متوسط ​​امید به زندگی هنگام ترک دیالیز

دو شنبه 8 مهر 1392
ن : lafee

متوسط ​​امید به زندگی هنگام ترک دیالیز

متوسط ​​امید به زندگی هنگام ترک دیالیز
متوسط ​​امید به زندگی، DialysisDialysis یکی از درمان های جایگزینی معمولا استفاده می شود که سریعترین روش برای بیماران به خون پاک خود و حفظ جان خود را از است. با این حال، چه می شود اگر بیماران دیالیزی ترک؟ متوسط ​​امید به زندگی چه خواهد بود؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه های سالم که توانایی از بین بردن ضایعات، سموم و متابولیت های دیگر را از طریق ادرار و همچنین حفظ تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز، که، با این حال، زمانی که تغییرات پاتولوژیک یا فیزیولوژیک اتفاق می افتد به کلیه ها می تواند آسیب دیده که آنها بیش از حد کافی برای نگه دارید تا عملیات عملکردی روزانه خود هستند. (یافتن علل ریشه خود را از بیماری کلیوی لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید.)

دیالیز به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها می رسد 5.0mg/DL، نشان می دهد که آسیب شدید کلیوی. آن است که شایان ذکر است که بیمارانی که درمان های دیگر معالجه را ندارد دیالیز در این دوره را ترک معادل به درمان رها کردن، که به سرعت در حال بدتر خواهد شد و به راهپیمایی به سمت تهدید کننده حیات پایان مرحله بیماری کلیوی، تا که به کوتاه امید به زندگی به طور متوسط ​​است.

در حالی که شرایط شاید کاملا متفاوت اگر بیماران تحت چنین شرایطی را از درمان های طبیعی به عنوان دارو. از آن است که درمان های گیاهی با TCM، انتخاب شده است که قادر به بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده از مبدا ترجیح داده، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طور کامل به منظور گسترش طول عمر متوسط ​​بیماری کلیه به موقع و به طور موثر.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان سیستمیک طبیعی آن، اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون، افزایش خون و اکسیژن کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading، ضد التهابی، ضد انعقاد و تجزیه پذیری، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا از علل ریشه، بنابراین امید به زندگی به طور متوسط ​​افزایش به طور طبیعی.

چگونه به ترویج امید به زندگی به طور متوسط ​​در حالی که ترک دیالیز؟ محتوای بیش از حد خشن را برای شما برای دریافت یک درک کامل است. اطلاعات بیشتر خاص لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD، درمان CKD، متوسط ​​امید به زندگی در هنگام ترک دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.