چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS

دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS
 
بیماران مبتلا به FSGS از سطح کراتینین بالا، که آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام ها در بدن باعث می شود رنج می برند. بنابراین مهم است که برای کاهش سطح کراتینین بالا . چگونه برای کاهش کراتینین بالا 5.1 در FSGS ؟

کراتینین 5.1 در FSGS --- به چه معناست ؟

کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است . این است که عمدتا توسط کلیه ها تخلیه شده است. سطح کراتینین نرمال بین 0.5-1.2mg/dL . گاهی اوقات سطح کراتینین خواهد شد بالا هنگامی که شما به مصرف گوشت زیاد یا شما انجام ورزش شدید . اما در این شرایط ، افزایش سطح کراتینین به حالت عادی پس از چند روز بازگشت.

اما سطح کراتینین بالا ناشی از آسیب کلیه خواهد برای مدت زمان طولانی دوام داشته باشد. اگر کراتینین 5.1 است برای مدت زمان طولانی از بین نمی رود ، آن را نشانه ای از آسیب کلیوی است .

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS ؟

در مرحله اول، به شما پیشنهاد به خوردن یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها. شما ممکن است خواسته شود به خوردن کم پروتئین، کم نمک، کم فسفر و غذاهای کم پتاسیم است. بالا ویتامین مواد غذایی نیز توصیه می شود برای بهبود ایمنی شما . در اینجا، شما باید توجه کنید که هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص با توجه به وضعیت بیماری متفاوت است. شما می توانید دکتر را آنلاین برای یک برنامه رژیم غذایی شخصی بپرسید.

در مرحله دوم، شما باید از بهبود عملکرد کلیه شروع --- روش ریشه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS . شاید به شما گفته شود به انجام دیالیز به حذف کراتینین اضافی در خون است. اما شما باید روشن سازد که دیالیز است روش که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد .

پس چه درمان می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد ؟ شما باید از طب چینی شنیده می شود. به تازگی، یک درمان به نام داغ فشرده درمان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و آن را به خارج استفاده می شود. در این روش درمانی می تواند عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی ، تجزیه ماتریکس خارج سلولی و مبارزه با التهاب و انعقاد را بهبود بخشد.

در این روش درمانی به عنوان بهترین درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا . کراتینین 5.1 در FSGS را می توان به طور طبیعی با این درمان کاهش می یابد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین 5, 1 در FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.