علل تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

علل تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز

علل تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز

علل تب در نارسایی کلیه پس از مردم DialysisWhen دچار نارسایی کلیه ، کلیه ها قادر به انجام وظایف عادی ، در نتیجه در یک میزبان از عوارض و در نتیجه . دیالیز است که هنوز هم خط اول درمان برای افرادی که کلیه ها شکست . با این حال، بیماران اغلب یک میزبان از عوارض و ناراحتی هایی مانند تب را تجربه می کنند. علل تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز چه هستند؟ آیا تب نشان می دهد برخی از بیماری جدی است ؟

علل تب در بیماران دیالیزی

مهم ترین علت تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز ، مشکل کلیه infection.Long مدت و استفاده از میانجی می تواند immunity.In علاوه بر این بیماران در طول درمان دیالیز در ادرار ، تضعیف ، نشت پروتئین ، یک رژیم غذایی محدود و غیره نیز می تواند بر ایمنی بیمار . به عنوان محل ورود به بیرون در معرض باکتری ها و ویروس به احتمال بسیار زیاد برای حمله به بدن ، در نتیجه در نتیجه عفونت در site.One نشانه تب در نارسایی کلیه پس از دیالیز می باشد fever.Additionally به ، بیماران ممکن است درد و تورم را تجربه در منطقه آسیب دیده .

به غیر از عفونت ، تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز ممکن است به علل زیر نسبت داده شده است.

اول استفاده از syndrome.It زمانی اتفاق می افتد کهبیماران استفاده از دیالیز برای اولین بار . همچنین بیماران می توانند تجربه کمر درد، تنفس دشوار است، و خارش پوست و غیره .

دیگر علل ممکن است از تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز واکنش گرمازا و سپتی سمی .

انواع علل تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز وجود دارد. شما می توانید با حرفه ای پزشکی آنلاین چت برای بررسی اگر وضعیت خود را مربوط به علل فوق شده است .

چگونه برای مدیریت تب در نارسایی کلیوی پس از دیالیز ؟

اگر تب مربوط به عفونت ، آنتی بیوتیک استفاده شود. کشت خون لازم است و می تواند کمک به کشف کردن آنچه که نوع دقیق باکتری ها و ویروس باعث عفونت تا آنتی بیوتیک مناسب خواهد بود used.If بیماران تب بسیار بالا ، بستری و آنتی بیوتیک های داخل وریدی خواهد بود ضروری است سپتی سمی رخ می دهد را تجربه ، جراحی ممکن است مورد نیاز در برخی از circumstances.If های حیاتی شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تب در نارسایی کلیه بعد از دیالیز ، لطفا با ایمیل به kidneycares@hotmail.com .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.