آیا درمان های دیگری برای بیماران نارسایی کلی وجود دارد بدون دیالیز

یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

آیا درمان های دیگری برای بیماران نارسایی کلی وجود دارد بدون دیالیز

به طور کلی، دیالیز درمان برای کمک به بیماران برخی از علائم بالینی است، اما به دلایل مختلف، بیماران مستعد توقف دیالیز هستند. آنها مشتاق میدانند که داروهای دیگری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد به جز دیالیز.

خوشبختانه، در چین، گزینه دیگری برای نارسایی کلیه وجود دارد که بیماران نارسایی کلیه را درمان می کنند. داروهای چینی و داروها در درمان بیماری های مختلف و بیماری ها برای هزاران سال استفاده شده است. علاوه بر این، طب چینی محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است و محبوبیت چنین انگیزه ها نشان می دهد که بیماران در مورد بهبود کیفیت زندگی و اهمیت بهبود عملکرد کلیه بیشتر آگاه هستند.

مهمتر از همه، تعداد زیادی از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی مورد تحقیق و توسعه قرار گرفته است. این درمان ها توسط بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان ارائه شده است که شامل درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار سازی، طب فشاری، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، کار برای رفع بیماری کلیه و بهبود کلیه عملکرد.

در صورت نارسایی کلیه باید سموم و زباله های زیادی را در خون خود داشته باشید و انباشت سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین بیماران نیاز به توجه خاصی به پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن داشته باشید. براساس این هدف، از پاک کردن زباله ها و سموم خارج از بدن استفاده می شود. علاوه بر این، ایمونوتراپی برای شناخت محل آسیب کلیه و آسیب به عملکرد کلیه استفاده می شود که شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود. علاوه بر این، درمان های دیگر برای رفع سلول ها و بافت های بیمار در کلیه با استفاده از چهار فرآیند متداول مانند رگ های خونی، ارتقاء گردش خون، ضد انعقاد و التهاب و تخریب ماتریکس خارج سلولی مورد استفاده قرار می گیرند.

درمان های طبیعی و داروها برای بیماران دیالیزی فهرست شده است، آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5664.html



نظرات شما عزیزان:

ملك ارايي پور تهراني
ساعت19:10---7 شهريور 1396
كراتينين ٣.٢٠ است نياز دارم با رژيم غذايي انرا پايين بياورم و از دياليز وحشت داد م
پاسخ:سلام آقا. ممکن است درباره وضعیت شما بیشتر بدانم؟ شما می توانید گزارش آزمون خود را به Whatsapp ارسال کنید: +8615233618520


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان های دیگری برای بیماران نارسایی کلی وجود دارد بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.