چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی

کراتینین و نیتروژن اوره در نظر گرفته شودزائد سوخت و ساز و عضلات و پروتئین به صورت جداگانه. آنها قرار است به کلیه ها فیلتر می شود. سطح بالا از آنها نشان دهنده مشکل کلیه را تا حدودی . پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN با داروهای طبیعی ؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد را به تمیز نگه داشتن خون می باشد. وقتی مواد زائدانباشته شده در خون به سطح خاصی ، زندگی خود را در خطر باشد. همچنین، آن را نشانه ای از آسیب کلیوی است . برخی از روش های جایگزین مورد نیاز به آنها را حذف کنید. دیالیز به عنوان روش به طور گسترده ای استفاده می شود به تخلیه مواد سمی در نظر گرفته . با این حال، آن است که درمان شفابخش نیست. این است که می گویند، سطح بالای کراتینین و BUN به عقب خواهد رفت دوباره یک بار دیالیز متوقف شده است . بنابراین بسیاری از مردم به دنبال جایگزین. در اینجا برخی از درمان های طبیعی در اینجا ارائه شده است.

فشرده سازی درمانی داغ .

در این روش درمانی درمان به تازگی توسعه یافته بر اساس طب سنتی چینی است . این یک برنامه خارجی است. در این روش درمانی در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه موثر است. کراتینین بیش از حد و BUN خواهد شد با بهبود عملکرد کلیه حذف شده است. در این روش درمانی مختلف از دیالیز است . این در حل علل هدف . علاوه بر این، آن را با هیچ عوارض جانبی است . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید به من از طریق ارسال یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی تماس بگیرید.

درمان رژیم غذایی .

تصور می شود که رژیم غذایی مناسب به اثر حفاظتی در کلیه ها. هر چند که می تواند به طور مستقیم کراتینین بالا و سطح BUN پایین ، می تواند آسیب بیشتر جلوگیری می کند. رژیم غذایی کم پروتئین به دنبال کاهش بار کلیه ها لازم است . همچنین شما پیشنهاد به مصرف رژیم غذایی کم نمک برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم و فشار خون بالا . هر کس باید یک رژیم غذایی خاص بر اساس وضعیت بیماری شخصی توسعه . اگر شما میخواهید بدانید که برنامه رژیم غذاییکه متعلق به خودتان ، شما می توانید پیام زیر را ترک کند، من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید.

در واقع، داروهای طبیعی برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN ، مانند پزشکی خوراکی چینی، انما ، حمام دارو و غیره وجود دارد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید به من از طریق ایمیل یا پیام ارسال پیام . ما همیشه در اینجا به شما کمک کند !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN سطح با درمان طبیعی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.