواند باعث خارش پوست و مشکلات استخوانی شود پا خارش در نفریت ممکن است آسیب های جدی کلیوی متوسط.

علاوه بر فوت کراتینین و خارش بالا، علائم زیر ممکن است به نارسایی کلیه در نفریت نشان می دهد.

خستگی و ضعف

کم خونی یک شکایت شایع در نارسایی کلیه، وضعیتی که در آن تعداد گلبولهای قرمز خون reduces.As سلول های قرمز خون می تواند اکسیژن به سلولها در سراسر بدن توزیع، کم خونی ممکن است باعث خستگی و ضعف شود.

تنگی نفس

تنگی نفس است که معمولا در nephritis.As پیشرفته کلیه ها اختلال دیده می شود، آنها موفق به حذف مایعات اضافی را از از مایع body.If در ریه ها جمع، می تواند باعث تنگی نفس شود.

کاهش برون ده ادرار

کلیه ها می توانند مایعات اضافی و مواد زائد در صورت urine.If هیچ عوامل خارجی وجود دارد را حذف، خروجی ادرار constant.If را کلیه ها قادر به کار به عنوان کارآمد به مانند قبل، مایع اضافی در بدن ساخت، در نتیجه در ادرار کاهش می یابد و در نتیجه خروجی.

اگر شما مبتلا به نفریت و در حال تجربه پاها خارش و کراتینین بالا، شما می توانید از ما برای به دست آوردن آن را می دانم که این علائم مربوط به نارسایی کلیه مشورت کنید.


:: برچسب‌ها: ​​نارسایی ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای دو طرفه کیست کورتیکال کلیه

 

درمان طبیعی برای دو طرفه کیست کورتیکال کلیه

قشر مغز، بخش بیرونی از کلیه ها که در آن نفرون ها در آن قرار دارد است. قشری کیست کلیوی دو طرفه شرط با وجود کیست در قشر از هر دو kidneys.As کیست تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها به احتمال بسیار زیاد به سرکوب نفرون، بنابراین در کلیه impairment.So ناشی از آن مهم است برای بیماران به دنبال درمان تهاجمی early.What درمان طبیعی برای کیست کورتیکال کلیوی دو طرفه است؟

آیا همه کیست کورتیکال کلیه دوجانبه نیاز به درمان دارد؟

قشری کیست کلیوی دو طرفه معمولا benign.When کیست کوچک هستند، بیماران ممکن است هیچ symptoms.If تجربه این بیماران هر گونه ناراحتی و کیست ها سرطانی نیستند، هیچ درمان مورد نیاز است. به طور کلی، اگر کیست ها کمتر از 3 سانتی متر بدون علائم، بیماران treatment.However نیاز ندارد، بیماران باید باید بررسی شود تا ببینید که آیا کیست در حال رشد است.

درمان طبیعی برای کیست کورتیکال کلیه دوجانبه

هنگامی که بیماران با کیست کورتیکال کلیه دوجانبه علائمی مانند درد پشت، فشار خون بالا و غیره، آنها باید برای به دنبال کیست immediately.The درمان معمولا surgically.However برداشته شود، عمل جراحی تهاجمی است و همچنین می تواند از عود از کیست ها جلوگیری نمی کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان cysts.This کلیوی درمان مبتنی بر گیاه بر اساس medicines.It گیاهی چینی سنتی درمان خارجی است که در سطح کلیه درست مثل massage.It اعمال اثرات هر طرف و احساسات بد ایجاد نمی کند در بدن.

داروهای میکرو چینی می توانند دیواره کیست نرم و بهبود permeability.In خود را به این ترتیب، می توان آن را دفع مایع کیستی از کیست ترویج، در نتیجه کاهش کیست های بزرگ.

علاوه بر این، با کشتن سلول های پوشش بر روی دیوار کیست، درمان می تواند به مایع بیشتری برای ساخت در کیست متوقف شود. پس کیست گسترش متوقف خواهد شد.


:: برچسب‌ها: کورتیکال ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3

 

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3

سطح کراتینین برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.If کراتینین خود را بالاتر از حد طبیعی مداوم نگه می دارد استفاده می شود، ممکن است کاهش function.How کلیوی نشان می دهد برای کاهش کراتینین 4.3؟

کراتینین محصول فرعی زباله عضله است و از شرایط normally.In سمت راست بدن فیلتر، سطح کراتینین نگه می دارد در یک سطح ثابت: 0.5 تا 1.0 میلی گرم / دسی لیتر (حدود 45-90 با mol / L) برای زنان و 0.7 تا 1.2 میلی گرم / DL (60-110 با mol / L) برای سطح کراتینین men.As و توسط پاس عضلانی، سطح کراتینین برای افراد مسن معمولا کمتر از جوانان است تحت تاثیر قرار می گیرد.

چه کراتینین 4.3 چیست؟

با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیوی است lost.As کراتینین 4.3 به مراتب بالاتر از حد طبیعی است، به این معنی که کلیه ها دچار اختلال شده است significantly.If شرایط خود را به طور موثر کنترل شده نیست، شما باید شروع دیالیز به زودی.

علل از کراتینین بالا 4.3 چه هستند؟

دیابت و فشار خون بالا از علل اصلی کراتینین بالا در شرایط و بیماری clinic.Other را که می تواند باعث کراتینین بالا عبارتند از: اختلال خود ایمنی، گلومرولونفریت و غیره است

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا رخ می دهد که عملکرد کلیه به تبدیل abnormal.To پایین کراتینین 4.3، هدف اصلی درمان عبارت است از کنترل شرایط و بیماریهای کلیه problem.In این راه اساسی، می تواند به وخامت عملکرد کلیه را کند می کند.

علاوه بر این، برای کمک به حذف مواد زائد از بدن، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند بهتر کار کند، بیشتر مواد زائد خواهد شد خارج از بدن حذف خواهند شد.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3 با درمان؟ میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان جایگزین برای کلیه disease.It می تواند به خود تحریک بازسازی بافت های اختلال کلیه به ترمیم بافت های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. در این راه، کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.


:: برچسب‌ها: کاهش ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بررسی اجمالی از سطح کراتینین بالا 1.4: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی

 

بررسی اجمالی از سطح کراتینین بالا 1.4: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی

سطح کراتینین بالا معمولا به معنای مشکلات سلامتی که ممکن است با بیماری های کلیه، مشکل قلبی و یا سوء استفاده از مواد غذایی و غیره خوانده شده و پیدا کردن نمای کلی از سطح کراتینین بالا 1.4 همراه: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی.

چه عواملی باعث سطح کراتینین بالا به 1.4؟

محدوده طبیعی کراتینین: 0.6 ~ 1.0mg/dL در بزرگسالان زن و 0.7 ~ 1.2mg/dL به در مردان است. سطح کراتینین 1.4 بسیار بالا تر از محدوده نرمال نیست.

صحبت علل سطح کراتینین بالا 1.4 هستند، بسیاری از عوامل بالقوه وجود دارد.

- سوء استفاده از مواد غذایی

- توده عضلانی بزرگ

- ورزش شدید

- صدمه به کلیه ها

همانطور که کراتینین شکسته است محصولات از فعالیت عضلانی، افرادی که در سن جوان هستند و با توده عضلانی بزرگ معمولا سطح کراتینین بالاتر از حد نرمال داشته باشند.

و این است که چرا کراتینین خود را کاهش خواهد داد پایین، به عنوان سن خود را می رود. و این به همین دلیل، سطح کراتینین نوزاد است خیلی کم است.

با این حال، لطفا هرگز تحقیر 1.4 کراتینین، برای آن ممکن است نشانه ای از آسیب کلیوی. کراتینین باید توسط کلیه های سالم برداشته است. هنگامی که کراتینین را افزایش می دهد، آن را معمولا به معنای حداقل 50٪ از عملکرد کلیه دور رفته اند.

