درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و در سطح 7Creatinine GFR و GFR دو شاخص مهم در انعکاس چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.What درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7 است ؟
کراتینین 7.9 و GFR 7

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضلانی است و تولید در یک level.The محدوده نرمال ثابت کراتینین خون در محدوده بین 0.6 ~ 1.3.For ظرفیت قدرتمند جبرانی از کلیه ، سطح کراتینین تا بیش از نیمی از عملکرد کلیوی می شود از دست داده است را افزایش نمی دهد . کراتینین 7.9 با آسیب های بسیار جدی کلیه در نارسایی کلیه همراه است.

محدوده طبیعی GFR بین 90 ~ فرد 125ml/min.A با GFR 7 است در پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) است .

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7

دیالیز شایع ترین درمان مورد استفاده برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و 7.It GFR ، می تواند کمک به حذف کراتینین را از بدن به کاهش creatinine.However بالا است ، آن است هیچ اهمیت در بهبود GFR در همه . حتی مردم در دیالیز هستند ، GFR هنوز هم نگه می دارد کاهش مداوم .

GFR اندازه گیری چه مقدار خون با گلومرولها در کلیه فیلتر . بنابراین، به کاهش کراتینین 7.9 و GFR 7 را افزایش می دهد ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلالگلومرول و افزایش عملکرد کلیوی .

درمان ترکیبی تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، توصیه شده برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 7 است. این دو درمان در درمان این بیماری نقش های مختلف .

تصفیه خون می تواند خون را از طریق فیلتر کردن همه نوع مواد زائد و سموم از bloodstream.Therefore پاک ، از آن می توانید یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

در محیط داخلی خالص ، میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال تحریک به بهبود function.In کلیه این راه ، کراتینین بالا کاهش خواهد یافت و پایین تر GFR به طور کامل و اساسا افزایش خواهد یافت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.