درمان نفروپاتی غشایی پس از پیوند کلیه

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی غشایی پس از پیوند کلیه

درمان نفروپاتی غشایی پس از پیوند کلیه

نفروپاتی غشایی یک بیماری است که در آن فیلتر در کلیه به نام گلومرول ملتهب شود و thickened.It یک بیماری به آرامی پیشرونده است و آن را در نهایت ممکن است باعث شود کلیه به fail.Kidney پیوند یکی از گزینه های درمانی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی غشایی است . با این حال ، نفروپاتی غشایی است که به احتمال بسیار زیاد به recure به kidney.What جدید درمان نفروپاتی غشایی اگر پیوند کلیه با شکست مواجه است؟

چرا نفروپاتی غشایی عود پس از پیوند کلیه است ؟

نفروپاتی غشایی است یک گروه از شرایط به نام glomerulonephritis.Itاختلال ایمنی دارو است ، که در آن به سیستم ایمنی آسیب کلیه اشتباهات .

پیوند کلیه درروش که در آن کلیه بیمار با یک kidney.However سالم جایگزین است ، اختلال عملکرد ایمنی بدن می تواند corrected.As نتیجه ، سیستم ایمنی غیر طبیعی کلیه جدید دوباره حمله ، در نتیجه در عود نفروپاتی غشایی .

درمان نفروپاتی غشایی پس از پیوند کلیه نتواند

اگر پیوند نتواند به کار، دیالیز به طور کلی خواهد بود prescribed.It می تواند خون را فیلتر و فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن برای حفظ بیماران بیماران alive.Some ممکن است انتخاب کنید که یکی دیگر از پیوند کلیه است ، اما عود نفروپاتی غشایی خواهد شد بالاتر شوند.

آیا هر درمان دیگر برای نفروپاتی غشایی بعد از پیوند ناموفق وجود دارد ؟

توصیه می شود برای تصفیه خون و ایمونوتراپی برای درمان نفروپاتی غشایی اگر پیوند کلیه تصفیه fails.Blood می توانید زباله و کمپلکسهای ایمنی از خون حذف ، در نتیجه reliving علائم و بهبود شرایط کلی .

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند عملکرد کلیوی را با بازگرداندناختلال درمان tissues.This کلیه می تواند سیستم خود شفا در بدن به بازسازی بافت کلیه اختلال فعال ، در نتیجه در بهبود عملکرد کلیه و در نتیجه بهبود بخشد.

با این حال، درمان مناسب برای همه بیماران کلیوی نیست . شما می توانید با پزشک آنلاین ما گپ زدن و رسیدن به می دانم که اگر آن را یک گزینه درمانی برای شما خوب است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی غشایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.