سطح GFR برای بیماری های کلیوی

سه شنبه 16 مهر 1392
ن : lafee

سطح GFR برای بیماری های کلیوی

سطح GFR برای بیماری های کلیوی
سطح GFR ، کلیه سطح DiseaseGFR است که از نزدیک با بیماری های کلیه، که یکی از معیارهای بصری برای تخمین موجود از وضعیت بیمار مرتبط است. پس چه نقش آن را در تشخیص و درمان کلیه بازی ؟ ( مشاوره از طریق مسنجر از دکتر زندگی می کنند . )

همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم functon تصفیه خون و حذف متابولیت است که قادر به حذف مواد زائد و سموم از بدن از طریق ادرار است . تحت شرایط نرمال ، کلیه یک GFR خاص سطح که مولکول های کوچک با بار مثبت را وارد کنید به توبول kideny از طریق گلومرول امکان پذیر است . با این حال ، هنگامی که تغییرات نفوذپذیری مبتلا به بیماری کلیوی اتفاق می افتد به غشای پایه گلومرولی است که مواد تشکیل دهنده موثر از مولکول بزرگ ممکن است تخلیه در حالی کهجمعی از محصولات بی سود در جریان خون به دلیل اختلال عملکرد کلیوی مانع تجمع می یابد ، در نتیجه باعث افزایش رسوب متابولیت مانند کراتینین بالا و یا BUN و همچنین به عنوان عناصر کاهش می یابد مانند پروتئینوری .

پس از آن چگونگی تنظیم سطح GFR برای بیماری کلیوی ؟ به نظر می رسد این است که هیچ راهی برای بهبود سطح GFR به سادگی اما با استفاده از هورمون ، که ، با این حال ، آسیب های ثانویه می شود و سرعت بخشیدن به وضعیت بیمار وجود دارد . در مقایسه با روش های متعدد موجود که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف ، درمان های طبیعی ، درمان های مورد نظر اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و degradebility ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی ، بنابراین بهبود سطح GFR مبتلا به بیماری کلیوی .

درمان آلودگی خون یکی دیگر از درمان های طبیعی آن ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون خارج از بدن است، تامین انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه گیری مطمئن شوید که خون و مکانیزم عامل ناسالم آسیب دیده نمی شود دوباره به طوری که به بهبود سطح GFR مبتلا به بیماری کلیوی .

چگونه به منظور بهبود سطح GFR برای بیماری کلیوی ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، اجاره از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD GFR , سطح GFR برای بیماری کلیوی, بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.