درمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کوچک شدن کلیه

پنج شنبه 11 مهر 1392
ن : lafee

درمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کوچک شدن کلیه

درمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کوچک شدن کلیه

Q :

من دیالیز 3 روز قبل از شروع به پس از کلیه treatment.My طولانی در حال کم شدن seriously.I امیدوارم که من می تواند یک درمان جایگزین برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز پیدا کنید .

:

کلیه سالم را اندازه استاندارد است و می تواند به درستی کار برداشت مواد زائد از body.However ، وقتی کلیه ها کوچک ، منطقه فیلتر خواهد بود reduced.As های نتیجه ، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد به کار به اندازه کافی و دیالیز تجویز خواهد شد .

در مرحله اول، شما باید یک درک کلی از بیماری خود condition.Why کلیه خود را شکست و کوچک ؟

نفرون واحد اساسی و پایه ای در وضعیت راست kidneys.In ، هنگامی که جریان خون از طریق نفرون ، مایع اضافی و مواد زائد خواهد شد فیلتر و مواد مفید در بدن باقی می ماند .

با این حال، انواع شرایط و بیماری که می تواند شامل نفرون مانند دیابت، فشار خون بالا ، اختلال خود ایمنی ، بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) شرایط etc.These و بیماری می تواند آسیب به نفرون ها یا از دست دادن نفرون شود وجود دارد ، در نتیجه و در نتیجه کوچک شدن کلیه ها kidney.Shrunk موفق به درستی کار نکند برای فیلتر کردن خون تا دیالیز مورد استفاده قرار گیرد .

بنابراین، برای کمک به شما خلاص شدن از شر دیالیز و بازیابی کاهش کلیوی ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن نفرون اختلال و افزایش تعداد از نفرون سالم در کلیه .

چگونه برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش کلیه ها در اندازه ؟ اولین قدم این است که حذف همه مواد زائد و سموم از بدن برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن و systems.However ، دیالیز به تنهایی این روند درمان enough.In ، تصفیه خون مداخله است.

شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت و بدانید که چگونه کار می کند برای درمان نارسایی کلیه ؟

گام بعدی درمان است برای بازگرداندن اختلال نفرون است . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به بازگرداندن نفرون بیمار . بدین ترتیب ، تعدادی از نفرون سالم خواهد شد افزایش یافته و کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.