چگونه برای کاهش کراتینین بالا ، اجتناب از دیالیز

شنبه 13 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا ، اجتناب از دیالیز

چگونه برای کاهش کراتینین بالا ، اجتناب از دیالیز
چگونه برای کاهش کراتینین بالا ، اجتناب از DialysisCreatinine می تواند بدون استفاده می شود برای گفتن چگونه کلیه خود را عملکرد . اگر سطح کراتینین را افزایش می دهد بیش از حد بالا ، دیالیز تجویز خواهد شد . با این حال ، آن است که بسیار دشوار به روی دیالیز زنده است . آیا می توانم یک فرد کراتینین کمتر بالا دیالیز ؟

چگونه دیالیز کار برای کاهش کراتینین بالا ؟

دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از وظائف و مسئولیت های طبیعی کلیه ها می باشد . این می تواند کمک به بیماران به یک زندگی خوب و مفیدی را در صورتی می توان آنها را به آن عادت کرده اند . پس از دیالیز انجام شده است ، کراتینین بالاتر کاهش خواهد شد .

به هر حال ، دیالیز طول می کشد بیش از یک تابع جزئی کلیه این فقط می تواند از مواد مضر micromolecular و اواسط مولکولی از بین بردن است ، اما ماکرومولکولی سموم و مواد زائد در بدن را معطل خواهد کرد و می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن و سیستم انجام دهد . همچنین ، دیالیز می کند دارایکلیه توابع دیگر مانند تولید هورمون ها، تنظیم فشار خون و غیرهبه طور متوسط ​​طول عمر مردم در دیالیز است که تنها بین 5 ~ 6 سال نیست.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز ؟

نتایج کراتینین بالا از عملکرد کلیوی کاهش می یابد . برای کاهش کراتینین بالا اگر هیچ دیالیز استفاده می شود ، بیماران باید درمان برای تعمیر ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی .

خالص خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، به افراد مبتلا به کراتینین بالا توصیه می شود. این دو درمان می تواند بیماران به کراتینین کمتر کمک، اجتناب از دیالیز .

تصفیه خون می تواند تمام انواع مواد زائد و سموم از بدن حذف خواهد شد. با انجام این کار، آن را می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن و سیستم را کاهش دهد . همچنین ، می تواند یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر بافت کلیه اختلال ایجاد کنید .

می تواند میکرو چینی Osmotherapy داروها ، عملکرد کلیه های بازسازی بهبود بافت کلیه اختلال است . اگر کلیه ها می تواند بهبهبود عملکرد کلیه ، کراتینین بالا خواهد بود به طور کامل و اساسا کاهش .

اگر شما علاقه مند در درمان های بالا هستند و می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنها ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com در حال حاضر آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز , کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.