درمان طبیعی برای بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

درمان طبیعی برای بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

لوپوس یک اختلال خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به سیستم های مختلف بدن از جمله پوست، قلب ، مفاصل، etc.In کلیه بیش از 50 درصد موارد لوپوس حمله است ، بیماران می تواند بیماری مزمن کلیه (CKD) توسعهدرمان طبیعی توصیه می شود برای درمان بیماری مزمن کلیه در لوپوس است .

بیماری مزمن کلیوی (CKD) در لوپوس

در شرایط سالم ، سیستم ایمنی بدن می تواند آنتی بادی تولید برای مبارزه با باکتری ها و infections.However دیگر ، لوپوس ، مانع از آنتی بادی از آنتی بادی properly.The مشغول کار می تواند مواد مضر از کلیه سالم تشخیص نیست tissues.As در نتیجه، سیستم ایمنی سیستم حمله به بافت های بدن سالم و cells.When به به بافت ها و سلول های کلیه درگیر می شوند ، آن را التهاب کلیه می شود ، در نتیجه ظهور به بیماری مزمن کلیوی ( CKD) .

درمان طبیعی برای بیماری مزمن کلیه (CKD) در لوپوس

بسته به شدت صدمه به کلیه ها و ارگان های خاص درگیر ، داروها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان تورم، کاهش فشار خون و سرکوب پاسخ التهابی در درمان kidneys.The مرسوم است می تواند به کنترل علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه (CKD) در لوپوس کمک کند ، اما می تواند کاهش عملکرد کلیه را متوقف نمی کند .

درمان طبیعی است که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس میکرو چینی Osmotherapy دارو برای اثرات درمانی زیر به نام توصیه می شود.

داروهای میکرو چینی می تواند سپرده های ایمنی را در کلیه ها کاهش و را آنها را در blood.Then حل سپرده ایمنی تخریب شده از بدن در ادرار حذف خواهد شد .

مواد فعال در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و کمک به بازسازی طبیعی system.In ایمنی این روش ، سیستم ایمنی بدن از حمله به بافت ها و سلول های کلیه متوقف خواهد شد .

مهم ترین هدف درمان این است که میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند به بافت کلیه اختلال در بازسازی به بازگرداندن کلیه اختلال structure.Once کلیه ها اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه به طور موثری بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، یک درمان طبیعی برای بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در lupus.It است از عوارض جانبی در بدن به طور کامل رایگان است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس, درمان CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.