نارسایی کلیه: چرا من از ریزش مو و پوست زرد رنج می برند

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه: چرا من از ریزش مو و پوست زرد رنج می برند

نارسایی کلیه: چرا من از ریزش مو و پوست زرد رنج می برند
نارسایی کلیه: چرا من از ریزش مو و زرد SkinWith کلیه ها شکست خورده رنج می برند، بیماران ممکن است طیف گسترده ای از اثرات منفی بر روی سیستم بدن را تجربه می کنند. در برخی از موارد نارسایی کلیه، مشکلاتی از قبیل از دست دادن مو و پوست زرد می تواند رخ دهد. علل چه کسانی هستند؟ خب، به عنوان خوانده شده سمت راست جلو برای پیدا کردن پاسخ. یا، با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان و عملی چت.

ریزش مو در نارسایی کلیه

افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است ریزش مو به چند دلیل ارائه دهد.رژیم غذایی کم پروتئین قادر به برآورده کردن نیازهای روزانه مورد نیاز بیماران روی، و کمبود روی باعث این مشکل است. دیگر مواد مغذی مربوط به این بیماری ممکن است در کلسیم، آهن و ویتامین های گروه B کمبود باشد. علاوه بر این، برخی از داروها نیز می تواند باعث تغییرات مو شود.

توصیه می شود که افراد مبتلا به بیماری کلیوی در مورد چگونه برای اصلاح آن با پزشک خود صحبت. اگر می خواهید پیشنهادات رایگان از کلیه کارشناسان ما، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com.

نارسایی کلیه و پوست زرد

بیماری به نام اورمی نیز ممکن است در تغییر رنگ پوست است که ممکن است آن را یک ظاهر زرد نشون میده. اورمی توسعه زمانی که کلیه نارسایی کلیه بیمار قادر به انجام کار ​​موثر از فیلتر. این ناکافی فیلتر کردن زباله علت مانند اوره در خون تجمع می یابد.

در علاوه بر این به زرد شدن پوست، بیمار نیز ممکن است از علائم تهوع و استفراغ، سردرد، خستگی، گرفتگی عضلانی و کشش، خارش، و غیره رنج می برند به منظور خلاص شدن از زرد شدن پوست در نارسایی کلیه، بهترین راه این است که درمان سیستماتیک به منظور بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.