پیش آگهی کراتینین 7.7 ارسال دیالیز

جمعه 17 آبان 1392
ن : lafee

پیش آگهی کراتینین 7.7 ارسال دیالیز

پیش آگهی کراتینین 7.7 ارسال دیالیز

دیالیز یک راه مهم برای کاهش creatinine.However بالا است ، در برخی موارد، سطح کراتینین هنوز هم نگه می دارد پس از dialysis.How این اتفاق می افتد ؟ این آگهی چگونه است ؟ دفعات بازدید در تاریخ برای یادگیری پیش آگهی کراتینین 7.7 پست دیالیز .

بیش از یک علت می تواند به بالا پست کراتینین dialysis.Therefore ، پیش آگهی کراتینین 7.7 پست دیالیز نیز از مورد به مورد متفاوت است.

علل احتمالی کراتینین بالا پست دیالیز

همانطور که کلیه خود را به میزان قابل توجهی مختل میشود ، سطوح بالای کراتینین در bloodstream.If شما شروع دیالیز به تازگی ، این طبیعی است که سطح کراتینین خود را هنوز هم نگه می دارد و بالا پست dialysis.Because آن است که ممکن است به روشن کردن تمام مواد زائد و سموم از بدن نیست با تنها چند دیالیز . همانطور که دیالیز ادامه یابد ، کراتینین بالا به تدریج کاهش خواهد داد .

دیالیز ناکافی نیز می تواند کمک به کراتینین بالا پس از dialysis.While شما در دیالیز توصیه می شود ، عملکرد کلیه خود را هنوز نگه می دارد deteriorating.Therefore و طولانی دیالیز ،دیالیز مجبور خواهد بود که افزایش می یابد . در این مورد ، بیماران تحت دیالیز بیشتر .

فوقعلل احتمالی کراتینین 7.7 پست دیالیز است . علت کراتینین بالا در مورد شما چیست؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر!

پیش آگهی کراتینین 7.7 پست دیالیز

اگر این دو شرایط فوق را می توان در کنترل نگهداری می شوند ، کراتینین را کاهش نتیجه gradually.The طولانی مدت از درمان تفاوت از سایر بیماران روی دیالیز ندارد .

با این حال، متوسط ​​طول عمر مردم در دیالیز بین 5 ~ 6 years.How به طولانی طول عمر و ایجاد بیماران بهتر زندگی می کنند مسئله نگران برای بیماران دیالیزی است .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای دیالیز patients.It می تواند تعمیر از بافت کلیه اختلال را تحریک ، و در نتیجه بهبود function.If کلیوی است ، پیش آگهی کراتینین 7.7 پست دیالیز به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.