آیا هیچ راه دیگری به غیر از دیالیز

سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

آیا هیچ راه دیگری به غیر از دیالیز

دیالیز راهی برای کمک به بیماران مبتلا به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به منظور کاستن از برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است هر دستیار دیالیز وجود دارد.

اول از همه، شما باید آن را به روشن به همین دلیل نیاز به دیالیز است که بسیاری از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد. علاوه بر این، سموم و مواد زائد محصولات نه تنها آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت را، اما همچنین بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران دفع سموم مختلف را از بدن، آن را فقط می توانید اندازه کمی از مواد دفع و آن را می توانید اندازه بزرگ از مواد را حذف کنید. در نتیجه، اندازه بزرگ از مواد ته نشین شده در خون ایجاد آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. بنابراین، دیالیز یک راه برای کمک به بیماران به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است.

از آنجا که بیشتر و بیشتر بیماران تمایلی به انجام دیالیز هستند، تعدادی از کارشناسان کلیوی با هم کار کنند برای مدت طولانی و پس از آن توسعه یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها کمک می کند تا برای جلوگیری از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. علاوه بر این، دارو حمام و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه به تدریج است. این نرم افزار خارجی، که در آن بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم. در نتیجه، سلول های کلیه بیمار و بافت می شود تعمیر توسط خون کافی و اکسیژن در داخل کلیه است. علاوه بر این، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار T herapy داده می شود تا دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به تدریج.

آیا شما می خواهید به یک زندگی عادی بدون دیالیز؟ لطفا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

تلفن: 008615233618520

واتساپ / وایبر: 008615233618520

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ راه دیگری به غیر از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.