آیا هیچ راه حل دیگری برای کاهش کراتینین وجود دارد؟

چهار شنبه 11 مرداد 1396
ن : lafee

آیا هیچ راه حل دیگری برای کاهش کراتینین وجود دارد؟

سطح کراتینین بالا یک نشانه معمولی از بیماری کلیوی است. هنگامی که سطح کراتینین بالا ظاهر می شود، دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا آن را کاهش دهند. با این حال، دیالیز باعث می شود که بیماران بسیاری از اثرات نامطلوب را تجربه کنند، بنابراین بیماران تعجب می کنند که آیا راه حل دیگری برای کاهش کراتینین 7.4 وجود دارد.

در حقیقت، کاهش سطح کراتینین بالا کار ساده ای است، اما کاهش قابل ملاحظه ای آن بسیار مشکل است. بارها و بارها بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

به منظور کمک به بیماران پیشرفت بیماری و کاهش سطح کراتینین بالا اساسا، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه را اساسا فراهم می کند. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه.

درمان با سم زدایی درمان است که برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن است. دفع سموم و زباله های مختلف از بدن نه تنها باعث جلوگیری از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین بیماران و پزشکان باید توجه ویژه ای به سم زدایی و زباله های مختلف داشته باشند.

علاوه بر این، بیماران نیز با بهبود عملکرد کلیه با کمک درمان طبیعی مواجه می شوند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تحریک پذیری هیپوکسی و ایسکمی، تنظیم فشار خون است. حمام پزشکی درمان برای کمک به بیماران عرق است. در طول فرایند این درمان، مواد سمی و زباله ها از بدن و مقدار زیادی عرق پاک می شود. طب سوزنی درمان درمانی برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. علاوه بر این، درمان های دیگر عبارتند از: حمام دارویی، طب سوزنی، درمان بخار.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا اکنون از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1480.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ راه حل دیگری برای کاهش کراتینین وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.