آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD

چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD

آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD

چای برگ گزنه دارای مزایای بسیاری، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. سپس، برگ گزنه چای خوب است برای PKD است؟ بعد، ما در مورد سوال صحبت کنید.

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی برای PKD بسیار سخت است. به طور کلی، چای برگ گزنه خوبی برای این بیماری است، برخی از مزایای مورد چای برگ گزنه وجود دارد:

برگ گزنه می تواند برای مسهل استفاده می شود

به طور کلی، چای برگ گزنه می تواند برای مسهل استفاده می شود، و اثر درمان بسیار آشکار است. از آنجا که آن را می توانید سنگ کلیه و عفونت ادراری جلوگیری، و در عین حال، چای برگ گزنه می تواند جریان آب از طریق کلیه و مثانه را، بنابراین، برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه و عفونت ادراری است.

با این حال، برخی از تفاوت بین چای برگ گزنه و داروهای مدر، استفاده شده است که برای کاهش فشار خون بالا و تسکین ادم وجود دارد. اما برخی مطالعات نشان می دهد که چای برگ گزنه هیچ تاثیری در کاهش فشار خون یا ادم. بنابراین، قبل از مشورت با پزشکان، بیماران PKD باید برگ چای گزنه برای کاهش فشار خون بالا و یا ادم استفاده کنید.

چای برگ گزنه می تواند کمک به کاهش arthrophlogosis

مطالعه نشان می دهد، آب برگ گزنه می تواند برای کاهش درد از arthrophlogosis استفاده می شود، تا حدی، می تواند جایگزین داروهای ضد التهابی است.

علاوه بر این، برخی معایب در مورد چای برگ گزنه وجود دارد. از جمله، آن گزارش شده است، به برخی از عناصر در برگ چای گزنه می تواند رشد کیست کلیه را تحریک کند. همانطور که همه ما می دانیم، PKD توسط کیست های مختلف مشخص می شود، بنابراین، چای برگ گزنه مفید برای کنترل توسعه از وضعیت بیماری نیست.

علاوه بر این، هنوز هم وجود دارد بسیاری از shortnesses چای برگ گزنه، اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.