چای گیاهی برای مدولری کلیه اسفنج

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

چای گیاهی برای مدولری کلیه اسفنج

 

چای گیاهی برای مدولری کلیه اسفنج

مدولاری اسفنجی کلیه بیماری کلیوی نقص هنگام تولد است که در آن لوله توبول کوچک نهفته است در داخل کلیه ها است. آیا چای گیاهی برای مدولاری کلیه اسفنج وجود دارد؟ مطمئنا، برخی از چای گیاهی کمک می کند تا کاهش علائم meduallary کلیه اسفنج و تأخیر پیشرفت کاهش عملکرد کلیه.

در اینجا برخی از چای گیاهی پیشنهاد برای کلیه medually اسفنج برای توجه شما.

چای سبز

چای سبز برای هزاران سال مصرف شده است. این است که برای بیماران مبتلا به MSK، به دلیل محتوای آن غنی از پلی فنول ها - آنتی اکسیدان گیاهی - است که مانع از سنگ کلیه ممکن است پیشنهاد شده است. سنگ کلیه از عوارض شایع MSK است. همچنین، چای سبز کمک می کند تا بیماران مبتلا به MSK جلوگیری از پروستات، کبد، یا سرطان روده بزرگ و غیره

علاوه بر این، چای سبز کمک می کند تا به کاهش خطر ابتلا به از develing مشکلات قلبی در بیماران مبتلا به MSK.

Horsetail چای

شاخه های گیاهی های بلند کارخانه horsetail را یک چای گیاهی است که شهرت از اختلالات کلیوی تسکین دهنده، با توجه به PDR. Horsetail خیط و پیت کردن از دستگاه ادراری ممکن است به عفونت های باکتریایی و جلوگیری از سنگ کلیه، اما مطالعات بالینی تایید این مزایا وجود ندارد.

چای های جاوا

چای جاوا بسیار محبوب است در آسیا و Austrilia که به شامل فلاوون، گلیکوزید، روغن فرار و غیره آن را به عنوان یک درمان برای بیماری های کلیوی، فرانسوی، هلندی، سوئیس و اندونزی و غیره suggeted این نشان می دهد که اثرات آن در درمان سنگ کلیه، کاهش عملکرد کلیه و عفونت کلیه است. همچنین به کاهش تورم کمک می کند.

شیر خار چای

شیر چای خار پیشنهاد برای آن گزارش شده است که از آن به پیشگیری از به سازند سنگ کلیه کمک می کند و به alleivate علائم دیگر MSK، مانند کمر درد، تورم و غیره کمک می کند تا

Rehmannia چای

Rehmannia شایع است برای دیدن در گیاهی رسمی برای کلیه های آسیب دیده در طب سنتی چینی است. پیشنهاد می شود،، زیرا حاوی physosterols های و آنتی اکسیدان ها، همراه با گلیکوزیدهای ایریدویید (iridoid). این کمک می کند تا بسیاری از علائم در بیماران مبتلا به MSK، مانند بیماری های تنفسی، بیماریهای کلیوی استخوان و ریزش مو و غیره رفتار

این گیاهان چای رایج ترین گزینه برای شرایط پزشکی عمومی MSK. با این حال، انتخاب چای سبزی باید از فردی به فرد با توجه به شرایط فردی متفاوت است. به شما پیشنهاد برای پیدا کردن شخصی لیست چای گیاهی خود را. اگر شما علاقه در مورد این موضوع، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل یا یک پیام را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسفنج,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.