امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی

چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی

اگرچه دیالیز می تواند کراتینین بالا کمتر کمک کند، حذف مواد زائد سوخت و ساز بدن بیش از حد از خون و حفظ طول عمر برای بسیاری از بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی، آن را بسیار رضایت بخش نیست به ویژه هنگامی که از دراز مدت دیده می شود.

علاوه بر این درد و رنج را از بسیاری از عوارض جانبی و عوارض دیالیز، عملکرد کلیه بیمار به نظر می رسد هیچ بهبود، در مقابل عملکرد کلیه خود را حتی بدتر شده و به نظر میرسد که آنها باید با تکیه بر دیالیز برای بقیه زندگی خود را. بسیاری از بیماران احساس ترس و نا امید کننده است و آنها می خواهند بدانند که چه مدت می تواند زنده ماندن پس از شروع دیالیز.

صادقانه بگویم، این است که واقعا یک سوال سخت و امید به زندگی برای هر بیمار متفاوت است و بسیاری از عوامل است که باید به حساب گرفته شود وجود دارد. نکات کلیدی برای طولانی تر شدن امید به زندگی برای بیماران دیالیز کلیوی است که برای محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و به خوبی کنترل از عوارض.

در زیر 7 راهنمایی برای طولانی تر شدن امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی.

· کار با دکتر به طراحی یک طرح دیالیز مناسب با توجه به بیماری های خاص خود را و شرایط فیزیکی است. آیا تنظیمات جزئی با توجه به شرایط بیماری خود را. دیالیز مناسب و به طور کامل برای امید به زندگی طولانی برای بیماران بسیار مهم است.

· کنترل به خوبی از فشار خون بالا. فشار خون بالا تا حد زیادی بیماران دیالیزی، کیفیت زندگی و امید به زندگی تاثیر می گذارد.

· رژیم غذایی و تغذیه مناسب. مصرف پروتئین روزانه باید 1.2-1.5g / kg و مصرف حرارت باید 40Kcal / کیلوگرم / D باشد.

· کنترل دقیق مصرف آب. این بسیار مهم و ضروری برای کسانی که بسیار کم و یا بدون ادرار و افزایش وزن بدن باید در 4٪ بین دیالیز کنترل داشته است.

· عرضه مناسب از ویتامین های محلول در آب مانند ویتامین B، ویتامین E، اسید فولیک، و غیره

· تمرین های مناسب و منظم که می تواند کمک به بهبود اشتها، کیفیت خواب، تقویت آمادگی جسمانی و افزایش ایمنی. همچنین می تواند از بین بردن استرس، اضطراب و دیگر احساسات منفی کمک کند. پیاده روی، آهسته دویدن، باغبانی، شنا، تای چی، چی گونگ گزینه های خوبی هستند و را انتخاب کنید با توجه به شرایط و منافع خود را.

· پیشگیری اولیه و درمان به موقع برای کم خونی کلیوی، بیماری های استخوان، HLP (چربی خون)، CVD (قلب و عروق)، عفونت و عوارض دیگر.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.