می توانید نارسایی کلیه با کراتینین 4 توان بدون انجام دیالیز درمان

شنبه 12 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید نارسایی کلیه با کراتینین 4 توان بدون انجام دیالیز درمان

به نظر می رسد که دیالیز تنها راه برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا در پزشکی غربی ثبت شده است. با این حال، دیالیز اغلب باعث می شود بیماران در طول روند کاهش سطح کراتینین بالا بسیاری از عوارض جانبی را تجربه، بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که شکست می تواند کلیه با کراتینین 4 توان بدون انجام دیالیز درمان؟

به این دلیل که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این دلیل است که بسیاری از ضایعات محصولات و مواد سمی ساختمان تا در خون خود را به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، از بین بردن ضایعات محصولات و بهبود عملکرد کلیه نقش مهمی در کمک به بیماران مبتلا به کاهش سطح کراتینین بالا ایفا می کند.

در چین، سموم، از بین بردن و درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار کرده اند به بیماران.

سموم-حذف درمان استفاده می شود برای حذف محصولات ضایعات از بدن به طور کامل. از آنجا که سموم و مواد زائد محصولات سپرده در خون نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از کلیه درمان داروهای تحت تاثیر قرار دهد، از بین بردن سموم و مواد زائد محصولات نقش مهمی در کمک به ارائه envrionment داخلی سلامت ایفا می کند، به طوری که به ترمیم سلول های بیمار و بافت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. دارو های گیاهی موجود در این درمان ها با توجه به وضعیت بیماری فعلی خود را انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. دو کیسه دارو پر شده با پودر دارو در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات در داخل کلیه است. خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه همراه با مقدار زیادی از مواد فعال تحویل داده است.

با ترکیبی از این درمان، وضعیت بیماری خود را می تواند معکوس شود در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه خود را کمتر از 50٪ است. ما می توانیم وضعیت بیماری پایدار و کمک شما زندگی می کنند تا زمانی که ممکن در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه خود را بیش از 50٪ است و یا تا 75٪.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر برای درمان بیماری های کلیوی؟ اگر شما هنوز هم از کراتینین 4 با رنج و نارسایی کلیه، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید نارسایی کلیه با کراتینین 4 توان بدون انجام دیالیز درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.