بد پا / پا گرفتگی است که از CKD مرحله 4

یک شنبه 24 شهريور 1392
ن : lafee

بد پا / پا گرفتگی است که از CKD مرحله 4

بد پا / پا گرفتگی است که از CKD مرحله 4
بد پا / پا گرفتگی است که گرفتگی عضلات از 4A مرحله CKD اشاره به انقباض عضلانی غیر ارادی که باعث ناراحتی شدید. این می تواند معمولا در پاها و پاها رخ می دهد. این مقاله می اندازد نور در علل پا / پا گرفتگی بد در 4 مرحله CKD و راه حل های مختلف برای کمک به شما آرامش را از این وضعیت.
علل
Ⅰ. کم شدن آب بدن. مصرف ناکافی آب می تواند تامین کمبود مواد مغذی را به قسمت های مختلف بدن شود. در این حالت، عضلات بدن برای عملکرد درست شکست بخورد.
Ⅱ. مواد معدنی و کمبود ویتامین. کمبود تیامین (B1)، اسید پانتوتنیک (B5)، پیریدوکسین (B6) شناخته شده است منجر به گرفتگی عضلانی. کمبود مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و همچنین پا بد / گرفتگی پا در مرحله CKD 4 شود.
Ⅲ. مواد مخدر و محرک
داروهای دیورتیک و مواد مخدر مانند تیازیدها، دیژیتال، استازولامید، و غیره ممکن است گرفتگی شدید شود. محرک: مانند کافئین است همچنین یک علت است.
Ⅳ. دیگر علل ممکن
مانند دیالیز، دیابت، کم خونی، سازمان ملل متحد اختلال خاصی از اعصاب محیطی، و غیره: گرفتگی ممکن است به عنوان عوارض جانبی دیگر شرایط سالم و روشهای پزشکی رخ می دهد.
درمان گرفتگی عضلات ساق پا / پا بد در مرحله CKD 4
به آرامی ماساژ منطقه آسیب دیده. استفاده از جنبش بخشنامه برای تحریک گردش خون است.
ب. انجام کشش در به شیوه ای آرام و کنترل شده با این نسخهها کار به خوبی به خلاص شدن از شر گرفتگی.
ج. پای آسیب دیده در موقعیت بالا نگه دارید.
د. از دکتر acerca درمان صحیح مشورت برای کاهش این بیماری است. یا یک پیام در زیر را برای کمک رایگان از کلیه کارشناسان ما را ترک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.