درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه هستند

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه هستند

درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه هستند
درمان معالجه برای DiseasePatients های مزمن کلیوی با بیماری مزمن کلیه ممکن است یک حس بی اعتمادی از طریق درمان های طولانی مدت با اثر کم رنگ ، که سوالات از آنچه درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه را افزایش می دهد ایجاد می شود. ( مشورت پزشک زندگی می کنند حرفه ای برای وضعیت فعلی شما است . )

درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه را می توان به دسته ها، است که به شرح زیر تقسیم شده است.

طب غربی :

طب غربی دارای شخصیت مهم آن اثر فوری، است که به طور گسترده ای در تسکین علائم و عوارض ناشی از بیماری کلیوی استفاده می شود . با این حال ، هیچ داروهای ماده با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک یا درمان های جایگزینی مانند دیالیز و پیوند کلیه ، آنها برای از بین بردن پدیده سطحی است، که قادر به درمان ریشه باعث می شود به طور کامل اعمال می شود . چه بدتر، این مصلحت نیز ممکن است در مورد عوارض جانبی متعدد ، که بدتر آسیب کلیوی و سرعت پیشرفت در بازگشت به ارمغان بیاورد .

با این حال، درمان معالجه قابل قبول برای بیماری مزمن کلیه به حفظ امید به زندگی به درجه خاصی است.

طب سنتی چین :

طب سنتی چینی superiorities های قابل توجهی در مقایسه با روش های موجود و درمان طبیعی آن است درمان مورد نظر استفاده شده است که برای بازیابی نفرون و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از گزینه های ممکن برای بیماری های کلیه، است که قادر به سیستمیک نیز به کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی ، حل ترومبوز ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که برای اصلاح به موقع و به طور موثر بیماری کلیه است .

بنابراین گزینه های ممکن را برای درمان بیماری کلیه ها چه هستند ؟ مطالب فوق ممکن است شما را درک مختصر ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان طبیعی ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , درمان معالجه برای بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.