درمان برای مرحله پایانی بیماری کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک

چهار شنبه 14 فروردين 1392
ن : lafee

درمان برای مرحله پایانی بیماری کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک

 درمان برای مرحله پایانی بیماری کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک


Q: شوهر من پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) او همچنین دارای فشار خون بالا به عنوان یک نتیجه از disease.We سنتی medicine.Doctors غربی او را درمان نیست تا زمانی که کلیه خود را شکست داده و سپس آنها را انجام خواهد داد. واقعا های نفرکتومی دو قرار داده و او را در یک لیست از kidney.Now جدید او فقط داروهای برای فشار خون خود را و issues.Also تری گلیسرید روزانه مولتی ویتامین و diet.It محدود من دمدمی مزاجی out.He است تا young.Is یک جایگزین وجود دارد درمان برای بیماری خود را؟

A: لطفا احساس نمی worried.We بهترین های ما برای کمک به شما انجام دهد. در حال حاضر، شوهر خود را آغاز کرده است dialysis.It حاکی از آن است که او هنوز هم دارای عملکرد کلیه باقی مانده و سطح سموم در بدن خود است بیش از حد high.If درمان تهاجمی است به تصویب رسید، او را نفرکتومی و پیوند کلیه برای جلوگیری از.

همانطور که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با پایان مرحله بیماری کلیوی هستند، دو گروه عمده وجود دارد در goals.Firstly، کوچک شدن کیست های بزرگ و جلوگیری از آنهایی که کوچک تا تصویر را بزرگ تر ببینید. در مرحله دوم، افزایش عملکرد کلیوی.

شما می دانستند که چنین درمان در medicine.He سنتی غربی است، هیچ انتخاب دیگری جز انتظار وجود ندارد.

خوشبختانه، او می تواند یک راه حل برای مرحله پایانی بیماری کلیوی از کلیه پلی کیستیک پزشکی disease.Traditional چینی بیش از 2500 سال سابقه دارد و از آن استفاده شده است که برای درمان بسیاری از شرایط را از زمان به زمان. در حال حاضر آن است که با تکنیک های تشخیصی مدرن ترکیب شده و دارای اثرات درمان فوق العاده ای است.

طب سنتی چینی است که یک سیستم درمان کامل شامل طیف گسترده ای از درمان مانند طب گیاهی، طب سوزنی، حمام دارو، etc.Based در وضعیت بیمار، درمان های مختلف به تصویب رسید. پس از یک تشخیص کامل، یک برنامه درمانی مناسب می تواند به شوهر خود ساخته شده است.

درمان می تواند با هم کار کنند به کنترل علائم و نشانه های همراه با بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش عملکرد کلیه خود را به میزان قابل توجهی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: از بیماری کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.