رژیم غذایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.4

برای افراد با سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیوی، آنها پیشنهاد خوردن کمتر پروتئین ها به کاهش مقدار کراتینین در بدن تولید شده است. هر دو از این چیزها آن را آسان تر برای کلیه ها برای فیلتر کردن کراتینین خون و کاهش سطح کراتینین.

درمان طبیعی برای بالا کراتینین 1.4

درمان های طبیعی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا ناشی از آسیب کلیه، ممکن است طب میکرو چینی باشد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طب گیاهی چینی کمک می کند که ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها می تواند کراتینین بیش از حد از خون حذف، کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. در اینجا یک مورد میکرو چینی پزشکی برای اطلاعات شما را درمان است: کاهش کراتینین 497 تا 204، حجم ادرار 500 افزایش تا 1600


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

 

پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

سوال مانند سطح کراتینین نیاز به دیالیز که در مورد افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مراقبت. شاید سطح کراتینین مورد آنها با بسیاری آشنا است، و دیالیز چیزی است که هر بیمار بیماری کلیوی سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری است. اطلاعات زیر در مورد پیشنهادات حرفه ای در مورد چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز، امید آن می تواند مفید باشد.

همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی حاد کلیه که الیگوری یا آنوری برای بیش از ساعت 24-28 داشته اند، توصیه می کنیم آنها را به دیالیز در صورتی که در یکی از شرایط زیر هستند:

1. نیتروژن اوره خون (BUN) ≥ 21.4mmol / L یا آن را هر روز می رود (9mmol / L)

2. سرم کراتینین ≥ 442μmol / L

3. پتاسیم سرم ≥ 6.5mmol / L

4. HCO3-<15mmol / L

5. تهوع شدید، استفراغ، بیقراری، افسردگی، ادم ریوی یا اختلال هوشیاری

6. همولیز، هموگلوبین آزاد> 12.4 میلی مول / L

در شرایط زیر، دیالیز فوری خواهد شد توصیه می شود:

1. پتاسیم سرم ≥ 7mmol / L

2. دی اکسید کربن ترکیب قدرت ≤ 15mmol / L

3. PH ≤ 7.25

4. نیتروژن اوره خون ≥ 54mmol / L

5. سرم کراتینین ≥ 884μmol / L

6. ادم حاد ریوی

که چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز ندارد رابطه مستقیم با سطح کراتینین. حتی اگر سطح کراتینین 700 ~ 800μmol / L، مردم هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، و هیچ هیپرکالمی، احتباس آب، سدیم و دیگر نشانه های آشکار وجود دارد، دیالیز می تواند به تعویق افتاد. همانطور که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و یا دیابت یا لوپوس، آیا CCR کمتر از 10ml/min است است، دیالیز باید شروع شود.

دیالیز زود هنگام می تواند کمک به کاهش میزان وقوع عوارض دیالیز طولانی مدت، اما واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. پس از یک دوره از زمان مصرف دیالیز، بیماران ممکن است خروجی ادرار کاهش می یابد، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا کنید.

سطح کراتینین شما چیست؟ اگر شما گزارش آزمون خود را، شما می توانید آن را به kidney-support@hotmail.com ارسال. ما به شما کمک خواهد کرد که شما را به دیدن اینکه آیا شما باید دیالیز را آغاز کنید. همچنین اگر شما می خواهم برای کاهش فرکانس دیالیز یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ما را با ترک ما ارسال و یا به طور مستقیم مشاوره با کارشناس آنلاین آزادانه تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.9

 

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.9

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.9 چیست؟ ما بر این باور است که افراد با سطح کراتینین بالا می خواهید آن را با خیال راحت و به طور موثر کاهش. امروزه، می توان آن را به دست آورد.

کراتینین 5.9 به ما می گوید که وضعیت در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. مردم با کراتینین 5.9 می توانید برخی از اقلام غیر طبیعی از گزارش آزمون خون خود را پیدا کنید، به این معنی است که باید چیزی اشتباه است با خون وجود داشته باشد. در آن صورت، کارشناسان توصیه درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به کاهش کراتینین 5.9.

حالا که خون آسیب دیده است، پس گام اول ما درمان آلودگی خون برای تمیز کردن خون و بهبود سیستم گردش خون، مکانیسم haematogenous و مکانیسم لخته شدن خون به تدریج استفاده کنید، در غیر این صورت خون آلوده ادامه خواهد داد به آسیب که در آن جریان می یابد. نگاهی به ایمنی و بهره وری را در نظر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از مناسب ترین است.

چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بی خطر است؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی که هیچ ترکیب شیمیایی است. آنها از طبیعت می آیند، و پس از آن کارشناسان را انتخاب کنید آنهایی که مناسب با توجه به شرایط خاص بیماران. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی خارج شده است استفاده می شود، بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، که کمک به جلوگیری از آسیب و تحریک به دستگاه گوارش است. دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی خواهد شد تحت کمر بیمار قرار داده، بیماران خارجی بسیاری می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. تنها نقطه ضعف این میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که بیماران ممکن است به این درمان آلرژی، به عنوان داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم با پوست تماس بگیرید.

چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کارآمد است؟

پس از درمان آلودگی خون ایجاد یک محیط داخلی تمیز، بهره وری از داروها بدون شک بهبود خواهد شد. از طریق یک سری از توابع مانند ضد انقلاب، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه آسیب دیده، صدمه به کلیه ها را می توان به تدریج ترمیم و بهبود عملکرد کلیه خواهد شد.

هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود و خون سالم و تمیز می شود، کراتینین 5.9 به طور طبیعی باز خواهد گشت به سطوح نرمال. همچنین دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر مانع است. اگر شما هنوز هم برای درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.9 دنبال و شما را در درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی علاقه مند هستند، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان چینی درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

 

آیا می توانم گیاهان چینی درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

ادم علائم شایع سندرم نفروتیک است، و پدر و مادر می خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی و بدون عوارض جانبی برای فرزند خود مبتلا به سندرم نفروتیک، در حال حاضر بیایید ببینید که آیا می توانید گیاهان چینی درمان ادم.

از آنجا که پروتئین به اندازه کافی وجود ندارد، مایع می تواند به سایر بافتهای بدن نشت، منجر به ادم (تورم). این معمولا در اطراف بیماران چشم، صورت، شکم، مچ پا و پاها اتفاق می افتد. رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان نامیده می شود حداقل تغییر از بیماری. برای بیماری با تغییرات ناچیز، رایج ترین درمان پردنیزون است که کمک می کند تا برای حفظ پروتئین از نشت به فرزند ادرار خود را است. درمان های دیگر ممکن است کنترل ادم ناشی از سندرم نفروتیک کمک کند. دیورتیک می تواند کمک به خلاص شدن از مایع اضافی. رژیم های غذایی کم نمک می تواند کمک به حفظ مایع از ساختمان، بیش از حد. اگر پدر و مادر کودک مبتلا به سندرم نفروتیک در مورد عوارض جانبی نگران باشید، آنها می توانند برخی از دیورتیک های طبیعی مانند چای سبز، کرفس، جعفری، قاصدک، انواع توت ها سرو کوهی، کنگر فرنگی، گزنه و غیره را امتحان کنید.

برخی از گیاهان چینی همچنین می تواند کمک به درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان، مانند ابریشم ذرت، coicis اسپرم، Hance Lysimachia christinae، منی plantaginis، exocarpium benincasae و غیره. در همه گیاهان چینی از طبیعت می آیند، و کارشناسان آنهایی که مناسب برای بیماران را انتخاب کنید، پدر و مادر لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

نوع درمان کودک شما باید بستگی به نوع سندرم نفروتیک او است. معمولا تغییر بیماری حداقل یک پیش آگهی خوب است. هنگامی که کودک خود را از انواع دیگر مانند FSGS، MPGN رنج می برد، این وضعیت ممکن است نمی شود به راحتی قابل کنترل، به ویژه هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است. در آن صورت، جلوگیری از دیالیز برای سندرم نفروتیک در کودکان مهم ترین چیز می شود. شما در حال استقبال به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما. اگر می خواهید در مورد درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان می دانم، شما می توانید به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین، خدمات رایگان، و یا شما می توانید به ما یک پیام را ترک.


