چه بیماران می توانند برای معالجه بیماری های کلیه اقدام کنند و دیالیز را از بین ببرند

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

چه بیماران می توانند برای معالجه بیماری های کلیه اقدام کنند و دیالیز را از بین ببرند

بیماری کلیه یک بیماری پیشرفته بیماری است و سپس دیالیز برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند تا برخی علائم بالینی را موقتا از بین ببرند، اما بیماران از طریق بسیاری از اثرات نامطلوب برطرف می شوند، بنابراین بیماران مشتاق می دانند که بیماران چگونه می توانند بیماری کلیوی را معکوس کنند و دیالیز را از بین ببرند.

بیماری کلیوی به این معنی است که چندین سلول کلیه و بافت یا حتی سلول های مرده در کلیه وجود دارد. آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که هرچه تعداد سلول های کلیه و بافت بیمار را تا حد امکان می توانیم ذخیره کنیم، اما دیالیز هنوز درمان معمول برای بیماران کلیوی است. هنگامی که سطح کراتینین بیمار بالاتر از حد نرمال است، دیالیز اولین گزینه برای بیماران برای از بین بردن برخی علائم بالینی خواهد بود.

برای کمک به بیماران بدون انجام دیالیز، یک زندگی سالم زندگی می کنند، درمان های جامع و کامل برای بیماران برای بهبود کلیه های بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه در نظر گرفته می شود.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن است که نه تنها به بیماران کمک می کند از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمان می شود. بنابراین پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار دارد.

اگر می خواهید بیماری کلیوی را معکوس کنید و از دیالیز جلوگیری کنید، به سادگی پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد نمی تواند مشکل را حل کند، درمان های دیگر برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه مورد نیاز است.

حمام دارویی درمان است که در آن بسیاری از داروهای گیاهی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به آب آسیب می رساند که در آن بیماران نیاز به بدن خود را برای حدود 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می کنند. در طول فرایند درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و زباله ها از بدن و مقدار زیادی عرق پاک می شود. علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، Bath Bath، Steaming Therapy، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

اگر به طور منظم مصرف این درمان را ادامه دهید، عملکرد کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج بهبود یابد، در نتیجه دیالیز می تواند اجتناب شود.

اگر به این درمانها علاقمند هستید، لطفا با ما در اسرع وقت با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

شماره تلفن یا شماره whatsApp +008615233618520

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5795.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه بیماران می توانند برای معالجه بیماری های کلیه اقدام کنند و دیالیز را از بین ببرند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.