عوارض شدید نارسایی کلیه به خوبی کنترل

جمعه 19 خرداد 1396
ن : lafee

عوارض شدید نارسایی کلیه به خوبی کنترل

شرایط بیماری: مرد، 50 ساله است.

تهوع و استفراغ بدون انگیزه آشکار

فشار خون 190 / 100mmHg

1060umol کراتینین سرم / L

نیتروژن اوره خون 40mmol / L

آیا همودیالیز آغاز

بسیار کم و یا هیچ خروجی ادرار

تجزیه و تحلیل بیماری: با توجه به تاریخ بیماری خود و تست های آزمایشگاهی، او نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه، کم خونی کلیوی و فشار خون بالا کلیه است.

شرایط بیماری او نسبتا جدی چرا که او دارای ادرار بسیار کمی در حال حاضر که به معنی تنها بسیار کمی باقی مانده توابع کلیوی وجود دارد. اختلالات داخلی و تجمع بیش از حد مواد زائد و سموم در مرحله پایانی بیماری کلیوی خواهد سیستم های مختلف مانند سیستم عصبی، سیستم تنفسی، سیستم گردش خون، دستگاه گوارش، و غیره آسیب به خصوص ضایعات سیستم گردش خون هستند که علت اصلی مرگ و میر بیماران نارسایی کلیوی مرحله نهایی مانند آریتمی شدید، نارسایی قلبی و بیماری عروق کرونر قلب.

و از آنجایی که او ادرار بسیار کمی در حال حاضر است، خطر بزرگ در حال توسعه سطح پتاسیم خون بالا وجود دارد، نظارت بنابراین نزدیک سطح الکترولیت از اهمیت زیادی.

از آنجا که کراتینین سرم و BUN بسیار بالاتر از محدوده طبیعی، دیالیز است که برای اولین بار ارائه شده به کمک به حذف این مواد مضر از خون تا که به ایجاد یک محیط مساعد داخلی برای دارو موثرتر و درمان به اثر.

از آنجا که او نیز دارای فشار خون بالا کلیه و کم خونی کلیوی، دارو تجویز می شوند با توجه به کاهش فشار خون و اصلاح کم خونی.

علاوه بر دیالیز و علامت دارو، او اغلب داروهای گیاهی --- هر دو مصرف خوراکی و برنامه خارجی از داروهای گیاهی دریافت کرده است. دارو های گیاهی توابع از ضد انعقاد، ضد التهاب، گشاد رگ های خونی و تخریب ماتریکس خارج سلولی تا که به بهبود هیپوکسی و ایسکمی در کلیه ها و ارائه خون لازم، اکسیژن و تغذیه را برای تعمیر سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بافت.

پس از درمان علمی و سیستمیک، هموگلوبین خود است افزایش از 80G / L به از 100g / L و کراتینین سرم و BUN شده است به 760 و 19 کاهش یافته است.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض شدید نارسایی کلیه به خوبی کنترل,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.