:: برچسب‌ها: نفروتیک ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کراتینین سطح 1.5 خطرناک است

 

http://www.kidney-support.org/living-with-kidney-disease/1874.html

سطح کراتینین بالا معمولا به معنی آسیب کلیوی، زیرا کلیه های سالم کار می کنند به آنها را حذف کنید از خون. آیا سطح کراتینین 1.5 خطرناک است؟

سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین بالا می تواند توسط عوامل بسیاری، از جمله سوء مصرف مواد غذایی، ورزش شدید، آسیب کلیه و غیره محدوده نرمال از سطح کراتینین 0.6 ~ 1.2mg/dL است ایجاد می شود. کراتینین 1.5 است خیلی بالا نیست، با این حال، آن does't شما را در یک شرایط سالم هستند.

اگر سطح کراتینین بالا خود را طول می کشد در حالی که برای شما ممکن است نیاز به نگرانی زیادی. با این حال، در صورتی که سطح کراتینین بالا برای مدتی طول می کشد، شما را به آزمایش های بیشتر برای پیدا کردن زمینه ای باعث می شود در اسرع وقت پیشنهاد شده است.

یک لیست از آزمون سطح بالای کراتینین برای تشخیص نهایی وجود دارد. اگر شما علاقه، شما می توانید لیستی از سرویس آنلاین ما - جعبه کمک های عرضه را به روی صفحه نمایش خود را از سمت راست و پایین پرش. رایگان و امن است.

اگر سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی ایجاد می شود، به شما پیشنهاد را به یک برنامه رژیم غذایی مناسب و پیدا کردن درمان مناسب برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

رژیم غذایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.5

بیماران با سطح کراتینین بالا 1.5 پیشنهاد می شود برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی بر اساس شرایط پزشکی خود را. به شما پیشنهاد به یک تشخیص دقیق و پزشک شما می تواند یک برنامه درمانی بر اساس آن. اگر شما گزارش پزشکی خود را در دست، شما می توانید آن را به kidney-support@hotmail.com ارسال و کارشناسان ما می توانند شما را با غذا پیشنهاد و لیست رژیم غذایی پاسخ.

درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.5

طب گیاهی چینی پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. با استفاده از گیاهان طبیعی، گیاهان، ریشه و غیره برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

و کلیه ها بهتر به حذف کراتینین سپرده شده در خون به طور طبیعی کمک خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: خطرناک ,


شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: سردرد با شکست در پیوند کلیه

 

سندرم نفروتیک: سردرد با شکست در پیوند کلیه

وقتی که سندرم نفروتیک توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)، در بسیاری از کشورها است. پیوند کلیه می تواند به عنوان کارآمد ترین درمان در نظر گرفته شده است. با این حال، برخی از مردم در مورد سردرد بعد از پیوند کلیه شکایت کنید. در اینجا ما در مورد این موضوع صحبت کنید.

سابقه سردرد دوره قبل از بیماری کلیوی در نظر گرفته، در طول نارسایی کلیه، در طول درمان دیالیز و بعد از پیوند کلیه کلیه. برخی از اطلاعات مربوط به معیارهای بین المللی سردرد نشان می دهد وقوع سردرد بعد از پیوند کلیه در 44.5٪ اگر بیماران، که بالاتر از نرخ گزارش شده برای جمعیت عمومی و در مطالعه مشابه تنها خاص در بیماران مبتلا به پیوند کبد است.

بسیاری از سردردها ویژگی های بالینی میگرن بدون اورا و یا از نوع تنشی سردرد. چند گزارش از سردرد با ویژگی های میگرنی نیز اختلال اتونوم مرتبط با سردرد توضیح دهید. از سردرد در بیماران پیوند اتفاق می افتد، بهترین اشکال مشخص کسانی که ثانویه به داروهای ایمنی هستند.

بیماران مبتلا به مننژیت کریپتوکوکوسی بخوبی در یک سناریوی بالینی سرکوب سیستم ایمنی در پیوند اعضا می تواند با سردرد همراه با ویژگی های دیگر ارائه دهد. سردرد در حدود 46٪ از این بیماران رخ می دهد. سایر شکایات شایع عبارتند از: تغییر در وضعیت ذهنی، تهوع و استفراغ، تب یا لرز، ضعف، و از دست دادن بینایی است.

یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در کمک به سندرم نفروتیک و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یک زندگی عادی زندگی می کنند. اما دریافت یک پیوند موفق کلیه چیز آسان نیست. همانطور که برای کسانی که مبتلا به سندرم نفروتیک که پیوند کلیه و کسانی که مناسب برای دریافت یکی نیست را دریافت نکرده اند، کارشناسان توصیه درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. هدف از این درمان در تمیز کردن خون آلوده خود و بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم برخی از برخی از داروها، و سپس اثر درمان تبدیل خواهد شد بیشتر آشکار است. همانطور که برای آن دسته از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که پیوند کلیه دریافت کرده اند، در اینجا چیزی در مورد رژیم غذایی مناسب پس از پیوند کلیه به عنوان مرجع خود می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال پیگیری، از شما استقبال به ما یک پیام را ترک.


:: برچسب‌ها: پیوند ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

انار کمک به بیماران مبتلا به نفریت پایین سطح کراتینین

 

انار کمک به بیماران مبتلا به نفریت پایین سطح کراتینین

یک رژیم غذایی متعادل، چنین نقش مهمی در مدیریت بیماری کلیوی دارد. این می تواند سرعت پیشرفت بیماری و بهبود سلامت کلی میوه condition.Some شده بالا در فیبر و آنتی اکسیدان هستند به طوری که آنها ممکن است کمک به بهبود عملکرد کلیه و کراتینین کمتر level.Can انار بیماران مبتلا به نفریت کمک سطح کراتینین کمتر کمک کند؟

انار به طور سنتی به عنوان دارو در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار گرفته است. آن را به عنوان میوه قدرت طبیعت شرح داده شده و در طب فولکلور برای درمان از diseases.It های مختلف استفاده می شود می تواند به درمان بیماری با توجه به خواص زیر استفاده می شود.

آنتی اکسیدان قوی است و خواص ضد التهابی است.

ضد آترواسکلروزی ظرفیت.

ضد پرولیفراتیو فعالیت و طرفدار آپوپتوز عصاره تانن انار.

با توجه به این خواص، انار و یا عصاره آن می تواند کمک به تسکین التهاب در کلیه ها و محافظت از سلول های کلیوی به بهبود عملکرد کلیه به برخی از extent.Thus ها، ممکن است کراتینین کمتر در نفریت کمک کند.

کلمات قصار انار، میوه های توصیه شده برای افراد مبتلا به نفریت شامل موارد زیر است:

انواع توت مانند ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، توت فرنگی، تمشک گزینه های خوبی برای افراد مبتلا به نفریت و دیگر نوع مشکلات کلیه میوه ها می تواند کمک به ارتقاء عملکرد کلیوی و جلوگیری از در حال توسعه مربوط به کلیه مشکلات سالم است به دلیل انواع توت ها در غذاهای گیاهی آنتی اکسیدان بالا هستند که می تواند التهاب در kidneys.Meanwhile را کاهش دهد، آنها غنی از ویتامین C است که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین هستند.

گیلاس نشان داده شده است به منظور کاهش التهاب زمانی که خورده daily.They، نیز بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها و از فتوشیمی های که حفاظت از قلب است.

سیب بالا در فیبر و compounds.They ضد التهابی شناخته شده برای کاهش کلسترول خون و کاهش التهاب در کلیه ها.

فوق میوه ها را برای افراد مبتلا به نفریت به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آنها توصیه می شود. در همین حال، این میوه ها همچنین پتاسیم کم و افراد phosphorus.The با مشکل کلیه باید محتاط در انتخاب میوه ها به عنوان بسیاری از آنها را به پتاسیم مانند موز لود می شود، پرتقال، کیوی و غیره از میوه های سرشار از پتاسیم برای بیماران پذیر نیست. نفریت.


