راه حل برای تقویت کلیه با PKD چیست؟

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

راه حل برای تقویت کلیه با PKD چیست؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک با کشته شدن کیست های پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. بدون کنترل موثر، تعداد و اندازه کلیه بزرگ می شود، در نتیجه، کلیه نیز بزرگ شده است. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که راه حل برای افزایش کلیه با PKD چیست؟

کاهش کیست ممکن است راه مقابله با بزرگ شدن کلیه باشد. و جراحی درمان مشترک و سریع برای کیست کلیه است. با این حال، جراحی فقط می تواند اندازه بزرگ کیست ها و کیست های خارج از کلیه را از بین ببرد اما می تواند اندازه کوچک کیست ها و کیست های داخل کلیه را از بین ببرد. بدتر از همه، بیماران هنوز در معرض یک سری عفونت ها در طول روند این درمان هستند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان های طبیعی متعددی وجود دارد که می تواند برای بهبود عملکرد کلیه استفاده شود.

پزشکی میکرو چینی یک علم پزشکی است که عمدتا مبتنی بر تجربه بالینی است و گیاهان عظیمی برای تسهیل پذیرش این درمان استفاده می شود. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود. از یک طرف، کیست های کلیه می توانند با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال، متوقف شوند. از سوی دیگر، با افزایش گردش خون دیواره کیست، دفع مایع کیست را افزایش می دهد.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، درمان طب سوزنی برای تغذیه کلیه، به منظور بهبود آن بهتر است.

آیا شما از بزرگ شدن مشکل کلیه رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2271.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه حل برای تقویت کلیه با PKD چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.