BUN 153 و کراتینین 7.2: دیالیز یا درمان چینی

جمعه 4 بهمن 1392
ن : lafee

BUN 153 و کراتینین 7.2: دیالیز یا درمان چینی

BUN 153 و کراتینین 7.2: دیالیز یا درمان چینی

BUN و کراتینین متعلق به آزمون های مشترک برای کمک به تشخیص بیماری کلیه است. همچنین سطح بالا را می توان با بسیاری از شرایط بیماری های دیگر ایجاد می شود. در اینجا ما تنها در مورد سطح غیر طبیعی ناشی از اختلال در عملکرد کلیه خواهد صحبت کنید. چه کاری می تواند 153 BUN و کراتینین 7.2 بگویید؟ و دیالیز یا درمان چینی بهترین انتخاب است؟ برای پیدا کردن پاسخ ما را دنبال کنید.

چه کاری می تواند 153 BUN و کراتینین 7.2 بگویید؟

BUN 153 و کراتینین 7.2 بیش از حد، بسیار بالاتر از سطوح نرمال، به اندازه کافی به صدمه به کلیه ها بسیار شدید و اختلال عملکرد کلیه بگویم این است که. همچنین BUN 153 و کراتینین 7.2 بگویم که شرایط در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه مزمن، آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه، و ما نیز می توانید تماس بگیرید آن را به پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله.

دیالیز برای BUN 153 و کراتینین 7.2

البته صادقانه بگویم، ما بیماران مبتلا به BUN 153 و کراتینین 7.2 برای رفتن و شروع درمان دیالیز نشان می دهد، چرا که این ارزش ها بیش از حد بالا است. به منظور جلوگیری از تهوع، استفراغ و سایر نشانه های آشکار و یا عوارض، به نظر می رسد دیالیز فوری لازم است. شاید برخی از بیماران در حال حاضر در بیماران دیالیزی است، اگر چنین است، BUN 153 می گوید که دیالیز ناکافی است.

با این حال، اگر هیچ علامت آشکاری و بیماران وجود دارد هنوز هم می تواند تولید برخی از مقدار ادرار خاص، و سپس به دیالیز را می توان به تعویق افتاد.

درمان چینی برای BUN 153 و کراتینین 7.2

به آن دسته از بیماران که در حال تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، درمان چین می تواند یک درمان جایگزین. از آنجا که از ایمنی، راندمان بالا، زمان کوتاه مدت و معقول هزینه های آن، بیماران خارجی بیشتر و بیشتری به آن را امتحان کنید.

درمان چینی با هدف ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. درمان های مختلف چینی از جمله دایره درمانی، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، درمان فشرده سازی گرم، انما گیاهی، حمام پا، و غیره خواهد شد با توجه به شرایط patients'overall انتخاب شده است. با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر اجتناب خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN 153 و کراتینین 7, 2: دیالیز یا درمان چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.