:: برچسب‌ها: مبتلا ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سکسکه و تب بالا با گلومرولونفریت

 

سکسکه و تب بالا با گلومرولونفریت

گلومرولونفریت با التهاب از فیلتر، به نام گلومرولها در kidneys.Proteinuria به نشانه معمولی از disease.If بیماران مبتلا به سکسکه تجربه و تب بالا، آنها ممکن است وخامت کلیوی جدی و یا مشکلات دیگر را نشان می دهد مشخص می شود.

سکسکه در گلومرولونفریت

سکسکه در گلومرولونفریت ممکن است با علل زیر همراه است:

، افزایش BUN level.Urea نیتروژن زباله محصول از پروتئین است و معمولا توسط کلیه در condition.However راست حذف شده است، اگر کلیه زخمی در گلومرولونفریت به طور معمول کار نمی کند، سطوح بالای اوره در خون ساخت، در نتیجه در سطوح بالا BUN.

-داروها: انواع داروها در گلومرولونفریت مورد نیاز است. استروئیدها ممکن است یک عامل به راه اندازی hiccup.Apart از این عارضه جانبی، استروئیدها همچنین می توانید به بسیاری از سمت effects.How دیگر منجر به کاهش عوارض جانبی استروئیدها؟ شما ممکن است ما برای دریافت پاسخ مشورت کنید.

الکترولیت عدم تعادل: کلیه های سالم می تواند سطح را از الکترولیتهای مختلف در عدم تعادل blood.Electrolyte تعادل می تواند یک عامل منتسب به سکسکه.

با این حال، نه همه موارد سکسکه مربوط به glomerulonephritis.It به ممکن است توسط شرایط دیگر، مانند خوردن بیش از حد سریع، عفونت، سکته مغزی و غیره ایجاد می شود

تب بالا در گلومرولونفریت

تب بالا در گلومرولونفریت است که به احتمال زیاد با عفونت همراه است. عفونت علل عمده منتسب گلومرولونفریت. عفونت استرپی گلو، و یا به ندرت، عفونت پوست علت شایع گلومرولونفریت است و گلومرولونفریت ممکن است یک یا دو هفته پس از بهبود عفونت های توسعه.

علاوه بر این، به عنوان بیماران مبتلا به گلومرولونفریت با استفاده از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی در طول زمان، این داروها نه تنها می تواند فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب، اما همچنین می تواند immunity.So عادی این بیماران بسیار احتمال ابتلا به عفونت مانند آنفولانزا، سرماخوردگی تاثیر می گذارد. عفونت کنترل نشده ممکن است تب بالا شود.

علل بروز وقفه و تب بالا در گلومرولونفریت است. از آنجا که ممکن است با سایر بیماریهای جدی وجود، شما هرگز نباید غفلت them.You باید با پزشک خود چک کنید و پیدا کردن علل آنها را مدیریت موثر.


:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه بخورید

 

آیا بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه بخورید

این یک چیز خوشایند به غذا خوردن هندوانه سرد در summer.However گرم است، می تواند بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه می خورند؟

مزایای هندوانه

ترکیبات عمده در هندوانه، شامل شکر، پتاسیم و 92٪ اثر دیورتیک خفیف water.It است و می تواند کمک به کاهش بالا پروتئاز pressure.The خون در هندوانه می تواند پروتئین های نامحلول به پروتئین های محلول و کمک به جذب پروتئین در body.What ، هندوانه شامل انواع از مصرف vitamins.Proper آب آب می تواند کمک به بهبود ایمنی و کاهش بروز برخی از بیماری ها مانند کلیه stone.So آب هندوانه یک نوشیدنی خوب برای ما در weather.However گرم است، آب هندوانه توصیه نمی شود به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت است.

هندوانه برای افراد مبتلا به گلومرولونفریت

گلومرولونفریت التهاب شده است مشخص و زخم کلیه tissues.As، که کلیه ها دچار اختلال، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای کمک به بدن خلاص شدن از مایع اضافی از body.Retention مایع می تواند استرس اضافی در کلیه ها قرار داده است و بهبود significantly.Sinic فشار خون 92 درصد هندوانه آب است، می تواند باعث ایجاد یا بدتر احتباس مایعات.

علاوه بر این، هندوانه در potassium.Potassium بالا است یک ماده مهم در body.It می تواند کمک به حفظ تعادل اسید و باز در بدن، شرکت در متابولیسم انرژی و حفظ سطح نرمال عضلانی سمت راست تابع از پتاسیم باید در 3.5 ~ 5.5 نگهداری شوند میلی مول / L.However، اگر سطح پتاسیم در خون بالاتر از حد طبیعی است، آن را باعث شرایط تهدید کننده حیات مانند ضربان نامنظم قلب و حتی قلب attack.Therefore است، هندوانه به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پیشنهاد نیست، به ویژه کسانی که با تورم و سطح پتاسیم در خون.

در حالی که هندوانه به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پیشنهاد نمی کنند، آنها می توانید از این میوه از جمله سیب را انتخاب کنید، همه نوع از انواع توت ها مانند میوه های strawberries.These سرشار از فیبر هستند و می تواند کاهش التهاب در kidneys.Meanwhile است، آنها در پتاسیم و سدیم کم هستند.

اگر شما یک بیمار گلومرولونفریت و می خواهند بدانند که چه نوع از میوه ها به شما مناسب هستند، شما می توانید با ما و مشورت ایمیل به kidneyabc@hotmail.com و برای دریافت پیشنهادات بیشتر در رژیم غذایی.


:: برچسب‌ها: هندوانه ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا درد عضلانی و سطح کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

 

آیا درد عضلانی و سطح کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

درد عضلانی و سطح کراتینین بالا است که اغلب با نارسایی کلیه همراه است. با این حال، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به درد عضلانی و افزایش سطح کراتینین، به آن معنی است که شما در نارسایی کلیه رنج می برند؟ پاسخ دقیق برای پیدا کردن، شما نیاز به آزمایش های بیشتر را. به لیست تست، شما می توانید از خدمات آنلاین ما را دریافت کنید - جعبه که از گوشه پایین سمت راست این صفحه میپرد. آن رایگان است.

درد عضلانی علل

درد عضلانی ممکن است تجربه مشترک برای اکثر مردم است. این می تواند از خفیف تا مشقت بار متغیر است. این ممکن است در حالی که دور می رود و ممکن است برای چند روز یا حتی چند ماه بکشد. علل درد عضلانی نیز مختلف است که ممکن است از بیماری های خفیف به شرایط زمینه ای شدید متغیر هستند.

علل شایع برای درد عضلانی عبارتند از:

- استفاده بیش از حد

- استرس، تنش

- آسیب

- عوارض جانبی دارو

- ممکن است نشانه ای از خسارات اساسی در معده، کلیه ها و مجاری ادراری و غیره

سطح کراتینین بالا علل

در مقایسه با درد عضلانی، سطح کراتینین بالا نشانه شایع تر نشان می دهد بیماری کلیوی است. کراتینین مواد زائد است که باید از خون توسط کلیه های سالم فیلتر شده است.

هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، کلیه های آسیب دیده از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه. به عنوان یک نتیجه، کراتینین در خون ساخت، ایجاد سطح کراتینین بالا.

نارسایی کلیه باعث افزایش کراتینین. این درست است. اما ما فقط نمی توانم بگویم سطح کراتینین بالا به معنای بیماری های کلیه، چرا که بسیاری از علل دیگر وجود دارد که می تواند سطح کراتینین بالا وادار.

علل ممکن است شامل بیماری های قلبی، دیابت، سوء مصرف مواد غذایی، ورزش شدید و غیره.

