آیا دارو حمام درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

آیا دارو حمام درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

 آیا دارو حمام درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

حمام دارو یک درمان سنتی چینی استفاده شده است و برای درمان انواع conditions.As داروهای گیاهان در تناسب خاص، این درمان عوارض جانبی در بدن است. آیا حمام دارو یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک؟

پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک است که به طور معمول با کیست های متعدد در هر دو سن kidneys.With برجسته، کیست زوم persistently.The کیست بزرگ ظلم و ستم به کلیه بافت های مجاور، منجر به ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن است. نیز بیشتر و سالم تر از بافت کلیه با کیست جایگزین شده است. در 60 سالگی، تقریبا نیمی از بیماران مبتلا به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه است.

حمام دارو

دارو حمام درمان خارجی است، که در آن بدن و یا بخش های خاصی از بدن در آب با عصاره گیاهی خاص به شما خیس. این درمان باعث می شود استفاده از درجه حرارت آب بر روی پوست به خودی خود، کانالهای انرژی، نقاط طب سوزنی را تحریک و جذب از راه پوست از مواد مخدر برای درمان بیماری است. این کار باعث آسیب دستگاه گوارش شود و عوارض جانبی مواد مخدر آزاد است.

آیا حمام دارو یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک؟

شده است وجود دارد نه یک درمان قطعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک تا به حال به عنوان درمان است که می تواند gene.However غیر طبیعی تغییر وجود دارد، این درمان بسیاری از اثرات درمانی در درمان این بیماری است.

اولا، پزشکی مایع در دمای خاصی می توانند منافذ عرق را باز کنید. پوست حمام ترشحی اصلی system.Medicated می تواند کمک به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن توسط تعریق. این می تواند کمک به تسکین تورم، کاهش کراتینین و غیره

ثانیا، با خیساندن بدن در حمام، گردش خون خواهد بود improved.It می تواند ایسکمی کلیوی و از بین بردن جریان خون به کلیه ها anoxia.Increased می تواند زوال عملکرد کلیوی کند.

ثالثا، داروهای موثر می تواند به خون از طریق دارو از راه پوست absorption.The می تواند سلول های پوشش بر روی دیوار کیست که آنها را از گسترش متوقف غیر فعال است.

در حالی که حمام دارو دارای اثرات درمان بسیاری از بیماری کلیه پلی کیستیک، آن است که مناسب برای همه بیماران از جمله افراد مبتلا به بیماری های جدی پوست بیماری های قلبی، و غیره شما می توانید ما را در خط مشورت کن تا بدانند که اگر آن را انتخاب خوبی برای شما نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.