برای درمان بیماری کلیه مرحله 4 با 20 ٪ عملکرد کلیوی

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

برای درمان بیماری کلیه مرحله 4 با 20 ٪ عملکرد کلیوی

برای درمان بیماری کلیه مرحله 4 با 20 ٪ عملکرد کلیوی

بیماری مزمن کلیه (CKD) یک اختلال کلیوی که در آن کلیه ها در یک way.Based مترقی بر عملکرد کلیوی شکست است، CKD را می توان به 5 نفر stages.A با مرحله بیماری 4 کلیه تقسیم شده است عملکرد کلیوی بین 15 ~ 29 ٪ نرمال . درمان مرحله بیماری 4 کلیه با 20 ٪ عملکرد کلیوی چیست؟

مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی با 20 ٪ عملکرد کلیه

کلیه ها می توانند از انواع شرایط و بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون بالا، یا آسیب فیزیکی تبدیل شدن به آسیب دیده است . در مرحله 4 بیماری کلیه ، آسیب شدید کلیه اتفاق افتاده است. این بیماران مشکلات زیر از جمله مشکلات استخوانی تجربه، کم خونی ، سوء تغذیه، مشکلات قلبی و رگ های خونی etc.At این مرحله ، مهم است که برای بیماران به درمان برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیوی .

درمان مرحله بیماری 4 کلیه با 20 ٪ عملکرد کلیه

در ابتدا ، مهم است که برای بیماران برای کنترل علت زمینه ای damage.It کلیه می تواند به صدمه به کلیه ها کاهش می دهد به طور موثر و فوق العاده .

اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل مشکل کلیه خود را ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات پزشکی مشورت کنید.

دوم ، آن است که برای متوقف کردن روند فیبروز از بافت کلیه است . پس از کلیه ها مشکل دارند، آنها را عوامل التهابی از بدن ، جذب ، بنابراین در التهاب در التهاب kidneys.The است و در نتیجه می تواند باعث فیبروز از فیبروز کلیوی tissues.The بافت کلیه می تواند باعث کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی شود . میکرو چینی Osmotherapy داروهای ضد التهاب ویژگی داروهای موثر می تواند رها از عوامل التهابی را متوقف و سرکوب پاسخ التهابی در کلیه .

ثالثا، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی از اختلال tissues.When کلیه بافت های اختلال کلیه بازسازی ، عملکرد کلیوی خواهد بود improved.If ، عملکرد کلیوی خواهد شد ، از کاهش متوقف است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مرحله 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.