باید چه کار کنم؟

افرادی که از درد عضلانی و سطح کراتینین بالا رنج می برند پیشنهاد می شود را به آزمایش بیشتر برای تشخیص نهایی. هنگامی که ساخت یک تشخیص دقیق، بیوپسی کلیه ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، برای کلیه شما بد است. برخی از تست های خاص که باعث می شود بدون درد و هیچ آسیبی به سلامتی شما، که می تواند جایگزینی برای بیوپسی کلیه وجود دارد. اگر شما نیاز دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما بسیار خوشحالیم که به شما لیست آزمون بر اساس شرایط پزشکی خود را پاسخ دهید.


:: برچسب‌ها: ​​نارسایی ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی

 

کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی

سطح کراتینین را می توان برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.A نتیجه کراتینین نرمال مورد استفاده قرار است 0.7 تا 1.3 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان و 0.6 تا 1.1mg/dL به به women.When عملکرد کلیوی غیر طبیعی است، سطح کراتینین به increase.How به کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه؟

کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه

نارسایی، نارسایی کلیه نیز نامیده می شود، این است که زمانی که کلیه ها دیگر لازم نیست تابع به اندازه کافی برای حفظ حالت طبیعی health.One از توابع مهم از کلیه ها برداشت مواد زائد از body.Creatinine محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول فیلتر توسط کلیه ها. در نارسایی کلیه، کلیه ها قادر به انجام توابع، بنابراین در کراتینین بالا و در نتیجه.

با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد بیش از نیمی به عملکرد کلیوی lost.Creatinine 3.5 است تا به مراتب بالاتر از level.It طبیعی کراتینین نشان می دهد که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه

در مرحله اول، این مهم است که به کنترل شتاب دهنده شتاب دهنده deterioration.These عملکرد کلیه به طور عمده عبارتند از علل آسیب کلیوی مانند دیابت، فشار خون بالا، اختلالات اتوایمیون و غیره و عوارض مرتبط با آن مثل پروتئینوری، etc.Control هیپرلیپیدمی از این شرایط می تواند کند کردن پیشرفت بیماری و افزایش کراتینین.

ثانیا، حفظ ساختار کلیه اختلال و افزایش عملکرد کلیوی است. همانطور که در بالا کراتینین 3.5 نتایج حاصل از عملکرد ضعیف کلیه، به کاهش کراتینین، هدف اساسی از درمان است برای بازگرداندن اختلال structure.If کلیه کلیه ها بهتر می توانند به کار برای از بین بردن ضایعات، سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد اساسا.

برای رسیدن به هدف درمان فوق، فرض این است که ایجاد یک محیط داخلی مطلوب برای تعمیر کلیه اختلال در بافت ها و سلول های. در اینجا درمان آلودگی خون ابتدا اعمال می شود برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد از بدن است.

سپس داروهای چینی و داروهای دیگر استفاده می شود به عرضه gradually.Thus های از دست رفته عناصر و عوامل در body.In چنین محیط داخلی، بافت کلیه اختلال در بازسازی خواهد شد، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و کاهش سطح کراتینین خواهد شد.


:: برچسب‌ها: نارسایی,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

 

فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

کیست های کلیوی دو طرفه اشاره به وجود کیست در هر دو kidneys.In طور کلی، کیست های خوش خیم هستند و symptoms.If ایجاد نمی کند بیماران تجربه هر گونه نشانه، ممکن است نشان می دهد فشار خون condition.High بسیار جدی است ممکن است در بعضی از موارد دو طرفه رخ می دهد کیست های کلیوی.

علل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

یکی از وظایف مهم کلیه ها است که به تنظیم فشار خون است. در شرایط مناسب، کلیه ها می تواند مقدار مشخصی از رنین که می تواند pressure.However خون را تنظیم، در کیست های کلیوی دو طرفه، اگر کیست های بزرگ، آنها را بافت کلیه مجاور ظلم و ستم، و در نتیجه ایسکمی کلیوی و anoxia.In این مورد، رنین -angiotension آلدوسترون سیستم (نمره RASS) فعال است، بنابراین در فشار خون بالا و در نتیجه.

فشار خون بالا یک سیگنال خطرناک کیست های کلیوی دوجانبه است و آن است که معمولا اولین نشانه عملکرد کلیوی deterioration.Additionally، آن یک شتاب دهنده قابل توجهی در از بدتر شدن function.Therefore کلیوی است، مهم است که برای کنترل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه است.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فشار خون بالا از ایسکمی کلیوی و اکسیژن به علت کیست های کلیه enlargement.Therefore است، مرحله درمان فرست است به منظور بهبود میکروسیرکولاسیون در کلیه ها و بهبود خون و اکسیژن به بافت های کلیه است.

به عنوان ایسکمی کلیوی و اکسیژن به علت بزرگ شدن کیست های کلیوی است، هدف اساسی از درمان به کوچک شدن کیست های بزرگ و جلوگیری از آنهایی که کوچک از رشد.

طب گیاهی چینی پیشنهاد برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه با pressure.The مواد تشکیل دهنده طب موثر خون بالا می تواند رگ های خونی را گشاد و بهبود گردش خون در kidneys.Thus، ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن می تواند اصلاح شود.

علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست بهبود و افزایش به دفع مایعات کیستیک از cysts.Also، با غیر فعال کردن سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست، کیست بزرگ شدن را متوقف خواهد کرد.

هنگامی که علل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه، فشار خون بالا حذف خواهد شد اساسا کنترل می شود.

در بالا ذکر شد، داروهای گیاهی چینی طب دهان و دندان چینی نیست، بلکه درمان خارجی به نام Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com به یادگیری اطلاعات بیشتر ایمیل.


:: برچسب‌ها: فشار ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه مدت باید استروئیدها را من مبتلا به سندرم نفروتیک، 32 سال قدیمی

 

http://www.kidneyservicechina.com/nephrotic-syndrome-treatment/807.html

س: من به سندرم نفروتیک من به مدت 6 ماه گذشته تحت درمان استروئید. بدون عوارض. سن من 32 است. چه مدت باید دارو من را؟

A: شما گفت که شما شده است مصرف استروئید به مدت شش ماه. این یک دوره از درمان است. این که آیا شما باید برای ادامه با داروها و یا در وضعیت بیماری خود را نمی بستگی دارد. شما می توانید با پزشک آنلاین ما در مورد وضعیت بیماری خود را دقیق صحبت کنید. سپس توصیه های مفید بیشتر می تواند به شما بدهد!

گزینه های جایگزین برای سندرم نفروتیک دیگر از استروئیدها وجود دارد. شما می توانید یک دانش کلی با توضیح به شرح زیر داشته باشد.

بیش از 90 درصد از بیماری های کلیوی به سیستم ایمنی بدن همراه است. با مصونیت اختلال، مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی خواهد شد و سپرده در کلیه ها. این مواد خارجی به التهاب در کلیه ها بوجود می آیند و منجر به آسیب کلیوی.

داروهای استروئیدی است مورد استفاده قرار گیرد به سرکوب ایمنی. فقط سرکوب سیستم ایمنی بدن کافی نیست. ایمنی کم و آسان به عفونت خواهد ساخت، پس از عود سندرم نفروتیک آسان است.

به منظور درمان بیماری خود را، اساسا، ما باید التهاب در کلیه ها متوقف شود. در همین حال، حذف کمپلکسهای ایمنی. علاوه بر این، گسترش عروق خونی، التهاب مهار و جلوگیری از انعقاد، ما می توانیم بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. با عرضه کافی از خون و اکسیژن، تابع از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود خواهد شد. علائم به طور کامل کنترل می شود. طب گیاهی چینی می تواند بهترین اثر درمانی را تضمین می کند.

بسیاری از افراد مبتلا به سندرم نفروتیک دریافت سود حاصل از طب چینی. لطفا برای درک بهتر به این مورد مراجعه کنید اگر شما می خواهم: "طب چینی واقعا شگفت انگیز است!"، اما مبتلا به سندرم نفروتیک.


