چگونه به طور طبیعی کاهش سرعت توسعه نارسایی کلیوی

سه شنبه 17 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه به طور طبیعی کاهش سرعت توسعه نارسایی کلیوی

نارسایی کلیه زمانی رخ می دهد که کلیه ها می تواند سموم طور کامل نمی تواند یک بیماری بیماری در شرایط آزمایشگاهی از زباله بین نمی برد. بدون مدیریت موثر، نارسایی کلیه، مرحله پایانی بیماری کلیوی آسان را وارد کنید. نارسایی کلیه طبیعی می توانید آن را آهسته؟

نارسایی کلیه توسعه مداوم از بیماری کلیوی است، احتمال ابتلا به بیماری کلیوی end-stage بدون درمان موثر است. به منظور کمک به بیماران به زندگی یک کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است مشتاق به دانستن چگونه به کم کردن سرعت.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از راه حل های طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. این درمان را تابع قابل توجهی در کمک به بیماران برای تعمیر سلول های کلیه بیمار و بافت ها و بهبود کارکرد کلیه.

درمان طبیعی، از جمله ضد عفونی درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، عملیات حرارتی، بخور درمانی، طب سوزنی، بادکش درمانی.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیه اساسا، شما نیاز به درمان در یک محیط داخلی تمیز و سالم است. بنابراین، درمان مورد نیاز است برای حذف سموم و مواد زائد از در شرایط آزمایشگاهی. با در نظر گرفتن محیط داخلی نیاز به یک سالم و تمیز، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی یک درمان ضد عفونی نامیده می شود برای حذف سموم، مواد زائد به طور کامل.

سپس، شما نیاز درمان های طبیعی برای تعمیر و ترمیم بیماری کلیوی.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ درمان کلیه بیمار و درمان بهبود عملکرد کلیوی است. این یک درمان موضعی است، حاوی مقدار زیادی از گیاهان در چنین درمان است. چنین روش های درمانی با کمک دستگاه نفوذ. دستگاه نفوذ و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم به بیماری کلیوی نفوذ خواهد کرد. در همان زمان، همچنین می توانید به طور مستقیم به کلیه به اندازه کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی تحویل داده می شود.

مایع درمان سیستمیک ترویج گردش خون است.

بادکش درمانی است برای کمک به بیماران به دوباره جذب انواع درد فیزیکی، و جذاب است.
شما کم کردن سرعت برای کسانی که علاقه مند در درمان نارسایی کلیه را انجام دهد؟ لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1486.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به طور طبیعی کاهش سرعت توسعه نارسایی کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.