پیش آگهی برای نارسایی کلیه مرحله 3 کراتینین 2.6 و BUN 39

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

پیش آگهی برای نارسایی کلیه مرحله 3 کراتینین 2.6 و BUN 39

پیش آگهی برای نارسایی کلیه مرحله 3 کراتینین 2.6 و BUN 39
پیش آگهی برای نارسایی کلیه مرحله 3 کراتینین 2.6 و BUN 39 "عموی من است از نارسایی کلیه مرحله 3 رنج می برد با کراتینین 2.6 BUN و 39. چگونه در مورد پیش آگهی برای وضعیت خود را؟" این یک پیام ما در وب سایت ما است. در پاسخ به این درخواست، ما به تجزیه و تحلیل و توصیه های زیر. اگر شما شک مشابه، بررسی این متن برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای کمک رایگان با پزشک آنلاین ما مشورت!

ما پیام خود را کردم و ما بهترین سعی خواهد کرد که به شما ارائه پیشنهادات مفید. از آنجا که عموی شما دارای نارسایی کلیه مرحله 3 با کراتینین 2.6 BUN و 39، بیماری او شدید است و نیاز به درمان فوری. بدون درمان موثر، او را در نهایت به نارسایی کامل کلیوی و دیالیز یا پیوند مورد نیاز است.

آیا می توانید لطفا ایمیل در ckdstage@hotmail.com ما با بیش از اطلاعات مربوط به بیماری خود را؟ پس از تجزیه و تحلیل آن، توصیه های خاص را می توان ارائه شده است. همانطور که برای راه تا حد زیادی بهبود پروگنوز عموی خود، استراتژی به شرح زیر پیشنهاد شده است.

1. درمان موثر برای کاهش کراتینین بالا 2.6 و BUN 39 و همچنین جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیه مرحله 3. با اقدامات به موقع، این بیماری می تواند حتی موفق معکوس شود.

درمان طبیعی سلول های بنیادی شناخته شده به عنوان یک انتخاب خوب با چنین اثرات درمانی است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا.

2. تغییرات در شیوه زندگی است. منصرف شدن در عادات غذا خوردن بیمار و یک رژیم غذایی متعادل با کمک از پزشک خود. شروع یک برنامه ورزش در حد متوسط ​​است. سیگار را ترک کنید.

گرچه دشوار است برای درمان مشکل کلیه، درمان برای بهبود پیش آگهی از نارسایی کلیه مرحله 3 با کراتینین 2.6 و BUN 39 در دسترس است. علاوه بر این، درمان های موجود، یک راه امن و سالم از زندگی می تواند عموی خود را از جمله بیماری های مزمن منجر به مرگ را نجات دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی برای نارسایی کلیه مرحله 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.