:: برچسب‌ها: مدت ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: باید پیوند توانم با نارسایی کلیه پیوندی

 

نفروپاتی IgA: باید پیوند توانم با نارسایی کلیه پیوندی

اگر مردم نفروپاتی IgA نداشتند شدید، درمان با پیوند کلیه مورد نیاز برای حفظ حیات است. با این حال، برخی از بیماران ممکن است پیوند به علت عود بیماری در کلیه خود را از دست می دهند. باید از آنها دریافت کلیه پیوندی و سپس دوباره؟

پزشک کلیه ما آنلاین در دسترس است و با آنها صحبت کنید اگر شما می خواهید به طور مستقیم در مورد بیماری خود را به بحث در مورد. در واقع، به شما پیشنهاد برای به دست آوردن یکی دیگر از پیوند. این است که در تجزیه و تحلیل ما از پاتوژنز نفروپاتی IgA و همچنین به عنوان دلیل برای شکست پیوند کلیه است.

علل نفروپاتی IgA چیست؟

این بیماری رخ می دهد با توجه به واکنش ایمنی غیر طبیعی است. وقتی که سیستم ایمنی بدن یک شخص ضعیف است، وجود خواهد داشت پاسخ ایمنی غیر طبیعی وجود دارد. در طول این دوره، کمپلکسهای ایمنی عظیم را می توان تولید شده است. این مواد می توانند به گردش خون وارد کنید، جریان در تمام بدن است. کلیه ما یک ارگان خاص برای تمیز کردن خون است. آنتی ژن ویژه محل اتصال وجود دارد، بنابراین کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد، باعث التهاب. در صورت عدم درمان مناسب به تصویب رسید، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج آسیب دیده و عملکرد کلیوی می تواند کاهش. 1/4 تمام بیماران مبتلا به این بیماری در نهایت نارسایی کلیه ایجاد می شود.

دلیل برای شکست پیوند کلیه چیست؟

این کار باید با وضعیت جسمی بیمار مرتبط است. است که واکنش ایمنی غیر طبیعی در درون بدن او وجود دارد، و کلیه توسط کمپلکسهای ایمنی مورد حمله قرار.

دیگر از کلیه پیوند برای بار دوم، روش های درمانی جایگزین بهتر باید کمپلکسهای ایمنی مضر را حذف، متوقف کردن واکنش ایمنی غیر طبیعی، و افزایش ایمنی. سپس کلیه خواهد شد دوباره حمله نکرده است.

ایمونوتراپی است توصیه می شود برای اطمینان از اثرات درمانی فوق برای نفروپاتی IgA با نارسایی پیوند کلیه. ما طب چینی، تصفیه خون و طب غربی در دوره درمان استفاده کنید. تست ایمنی ویژه را می توان با توجه به ارزیابی وضعیت بیماری و سپس به راه حل درمان خاص. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com ایمیل یا یک پیام زیر ترک با وضعیت بیماری خود را دقیق. شما پاسخ سریع از کارشناسان کلیه با بهترین طرح درمان از شرایط خود را دریافت کنید. بهترین آرزوها!


:: برچسب‌ها: پیوندی,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: اجتناب از افسردگی وقتی دیالیز

 

نفروپاتی IgA: اجتناب از افسردگی وقتی دیالیز

در حالی که دیالیز ممکن است یک روش صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و ESRD، آن است که کامل نیست. تا 60٪ از افراد در دیالیز ممکن است قسمت های افسردگی را تجربه می کنند. چگونه به مقابله با این مشکل؟

افسردگی اشاره به یک حالت ذهنی که در آن چیزهایی که استفاده می شود که به یک فرد شاد دیگر کار نمی کند. این فقط یک روز نادر از غم و اندوه نیست. علائم این مشکل ممکن است شامل موارد زیر باشد: احساس نا امیدی و درمانده، در خواب یا خوردن بیشتر یا کمتر از معمولا، از دست رفته دیالیز یا سایر قرارهای مهم، گریه زیاد، داشتن انرژی کمی، احساس بی ارزش، وزن تغییر می کند، و عدم تمایل به زندگی می کنند، و غیره

از آنجا که افسردگی می تواند اثرات بسیار منفی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در دیالیز را داشته باشد، بنابراین لازم است تا اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از احساس افسردگی.

Ⅰ. به دنبال راحتی در یک قدرت بالاتر اگر بیماران به خدا اعتقاد. این پس از آن اجازه خواهد داد که به دریافت قدرت خود را در زمان نیاز است. مدیتیشن می تواند مفید باشد برای آرامش ذهن.

Ⅱ. بیماران می توانند سعی کنید با صحبت و بحث در مورد احساسات خود را به خانواده و دوستان خود. اجازه دهید همه آنها احساس خود را می دانم. صحبت کردن همه احساس رها و اجازه می دهد تا مردم را به حرکت.

Ⅲ. کتاب را بخوانید و یا نگاهی به پیاده روی. یافتن یک سرگرمی عاشقانه برای کمک به تحریک افکار شاد و احساسات مثبت به طوری که برای از بین بردن افسردگی.

Ⅳ. مردم همچنین می توانید پزشک کلیه خود مشورت کنید. داروهایی برای کمک به مقابله با افسردگی وجود دارد.

امید پیشنهادات فوق می تواند مفید باشد! اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد نفروپاتی IgA یا دیالیز، پایین ارسال پرسش ها و نگرانی های خود را در زیر. پس از گرفتن پیام خود را می توانید دریافت کنید، کلیه کارشناسان ما به آنها پاسخ داد و کاهش نگران کننده خود را. شما همچنین می توانید ما را از طریق ارسال ایمیل به kidneyservice@hotmail.com برسد.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز مبتلا به نفریت و 20 درصد عملکرد کلیه

 

چگونه به اجتناب از دیالیز مبتلا به نفریت و 20 درصد عملکرد کلیه

بیماران مبتلا به نفریت که عملکرد کلیه به بیش از 20 درصد کاهش یافته است به احتمال زیاد رو به نارسایی کلیه به زودی. در این مرحله از بیماری کلیوی، آن را تبدیل فوری به درمان موثر بنابراین برای جلوگیری از دیالیز است.

نفریت است به شدت با اختلال در خون مرتبط است. و دفاع از بدن در برابر عفونت ها و سایر مواد خارجی به حمل و نقل از طریق بدن از مواد مغذی و محصولات متابولیک: خون دو عملکرد عمده انجام می دهد.

در نفریت، خون نتواند به خوبی عمل، منجر به اختلال سیستم ایمنی است. با توجه به اختلال سیستم ایمنی بدن، کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد، که منجر به التهاب و آسیب بافت کلیه می شود. با آسیب تدریجی به کلیه ها، بیماری مرحله پایانی کلیه (ESRD) می تواند ایجاد می شود. در آن زمان، دیالیز به اتخاذ می شود برای زنده حفظ شده است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز مبتلا به نفریت و عملکرد کلیه 20٪؟

به منظور جلوگیری از توسعه این بیماری، ما نیاز به درمان خون و کلیه را در همان زمان.

در مرحله اول، حذف مواد مضر در خون و همچنین کسانی که پایبند به رگ های خونی با روش های تصفیه خون از جمله hemofiltration، hemoperfusion، ایمنی جذب، تبادل پلاسما، و غیره. این است که در تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار بر اساس. در این مرحله، کمپلکسهای ایمنی depositions ها را می توان به پاک کردن و یک محیط داخلی تمیز برای تعمیر صدمه به کلیه ها ارائه شده است.

ثانیا، مکمل عناصر لازم برای خون و استفاده از داروهای برای بازگرداندن عملکرد مکانیسم های فیزیولوژیکی (انعقاد و مکانیزم های خونی، مکانیسم ترشح و مکانیسم متابولیک).

در نهایت، با گردش طبیعی طولانی مدت از سیستم خون و عملکرد مکانیسم های فیزیولوژیکی، از طریق توانایی خود درمانی بدن انسان، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است.

