کراتینین 6.3 با کاهش دیابت می تواند درمان های حذف توکسین باشد

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

کراتینین 6.3 با کاهش دیابت می تواند درمان های حذف توکسین باشد

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان برای درمان بیماری کلیه است. و پس از آن، بیماران تعجب می کنند که آیا درمان با سم زدایی می تواند کراتینین 6.3 را با دیابت کم کند؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

به نظر می رسد سطح کراتینین بالا این است که کلیه نمی توانند کار کنند زیرا باید انجام شود و پس از آن مقدار زیادی از مواد سمی و مواد زائد به خون شما می رسند. علاوه بر این، تخمیر سموم و ضایعات نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، دفع سموم و مواد زائد مختلف در کاهش سطح کراتینین بالا نقش مهمی دارد. خوشبختانه درمان با سم زدایی درمان برای از بین بردن مواد مختلف سم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل همراه با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است.

با این حال، به سادگی با تکیه بر این درمان نمی تواند مشکل را حل کند، شما هنوز هم نیاز به درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، تعدادی از داروهای گیاهی حاوی آن وجود دارد و سپس داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل داده شود. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی ترمیم شود و سپس سطح کراتینین بالا نیز می تواند به تدریج کاهش می یابد.

علاوه بر این، ماساژ پزشکی، حمام پا، فشرده سازی داغ، طب سوزنی، درمان با بخار، درمان طب سوزنی برای تغذیه کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در نتیجه، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5524.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 6, 3 با کاهش دیابت می تواند درمان های حذف توکسین باشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.