آیا سیر خوب برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

آیا سیر خوب برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه

آیا سیر خوب برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه

آیا سیر خوب به مردم با CKDIf شما مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) زندگی می کنند، به خصوص در مرحله پیشرفته، شما باید در یک رژیم غذایی محدود نگه دارید. آیا سیر گزینه خوبی برای شما؟

سیر به عنوان یک ماده نگهدارنده خوب مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در انواع دستور العمل استفاده می شود. آن را نیز برای درمان سوء هاضمه است. این نیز یک گزینه غذایی خوبی برای افراد مبتلا به CKD است.

اگر چه سیر نه می تواند به پیشگیری و یا درمان بیماری های کلیوی، آنها هنوز هم می تواند به نفع بیماران CKD و های دیالیز در ways.It بسیار مهم می تواند کاهش کلسترول به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و disease.Also قلب، می تواند التهاب در کلیه ها کاهش می دهد.

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را به محدود کردن و حتی اجتناب از نمک و سدیم در diet.Garlic خود می تواند به عنوان یک جایگزین استقبال برای نمک به طعم پخت و پز خود را مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، آن است که گزینه غذای خوب برای بیماران کلیوی نیست. شما می توانید با مشورت پزشک آنلاین ما بپرسید که آیا شما می توانید آن را انتخاب کنید.

مانند سیر، زنجبیل نیز گزینه خوبی برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه در دیالیز است. منافع آن در برابر سوء هاضمه و حالت تهوع می تواند بیماران دیالیزی کمک به هنگامی که آنها در حال تجربه این علائم.

علاوه بر این زنجبیل و سیر، بیماران مبتلا به CKD نیز می توانید از غذاهای زیر را در رژیم غذایی خود اضافه کنید.

فلفل قرمز زنگ

فلفل قرمز زنگ در پتاسیم پایین و بالا در عطر و طعم هستند. همچنین این سبزیجات منبع بسیار خوبی از ویتامین C و ویتامین A، و همچنین به عنوان ویتامین ب 6، اسید فولیک و فیبر است.

انواع توت ها

همه نوع از انواع توت ها میوه های خوبی برای افراد مبتلا به ترکیبات طبیعی CKD.Some در میوه ها می تواند التهاب در kidneys.Also را کاهش میوه منبع خوبی از ویتامین C، منگنز و غیره

سیب، انگور قرمز، سفید تخم مرغ و غیره نیز به افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه می شود. اگر شما می خواهید یک لیستی از غذاهای توصیه شده برای CKD، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.