هنگامی که عملکرد کلیه به طور کلی بازسازی و سیستم ایمنی بدن را تنظیم می شده است، عملکرد کلیه را کاهش نه بیشتر. بیمار نفریت با عملکرد کلیه 20٪ می تواند به نارسایی کلیه و دیالیز با موفقیت اجتناب کنند. پزشک کلیه ما آنلاین در دسترس است. لطفا اگر شما هر گونه سوال با آنها صحبت کنید و یا نیاز به بهترین روش های درمانی. موفق باشید!


:: برچسب‌ها: عملکرد ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

حدود 50٪ از بیماران مبتلا به SLE توسعه التهاب کلیه، شناخته شده به عنوان نفریت لوپوس. مرحله 4 نفریت لوپوس است که شدید ترین و بیشترین زیرگروه است. در این مرحله، بیش از 50٪ از واحد های فیلتر - گلومرول، آسیب دیده است، که منجر به نشانه هایی مانند کم خونی می شود. بهترین درمان برای این مرحله چیست؟

پاتوژنز نفریت لوپوس

این نوع از اختلال سیستم ایمنی خودکار است. هر یک از ما دارای آنتی بادی. برای افراد سالم، واکنش طبیعی است، اما برای افراد با مشکل کلیه، غیر طبیعی است. تحت این شرایط، کمپلکسهای ایمنی بیش از حد بر روی غشای پایه گلومرولی واریز باعث گسترش سلاح های هسته ای و تورم سلول های mesangial در نتیجه خدشه غشاء فیلتراسیون گلومرولی و زوال عملکرد کلیه است.

کلیه های سالم هورمون شناخته شده به عنوان EPO، که باعث تحریک مغز استخوان برای تولید تعداد مناسب از سلول های قرمز خون مورد نیاز برای حمل اکسیژن را به اندامهای حیاتی را تولید می کنند. کلیه های بیمار قادر به ساخت گلبولهای قرمز به اندازه کافی در EPO و کمتر ساخته می شوند، منجر به کم خونی.

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

مهم نیست که چه گزینه درمان شما اتخاذ، آن را باید اثرات درمان به شرح زیر اطمینان حاصل شود:

1. مهار التهاب کلیه و از بین بردن علائم مانند نشت پروتئین است.

2. از بین بردن کمپلکسهای ایمنی در کلیه و روشن و دور از فاکتورهای التهابی در خون.

3. ترویج گردش خون در کلیه و ارائه یک محیط داخلی مطلوب.

4. بازسازی شبکه ایمنی و اصلاح واکنش ایمنی در بدن است.

با اثرات درمان فوق، لوپوس نفریت مرحله 4 را می توان به خوبی مدیریت و نمی خواهد پیشرفت بیشتر. در اینجا یک مورد به عنوان مرجع خود و درک بهتر از درمان خانم است آرویو، نفریت لوپوس، اندونزی. با تشکر برای وقت خود را!



:: برچسب‌ها: مرحله ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

خستگی و خستگی بعد از دیالیز در مرحله CKD 5

 

خستگی و خستگی بعد از دیالیز در مرحله CKD 5

خستگی و ماندگی اغلب بعد از دیالیز متوجه است. این علامت بیشتر احتمال دارد که در بیماران مبتلا به CKD stage5 است که مراحل پیشرفته صدمه به کلیه ها اتفاق می افتد. محققان ژاپنی به حال 788 بیمار دیالیز تکمیل پرسشنامه خستگی و دریافتند که حدود 16 درصد از آنها نمره بالای خستگی.

خستگی و ماندگی

خستگی و کیفیت زندگی خستگی بیمار نفوذ و خطر حوادث قلبی عروقی را افزایش می دهد و منفی بر زنده ماندن. شواهدی وجود دارد که ورزش ممکن است به طور قابل توجهی بهبود خستگی در بیماران دیالیزی وجود دارد. با این حال، شما پیشنهاد می شود با پزشک خود صحبت و گرفتن تایید از او و یا او.

دیالیز، خستگی و خستگی

عوامل بسیاری می تواند مسئول خستگی و خستگی در بیماران با دیالیز وجود دارد. در اینجا برخی علل شایع برای توجه شما.

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین مشترک در بیماران با دیالیز برای دیدن است، اقدام به عنوان یک عارضه جانبی از دیالیز است. دیالیز می تواند بیش از حد آب و مواد زائد را از خون در یک زمان کوتاه حذف، که ممکن است باعث تغییر در سیستم گردش خون شود، باعث احساس های مختلف بیمار، مانند خستگی و خستگی.

صدمه به کلیه ها

درد، خستگی و خستگی علائم معمولا با نارسایی کلیه همراه هستند و CKD stage5CKD. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، عملکرد بسیاری وجود دارد خواهد رفت. کلیه ها با تولید سلول های قرمز خون نقش دارند. زمانی که کلیه نمی تواند به خوبی عمل کند، تنگی سلول های قرمز خون را کم خونی کلیه شود. خستگی از برجسته ترین علائم کم خونی است.

چگونه برای مدیریت خستگی و خستگی بعد از دیالیز؟

بسیاری از راه های کمک به کاهش نشانه ای از خستگی و خستگی بعد از دیالیز.

- به شما پیشنهاد به صحبت بیشتر با دکتر خود و یا دهنده مراقبت های بهداشتی. قبل از اینکه شما دیالیز را، شما نیاز به دکتر خود بپرسید برای تشخیص دقیق، که می تواند کمک به جلوگیری از برخی از عوارض جانبی دیالیز.

- چیز دیگری که شما باید توجه کنید این است که دیالیز به علت زمینه ای است. بدین ترتیب، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز خواهد بود یک کلید. به شما پیشنهاد را برای جستجو اطلاعات بیشتر در مورد درمان، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب گیاهی چینی، که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش فرکانس از دیالیز است. هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک یا به kidneyask@hotmail.com ایمیل


:: برچسب‌ها: CKD ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

موثرترین درمان برای Parapelvic 5cm کیست کلیه چیست

 

http://www.kidneyservicechina.com/kidney-cyst-treatment/801.html

راه متعارف برای درمان کیست کلیه بزرگ در طب غربی عمل جراحی برای تخلیه مایع کیست است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - برای افراد مبتلا به parapelvic 5cm کیست کلیوی که نمی خواهند به انجام عمل جراحی، آنها می توانند درمان طبیعی بهتر را انتخاب کنید. شما می توانید با پزشک آنلاین ما به صورت رایگان صحبت کنید و یا با هم بخوانید به پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

Parapelvic 5cm کیست کلیه بسیار بزرگ و اقدامات احتیاطی باید انجام شود برای جلوگیری از پارگی کیست است. بیمار پیشنهاد می شود به توجه در زندگی روزمره اجتناب از تمرینات شدید و اجتناب از غذاهای تند.

در طب چینی، درمان کیست کلیه با کند کردن یا حتی جلوگیری از رشد کیست و کاهش آن را به تدریج در اندازه. طول مدت درمان بستگی به اندازه کیست و دیگر عوارض بیمار ممکن است داشته باشد. در زیر به معرفی کلی در مورد درمان است.

به عنوان یک نوع از درمان محافظه کارانه و بدون سوراخ یا جراحی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند اثر را به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون از دیوار کیستیک و همچنین بهبود نفوذپذیری کیست. سپس مایع کیستیک جذب خواهد شد و با گردش خون مرخص، نتیجه گیری کیست کوچک و کاهش.

طب چینی نیز می تواند تکثیر سلولهای اپیتلیال کلیه را مهار تا زمانی که ترشح آن متوقف می شود. وقتی فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست تبدیل خواهد شد کوچکتر و کوچکتر به تدریج، در نتیجه کاهش فشرده سازی خود را به بافت های اطراف، بهبود گردش خون کوچک، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. عملکرد کلیه را می توان محافظت می شود.

