درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا

درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا

بیماری مزمن کلیه (CKD) اشاره دارد به از دست دادن های مترقی function.It کلیه را می توان به 5 مرحله stages.In 4 CKD تقسیم ، که کلیه ها به شدت با creatinine.If بالا آن را نگه می دارد پیشرفت دچار اختلال میشود ، بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) خواهد آمد به زودی و با درمان جایگزین خواهد شد و سپس مانند دیالیز و کلیوی درمان طبیعی transplant.A تجویز خواهد شد توصیه می شود برای درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا .

مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا

CKD به 5 مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است.فرد مبتلا به CKD مرحله 4 است کاهش شدید در GFR به 15 ~ 30ml/min.As کلیه کاهش عملکرد مواد زائد ساخت تا در خون باعث تعدادی از عوارضی مانند فشار خون بالا ، کم خونی ، بیماری های استخوان ، بیماری قلبی etc.The محصول جانبی متابولیسم عضله خواهد ساخت تا در بدن ، بنابراین در بالا creatinine.Generally ، سطح کراتینین بالاتر ، آسیب شدید کلیه و در نتیجه .

درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین بالا

هر کلیه حدود یک میلیون نفرون nephrons.The تشکیل شده می توانید فیلتر کردن مواد زائد خون در وضعیت راست . با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، کلیه ها اختلال در فاکتورهای التهابی را آزاد و جذب عوامل التهابی از body.Then ، عوامل التهابی می تواند پاسخ التهابی در کلیه ها می شود ، در نتیجه باعث کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی .

درمان مرحله بیماری 4 کلیه با کراتینین بالا باید در حفظ عملکرد کلیه باقی مانده ، توقف کاهش عملکرد کلیوی و پس از آن بهبود عملکرد کلیوی تمرکز می کنند. اگر کلیه ها می تواند افزایش یافته است ، آنها بهتر کار خواهد کرد برای فیلتر کردن خون است . اگر چنین است، کراتینین بالا کاهش خواهد شد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان طبیعی برای مرحله 4 CKD با creatinine.It بالا است درمان گیاهی بر اساس طب سنتی چین (TCM) است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ضد التهاب و ضد انعقاد برجسته شده است. این می تواند آزاد عوامل التهابی توقف در کلیه ها برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها . علاوه بر این، مواد فعال می تواند توانایی خود شفا در بدن برای تحریک خود بازسازی nephrons.Therefore اختلال فعال ، کلیه ها کار موثر برای حذف کراتینین از بدن و سطح کراتینین بالا را به طور کامل کاهش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 4 بیماری مزمن کلیه , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.