جوانب مثبت و منفی از دیالیز

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

جوانب مثبت و منفی از دیالیز

جوانب مثبت و منفی از دیالیز
جوانب مثبت ، منفی ، دیالیز دیالیز نقش به عنوان کلیه مصنوعی زمانی که کلیه ها برای از بین بردن بیش از حد از متابولیت بدن بیش از حد کافی هستند . با این حال ، این روش بحث برانگیز است که بسیاری از جوانب مثبت و منفی است.

همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه توابع مختلف است که قادر به حفظتعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز ، که عملکرد نسبی خود را از دست داده خواهد شد که آسیب کلیوی وجود دارد . سپس دیالیز زمانی که کراتینین و سایر زباله های مولکولی کوچک و سموم می توانند نمی توان خارج از بدن حذف به اندازه کافی و کارآمد مورد نیاز است. ( چگونه برای از بین بردن بزرگتر متابولیت مولکولی لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

تحت شرایط عادی ، بیماران به دیالیز زمانی که سطح کراتینین آنها به 5.0ml/DL با توجه به راندمان بالا برای پاک کردن خون و حفظ زندگی بیمار، که متعلق به جوانب مثبت از دیالیز . چنین واقعیت است که دیالیز است که به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه پیشرفته، که بسیاری از بیماران را قادر می سازد برای به دست آوردن امید به زندگی طولانی مدت استفاده می شود .

با این وجود، منفی از دیالیز حساب برای یک مقدار بزرگتر در مقایسه با جوانب مثبت ، که به طور عمده دارای سه جنبه است . اول از همه ، دیالیز ،مصلحت برای کنترل پدیده سطحی به طور موقت به جای درمان ریشه باعث می شود با رسیدن به هدف از دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا شده است . علاوه بر این، بیماران بیشتر در مورد دیالیز بستگی دارد ، بیشتر آنها می توانند بدون آن ترک، است که عامل بساک منفی است . جدی تر این است که حتی دیالیز در مورد عوارض جانبی متعددی مانند بیماری های قلبی عروقی ، اختلالات عصبی ، کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن و سوء تغذیه ، که ممکن است باعث آسیب های ثانویه و در نتیجه جبران ناپذیر به ارمغان بیاورد .

در اکثر موارد، بیماران مکث و اندیشیدن در مورد دیالیز به دلیل جوانب مثبت و منفی مختلف آن از دیالیز، که ممکن است شرایط به درجه خاصی به تاخیر . بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی روش که قادر به درمان علل ریشه های تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا توصیه می شود، در نتیجه درمان بیماری کلیه به موقع و به طور موثر بدون دیالیز .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان آلودگی خون درمان های طبیعی به معکوس بیماری کلیوی ترجیح داده می شود. اگر شما به اندازه کافی وزن جوانب مثبت و منفی از دیالیز ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.