اگر شما یک فرد با parapelvic 5cm کیست کلیوی، شما می توانید به این مورد "Peder آرچر، کیست کلیه، سوئد" برای درک بهتر در مورد اثر درمان مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: کیست ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه

 

آیا شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه

در بسیاری از کشورها، هنگامی که وضعیت توسعه در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، پیوند کلیه است به عنوان کارآمد ترین درمان در نظر گرفته شده است. درست است که یک پیوند موفق کلیه باعث می شود که افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه یک زندگی عادی را به عنوان هر کس دیگری زندگی می کنند. با این حال، شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه است؟

ظاهرا، هیچ کاملا رایگان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن پس از پیوند کلیه وجود دارد. مردم باید برای مصرف دارو هر روز برای جلوگیری از پس زدن کلیه جدید خود را. درمان های اضافی ممکن است مورد نیاز اگر قسمت رد رخ می دهد. داروهای ضد رد تعداد زیادی از اثرات جانبی احتمالی شوند زیرا سیستم دفاعی ایمنی بدن را سرکوب می شود. برخی از شایع ترین عوارض جانبی عبارتند از: فشار خون بالا، اضافه وزن و استعداد ابتلا به عفونت ها و تومورها است. مردم نیز ممکن است داروهای اضافی نیاز به حفظ فشار خون و جلوگیری از زخم و عفونت ها.

پس از پیوند کلیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن پس از پیوند کلیه هستند بیشتر احتمال ابتلا به سندرم متابولیک است که یک وضعیت که در آن مردم مشکلات متعدد با سوخت و ساز بدن، در صورتی که اضافه وزن دارند، عدم فعالیت بدنی، خوردن یک رژیم غذایی ناسالم و یا یک سابقه خانوادگی از دیابت نوع 2. وقتی مردم به سندرم متابولیک، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و ابتلا به دیابت نوع 2 به طور چشمگیری بالا می رود.

برخی از افراد خواهد سطح کراتینین بالا دوباره پس از یک دوره از زمان دریافت پیوند کلیه پیدا کنید. برخی از موارد مانند FSGS میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه، و حتی می تواند تا 50٪ برسد. اگر کلیه آسیب دیده است، مردم را به بازگشت به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه دیگر.

اما پس از دریافت کلیه جدید، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به طور طبیعی به جلو نگاه به آزادی از رژیم غذایی محدود آنها مورد نیاز به دنبال در حالی که آنها برای پیوند در انتظار بودند.

نه هر کس برای دریافت پیوند کلیه مناسب است، در آن صورت، درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که اهداف برای تمیز کردن خون و بهبود عملکرد کلیه ممکن است گزینه درمانی دیگر. خوب، اگر شما در حال حاضر دریافت پیوند کلیه، در اینجا برخی از نکات پیوند کلیه شما باید بدانید. اگر می خواهید به یادگیری بیشتر و یا برخی از ناراحتی وجود دارد، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


:: برچسب‌ها: کلیه ,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

هنگامی که برای رفتن به بیمارستان با PKD

 

هنگامی که برای رفتن به بیمارستان با PKD

از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) را از طریق خانواده منتقل می شود. اگر یکی از والدین حامل ژن، کودکان 50 درصد شانس ابتلا به این اختلال است. که زمانی که برای رفتن به بیمارستان با PKD و درمان طبیعی برای PKD چیزی است که مردم با این کلیه اختلال مراقبت در مورد.

PKD با رشد کیست های متعدد پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. کیست PKD می توانند عملکرد کلیه را کاهش می دهد، که منجر به نارسایی کلیه می شود. این چهارمین دلیل منجر به نارسایی کلیه است و حدود 600،000 نفر در ایالات متحده تاثیر می گذارد. کشورهای NKF که حدود 50٪ از افراد مبتلا به پیشرفت میبرد به نارسایی کلیه در 60 سالگی و حدود 60٪ خواهد نارسایی کلیه در سن 70 سالگی. همچنین، افراد مبتلا به PKD می توانید کیست در کبد و مشکلات در سایر اندام هایی مانند قلب و رگهای خونی در مغز داشته باشد. بنابراین برای بیماران مبتلا به PKD، درمان موثر و طبیعی بسیار مهم است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD هیچ علائم بارز را قبل از سن 30 سالگی رنج می برند نه. اگر چه رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم می تواند کاهش سرعت رشد کیست تا حدی، افراد مبتلا به PKD باید به بیمارستان به طور منظم به یک معاینه برای دیدن شرایط بزرگ شدن کیست ها و موارد دیگر. در اینجا چیزی در مورد PKD مواد غذایی به غذا خوردن و PKD غذایی به اجتناب است.

ما با PKD برای رفتن به بیمارستان برای درمان سریع، زمانی که برخی از نشانه های آشکار PKD به نظر می رسد، به ویژه هنگامی که عملکرد کلیه مختل توصیه می مردم. البته، مردم زودتر با PKD رفتن به بیمارستان برای درمان، بهتر است پیش آگهی خواهد بود. بدون علائم واضح باید یک بهانه ای برای افراد مبتلا به PKD به بیمارستان برای معاینه منظم باشد.

مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به PKD به کوچک شدن آن کیست کنید و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، بیماران مبتلا به PKD می تواند نارسایی کلیه و دیالیز جلوگیری می کند. امروزه، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی کارآمد ترین برای درمان PKD تبدیل شده است. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. اگر شما همچنین می خواهم به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما می توانید به ما یک پیام را ترک، ما در اینجا برای کمک به.


:: برچسب‌ها: PKD,


جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به طور طبیعی کاهش کراتینین 3.6

 

چگونه به طور طبیعی کاهش کراتینین 3.6

درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا، همان چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی واقعا می خواهید. اطلاعات زیر خواهد شد بگویید چه می کراتینین 3.6 شما و راه طبیعی برای کاهش کراتینین 3.6 بگویید. شما همچنین می توانید با کارشناس آنلاین در مورد هر گونه سوال در جعبه سرویس مشورت، آن است که یک ربات نیست و سرویس رایگان است.

مهم نیست که چه نوع از بیماری کلیوی رنج می برند، تا زمانی که عملکرد کلیه آنها مختل شده است، سطح کراتینین بالا ظاهر خواهد شد، اگر ما را ترک کردن عوامل دیگر است که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار. همانطور که کلیه بسیار قوی توانایی جبرانی، کراتینین، اوج نخواهد گرفت تا حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین کراتینین 3.6، اولا می تواند ما مقدار زیادی از عملکرد کلیه بگویید از دست داده شده است. همچنین کراتینین 3.6 نشان می دهد این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. این چنین مرحله است که هنوز هم این امکان را به توای آن را به شکل اول در بیاوری. یک بار وضعیت توسعه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، امکان تخفیف خواهد شد.

چگونه برای کاهش کراتینین 3.6، ده صفحه اصلی راه حل برای کراتینین بالا برای مرجع خود را وجود دارد. حالا که کراتینین 3.6 عملکرد کلیه ضعیف و آسیب شدید کلیوی ایجاد می شود، به همین دلیل سعی کنید برای صرفه جویی در کلیه؟ به عنوان جدیدترین درمان برای بیماری کلیوی در سال 2013، درمان آلودگی خون شروع به بر انگیختن توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان. آن است که در درمان بیماری های کلیوی با هدف نیست، اما خون آلوده. باید برخی از اقلام غیر طبیعی در گزارش تست خون برای افراد مبتلا به کراتینین 3.6، که به ما می گوید وجود دارد چیزی است که اشتباه با خون وجود داشته باشد. بنابراین خون باید ابتدا تمیز شده است. پس از یک محیط داخلی تمیز ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان مورد استفاده قرار گیرد به تدریج ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در آن زمان، کراتینین 3.6 به طور طبیعی باز خواهد گشت رفتن به سطح عادی.

که آیا باید به مردم با کراتینین 3.6 شروع دیالیز؟ فقط یک سطح کراتینین است به اندازه کافی به آن تصمیم گیری نیست، پزشکان باید برای دیدن آیتم های دیگر در گزارش خود و شرایط کلی شما. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد چگونه برای کاهش کراتینین 3.6 و یا شما می خواهید برای دیدن اینکه آیا شما باید دیالیز شروع، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.