هنگامی که شروع به دیالیز با نارسایی کلیه

چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

هنگامی که شروع به دیالیز با نارسایی کلیه

دیالیز یکی درمان جایگزینی کلیه مهم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. معمولا زمانی که وضعیت بیماری وارد مرحله 4 نفر شروع به آماده شدن برای همودیالیز یا دیالیز صفاقی. و یک کاتتر یا فیستول خواهد شد در بدنی بیماران قرار می گیرد.

است که می گویند، هنگامی که GFR به زیر 30، دیالیز دستور داده خواهد شد و یا توصیه می شود. دیالیز خواهد شد آغاز شده که بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله نهایی و هنگامی که GFR کمتر از 15.

با این حال برای نارسایی کلیه است که توسط دیابت یا نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود، دیالیز باید زودتر شروع شود. معمولا زمانی که CCR (کلیرانس کراتینین) 10-15ml / دقیقه دیالیز باید شروع شود. اگر بیماران دارای علائم اورمی آشکار و یا دیگر شرایط بیماری تهدید کننده زندگی مانند hyperkalaemia شدید، دیالیز باید حتی قبل از آن شروع شود.

بسیاری از بیماران کلیوی توجه بیشتری به سطح کراتینین سرم خود را پرداخت و دکتر چه باید کراتینین برای شروع دیالیز شود مشورت کنید. اگرچه سطح کراتینین یک شاخص مهم برای انعکاس عملکرد کلیه است، آن را نباید تنها عامل برای تعیین زمانی که برای شروع دیالیز. بسیاری از عوامل و عناصر دیگر نیاز به در نظر گرفته شود. در صورت شرایط زیر دیالیز باید ارائه شود.

داشتن الیگوری یا آنوری برای 24-48 ساعت یا بیشتر؛

تهوع آشکار، استفراغ، اضطراب، ادم ریه یا اختلال آگاهی؛

نیتروژن اوره خون بالاتر از 21.4mmol / L و یا افزایش روزانه بالاتر از 9mmol / l است.

کراتینین سرم بالاتر از 442 است.

پتاسیم سرم بالاتر از 6.5mmol / l است.

HCO3 کمتر از 15mmol / l است

علاوه بر این که برای شروع دیالیز، یکی دیگر از سوال معمولا پرسیده شده توسط بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است دیالیز می تواند متوقف شود و زمانی که برای جلوگیری از دیالیز.

ما می دانیم که دیالیز می توان به نام کلیه مصنوعی استفاده شده است که به جای بخشی از توابع کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه ها بهبود یافته بالاتر از 30 و پایدار می تواند دیالیز متوقف شود باقی می ماند، این است که بگوییم دیالیز آب و هوا می تواند متوقف شود بستگی دارد چه نوع از درمان بیماران دریافت و اثرات درمانی.

سلول های بنیادی درمان جدید برای نارسایی کلیه است. می توان آن را با دیالیز ترکیب شده است. دیالیز می تواند کراتینین و ضایعات سوخت و ساز بدن را از خون بردارد تا که به ایجاد یک محیط مساعد داخلی برای ایمونوتراپی ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هنگامی که شروع به دیالیز با نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.