عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه

عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه
عوارض مزمن کلیوی DiseaseAs همه ما می دانیم ، علائم جداگانه به نظر می رسد زمانی که بیماری کلیوی بدتر به درجه خاصی ، که ، با این حال ، به نوبه خود به عوارض طولانی مقاوم به درمان بیماری مزمن کلیه بدون درمان به موقع و موثر .

عنوان قبلی ذکر شده ، عوارض ناشی از بیماری کلیوی مزمن در یک روز، که دوره بیماری طولانی مدت که آسیب کلیوی به تدریج بدتر و به صدمات سیستمیک توسعه را تجربه کرده است تشکیل شده نیست، در نتیجه منجر به عوارض ناشی از بیماری کلیوی مزمن از ارگان های متعدد و سیستم ها .

عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه به طور عمده در مراحل متوسط ​​و پیشرفته است که در زیر ذکر شده به نظر می رسد . ( مشاوره از طریق مسنجر برای درمان شخصی است . )

فن آوری و بازیگری در سیستم عصبی :

کلیه های سالم قادر به حفظ کارکرد روزانه تصفیه خون و همچنین از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن است . در سطح microcosmic ، آن است که قادر به حفظ تعادل آب، الکترولیت ها و اسید و باز است . فن آوری و بازیگری در سیستم عصبی درگیر است زمانی که توده سپرده استاز خون در ویژگی های جریان خون به نارسایی کلیوی و اختلال عملکرد است که منجر به عدم تعادل الکترولیتی و انحطاط سلول های عصبی ، در نتیجه باعث گرفتگی عضلات ، کما ، احساس ملالت و کسالت و خواب آلودگی ، و غیره

دستگاه گوارش :

از دست دادن اشتها یکی از عوارض نماینده از بیماری کلیوی مزمن ، که با تحریک روده آمونیاک است که منجر به حل اوره آز داده شده ایجاد می شود ، است .

سیستم پوست:

خارش پوست از عوارض اولیه بیماری مزمن کلیه در آن با علل مختلف بیماری ، که شامل هیپرپاراتیروئیدی، محتوای بالایی از یون ، محتوای phosphonium اوره بالا در عرق و پوست خشک است.

دستگاه تنفسی :

عوارض عمده بیماری مزمن کلیه به عنوان طعم آمونیاک در دهان ، تنگی نفس و ادم ریوی رفتار می کنند.

سیستم قلب و عروق :

سیستم قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر در عوارض ناشی از بیماری کلیوی مزمن ، که به عنوان نارسایی قلب ، میوکاردیت و غیره نشان می دهد است.

مطالب بالا به طور عمده مذاکرات در مورد عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی در جزئیات ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD , عوارض بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.